Autoasas
Automobilio peržiūra


AUTOMOBILIŲ PAIEŠKA
Ieškoti tik su atsiliepimais

KITOKIA PAIEŠKA

TOP 100
Rask pačius greičiausus, galingiausius ar lengviausius!

ACAcuraAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWBugattiBuickCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDodgeFerrariFiatFiskerFordGMCHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaKoenigseggLadaLamborghiniLanciaLand RoverLexusLincolnLotusMaseratiMaybachMazdaMcLarenMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMorganNissanOpelPaganiPeugeotPontiacPorscheRenaultRolls-RoyceRoverSaabScionSeatSkodaSmartSpykerSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTVRVolkswagenVolvo


852 iš 1382
Mitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabar
Mitsubishi i MiEV (kas reiškia Mitsubishi innovative Electric Vehicle - įnovatyvūs Mitsubishi elektriniai automobiliai) buvo pristatytas 2009 metais Japonijoje kaip 40 metų elektrinių automobilių vystymo darbo pasekmė. Tai pirmasis didelis japonų gamintojo žingsnis įgyvendinant naują strategiją, kurios tikslas – per artimiausius 10 metų pasiekti, kad penktadalis visų „Mitsubishi Motors“ pagamintų automobilių būtų varomi elektra. Jeigu jūs manote, kad elektriniai automobiliai yra nepraktiški, keisti ir nesaugūs, tai Mitsubishi ketina jums įrodyti priešingai. Kompaktiškas MiEV turi penkerias duris, keturias vietas, 246 litrų bagažinę, erdvų interjerą ir nulinę išmetimo dujų emisiją. Serijinės gamybos MiEV neturi koncepciniame modelyje demonstruotų elektros variklių sumontuotų ratuose. Vietoje to automobilis turi vieną elektrovariklį sumontuotą ant užpakalinės ašies, kurio galia yra 64 AG (47 kW), sukimo momentas - 180 Nm. Didžiausias automobilio pasiekiamas greitis yra 130 kilometrų per valandą. Transporto priemonė turi vienos pavaros transmisiją ir 16 kWh ličio jonų bateriją, kuri gali būti įkraunama per 14 valandų iš 110 voltų maitinimo šaltinio, per 7 valandas iš 220 voltų maitinimo šaltinio ir tik per 30 minučių iš greitosios įkrovos stotelės. 2010 pradžioje tokių stotelių buvo 60 visoje Japonijoje. Mitsubishi teigia, kad su vienu baterijos įkrovimu ir važiuojant normaliu režimu (įjungti žibintai, valytuvai, pečiukas ir CD grotuvas) galima nuvažiuoti iki 100 mylių atstumą. Tačiau galima pasirinkti ir "Eco" režimą, kuri sumažina automobilio galią iki 42 AG, tačiau leidžia nuvažiuoti didesnį atstumą. Preliminarūs skaičiavimai parodė, kad nuvažiuoti 100 kilometrų šiuo automobiliu Lietuvoje kainuotų apie vieną eurą. Taigi, koks yra MiEV kelyje? Tylus ir dinamiškas - toks yra teisingiausias atsakymas. 200 kg sverianti ličio jonų baterija yra sumontuota žemai po grindimis, todėl automobilio stabilumas yra geras. Tačiau tas faktas, kad MiEV varomas galiniais ratais, turi siauras padangos ir "lengvą" vairą nesuteikia drąsos pernelyg stipriai spausti akseleratoriaus pedalo. Prekyba Mitsubishi i-MiEV elektromobiliu pirmiausiai pradėta Japonijoje, kur jis yra tiekiamas svarbiausiems juridiniams klientams: energetikos kompanijoms, savivaldybių įmonėms ir su aplinkosauga susijusioms bendrovėms. Planuota, kad 2010 metais bus pagaminta 1400 Mitsubishi elektromobilių, tačiau jau dabar aišku, kad gamybos apimtis bus stengiamasi kuo greičiau padidinti iki 18.000, o vėliau iki 30.000 vienetų per metus. Toks sprendimas priimtas dėl didelio susidomėjimo šiuo automobiliu, kurį iš dalies lemia ir kitose valstybėse galiojančios įvairios lengvatos „žaliems“ automobiliams. Kaip pavyzdys - numatydami šių naujos kartos transporto priemonių invaziją į Europą, britai ruošiasi trigubinti aukštos įtampos įkrovos stočių skaičių Londone. Negana to, didmiestyje elektra varomiems automobiliams stovėjimas bus nemokamas, taip skatinant šių erdvę, aplinką ir išteklius tausojančių mažylių naudojimą.
Automobilis buvo apdovanotas ne vienu apdovanojimu, tame tarpe ir šiais:
  • 2009 metų geriausia automobilių technologija (Japan Automotive Hall of Fame).
  • 2011 automobilis buvo vienas iš finalistų Green Car Vision rinkimuose, bei vienas iš penkių finalistų Green Car of the Year rinkimuose.
  • JAV aplinkos apsaugos asociacijos (EPA) reitinguose i-MiEV įvardinamas kaip pats ekonomiškiausias sertifikuotas automobilis apskritai.
 
Automobilio eksploatacijos kaštai Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas. Palyginti

Mitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabarMitsubishi i-MiEV 2009 - dabar
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
890123456789012345678901234567
  Mini     Space Star
  Maži    ColtColt 
  Kompaktiniai   ColtColt  
  Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo
  LancerLancerLancer
  Carisma  
  Vidutiniai   GalantGalantGalant 
  Kupė  EclipseEclipseEclipseEclipse 
  Mini krosoveriai    ASX
  Krosoveriai    OutlanderOutlanderOutlander
  Visureigiai   PajeroPajero
   Endeavor 
  Pikapai   L200L200
  Mini vienatūriai   Space Star  
   i-MiEV
  Vienatūriai   Space WagonSpace WagonGrandis 
  Sportiniai  3000 GT  
  890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
VIDEO