Markės
855 iš 1403
Mitsubishi Carisma 1995 - 2004
Mitsubishi Carisma, 1995 - 2004
529Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 29
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Mitsubishi Carisma 1995 - 2004Mitsubishi Carisma 1995 - 2004Mitsubishi Carisma 1995 - 2004Mitsubishi Carisma 1995 - 2004Mitsubishi Carisma 1995 - 2004Mitsubishi Carisma 1995 - 2004
Mitsubishi Carisma yra nedidelis šeimos automobilis gamintas nuo 1995 iki 2004 metų. Automobilio vardas kildinamas iš angliško žodžio “car” ir graikiško “kharisma” reiškiančio “charizmą". Carisma buvo gaminamas su 4 durų sedano ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilis dalinosi važiuokle su Volvo S40 automobiliu ir turėjo benzininius variklius nuo 1.3 L iki 1.8 L, dyzelinį 1.8 L Gdi ir turbodyzelinį 1.9 L TD su 90 AG (67 kW) galia pasiskolintą iš Renault. Nepaisant vardo Carisma automobilis turėjo palyginti neišsiskiriantį dizainą orientuotą į konservatyvų Europos pirkėją. Automobilis Mitsubishi gamoje stovėjo tarp Lancer ir Galant modelių. Kuomet Carisma gamyba buvo užbaigta, į jos vietą stojosi Lancer.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 29
Alex | 2017-01-17
gera masina 1.8 92kw GDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tvirtas,palyginus greitas,patikimas
maziau kuro ryt galetu
Geras automobilis, visur pravažiuodavo ziema, kai salta greit ysildavo ir uzsikurdawo is puses pasukimo, sildomos sedynes silde gerai, wiskas twarkoje su ja ir surinkimo kokybe nebloga. Buvo parvaryta is Vokietijos, nepavargus. Is vietos raudavo gerai, 1.8 motoras 92kw, aplenkti kita transporta bedu nekildawo. Gaila kad tik sudauziau. Gan saugi masina issikleide pagalves ir t.t. pirkciau dar tokį variantą jai rasciau. seip gera patogi masina, palyginus manevringa, dalys nebrangios. Elektra veike puikiai tiek langai tiek signalizacija gal tik garso izoliacija galetu buti geresne bet seip smagus auto. padoriai atrode sedanas, geriau nei hecbekas, Vietos pakankamai buvo. auto turejau 2 metus, jai galvojat pirkt ar nepirkt tai patarciau pirkit ir nepasigailesit tik jieskokit tvarkingo. seip metalas neblogas ju kaip japono, nepuwa priziurint. 1.8 motoras 92kw, jai pora litru maziau rytu pasaka butu. ka keiciau nepamenu bet centus kainuodavo. geriausia imt is kazkur parvaryta.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2015-05-18
carisma1999 1.8GDI automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebrangus, ekonomiskas, gana galingas, talpus, paprastas, pakankamai komfortiškas automobilis
amžius
Ekonomiškas, talpus, paprastas ,pakankamai komfortiškas automobilis. Remontas pigus, detalės irgi nėra labai brangios. Rūdyja galinės arkos Ekonomiškas ir pakankamai galingas variklis. 2004m kai pirkau buvo pravažiavus 64000 km(rida kelianti įtarimą, bet tai tik atskaitos taškas) per 10 m Lietuvoj pravažiavo dar 100000 km. Per ši pakeičiau abiejų pusių pusašius, stabdžių diskus, o šiaip visa kita tik eksplotacija( kaladėlės, tepalai ir pan.)Šiandien toks auto kainuoja iki 1000 eurų. Verta rinkitis nebrangus, ekonomiskas, gana galingas, remontas pigus,
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2015-03-30
Carisma 1.8gdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
NEMIRTINGAS
BARSKA
Superinis auto,Pats siandien turiu 4 auto,tai bmw 530d,Mersedes e240,ir Crysler pt cruiser 2litru,bei sia Mitsubishi carisma,Su carisma ir mersu vazineja darbininkai,nesaugo,lauzo,bet atejus pavasariui ikisu 1000lt ir masina vel nauja,Siemet keiciau valytuvu sistema,ju beda cia,stiklas naujas,padangos,stabdziai,glusas,tepalai,vaziuokle ir tik 300 euru,siaip jai leda darai vaziuokle kainuos 250euru,bet laiko ,lauzant metus,jai protingai net ir 3metus, NEMIRTINGAS,1.8 GDI BE TAPALU VAZIAVO 500KM,BE ANTIFRIZO GAL 400KM,IR NIEKO,NEUZKALE NEI UZKAITO,POTO IPYLIAU 30LITRU SALERKOS,SUSTOJO PO 5KM,NUTEMPE I SERVIZA PERPILE SALERKA IR VEL LEDAS, gal kokie 300lt i metus saugant masina,idealiai tvarkant,beda tik elektroje ir valituvai issineria, IJUNK VALITYVUS,PAJUNGINEK SVIESAS,PATIKRINK SIGNALKE,IR BAGAZINES SPINELE,TOLIAU VISKAS ORE
Pilnas atsiliepimas...
carisma | 2015-01-31
1:9 tdi 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patvari. gera trauka. maza. erdvi.
prasta garso izolecija. barskanti plastmases. zemoka. ir Zema islipt
Auto du metai pas mane. Trauka gera. Negenda. Vaziuokle kieta bet patvari 1;9 66kw geras variklis ir trauka Einamieji remontai Tikrint servise ir nepirkt lt eksplotuota nes manau 70 proc bus padrozta.
Pilnas atsiliepimas...
NERIKAS | 2015-01-26
carisma 1.8 GDI 1998m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, ekologiškas, ekonomiškas, gana galingas, erdvus salonas. patikimas ir tvirtas Pigiai remontuojamas, žiema greitai prišyla salonas.
garso izoliacija truksta kai vaziuji greisiau,
ekonomiškas, talpus, pigus remontas, paprastas automobilis. Prastoka garso izoliacija, rudyja galinės arkos, silpnoka valytuvų sistema. Ekonomiškas ir ekologiškas variklis, pakankamai galingas. Jei reikalingas remontas geriau remontą petikėti tam kuris tikrai išmano. Nes neišmanantys dar ir dujes sumontuos :) Aš jau pasimokiau kei variklio trauka prapuolė. Apvažiavau visa vilniu, visi rado problemų dauk kaip ir sprendimu Pakeitė žvake, lemta zonda,ir kai pasiule filtra degalu pakeisti, supratau kad jie to filtro gyvenime neras sumokejes 300Lt nuvaziavau i MITSUBISHI specilizuota servisa ir problema išsprendė Per 30min kainavo 50Lt. Reikejo tik Prisijunkti prie kompiuterio ir nuimti klaidas. 2004m aš mokėjau 8600Lt ir Autyomobilis gana tvirtas papildomu islaidu nepridaro per si laika vaziukle remontavau vos du kartus nor kaladeles keiciau 4 kartus. Verta rinkitis kainuoja nedauk, tvirtas ir ekonomiskas, gana galingas, temontai pigus,
Pilnas atsiliepimas...
Carisma | 2014-09-16
mitsubishi carisma 2002 1.9 DID
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuro sanaudos
vaziuokle kas 10-15tukstanciu remontuoti
auto gan neblogas skustis tikrai nereiktu ekonomika tai juokas ima vazineju nemazai tad tikrai pigiai siaip butu viskas gerai tik gal kas galetu parasyti del ko uzgesta vaziuojant motoras kainos tikrai krenta nusipirkai ir jau esi krites ant 20-30%
Pilnas atsiliepimas...
Vartotojas | 2014-07-21
Carisma GLX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patvari vaziuokle ir variklis, negenda elektronika, ekonomiskas, grazus dizainas kaip tokiu metu, pigus islaikymas
rudyja galines arkos, erzina netikslus pavaru perjungimas, luzta langu mygtukai ir plyzta vairuotojo sedyne
Si automobili jau turime penkerius metus (per ta laika pravaziuota 50tuks km) ir ateityje planuojame pirkti jo facelift’a. Automobilis rieda tikrai smagiai, vaziuoti zvyrkeliais su R14 ir aukstesnem padangom vienas malonumas, nors pati vaziuokle nera is minkstuju. Vaziuokle dalintasi su Volvo s/v40, tad daliu rast tikrai nera problemu. Ji primityvi ir patvari (pries du metus keiciau priekinius sarnyrus ir iki siol dar sveiki). Sedynes vidutiniskos, ilgoj kelionej nera vienos is patogiausiu, linkusios suplyst, ypac vairuotojo. Pas dazna varianta kliba vairo kryzmes (galima paprastai patikrinti – jei susukus vaira jis kliba reiskias kryzmes, o jei kliba tik tiesiai pastatytas vairas – vadinasi vairo kolonele i pabaiga). Kas kokia 30tukst km issidevi begiu perjungimo mechanizmas (nesijungia atbulinis ir vietoj pirmos isijungia trecia pavara), tai pigiai pataisoma keiciant plastikines traukutes arba reguliuojant perjingimo lazdos stanketa. Rudyja galines arkos, bet dugnas lietuviskas ziemas atlaiko neblogai. Is smulkmenu dar galiu pamineti, kad labai silpni langu mygtukai. Bendrai paemus automobilis stovi tvirtai ant kelio del savo standzios vaziuokles, nera itin triuksmingas, garso izoliacija vidutiniska, bagazine gana talpi. 1.9 td 66kw renault variklis, kartu detas ir i volvo s/v40. Traukos pakanka, tik gal kiek erzina velokai isijungianti turbina (~2500aps). Sako, kad prasti lucas kuro siurbliai, bet as per visa laika problemu neturejau. Sugenda variklio temp daviklis (70lt). Turi liga leisti tepala per greiciu dezes dangteli (jis isrudyja kiaurai). Norint, kad gerai kurtusi ziema reikia laiku keist kuro filtra, pakaitinimo zvakes ir pilt gera alyva. Pirkom uz 5tuks, dabar gal uz 2tukst ir parduotume. Taigi vaziuokle reikia tvarkyti retai ir tai nera brangu, variklis kantrus, su elektronika gedimu taip pat nera, nes jos nera daug. Ziureti ar esant uzvestam varikliui ausinimo skyscio nepucia į plėtimosi bakelį, ar jis neburbuliuoja ar nera gelsvu putu variklio alyvoje. Tokie pozymiai reikstu, kad variklio galva yra nesandari. Patikrinti ar tame paciame bakelyje nera tepalo. Issiaiskinti kada keistas pagr dirzas. Apziureti kebulo dugna: ar neispuve lanzeronai, o kitos smulkmenos pataisomos, juk idealaus tokiu metu automobilio nenupirksi.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2014-05-06
Mitsubishi Carisma 1,6 1995m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskumas, talpumas , patvarumas, pigus islaikymas
bloga garso izoliacija, pasaliniai garsai.
Automobilis talpus, patikimas, isvermingas, manevringas, lengvas , pigus islaikimas, ekonomiskas. Yra keletas ir minusu. Bloga garso izoliacija ir salono barskejimas. pas mane 1.6 benzinas/dujos. Variklis ekonomiskas, galios turi nes kebulas lengvas. Su dujom draugauja gerai. Automobilis yra parastas, todel ir jo islaikymas nebrangus. Vaziuokles dalys tikrai palyginus su kokios a4 yra labai pigios. reikia ziureti kiekviena atskirai. kaikam pasiseka kaikam gali nepasisekt,
Pilnas atsiliepimas...
Kestas | 2014-01-06
Carisma 96 1.6 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija ,patikimas , geras vairo sukamumas, erdvus, didelio turio salonas ir bagazine
garso izoliacija
Puikus automobilis nereikalaujantis investiciju isskyrus eksplotacines medziagas. Eksplotuojamas 3eti metai. Garso izoliacija prasta. Geras sukamumas Kuro vartojimas 7ltr benzinas 98e15 ar 95 skirtumo nesdaro. Kokybes eksplotacijos ir kainos santykis labai neblogas. Neblogas dirba. sportuot nebandziau nesportine masina. Didziausia eksplotacijos kastu dali sudaro serviso darbas. remontuota buvo : atraminiu gumu keitimas( priezastis aiski , nusoko nuo auksto bordiuro) stabdziu slnagute (nurudijo) duslintuvas virintas pasiziuret vairuotojo sedyne ar neisluzus.
Pilnas atsiliepimas...
Afro | 2013-03-01
Mitsubishi Carisma 1.9 DID 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, ekonomiskas variklis, pigus tvarkymas.
Salonas, truputi truksta stabilumo ant kelio
Turiu Carisma 2002 metu, sport variantas su 85kw dyzeliniu varikliu. Trauka labai gera, vaziuojant su antra pavara, uzmynus pilnai gazo pedala ant slapio asfalto, ratai pradeda suktis. Is esmes, tai masina labai vykusi, nes ji turi volvo s40 vaziuokle, ir renault dyzelini varikli (dci). Didziausias minusas - salonas, nors ir turi borto kompiuteri, bet palyginus su kitom 2002 metu masinomis, salonas atrodo seniena, ir knopkes megsta luzineti. Komfortu nesiskundziu, man jo pakanka (mano ugis 180cm), aisku nepalyginsi komforto su audi ar mercedes. Variklis ekonomiskas ir patikimas, trasoje valgo apie 4.5L/100km vaziuojant ~85 km/h. Mieste valgo iki 7L/100km, borto kompiuteris roto 6.2L/100km, nors megstu daznai paspausti. Variklis geras, bet pavaru deze nera labai stipri. Kartais neina imusti pirmos pavaros (reikia imusti i antra ir tada bandyti musti pirma). Pagrindinis pavaru dezes gedimas, tai guoliu susidevejimas, pavaru dezeje yra 8 guoliai, jie visi mazdaug kainuoja apie 380lt (geresnios kokybes). Dar viena liga, tai biski buna tepalo aplink turbina (1.9 DID), jinai berodos prasideda nuo ~180 000km, bet tai nereiskia, kad turbina eina ant mirties, turbina gali buti dar gero stovio. Tvarkyti varikli nera sunku, nes beveik prie visu vietu galima lengvai prieiti, o ir laidu beveik prie variklio nera. DID 75kw ir 85kw varikliai yra identiski, tik skiriasi turbina ir jos parametrai, vis del to gerersnis variantas yra 75kw variklis, nes 85kw variklio turbina kainuoja brangiai. Kiek esu girdejas apie 66kw variklius, tai is ju nieko gero. Ziema su varikliu jokiu problemu nebuvo, variklis kuresi prie -20C be problemu. Ryte prie -10C net nepakaitines zvakiu uzkuriu be problemu. Apibendrinus viska, manau, kad variklis neatsileka nei truputi nuo VW 1.9 tdi Eksploatacijos kastai tikrai nera dideli, jos galima butu prilygint netgi audi 100. Srotose dalis galima gauti labai pigiai, bet jaigu gyvenate klaipedos raj. tai tada jum kils sunkumu, nes cia skelbimu kur parduodama butu mitsubishi carisma ant daliu yra nedaug, bet Vilniuje ar Kaune ju pilna. Neskaitant tepalu filtru man teko keisti tikt vidine granata (kaires puses), nauja ji parsiduoda tik su visu pusasiu (kaina apie 600lt), bet srote nusipirkau ja uz 100lt, beveik idealaus stovio. Tvarkymas tikrai yra pigus Patikrinti ar neuzia visos pavaros, jai uzia, reiskia reikes keisti pavaru dezes guolius. Patikrint ar veikia klima. Variklis turi kurtis is 3 prasukimo be gazo. Isminti sankaba ir pasiklausyti ar pasikeite variklio garsas. Apsitikrinti salona, visas dureles, langus, aplamai isbandyti kaip veikia visos knopkes.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Space Star
  Maži    ColtColt 
  Kompaktiniai   ColtColt  
  Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo 
  LancerLancerLancer
  Carisma  
  Vidutiniai   GalantGalantGalant 
  Kupė  EclipseEclipseEclipseEclipse 
  Mini krosoveriai    ASX
  Krosoveriai    OutlanderOutlanderOutlander
  Visureigiai   PajeroPajero
   Endeavor 
  Pikapai   L200L200 
  Mini vienatūriai   Space Star  
   i-MiEV
  Vienatūriai   Space WagonSpace WagonGrandis 
  Sportiniai  3000 GT  
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai