Markės
903 iš 1388
Nissan Juke 2010 - dabar
Nissan Juke, 2010 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nissan Juke 2010 - dabarNissan Juke 2010 - dabarNissan Juke 2010 - dabarNissan Juke 2010 - dabarNissan Juke 2010 - dabarNissan Juke 2010 - dabarNissan Juke 2010 - dabarNissan Juke 2010 - dabarNissan Juke 2010 - dabarNissan Juke 2010 - dabar
Gražuolis ar pabaisa? Į tokį klausimą teko atsakyti kiekvienam iš mūsų pirmą kartą išvydus Nissan Juke. Automobilio dizainas neabejotinai įdomus, neįprastas ir abejingų nepaliks. Juke kūrėjai pasirinko radikalią kryptį – užuot bandę įsiskverbti ir taip perpildytoje nedidelių krosoverių rinkoje (tuo labiau, kad čia ir taip karaliauja kitas Nissan kūrinys - Qashqai), jie sukūrė labai neįprastą automobilį, kuris neabejotinai patrauks pirkėjus ieškančius individualizmo ir išskirtinumo. Nissan Juke išvaizdą kūrusiems „Nissan Design Europe“ dizaineriams buvo tiesiog aprašytas įsivaizduojamas būsimasis pirkėjas, suteikta kūrybos laisvė ir štai rezultatas. Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z... Ir visgi automobilis sėkmingas - Europoje Juke pardavimais kompanija nuoširdžiai džiaugiasi. Kaip anksčiau Qashqai, taip dabar ir Juke pritraukia visai naujus Nissan ženklo pirkėjus, o apie 80 procentų pirkimų įvyksta spontaniškai. Automobilio viduje linijos kiek santūresnės, tačiau puikiai derančios prie apvalainų kėbulo formų. Švelnios prietaisų skydelio, durelių linijos, aukšta sėdėsena turi patraukti moterišką auditoriją. Juke gaminamas ant Nissan Micra platformos, taigi daug erdvės tikėtis neverta, ypač tai jaučiama ant galinių sėdynių (tuo labiau, kad automobilis turi labai nuožulnų stogą). Įdomus sprendimas centrinėje konsolėje – čia esantys mygtukai turi dvigubas funkcijas: perjungus į klimato kontrolės režimą jie atlieka temperatūros ir apipūtimo reguliavimo funkcijas, paspaudus „D–Mode“ mygtuką tie patys mygtukai keičia apšvietimo spalvą, reguliuojami variklio ir vairo parametrai. Automobilis kaip nekeista yra pakankamai tylus, šiek tiek trikdo dėmesį tik padangų keliamas triukšmas. Gamintojai nepamiršo ir technologinių naujovių - tai ir individualus sukimo momento prievadas kiekvienam ratui, ir akseleratoriaus, klimato kontrolės, bei vairo mechanizmo darbo režimų nustatymas skystųjų kristalų monitoriuje prietaisų konsolėje, įtaisė net akselerometrą (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu. Šalia visų privalumų būtina pažymėti, kad Juke išties labai lengvai valdomas, puikiai ant kelio stovintis, paklusnus ir manevringas automobiliukas. Tiesa, automobilis skirtas važinėti miesto gatvėmis ir nemėgsta bekelės. Juke pakaba panašiai kaip ir Qashqai yra kietoka ir „sėkmingai“ perduoda visus kelio nelygumus, tačiau padidinus greitį šie nelygumai jaučiami mažiau. Viską įvertinus Juke panašu yra geras antrasis šeimos automobilis, puikiai tinkantis išvykoms į gamtą, parduodutes arba tiesiog nuvešti vaikus į mokyklą.
Automobilyje yra akselerometras (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu.

2011 metais Juke tapo Airijos metų automobiliu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Juozas | 2013-07-12
Mašina dviems
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Lengvai valdomas, traukia akį, gražus išorės dizainas.
Silpnas variklis, mažai vietos, prasta salono kokybė.
Automobilis tikrai savotiškas, vieniems patinka, kitiems ne. Ganėtinai lengvai valdomas. Tokio didelio pliuso kaip vieno minuso dar nepastebėjau. Tai vietos trūkumas, iš tiesų automobilis skirtas dviems arba vienam, į bagažinę nieko neįsidėsi + dar palangė padaryta, tai iš ten virsta viskas, į automobilio galą suagusiam vyrui atsisėsti reikia pasistengti turi arba kažkaip lysti su visa galva, arba kišti užpaklį. Salono apdaila kaip įprastai nissan - nieko naujo visur kietas plastikas, kokybės nerasta. Važiuoti penkiese 100km, ir išlipus tikrai geras jausmas, kad pagaliau gali išsitiesti. Aukštos galinės arkos - lengva pabraižyti. Variklis 1,5DCi sumetus skudurus paimtas iš renault, garsiai dirba, traukos mažai ir neekonomiškas. Naujas automobilis, todėl šiai dienai pasakyti nėra ką, ateityje tikrai turėtų būti stipriai nuvertėjas, nes gatvėse daug tokių galima pamatyti su bazine komplektacija. Įvertinkite savo poreikius, jei nenaudojate bagažinės, neturit vaikų ir mėgstat būti dviese, šis automobilis kaip tik jums :) Tačiau jei mėgstate keliauti, ir panašiai verčiau rinktis erdvesnį automobilį.
GBR 001 | 2012-06-17
2011 Nissan JUKE 1,6 DIG-Turbo AWD 4x4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera komplektacija, variklis, manevringumas, traukia moterų akį:)
maža bagažinė
Sveiki, jei skaitote šį atsiliepimą turbūt Jūs arba turite arba planuojate įsigytį šį neįprastą automobilį. Nusprendžiau pirmas įvertinti šį automobilį, kadangi tokį nupirkau savo žmonai. Automobilį įsigijome JAV, nes tokios komplektacijos Lietuvoje kaina nustebino, bei nebuvo pasirinkimo bei laukimo laikas netiko - nepasigailėjome, ir sunkumų ar skirtumų daug neatsirado, teko pakeisti tik galinius žibintus ir gauti suvedimo rezultatus iš oficialaus dilerio, mūsų atveju Fakto Auto. Automobilis 1,6 Dig-T nustebino savo galia ir trauka, bei komplektacijos įvairove prasidedant nuo galinio vaizdo kameros iki 4 varomų ratų dviejais skirtingais būdais. Variklio darbas kaip 1,6l varikliui įspūdingas, nors ir dirba kaip skalbimo mašina, bet traukia tai super. BMW 730 4 kartus sankryžoje iš vietos aplenkti nesugebėjo, visgi 188 arklių. Teko Juke oficialą klaidą taisyti kur kuro kvapas jaučiamas salone - 330Lt. su darbu negarantiniams automobiliams arba importuotiems. Kaštai kol kas nedideli, o kainos nuvertėjimas dar neįvertintas - žmona kol kas patenkinta:) AWD modelis odinis salonas galinio vaizdo kamera rockford garso kolonėlės :) ratai kol kas tik 20" tinka
 
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   Leaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO