Markės
755 iš 1420
Mazda 323F 1994 - 1998
Mazda 323F, 1994 - 1998
526Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 26
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Mazda 323F 1994 - 1998Mazda 323F 1994 - 1998Mazda 323F 1994 - 1998Mazda 323F 1994 - 1998Mazda 323F 1994 - 1998
Mazda 323f turėjo 2 kėbulus žinomus Europoje – 3 ir 5 durų hečbekai. 5 durų hečbekas pačios Mazda buvo vadinamas "4 durų kupė automobiliu". Šis modelis suprojektuotas dizainerių, kurie anksčiau dirbo Porsche kompanijoje. Manoma, kad šis modelis turėtų būti panašus į dar tik užgimsiantį 4 durų Porsche modelį. Abu hečbeko modeliai gaminami ant Mazda 323 platformos, tačiau turi visiškai skirtingą išorę. 5 durų modelis patraukia dėmesį dar ir tuom, kad automobilio visos 4 durelės yra be rėmų. Tai paprastai būdinga kupė automobiliams, bet ne 4 durų hečbekams. Šie modeliai buvo parduodami su jau žinomais 1.5 L ir 1.8 L varikliais, matytais pas 323 modelius. Kadangi automobiliai buvo techniškai identiški Mazda 323, tai ir privalumai jo buvo tie patys - ekonomiški 4 cilindrų varikliai, nebrangus ir gana patikimas automobilis ir su išskirtiniu dizainu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 26
Jonas | 2015-04-23
mazda 323f
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera trauka, maza, manevringa, grazi
rudys, brangios dalys, pasene metai, nera komforto
Smagi, maza masinuke. labiau tinkanti 2 ar 3 zmonems, Bagazines beveik nera, Seni metai bet isvaizda man patinka. Problemos su sviesom ir elektronika ir rudim, pliusas isvaizdai traukai manevringumui su varikliu problemu nera. Rija tepala, Gerai traukia bet nemazai ir valgo. Varikliu pliusas tik neekonomiskas tik einami dalykai. Pasikeitiai detale ir pamirsai, patvarios detales, bet brangios. nuverteja mazai nes nera kam nuvertet. Siaip sakyciau pagal metus turi ir kaina savo Pasenes modelis, geros vargu ar nupirksi o jei nupirksi tai uz ta kaina galima rast kazka geriau
Pilnas atsiliepimas...
Laimonas | 2014-11-09
Mazda 323f
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonimiska, gražaus dizaino, lengvai remontuojama, stabili ant kelio.
Rudys, originali antena.
Puikus, manevringas, pigiai išlaikomas ir tikrai patikimas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
egidijus | 2014-07-13
mazda 323f
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kantrus variklis, tvirtai stovi ant kelio, pigios dalys,
antena, oro filtro zarna, galiniai amortizatoriai, kieta, zema ( didelis - ziema ir kaime)
automobilis gana neblogas. Pravazinejau 4 metus. girdejau daug atsiliepimu kad situos modeliukus rydys eda, taciau as tokiu problemu neturejau (vienitele vieta kur pasirode spuogiukai salai galiniu mazuju langiuku. variklis labai kantrus. per visa vazinejimo laika nic nieko netvarkiau. pastebejimas kad geriau rinktis didesnes kubaturos varikli. galios daugiau kuro sanaudos panasios. garso izoliacija tikrai pas jas prasta. girdisi visi akmenukai ir net stipresnis vejas. vaziuokle kietoka taciau masina labai tvirtai stovi ant kelio ( ipac posukiuose). silpnosios vietos galiniai amortizatoriai (kainuoja tiek pat kiek priekiniai), oro filtro zarnos ( tris kartus kaiciau visus kartus vel suplyso). labai nepatogiai kuro filtras pritvirtintas. gale isstumiama antena pastoviai su savo kaprizais 1.5 labai kantrus variklis. maniske tik turejo toki niunsa kuo bake degalu daugiau. tuo trauka geresne. degalam i pabaiga variklis bukas pasidarydavo. nuvertejimas didelis, explocacija sakyciau per viduri nei pigi nei is brangiuju ziureti galingesniu nei 1.5 varikliu. 1.8, 2.0.
Pilnas atsiliepimas...
andriusa | 2013-09-07
323F BA 1.5 Studentiska masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras variklis, smagiai rieda, pigus išlaikymas, pigus draudimas
RUDYS, silpnas variklis, salono izoliacija prasta.
Mano pirmasis automobilis. Įsigijau 2009 metais. Balta, pačios skurdžiausios komplektacijos, bet pilnai sutvarkyta. Kaip pirmas, nuostabus automobilis. Tiek studentas, tiek moksleivis būdamas išlaikiau. Dužo keleta kartų, o iš paprastos pasidariau sau patinkančią, orginali apdaila nuo v6 modelio (retesni modeliai su problematiškais varikliais) priekinio bamperio apatinė juosta, šoniniai 'sparneliai' prie galinio rato (spoileris ir purvasaugiai buvo uždėti, poto nuimti dėl estetikos :D ) na poto sekė, langai tamsinti, ratai nuo bmw r17, galinga aparatūra, poto susirgau tai dar ir raudonos spyruoklės, modifikuoti pjauti amortizatoriai galiniai(del dar didesnio zemumo), priekiniai coilai nuo golf 3. visa perdažyta. Jai nebūtų supuvus, būtų įdėtas nuo senesnės bg 1.8 variklis su turbo. 1.5 doch, silpnas variklis, nekelia jokiu problemų, vėliau šaltas rytais padūmindavo keleta minučių(turbūt, kad be tepalo teko pavaziuot ir nemazai droztas mano paties) 1.5 tikrai ne lenktyninis variklis, o dar kai užsimečiau r17 ratus, tai ir iš vietos vos pajudėjau. Mieste iš bėdos užtekdavo galios, bet trasoje kai reikia aplenkti būdavo problemos, mesdavau žemesnį bėgį ir droždavau iki apsukų, kad aplenkčiau kuo greičiau kitą automobilį. Kol buvo viskas standartas mažai gedimų. Uždėjau R17 ir modifikuotus žeminančius amortikus, pradėjo byrėti važiuoklė. Vienintelį kartą neužsikūrė, kai sugedo paskirstytojas (100 šrote). Visada užsikurdavo, diržo su guliukais pakeitimas 150 lt. važiuoklė paprasta, pigi. Žodžiu pigios ir tos japoniškos geros kokybiškos detalės. sudažiau su rankiniu žiemą galą, linko trys svirtys, jos išviso keturios, dvi reguliuojamos, paprastos naujos pirktos, reguliuojama šrote(naujos sunku gauti) tai geram servise atėjo sąskaita prieš kalėdas 700 lt 2010 žiemą. Eksplotacijos kaštus sunku aprašyti, tiesiog jų per 3 metus buvo labai mažai. Toks automobilis, kurį dažniau vairuoji, negu taisai. Būtinai patikrinti "stakanus" tai pagrindinė priežastis kodėl pardaviau.. Pas mane rūdijo ir skardos, ir pagrindiniai mazgai, mašina be ateities :D ar iš variklio didelio triukšmo nėra, variklio dangtelio tarpinė dažnai leidžia tepalą. automatinė antena dažnai sugedus būna, priekiniai, šoniniai langai šlykščiai susibraižo. dažna, rytais šalta dūmina mėlynais dūmais.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2013-09-01
studentiska masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas.
galiniai amortizatoriai, nepatogu islipti, stabdziai silpnoki
Patikimas automobilis. Atvazinejau 7metus ir bendrai esu patenkintas nes turejau opelius, wwpasatus kelis. Su sita pasiseke geriausiai kas liecia remonta. Tik aukstaugiams netinga. Su ugiu 1,92 prie vairo telpi gan patogiai, bet soninis kairys veidrodelis neapskaiciutas tokiam pasukimui ir rodo blogai. Ilipt ir islipt nera patogu, vaziuojant jausmas lyg uzpakaliu greit brauksi asfalta, bet besirankantys maza automobili uz tokia kaina ir netuetu reikalauti limuzino patogumu. Patogumas pilnai atitinka isvaizda. Jei nusiteket pirkt maza keturduri, tai sis savo kaina, kelis tukstancius lt atidirbs patikimai. 5 begiu mazoka. 5 begis greitis 110 apsisukimai beveik 3000. 6 begis nepamaisytu. autostradoje nera malonu toli vaziuoti. Tiesa pamirsau apie gazo pedala parasyti. Labai jautrus pedalas, gal tik 1,8 dochui, bet pirmu begiu svelniai pajudeti reikia pasistengi, nes kankinti sankabos nemegstu. gazas svelniai nesispaudzia. arba nera jo arba labai dideliais paspaudimais spaudziasi. pirkau galingesni 1,9 doch benzina. Esu pasimokes, kad silpni varikliai naudotose masinose labiau genda. Variklio trauka pilnai tenkino. Pasikeites dirzus daugiau nekeiciau ir nieko netaisiau po kapotu. Keiciant dirzus meistarai iplese oro filtro gofra, masina pradejo trukcioti ant posukiu pirmom pavarom. Va\iuot galima bet biski erzino, naujos gofros uz 400lt det nenorejau. Uzizoliavimas nepadejo. Po 4 metu dingo vienas cilindras , tai teko keist laidus, susidevejo. Apie 150lt mokejau. Susitvarke ir trukciojimas :) pasirodo gofra buvo gerai uzizoliuota, o kalti laidai su kuriais dar 4metus vazinejau kartais patrukciodamas. Pakabos remontas tik pries technikine. Duslintuvo pavirinimas. Valituvai sugede buvo 110lt. Amortizatoriai galiniai keisti ir pakeisti jau sugedo. bet pigus(~80lt) ir keitimas pigus. Po kapotu jokiu remontu nedaryta, jokie genereatoriai ar kitkas negede. Stabdziai labiau vargino, kazkas strigo, kaladles devejosi, truko prieziuros stabdziams. nelakstyk ! :)
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2013-06-27
90' 323f BG 1.6 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, apsisukimo spindulys, kebulas
barskejimas, vaziuokle,
Si auto turiu jau puse metu, didziausias pastebetas trukumas yra pastovus barskejimas. vairuojant kauno duobem, tas barskejimas is tiesu uzknisa, taip pat girdimas ir cypimas perjunginejant pavaru svirti arba iminant sankaba, todel vaziuojant garsiai klausau muzikos kad negirdeciau pasaliniu garsu sklindanciu is masinos. Kitas minusas, tai amortiku atramos susidevi ir jas reik keist - servise sake tai pirmu efkiu liga. Siu auto labai geras apsisukimo spindulys. Bent pas mane kebulas be rudziu, Grazus auto kai investuota pinigu tiuningui. 1.6l; 66kw; galios uztenka. kuro sanaudos apie 10l mieste. auto kaina 1000-1500lt. Esu keites oro srauto matuokle kuri srote kainavo 40lt, laisvu apsuku daviklis irgi apie 40lt, atrama galinio rato 60lt, pakeitimas irgi panasiai... pralekti nelygiam kely
Pilnas atsiliepimas...
anonimas | 2013-01-29
Kaip kam
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus, ilgai tarnauja, grazus, ekonomiskas, puikus valdymas, priejimas variklio skyriuje, labai smagus autmobilis
sunku jausti gala, siek tiek barskutis, ilipti ir islipti sunkoka
Vaziuokle patvari taciau, kaip ir beveik visu japonu kieta, isvaizda grazi, reikia mazai pastangu, mazai detaliu ir nedaug lesu ,,tuningui", salonas kaip tokiu metu autmobiliui grazus, sedynes tikrai patogios, tinka ilgom kelionem, siaip gan erdvus, vietos bagazineje tai ,,sociai", bet gale 3 asmenims jau sunku sedet, o ir apsikritai ilipimas ir islipimas sunkus is jos, siek tiek barskutis. Be to ne itin lengva prisiparkoti su ja, nes ji visa ispusta o per galini stikla tai tik dangus matosi :) bet nekreipiant i mazas smulkmenas tikrai geras automobilis, rekomenduociau, o ypac jaunimui. pas amne 1.5 doch, kiek teko susidurti su siais varikliais nei vienas nepavede, visi kaip bitutes dirba net ir prasuke puse milijono. Na japonu varikliai, bent benzininiai tai manau yra stebuklas,. neklausykit tu kurie netureje tokio automobilio, daugelis galvoja jeigu japonas tai detales kosminemis kainomis, taip nera, detales nera brangios, kai kurios net pigesnes uz ,,golfu". o ir be to ju detales tarnauja bent jau dvigubai ilgiau nei audi ar volksvagen ar bmw. Siuo momentu ju kainos yra mazos, taigi jei norit vazineti ilgai ir be rupesciu, tai griebkit, gal teks pasedeti 1-2d pakeiciant mandzetus stabdziu ar siek tiek vaziuokle patvarkius, taciau nesigailesit automobiliu. pravaziuokit visomis 5 pavaromis, jei is variklio nekyla joks garsas ir su vaziuokle viskas tvarkoj, bei kebulas nesurudyjes baisiai tai nieko negalvokit ir pirkit.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2013-01-15
323F 1.6i 16V
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis (1.6i 16V), salono dizainas ir medžiagos, smagus vairavimas, nerūdija
silpna pakaba LT keliams, labai plonos skardos (reikia saugoti, nes kokybiškai jų suremontuoti po smūgio turbūt neįmanoma)
~2,5m vežinėjau 1991-ųjų F-ke su "atsimerkiančiom" lempom (a la Ferarri Testarossa) Skardos nerūdijo visiškai, bet plonos neapsakomai. Toks vaizdas, kad nuo vėjo susiraukšlėti gali. Sėdi jame labai žemai, kaip kokiam Porsche, tiek vairuotojas, tiek keleiviai. Salono kokybė puiki, medžiagos malonios, dailios. Turėkime omeny, kad tais laikais man, studentui, visi primygtinai siūlė pirkti II-ą Golf'ą, tai čia lygis aukštesnis kokiom trim klasėm. Ir važiavimas jos minkštesnis, vairo, pedalų klausė gerai, jautėsi "lengva" mašina. Bet šiaip kėbulas jos silpnokas, jaučiasi, kaip kraiposi, raitosi visa, stiklai tikrai neužsidaro sandariai. vietos mažai visur - salone, bagažinėj, kuro bake, nors su žiguliu (kitas tų metų bestselleris) lyginant tai visgi erdvi mašina. Dugnas taip pat žemai, pakaba nors minkštoka, bet silpna. Nusipirkome namuką, kur reikėjo žvyrkeliu ~800m važinėti - tai per metus priekinius amortizatorius 2 kartus keisti reikėjo, o jau visokie šarnyriukai, traukės, gumos, granatos, stabilizatoriai, sailentblokai... pas meistrą sąžiningai lankydavausi kas 10,000km ir būtinai ką nors rasdavo, o dar kartais tekdavo nenumatytai apsilankyti, kam nors bildėti pradėjus. Būčiau dar kurį laiką su ja važinėjęs, bet įkalė blondinė į užpakalį (nestipriai), tai meistrai nemokėjo užsandarinti, kad vanduo į bagažinę nepribėgtų. Po kiekvieno lietaus ar sniego ant užpakalinių sėdynių šlapia būdavo, langai aprasoję, pridvisę. Paskui lyg ir užsandarino prie galinių žibintų, pardaviau pigiai geriems draugams (negalėjau daugiau žiūrėt, kaip jie su Opel Kadett (trečias 2000-ųjų bestselleris...) vargdavo. bet vėliau jie skundėsi, kad ir jiems salonas šlampa, nors vis tiek šia mašina labai džiaugėsi, mat lygino su savo antra mašina Ford Escort (ketvirtas bestselleris). Kai Mazdukę pardavę perėdome į Nissan Primera P10, tai aukštesnė sėdėsena, minkštesnė pakaba, erdvi bagažinė, apžvalga ir sausas, švarus salonas atrodė kaip tikro limuzino, užtat variklis 2.0D tikrai ne toks smagus: silpnas, triukšmingas, 2 kartus varikliui galvą nuiminėti teko (virino, tarpinę keitė), o pakaba nebuvo ženkliai patvaresnė. variklis ir pavarų dėžė ši os mašinos buvo tobuli (lyginant su visų ankščiau minėtų konkurentų). dirbo stebėtinai tyliai, tolygiai (prisiminkime Golf II, 1,6D), kai kas salone sėdėdamas perklausdavo, ar čia jau užvestas variklis. Kelionėj į Paryžių benzino sąnaudų vidurkis 5,6Ltr/100 (greitis ~100-130kmh). Galios tas varikliukas turėjo pakankamai (96AG), gedimų jokių. pirkau už ~4500Lt, pardaviau už ~1300Lt, detalių sukišau nemažai, bet jos nebragios, daugiau laiko gaila. kitos dalys (ne pakabos) negedo visiškai. šiais laikais turbūt neverta tokių senų pirkti. jei kas dovanų įbruktų - gal galima su ja kur nors nuvažiuoti...
Pilnas atsiliepimas...
Aras | 2012-12-06
Mazda 323f 1.5 doch
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas,grazus,manevringas,pigiai eksplotuojamas.
Zemokas ir kietokas,silpna vieta generatoriaus dirzelis.
Studentiskas automobiliukas,grazi forma,grazus langai be remu,taciau priekiniai langai prie veidrodeliu kazkodel labai braizosi,garso izoliacija prastoka.Pakaba gan kietoka,priekis siek tiek zemokas,taciau labai gerai stovi ant kelio.ilipimas ir ypac islipimas labai nepatogus,taciau vairuoti labai patogu.Labai patiko kad vairas ypatingai lengvai sukinejas.Is tiesu tai toks barskaliukas,jauciasi labai visi kelio nelygumai.Konkreciai mano buvo visiskai be rudziu,bet esu girdejas kad silpi slenksciai. Labai pakantus variklis.Silpna vieta generatoriaus dirzelis,daznai cypia,o tempti negali,nes sueis itempejas.Karta jis man nutruko,ir nezinojau kad generatoriaus dirzas suka vandens pompa.Vaziavau gal 5km,nedaug.Isvare antifriza i bakeli,uzkilo temperatura,Tikejaus blogiausio,kad bus sudegus tarpine ir teks slifuot galva,taciau uzdejus dirzeli ir uzkurus siek tiek padumino,o poto viskas buvo gerai:jokiu garsu,jokiu problemu.Is to sprendziu kad varikliai kantrus.Minusas kad po kapotu mazai vietos,sunku kur nors ranka ikist.Pakankamai ekonomiska:10l duju mieste-gali spaust,gali nespaust Detales nera brangios,kainos tikrai prieinamos.Keiciau stabilizatoriaus traukute-35lt ir galines stabdziu kaladelesapie 70lt.Teko pirkti priekini sparna-70lt. Po metu eksplotacijos pardaviau 1000lt brangiau nei pirkau.. Atidziai apziureti visa automobili.
Pilnas atsiliepimas...
Daniel | 2012-10-08
Mazda 323f 95m. 1.5 doch
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, manevringas, patikimas.
Mažai vietos aukštiems
Automobilis patikimas (aišku viskas kaip visada priklauso nuo buvusių šeimininkų). Vilniaus mieste tikrai manevringas ir tai šaunu. Bet kartais trūksta iš vietos pajudėti galios (kai daugiau žmonių),bet ko norėti juk tai mažas automobilis su 1,5 l varikliu. Bendrai automobilis ganėtinai žemas,tai pastėbima atsisėdus į vidų :) Sėdima,kaip "vonioje" :) Pakaba kietoka, todėl jaučiasi nelygumai. Galiu išskirti tokius dalykus,kad labai patikimas automobilis, kuris neišduos,kai Tau jo labai reikės. Ilgose kelionėse pavargsta nugara sėdėti. Salone šiaip pas mane gana tyliai važiuojasi, tik vienas langas pradėjo truputis barškėti :) Žiema užšąla būna bagažinė.Žiema iš vidaus langai užšąla, tai tenka gramdyti iš vidaus. Bendrai sakant pirmam automobiliui pats tas. Ko trūksa komforto ir salone daugiau vietos didesniems žmonėms :) 1, 5 doch bėdų dar neturėjau. Laiku keisti tepalus ir filtrus. Ekonomiškas ganėtinai vasara 6-7 l/ 100 km žinoma,kaip spausi. Žiema buvo ir 10l/100 km. Pakabos dalys nėra tokios palyginus ir brangios. Pirkta 2010m. už 3700 Lt. Nuvertėjimas manyčiau normalus. Kėbulas,kad būtų nesurudyjęs.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai