Markės
1038 iš 1912
Mazda 6, (GH1) 2007 - 2013
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 8
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Saugumo įranga
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Nebrangus nusipirkti
TRŪKUMAI
  • Kėbulo korozija
  • Patikimumas ne pats geriausias
  • Ne visi variantai turi „Bluetooth“
Naujas Mazda6 modelis ženkliai padidėjo ir tapo dar dinamiškesnės išvaizdos ir panašus į kupė automobilius. Ženkliai pagerėjo ir aerodinaminės jo savybės bei stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Visi išoriniai elementai skirti priešpriešinio pasipriešinimo koeficientui (Cd) sumažinti: sedanui ir hečbekui iki 0.27, o universalui - iki 0.28. Variklių gamoje įtrauktas naujas 2.5 litro 4 cilindrų, o Šiaurės Amerikos rinkai ir 3.7 litro V6, kuris yra montuojamas ir į Mazda CX-9 modelį. Automobilis buvo gaminamas ant Ford CD3 platformos su 4 durų sedano, 5 durų hečbeko ir universalo kėbulais. Nepaisant padidėjusių matmenų automobilio svoris netgi sumažėjo (inžinieriai jo projektavimo metu didelį dėmesį skyrė detalių svoriui), todėl valdymo savybės išliko geros. Hečbeko modelis turi didesnę bagažo erdvę nei didesnis Ford Mondeo konkurentas. Buvo giriamas Mazda6 elektra valdomas vairo stiprintuvas, kuris aprūpino neprastą grįžtamajį ryšį vairuotojui. Aktyvios ir pasyvios saugos sistemos taip pat nedaro gėdos automobiliui - jame įrengti didelio skersmens aušinami priekiniai diskiniai stabdžiai ir efektyviai veikiantys užpakalinių stabdžių diskai, tai pat visuose modeliuose standartiškai įdiegtos ABS, EBD, avarinio stabdymo, DSC ir TCS sistemos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
2020-05-04
Mazda 6 2010 m. touring Universalas 1.9l benzinas, superinė mašina.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi, patikima kaip ir visos Japoniškos Toyotos nors tai mazda.
didokos kuro sąnaudos mieste, kaip ir visos mazdos rūdyja, Automatinės dėžės genda.
Pirkta 2015 m. Važinėju jau 5 m. vietos pakankamai kaip universalui , labai didelė bagažinė. Pirkta su įdaužimu ant bamperio ir 158,255 km rida, pas mane dešiniojo slenkščio kampas labai gerai parūdijęs.dabar jau 214,209 km. variklio galios užtenka kaip 1.9l universalui. Mašina labiau užmiesčiui, nes pakaba standesnė ir sąnaudos mažesnės užmiestyje. Pas mane 6 pavarų automatinė robotizuota pavarų dėžė. Ne odinis salonas galinio vaizdo kamera. Tai laabai gera ir patikima mašina. Automatinės pavarų dėžes, o dar ir robotizuotos labai genda. Dėžės remotas apie 200 Eur. Jei norite pakankamai vietos? Geriau pirkite Universalą ir su mechanine dėže, nes ji tarnaus daug ilgiau nei automatinė.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-08
Mazda 2.2 diesel 120 kw hatchback 2011
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sanaudos, dizainas, talpa (salono ir bagazines), traukia gerai, nera brangi eksplotacija
Garso izoliacija
Jau vazineju siu sia masina mazdaug puse metu. Rimtu prikibimu neturiu, grazi (aisku skonio reikalas) komfortabili, vietos super daug, nebus taip kad zmonem vietos kojom truksta kad ir 3 gale sedei, komfortas visiems. Bagazine, man buvo stebuklas, vietos tikrai daug, telpa visa ''manta'' i kelione. Siektiek minusas del garso izoliacijos, padangu triuksmas girdisi, bet netrugdo. Kuro sanaudos superines, pilnu baku (50-55 litrai) uztenka nuvaziuoti 800-1000 km, priklausomai ar daugiau mieste ar daugiau uzmiesti. Liuks automobilis. Detaliu pirkt neteko kolkas iskyrus stabdziu kaladeles, nera brangios ir siaip kiek teko zvalgytis detaliu kainu, nera dideles. Nesuprantu, kodel, bet kaina nera didele palyginus sio automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-15
mazda 6 2 ltr automatas 2012 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, valdymas, dizainas, komfortas, pakaba, degalų sąnaudos, bagažinė
surinkimo kokybė, garso izoliacija, pravažumas
Prieš mazda turėjau lancer 9 automatą 1.6 ir renault Coleos 2.5 varikliui variatorine greičių dėže. Trumpai papasakosiu apie šiuos 2 automobilius. lancer 2006 metų, kurią pirkau nają. su ja pravažiavau apie 60000 km. , o po 5 metų pardaviau draugui. Per šį laiką jai pakeičiau tik stabdžių diskus ir vairo traukės antgalį, o šios dalys tikrai pigios. Draugas su ja ligi šiol važinėja ir kolkas dar nesubyrėjo. Renuką pirkau naują už 15000 Eur. Nežinau kas man ten susisuko, bet tai buvo didžiausia mano klaida. Mašina netraukia, kuro sanaudos didelės, remontuoti nespėjau. Po metų, kai Renault užkniso, aš jį pardaviau. Kartą netyčia užsukau į Mazdos saloną. Ten buvo labai eneregingas vadybininkas, kuris mane įkalbėjo vietoj renuko pirkti Mazdą 6. Pasirinkimas buvo iš dviejų variantų - 2011 m hečbeko ir sedano. Abu jie stovėjo metus laiko automobilių stovėjimo aikštelėje todėl jiems buvo nemaža nuolaida, tai aš daug negalvodamas nusipirkau 2 ltr automatą hečbeką. Mazdos eksploatcija. Aš šeip važinėju atsargiai, nes mieste, kuriame važinėju yra labai daug gilių duobių. Lygiai taip pat atsargiai ir su lanceriu važinėjau ir problemų neturėjau. Su Mazda tai taip pat pasiteisino. Su mašina važinėjau palyginus mažai, nes miestas, kuriame gyvenu yra nedidelis. Jau 6 metai, kaip su mazda važinėju, o nuvažiaves 90000 km. Techninę priežiūrą (keičiu tepalus, filtrus ir tt..) varau pagal žurnalą kas 8-10 k km ir tik servizuose, kurie viską ką jie daro leidžia pačiam stebėti. Keista, bet kažkodėl mazdos važiuoklės remontas yra pigesnis nei lancerio. Po 30000 km pradėjo truptį pradėjo leisti kairės pusės galinis amortizatorius, nors ir nebuvo pažeistas. Amortizatorius ir jo pakeitimas kainavo tikrai nebrangiai. Kartą po ilgesnio pasivažinėjim reikėjo dapilti antifrizo apie 100 ml, o šeip be amortikų ir antifrizo dapilimo daugiau niekas nebuvo sugedę. 2 litrų variklio jai tikrai pakanka, automatas irgi yra neblogas, o benzino sąnaudos mieste yra 10-11 ltr 100km. Trasoje vidutiniškai 7 iltr/ 100 km. Ant kelio stovi labai gerai. Labai džiaugiuosi, kad pirkau hečbeką, nes jo pagažinė yra tikrai didelė ir ne karta pravertė jos talpumas. Mazdos 6 dažymas yra žiauriai prastas, po dviejų metų atsirado kažkokios dėmės ir rėžiai nuo plovyklos, bet tada mano draugas, už dyką, padengė mašinos paviršių skystu stiklu. Kai pamačiau, atsiimdamas mašiną, negalėjau patikėti. Ji blizgėjo ir atrodė geriau, nei iš salono. Dar ir dabar nėra tiek daug ibrėžimų kaip buvo seniau.. Triukšmas salone žiauriai didelis. Jaučiusi, kaip sedėdamas lauke. Salonas yra kaip naujas, niekas negirgžda, netraška ir niekas nesulūžę, bet čia gal daugiau priklauso nuo savininko. Tai tiek apie Mazda 6. remontas ir ekspoatacija tikrai nėra brangi. Automobilis gan patvarus.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-07
zemaitis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus salonas. Talpi bagazine
kieta vaziuoti,greit rudyja,varginantis remontas.
Turejau 2008m. 2 D .universala. Odinis salonas . Labai kietai vaziuoti ,prastos kokybes oda .Labai placios sedynes ,jausmas kaip autobuse.Tiesa,salonas erdvus ,daug vietos net ir augalotam vyrui. Pirkau is Salono 2 metu senumo. Pravaziavus 250 000km visiskai subyrejo variklis (nors servisas buvo atliekamas reguliariai) Detales brangios. Devetas sunku gauti.Naujas uzsakinejant tenka laukti daugiau kaip savaite. Greitai rudyja
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2016-05-03
Mazda 6 ts
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdomumas,simpatiska isvaizda,gan patogi.
Paieskojus atrasit ju yra dauguma smulkmenos
Prasivazinejau jau metus su sia mazda ir visai nieko. Sedau as i ja is po Toyotos Avensis tai pradzioj buvo toks jausmas kad i Mercedesa papuoliau:-) Masina tikrai nebloga,stabili kelyje,manevringa laiko kelia puikiai malonus vairas ir ant didesniu greiciu,pakankamai patogi priekije sedintiem, gale vietos mazokai, nepatarciau jos pirkti seimom su vaikais nebus patogu. Masina malonu vairuoti galima vykti ir i ilgesnes keliones jos turetu neprailgti. Garso izoliacija puse velnio geresne nei toyotos ar hondos ar mitsubishi, garso aparatura bent jau pas mano komplektacija buvo s..Variklis tylus, kuro sanaudos normalios iki 10litru po miesta netaupant. Pravazinejau apie 20000km keiciau tik kaladeles, manau ji patikima masina,tik vis dar japonai neisprende problemu su rudim.Mano masina 5metu senumo o jau dugnas turi rudziu. Ira ir tokiu niuansu kurie jus nervins ne viska mazdos inzinieriai padare nepriekaistingai dar yra kur pasistengti,bet masina astoja savo kaina viskas Ok. 1.8 variklis gan patikimas ir pakankamai ekonomiskas, vazineti po miesta traukos tikrai jum pakaks,autostradoje pries lenkiant reiks pamastyt Benzininiai variantai gan patikimi neturetu pareikalauti daug islaidu ko nepasakysi apie dyzelius. Gaila bet Mazda kainas sunkiai islaiko, nuverteja stipriai jei uzlaikysite. Stenkites paimti su kuo mazesne rida ir kuo naujesne, atsiminkite japoniskos masinos turi mazesni resursa ir miliono jum nenuvaziuos tai ne MB 124. Nepamirskite apie rudis,turekite minty, kad po 10 metu jusu mazda jau bus supuvusi o kaimyno vokietis bus be rudziu.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2013-04-17
Labai gera masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus valdymas,tylus variklis,patogus ilgose kelionese,daug vietos salone ir bagazinej
Per didelis nuvertejimas,vejo ir padangu keliamas triuksmas galetu but mazesnis
Labai gera isvaizda,gerai valdomas,vaziuokle kietoka,daug vietos,geros komplektacijos Pas mane 2.0 dyzelis,traukia gerai,kuro sanaudom nesiskundziu,variklis dirba tyliai,turiu jau virs dvieju metu,nekeiciau dar nieko isskyrus filtrus ir tepala Na,nuvertejimas nemazas,detaliu kainu nezinau nes dar nieko nekeiciau,o filtru ir tepalu kaina tikrai yra normali,kuro sanaudos apie 6 litrus 100km,taigi eksploatacija tikrai nebrangi,netgi pakeisti pagrindini dirza yra netaip ir brangu lyginant su kitais tokios pacios klases auto. Patikrinti ar nepradeda rudyt,butinai patikrinti ir jei reikia pakeisti pagrindini dirza su visais itempejais (vandens pompa)ir BUTINAI pazioureti ar ijungus degima uzsidega DPF lempute,uzkurus ji turi uzgesti,nes buna gudrociu ja paprasciausiai isima.
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2009-09-12
vertas demesio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas,valdymas,sportiskumas,surinkimo kokybe,ekonomija, smagus variklis,smagiai jungias pavaros,grazus r18 ratai
Automatine pavaru deze tik su 2.0 varikliu,sedano maza bagazine,CF-net nepatogus valdymas
Vazineju 2008m sedanu,sport versija su 2.5l benzininiu varikliu.Man patinka sio auto dizainas,smagus variklis,geras valdymas,tikrai geri stabdziai.Mieste ima 11l/100km, autostradoje vaziuojant 140km/h ima 8.3l, greitkelyje 100km/h ima beveik 7l.Mano auto salonas pusiau odinis,neatrodo kad oda butu kokybiska.Ji atrodo lyg juoda guma.Originalus vairuotojo kilimelis po akceleratorium prasidevejo jau po 30tukst.km.Pacios sedynes labai patogios,smagus vairo ratas.Vaire esanti funkciju valdymo sistema CF-net labai isgirta,bet visiskai nepatogi.Prietaiso skydas atrodo super,skaiciu nesimato,kol degimas neijungtas,skydo apsvietimas prisitaiko prie oro salygu,akiai malonu,lengvai skaitoma informacija.Puiki Bose garso sistema,groja kaip reikiant, 6cd grotuvas,galimybe prijunt Ipoda.Minusai- kondicionierius turetu saldyt geriau negu saldo.bet siaip pakanka.Matomumas pro langus liuks.Patinka Bi-ksenonai,tikrai gerai sviecia.Gale vietos keleiviam pakenciamai.Na daug buna tik 7bmw ir audia8:)MINUSAS- man per maza bagazine!du dideli lagaminai sunkiai telpa.trukdo ratu arkos issikisusios i bagazine.Todel geriau imt universala,kuris atrodo gal net geriau nei sedanas ar hatchbackas.Labai nekokia garso izoliacija is po priekiniu ratu arku.Geros gamyklines 225/45/r18 dunlop padangos ant slapio kelio.Geras daiktas padangu slegio kontroles davikliai.Gerai veikia aBS IR ESP 2.5l benzinas, keturiu cilindru,16 voztuvu.Man patinka.Geras sukimo momentas,galios pakanka.Noretus aisku dar daugiau.Variklio balsas, po Hondos turetos man nelabai.Uztat ekonomiskas.mieste 11l.Keista vaziuojant 6 pavara 140km/h laiko apie 3500 apsuku Turiu jau daugiau nei metus.pfiu pfiu jokiu problemu.O nuverteja manau smarkiai!!!Savo pirkau uz 94tukst o dabar jau naujas toks pats 75tukst!!!pikta Dabar imciau tik universala(Bagazine!!!),su 2.2td varikliu su 163ag prie 3500rpm ir 360nm prie 1600rpm.Tikrai super smagus ir super ekonomiskas:)Gailiuosi kad pasiemiau juoda.Tokia nesamone,is plovyklu neisvaziuoju.VElocity red- va cia spalva ypac sport versijai. 1.8 ir 2.0 benzinai yra mire varikliai netraukia ir neverti jusu sunkiai uzdirbtu pinigu.va taip va:)
Pilnas atsiliepimas...
Romas | 2009-03-04
Naujas Mazda 6 – didelis suolis pirmyn
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dideli pliusai uz isores ir interjero dizaina, uz interjero kokybe. Pliusas uz erdve, patoguma, gera valdyma, sportiskuma.
Minusas – nekokia oda, vis dar nesu tikras ar sis Mazda 6 gali prilygti naujam Accord. Pakaba kartais gali buti kietoka.
Teko daug vazineti su senesne Mazda 6, todel galiu ja palyginti su naujaja Mazda 6. Ankstesne Mazda 6 nebuvo pats prabangiausias arba sportiskaiusias savo klaseje. Taciau su nauja karta atejo daug kas naujo. Is isores automobilis atrodo kaip klase aukstesnis ir kazkuom primena RX-8. Ypac graziai man automobilis atrodo is galo. Automobilis tapo galingesnis, nors ir senoji karta neblogai akseleravosi. Automobilis taip pat gerai valdomas, labai jautriai reaguoja i vairo pasukimus, kartu jauciamas atgalinis rysys nuo kelio. Vaziuojant nesijaucia, kad automobilis tapo didesnis. Ne be reikalo ir priekine, ir galine pakaba yra dvieju skersiniu svirciu, todel yra sportiska. Taciau vaziuojant blogesniu keliu jauciamas pakabos kietumas. Stabdziai yra visi diskiniai, be abejo ABS, stabdo labai smagiai ir be vibraciju. Automobilis tapo tikrai tylesnis, taciau vis dar ne toks tylus kaip kiti konkurentai (tarkim Avensis arba Accord). Naujas interjeras tikrai solidesnis nei senojo modelio, daug kur naudojami sidabriniai aliuminio intarpai (jie aisku ne metaliniai). Man isties patinka visi prietaisai, jie lengvai skaitomi, graziai ir solidziai atrodo, centrine konsole neperkrauta mygtukais, viduryje stovi borto kompiuterio LCD ekranas. Tikrai grazu. Nepatiko tik odiniu sedyniu odos kokybe, kuri atrodo lyg guma. Paneles plastikas tapo gerokai kokybiskesnis, niekur nebarska. Sedynes patogios ir labai gerai palaiko kuna. Be to jos valdomos 8 kryptimis. Galines sedynes dabar yra beveik atskiros, kas patogiau 2 gale sedintiems. Bendrai viduje tikrai padaugejo vietos ir dabar sakyciau prilygsta Honda Accord arba net Toyota Camry. 2 litru variklis liko sakyciau panasus i buvusios kartos. Tai isties neblogas variklis ir jo tikrai pakanka, nors galios daug kam noresis ir daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt