Markės
949 iš 1388
Opel Astra 1998 - 2007
Opel Astra, 1998 - 2007
543Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.83% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 43
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 84% Ne 16%
Opel Astra 1998 - 2007Opel Astra 1998 - 2007Opel Astra 1998 - 2007Opel Astra 1998 - 2007Opel Astra 1998 - 2007Opel Astra 1998 - 2007Opel Astra 1998 - 2007Opel Astra 1998 - 2007
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gaminamas GM kompanijos Opel. 1998 metais naujoji Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais ir dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Astra važiuoklė buvo derinta Lotus kompanijos, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje.
Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.

Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 43
2017-05-17
OPEL ASTRA G 2.0 DTI 60 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, paprasta važiuoklė, geras salono šildymas
Prasta garso izoliacija, prastas priekinio stiklo apipūtimas, žiemą neveikia rankinis stabdis
Praktiškas, patvarus, pakankamai ekonomiškas automobilis. Pirktas su 180 tūkst. (gal :) ), per 7 metus pravažiuota 185 tūkst. Pakeisti amortizatoriai (pigu - 25-35 eur), ratų guoliai (kaip opeliui brangu, 70-90 eur, bet jie kartu su stebule), vieną kartą priekiniai šarnyrai, gal 3 ar 4 kartus priekiniai stabilizatoriai (pigu, 12-17 eur), rankinis stabdis, vieną kartą galinės, 3 kartus priekinės stabdžių kaladėlės. Problema su rankiniu stabdžiu - esant minusinei temperatūrai (pakanka -2-3C), užšąla stabdžio trosas. Važiuoklė tikrai paprasta ir gan patvari, važinėjant ne žvyrkeliais gal stabilizatorius reiktų rečiau keisti. Variklis patikimas 60 kW su grandine, nedraguojant tikrai galios užtenka. Su tokia rida, aišku, jau apsitepalavęs :), tačiau kol kas TA dūmingumas 0,41 (nusipirkus buvo 0,28)... Esant -25C šalčiui vedasi puikiai, pakaitinimo žvakes teko keisti tik po 5 metų eksploatavimo. Nors buvo galima keisti tik vieną nebeveikusią žvakę, pakeičiau visas. Vidutinės kuro sąnaudos ~ 6,5 l. vasarą, 7,5 l. žiemą. Pavažinėjus mieste ir su vėjeliu gali siekti 8-9 (vasarą). Čia juk ne VW , tad pardavimo skelbimuose rašomi 4,5l 100 km yra bobučių pasakos :)... Čia jums ne Polo 1.4 TDI. Kėbulas, lyginant su ankstesniais opelių modeliais beveik amžinas :), pirmosios pūslės ant galinių arkų pasirodė 15 metų automobiliui. Teko skaityti, kad 1998 m. dalies pirmųjų G Astrų kėbulai buvo papildomai cinkuojami, gal toks variantas ir pakliuvo... Žiemą šildymas veikia puikiai, karštą orą pradeda pūsti vos po 4-5 km, tačiau problema su priekinio stiklo apipūtimu esant oro temperatūrai žemiau -15C , kadangi oro grotelės yra vienerios centre, o ne dvejos, tai priekinį stiklą apipučia puslankiu ties viduriu. Galima tai išspręsti įjungiant pečiuką visu galingumu, tačiau tada per ūžimą net muzikos nesigirdi :). Prasta garso izoliacija, bet ko norėti tokios klasės automobilio.
Kazys | 2017-01-18
Astra 2.0 DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, kaina, ekonomiškumas
Komfortas
Turiu automobilį nuo 2009. Įsigijus spidometras rodė 140 000 km, dabar jau pasiekęs 290 000 km. Per tą laiką buvo sugedęs vienas soleinodas(valdo vakuumą), per variklį pradėjo sunktis tepalai, kažkiek dinginėja aušinimo skystis, nežymiai leidžia vairo kolonėlė, išsimalė bėgiu perjungimo svirtis - teko restauruoti kulisę. Važiuoklė pakankamai pigi ir patvari. Galios ne per daugiausiai, kantrus, vidutiniskai ekonomiškas. Automobilis nėra aerodinamiškas, tai kuro sąnaudos stipriai priklauso nuo greičio. Važiuojant ant 105 km telpu ~5l/100km.
Liudvikas | 2017-01-18
Opel Astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus
Greit pavargta nugara, greit išdyla pavarų svirties mechanizmas, prasta vidaus medžiagų kokybė, garso izoliacija
Pūna netik kėbulas ir pakabos dalys, reikia stebėti, kad priekinis tiltas neišlūžtų, sunkiai jungiasi pavaros, labai greit pavargsta nugara, agresyviau važinėjant degalų sanaudos 8ltr/100km. Per ekslotavimo laikotarpį sugedo EGR mechanizmas. Reikia dažnai keisti kuro, oro filtrą. Iškart pasijaučia jų nepakeitus. Dalių kainos kaip ir visų tokios klasės automobilių, nei labai pigios, nei labai brangios. Paprastus darbus galima atlikti pačiam. Automobilio kaina, tokia kad jau nebėra kur nuvertėti. Beveik nėra nesuvažinėtų, į kiekvieną nusipirktą automobilį reiks investuoti. Nusiteikti, kad reiks investuoti pinigų ir gero nesuvažinėto automobilio paieškos gali užtrukti labai ilgai, jei tokio nutarėtė ieškoti.
vycka | 2016-09-15
astra 2.0 di
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskumas, pigios dalys, gera vaziuokle
garso izoliacija
puikus paprastas automobilis, per 3 metus nuvaziavau apie 50 tukst km, keiciau stabdziu diskus, kaladeles, padangas, kas susije su vaziuokle, tad eksplotacija nera brangi, o auto gana pigus.
Jonas | 2016-05-08
Opel Astra 1,7DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija
Žiema ilgiau ųyla negu kiti dyzeliai
Kaip ir metus jau važinėju su 1,7dti dyzeliuku patogus, mieste manevringas kaip pirmas auto pats, kaip daug kas minėja kad aplenkti sunku užmiesti tai nereik nusipirk uždroštu varikliu, traukos pakankamai, per metus tik termostata pakeičiau, važinėju daug ~30kkm 1,7DTI patvarus, žiema lauke stovėjo užsikurė laisvai dar ir kitus patraukiau su 5w40 sintetiniais tepalais Pigi eksplotacija
zaibas | 2016-05-04
Opel astra G-CC 2.0 DI 60 kw 1999
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, patikimumas, išlaikymo kaina
garso izoliacija, panelės dizainas
turėjau šita automobilį apie 4 metus. Esu gana patenkintas. per visą laiką automobilis nei karto nepavedė. Buvo trūkęs generatoriaus diržas tad keičiau tik ji, taip pat šiek tiek remontavau važiuokle nes važinėju daug. keičiau amortizatorius nes galiniai jau buvo pavarge, tačiau priekinius pakeičiau be reikalo. Pliusai kainos dalių nėra didelės, jas taip pat lengva rast per srotus. Yra problemų su galinių arko korozija ( iškėlė dažus, tačiau tik vienoj vietoj) automobiliu esu labai patenkintas. minusas garso izoliacija prastoka. taip pat panelė primityvoka. Garso kokybė labai gera, variklis veikia puikiai, nors ir apsitepalavęs, jau šiek tiek tačiau didesnių bėdu neturėjau. Nereikia keisti diržų nes stovi grandinė. pirkau už 6000 litų, pilna komplektacija. (el. langai. ac, odinis salonas, sildomos sedynės) aišku per 4 metus kaina nukrito, tačiau automobilis liko tokio pat gero stovio kaip ir pirkau. Apžiūrėti gerai kėbula ar nėra pakeltų dažų, rūdžių. Pravažiuoti per duobes ar nebarška kas labai. 2.0 60 kw variklis patikimas, bet norėtusi daugiau traukos. taip pat pasižiūrėti ar veikia visa elektronika, kaip langu pakelėjai nes galiniai linke byrėti, taip pat kaip rankinis laiko nes supportai galiniai linke nestabdyti .
Domas | 2016-02-02
opel astra di 60kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, ekonomija, eksploatacija
garso izoliacija, pavaru kulysa.
Puikus automobilis norintiems pigiai eksploatuoti ir nusigauti kur reikia. Prabanga nepasižymi, šiek tiek barškalas, bet patikimumas ir ekonomija atperka. Dyzeliniai varikliai geriausi yra 2.0 di 60kw ir 2.0 dti 74kw. Nepatariu žiūrėti 1.7 dyzelių, su jais daugiau problemų, nelaiko kuro siurbliai, dažnai antifrizas patenka į tepalą, degimo kameras ir šiaip silpnoki jie. 60kw ir 74kw praktiškai identiški varikliai, skiriasi tik tuo kad galingesnis turi interkūleri ir aukšto slėgio turbiną, o silpnesns neturi interkūlerio ir stovi žemo slėgio turbina. 60kw mieste gal ir pakanka (toki ir turiu), užmiesti jau sunkiau su juo, bet nėra tragiškai. Padariau remap'ą ir puse velnio gavosi trauka. Dažniausiai 2.0 dyzelių gedimai pasitaiko susiję su egr vožtuvu ir kuro nusėdimu. Egr vožtuva išprogramavau profilaktiškai (20-30€ opel klube), su kuro sėdimu pas mane problemų nebuvo. Stovi grandinė, todėl sutaupote ant diržų keitimo. Patikimi, ilgamžiai varikliai. Nusipirkau ne geriausios būklės. Keičiau priekinius amortizatorius (30€ už originalius naudotus), galini bakelį (10€), kaladėles, traukes ir ratu suvedima pasidariau. Po pradėjo cypti generatoriau dirželis, teko keisti generatoriaus skyva 60€ su darbu, bei perinkti galiniai suportai (beje jie tragiški, žiema niekad nepalikit ant rankinio). Pirkau už 700€, manau dabar parduočiau už 900€, bet neapsimoka nes auto nereikalauja pinigo. Pirkit geresnės komplektacijos, nesupuvusią ir 2.0 dyzeli priklausomai nuo poreikių. Svarbu nebūtų apsitepalavęs variklis ir išbandykit įsibegėti iki 120-130km/h, pamatysit ar nėra bėdu su egr vožtuvu ar šiaip kokių gliukų. Būdinga turbo duobė(laga) traukti pradeda nuo 1,8-2,0 tūkst apsukų.
Aurimas | 2015-03-30
100kW 2.0 XEV Sport komplektacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigiai išlaikomas, lengvai valdomas, manevringas
Variklio galvutės tarpinė, šarnyrai, borto kompiuterio ekranas, priekinės garso kolonėlės
Tai puikus miesto automobilis, nereikalaujantis priežiūros, sėdi ir važiuoji, be kaprizių ir siurprizų. Manevringa ir greita, puikiai tinka didmiesčio vairavimo stiliui. Parvarytas buvo iš Šveicarijos, pakankamai geros būklės, per keletą metų pravažiuota su juo jau virš 20 000 km, daugiausiai mieste. Lengvai ir pigiai prižiūrimas varikliukas, trauka tikrai nebloga, kuro sąnaudos tiesiogiai priklausančios nuo vairavimo stiliaus, tiek žiemą, tiek vasarą jokių problemų nebuvo. Tačiau mėgsta deginti tepalus, bei sakyčiau kad turi bėdą su dangtelio tarpine, ją pakeitus po kokių poros metų vėl reikia keisti nes praranda sandarumą. Važiuoklė labai paprasta, nėra kam ten gesti, tačiau vienintelė liga, tai stabilizatoriaus traukės kurios tiesiog nelaiko, bet vėlgi perkant kad gero kamintojo nekainuoja didelių pinigų, o ir pasikeisti gali pats - tik du varžtai. Galinės arkos rūdija, tad nori nenori teks jas tvarkyti. Šiaip pačios medžiagos kaip panelė, jungtukai ir kitos, ypač plastikinės dalys yra labai nekokybiškos, lengvai lūžta. Priekiniuose ratuose stovi guoliai kartu su ABS davikliais ir greičio matavimo davikliais, jie yra linkę surudyti dėl to neberodys nei greičio spidometre, nei ABS veiks, tad teks keisti visą rato guolį kuris naujas kainuoja apie 70 Eur. Žiemą geriau rankinio nenaudoti stovėjimui nenaudoti, nes yra linkęs užšalti rankinio troselis. Borto kompiuteris puikus, rodo viską ką reikia, iškyrus tai, kad visiems jiems dingsta pixeliai - čia jų liga. Tad pasikeičiau į LCD kuriuos gamina čekijoje (http://www.pepas.cz/projekty/opravy-mid-astra-g/) Bei pasikeičiau orginalias kolonėles kurios linkusios prisvilti priekinesė durelėse į Pioneer kurias jie pagamino būtent šiai markei kaip pakaitalą.
sauja ryziu | 2015-02-06
Opel Astra 2.0 dti 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis, vaziuokle, ekonomiskumas, kaina
nelabai yra.. nekeiciant laiku filtru ir pilant bet koki kura gali sustreikuoti kuro siurblys
Ilgai svarstes kokia miesto auto pirkti (dairiausi tarp audi a4, vw golf 4 ir opel astra), kad butu patogu ir merginai (kartais pavairuoja mergina) parkuotis, kad butu mieste smagi, manevringa nusprendziau isigyti Opel Astra ir neapsirikau. Masina ir smagi,ir manevringa, nera didele, bet ir nera tikrai labai maza, gale drasiai 2 zmones didesni telpa, prieky 2 ir gan patogiai. Taip, cia nera tokio komforto kaip naujesniame merse kokiam, taip cia nebusi prie BAHURU, nes gi ten vyrauja B M WEE, taciau jei nori patikimos, labai geros (kainos/kokybes atzvilgiu) masinos- si kaip tik, tinka tiek merginai, tiek vaikinui, mieste superine, keliones atlaiko ir, tiesiog maziau vietos bagazineje, bet pas mane hecbekas, nezinau kaip universaluose pvz. Kuro ryna labai mazai, o trauka tikrai nebloga, aisku ziurint su kuo lyginsi, bet mieste kamsciu nedarysi tikraaai. Apie jokias rudis nera net kalbos kaip apie senuosius opelius su garsiaja fraze- girdisi namie miegant kaip opelis rudyja kieme. Nuo 2000m opeliai , bent astros cinkuojamos, tad rudziu isvis nera, turbut ant tautoveziu kitu rasi daug daugiau. 2.0 DTI dyzelis kone geriausias variklis is visu Astru, variklio ne dirzas, o GRANDINE, jokiu bedu neturejau, dirba graziai, tikras dyzeliukas, vienintelis minusas jei cia minusas- gan lepus kurui, tad geriau pilti paprasta is koloneliu, o ne is furistu rusiska, tokius tik i golfus ar pasatus. Net neisivaizduoju kokie kastai gali buti tokiai masinai.. :D Variklis neuzmusamas, vaziuokle superine, elektronikos nera daug, tad nera ka labai ir tvarkyti, turbut vienintelis bus kuro siurblys, taciau dazniausiai pareinant elektroninei daliai ja sutvarkydavo uz 300Lt, eurais nebus ne 100. Cia pagr. ju beda,taciau jei keiti laiku oro, kuro filtrus ir pili normalu kura- to isvengsi. Daugiau guoliai, stabdziu kaladeles, diskai kaip ir visom masinom +- keisti laiku atejus.. Nuvertejimas kazi koks, pries 2 metus kaina buvo tokia pat kokia ir dabar praktiskai. Kaip ir kiekviena auto perkant turbut praeiti diagnostika, vdrug ismes klaida kita, nepagaileti geriau to 30-50Lt. Galima pasikelus auto paziureti ar neisluzusios kokios spyruokles, bet cia tik siaip..
Mindaugas | 2014-06-01
Opel Asta 2.0 DTI 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
Neekonomiskas, prasta garso izoliacija
Automobilis salyginai patikimas, bet reikalaujantis islaidu. Pirkau parvaryta is Vokieciu. Neieskojau pigiausio auto tad pagal kaina buvo auksciau uz vidutinioka. Apziurint atrode idealus automobilis, kebulas be ibrezimu, variklis traukia gerai, dirba graziai, dumingumo nerasta. Tik nusipirkus ir uzsildzius varikli, masina pradejo trukcioti, buvo kalta siurblio elektrine dalis(250lt). Po menesio ir visi ibrezimai islindo. Karta kuriant masina apsiverte dumais ir nuo to laiko trauka ne be ta. Viskas daryta, bet problemos rast neina, taip vazineju iki sios dienos. Pavasari tikrinant vaziuokle reikejo keisti priekinius amortikus ir rasta kad traversas supuves(bendrai sitas malonumas su darbais atsiejo apie 800lt). Borto kompai siu masinu liga, isbegioja piksleliai, o normaliai verikianti rasta labai sunku. 2.0 DTI 74kw, nei ekonomiskas nei gerai traukiantis, pliusas gal tik kad patikimas. Trasoje apie 5-6l, mieste 8l. Ziema uzkurt problemu nebuvo. Pries metus pirkau uz 6000lt investuota apie 2000lt, jei dabar gauciau 5000lt buciau laimingas. Pravaziuokit tiek su saltu tiek su siltu varikliu, sujunginekit pavaras mazejancia tvarka
 
12345
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
  Krosoveriai    Antara
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO