Markės
1038 iš 1911
Mazda 6, (GJ1/G) 2012 - dabar
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 12
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Tylūs dyzeliniai varikliai
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Valdymo sąvybės ne pačios geriausios klasėje
  • Nedidelis variklių pasirinkimas
"Šis Mazda modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia"
Kurdami trečiosios kartos Mazda6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Šis Mazda yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Automobilis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda 6 yra pirmasis Mazda modelis su stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 12
Linas | 2023-08-08
Mazda 6 su 2.0 L benzininiu varikliu ir mechanine dėže, 150 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas fantastiškas, komfortas, pavarų dėžė, salono talpa, patikimumas puikus, dinamika ir degalų sąnaudos konkurencingos, techninės priežiūros išlaidos minimalios
Garso izoliacija vis dar prasta, multimedijos sistema pasenusi
Tai ne pirma mano Mazda. 2015 metais turėjau Mazda 3 (08G versija). Neturėjau jokių problemų su tuo automobiliu, liko tik malonūs prisiminimai. Tada buvo sumanęs nusiupirkti kažką galingesnio, tai turėjau Ford Mondeo Powershift turbo automatą su 200 AG galia. Deja į tą automobilį buvo investuota daug pinigų. Po to liko nepasitikėjimas Ford gaminiais. Dabar vėl ieškojau kuo galiu pasitikėti ir grįžau prie Mazda. Ieškojau didesnio automobilio todėl natūralu pasirinkau Mazda 6. Dabar su šiuo automobiliu važinėju lygiai 4 metus ir galiu pasakyti nepamenu kad automobilis butų pavedęs. Buvo tik einamieji remontai. Rida kai pirkau buvo 130 000km, žinoma tai labai nedaug, bet faktas kad automobilis yra tikrai patikimas.
Pilnas atsiliepimas...
2022-05-07
2016 2.5l, JAV automatas 77000 km. Puikus sportinis sedanas jei nebijai kiek pasidaryk pats veiklos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimo smagumas, bet kartu ir nekrato nelygiu keliu. Važiuoklė labai paprasta ir pigi eksploatacijoje. Yra vietų, kurias galima pačiam nebrangiai išdirbti ir "pritempti" iki tokio automobilio koks jis turėjo būti.
Skurdoka komplektacija. Touring komplektacija (ne bomžpakis) negavo net automatinių žibintų su automatiniais valytuvais, bet gavo aklos zonos perspėjimą. Nėr problemų, pats įsidėjau.
Patarimai įsigijus: - Jei iš JAV, atlikit atstovybėje variklio valdymo bloko atnaujinimą, gali priduoti vieną kitą juntamą kW, nes iš JAV atvyksta pritaikyti žemesniam oktanui nei 95. - Durelės praleidžia daug garso, kaip skardiniai būgnai. Įsigykit bituminės garso izooliavimo medžiagos. Buvo nesunku, tik įsigykit durelių plastikinių laikiklių internetu, ardant jie lūžinėja. - Būna švilpia vėjas pro langų susijungimus, galima ištaisyti pridedant papildomos izoliacijos praardžius. Visa kita: Techniškai solidus automobilis, variklis patikimas ir traukus, nors kiek grubus salono ramybei. Automatinė pavarų dėžė nėra jau tokia lėta kaip kalba žurnalistai, man pakanka ir tikrai nustebins agresyviu pavarų perjungimu jei to norėsite. Graži išvaizda, ypač su GT komplektacijos LED žibintais. Juntama Mazda taupymo filosofija, kai negailima prasmingiems reikalams kaip variklis ir pavarų dėžė, bet grubiai taupoma ant neesminių smulkmenų. Pvz. nėra langų apiplovimo skysčio likučio perspėjimo, bet tai labiau kelia šypseną nei susierzinimą. Kita vertus, interjeras daugumoje vietų stabėtinai tvirtai suręstas, ir yra kelios esminės vietos, kurios erzina plastiko barkškėjimu, bet apie tai yra aprašyta internete ir galima pačiam bandyti tvarkyti. Sedano gale apstu vietos, universalas turi šiek tiek mažiau vietos gale, nes ale sedanas labiau reprezentatyvus. Jei norite, galite įsigyti GT versiją su visais priedais nenusileidžiančiais vokiečiams, bet jau reiks pamokėti. Aš asmeniškai turiu aklosios zonos jutiklius, kurie kartu ir perspėja apie artėjantį automobilį jei važiuojama atbulai. Tikrai gelbėja kai bandoma atbulai išvažiuoti tiesiai į važiuojamąją dalį ir dėl šale pastatytų automobilių nieko nesimato. Reziume. Sportiškas sedanas, kuris yra techniškai nesudėtingas, bet to nesijaučia vairavime, o jaučiasi kur reikia, piniginėje. Vairuoju jau 1 metus, tik granatą reikėjo keisti. Šiais laikais ir patys patikimiausi automobiliai yra jautrūs ankstesnių šeimininkų nepriežiūrai. Tikrinkite automobilį atstovybėje.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-21
Mazda 6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas super
Garso izoliacija
Auto pirktas JAV ,2018 metu modeis . Buvo pravaziaves 5000myliu . Is minusu tai be abejo tragiska garso izoliacija . Kuro sanaudos tikrai neblogos .
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-02
Mazda 6 2014 m. 2.5l 141 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, patikimumas, nestokoja erdvės viduje.
Garso izoliacija, multimedija
Automobilis sedano kėbulu iš USA. Dizaino prasme tai labai gražus automobilis, vietos salone užtenka, bagažinėje taip pat netrūksta. Nebūtų gi japonas, tačiau multimedija pasenusi kaip tokių metų mašinai. Kas labiausiai nuvylė, tai garso izoliacija. Važiuojant plentu jau nuo 60 km/h girdisi nemalonus padangų ūžesys. Jei važiuojama žvirkeliu, tai girdi kiekvieną akmenuką. Iš salono kokybės, tai vairas labai greit nusitrynė, nors rida 100k km. Bose aparatūra groja gerai, tik prie didesnio garso žemi dažniai kur nors durelės panelė suvibruoja. Važiuoklė kietoka, nors man nėra tragedija, važiuoti tikrai galima, pagrinde važiuoju asfaltuotais keliais (R19 ratai). Iš techninės pusės problemų neturėjau, eiliniai remontai (tepalai, filtrai). Kas dėl variklio, tai trūkumas, jog nėra turbinos. Kas pripratę prie dyzelinių turbininių dyzelių, tai atrodys, jog auto netraukia, nelipina prie sėdynės (ypač nuo žemų sūkių). Tačiau pažiūrėjus į spidometrą, skaičiai rodo ką kita. Su 2.5 l 141 kw benzininiu varikliu kuro sąnaudos, manau, pagirtinos kaip tokiam varikliui (ne dyzelis gi). Vilniuje apie 9.5l/100km, užmiestyje apie 6.5l. Pavarų dėžė galėtų turėti sport rėžimą, kartais norisi aštresnio veikimo, bet šiaip normaliam važiavimui dirba gerai. Valdomumas patenkinamas, nesu lenktynininkas eisme (nors kartais būna išimčių), tai priekaištų didelių neturiu. Kaip ir dauguma japonų, vertę praranda greičiau nei vokietis. Tepalai (a5/b5 specifikacijos ) su visais filtrais (mann-filter) kainuoja apie 50-60 eurų. Pirma bandomuoju važiavimu pasižiūrėti, ar neerzins garso izoliacijos trūkumas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-27
2018 metų Mazda6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, priežiūros išlaidos, išvaizda, pakaba, komfortas, interjero dizainas, surinkimo kokybė, erdvus salonas
Garso izoliacija, kaina, multimedija, kuro sąnaudos, saugumas
Norėjau nusipirkti verslo klasės sedaną (prieš tai turėjau busą), su visais privalumais ir nedideliu biudžetu. Iš tikrųjų išvardinsiu visus pliusus ir minusus, ir papasakosiu kas ir kodėl. Nieko neslėpsiu. Taip pat rinkausi ir tarp korėjiečių. Optima ir Sonata. Vokiečiai ir Camry jau buvo virš biudžeto. Naudotų nežiūrėjau, tik naujas. Taigi. Dinamiškumas tikrai nudžiugino. 150 arklių, palyginti su korėjiečiais, yra kur kas geriau. Valdymas taip pat viršūnėje. Techninis aptarnavimas yra nebrangus. Dizainas, čia net nėra ką kalbėti. Ir viduje, ir išorėje, viskas tikrai gražu ir gerai, dar kad ir juoda spalva visur. Automobilis iš kart buvo su 19 colių ratlankiais, tamsi spalva, žemo profilio guma, tamsūs ir tonuoti stiklai yra super, LED šviesos prideda elegantiškumo. Net tie patys 19 - iniai volai su žieminėmis padangomis pridėjo prabangos, kas gali būti geriau? Draugai visi tvirtino vienu balsu, kad su 19 - inais ratais kratys ir bus kieta mašina. Ankščiu važinėju su 16-iniais ratais, labai kratė, net dantys barškėjo, bet su 19-iniais nustebau, minkšta, visus nelygumus sugeria ir nieko nesijaučia. Bet smūgiai, net ir maži, stipriai persiduoda. Pagavus didesnę duobę, gali kilti problemų. Susirinkime nerandu kažkokių trukumų. Mašina tikrai didelė. Todėl yra daug erdvės (gerai, tai verslo klasė), bet aukščio... hm.... 177 cm., manau, kad riba, su kepure jau ir lubas lieti. Visi aukštesni galva trins lubas arba teks nuleisti sėdynę žemiau.Greičių dėžė dirba sklandžiai. Aš specialiai ieškojau variklio be turbinos ir su automatine greičių dėže, klasika. Viskas kaip norėjau. Aš turėjau galimybę važiuoti per kaimo duobes, pravažiavau ir dugnu nieko nekabinau. Na ir 3 „lavonams“ tinkanti bagažinė man atrodo didelė. Galo nepasiekiu. Tai kaip tik man. Būtų geriau, jei pati bagažinė atsidarytų su stiklu, bet atsidaro tik pati bagažinė. Iš minusų. Žieminės padangos yra triukšmingos, girdimos salone. Gali būti geresnė vidaus triukšmo izoliacija. Kaina yra tikrai nepagrįsta. Ta pati Mazda, turinti daugiau privalumų ir geresnės komplektacijos, JAV, yra pigesnė. Nesuprantu, kodėl mano variantas nėra pigesnis? 2018 m. Automobilyje nėra Car Play! Mazda, ką jūs sau galvojate? Žinoma, išleido atnaujinimą, bet pardavėjai paprašė, kad už tai sumokėčiau. Manau, kad visi naujesni automobiliai jau turi baziniame variante. Laukiu nemokamo atnaujinimo. Kuro sąnaudos yra dokumentuose sumažintos. Nėra stebuklų iš tikrųjų. Mieste automobilis valgo 9-10 litrų. Labai švelniu režimu. Nežinau dėl kokios priežasties jie pridėjo funkciją i-stop, turbūt ji ir taupo kurą. Akivaizdu, kad inžinieriai buvo apsirūkę. Geriau būtų išmetę šią nesąmonę, kuri nuolat stabdo variklį ir įdėję ką nors naudingiau. Geriau jau galėjo baziniame variante pridėti pagalvę keliams. Tačiau visos sistemos, pvz., antiblokavimas, antipraslydimas, traukos kontrolė ir atstumo kontrolė yra.
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-14
Naudota mazda 6 nuo 2014m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Draudimas pigus, kaina nedidelė, išvaizda puiki, daug privalumu. Durys galinės plačiai atsidaro.
Šildomo vairo nėra, jau bent pas mane,
Turiu nesenai Mazda 6 modeli su 2,2 skyactiv technologija, bei 129 kw, universalas ir automatas. Automobilis pirktas iš mazdos atstovų, bei jau po garantinio, nes rida 100 000 km. Prieštai automobilis naudotas Vokietijoje. Jeigu viskas teisinga tai aš esu antras savininkas ir ištikro autobobilio būklė beveik kaip nauja, niekas nenutrinta salonas odinis baltas, visi privalumai, tik trūksta šildomo vairo ir šildomo priekinio stiklo, daugiau kaip ir visko pakanka :) Na kaip čia parašyta kad kuro sanaudos tik 6 ltr, tai prieš perkant labai buvau apsidžiaugęs. Bet pavažinėjus supratau kad kuro sanaudos 8 ltr. ir niekaip neįmanoma išgauti tu 6 ltr :) Variklis labai puikus, bėgiai žinoma ne formulė, bet yra ant vairo perjungėjai pavarų ir jeigu reikia greitai perjunkti bėgi tai pakankamai greitai tai ir padaroma. (automatinė greičių dėžė) Labai nemalonu tik kėbulas ir garso izoliacija. Bet kiek teko važinėti su apynaujais auto tokios klasės beveik visų panaši garso izoliacija. Tai kažkaip ir nesiskundžiu, tenka garsiau muzikos klausyti... Gedimų kolkas neturiu, bet dar anksti kažka pasakoti apie jos. Reikia bent 50k tūkst. km nuvažiuoti. Tada galima bus papildyti daugiau apie tai. Kaip ir bet kokį auto perkant naudota tikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-14
Mazda 6 2016m TOURING 2.5 USA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangi, pigios dalys, nedomina vagių, pigus draudimas, daug navarotų, gera išvaizda, komfortas
Kietoka su R20 ratais
Ilgai ieškojau automobilio už +- 13000e sumą, rūpėjo nebrangūs išlaikymo kaštai, patikimumas, išvaizda, benzinas, nes dyzelių jau atsikandau... pirmiausia žiūrėjau vokiškas auto, bet už tokią kainą ką galima gauti tai 5+ metų auto su 200k+ ridom nutrintais salonais arba maža rida pliką variantą kurie manęs nesužavėjo. Nusprendžiau pasidomėt japonais, girdėjau jų bazinės komplektacijos neblogos ir akis užkliuvo už mazdos, patiko agresyvoka išvaizda, tačiau lietuviškuose skelbimuose jų buvo labai mažai. Pagal skelbimą nuvykau apžiūrėt mazdos, padariau test drive amerikonas 2.5 automatas, patiko labai, bet kadangi gyvenu užmiestyje labiau buvau linkęs pirkt mechaninę o tokių čia tuo metu nebuvo tai pirkau iš amerikos aukciono nestipriai daužtą su 43000 rida. Pavyko susitaisyt nebrangiai naujomis dalimis iš parduotuvės, net buvo keista, kai pvz eiliniam šrote už ta pačią detalę prašė 50e ,o nauja tekainuoja 26e. Tas man jau patiko. Susiremontavau gan pigiai, viskas tiko jokių nesklandumų nebuvo. Priregistravimas irgi buvo nesunkus, tereikėjo prisisukt gale priešrūkinį žibintą ir pasidaryt priekyje gabaritines šviesas. Tai dabar daugiau apie patį automobilį. Komplektacija Touring, su odinėm sedynėm, aklos zonos kontrole, jau facelift salonas su iškeltu televizorium, galinio vaizdo kamera, bose aparatūra (groja fantastiškai) vairas nedidelis, sėdynes lyg man pagamintos, posūkiuose galima pasijaust lenktynininku tiesiog subalansuota kaip pagal kokį fengšui. Gal kiek garso izoliacija buvo prastoka ties durimis, bet šitą reikalą greit išsprendiau, radau vienoj iš autodalių parduotuvių tos vadinamos klijuojamos naftos ir paklijavau po duru panelem tai dabar nei vibruoja nei barška kaip sako lyg skarbonkė, tekainavo man pusantros valandos darbo ir 11e už tą limpančią medžiagą. Kadangi auto apynaujis ir ketinu su juo važinėt bent 5 metus Lietuvos keliais, padariau antikorozinį. Motoras 2.5 benzas su mechanine dėže. Galvojau dėt dujas, bet kai ryja vidurkis iki 8l/100 nemanau kad apsimoka, turėjau Subaru 2.5 tai ten mažiau kaip 12l/100 nebūdavo tai be dujų niekur. Kas man patiko, kad variklyje stovi grandinė, tai jos keist nereikia kas 60 tūkstančių kilometrų. Trauka gera, tikrai dinamiškas auto, turi 141KW, ant lenkimo užmiestyje nereikia melstis ar spėsi aplenkt. Pakaba patvari, tenka pavažinėti žvyrekliais, tai komfortu nesiskundžiu. Vagių šitie auto taip pat nedomina, tai ir miegot ramiai galima ir draudimas pigus. Reziume, tikrai geras dėmesio vertas automobilis išsiskiriantis iš pilkos minios aš juo labai patenkintas. Per metus kolkas neteko nieko remontuoti, tik einamieji dalykai, filtrai stabdžių kaladėlės, nieko baisaus ir nieko brangaus. Geras kokybes ir kainos santykis, nepirkt nudrožtos ir vargo nematysi.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-16
Mazda 6 2.5L 138kW JAV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, variklis
Visas automobilis, išskyrus paminėtus 2 pliusus.
Išvaizda tikrai gera, galbūt todėl ir susigundžiau, pirkau amerikoną po nedidelio daužimo į priekį. Žinoma perkant 2015 m. auto tikrai nesitiki, kad bus prastesnis nei koks VW ar AUDI 2005 m, visgi 10 m. skirtumas. Bet vis dėl to, bent jau man pasirodė daug prastesnis. Pradėsiu nuo to, kad garso izoliacijos šitame automobilyje kaip ir nėra, jau važiuojant 80 km/h reikia garsinti radiją, nes klausant kažkiek tyliau, visi šniokštimai permuša, o jeigu didelis lietus ir daug pelkių, toks jausmas, kad vanduo į vidų bėga. Dugnas taip pat, važiuojant žvyrkeliu atrodo, kad visi akmenys kiaurai į saloną pareina. Važiuojant atbulomis ir spaudžiant stabdi, visa priekinė važiuoklė traška, atrodo, kad sulūš tuoj kas nors, nors servise tikrino, kaip ir viskas ok, galimai gamyklinis brokas. Radijos klausytis beveik neįmanoma, nes garsas kaip iš po žemių (galbūt, kad amerikonas ir standartinė aparatūra). Važiuoklė kieta, važiuojant nelygiu keliu kaip su vežimu, taip pat ir salono kokybė nekažką, menkiausia duobelė ir traškesys, sparnai ir durelės, tai toks jausmas, kad galima su pirštu vos prilietus įlenkti. Komforto įrangos kažkiek buvo, bet mažai iš jos naudos (pvz. kaskart norint paleisti muziką per bleutooth reikdavo laukti 2 -3 min arba kiekvieną kartą iš naujo siunčiasi tel kontaktus ir t.t), Jei apie 2.5 benzininį Skyactiv variklį, tai tikrai geras, trauka puiki (bet nesinorėdavo daug gazo spausti, nes labai didelis garsas į saloną ateidavo, tai kažkaip nemalonu), kuro sąnaudos nedidelės, tepalo nevalgė, pavarų dėžė taip pat gerą įspūdį paliko. Kas liečia gedimus, neteko remontuoti, nes turėjau tik 1 metus, o automobilis buvo beveik naujas - 30 000 km rida. Bet teko keletą kartų sustoti autostradoje, dėl įsijungusio avarinio rėžimo, tačiau atjungus akumuliatorių viskas atsistatydavo. Bendrai, tai įspūdis toks, kad investuota į variklį ir pavarų dėžę, visa kitą užmiršta. Didelis nuvertėjimas Tiesiog nerekomenduočiau šito auto.
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2018-09-27
Mazda 6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Benzininis Variklis
Vietos mazai,vanduo bagazinej,valdomumas,traskesys priekyje
Pirkau del isvaizdos,man asmeniskai buvo labai grazi, bet visa kita ne taip nuostabu kaip ji atrodo: Pvz masina labai didele virs 5 metru ilgio, bet vietos viduje mazai, erzina tai,kad priekyje sedint vairuotojo vietoje galva beveik lieciasi i galinio vaizdo veidrodeli ir aplamai labai arti priekinis stiklas, avarijos atveju galva lektu pro langa arba i stoga %100 noretusi,kad sedyne daugiau nusileistu i apcia butu kazkaip patogiau. Kitas dalykas masina atrodo sportine lyg ir turetu vaziuot kaip sportine, bet ne kazkas ne taip su ja nelabai palakstysi su ja kazko ji nedadaryta nelabai stabili ir nelabai prilimpa prie kelio.Nepatariu ant didelio greicio paisytis i astru posuky,vaira pasuksit o priekis nueis tiesiai., ji ziauriai slysta ant posukiu,manau,kad del to,kad labai ilgas priekis. Garso izoliacija jos nera arba yra,bet ji net dar blogesne nei buvusiame modelyje. Kitas dalykas atsirandantis vanduo bagazineje cia bespridelas po velniu prisimenu ta pati problema buvo pas senesne mazda, tai tas pats ir dabar! Pliusai: Isvaizda ir naujas skyactive variklis Benzinas ekonomiskas ir patikimas didelis pliusas jam! Minusai: Valdomumas nukentejo del naujo dizaino,garso izoliacija prasta, vietos mazai, nera zapaskes, traskesys ispriekio. Pagal kokybes ir kainos santyki sena mazda geresne ir daug pigesne. Keite pagal garantija stabdziu suportus jie ten uzrudyja ir nebeveikia rankins normaliai, nieko baisaus veltui, bet neramina kitas dalykas vaziuojant is vietos atbuliniu pasigirsta kazkoks traskesys, neaisku kas ir kaip nes techniskai viskas atrodo ok, europos forumuose raso kad pas daug ka taip yra,kazkoks gamyklinis brokas, bet dar kolkas pagal garantija netaiso... Kuro sanaudos nedideles, tepalu neryja apie nuvertejima neaisku, dar parduot nesiruosiu Tik benzina !!! geras vaiklis ir aplamai masina patikima gal tik truputi maziau nei ankstesnis modelis.
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2016-04-08
Mazda 6, 2014 Touring Amerikonas 2,5l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Touring komplektacijoje gera standartine garso iranga, isvaizdus, geras ekonomijos ir traukos santykis, patogus, erdvus.
Keleivio vieta neturi el. valdomos sedynes, labai gerai girdisi viskas, kas papuola po dugnu (zvyrkeliu atrodo lyg i batus pribyres akmenuku)
Automobilis man asmeniskai grazus tiek isore tiek viduje, erdvus, patogus vaziuoti. Gaila, kad automobiliuose is JAV nera hologeniniu ar led zibintu, kaip europoje, kurie tikrai priduoda gera bendra vaizda, o norint juos pasikeisti i europinius teks pakloti 1800eur uz zibintus dar reikes pirkti zibintu kompiuterius ir moketi elektrikams uz viso sio reikalo pajungima 2.5litro Benzinas, kurio pilnai uztenka tiek mieste, tie uzsmiestyje, kiek paspaudi tiek ir gauni, nereikia itin aukstu apsuku norint pasiekti gera akseleracija, pavaru deze reikiant itin greitai numeta pavara ir gali spaust kiek nori.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt