Markės
889 iš 1388
Nissan 200 SX 1993 - 2000
Nissan 200 SX, 1993 - 2000
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000Nissan 200 SX 1993 - 2000
S14 Silvia kupė automobilis tapo žemesnis, platesnis ir truputį trumpesnis nei S13. Naujas apvalainas dizainas vizualiai dar labiau padidina automobilį. S14 mechaniškai yra labai panašus į S13. Automobilis neteko atverčiamų priekinių žibintų, o ratų bazė ir provėža taip pat padidinti kas įtakojo geresnį sukibimą su keliu. Skirtingai nuo eksporto rinkų, kur S14 pardavimai svyravo, Silvia liko itin populiari Japonijoje. S14 variklis SR20DET turi Nissan kintamos formos vožtuvų sistemą VTC ir didesnį T28 turbokompresorių. 240SX dėl sportiško profilio ir galinių varomųjų ratų yra labai populiarus tarp lenktynes ir “tiuningą” mėgstančių entuziastų. Taip pat tai įperkamas, pakankamai ekonomiškas, patikimas ir tikrai gerai valdomas automobilis. Trūkumai – vairuotojai skundžiasi, kad sėdynės nėra labai patogios, o ir galios norėtųsi daugiau. 1996 metais S14 buvo atnaujintas – įgavo agresyvesnį priekį su aštresniais žibintais, naują priekinį buferį, variklio gaubtą ir sparnus, atnaujinti ir galiniai žibintai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
keselis | 2009-03-09
Puikus automobilis!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomas tiesiog puikiai! Grazus automobilis, malonus interjeras. Pakankamai rimtas variklis. Taigi S14 uzsitarnauja daug pliusu.
Pakabos kietumas gali kartais ir atsibosti, ypac ilgesnese kelionese. Nepraktiskas automobilis.
Tai visais atzvilgiais rimtas automobilis. Vazineju su 1997 metu atnaujintu S14 variantu. Is idores automobilis atrodo nepriekaistingai, jokiu minusu, jokiu bereikalingu detaliu. Automobilis atrodo rimtai, galingai, sportiskai ir svarbiausia paprastai. Man tai didelis pliusas. Automobilis yra tvirtas, jauciama, kad sukurtas atlaikyti nemaza galia. S14 valdomas taip pat labai gerai, deka sportiksos pakabos ir galiniu varomuju ratu. Stabdziai geri. Viduje – kokybe, jokios ekonomijos nesijaucia kaip daznai buna japoniskuose automobiliuose. Sedynes – juodos odos, todel automobilyje jauciama net ir prabanga. Sedynes patogios ir sportiskos, todel vairuotojo vieta puiki. Galines sedynes praktiskai nereikalingos, nes labai mazos. Tiesa automobilyje daug visokiu detuviu, todel vairuotojui nesijaucia, kad tai ankstas automobilis. Bendrai automobilyje labai jauku. Mano S14 yra su 2.4 litro, 4 cilindru ne turbo varikliu. Automobilis turi tikrai gera galia 155AG prie 6500. be abejo ieskojau su turbo varikliu, taciau turejau proga isigyti parvaryta is JAV si varianta. Siaip esu patenkintas, nes galios tikrai pakanka. Tiesa ketinu deti turbina, nes sie varikliai ja gerai priima. Tuomet galios tikiuosi tureti apie 240Ag, o gal net ir daugiau. Taciau tiems kam reikia pakankamai galingo automobilio, sio variklio tikrai pakaks. Automobilis gana patikimas, taciau priziureti ji butina, nes apleidus galima susilaukti bedu, o tada pinigai greitai gali iskeliauti is kisenes. Tvarkiau kol kas tik standartinius dalykus- pakaba, keiciau stabdziu kaladeles ir akuma, dariau variklio reguliavima. Daugiau kaip ir nieko. Galiu pasakyti, kad kol kas automobilis nepavede. galiniu varomuju ratu fanams - cia geriausias pasirinkimas!
Groozdas | 2006-02-16
Nissan 200sx S14
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Palyginti pigus, greitas ir galu varomas automobilis. Su standartine vaziuokle, varikliu ir ismetimu nera ypatingai greitas ir gerai valdomas, taciau truputi modifikavus, tiesiog atgyja. I standartine kompletacija ieina elektra valdomi langai; kondicionierius; blokuotas galinis diferencialas (viskozine blokiruote); 4-iu cilindriuku stabdziu suportai priekyje. Labai didelis variklio tiuningo potencialas. Daug siulomu detaliu. Kaip ir visus turbininius automobilius reiktu neuzmirsti 'pasildyti' pries vaziuojant ir 'atvesinti' pries uzgesinant varikli. Suvartoja apie 12l kuro mieste ir apie 10l uzmiestyje. Rekomenduotinas 98 kuras. 2.0 Turbo Keiciau , kaip ir priklauso nusipirkus deveta automobili, visus skyscius: variklio, greiciu dezes, galinio diferencialo tepalus, stabdziu skysti. Vertetu nepagaileti ir pilti aukstos kokybes tepala (pvz. Castrol RS ar Motul LeMans). Nusipirkus vertetu restauruoti turbina, jei ji kelia abejones.
 
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   Leaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO