Markės
741 iš 1388
Mazda 6 2012 - dabar
Mazda 6, 2012 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.34% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 3
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Mazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabarMazda 6 2012 - dabar
Kurdami trečiosios kartos Mazda 6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Taip pat, Mazda 6 yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Naujasis modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
Mazda 6 yra pirmasis Mazda modelis su stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
Eimantas | 2016-04-08
Mazda 6, 2014 Touring Amerikonas 2,5l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Touring komplektacijoje gera standartine garso iranga, isvaizdus, geras ekonomijos ir traukos santykis, patogus, erdvus.
Keleivio vieta neturi el. valdomos sedynes, labai gerai girdisi viskas, kas papuola po dugnu (zvyrkeliu atrodo lyg i batus pribyres akmenuku)
Automobilis man asmeniskai grazus tiek isore tiek viduje, erdvus, patogus vaziuoti. Gaila, kad automobiliuose is JAV nera hologeniniu ar led zibintu, kaip europoje, kurie tikrai priduoda gera bendra vaizda, o norint juos pasikeisti i europinius teks pakloti 1800eur uz zibintus dar reikes pirkti zibintu kompiuterius ir moketi elektrikams uz viso sio reikalo pajungima 2.5litro Benzinas, kurio pilnai uztenka tiek mieste, tie uzsmiestyje, kiek paspaudi tiek ir gauni, nereikia itin aukstu apsuku norint pasiekti gera akseleracija, pavaru deze reikiant itin greitai numeta pavara ir gali spaust kiek nori.
KVID | 2015-04-13
MAZDA 6 165AG 2.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
PUIKUS VALDYMAS POSUKIUOSE, PUIKIAI VEIKIA HBC BI ksenoniniai zibintai, RVM, LDW, EKSPRESYVI SPORTINE ISVAIZDA
Garso izoliacija, kietumas
Garso izoliacijos trukumas. Galetu buti minkstesnis Siaip daugiau viskas pakankamai gerai Labai Truksta turbinos. Paspaudus iki dugno, nuspaudziamas mygtukas, tada automobilis padaro suoli, bet suolis reikalingas anksciau. Kam viso to reikia siulau dydzelini varikli.
Matas | 2013-05-18
Mazda 6 2.2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, nuostabus variklis, patogus, praktiskas
neturiu ko pasakyti.Lyg butu pagamintas specialiai lietuvos rinkai
nuostabus automobilis. 2.2 dyzelis tiesiog pasakiskas.2 pavara galima beveik ligi 100 dasibegeti.puikiai kelia apsukas.labai ekonomiskas.kolkas per tuos 2 menesius kai ji turiu man jis labai patiko, visi zurnalai.tipo raso kad prastas salonas, bet jis visai neblogas nuostabus variklis.taupus, labai didelis sukimo momentas, net lyginant su dyzeliais, puikiai begejasi, garsas kaip benzininio.PASTABA:galit pilt ir papigiai kura, veikia kaip veikes na, labai trumpai ji turiu, nuvaziavau apie 4000 km jau, na, nieko dar neteko keist( aisku, pergreitai kad reiktu), bet atrodo, jai ir teks, tai labai retai ir pigiai :).truputi brangokas, bet butu vertas net ir dvigubai daugiau pinigu :) jei galesi skirti pinigu sitam automobiliui-butinai pirk!!!
 
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO