Markės
907 iš 1403
Nissan Almera 2000 - 2008
Nissan Almera, 2000 - 2008
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 18
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008Nissan Almera 2000 - 2008
Pristatytas 2000 metų pradžioje antros kartos Nissan Almera nuo savo pirmtako skiriasi švelniomis, išlenktomis linijomis. Nors yra manančių, kad automobilio dizainas blankokas palyginti su konkurentais, tačiau naujoji Almera buvo gerai parduodama visame pasaulyje. N16 Almera yra gaminama ant Nissan pasaulinės MS platformos sukurtos po to kai Nissan pradėjo bendradarbiauti su Renault. Ši platforma yra pagrindas ir naujai Primera, bei Almera Tino. N16 Almera yra geriau valdoma, užtikrinčiau jaučiasi kelyje ir yra dinamiškesnė nei senoji, net šiandien manoma, kad tai vienas iš geriausiai valdomų mažų šeimos automobilių rinkoje be kita ko dar ir esantis labai patikimas ir kokybiškai surinktas. Tačiau skirtingai nei ankstesnioji Almera, šios kartos modelis turi mažiau vietos galinių keleivių kojoms, taip yra dėl to, kad automobilis turi mažesnę nei vidutinė ratų bazė savo klasėje - 2.53 metrų. Almera taip pat gavo naujus 1.5 litro turbodyzelinius variklius iš Renault Megane II – tai pirmas Nissan ir Renault mechaninių dalių apsikeitimo faktas.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 18
Čiau miau | 2016-09-22
Nissan Almera 2.2 Di
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, normalios kuro sąnaudos, valdomumas, nesudėtingas remontuoti
Prasta garso izoliacija, labai rūdija, greičių dėžė triukšminga, nekomfortiška pakaba.
2009 m. Kauno automobilių turguje dėmesį patraukė Nissan Almera automobilis. Būtent tokio ir ieškojau. Manasis buvo iš Italijos, išsiskyrė iš kitų žeminta pakaba ir gražiais standartiniais r16 ratlankiais, bei sport apdaila. Taigi ir buvo tuomet nupirktas. Automobilis man tarnavo puikiai, važinėjau iki 2016 m. pavasario, t.y. mašina eksploatavau 7 metus, per juos nuvažiavau apie 60 tūkst. km (rida 250'000km). Nuo pirkimo investicijos buvo minimalios. Nesugedo nei karto, vieną kartą tvarkytas starteris, kuris apsinešė tepalu dėl virš jo esančios blogai užveržtos turbinos žarnos. Starterio remontas kainavo rodos 70 LT, žarna priveržta ir tuom bėdos baigtos. Keistas priekinis guolis, kaina 50 LT, + pakeitimas tiek pat. Vėliau pakeistas ir galinis guolis, bet, kaip išaiškėjo vėliau, galbūt nereikėjo nei vieno guolio keisti - dėl skleidžiamo triukšmo buvo kaltos padangos. Tai supratau, tik kai po 5 metų važinėjimo uždėjau normalias padangas...Gyveni ir mokaisi. Taip pat į galą automobilio eksploatavimo pakeičiau galinius amortizatorius, kaina po 30 EUR už vnt. + darbas. Galiu pasakyti, kad kaip studentui - automobilis puikus. Sutaupė man labai daug pinigų dėl savo patikimumo. Kurą pyliau kokį tik nori, rusišką, baltarusišką ir t.t. ir pan., o mašina važiavo puikiai. Kūrėsi ir prie didelių šalčių, sąnaudos siekė apie 7-8 litrus Vilniaus mieste. Per eilę metų pakaboje du kartus pakeičiau stabilizatoriaus traukė, kurios kaina rodos iki 20 Lt. Daugiau nieko! Šiaip pats automobilis buvo kietas kaip velnias, kiekvieną duobę jausdavau, komforto nulis. Tačiau valdomumas buvo puikus, kaip kartingo. Dėl to matyt kaltos buvo Italijoje sudėtos EIBACH spyruoklės. Kaip važiuoja standartinė almera - neįsivaizduoju. Per visus šiuos metus stipriai surudyjo, ir, manau, tai didžiausia jos problema. Bendrai paėmus, tai barškaliukas, bet dėl savo patikimumo nusipelnė didžiausios mano pagarbos. Atvažinėjus 7 metus, ramia sąžine pardaviau ir tikėjau, kad ir toliau patikimai tarnaus savo naujam šeimininkui. Klydau - jau kitą dieną gavau skambutį: МАШИНА НЕ ЗАВОДИТСА (mašina neužsiveda). Galvojau juokauja, arba gal nemoka signalizacijos išsijungti. Privažiavau padėt, akurat - neužsiveda. Nutempėm į servisą, kur paaiškėjo, kad sugedo siurblys. O apie tokią jų ligą man buvo seniai žinoma. Tiesa, ta liga būdinga visiems automobiliams su BOSCH vp 44 siurbliais. Tai vat tokia ne visai linksma mano mylimo automobilio istorija. Nepaisant to, įtariu, kad siurblio gedimas buvo iššauktas ne susidėvėjimo, o naujųjų šeimininkų naudojimo, kurie gyrėsi, kad jiems mašina reikalinga tik metams, o paskui numes patvory. Ji matyt juos išgirdo. Karma. Variklis baisiai kantrus ir patikimas. Tepalo nė gramo nedingdavo nuo pakeitimo iki pakeitimo. Vangoka dinamika, triukšmingas. Atjungus EGR vožtuvą dinamiką stipriai pagerėjo. T.A. praeidavau iš pirmo karto, dūmingumo normų neviršydavo. Tiesa, pakaitinimo žvakes keičiau kokius 4 kartus. O jos brangios. Kaina apie 10 EUR už vnt. tarnaudavo pusantros žiemos. Pakeitimas lengvas ir paprastas, priėjimas puikus. Automobilis kurdavosi ir prie -25. Daugiau varikliui nieko nedariau, apart starterio valymo (restauravimo). Kaštai minamalūs, detalių kainos kaip ir visų automobilių. Mažai ką keičiau, todėl negaliu daug ir pasakyti šia tema. Kalbant apie automobilio nuvertėjimą, tai jis - didžiulis. Pirkau už 3400 EUR. po 7 metų pardaviau už 750 EUR. Iš dyzelinių rinktis tik seną patikimą 2.2Di 81KW variklį. Tikrinti rūdis. Arkos, bagažinė labiausiai pažeidžiamos korozijos. Klausyti ar netriukšmauja grandinė. Visa kita ten paprasta ir tvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
Ernestas | 2016-05-25
Super mašina.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkšta, patogi, manevringa, talpi bagažinė, auto langai
Elektronika, galėtų būti šešių bėgių
Super automobilis. Per 4 metus, keičiau tik tepalus, stabdžių spyruoklę ir durų rankenėlę. Smagi mašina, visi servisai užmiršti. Pirkta ir važinėta UK.
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2015-12-01
Nissan Almera 2.2 dCi facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įdomus ir gražus dizainas, patikimas variklis ir visą kita, didžiulis borto kompiuteris kaip tokių metų, įspudinga trauka, GPS ir pilną visokių žaisliukų valdomų per kompiuterį :))
Interjero plastikas kietas, kai kur jaučiasi pigus surinkimas, kieta važiuoklė (nors asmeniškai man patinka, jaučiuosi kaip sportinėje auto), komfortas (kam tai svarbu)
Sveiki, rašau atsiliepimą apie savo Nissan Almera 2004 metų, 2.2 dCi (japoniškas variklis) 6 pav. pilna SXE komplektacija. Taigi, automobilį turiu jau pusantrų metų, tai yra mano pirmoji mašina, kuri manęs iki šiol nenuvylė ir buvo labai patikima :) Automobilį eksploatavau visokiais keliais ir prastais ir gerais, ilgais (1000-2000km) ir trumpais (mieste) atstumais. Iš viso su savo Nissan'u teko pravažiuoti 13tūkst. km. Taigi, kodėl aš pasirinkau būtent šią mašiną? Asmeniškai aš manau, kad japoniška technika yra pati pažangiausia ir patikimiausia iš visų. Rinkausi tarp Mazda3 ir Nissan Almera, todėl, kad dizainu jos yra gražesnės nei Toyota ar Honda automobiliai, plius kainos ir kokybės santykis yra geresnis. Išsirinkau Nissan Almera, nes radau palankų varianta už nedidelę kainą iš Prancūzijos ir dėl įdomaus šio modelio dizaino, kai kam jis yra negražus, bet mano akimis jis yra įdomus ir gražus :P Kolkas savo mašina nenusivyliau ir tikiuosi ją dar ilgai turėti. Variklis 2.2 dCi (japoniškas) 6 pavaros, grandinė vietoj pagr. diržo. Nusipirkęs šią mašiną pakeičiau vienos pusės rankinio trosą, nes buvo užsikirtęs matyt dėl to, kad ilgai stovėjo Prancūzijoje, dar pakeičiau visus filtrus ir tepalus, ~150eur. tai yra viskas ką teko išleisti ant mašinos eksploatacijos. Dėl nuvertėjimo automobilio kainą išties krito ~300eur. per tuos metus, kadangi mašina nėra labai populiari Lietuvos rinkoje. Pasitikrinti grandinę (brangus malonumas remontuoti)
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-11-09
Neblogas automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sąnaudos, kokybės ir kainos sąntykis, paprastas remontas
Manevringumas
Pirkau, kaip pardavėjai sakė - vieno šeimininko, senuko, važinėtą tik į parduotuvę ir atgal automobilį. Kur gi ne. Veikiausiai pirkau atsuktu spidometru, nudrengtą Nissan'ą. Tačiau net ir tai neišėjo kol kas (tfu tfu tfu) į blogą. Rida - nesvarbu. Visa kita - kur kas svarbiau. Kebulas išsilaikęs gana gerai, tiesa po poros žiemų pradėjo lysti rūdelės, kurias kartas nuo karto pašveičiu ir paglaistęs padažau. Pakaba gana kieta. Stabdžių sistema linkusi užsikirtinėti (reikia profilaktiškai prasivalyti, prasistumdyti). Kuro sąnaudos - neblogos. Įsijungus turbinai ir traukia ne taip jau blogai. Detalės kaip detalės, nėra pačios pigiausios, tačiau nėra pačios brangiausios. Gerai yra tai, kad daugelį dalykų galima pasidaryti patiems (nors nesu mechanikas ir tai man tik antorji mašina ir pirmoji prie kurios dedu rankas remontuodamas) - technika nesudėtinga ir permetus akimis schemas ar youtube'ą galima paprastus darbus pasidaryti. Užknisa mieste prastas manevringumas (lyginant su kitomis naujesnėmis ir brangesnėmis mašinomis), tačiau jau pripratau. Variklis gana bukas. Įsijungus turbinai - pasidaro smagiau, bet ne ilgam :) Daugiausiai važinėju užmiestyje, tai smagu tai, kad važiuojant 120km/h neatrodo, kad variklį kankini (ko nepasakyčiau apie draugės VW Golf 2007). Pirkau naudotą prieš porą metų, investavau į padangas (4x45eur), teko pasikeisti radiatorių ir atknisti nutrūkusį laidą(130eur), bei pasikeisti priekines kaladėles (22eur). Paistikrinite kaip ir bet ką pirkdami servise. Šiaip pasikelčiau pasižiūrėti į dugną, stabdžių sistemą, išmetimo sistemą etc... Ar viskas veikia viduje, ar visos lemputės užsidega ir užgesta vedant. Automobilis yra su grandine, tai ar nesigirdi bildėjimo.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-09-30
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana pigus išlaikymas, gera trauka. Puikus kompanionas mieste ir neitin dideliais atstumais užmiesčio keliais. Tikrai talpus automobilis, jei paguldomos galinės sedynės. Puikus variklis
Gale sėdintiems keleiviams neitin daug vietos. Kieta pakaba. Barškantis salonas. Didžiulis borto kompiuterio ekranas.
Gana smagus automobilis. Mieste ar užmiestyje geras draugas, tiesa ilgesnės kelionės vargina, bet nepamirškime, kad tai kompaktinės klasės automobilis. Išvaizda tikrai išskirtinė lyginant su pagrindiniais konkurentais tokiais, kaip vw golf4 ar audi a3. Tiesa mūsų turėtas modelis buvo facelift su slenksčiais ir originaliu spoileriu. Kai uždėti, kad ir originalūs R16 ratlankiai su originaliai montuojamomis 195/55 padangomis, jo išvaizda išties puiki. Kai pirkome, buvo katik iš Vokiečių. Dugnas dengtas antikorozine danga, tai problemų tikrai nebuvo. Rudijo tik virš priekinio stiklo (prielaidos įvairios kodėl) ir bagažinės dangčio viršus (po spoileriu). Patikrinkite normaliasniame servise, nors ir kainuoja, bet išvengsite didelių išlaidų.
Pilnas atsiliepimas...
Neil | 2015-03-03
Almera 1.5 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus valdymas
Delphi kuro sistema ir turbina
Pagrindinė tokio automobilio vėda yra kuro sistema, kuri netoleruoja baltarusisko dyzelino, Jos remontas kainuoja 6000 Lt. Kuro siurblys meta drožles į kuro sistemą ir sugadina purkštukus. Remontuojant drožles pašalinti yra labai sunku, dėl to kuro sistema genda pakartotinai... Variklis naujos kartos, pagamintas iš blogo metalo, dėl to krenta kompresija. Kas du, tris metus reikia daryti kuro sistemos remontą, kuris kainuoja 6000 LT... Pasidaryt kompiuterinę diagnostiką prieš perkant ir pasižiūrėt kiek liko purkštukų atnaujinimų.
Pilnas atsiliepimas...
Otonas | 2014-12-07
2.2D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinti anksčiau
Išvardinti anksčiau
Sveiki. Cia papildymas prie to, kas buvo parasyta 2012.08.01 atsiliepime. Tuomet rasiau, jog beveik niekas negedo. Almera dar buvo važinėta ~1.5 metų. Situacija gana smarkiai pasikeitė. Visų pirma, auto gana smarkiai parūdijo: pūslemis iššokinėjo sparnai, parūdijęs dangtis, slenksčiai ir šiaip matėsi, kad rudasis maras pradeda ėsti iš peties. Taip pat sugedo kondicionieriaus kompresorius. Šis malonumas 700 Lt. Dėl sunkių durelių palinko vyriai- buvo siųstasi per ebay- gal 70 Lt kainavo ar pan. Tiksliai nepaskysiu. Na ir pats smagiausias dalykas- pagedo siurblys. Šią problemą tvarkė jau kiti, tai minėjo, jog "šrote" dalį galima paimti už 600 Lt., bet su visais pastatymais, pareguliavimais ir pan. virš 1500 turėjo išeiti. Na, o jei daryti viską kaip iš gamyklos- 3000Lt. Neužmušamų nėra :)
Pilnas atsiliepimas...
Robertas | 2014-06-04
Nissan Almera 2.2di 81kw patikimas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus islaikymas, mazos kuro sanaudos, kokybe bei patikimumas
Neperdaugiausiai vietos gale
Ieskojau automobilio, kuris nepavestu kelyje, butu patikimas, kuro sanaudos neskausmintu kisenes bei prireikus nebutu baisu vykti i servisa. Rinkausi is Golf 4, Peugeot 307 ir Nissan Almera. Nors dauguma draugu buvo nusiteike pries Almera, bet labai dziaugiuosi jog pasirinkau jau. Pavedusi kelyje niekada nebuvo. Visgi japoniska kokybe :) Bake telpa 60l dyzelio, nuvaziuoti galima apie 1000km, taigi uzsipili baka ir pamirsti kada pylei. Vaziuokle taip pat viena stipresniu pusiu, nebarska, nebijo per duobes pavazinet. Yra visi reikalingi malonus 'navarotai' kaip kondicionierius, visi 4 elektriniai langai, puodeliu laikikliai. Bagazine netgi nustebino talpumu. Jei kalbeti apie minusus: kiek mazokai vietos gale, taciau nereikia ir tiketis jos daug is tokios klases automobilio. Skaiciau komentaru, kad yra kas skundziasi del rudziu, taciau kolkas manes jos neuzpuole. Automobilis atrodo nebuvo mustas, taigi ir arkos grazios (tfu tfu tfu). Variklis turbut vienas didziausiu pliusu. Rinkausi tarp 2.2di ir 1.5. Kiek zinau 1.5 kuro sanaudos siek tiek mazesnes, bet 2.2di 81kw taip pat sanaudomis negaliu skustis, o ir trauka daug smagese, uzmiestyje aplenkti masina nera problemu, kas manau galejo laukti su 1.5. Mano 2.2di varikliukas uzmiestyje suvalgo apie 5,5L/100km vaziuojant iki 100-110km/h, bei apie 6L/100km vaziuojant 130-140km/h. Mieste (VIlniuje) ramiai vaziuojant telpu i 6,5L/100km, jei skubant ir paspaudziant max iki 7. Beje, pamirsau pamineti, kad kura daznai pilu baltarusiska (darau tai beveik 2 metai), ir nei isaugusiu kuro sanaudu, nei nei kokiu problemu nesulaukiau. Sie varikliai ypac garseja tuo, kad praktiskai galima pilti ka nori, nera lepus visiskai, taigi rekomenduociau rinktis tik 2.2, o ne 1.5. Per du metus teko keisti tik filtrus ir kaladeles. Kainos neistrigo, tikriausiai todel, kad nebuvo dideles. Automobilis zinoma kazkiek nuvertejo, taciau didziulio nuvertejimo nepastebejau, taigi investicija pakankamai nebloga, tuo labiau, kad ir atitarnauja. Kam nereikia prabangaus automobilio, o nuvykti is tasko a i taska b su siokiais tokiais patogumais, pasirinkimas puikus. TIkrinti kaip ir kiekviena automobili ir pirkti, jei ieskote patikimo automobilio su pigiu islaikymu.
Pilnas atsiliepimas...
Nissan | 2013-03-29
Nissan Almera 2.2Di 2001m. hatchback 4-door
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, patikimas, praktiskas automobilis
Kietoka pakaba, bukokas variklis iki ~1500aps.(kol turbina nesuveikia)
Pirkta buvo su ~100t km rida, dabar po 4 metu 200t km. Kuro suvartojimas vidutinis apie 5.4 (miestas/uzmiestis), su pilnu kuro baku nuvaziuojama 950-1050km. *Nupirkus automobili jis sunkiai vedesi salta, buvo ieskojama nuo ipurskimo sistemos iki .... viskas isbandyta, kol galiausiai nupirkau nauja akumuliatoriu, visos bedos baigesi,automobilis kuresi ir po 4 metu taip pat gerai- beda buvo akumuliatoriaus nusidevejimas. *Buvo sustreikavus stabdziu sistema, vaziuojant pradedavo svilti tai vienas tai kitas stabdziu diskas su kalademis... Buvo pakeista visi 4 nauji diskai, kaladeles, restoruoti suportai. Nuo to laiko viskas puiku. *Zibinto elektra buvo dingus nuo spyneles, rasta problema instaliacija pazeista- matomai nesvarumai po sparnu kaupesi, ir supuvo laidas... *Kazkas rase priekiniai zibintai kaip minusas, as pamineciau kaip privalumas, sviecia labai gerai, tiesa stovi abudu taiwaniski nauji- buvo musta i prieki. *Begiai ilgi- 2000aps. 5 begis greitis ~110kmh *Labai pigios detales privalumas *Oro srauto matuokle pravalyti retsykiais reiktu- kaip ir visiems auto... (kas metai..) * Trumpai geras ekonomiskas automobilis. Talpus gale nusilenkia sedynes, daug daiktu telpa keliones ir kt... *Labai jautrus dizelinui, pylem kazkada ne is degalines, matomai maziau priedu buvo, tai uzsivesdavo ir uzgesdavo, bet cia del blogo dyzelino. Dabar pilame is degalines, tai vedasi prie didziausiu salciu labai gerai. Tepalai keiciami 2-4 kartus per metus reguliariai kas 10000km, pusiausintetiniais tepalais. Tepalu visiskai nevalgo, kiek uzpilam- tiek nuleidziam. Gerai traukia nuo 2000aps. kai isijungia turbina. Variklis negainiojamas,vazinejama normaliai, 200 000km, dirba kaip bitute. Kolkas niekas nedaryta, neremontuota. Kainos nuvertejimas nedidelis- nes kainos ir kokybes santykis automobilio yra labai geras. Detaliu kainos aisku skiresi lyginant skirtingus gamintojus, as pirkdavau geru gamintoju: Tepalo filtras ~18lt knecht Oro filtras ~15lt Vaziuokles visokios detales 15-25lt... st.diskai ~60x2; ~90x2 Kitu smulkmenu nerasau, nes kainos panasios... Daug kas lemia eksplotacijos kaina, kur perkate detales,kokia kaina, koks gamintojas... Ziureti bendra bukle automobilio kaip buvo priziurimas
Pilnas atsiliepimas...
Otonas | 2012-08-01
2.2D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas bei patikimumas
Mazai vietos gale,is 2.2 variklio noretusi daugiau galios
Perkant si automobili buvo keliamas vienas reikalavimas:kad kuo maziau kvarsintu galva (tai liecia patikimuma,vagiamuma ir pan.).Na ,zinoma,kad butu dar kuo naujesnis.Pravazineta daugiau nei 100k km per 5 metus(nupirkus buvo 170k,pagaminta 2000).Netipinis,ko gero,gedimas buvo tai,kad sustreikavo imobilizatorius.Auto sunkiai kuresi ir is pradziu atrode,jog siurblys sustreikavo.Tai atsiejo virs 400Lt.Taip pat vienakart luzo kaires puses spyruokle,keistas vienos puses guolis ir "granata".Dar reikejo pakeisti kaitinimo zvakes,kurios po 90 Lt kainavo.Toliau tik freonas AC, tepalai ir filtrai-pyleme Elf Turbo diesel,kur 5L arti 100 kainuoja,o pilasi 4.7L,filtras 20,kaladeles,kuriu kainos dabar nepasakysiu.Jum spresti ar tai brangu,ar ne.Almera buvo vazinejama ir zvyrkeliais,ir siaip misko keliukais,kadangi megome savaitgaliais pakeliauti po gamta,taciau daugia kisti i vaziuokle pinigu,negu isvardina auksciau,nereikejo.Tai patvirtina ir ivairiu zurnalu,tame tarpe ir AutoBild,kad sis modelis turi itin patvaria vaziuokle.Teko cia paskaityti ,kad truksta azarto,ugneles ir pan.,o tada paaiskeja,kad vairuojate 1.5 versijas...Taip,cia ne BMW,bet vaziuoja smagiai.Vienas is didesniu trukumu yra tai,jog tikrai labai mazai vietos gale.Vaikams pakenciama,bet susiruosus suaugusiems i tolimesne kelione,ten triju zmoniu sodinti tikrai nereiketu...Kas susije su prietaisu skydeliu,tai jis tikrai paprastas ir aiskus,nors paciam persedus prie geresnio automobilio,dabar atrodo skurdokai. Kaip ir parasyta pavadinime,turejau 2.2D 81kw versija.Galios trukdavo,ypac pilnai susedus zmonems.Tada apie lenkimus uzmiesty galima kiek primirsti.Pradzioj nusipirkus vazinejo keli zmones ir per nesusipratima vietoj kas 10k km tepalai buvo pakeisti tik po 20k.Tada ten buvo "sausa".Bent taip rode matuokle.Bet nieko-dar 80k km ir variklis apie ankstesne jam padaryta skriauda neprimine.Dar dziugina tai,kad cia gandine,tad kastai mazeja dar labiau. Kuro sanaudos panasios buvo kaip ir techniniu duomenu lapuose.Dazniausiai spausdavau siek tiek virs 110 greitkely ,tai degindavo ~6L.Mieste paspaudus tikrai budavo pasiekiami tie 7.5L.Visos kitos sanaudos/islaidos surasytos virsuje.Moketa buvo 16k Lt. Tikrinti,tikrinti ir dar karta tikrinti
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   Leaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai