Markės
1013 iš 1420
Peugeot 2008 2013 - dabar
Peugeot 2008, 2013 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Peugeot 2008 2013 - dabarPeugeot 2008 2013 - dabarPeugeot 2008 2013 - dabarPeugeot 2008 2013 - dabarPeugeot 2008 2013 - dabarPeugeot 2008 2013 - dabarPeugeot 2008 2013 - dabarPeugeot 2008 2013 - dabarPeugeot 2008 2013 - dabarPeugeot 2008 2013 - dabar
Peugeot 2008 yra naujasis mini krosoverių šeimos narys, kur jau karaliauja Nissan Juke, Opel Mokka ir kiti modeliai. Naujasis „liūtukas“ gaminamas ant mažojo Peugeot 208 bazės ir su šiuo modeliu dalijasi dauguma komponentų – varikliu, interjeru ir t.t. Todėl Peugeot 2008 yra tiesiog paaukštintas 208 modelis, kurį pirks žmonės bijantys arti privažiuoti prie aukštesnio bortelio automobilių stovėjimo aikštelėse. Išorės dizainas pas abu automobilius itin panašus - malonus akiai, šviežias bet kartu ir atpažįstamas Peugeot siluetas. Kėbulas pasižymi gausybe išraiškingų linijų ir įdomių detalių, kurios visos skirtos suteikti netikėtumo jausmą. Peugeot 2008 interjeras maloniai kviečia atsisėsti ir paimti nediduką odinį vairą į savo rankas – prietaisų skydelis yra pakeltas, žiūrisi labai estetiškai ir maloniai, gal tik prietaisų išdėstymas nėra labai patogus, tačiau interjero medžiagų kokybė labai maloniai stebina. Nors šis „visureigis“ turi penkis stabilumo kontrolės režimus: sniegas, smėlis, bekelė, asfaltas ir visiškai išjungta, tačiau akivaizdu, kad su šiuo automobiliu geriau į bekelę nevažiuoti. Viduje atsiras vietos aukštiems keleiviams net ir ant galinių sėdynių. Peugeot 2008 komplektuojamas su aštuoniais skirtingais varikliais, tačiau labiausiai rekomenduojamas ekonomiškas 1.6 e-Hdi dyzelinis motoras tiek su 91 AG, tiek su 113 AG galia. Kelyje krosoveris elgiasi labai komfortiškai ir manevringai, vairo mechanizmas greitai reaguoja į vairuotojo rankų judesius, nors ir yra šiek tiek neinformatyvus. Kitas privalumas – lyginant su 208, 2008 modelis turi 75 litrais didesnę bagažinę siekiančią 360 litrus. Prieiga prie šios erdvės yra itin patogi.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2017-06-25
Pežukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus,manevringas,patogus.
1.2 variklis be turbinos užmiestyje silpnokas.Jei yra galimybė pirkit turbininį automatą.
Kadangi su žmona esam liūtų gerbejai,tai naujo automobilio paieškos ilgai netruko
Pilnas atsiliepimas...
Wiktas | 2016-02-09
PEUGEOT 2008 1,4 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
garso izoliacija, sėdynės
surinkimo kokybė kai kur vidutiniška
Sveiki, norėčiau pasidalinti savo įspūdžiais apie šį Prancūzų mažylį. Tai mano pirmas Prancūziškas automobilis prieš tai teko vairuoti Vokiškus bei Japoniškus automobilius. Pirktas naujas Vilniaus Peugeot automobilių salone, komplektacija active plus 1,4 HDI, automobilio rida-16000 km. Nors rida tikrai nėra didelė, bet jau kai ką galiu pasakyti, taigi pradėsiu nuo minusų: garso aparatūra prasta (lyginant su konkurentų panašios klasės) bet lietimui jautrus ekranas veikia puikiai netgi per šalčius veikia greitai. surinkimo kokybė vidutiniška salone kai kur matyti nevienodi tarpeliai tarp detalių, bet tik gerai įsižiūrėjus Taigi minusai kol kas tokie. Pliusai: gera garso izoliacija lyginant panašios klasės automobilius lietimui malonios salono medžiagos nors dauguma plastiko yra kietas, bet čia yra šios klasės norma:) mažas vairas tiesiog puikus puikios priekinės sėdynės turinčios gerą šoninį prilaikymą važiuoklė suderinta gerai nei per kieta nei per minkšta, posūkiuose kėbulas pasvyra minimaliai sulanksčius galines sėdynes gaunasi "lygios grindys" kainos ir kokybės santykis Kol kas automobilis džiugina. Variklis 1,4 HDI šiek tiek triukšmingas. Mieste šio variklio tikrai pakanka, bet užmiestį trūksta galios. Manau optimaliausiais pasirinkimas būtų 1,6. Kuro sąnaudos didesnės nei deklaruoja gamintojas nenuostabu juk tie stebuklingi skaičiai gimsta laboratorijoje.Aptarnavimas kas 25000 km, bet jeigu norite su automobiliu važinėti ilgiau tepalą keisti reikėtų kas 15000 km taip sveikiau:) Gamintojai gudrauja didindami aptarnavimo intervalus marketingas:) Kol kas nieko negedo viskas veikia puikiai. Nuvertėjimas kaip ir visų Prancūzų automobilių. Tikrinti autorizuotam servize. Matuoti dažų sluoksnį, kad nenusipirkti "frankenšteino"
Pilnas atsiliepimas...
 
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai