Markės
1356 iš 1911
Opel Vectra, (C) 2002 - 2008
546Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 46
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 72% Ne 28%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Trečios kartos Vectra modelis buvo pristatytas 2002 metais su sedano, hečbeko ir universalo kėbulais, bei prabangesne versija pavadinta Signum. Naujas automobilis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis, tačiau jis vis dar kritikuojamas už pernelyg “lengvą” vairą, be to interjere naudojama daug indikatorių ir mygtukų kurie trikdo dėmesį. Ar automobilio dizainas vykęs sunku pasakyti, tačiau automobilis kaip ir jo pirmtakai vertinami už praktiškumą ir patikimumą. Šio automobilio geri pardavimų rodikliai tik patvirtina tai. Pristatyta ir galingiausia versija OPC (Opel Performance Center) - šis ryškiai mėlynas automobilis turi įspūdingą 188 kW (252 AG) galią ir gali pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Vectra modelį 2008 metais pakeitė visai naujas Opel kurinys su nauju pavadinimu – Insignia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 46
2022-06-06
Vectra C 2002m. 2.2 DTI 92KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mažos kuro sanaudos, gražus dizainas, smagiai važiuoja, gražus salonas, pigios dalys
labai dažni gedimai, automobilis patampa nebe toks jau ir ekonomiškas
Su automobiliu praleidau apie 4 metus, iš pradžių buvo smagus. ekonomiškas atrodė tikrai geras bet po kiek laiko tiesiog pradėjo viskas gesti. 80% problemų buvo su užsivedimu, kartais motoras suka bet neužveda arba išvis net motoras nesuka bet girdisi kliksėjimas. Dalys remontui tikrai pigios bet šiame automobilyje bėdos po vieną nevaikšto. Gan dažnai tekdavo automobilį pas meistrą palikti ilgesniam laikui ir visus remontus susumavus išeidavo didelės sumos. Kai automobilis važiuoja būna smagu bet po kiek laiko tiesiog pasidarė nebedrasu važiuoti nes nuvažiavus niekada negali žinoti užsivesi ar ne... Automobili tikrai prižiūrėjau tvarkingai, viskas buvo daroma laiku ir tvarkomi net maži gedimai. Dalys pigios bet kai automobilis sugenda tai sugenda viskas ir servise praleidi daug laiko. Nepirkti arba pirkti tik iš patikimo žmogaus
Pilnas atsiliepimas...
2022-02-14
Opel vectra c universalas 1.9 110kw 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos ,didelė bagažinė ,nesvarbu universalas chečbekas ar sedanas
Rūdys, jei buvo apleistas kėbulas
Sveiki , parašysiu atsiliepima apie savo turima opel vectra c universala 1.9 110kw mechanine dėže ,automobili. Automobilis pirktas 2019m su LIETUVIŠKA rida. Reikalingas buvo automobilis kuris nuveštu nuo taško A iki taško B su kuo mažesnėmis kuro sanaudomis ir kad būtų praktiškas( universalo kėbulu) Todėl nuspresta įsigyti opel markės automobilį. Automobilio pliusai: 1. Labai daug vietos ,tiek priekyje ,tiek gale sėdintiems, tiek bagažinėje( jei reiks išsimiegot grindys VISIŠKAI LYGIOS nulenkus galines sėdenes) 2. Salyginai ekonomiškas. Žinant kad unūversalas tai vidutiniškai telpu į 6.5 litro( didžioji dalis trasoje) 3. LABAI PAPRASTAI REMONTUOJAMAS ...na nesu turėjes labai daug automobilių bet čia pirmasis kurį remontuojuosi apsoliučiai pats VISKA. Nuo diržų pakeitimo ,iki kaladėlių pakeitimo 4. Geras apšvietimas nakti( lempos paprastos - ne kažkokios mandros ir panašiai) tiesiog naudoju geras lemputes ir apšvietimu nesiskundžiu. 5. Detalių kainos tikrai nesikandžioja jei ka reiks keisti ar remontuoti nebus labai brangu lyginant su panašios markės automobiliais. 6. Juokais kalbant viską ka reikėjo remontuoti radau youtube - nuo diržų pakeitimo iki kaip perrinkt suporto cilindriuka.. 7. LABAI gerai šylantis salonas žiema. Galiu palyginti su turimu vw markės automobiliu tai temais teagedija , kol nevažiuoji nešyla..o opeliukas kelios minutės prie minusiuko ir šilta ir langai nutirpe Dabar truputi apie minusus ,nors gal če daugiau mano nuomone nedadirbta kažkas iki galo nei minusai... Minusai: 1. Sunkiai reguliuojamas salono ventiliatoriaus greitis( reikia perlituoti mikroschema ,niekaip neprisiverčiu) 2. Lūžinėjantysspiruoklių galai tiek priekyje , tiek gale. Supykau , nusipirkau nuo 3.0litro varikliaus ir pamiršau bėda, plius automobilis tapo truputi aukštesnis( bendro vaizdo negadina) 3. Rudyja kėbulas. Teko tvarkyt galines arkas- nepraleido T.A tvarkymas nebrangus 4. Juntama turbo duobė iki kažkur 1800-2000 rpm. Kai priprantama bėgius perjungiama prie 2500rpm ir automobilis tampa dinamiškas ir tiesiog skrieje eisme. 5. Mažai vietos pasidėti daigtams, kaip telefonui ,pinigunei ar kokioms smuklmeoms. Mažos daiktadėžės durysi Apibendrinus mano manymu automobilis atitiko visus mano keliamus paprastus reikalavimus. Apie išvaizda- skonio reikalas ,vieniems patinka kitiems ne. Man asmeniškai opel vectra universalas tikrai gražiau atrodo nei tu pačių metu volvo universalai...planuojamas pirkti kitas automobilis ir jis greičiausiai bus iš opel markės( vectra ar signumas) tik šy karta būtinai su automatine greičiu dėže..tie kas sako kad automatinės dėžės nepatvarios tai arba prisiklausė nesamoniu iš VBS ( viena boba sakė ) arba neatlieka aptarnavimu automatui, važiuoja kaip chuliganai ir neprižiūri...žiauriai patogus dalykas ir mano manymu labai normaliai dirbanti dėžė( aišku yra kas ir geriau dirba kaip dsg) bet jų ir priežiūra jau kitokios kainos... Manau reiktu rinktis jei nuspresta pirkti toki automobili iš tokių variklio pasirinkimu 1.9( 110kw) 1.9( 88kw) 1.9(74kw) 2.2(92kw) 3.0 ,nors manau toiio dydžio automobiliui geriausias pasiri kimas yra 1.9 110kw plius lengvas galios pakėlimas būtu pats tas aukso viduriukas
Pilnas atsiliepimas...
2021-05-17
Advokatauju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus
Rimtas- tik ant akumuliatoriaus
Noriu suadvokatauti atsisveikintai simpatijai-opel vectrukei... Per šešerius metus nuriedėjo daugiau nei 200 000 km. Atsisveikinau, kada spidometre rodė daugiau nei 460 000 km. Keliauta kasdien po 140 km. Jokių didelių problemų. Variklis 2,2 l, dyzelis, 92 kw. Aišku, ne porshe, bet traukia smagiai. Korozija-minimali (prieš tai turėjau Audi A4 quatro (b6), ten sparnai priekiniai kiaurai išrūdiję buvo.). Vectruke minkštesnė, nei audi, bet važiavimas smagus. Ne lakstymui, bet aplenkti nėra didelių bėdų. Buvo ir kablys sumontuotas.traukė normaliai ir priekabukes, ir audines is pusnių žiemą. Dizainas nepabostantis, bet ir neišsiskiriantis. Tautos automobilis. Turėjau sedana, tai vietos ir salone ir bagažinėje pakankamai. Kuro sąnaudos apie 6 litrai. Tepalų nerijo. Nors ne xenonai, bet žibintų apiplovimas buvo. Parkeliavusi Vectruke buvo iš Suomijos, tad sumontuotas defa karterio šildytuvas (neteko pasinaudoti, nes grįžo be laido), o va webasto (įtariu, kad pardavėjas apie ją nežinojo) - puikus reikalas žiemomis. Juolab, kad valdymas suinstaliuotas i standartinį kompiuterį - salono šildymo reguliavimą. Iš didelių remontu-pora kartų generatoriaus skyvas, dirzelis. Varikliui, pavarų dėžei, sankabai jokių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
2021-04-14
Kritikas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nėra pliusų, nebent tik erdvus salonas ir talpi bagažinė
Gausybė
Dizainas tragiškas tiek išorės, tiek vidaus. Šio automobilio dizainą matomai sukūrė medkirčiai, kurių pagrindiniai instrumentai benzopjūklas ir kirvis.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-22
Opel Vectra c pre fl 2.2L Dti hatchback
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, mech dėžė, sukimo kampas, puikus gabaritų matomumas, tvirtai stovi ant kelio, graži išvaizda.
Salono surinkimo kokybė, problemos su trauka, kuro sąnaudos, išskirtinės problemos kurioms sunku rasti sprendimus.
Vectra c 2.2 dti. Pirmasis asmeninis automobilis. Nusipirkau tikėdamasis ekonomiško važiavo ir mažų remonto kaštų, iš esmės lūkesčiai pasiteisino. Remonto ir dalių kainos mažos lyginant su tų pačių metų konkurentais. Kas neduoda ramybės, tai yra vidutinės kuro sąnaudos 7.5l/100km, tokioms sąnaudoms tikrai per mažai galios, iki 100km/h dar važiuoja, po to norint kažką greit apsilenkti, reikia pagalvoti du kartus... Aplamai, kad važiuoti užtikrintai su šiuo modeliu, reikia visada laikyti apsukas virš 2k rpm, kitu atveju yra bukumo viršūnė. Tų pačių metų audi 1.9l 96kw nepalyginamai gyvesnė traukos atžvilgiu, o ten sąnaudos 6l/100km... Automobilis gan išvaizdus, hatchback'as, tamsiai mėlynos spalvos su originaliais r17 gts ratlankiais traukia akį ir kad ir kaip keistai skambėtų, išsiskiria minioje. Per 4 metus apturėjau daug įdomių problemų, kurioms išspręsti reikėdavo aplankyti ne vieną meistrą ar servisą. Lašėjo tepalas, prireikė daug laiko ir pinigų, kol buvo surastas bėdos židinys, kadangi apsivarvaliuodavo tepalu visa variklio galinė dalis pradedant nuo turbinos, baigiant karteriu, buvo nuimta turbina, karteris, keistas tepalo slėgio daviklis, tepalo grįžtamasis vamzdelis , kol galiausiai atrasta problema, tepalo padavimo vamzdelis ir nebuvo meistro kuris iškart galėjo pasakyti kur problema.. Išlindo turbinos sparnuotė (150 eur su keitimu ir sistemos plovimu). Pradėjo ėsti vairuotojo pusės galines kaladėles ir kaisti diskas, per metus teko pakeisti 2 galinius kaladėlių komplektus, keistas suportas, rem. suporto komplektas, diskai, stabdžių sistemos šlangutės, vamzdeliai, niekas nesuprasdavo kodėl kaista tas diskas, galiausiai po ilgo laiko atsirado žmogus kuris turėjo tokią problemą ir taip pat keitė viską, kol priėjo iki pagrindinio stabdžių cilindro (50 eur + keitimas). Pasibaigė generatoriaus diržo įtempėjas, nuspjovė ir ištampė generatoriaus diržą (100eur su keitimu). Užsidegė abs lemputė, praeitas visas laidynas, pakeistas guolis su abs žiedu, elektrikai nieko neranda ir iki šiol ši bėda dar yra.. Rasoja lempos ir salonas, pastoviai reikia gramdyti priekinį langą iš vidaus žiemos metu, nors salono filtras keičiamas. Nustojo groti vairuotojo pusės kolonėlės, prireikė pasikeisti originalią magę, nes pasirodo ji perdega ir gan dažnai. Visa tai įvyko per 60 tūkst~ km. Automobilio salonas prastai sudėtas, nors medžiagos gan kokybiškos, viskas traška ir braška, durys kranksi ir tai yra pataisoma tik laikinai. Garso izoliacija labai prasta. Tamsiu, šlapiu paros metu labai prastai apšviečia kelią, jei norima priekyje sėdėti komfortiškai, gale vietos nebelieka. Iš variklio ar mechaninės greičių dėžės jokių problemų, tekdavo važiuoti gan didelius atstumus per trumpą laiką, po kelis šimtus kilometrų ir tikrai nepavedė nei kartą. Šis modelis mane atkratė nuo opel markės automobilių ateityje, galbūt tiesiog nepasisekė, bet taip jau yra.
Pilnas atsiliepimas...
2020-10-15
Opel Vectra 2.2 DTI 92 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, jaukus, tvirtas, pakankamai atsparus korozijai
Didelis apsisukimo spindulys, EGR, nuvertėjimas
Pradėsiu nuo to, kad niekad neplanavau šio automobilio įsigyti, nes jis man buvo negražiausias iš visų. Deja, ribotas biudžetas ir noras turėti sedaną man leido įsigyti tik šį opeliuką. Įsigijau aš jį 2015 m. už pusę tuometinės rinkos kainos. Akivaizdu, kad kai perki naudotą automobilį - jį turėsi remontuoti ir manau sąžininga būtų pirmąjį remontą pridėti prie įsigijimo kainos, nes tada turėsi galutinę automobilio kainą. Tai man įsigijus teko remontuoti nemažai (vairo kolonėlė, pavarų dėžė ir keletas pakabos remonto darbų). Taigi galutinė opeliuko kaina tapo jo rinkos kaina. Paguoda tik tai kad turėjau techniškai tvarkingą automobilį, o skelbimuose parduodamų būklė tikėtina nebuvo tokia pati. Pirkinys yra vykęs, nes važinėju iki šiol ir galiu pasakyti, kad tai automobilis, kuris atidirbs kiekvieną išleistą centą. Įsigyjančiam automobilį siūlau patikrinti autoservise, o įsigijus padaryti ne tik einamuosius (tepalų, filtrų ir diržų keitimas) remonto darbus, o pakeisti priekinius atraminius guolius, generatoriaus diržą bei apžiūrėti jo jungiamas dalis (skriemulius ir pan.). Kitas momentas susijęs su priežiūra yra EGR vožtuvas, kurį galima kas 70-100k km keist, valyt kiekvieną pavasarį arba programiškai išjungt ir nesukt galvos (pastarąjį išprogramavus TA praeisit ir dėl dūmingumo neužstrigsit). Tai iš esmės pagrindinės problemos susijusios su 5 metų eksploatacija (pravažiuota daugiau nei 80k km), kurios man įsiminė. Savo opeliuką taisau bene brangiausiame servise ir jeigu neskaičiuosime kuro kurį pilu, tai man kitos sąnaudos stabiliai 400 € į metus (pravažiuoju 17'000 km į metus). Į šias sąnaudas skaičiuoju tepalus, dalis, remonto darbus, padangas ir pan. Jeigu mechaniškai esate gabus manau šias sąnaudas pavyktų sumažinti perpus. Taigi Jums spręsti daug ar mažai kainuoja išlaikyti šį automobilį. Automobilis nėra universalus ir kai perki šį automobilį greit supranti jo paskirtį - jis skirtas automobilių keliams, autostradoms, autobanams ir pan. Kita vertus automobilis visiškai neskirtas bekelėms ar pasivažinėjimams miško keliukais (p. s. kelis kartus buvau pasikabinęs ant tilto). Iš esmės tai didelių atstumų automobilis, kur jis ir pražysta geriausiom spalvom, kas susiję su stabilumu - tai ant kelio jis stovi užtikrintai ir kai kelio danga yra slidi - pastarasis nelinkęs po kelią slidinėti, bet lyginant su kitais automobiliais trūksta aštresnio reagavimo į vairą. Mane taip pat maloniai nustebino variklis. Jis atsiskleidžia kai įšyla ir netgi po tiek metų (opeliukas pagamintas 2002 m.) jis sugeba pasiekti maksimalų deklaruojamą greitį, o variklio temperatūra visada išsilaiko stabili. Atitinkamai tai prisideda prie gamintojo teigiamo įvertinimo. Elektronika - sakykim taip, kad tai nėra stiprioji pusė, bet kadangi jos praktiškai nėra tai nesukėlė daug rūpesčių (autoelektriko paslaugomis naudojausi tik kartą išprogramuodamas EGR). Sutikčiau su kitų komentatorių nuomone, kad automobilis blankus skirtas važiuoti iš taško A į tašką B, bet tai atsveria jo išlaikymo sąnaudos, saugumas bei patikimumas. Automobilį vertinu teigiamai ir, mano nuomone, dėl jo elementarios struktūros, mažos detalių kainos ir gausos bei atsparumo korozijai (išimtis šios mašinos duslintuvas, kuris yra linkęs rudyti) - šį automobilį visada apsimokės susiremontuoti ir prikelti naujoms kelionėms. Šis automobilis nėra vienkartinis gaminys, bet todėl tai yra savotiškas pliusas ir minusas renkantis šį automobilį. Vis dėlto nusprendus pirkti siūlyčiau rinktis dyzelinius variklius 2.0, 2.2 arba 1.9. Tikrai nesirinkit 3.0 ISUZU dyzelinio variklio, nes jis pripažintas kaip nepatikimiausiais ir daugiausiai problemų turintis. Iš benzininių variklių nelabai ką galiu pasiūlyti, bet teko girdėti, kad patvarus ir atidirbtas yra 2.0. Prieš perkant šį automobilį siūlau važiuoti į Bosch ar kitą patikimą servisą, nes šio automobilio visos bėdos kaip ant delno. Žinodami visas problemas, jų pašalinimo sąnaudas galėsite tinkamai apsispręsti.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-18
Vėtra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Turiu hecbeka. Palyginus daug vietos vaziuoja normaliai komfortiskai nerudyja.
Vis kas islenda apie save primint. Variklis gan bukas.
Auto gan geras turiu jau 3 metus 2.2dti 92kw vaziuokles tvirtos. Pakeites turiu visus amortikus spyruokles atraminius guolius keiciau 2 kartus sitie ilgai nelaiko. Su varikliu turejau kolkas dvi jiem budingas problemas tai apkuninio veleno skyvas ir alkuninio padeties daviklis. Salerkos ryja vidutiniskai 7ltr.jei pirkt dalis tai nepigiausias bent vidutines kainos ka pakeotes ta uzmirses. Bet vis kazkas islenda primint apie save ????
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-04
2.2dti 2004m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus ekonomiskas
Pigios salono medziagos
Sveiki, noreciau pasidalinti savo patirimi. Per 12 metu turejau visokiu auyomobiliu, audi,bmw,mercedes,toyota,volkswagen. Vienas pazitamas pasiule nusipirkt Opel Vectra. Ir tai buvo geriausias is visu mano iki siol turetu automobiliu. 2.2dti 92kw mechanas. Traukos uztekdavo visur, apart vokietijos autobanu, kuro sanaudos mieste 8, trasoj 6 vaziuojant apie 120. Detales kainuoja centus, per pusantru metu jokiu remontu nebuvo apart tepalu, filtru keitimo ir 2 sailentbloku. Lemforderiai po 6€:) Aisku tokio malonumo vaziuojant nebus kaip kokiam bmw ar audi, garso izoliacijos irgi nelabai kas, bet pakaba gan minksta. Sitam opeliukui dedu laika;)
Pilnas atsiliepimas...
2019-09-12
Vectra 1.8 XER, 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, gera garso izoliacija, ekonomiskas, nebrangi eksloatacija, patikimas
nuobodus dizainas, kietoka pakaba gale
Vairuoju pilka Vectra C. Taip kaip ir daugeliui sitas automobilis man visada atrode ziauriai nuobodus ir prastai vaziuojantis kol ji vairuodavo mano tevas. Taciau pavazinejus pora metu galiu pasakyti viena, automobilis kaip uz tokia juokinga kaina yra labia kokybiskas. 1.8 XER kogero yra patikimiausiais variklis gamoje, gan ekonomiskas ir yra be probleminis. Vienintele silpna vieta tai tepalo ausintuvo tarpines pramusa ir ima varveti tepalas bet pasikeiti ir vaziuoji 100k toliau. Variklis neturi hidrokompensatoriu bet turi faziu reguliaturius ant ileidimo ir ismetimo tad tepalus patartina keisti laiku. Kas patinka tai salono surinkimo kokybe, automobiliui 12 metu o vaziuojant per nelygumus absoliuciai niekas negirgzdia ir nebarska. Tai pirmas mano automobilis kuri nesinori ardyti ir daryti garso izoliacija. Ilgose keliuonese labai komfortiskas, gana tikslus vairo mechanizmas, nors pakaba kiektoka, yatingai gale. Islaikymo sanaudos nedideles, drausti nereikia, detales pigios, kebulas nerudyja nes yra cinkuotas. Kam reikia nebrangaus darbinio automobilio - rekomenduoju. Nepirkti is turgaus su atsukta rida, nepirkti 2.2 benzino nes absoliuciai probleminiai varikliai.
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-18
2,2 direct benzinas 2004m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastas, talpus, pigus, patikimas, labai tinkamas darbui, gausu elektronikos.
Salonas nykus, teplus. Lemputes perdega ejaculate daznai.
Isiziurejau sita masina, labai patiko universalo vaizdas is galo, nupirkau benzina, su mintimi ideti dujas. Pasirodo tiesioginis ipurskimas, duju sistema jiems sudetinga, trigubai brangesne nei iprasta tiesioginio ipurskimas , apie 3600Lt., Uz masina tad mokejau 6000Lt.. Benzino srebe 11,5 L., tas kur sake kad 7,5L, turbut nebaige mokyklos. Pardaviau Sia masina issigandes po dvieju savaiciu kazokui, uz 5500Lt. Siai dienai jau 4 metus turiu tokia pat dyzeline Vectra, 2,2L IR dziaigiuosi, didesniu problemu nebuvo, kuro apie 6,5L. Daznai perdega galiniu lempu lemputes, visas is eiles.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt