Markės
976 iš 1404
Opel Insignia 2008 - dabar
Opel Insignia, 2008 - dabar
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.89% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 7
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Opel Insignia 2008 - dabarOpel Insignia 2008 - dabarOpel Insignia 2008 - dabarOpel Insignia 2008 - dabarOpel Insignia 2008 - dabarOpel Insignia 2008 - dabarOpel Insignia 2008 - dabarOpel Insignia 2008 - dabarOpel Insignia 2008 - dabarOpel Insignia 2008 - dabar
Opel Insignia yra vidutinės klasės automobilis 2008 metais pakeitęs garsųjį Opel Vectra modelį. Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema. Insignia išlaikė lygiai tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip ir Vectra, tačiau gali pasiūlyti šiek tiek daugiau vietos viduje. Galingiausias variklis yra benzininis 2.8 L V6 turbo turintis 260 AG (191 kW) galią. Automobilis išties yra gaivus vėjas Opel gamoje ir tikimasi išlaikys, o gal net viršys Vectra modelio sėkmę. Gali būti, kad jam pavyks, nes ne veltui Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu 1 balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema.

Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu 1 balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
Marius | 2017-01-17
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO 96 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, patikimas, komfortas ir didelė erdvė salone.
Kaip universalas, nėra labai talpus pažiūrėjus iš išorės. Bet kaip vokiečiai pasakė, tai nėra Universalas, o Tourer tipo automobilis, susidėti senukam golfo lazdas ir kt.
Automobilis parvarytas iš Vokietijos, pirktas 2015-04-01 su 179,668 rida. Pravažiavus 20'000 km. lūžo alkūninis velenas. Visoms Insignia pasiekus ~200'000 km. pasitaiko ta pati problema, su tepalo pompos vamzdeliu. Per kurį yra paduodamas tepalas iš karterio. Vamzdelis nuo karšio išlinko ir variklis negaudavo tepalo, nebuvo sutepimo lūžo alkūnė - darytas kapitalinis variklio remontas. Po remonto 1,5m. jokių bėdų iš variklio skyriaus. Apskirtai nuo automobilio įsigijimo buvo susidurta tik su viena problema (paminėjau ankščiau). Važiuoklė Flex-Ride'as tikrai naudingas dalykas, ypač važiuojant ilgesnėse kelionėse tiesiog plauki keliu. Problemos su tepalo pompa. Jeigu variklis prižiūrimas tinkamai tikrai ilgai tarnaus. T.y. laiku keičiami tepalai (~10'000km). 96 kW universalui?? Kelionėse užtenka, mieste pasidraskymui - nelabai. Lengvai ir saugiai čipuojamas iki 118 kW. Kapitalinis variklio remontas - 2200 €, kitų bėdų kol kas nėra. Eksploatacija - tepalai, padangos, stabdžių kaladėles neskaičiuoju. Nėra.
Pilnas atsiliepimas...
Dalius | 2016-05-19
Abejotinos kokybės opelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelė kaina
Prasta garso izoliacija,variklio garsas,nepatikimumas,kokybes trūkumas,stabilumas
Auto parsivaryta iš Vokietijos su 150 000km,bet turėjau tikrai daug problemų.Nežinau ar mano insignia gaminta sunkų pirmadienį,bet pirkdamas tokių metų auto tikrai tikiesi daug daugiau patvarumo.Pavažinėjus mėnesį prasidėjo kažkoks kalenimas iš variklio kuris iki šiol nerastas ir elektronikos bėdos.Salono plastmasės taip pat nėra geriausios kokybės,nes po 150 000km girgžda vairuotojo durelės. 1.4 bendzinas dirba kaip dyzelis,o prasta salono gasro izoliacija ta ivaizdį tikrai sustiprina.Galios yra vidutiniškai,bet iki azartiškumo dar labai toli. Nuvertėjimas yra silpnoji insignia pusė.Detalės nėra labai brangios,bet kai keiti jas dažnai suma susidaro nemaža. Perkant tikrinti apsoliučia viską.Tačiau jei pirkdami tikėsitės daug patikimumo ar kokybės opeliukas jus nuvils.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2015-12-18
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO 160 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, gražus dizainas, dinamiškas variklis, pigi eksploatacija, puikus kainos/kokybės/pagaminimo metų santykis.
Nepastebėjau.
Vairuoju pora metų, auto iš Italijos, pravažiavau apie 50t. Automatas dirba sklandžiai, tik reikia apie 3-5 min kol užšyla. Kuro sąnaudos: apie 7L/100 km, spausi - 8L/100 km, manau tai normalu tokio dydžio mašinai su automatine greičių dėže. Važiuoja patogiai, prastoka garso izoliacija iš variklio skyriaus. Variklis dinamiškas, 118kW traukos pakanka. 96kW variantas per silpnas šiai mašinai su automatine greičių dėže. Patogūs priėjimai prie pagrindinių agregatų, Vectroje buvo sudėtingiau. Diržo pilnas k-tas apie 120 EUR, važiuoklės detalės nebrangios. Kaip ir visus automobilius, reikia tikrinti kėbulą, variklį, nepirkti iš pigiausių skelbimuose siūlomų
Pilnas atsiliepimas...
saulius | 2015-10-30
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, dizainas,
rudys
Geras išvaizdus automobilis Be abejo viena iš pagrindinių problemų kietųjų dalelių filtras
Pilnas atsiliepimas...
Aleksas | 2014-08-12
Opel Insignia 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras auto
Per kietas
118 kw, auto beveik su pilnu faršu geras Pirkau auto iš Prancūzijos. Pravažiavusi 235 000 km, bet prie 160 000 km. pakeistas variklis???Nežinau kodėl. Be to pakeitė ir dėžę ??? Gal pas juos tokia garantija. Neveikia kedžių šildymas, sakė tai problema. Nustatyti neina, tik ardyti kėdęs ir bandymo budu žiurėti kuris elementas neveikia :( Kaina apie 800 Lt. Problema su AFL žibintais. Metė klaidą. Padariau testavimą AUTODINOJE, nenustatė klaidos ir pasakė kad angliškos faros???AUTODINA ir RASMITAS pasakė, kad reikia keisti žibintus. Tai apie 8000 Lt. ŽAIBO RATAS nusijuokė ir per 15 min padarė EUROPINES faras :) . Bet klaida yra. Greičiausiai padangų slėgio daviklis, kuris atsakingas už nemaža kiekį įrenginių. Keitimas apie 600 Lt. Keičiau vairo traukes, viena tik 80 Lt, Kaladęs apie 90 Lt, diržai- visas komplektas ir generatoriaus plius tempėjai ir guoliai 440 Lt :) LLLL pigu. Nėra. Rašykite aleksas.s@gmail.com
Pilnas atsiliepimas...
Ople Insignia .1.8 | 2013-06-09
Opel Insignia 1.8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, komfortas, erdve salone, kokybiskos salono medziagos
kol kas jokiu..
Sveiki. Turiu 2009 m. Opel Insignia 1.8 benzinas. Masina pirkau pries pusmeti parvaryta is Danijos. Galiu taip pasakyti, pries perkant masina ir pats nezinojau ko noriu, kaip beje ir dauguma is musu :) Rinkausi gal is kokiu 8-12 modeliu. :) Nors vazineju nelabai daug, bet palyginus su kokiu avensis, norejosi tuoj pat grizti i opeliuka. Salonas malonus,labai siuolaikiskas, nenusibodes kaip kokiu audi. Beje, tegul labai neteisia audi ir bmw vairuotojai, bet visiskai niekuo nesiskiria vaziavimas insignia ir anksciau paminetu auto. Tada klausimas, kam buti reklamos auka, ir pirkti ta pati BMW uz dvigubai didesne kaina??? Tik del to kad zenkliukas grazesnis? :) Mano nuomone tokia, jei norite dideles, ekonomiskos ir tikrai grazios masinos, ji kaip tik jums. Laikas keisti ta atgyvenusi poziuri kad "busi krutas tik su BMW, Mercedes ar Audi ";) Turejau anksciau visas sias masinas, ir tikrai jos visos rudija, genda ir niekuo pranasesnes uz dabartini opel. Sakau uz DABARTINI, o ne uz 93m ASTRA ;) 1.8 benzinas mechanine 6 pavaru.. Viskas butu nieko, bet siam auto reiktu kokiu 2.0 l. Siek tiek jauciasi kad truksta jegos. bet man ne 18 metu, todel draguose nedalyvauju. Taip kad pakenciama. 2.4 l manau butu neekonomiskas, todel tokios nepirkau.. Del ko nekalbu apie dyzeli, pasakysiu iskarto, man tie DPF filtrai, IGR voztuvai, ir pakaitinimo zvakes tiesiog sapnuojasi. Kai turejau anksciau dyzeli,( ne Opel,i ) privargau su visais tais agregatais. Todel del dyzeliniu opeliu nieko nepatarsiu. Turiu nusistatyma pries traktorines masinas. Atsikandau . Kaip ir per 6 men. neteko nieko keisti. tfu tfu tfu. Del kainos, cia zinoma kam ko reikia. Asmeniskai as sia masina pirkau sau. Jei tai butu pardavimui, tai musu 85 proc. tautieciu mano kad nuostabiausios yra tik 3 masinos, na gal 4 :) Todel opel i si 3 ar 4 - tuka neieina . Taip kad del visokiu kainu nuvertejimu ir pan. as nebijau. Reziume: Jeigu tau virs 30, jeigu esi sukures seima, ir nori megautis kelionemis ir nepavargti prie vairo, uz salyginai maza kaina galima pirkti si tikrai grazu ir kokybiska automobili. Sekmes!!! Gal po kokiu metu kitu mano atiliepimas pasikeis, bet dar patarsiu, nepirkite auto is Italijos.
Pilnas atsiliepimas...
....... | 2013-06-05
ekonomiska,erdvi masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus,ekonomiskas,grazus
garsus variklis,nestabilus posukiose.
Atrodo gerai,vairuojas lengvai,bet stabilumo atzvilgiu duociau tik 5is 10.ekonomijos atzvilgiu yra labai ekonomiska.turiu 160bhp insignia . variklis veikia gana garsei,kaip ir visi opel automobiliai. perkant si auto,reik atkreipt demesi i pavaru deze,daznai papuola su gedimais.
Pilnas atsiliepimas...
 
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
  Krosoveriai    Antara 
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai