Markės
1070 iš 1388
Renault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabar
Ši minivisureigių klasė yra viena iš tų, kuri augo sparčiausiai visoje Europoje. Kadaise šį bumą susprogdinęs Nissan Juke, dabar turi eilę konkurentų - Opel Mokka, Chevrolet Trax, Peugeot 2008, Ford EcoSport, o dabar pasirodė ir Renault kompanijos atstovas – Captur. Šis automobilis gaminamas ant Clio bazės, be to abu automobiliai turi nemažai stilistinių panašumų. Taip, Captur yra išties patrauklus automobiliukas, kogero vienas simpatiškiausių klasėje – panašu, kad naujo dizaino Renault „nosis“ išties tinka mažiesiems automobiliams. Prie teigiamo įspūdžio prisideda „banguoti“ šonai, plastikiniai apvadai aplink ratų arkas ir slenkstį bei kitokios spalvos stogas. Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių – nepriklausomai nuo variklio komplektacijos, šis „visureigis“ yra varomas tik priekiniais ratais. Tad visureigio įpatybių jame nėra visiškai jokių. Nepaisant kompaktiškų matmenų, Renault Captur pasižymi didele salono erdve. Panelė dizaino požiūriu yra itin panaši į giminingo Clio modelio, spalvingas salonas yra šiltas bei atpalaiduojantis. Interjerą galima pritaikyti pagal asmeninius poreikius, keičiant spalvas bei apdailos motyvus. Automobilis pasižymi aukšta ir patogi vairuotojo sėdėsena, neprasta erdve keleiviams ir bagažui – jo matmenys yra artimi minivienatūriui Renault Scenic. Mažiausias variklis yra vos 900 kubinių centimetrų darbinio tūrio trijų cilindrų 90 AG galios benzininis TCe variklis su turbokompresoriumi. Kiek didesnis yra 1,2 litro, 120 AG galios keturių cilindrų benzininis, o gamą užbaigia kogero būsiantis populiariausiu 1,5 litro 90 AG galios dCi dyzelinis agregatas. Kelyje Captur elgiasi veikiau kaip hečbekas, nei kaip krosoveris. Pakaba sureguliuota minkštai reakcijai į kelio nelygumus, vairo mechanizmas yra lengvas ir nesuteikia daug informacijos vairuotojui. Įvertinus automobilio praktiškumą, kainą, ekonomiškus variklius, dizainą ir puikias saugumo charakteristikas, Captur turėtų tapti vienas iš klasės lyderių.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti


Renault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabarRenault Captur 2013 - dabar
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    Koleos
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO