Markės
1300 iš 1918
Nissan Qashqai, (J11) 2013 - 2021
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 20
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Pagerėjusi interjero kokybė
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus interjeras
  • Pilnos gatvės šių Qashqai
"Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai"
„Qashqai“ vardas krosoverių rinkoje yra toks pat gerai žinomas ir tvirtas kaip „Golf“ kompaktinių automobilių rinkoje. Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai, todėl dėmesys jam yra iškirtinis. Reikia pripažinti naujas modelis atrodo išties patraukliai, tačiau ne radikaliai, todėl Qashqai fanų tikrai neatbaidys ir kogero pritrauks naujų. Visureigis tapo 49 mm ilgesnis už pirmtaką, taip pat šiek tiek žemesnis ir platesnis. Qashqai turi daug subtilių dizaino detalių tokių kaip plastikiniai apvadai aplink ratus, gražiai išgaubtas variklio dangtis, gražūs žibintai, gražios linijos. Viskas tiesiog gražu, harmoninga ir proporcinga. Tiesa, kol kas neplanuojama gaminti didesnės Qashqai versijos su septyniomis sėdimomis vietomis. Viduje automobilis išsįk suteikia kokybės pojūtį ko pasigesdavome senajame Qashqai. Šį įspūdį sustiprina naudojamos pažangios technologijos, tokios kaip autonominis avarinis stabdymas, vairuotojo dėmesio išlaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema ir išmani automobilio statymo sistema. Šios technologijos yra logiškas Qashqai elementas, kadangi pastaruoju metu itin pastebimos Nissan kompanijos pastangos dirbti šioje srityje. Viduje automobilis suteikia daugiau erdvės nei pirmtakas, tačiau pagal interjero erdvę savo klasėje Qashqai tarp lyderių nebus. Kelyje automobilis suteikia patikimumo, komforto jausmą, tačiau kelio nelygumai yra juntami. Vairo mechanizmas yra gerai subalansuotas, o sportiškumo gerbėjai turėtų nepamiršti, kad ateityje bus gaminama dar ir Nismo versija su visapusiškai sportiškesnėmis automobilio charakteristikomis. Tarp pradžioje gaminamų keturių variklių, kogero geriausias pasirinkimas yra nedidukas, tačiau dinamiškas 1,5 L dyzelinis motoras.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 20
Jonas | 2023-08-12
2015 m. variklis 1.2 , belaipsnė CVT pavarų dėžė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, gražaus dizaino, saugus
Kol kas nepastebėjau
Pati pilniausia Tekna komplektacija su stikliniu stogu ir gausiu paketu. Variklis, nors ir mažos kubatūros, tačiau pakankamai dinamiškas ir ekonomiškas. Automobilis lėtai senstančios išvaizdos, nors šio modelio jau nebegamina tris metus, tačiau net ir šiandien jis atrodo pakankamai šiuolaikiškas. Eksploatacija reikalauja tam tikrų žinių, kadangi CVT variatorius yra lepus, galima nesunkiai sugadinti, tačiau atperka vairavimo malonumas, kur kas smagiau nei įprastas automatas, jokių pavarų jungimosi pojūčių. Bet pamirškite priekabų tampymus, o jei skelbime automobilis parduodamas su farkopu - įtaisu priekabai vilkti, tokį apeikite ratu. CVT variatorius nemėgsta priekabų, ratų prabuksavimo, todėl nereikia klaidingai įsivaizduoti kad tai yra visureigis. Taip pat, ši pavarų dėžė nemėgsta rėžimo gazas - dugnas, tad jei praktikuojate rovimą užsidegus žaliam šviesoforo signalui - tai toks variantas jums netiks. Būtinas savalaikis alyvos keitimas pavarų dėžėje, nors oficialus atstovas seka pasakas jog dėžė neaptarnaujama. Aptarnaujama ir dar kaip, keičiasi du dėžės filtrai su kiekvienu alyvos keitimu, intervalas - kas 40 000 km. Tada variatorius tarnaus normaliai. 1.2 varikliai dažniausiai sutinkami antrinėje rinkoje, kadangi tokių buvo parduota daugiausiai. Trečdalis šių variklių turėjo konstrukcinį broką, todėl net buvo keičiami per garantinį. Taip pat, netikėkite dilerių pasakomis apie ilgą variklio alyvos keitimo intervalą. Alyva keičiama kas 10 000 km ir tokiu atveju turbina tarnaus ilgai bei patikimai. Kitas svarbus momentas perkantiems automobilį antrinėje rinkoje - variklio grandinė ir tepalo siurblys. Jų resursas, kaip ir absoliučios daugumos dabartinių automobilių nėra didelis - 100 000 km. Idealu jei pardavėjas pateikia keitimo įrodymus - sąskaitas ir pan. Jei nėra informacijos apie šią procedūrą - būtina kuo greičiau pakeisti grandinę ir tepalo siurblį, kas kainuoja su darbu ir detalėmis apie 1000 eu. Nesvarbu, kad grandinė nebarška, mirtis šiuose motoruose dažnai būna tyli. Važiuoklė patikima, būtina pasidaryti pilną antikorozinį padengimą, kas eksploatuojant Lietuvos sąlygomis tikrai nepakenks. Aptarnavimui rinkitės patikimą servisą ar meistrus.
Pilnas atsiliepimas...
Vidas | 2023-07-16
Geras kelioninis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, geras valdymas, nebloga garso izoliacija, nuosekli pavarų dėžė
Kol kas dideliu minusu nematau
Pirkau perpardavimui beveik idealios bukles, bet automobilis taip patiko, kad pasilikau. Pats uzsiimu automobiliais, perku parduodu, bet sis labai patiko, zmonai taip pat. Teko pavazineti prie juros periodiskai su seima, tai po tokiu vidutinio dydzio kelioniu ispudziai tik patys geriausi. Labai patogus, erdvus ir talpus kelionems automobilis. Pasilikes, pridejau prie automobilio siek tiek ranku: nupoliravau, uzdejau antikorozine danga, padariau suvedima ir isbalansavau visus ratus, padengiau apsaugine plevele visus zibintus, pakeiciau priekines stabdziu trinkeles. Kas labai patiko tai pakaba - vidutiniskai minksta, vidutiniskai sudetinga, atrodo tvirtai surinkta. Patikimas 2 litru benzininis variklis sujungtas su bepakopiu variatoriumi CVT, todėl automobilio elgesys yra labai nuoseklus, be trukciojimu, sukimo momentas neblogas.
Pilnas atsiliepimas...
2022-07-13
Turėjau, patiko, noriu tokio pat tik naujesnio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Skydelis neperkimštas ir labai patogus, aiškus, automobilis iš esmės tikrai patikimas ir kokybiškai surinktas, tiesiog malonus ir komfortiškas savo klasėje
Bagažnė pusėtina - su vaikais gal norėčiau šiek tiek didesės, bet tai man kainuotų papildomai kuro sąnaudas, tad puikiui paspirtukus ir dviratukus sudedu ir į qashqai
Turėjau Nissan Qashqai N-Tec kompelktacijos. Daugiau "Navarotų" turi tik "Tekna" komplektacija - Stoglangis, Pėsčiųjų saugojimo technologija ir amortizatorių pritaikymas pagal reljefo kamerą. Bet tie Išmanūs amortizatoriai laaabai brangūs ir taip nesinori už juos mokėti didelių pinigų - o kažkada teks... Tad pasirinkau N-Tec. Joje buvo visi šiuolikiški pliusai... BI-LED, Automat pavarų dėžė, LED viduje salono, Automatinės LED ilgosios šviesos (begalo, net sakyčiau lygiant su kitais modeliais pačios ryškiausios mano matytos LED ilgosios šviesos), taip pat buvo pusiau odinės sėdynės, tačiau jų pintas audėklas man pasirodė net geresnis už visišką odą, kuris ir lengvai valomas ir labai patvarus, sėdynės begalo patogios (važiavau 5000km i Kroatiją ir atgal, tad nugaros nuovargio visiškai nebuvo - o šitoje srityje iki qashqai nuvylė visi turėti automobiliai - Wv golf, Citroen c5, audi, opel, santafe....), komplektacija praturtino ir automatinė ženklų atpažinimo sistema, važiuoklė (ne kamera) analizuodavo kelio dangos pokyčius ir kaip supratau kažkokiais davikliais fiksuodama ir paprastuoju būdu atlikdama mini stabdžiu paspaudimus (na bent aš taip supratau) panaudodama elektronine sistema papildomai mokėjo stabilizuoti qashqai modelį net lekiant 160 km/h. ir aš tai pajutau jau vos įsėdęs, nes automobilio vairas ir pats automobilio stabilumas kelyje mane maloniai stebino - Nissanas stovėjo ant kelio kaip įkaltas savo trajektorijoje net lekiant 160km/h. Aišku varikliukas nuo 120km/h padidina sąnaudas gerokai labiau nei galingesnės 2ltr versijos, ir autostradoje važiuoti 150-160km/h šio automobilio širdelės tiesiog gaila darosi, nes panašu, kad jis sukurtas mažesnėms apkrovoms. Žinoma, garsas tylus, viskas veikia ir skamba puikiai, tačiau didelis greitis šiam automobiliui atrodo tiesiog per sunkus, tarsi jauti jog pedalo paspaudimas nebeatitinka variklio galimybių kai leki 140-160km/h. Tačiau Lietuvoje ir nepalakstysi, tad ilgai neliūdėjau. Gamintojas apgalvojo savo modelį atrodo iki tokių smulkmenų, kurių niekad pats nebūčiau pastebėjęs, tačiau tai buvo efektyvu ir malonu: PVZ, galinių diržų segėjimo sistema, kuri parodo kuris keleivis nėra užsisegęs diržo (ypač geras dalykas turint vaikų). N-Tec turėjo ir Juostos sekimo sistemą, SUPED DUPER 3D automobilio vaizdą parkavimosi ekrane - tiek palengvindavo parkavimasi, kad galėdavo centimetrų tikslumu privažiuoti ten kur seniau nedrįsdavai ir pastatyti atomobilį taip, kaip reikia, net kėbliausioje situacijoje ir tam nereikėjo keleiviui išlipus pasakoti ir mosikuoti rankomis, kad aš tiksliai suprasčiau kas dedasi. Na ir kaip vyrukas, negaliu pamiršti labai labai geros garso kolonėlių sistemos - kartais išvažiuodavau tik tam, kad paklausyti gerą naują skambančią melodiją iš repertuaro per bluetooth. Žodžiu funkcijų buvo ir daugiau, bet paminėjau labiausiai patikusias ir man asmeniškai smagiausias. Vedant kalbą prie rimtesnių temų: Važiuoklė, komfortas, variklis, patikimumas. Viskam rašau po 4 žvaigždutes iš 5. Važiuoklė puiki, ji pakankamai konkreti atlieka savo darbą su pagirimu, o jos remonto kaštai mažyčiai, tarsi remontuotum 3ios kartos GOLF, pigios detalės, lengvas priėjimas, greitas darbas jokiu įmantrumų, tačiau automobiliukas trumpokas ir per žvirkelius neplaukia kaip laivas, tačiau tikrai tikrai duobes atlaiko puikiai ir vėlgi minėta stabdžių sistema kažkokiais būdais sugeba labai greitai stabilizuoti automobilį, kas sutekia jo važiuoklei pliusiuką jos komortui ir pliusa dedu prie 4 žvaigždučių, o gal net ir du ar tris pliusiukus. Varikliai gauna 4 žvaigždes tik todėl, kad jų gaila, kai važiuoji 160km/h. norėtūsi, kad varikliukas jaustųsi labiau stiprus prie tokio greičio, tačiau jis visada išlikdavo atitinkamai tylus, malonus, paklusnus ir galios protingam miesto žmogui visada pakakdavo (žinoma benzinas, tad tepalą retkarčiais papildydavau, na tiesą sakant iš didelės meilės tikrindavau kas mėnesį, o kas du -tris mėn. papildytavau šiek tiek, nes buvau prisižiūrėjus video iš svetainių, kad qashqai mėgsta pilną liniuotę ir draudžiama važinėti su mažąja norma, tad problemų neturėjau iki 120tūkst. kol pardaviau - pardavęs irgi neturėjau jei ką :) ). Gal norėtusi garso izoliacijos didesnės nuo ratų skleidžiamo garso jiem, nes paskui pabandžiau land rover, tai skirtumus įvertinau, tačiau rinktis bendrai žvelgiant qashqai ar evoque - imu qashqai. Jei rinktis tik garso izoliaciją ir važiuoklės minkštumą - imčiau evoque arba net discovery sport. kadangi su qashqai važiavau į Kroatiją ir atgal nedapilant alyvos ar neturint jokių kitų bėdų (teko įpilti tik kuro ir langų skysčio), tai galiu teigti kad man šis automobilis patikimas. Nenuvylė nei karto ir po ilgosios kelionės, ištiesų kokį nupirkau tokį ir pardaviau, tik teko pakeisti porą kart kaladėles ir pora kart stabilizatorius, viena kart šarnyrus. Žinoma kasmet tepalus keitėm ir, žinoma, tik Nissan salone, nes jie ten ir patikrą atlikdavo ir variklį praplaudavo. Turiu paminėti vienintelį rimta remontą ties 95000km, turėjau pakeisti grandinės tepalinį įtempėją, nes barškėti prie tam tikrų apsukų buvo pradėjęs (kai gaudavo apkrovos), tačiau tai meistras mano mieste atliko per 1 val ir nepamenu sumos, tačiau nepranoko kaladėlių ir šarnyrų keitimo nissan servise. Žodžiu rekomenduoju, nes pabandęs kelis automobilius po qashqai šiemet perku vėlgi qashqai, tik hibridinį ir naujesnių metų, man paliko įspūdį kainos ir kokybės santykis, kuris mano manymu tikrai aukštas. Tiesa kuro sąnaudos pas mane buvo laabai įvairios su benzininiu varikliuku. Galėdavau tilpti į 5-6lrt mieste ir už miesto. o būdavo ir 8 suvalgydavo, o kartais prie šaltesnio oro ir 9ltr. ir tikrai nebuvau "palakstantis" negaliu pasakyti nuo ko tai priklauso jiems, atrodo važinėdavau visada panašiai ir spausti pedalo nemėgdavau, ypač mieste. turbūt kamščiai ir spūstys turėjo įtakos, kurių mano mieste taip pat įvairiai pasitaikydavo, o variklis mažas tai greitai ir sureaguoja į visą tai. Siūlau pirkti, tik gerai peržiūrėjus VIN, nutikimus ir remontus. Gerai išklausius variklio darbą ir pabandžius paspausti akseleratoriaus pedalą, visi jie traukia, bet turint galvoje jog visgi tai 1,2 varikliukas - BMW 330 prie šviesaforo gal ir "nepaims" :)) Nuvertėjimo negaliu įvertinti, nes eksploatuoti pradėjau prieš covid ir per tris metus kaina nekito, tačiau taip buvo visiem automobiliam, kuriuos aš stebėjau (geros komplektacijos versijoms tiek FORDams , Range roveriams, tiek audi, tiek BMW) tad pardaviau net 200 eur daugiau nei pirkau, o nadojau 3 metus. Remontas pigus. PVZ stabilizatoriaus pakeitimas kainuoja panašiai tiek nissan servise tiek pas paprastus meistrus (ten paprasta važiuoklė) - apie 40-90 eur, priklausomai nuo traukės. Siūlau negailėti ir keisti alyva nissan servisuose, ten varikliu pasirūpina deramai ir alyvą ir filtrus sudeda geriausius ir tokius, kas priklauso - būsi garantuotas variklio ilgaamžiškumu. visa kita galima keitalioti ir kitur, jei patogu. alyvos pakeitimas nissan servise jei gerai pamenu apie 200-230 eur. su viskuom. Standartiniai modeliai nuobodūs, rinkitės geresnės, gausesnės komplektacijos modelius, nes Nissan į šiuos automobilius geresnes komplektacijas sumontavo ypatingai kokybiškai ir skyrė daug dėmesio. Automobilis ilgiau išliks kokybišku, skaičiau, kad gersnės kompelktacijos versijose ir kėbulo dažų sluoksnis sotresnis naudojamas, tam, kad ilgiau nerūdytų.
Pilnas atsiliepimas...
2021-12-30
Nissan Qashqai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien pliusai
Nėra
Vairuojame 2018m. Nissan Qashqai 2.0 litrai benziną, iš Amerikos. Jokių bėdų! 2.0 litrų variklis be jokių turbinų, labai patikimas atmosferinis Japoniškas variklis ir greičių dėžė patikima. Nepatarčiau pirkti tų europietiškų variantų su mažais varikliukais, kur deda turbinas, jie nepatvarūs! Girdėjau, kad tie maži varikliai sugenda net nepasiekę 60'000 km.! Maniškis Qashqai jau 160'000 km! Keičiu tik tepalus, jokių kitokių remontų nebuvo. P.s. vairuojasi labai maloniai, rekomenduoju!
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-24
Qashqai 2018 1.6 DIG-T
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
budrus, maloniai rieda, taupus, patikimas, daili išvaizda, važiuoklė
triukšmas, talpa, didelė kaina, piršto antpaudas.
Pirktas prieš 2 su puse metų, negaliu skųstis, šis Nissan mane labiausiai nustebino iš visų turėtų. Komforto nedaug, bet patikimas, kol kas remontuoti nereikėjo, visgi beveik naujas. Kaina didelė, vietos nedaug, bet jis ne šeimai, nors vietos šeimai pakanka. Kelyje erzina variklio urzimas, bet pavaros maloniai persijungia, važiuoklė minkšta, interjero kokybė nebloga. Tenkina daug pagalbininkų ir kitų smulkių technologijų, tik pliusus įžiūriu, nors variklis 1.6, bet sportiškas.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-02
2015 Qashqai 1.6 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, kokybiškas, maloniai valdosi, sportiškas
Maža bagažinė, triukšmingas, nepigus, mažokai vietos viduje.
Pirkau naudotą dyzelinį 1.6 su automatu ir 21k+ km. Jau penktus metus vairuoju, kol kas skundų neturiu, automobilis ekonomiškas, sportiškas, dailus, nebent labai triukšmingas , maža bagažinė ir vietos nedaug. Su didelėmis problemomis nebuvau susidūręs, nebent start stop, ne visada veikia, bet patariu jį atjungti ir nebus bėdų. Daugiau problemų su šia mašina neturėjau, todėl patariu pirkti, tik pirkite nuo 2017 ir benziną, jis bus tylesnis ir pigesnis.
Pilnas atsiliepimas...
2021-10-30
Nissan Qashqai 2017 J11 1.5 dCi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas, manevringas, dailus, nebrangus, gera medžiagų kokybė.
Nedaug jėgos, maža bagažinė, triukšmingas, kondicionierius
Pirkau 2017 gale FAKTO AUTO centre, jau 4 metus važinėju, didelių gedimų nebuvo, išskyrus parktronikai retai veikia, kartais įsijungia, o kartais ne ir kondicionierius jau buvo sugedęs tokių metų mašinai. Bet šiaip neblogas tik tai labai triukšmingas, nes dyzelis. Galios irgi reikia, 1.5 neužtenka, labai ūžia, bet pakaba nebyra ir labai komfortiška, minkšta. Bagažinė irgi galėjo būti didesnė, kaip sename Qashqai, bet nežiūrint į minusus, jis nebrangus, ekonomiškas, ir gerai atrodo, retai genda, bet būna tik smulkūs. Valdymas man patinka, vairas tikslus, vairas sukasi lengvai.
Pilnas atsiliepimas...
2020-12-03
Nissan Qashqai 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina už komplektacija/komfortas/valdomumas
nėra
Turiu Nissan Qashqai atnaujinta 2018m 1,3 benzina su dct pavarų dėže. Tai per 2metus eksploatacijos, galiu tik teigiamai atsiliepti apie turima automobilį. Po atnaujinimo automobilio graso izoliacija stipriai pagerėjusi. Automobilio trauka ir dinamika, kaip su tokios kubatūros varikliu važiuoja įspūdingai. Per 2 metus nuvažiavau, nei daug, nei mažai 50 000km, tai apart techninio aptarnavimo, jokių gedimų ar nusiskundimų neturėjau. Reziumė, tai kainos ir kokybės santykio pats geriausias pasirinkimas. REKOMENDUOJU! Jeigu planuoji pirkti dėvėta, rekomenduoju pasitikrinti atstovybėje, kad nebūtų "katė maiše" atsukta rida ir t.t..
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-14
Nissan Qashqai benzinas 1.6 163 AG FACELIFT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, turi daug privalumų, ekonomiškas, išvaizdus, gerai traukia.
Mažoka bagažinė, nėra sportiškas.
Nesuprantu ko jį taip niekina? Jis ekonomiškas, traukia gerai (bent jau mano), edrvus, tik bagažinė galėtų būti didesnė, ganėtinai nebrangus, tylus, kokybiškas, išvaizdingas. Man Qashqa'jus 2019 metų Facelift su 1.6 benzininiu 163 varikliu. Mano manymu tai tinkamas šeimai, tik jis labiau moteriškas. Neturiu jokių priekaištų, gal tik ne sportiškas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-06
Praktiškas ir sportiškas tuo pat metu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškumas, pravažumas, geras matomumas, vikrus važiavimas
kieta pakaba, mažai atsilošiantys sėdynių atlošai, maži šoniniai langai gale,
Mūsų automobilis - Qashqai +2 2,0 DCI rankine pavarų dėže. Pradžioje ieškojome tiesiog septynviečio miniveno, kuriame daugmaž sutilptume su savo 5 vaikais. Daugelis šeimyninių septynviečių dabar yra arba labai plokšti žemadugniai išpūsti hečbekai (Zafira, Grand Scenic, S-max, Verso), arba dideli brangūs visureigiai (XC90, Sanfa FE), arba pilnaverčiai mikroautobusai (Multivan, V-200). Pirmieji turi per plokščius dugnus mūsų kelionėms į sodybą, grybus, uogas, miško priežiūrą, bulviakasius ir paežeres. Antrieji per brangūs išlaikyti. Tretieji dideli, nerangūs ir sukuria kažkokį nenormalų įvaizdį, man važinėjant vienam kasdieniais reikalais, o tokių kelionių visgi susidaro ~90% automobilio naudojimo. Qashqai +2 pasirodė kaip labai patrauklus kompromisas tarp 7 vietų, pravažumo ir pigios ekslpoatacijos. Pastaroji kol kas ypač pasiteisino. 2,0DCI Renault gamybos variklis tiesiog nuostabus: tylus, galingas, ir stebėtinai taupus, toli pralenkiantis mūsų prieš tai turėtą Mistsubishi Grandis su išgirtuoju 2,0TDI VW varikliu ir ekonomiškumu, ir galia, ir tyliu darbu. Nors varomi tik priekiniai ratai, dėl aukšto dugno, didelių ratų, išjungus TCE su geromis padangomis pravažumas daug geresnis nei kokio standartinio hečbeko. Tikrai ramiau jaučiamės su priekaba važiuodami miške ar pieva, miesto duobėse ar parkuodami prie aukšto bordiūro, nors iki tikro visureigio jam trūksta 4WD. Salonas geras, bet...tik priekinėse dvejose vietose. II-a sėdynių eilė yra per stačiais atlošais, kurie nė kiek neisreguliuoja. Įsivaizduokite vėlyvą grįžimą namo su vaikais, kurie užmigę kabaruoja ant saugos diržų be jokios galimybės juos atlošus geriau pailsinti. III-ios eilės sėdynėse vietos dar mažiau, be to, šoniniai langiukai simbolinio dydžio, sėdynės aukštis gal tik 10 cm aukščiau nei kojų plokštuma, o atlošai gana statūs. Mitsubishi Grandis visos sėdynės buvo dideliame diapazone reguliuojamais atlošais, didelės ir patogios. Na, ir bagažinė... kurios tūris septynviečiame režime turbūt 150 Ltr. Joje visgi telpa savaitgaliui reikalingi visos šeimos rūbai, maistas ir benzopjūklas, bet kompiuterį, vaikų knygas, grybų krepšius ir rankinukus, gėles ir šyunį jau reikia kaišioti tarp sėdynių, po kojomis ar tiesiog ant keleivių kelių. Atrodo neįmanomai nepatogu, o visgi įmanoma net ir į pajūrį su isa šeima savaitei nuvažiuoti, net ir patalynės kokiems 4 žmonėms susitalpinti, nes ne visi gi giminaičiai turi po 7 atliekamus komplektus svečiams. Išeitis - aerodinaminė stogo bagažinė, uždedama didesnėms kelionėms, bet jos kol kas neturime, nes ji kainuoja, be to, tai papildomas rūpestis, sumontavimo / numontavimo laikas ir vieta saugojimui namuose. Užtat malonumas vairuoti - didelis. Pirmas mano septynvietis, kuris važiuoja vikriai, gazuoja taip pat noriai, kaip ir stapdo, lenkia žvitriai, o posūkiuose nesisupa. Kita medalio pusė - kad pakaba gan kieta, kas ypač jaučiasi važiuojant Utenos betonkeliu. Salone džiugina didelis stiklinis stogas, kurį saulei plieskiant galima užtemsinti iš vidaus užstumiamu skydeliu. Mažai vietos pasidėti smulkiems daiktams, pvz. mobiliam telefonui nėra lentynėlės tarp prietaisų skydelio ir pavarų svirties, o į bordačioką landžioti kaskart nepatogu, todėl tenka kaišioti į vandens butelių dėtuves/ puodelių skyles prie pavarų svirties. Detalių kainos vidutinės, patikimumas - geras, remontuoti jas visi moką, nuvertėjimas - nedidelis. Kadangi tai ne minivenas, patogesnis priėjimas prie variklio mazgų (kažkada juk teks keisti ir sankabą). kadangi mūsiškis visą laiką eksploatuotas Lietuvoje - ant dugno nemažai rūdžių. Kiti žiūrėti variantai (prancūziški) buvo daug švaresniais, kaip naujų mašinų, dugnais. Pirkti su tikra ir nediele rida, pradžioje sumokant už automobilį daugiau, bet paskui mažiau remontuojant. Čia praktiškai vienintelis variantas - ieškoti polizinginio (daug brangesnio) ar Lietuvoje naujo pirkto ir autorizuotam servise prižiūrėto automobilio, arba pačiam pirkti Vokietijoje, renkantis iš brangiausių pasiūlymų.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt