Markės
918 iš 1419
Nissan Almera 2000 - 2008
Nissan Almera, 2000 - 2008
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 20
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008
Pristatytas 2000 metų pradžioje antros kartos Nissan Almera nuo savo pirmtako skiriasi švelniomis, išlenktomis linijomis. Nors yra manančių, kad automobilio dizainas blankokas palyginti su konkurentais, tačiau naujoji Almera buvo gerai parduodama visame pasaulyje. N16 Almera yra gaminama ant Nissan pasaulinės MS platformos sukurtos po to kai Nissan pradėjo bendradarbiauti su Renault. Ši platforma yra pagrindas ir naujai Primera, bei Almera Tino. N16 Almera yra geriau valdoma, užtikrinčiau jaučiasi kelyje ir yra dinamiškesnė nei senoji, net šiandien manoma, kad tai vienas iš geriausiai valdomų mažų šeimos automobilių rinkoje be kita ko dar ir esantis labai patikimas ir kokybiškai surinktas. Tačiau skirtingai nei ankstesnioji Almera, šios kartos modelis turi mažiau vietos galinių keleivių kojoms, taip yra dėl to, kad automobilis turi mažesnę nei vidutinė ratų bazė savo klasėje - 2.53 metrų. Almera taip pat gavo naujus 1.5 litro turbodyzelinius variklius iš Renault Megane II – tai pirmas Nissan ir Renault mechaninių dalių apsikeitimo faktas.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 20
2017-07-21
Nissan Almera SX 2005 1.5 Benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas gerai stovi ant kelio
neradau
Pirkau si auto buvo pravaziaves 25000,dabar rodo 255000 nieko neteko remontuot aisku tepalai ir visa kita kas priklauso buvo daroma laiku. su situo auto vaziuota tikrai daug ir visokio ilgio atstumais nusiskundimu tikrai nera.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-02
Nissan Almera 1.8 Benzinas/Dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdomas, neblogai atrodo, mažas nuvertėjimas
Prasta garso izoliacija, daug mažų gedimų, prasta važiavimo kokybė
Automobilį įsigijau 2015 m. su 155 000km rida (tikriausiai nemažai atsukta) atvežtą iš Vokietijos su įmontuota dujine įranga. Tik nusipirkus pakeisti visi filtrai ir tepalai. Pravažiavus kelis šimtus kilometrų po automobilio pirkimo pradėjo dinginėti automobilio trauka ir bandant iš naujo užvesti pavykdavo tik iš 4-5 karto. Nuvažiavus į servisą meistrai išsiaiškino, kad kaltas alkūninio veleno padėties daviklis, Naudotas šrote kainavo 20 eurų. Po keitimo pravažiavus gal 1000km ir paspaudus iki 2500 apsukų automobilis užgesdavo ir užsivesdavo tik iš kelinto karto. Nusipirkau naują daviklį už 33 eurus, pakeičiau, bėdos dingo. Šiaip automobilis mieste manevringas, patogus važinėti kiekvieną dieną trumpais atstumais. Važinėjant užmiestyje jaučiama prasta garso izoliacija. Kietoka pakaba, jaučiasi kiekviena duobelė. Salone plastmasės gal ir kietos, bet atrodo neblogai. Važiuojant nelygiu kelių girdisi plastamsių braškėjimai. Gale vietos mažai, tinka vežioti nebent vaikams, bagažinė kaip tokio dydžio mašinai visai talpi. Automobilio trauka neįspūdinga. 1-3 pavara traukia smagiai nuo pat žemų apsukų, bet 4 pavara reikia užkelti apsukas, nes ant žemų apsukų traukos pritrūksta. Kuro sąnaudos mieste 11ltr. benzo/13ltr. dujų, užmiestyje 7ltr. benzo/10 ltr. dujų, žinoma čia priklauso nuo kiekvieno vairavimo įpročių. Per du metus remonto išlaidos tikrai nedžiugino. Pravažiuota 45 000km. Kaip minėta, dėl traukos dinginėjimo pakeistas alkūninio veleno padėties daviklis (20eur.), vėliau pakeistas nauju (33 eur.). Žiemą užšalo pr. amortizatorius, keičiau abu, kaina po 35eurų už vieną, plius apsauginės gumos po 5 eurus, pakeitimas (apie 50 eurų) ir ratų suvedimas apie 40 eurų (viso 170 eurų). Pakeistas šarnyras (20 eurų). Nežinia ar dėl detalės broko ar dėl meistrų darbo šarnyras po kelių savaičių vėl pradėjo bildėti, vėl buvo pakeistas (20 eurų). Pakeistas guolis (18 eur + darbas). Prakiuro duslintuvo galinis bakelis, vieną kartą servise suvirino (30 eurų), po kelių mėnesių vėl prakiuro, servise pakeitė nauju (60 eurų su darbu). Pakeistos visos žvakės (50 eurų su darbu). Pakeistos visos stabdžių kaladėlės (vieno komplekto kaina 20 eurų, su pakeitimu gavosi apie 130 eurų). Bevažiuojant (tikriausiai nuo akmenuko) suskilo priešrūkinio žibinto stikliukas. Šrote buvo surastas naudotas žibintas už 15 eurų. Prastai veikė valytuvo rankenėlė (įjungus valytuvus nebeišsijungdavo), šrote surasta naudota už 10 eurų. Buvo pastebėta, kad padidėjo kuro sąnaudos ir suprastėjo trauka. Kalta buvo galinio suporto kreipiančioji, restauravimas kainavo 30 eurų. Neveikė vienas dujų purkštukas. Servise mane informavo, kad tokių vokiškų purkštukų niekas nepardavinėja ir reikia keisti naujais. Pakeistas dujų filtras ir visi dujų purkštukai (su reguliavimu 117 eurų). Ir beabejo kas 10 000km keičiamas tepalo + oro filtras ir tepalai. Palyginus su kitais modeliais, nuvertėjimas labai mažas. Buvo pirkta už €2150, dabar autopliuse tokios pačios kainuoja €1800-2200. Šio automobilio nerekomenduočiau dėl remonto išlaidų (bet gal čia tik man tokia pakliuvo) ir prastos važiavimo kokybės. Prieš perkant rekomenduoju patikrinti servise, paspausti gazą iki aukštų apsukų ir pažiūrėti ar negęsta. Jeigu pirkti su dujine įranga, rekomenduočiau pirkti su brc ar stag, kadangi Lietuvoje visi dujininkai šias įrangas gerai žino ir bus pigiau remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Čiau miau | 2016-09-22
Nissan Almera 2.2 Di
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, normalios kuro sąnaudos, valdomumas, nesudėtingas remontuoti
Prasta garso izoliacija, labai rūdija, greičių dėžė triukšminga, nekomfortiška pakaba.
2009 m. Kauno automobilių turguje dėmesį patraukė Nissan Almera automobilis. Būtent tokio ir ieškojau. Manasis buvo iš Italijos, išsiskyrė iš kitų žeminta pakaba ir gražiais standartiniais r16 ratlankiais, bei sport apdaila. Taigi ir buvo tuomet nupirktas. Automobilis man tarnavo puikiai, važinėjau iki 2016 m. pavasario, t.y. mašina eksploatavau 7 metus, per juos nuvažiavau apie 60 tūkst. km (rida 250'000km). Nuo pirkimo investicijos buvo minimalios. Nesugedo nei karto, vieną kartą tvarkytas starteris, kuris apsinešė tepalu dėl virš jo esančios blogai užveržtos turbinos žarnos. Starterio remontas kainavo rodos 70 LT, žarna priveržta ir tuom bėdos baigtos. Keistas priekinis guolis, kaina 50 LT, + pakeitimas tiek pat. Vėliau pakeistas ir galinis guolis, bet, kaip išaiškėjo vėliau, galbūt nereikėjo nei vieno guolio keisti - dėl skleidžiamo triukšmo buvo kaltos padangos. Tai supratau, tik kai po 5 metų važinėjimo uždėjau normalias padangas...Gyveni ir mokaisi. Taip pat į galą automobilio eksploatavimo pakeičiau galinius amortizatorius, kaina po 30 EUR už vnt. + darbas. Galiu pasakyti, kad kaip studentui - automobilis puikus. Sutaupė man labai daug pinigų dėl savo patikimumo. Kurą pyliau kokį tik nori, rusišką, baltarusišką ir t.t. ir pan., o mašina važiavo puikiai. Kūrėsi ir prie didelių šalčių, sąnaudos siekė apie 7-8 litrus Vilniaus mieste. Per eilę metų pakaboje du kartus pakeičiau stabilizatoriaus traukė, kurios kaina rodos iki 20 Lt. Daugiau nieko! Šiaip pats automobilis buvo kietas kaip velnias, kiekvieną duobę jausdavau, komforto nulis. Tačiau valdomumas buvo puikus, kaip kartingo. Dėl to matyt kaltos buvo Italijoje sudėtos EIBACH spyruoklės. Kaip važiuoja standartinė almera - neįsivaizduoju. Per visus šiuos metus stipriai surudyjo, ir, manau, tai didžiausia jos problema. Bendrai paėmus, tai barškaliukas, bet dėl savo patikimumo nusipelnė didžiausios mano pagarbos. Atvažinėjus 7 metus, ramia sąžine pardaviau ir tikėjau, kad ir toliau patikimai tarnaus savo naujam šeimininkui. Klydau - jau kitą dieną gavau skambutį: МАШИНА НЕ ЗАВОДИТСА (mašina neužsiveda). Galvojau juokauja, arba gal nemoka signalizacijos išsijungti. Privažiavau padėt, akurat - neužsiveda. Nutempėm į servisą, kur paaiškėjo, kad sugedo siurblys. O apie tokią jų ligą man buvo seniai žinoma. Tiesa, ta liga būdinga visiems automobiliams su BOSCH vp 44 siurbliais. Tai vat tokia ne visai linksma mano mylimo automobilio istorija. Nepaisant to, įtariu, kad siurblio gedimas buvo iššauktas ne susidėvėjimo, o naujųjų šeimininkų naudojimo, kurie gyrėsi, kad jiems mašina reikalinga tik metams, o paskui numes patvory. Ji matyt juos išgirdo. Karma. Variklis baisiai kantrus ir patikimas. Tepalo nė gramo nedingdavo nuo pakeitimo iki pakeitimo. Vangoka dinamika, triukšmingas. Atjungus EGR vožtuvą dinamiką stipriai pagerėjo. T.A. praeidavau iš pirmo karto, dūmingumo normų neviršydavo. Tiesa, pakaitinimo žvakes keičiau kokius 4 kartus. O jos brangios. Kaina apie 10 EUR už vnt. tarnaudavo pusantros žiemos. Pakeitimas lengvas ir paprastas, priėjimas puikus. Automobilis kurdavosi ir prie -25. Daugiau varikliui nieko nedariau, apart starterio valymo (restauravimo). Kaštai minamalūs, detalių kainos kaip ir visų automobilių. Mažai ką keičiau, todėl negaliu daug ir pasakyti šia tema. Kalbant apie automobilio nuvertėjimą, tai jis - didžiulis. Pirkau už 3400 EUR. po 7 metų pardaviau už 750 EUR. Iš dyzelinių rinktis tik seną patikimą 2.2Di 81KW variklį. Tikrinti rūdis. Arkos, bagažinė labiausiai pažeidžiamos korozijos. Klausyti ar netriukšmauja grandinė. Visa kita ten paprasta ir tvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
Ernestas | 2016-05-25
Super mašina.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkšta, patogi, manevringa, talpi bagažinė, auto langai
Elektronika, galėtų būti šešių bėgių
Super automobilis. Per 4 metus, keičiau tik tepalus, stabdžių spyruoklę ir durų rankenėlę. Smagi mašina, visi servisai užmiršti. Pirkta ir važinėta UK.
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2015-12-01
Nissan Almera 2.2 dCi facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įdomus ir gražus dizainas, patikimas variklis ir visą kita, didžiulis borto kompiuteris kaip tokių metų, įspudinga trauka, GPS ir pilną visokių žaisliukų valdomų per kompiuterį :))
Interjero plastikas kietas, kai kur jaučiasi pigus surinkimas, kieta važiuoklė (nors asmeniškai man patinka, jaučiuosi kaip sportinėje auto), komfortas (kam tai svarbu)
Sveiki, rašau atsiliepimą apie savo Nissan Almera 2004 metų, 2.2 dCi (japoniškas variklis) 6 pav. pilna SXE komplektacija. Taigi, automobilį turiu jau pusantrų metų, tai yra mano pirmoji mašina, kuri manęs iki šiol nenuvylė ir buvo labai patikima :) Automobilį eksploatavau visokiais keliais ir prastais ir gerais, ilgais (1000-2000km) ir trumpais (mieste) atstumais. Iš viso su savo Nissan'u teko pravažiuoti 13tūkst. km. Taigi, kodėl aš pasirinkau būtent šią mašiną? Asmeniškai aš manau, kad japoniška technika yra pati pažangiausia ir patikimiausia iš visų. Rinkausi tarp Mazda3 ir Nissan Almera, todėl, kad dizainu jos yra gražesnės nei Toyota ar Honda automobiliai, plius kainos ir kokybės santykis yra geresnis. Išsirinkau Nissan Almera, nes radau palankų varianta už nedidelę kainą iš Prancūzijos ir dėl įdomaus šio modelio dizaino, kai kam jis yra negražus, bet mano akimis jis yra įdomus ir gražus :P Kolkas savo mašina nenusivyliau ir tikiuosi ją dar ilgai turėti. Variklis 2.2 dCi (japoniškas) 6 pavaros, grandinė vietoj pagr. diržo. Nusipirkęs šią mašiną pakeičiau vienos pusės rankinio trosą, nes buvo užsikirtęs matyt dėl to, kad ilgai stovėjo Prancūzijoje, dar pakeičiau visus filtrus ir tepalus, ~150eur. tai yra viskas ką teko išleisti ant mašinos eksploatacijos. Dėl nuvertėjimo automobilio kainą išties krito ~300eur. per tuos metus, kadangi mašina nėra labai populiari Lietuvos rinkoje. Pasitikrinti grandinę (brangus malonumas remontuoti)
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-11-09
Neblogas automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sąnaudos, kokybės ir kainos sąntykis, paprastas remontas
Manevringumas
Pirkau, kaip pardavėjai sakė - vieno šeimininko, senuko, važinėtą tik į parduotuvę ir atgal automobilį. Kur gi ne. Veikiausiai pirkau atsuktu spidometru, nudrengtą Nissan'ą. Tačiau net ir tai neišėjo kol kas (tfu tfu tfu) į blogą. Rida - nesvarbu. Visa kita - kur kas svarbiau. Kebulas išsilaikęs gana gerai, tiesa po poros žiemų pradėjo lysti rūdelės, kurias kartas nuo karto pašveičiu ir paglaistęs padažau. Pakaba gana kieta. Stabdžių sistema linkusi užsikirtinėti (reikia profilaktiškai prasivalyti, prasistumdyti). Kuro sąnaudos - neblogos. Įsijungus turbinai ir traukia ne taip jau blogai. Detalės kaip detalės, nėra pačios pigiausios, tačiau nėra pačios brangiausios. Gerai yra tai, kad daugelį dalykų galima pasidaryti patiems (nors nesu mechanikas ir tai man tik antorji mašina ir pirmoji prie kurios dedu rankas remontuodamas) - technika nesudėtinga ir permetus akimis schemas ar youtube'ą galima paprastus darbus pasidaryti. Užknisa mieste prastas manevringumas (lyginant su kitomis naujesnėmis ir brangesnėmis mašinomis), tačiau jau pripratau. Variklis gana bukas. Įsijungus turbinai - pasidaro smagiau, bet ne ilgam :) Daugiausiai važinėju užmiestyje, tai smagu tai, kad važiuojant 120km/h neatrodo, kad variklį kankini (ko nepasakyčiau apie draugės VW Golf 2007). Pirkau naudotą prieš porą metų, investavau į padangas (4x45eur), teko pasikeisti radiatorių ir atknisti nutrūkusį laidą(130eur), bei pasikeisti priekines kaladėles (22eur). Paistikrinite kaip ir bet ką pirkdami servise. Šiaip pasikelčiau pasižiūrėti į dugną, stabdžių sistemą, išmetimo sistemą etc... Ar viskas veikia viduje, ar visos lemputės užsidega ir užgesta vedant. Automobilis yra su grandine, tai ar nesigirdi bildėjimo.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-09-30
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana pigus išlaikymas, gera trauka. Puikus kompanionas mieste ir neitin dideliais atstumais užmiesčio keliais. Tikrai talpus automobilis, jei paguldomos galinės sedynės. Puikus variklis
Gale sėdintiems keleiviams neitin daug vietos. Kieta pakaba. Barškantis salonas. Didžiulis borto kompiuterio ekranas.
Gana smagus automobilis. Mieste ar užmiestyje geras draugas, tiesa ilgesnės kelionės vargina, bet nepamirškime, kad tai kompaktinės klasės automobilis. Išvaizda tikrai išskirtinė lyginant su pagrindiniais konkurentais tokiais, kaip vw golf4 ar audi a3. Tiesa mūsų turėtas modelis buvo facelift su slenksčiais ir originaliu spoileriu. Kai uždėti, kad ir originalūs R16 ratlankiai su originaliai montuojamomis 195/55 padangomis, jo išvaizda išties puiki. Kai pirkome, buvo katik iš Vokiečių. Dugnas dengtas antikorozine danga, tai problemų tikrai nebuvo. Rudijo tik virš priekinio stiklo (prielaidos įvairios kodėl) ir bagažinės dangčio viršus (po spoileriu). Patikrinkite normaliasniame servise, nors ir kainuoja, bet išvengsite didelių išlaidų.
Pilnas atsiliepimas...
Neil | 2015-03-03
Almera 1.5 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus valdymas
Delphi kuro sistema ir turbina
Pagrindinė tokio automobilio vėda yra kuro sistema, kuri netoleruoja baltarusisko dyzelino, Jos remontas kainuoja 6000 Lt. Kuro siurblys meta drožles į kuro sistemą ir sugadina purkštukus. Remontuojant drožles pašalinti yra labai sunku, dėl to kuro sistema genda pakartotinai... Variklis naujos kartos, pagamintas iš blogo metalo, dėl to krenta kompresija. Kas du, tris metus reikia daryti kuro sistemos remontą, kuris kainuoja 6000 LT... Pasidaryt kompiuterinę diagnostiką prieš perkant ir pasižiūrėt kiek liko purkštukų atnaujinimų.
Pilnas atsiliepimas...
Otonas | 2014-12-07
2.2D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinti anksčiau
Išvardinti anksčiau
Sveiki. Cia papildymas prie to, kas buvo parasyta 2012.08.01 atsiliepime. Tuomet rasiau, jog beveik niekas negedo. Almera dar buvo važinėta ~1.5 metų. Situacija gana smarkiai pasikeitė. Visų pirma, auto gana smarkiai parūdijo: pūslemis iššokinėjo sparnai, parūdijęs dangtis, slenksčiai ir šiaip matėsi, kad rudasis maras pradeda ėsti iš peties. Taip pat sugedo kondicionieriaus kompresorius. Šis malonumas 700 Lt. Dėl sunkių durelių palinko vyriai- buvo siųstasi per ebay- gal 70 Lt kainavo ar pan. Tiksliai nepaskysiu. Na ir pats smagiausias dalykas- pagedo siurblys. Šią problemą tvarkė jau kiti, tai minėjo, jog "šrote" dalį galima paimti už 600 Lt., bet su visais pastatymais, pareguliavimais ir pan. virš 1500 turėjo išeiti. Na, o jei daryti viską kaip iš gamyklos- 3000Lt. Neužmušamų nėra :)
Pilnas atsiliepimas...
Robertas | 2014-06-04
Nissan Almera 2.2di 81kw patikimas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus islaikymas, mazos kuro sanaudos, kokybe bei patikimumas
Neperdaugiausiai vietos gale
Ieskojau automobilio, kuris nepavestu kelyje, butu patikimas, kuro sanaudos neskausmintu kisenes bei prireikus nebutu baisu vykti i servisa. Rinkausi is Golf 4, Peugeot 307 ir Nissan Almera. Nors dauguma draugu buvo nusiteike pries Almera, bet labai dziaugiuosi jog pasirinkau jau. Pavedusi kelyje niekada nebuvo. Visgi japoniska kokybe :) Bake telpa 60l dyzelio, nuvaziuoti galima apie 1000km, taigi uzsipili baka ir pamirsti kada pylei. Vaziuokle taip pat viena stipresniu pusiu, nebarska, nebijo per duobes pavazinet. Yra visi reikalingi malonus 'navarotai' kaip kondicionierius, visi 4 elektriniai langai, puodeliu laikikliai. Bagazine netgi nustebino talpumu. Jei kalbeti apie minusus: kiek mazokai vietos gale, taciau nereikia ir tiketis jos daug is tokios klases automobilio. Skaiciau komentaru, kad yra kas skundziasi del rudziu, taciau kolkas manes jos neuzpuole. Automobilis atrodo nebuvo mustas, taigi ir arkos grazios (tfu tfu tfu). Variklis turbut vienas didziausiu pliusu. Rinkausi tarp 2.2di ir 1.5. Kiek zinau 1.5 kuro sanaudos siek tiek mazesnes, bet 2.2di 81kw taip pat sanaudomis negaliu skustis, o ir trauka daug smagese, uzmiestyje aplenkti masina nera problemu, kas manau galejo laukti su 1.5. Mano 2.2di varikliukas uzmiestyje suvalgo apie 5,5L/100km vaziuojant iki 100-110km/h, bei apie 6L/100km vaziuojant 130-140km/h. Mieste (VIlniuje) ramiai vaziuojant telpu i 6,5L/100km, jei skubant ir paspaudziant max iki 7. Beje, pamirsau pamineti, kad kura daznai pilu baltarusiska (darau tai beveik 2 metai), ir nei isaugusiu kuro sanaudu, nei nei kokiu problemu nesulaukiau. Sie varikliai ypac garseja tuo, kad praktiskai galima pilti ka nori, nera lepus visiskai, taigi rekomenduociau rinktis tik 2.2, o ne 1.5. Per du metus teko keisti tik filtrus ir kaladeles. Kainos neistrigo, tikriausiai todel, kad nebuvo dideles. Automobilis zinoma kazkiek nuvertejo, taciau didziulio nuvertejimo nepastebejau, taigi investicija pakankamai nebloga, tuo labiau, kad ir atitarnauja. Kam nereikia prabangaus automobilio, o nuvykti is tasko a i taska b su siokiais tokiais patogumais, pasirinkimas puikus. TIkrinti kaip ir kiekviena automobili ir pirkti, jei ieskote patikimo automobilio su pigiu islaikymu.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   Leaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai