Markės
888 iš 1388
Nissan 200 SX 1988 - 1993
Nissan 200 SX, 1988 - 1993
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nissan 200 SX 1988 - 1993Nissan 200 SX 1988 - 1993Nissan 200 SX 1988 - 1993Nissan 200 SX 1988 - 1993Nissan 200 SX 1988 - 1993Nissan 200 SX 1988 - 1993Nissan 200 SX 1988 - 1993Nissan 200 SX 1988 - 1993
200SX S13 arba Silvia buvo nepaprastai populiari Japonijoje. Silvia vardas buvo naudojamas JDM rinkoje, o Europos modeliai buvo žinomi kaip 200SX (S13 versija). S13 turėjo atverčiamus žibintus, kas buvo labai madinga tuo metu. Buvo gaminamas ir kabrioletas, tačiau jis nebuvo populiarus, galbūt dėl aukštos kainos ar didesnio svorio. S13 buvo vienas iš pirmųjų Nissan naudojantis daugiasvirtę galinę pakabą, jis taip pat pirmą kartą Nissan modeliuose turėjo visų keturių vairuojamų ratų sistemą žinomą kaip HICAS-II. S13 buvo žinomas dėl aštraus valdymo savybių (išdalies dėka priekinės MacPherson pakabos ir galinės daugiasvirtės) ir palyginti nedidelio svorio, tačiau buvo kritikuojamas dėl neitin didelės galios. Nissan KA24E variklis buvo patikimas, tačiau tai buvo sunkus geležinis blokas, o atiduodama galia salyginai nedidelė. Visgi daug vairuotojų jį gyrė už smagias važiavimo savybes ir neretai jį galima buvo pamatyti „drift“ varžybose.
S13 buvo vienas iš pirmųjų Nissan naudojantis daugiasvirtę galinę pakabą, jis taip pat pirmą kartą Nissan modeliuose turėjo visų keturių vairuojamų ratų sistemą žinomą kaip HICAS-II.

S13 buvo itin populiarus įvairių šalių „drift“ varžybose.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
JJ | 2012-10-12
Veltui nuvertintas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, Išvaizda, RWD, apskritai vieni pliusai, neskaitan vieno minuso :-)
Rūdys ryja ploną skardą
Automobilį pirkau iš vokiško tinklapio, žodžiu katiną maiše, aišku buvo gan puikiai papuvęs, viską sutvarkius prasidėjo jo kasdieninė eksploatacija. Šiaip automobilis bomba - atrodo puikiai, važiuoja dar puikiau. Didžiausia šio automobilio bėda - rūdys, na gal tik man taip pasitaikė, bet kas pora metų reikia užvyrinti visą eilę skylių. Iš tikrųjų automobilis svajonė, nors ir teko jį parduoti, nes atsibodo varinėt pas vyrintoją, bet ateityje būtinai įsigysiu dar kartą S13'uką, tik gero stovio ir prižiūrėsiu, nes to šis automobilis vertas tikrai labiau nei 90% kitų. Apskritai, kas pavažinės šiuo automobiliu supras, kodėl po tokio auto niekada negalės atsisėsti į priekiu varomą liaudies vežimą. Variklis labai veltui nuvertinamas, kaip ypač nepatikimas, nežinau, gal čia tik man taip pasitaikė, bet praktiškai vienintelė dalis prieš parduodant, kuri veikė puikiai, tai variklis. Originali turbina pas mane sugedo gan greitai, dėl labai kvailos priežasties - į sparnuotę įlindo dratas, kuris turėtų neleisti guminiam vamzdžiui susiploti, su sena turbina tepalus valgė, bet ne rijo, pakeitus į gero stovio turbiną būdavo, kad per tepalų keitimo intervalą (5000km) netekdavo nei lašo dapilti. Benzino valgo normaliai, grubiai nuo 7,5 (80-85kmh trasoje pakišus po gazo pedalu plytą) iki 17 (važinėjant dugnais, nors manau tikrais dugnais važinėjant ir 20 paprašys). didelių remontų neturėjau, tiesiog profilaktiškai pakeisti indėklai, karts nuo karto supūna ir nulūžta priekinio stabilizatoriaus traukutė, jų kaina juokinga. Naudotos dalys palyginus su tokiais prabangumo etalonais, kaip Audi bulka iš vis nemokamos, matyt labai daug jų pridaužyta arba visi smarkiai tiuninguoja ir lieka daug lyšnų dalių. Žodžiu eksploatacijos kaina tikrai nedidelė neskaitant kiek didesnių, nei eilinio dyzelinio grabo (Golfas, Passatas) degalų kainos. Jei pavyks rasti nesupuvusią, ko greičiausiai nepavyks, tai nuvertėjimo nebus, greičiau netgi parduosite brangiau. Prikit, kol dar jų yra ir vyrinkit :-)
Petras | 2011-05-22
Nissan 200SX rS13
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, isvaizda.
garso izoliacija, galiniai varomieji ratai ziema, silpna antikorozine danga.
Automobilis labai dailiu ir aptakiu kebulo formu. Labai dinamiskas ir gerai valdomas. Tikras spotinio automobilio etalonas, del teisingos variklio padeties ir galiniu varomuju ratu. Tinkamas tiek driftui tiek ziedui tiek dragui, o asmeniskai naudojau kaip daily car. Gan nesunkiai ir nebrangiai keliama variklio galia. Prasta garso izoliacija ir labai mazai vietos ant galines sedynes (bet kam tai rupi? :) ), nepatogus isedimas ir islipimas is automobilio del zemos sedesenos todel naudoti kasdien nera labai patogus, bet kaip automobilis pramogai nepakeiciamas. Kadangi manieji SX'ai buvo europiniai tai juose buvo sumontuotas CA18DET variklis. Daugelio keikiamas kaip nepatikimas ir labai lepus, bet man matyt pasiseke nusipirkti neuzdroztus, pats tai pat priziurejau, pyliau tik sintetine alyva (gerai alyvai jie tikrai reiklus ypac vazinejant smagiai), keiciau kaip priklauso kas 5000km ir jokiu problemu su varikliais neturejau. Tiesa viena turbina teko restauruoti, del aseles klibejimo ir alyvos prasisunkimo, bet tai laikau einamuoju remontu nes automobilis jau buvo 17 metu, o trubina dirbdama turi atlaikyti didelius kruvius, todel nenuostabu, kad ji susidevejo. Turbinos restauracijos kainos nuo 600 iki 1400lt priklausomai koks gedimas. Apart turbinos remonto daugiau didesniu gedimu neapturejau todel galiu teigti, kad SX'o islaikymas nera labai brangus. Stabdziu diskus ir kaladeles galima nusipirkti uz tikrai prieinama kaina, dirzu keitimas taip pat nekainuoja daug. Galbut pamineciau zvakes kaip brangesni pirkini, nes vienetas kainuoja apie 50lt. Su vaziuokle dideliu problemu neturejau, pakeiciau pora sailentbloku kurie man atsiejo 100 litu. Kaikurias kartais gendancias dalis galima gan nebrangiai nusipirkti lauzyne. Kaip pvz. starteris 50lt, el. lango pakelejo varikliukas 30lt ir t.t. Labai gerai apziureti kebulo bukle, nes tai silpnoji sio automobilio vieta. Patikrinti turbinos bukle, nes jos remontas arba pakeitimas nauja gali kainuoti brangiai. Jei yra galimybe pasimatuoti variklio kompresija, pasiklausyti ar nera pasaliniu garsu, patikrinti vakuumo/slegio sistemos sandaruma. Darant bandomaji vaziavima pravaziuoti reikia agresyviai greitai perjungiant pavaras, nes daznai del nelengvo siu atomobiliu gyvenimo buna sudile 1, 2 ir trecios pavaru sinchronizatoriai. Stebeti kaip uzsipucia turbina. Standartine T25 uzsipucia ties 3000rpm. Sekmes perkant ir malonaus naudojimo nusipirkus ;)
Nesvarbu | 2010-06-17
ZAJABYS DRIFT CARAS ! :D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai stato skersa !
senas, bet geras !
Grazus, o ir tuningas gerai limpa Geras neveltui Andriuxa isimete i savo bmw e30 bbz :D
Edgaras | 2007-04-28
Nissan 200SX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Waziuoja smagiai. tik ryja lb daug nes daug priburta visokiu nesamoniu realus a/j ~190. 1.8 Turbo Zvakes platinines kajna 240lt gawau uz 100lt. kuro filtras kaina 20lt gavau uz 9lt.
Dainius | 2005-12-08
Nissan 200sx
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kas nelabai taupo benzina, tiems idelus automobilis. 1.8 turbo Restauravau turbina.
 
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   Leaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO