Markės
1098 iš 1403
Renault Laguna 2000 - 2007
Renault Laguna, 2000 - 2007
545Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.513% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 45
20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Renault Laguna 2000 - 2007Renault Laguna 2000 - 2007Renault Laguna 2000 - 2007Renault Laguna 2000 - 2007Renault Laguna 2000 - 2007Renault Laguna 2000 - 2007Renault Laguna 2000 - 2007
2000 metų pabaigoje po beveik septynerių gamybos metų pirmos kartos Laguna buvo pakeistas antraja, kuri pasidalijo savo važiuokle su Nissan Primera modeliu. Naujoji Laguna visuotinai vertinama kaip vienas saugiausių automobilių Europoje. Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Naujoji laguna turi “keyless” variklio užvedimo sistemą – vietoj rakto naudojama panaši į kreditinę kortelė, taip pat elektroninį rankinį stabdį matytą Scenic ir Espace modeliuose. 2005 metų kovą Laguna buvo truputį atnaujinta – tapo dar saugesnė, geriau valdoma ir patogesnė. Naujos priekinės grotelės tapo panašesnės į tas kurias turi Megane automobilis. Laguna buvo gaminama ir su dyzeliniais varikliais, vienas jų visai naujas 2.0 L dCi variklis su 150 AG (112 kW) arba 175 AG (130 kW) galia. Tai buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose.

Dyzelinis Laguna 2.0 L dCi variklis su 175 AG (130 kW) galia buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 45
2017-06-01
Laguna 1.9 dci 2003
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, patikimas variklis
Nekokybiskas salonas
5 metus atvazinejau be jokiu dideliu problemo, variklyje buvau pakeites tik kuro siurbli (40 euru). Silpna vieta buvo pagalves ir vairo traukes antgaliai, teko keisti po kelis kartus, dar buvo smulkiu vaziuokles gedimu. Salonas visas pradejo barsketi veliau paneles, tikrai nekokybiskas, sugedo el. Langas vairuotojo puses, is elektronikos daugiau problemu nebuvo. Tikrai patenkintas masina, dideliu investiciju nereikalavo, gan patikima. Po 5 metu vazinejimo pradejo gesti turbina, teko atsikratyti.
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2016-12-28
Laguna II
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dizainas, patraukli pirkimo kaina
smulkus elektros gedimai, galiniai stabdžiai
Automobilis buvo pirktas 2011 kovo mėn. Automobiliui buvo lygiai 7 metai. rida 112000km Parduotas 2016 balandį kai automobiliu buvo 12 metu, rida ~170000. Automobilio komplektacija: ABS, greičio palaikymo sistema, elektriniai šildomi veidrodėliai, 2 zonų kondicionierius ruko žibintai, elektriniai langai, CD grotuvas, 6 oro pagalvės. Smagi, simpatiška ir komfortiška mašina kelionėms. Kiek silpnokas variklis lenkiant plente kartai trukdavo geresnės akceleracijos. Pirkau už 3900eur. pardaviau už 1600eur. Nusipirkus keičiau atraminius guolius su dirželiais (pilnas komplektas), galinius stabdžių diskus (diskai su guoliais) su kaladėmis, silent blokus, lambda zondą. Po pusmečio keičiau priekinius diskus su kaladėmis. Vėliau einamieji remontai daugiau važiuoklės karta per metus. (dar buvo keistos priekinės spyruoklės, vairuotojo pusės stiklo pakelėjas). Užknisantis dalykai tai galiniais stabdžiai nors buvo keistos kaladės su diskais (nepamenu dėl cilindriukų), bet po 2 metu pirmą kart užstrigus stabdžiams prasidėjo nuolatinės bėdos su galiniais stabdžiais (diskai rūdyti pradėjo, gerai kad tik paviršius (prieš parduodant teko šlifuoti), stabdžių silidriukai strigdavo 1-2 kart per metus), Kondicionierius pildytas du kart. Šviežiai užpildytas veikdavo gerai, po metu norių šaldau norių ne. Viena kortelė buvo skersta (dėl atsilitavusio mygtuko), kortelės elementas kartais nekontaktuodavo tad norint atrakinti masina, reikėdavo kartais suspausti kortelę ar pajudinti elementą, kortelės skaitytuvas irgi truputi buvo palužęs, bet nesudėtingai susitaisiau pats. Prieš tai buvęs savininkas nelabai prižiūrėjo, tad vairuotojo kedės bėgiai buvo jau surūdija ir kėdė sunkiai stumdėsi, dažnai strigdavo. Prieš parduodant sulūžo galinio valytuvo koja, teko pirkti nauja 50eur. Žiema po atlydžio kai pašaldavo tai užšaldavo priekinės keleivio durelės (jas atidarius nebegalėdavai uždaryti, reikdavo laukti kol mašina sušils arba keleivis turėdavo jas laikyti ranka) Trumpai tariant sukišau aš į ja per 5 metus pakankamai daug ir nesu patenkintas. Perkant žinojau, kad ji kokius 5 metus priklausė įmonei, veliau įmonės darbuotojas ja perpirko ant savęs, o aš iš jo. Taip kad automobilis daug šeimininkų neturėjo, tiesiog nebuvo prižiūrėtas gerai prieš tai. Pirkau 2 Laguna, nes prieš tai turėjau 1 Laguna. Nors antra LAGUNA buvo geresnės komplektacijos ir naujesnė nei prieš tai turėta pirmoji, bet investijų pareikalavo žymiai didesnių, todėl eksploatacijos kaštais nesu labai patenkintas. Bet žiemą kurdavosi be problemų viena žiemą visa savaite rytais buvo -16C -18C, o savaitgali pora dienu paspaudė tai, kad ryte -22C -25C, užsikurdavau be problemų. Rimtu gedimu, dėl kuriu reiktu nutraukti kelione ar negalėdavai išvykti nebuvo. Sunku, ką ir patarti svarbu teisingai įvertinti prieš tai buvusę priežiūrą ir nepermokėti. Mano atveju pagal buklę sumokėjau truputi per daug
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2016-12-28
Laguna II
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dizainas, patraukli pirkimo kaina
daug smulkiu gedimų (stiklo pakelejas, kortelės, kortelių skaitytuvas, kondiocionierius), nepatikimi galiniai stabdžiai
Automobilis buvo pirktas 2011 kovo mėn. Automobiliui buvo lygiai 7 metai. rida 112000km Parduotas 2016 balandį kai automobiliu buvo 12 metu, rida koki 170000. Automobilio komplektuoja: ABS, greičio palaikymo sistema, elektriniai šildomi veidrodėliai, 2 zonų kondicionierius ruko žibintai, elektriniai langai, CD grotuvas. Smagi, simpatiška ir komfortiška mašina kelionėms. Kiek silpnokas variklis lenkiant plente kartai trukdavo geresnės akceleracijos. Pirkau uz 3900eur. pardaviau už 1600eur. Nusipirkus keičiau atraminius guolius su dirželiais (pilnas komplektas), galinius stabdžių diskus (diskai su guoliais) su kaladėmis, silent blokus, lambda zonda. Po pusmečio keičiau priekinius diskus su kaladėmis. Vėliau einamieji remontai daugiau važiuoklės karta per metus. (dar buvo keistos priekinės spyruoklės, vairuotojo stiklo pakelėjas). Užknisantis dalykai tai galiniais stabdžiai nors buvo keistos kaladės su diskais (nepamenu dėl cilindriuku), bet po 2 metu pirma kart užstrigus stabdžiams prasidėjo nuolatinės bėdos su galiniais stabdžiais (diskai rudyt pradėjo, gerai kad tik pavirsius, stabdziai strikdavo 1-2 kart per metus), Kondicionierius pildytas du kart šviežiai užpildytas veikdavo gerai, po metu norių šaldau norių ne. Viena kortelė buvo skersta (dėl atsilitavusio mygtuko), kortelės elementas kartais nekontaktuodavo tad norint atrakinti masina, reikėdavo kartais suspausti kortelę ar pajudinti elementą, kortelės skaitytuvas irgi truputi buvo paluzes, bet nesudėtingai susitaisiau pats. Prieš tai buvęs savininkas nelabai prižiūrėjo, tad vairuotojo kedės bėgiai buvo jau surudyje ir kėdė sunkiai stumdėsi, dažnai strikdavo. Prieš parduodant sulūžo galinio valytuvo koja, teko pirkti nauja 50eur. Trumpai tariant sukišau aš į ja per 5 metus pakankamai daug ir nesu patenkintas. Prekant žinojau, kad ji kokius 5 metus priklausė įmonei, veliau įmonės darbuotojas ja perpirko ant savęs, o aš iš jo. Taip kad automobilis daug šeimininkų neturėjo, tiesiog nebuvo prižiūrėtas gerai prieš tai. Prikau 2 Laguna, nes prieš tai turėjau 1 Laguna. Nors antra LAGUNA buvo geresnės komplektacijos ir naujesnė nei prieš tai turėta pirmoji, bet investijų pareikalavo žymiai didesnių, todėl eksploatacijos kaštais nesu labai patenkintas Sunku ką ir pasakyti. Viskas priklauso nuo prieš tai buvusių šeimininku.
Pilnas atsiliepimas...
deivis | 2016-03-09
laguna2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas,minkšta važiuot,variklis geras,važiuoklė laiko
elektros bėdos,
Mašina nerudyja,atrodo gerai,pavažinėjus išlindo visos bėdos,keičiau xenon blokelį iš originalo i kiniška,nebeatsirakina bagažinė,xenonų apiplovimo purkštukai stringa,elektronika prasta,kada nori tada veikia,per 2 metus pakeičiau tik šarnyrą,neatsidaro kada reikia dureles is vairuotojo puses,nebeveikia abs,klaidų kompe begalė.minusu daugybė tik is elektros pusės,kartais rodo kad generatorius nekrauna,pasižiūri viskas kaip ir gerai,reno yra reno. variklis ok ,turbina veikia gerai,buvo pradejus nei iš šio nei iš to trūkčiot ir užgesdavo netinkamiausiu laiku,kompas pasakydavo kad kuro ipurškimo sistemos klaida,bandziau ieškot bėdų,pasirodo egr vožtuvo elektrinė dalis kalta,atjungiau velniop ,baigėsi bėdos. Važinėjimas pigus,mieste kaip mieste kai spusteli pedala tai ir 16ltr. valgo,bet jei su protu vaziuoji tai vidutiniškai apie 6ltr.užtenka trasoje 6 bėgiu užtenka 4.6ltr. Kas liečia ekonomija tai viskas aišku,bet iš techninės pusės visiškas š....nerekomenduoju,nes kad ir kokia gera ji būtų vėliau ar anksčiau bėdos išlys,nebent žmogus labai kantrus . Jei perkat tai pirkit neuzjota,ziurekit kad nerodytu klaidu kompe,kai kurios klaidos galima uzvedus auto paciam patikrint,jei yra kalbanti kaip pas mane klaidas pasako,nors klaidas dažniausiai panaikina diagnostikos metu .lagūna prancūzų stebuklas,jei turit kantrybės galit pirkt,turėsit ka veikt.
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2016-03-03
Pavykęs pirkinys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, saugumas, sąnaudos
dažni važiuoklės gedimai.
Pirkau automobilį, kai jam buvo 7 metai. Parvarytas iš FR, nevažinėtas LT. Pardaviau po 8 metų. Per 8 metus tokia statistika: Pravažiuota 180.000, daugiausia užmiesčiuose. Kuro vidurkis 6.5. Užmiestyje važiuojant 90km/h pasiekdavau 5.5l/100km. Bet pas mane benzinas. pagrindinis diržas keistas 3 kartus (keitimo kaina ~180EUR. Darbas 50EUR + detalės 130EUR). Važiuoklė tvarkyta n kartų. Pagrinde priekinės stabilizatorių traukės (10EUR/vnt - keičiamos kad 20.000km brangesnės, kas 30.000, taip kad ėmiau pigesnes, nes neapsimoka dėti brangių). Per visus metus problemos buvo tik su važiuokle. Variklis atlaikė nuostabiai, važiuoklę tvarkydavau kaip ir sakiau kas 15-20 tūks.km. Bet detalės pigios. Kas sako, kad brangu remontuoti meluoja. Yra žinoma brangių dalių, bet einamiausios tai nemanau, kad brangios. Pvz. pasikeičiau abi stabilizatorius traukes, vairo traukių antgalius, vieną šarnyrą, galinį supportą suremontavo ir dar priekinių ratų suvedimas viso atsiėjo 160EUR( su darbu). Po tokio remonto nuvažiavau ~30.000. Kas iš brangesnių dalių, tai priekiniai amortikai. Jie brangūs. Patiko komfortas. Nuvažiuodavau kartais po 700Km ir nepavargdavau. Patiko važiuoklės paprastumas. Gali pats viską susitvarkyti, nes priekyje 2 stabilizatoriai, dvi vairo traukės, du šarnyrai ir du atraminiai guoliai, 4 sailenblokai ir viskas. Gale du sailendblokai ir viskas. Draugą, kuris vairuodavo audi (neturiu nieko prieš tą auto) irgi nustebino paprastumas. 2001 metų gamybos automobilis turėjo pilną klimatroniką, beraktę sistemą, visus elektrinius langus, ABS, ESP (kuri paliko tik geriausius prisiminimus, po to kai autostrada važiuojant 120km tave pradeda mėtyti. ESP pastatydavo automobilį atgal į trasą. Atvirai pasakius nesu matęs, kad kas taip gerai veiktu), galines užuolaidas. Tiesa, norėjau pastebėti apie elektroniką. Per 8 metus ji nepavedė nei karto. Dažniausiai būdavo ne pavedimas, o nežinojimas. Pvz spaudi start mygtuką, o relės tik suklaksi, kompas persikrauna ir viskas. Visi šauks, elektronika ir t.t. o pasirodo akumuliatorius per silpnas ir kompas kad nesugadinti kitų sistemų nekuria automobilio. dar buvo išėjęs lauko temperatūros daviklis. Ar rekomenduočiau tokį auto? Taip, kokiam diedui iki bažnyčios ir atgal, nes dabar jų stovis jau nebe toks geras. Variklis 1.6 benzinas. Tepalus keisdavau kad 20.000, diržą kas 80.000-90.000. Buvo pagedęs porą kartų starteris, tai padėjo angliukų pakeitimas. Beje, dažnas servisas sakys daug pinigų reikia mokėti, nes išėmimas sudėtingas ir t.t. Pasakysiu, kad nieko ten sudėtingo, nereikia tik skubėti. Reikia traukiant tinkamai pasukinėti jį ir jis išsitraukia. Per 180.000 daugiau niekas nepavedė. Nuvertėjo daug. Pirkau už daug, nes buvo tik 7 metai, o pardaviau už pigiai, nes jau 15 metų. Bet nieko tokio. Pirkdamas žinojau, kad perku ilgam. Nuvertėjo po 480EUR/metus. Dabar jų verte itin žema. Tikrinti važiuoklę. Rinktis benzininį variantą. kuro sąnaudos ne daug skiriasi.
Pilnas atsiliepimas...
Svarst02 | 2016-02-26
Apie laguna 2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkta, geras valdymas
Brangios dalys.
Nesuprantama masina nusipirkau keiciau jau sankaba ir deze tai lagunu liga, xeonai perdega desines puses jau 3 karta keiciau, bakas nerodo kuro. Nesenai nunulinau klaidas kures mete bet prasidejo dar blogiau dabar rodo kai tik uzkuri kad auksta temperatura ir nesuprantama kodel. Viskas po dangciu gerai visi skysciai savo vietoj niekas nieko neleidze ir neryja. Turbina pilant gerus tepalus ir juos keicent laiku laiko gerai. Kuro valgo tikrai daug bent jau mano 100/10 prarija kaip ledo. Kartais buna 6 bet jai kaip uzeina vaziuojant 90 km as kalbu tiek vartoja. Nepirkit sitos masinos nes jau baige uzpist tiek pecius tai veike tai ne. Ekraniukas nerodo kol nepaspaudi kontakto nera zodziu kas neturit ka veikt galit pirkt. Detales tikrai brangios ir ju nerasit niekur nes sankaba deficitas nauja det reike ir zodziu kruva pinigu :) pirkau masina uz 950 eu su 2 m tech bet geriau jau buciau bulka pirkes nes jau db 1600 eu sukisau pas gerus meistrus ir vistiek vienas po kito gedimai lenda. 1.9 ir 88 kw gana smagei eina negaliu skustis. Tik pakeitus deze ir nunulinus klaidas dingo trauka. Tai beda. Brangios dalys, masina tikrai neekonomiska, nemalonu nes detales greitai susidevi ir jos daug labai daug kainuoja. Masina neverta net 300 eu. Nepirk nes tiek bedu neturejai tai su prancuzu turesi, ir Pezo ir Citroenas taip pat slamstas kaip Reno.
Pilnas atsiliepimas...
Justinas | 2016-02-20
Pigus ir patogus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, didelis, mažos kuro sąnaudos, daug privalumų lyginant su kitais auto.
Lepus variklis kuro atžvilgiu
Važinėju beveik du metus, nuvažiavau virš 30 tūkst.km. negaliu pasakyti, kad tai blogas auto, bet negaliu pasakyti, kad ir labai geras. Pirkau gana apleistą, praeitas savininkas nenorėjo tvarkyti nieko, net diržus keisdamas nekeitė nei vandens pompos, nei įtempėjų. Per visą laiką pakeičiau daug ką, visą priekinę važiuoklę, vairo kolonėlę, stabdžių diskus ir t.t. Investuoti teko ir į smulkius gedimus, tokius kaip užvedimo kortelės remontas, abs daviklio grybavimai, bet tai atsiperka. Auto tikrai užmiestyje stabilus, kuro ryja mažai. Vasarą realios kuro sąnaudos 6 litrai, žiemą 7 gal ir 8, žiūrint kokia žiema. 1.9 dCi 74kw 5bėgiai. Traukos aišku kaip ir kiekvienam lietuviui trūksta, bet pagalvojus apie kuro sąnaudas, tai jos užtenka su kaupu. Mieste važiuojant ramiai variklis dirba gana tyliai, tik turi vibracijos požymius. Užmiestyje važiuojant 100 viskas ok, tik viršijus 100 km/h prasideda variklio stipresnis garsas, bet jis apie 130 km/h nutyla. Kuro kaip ir minėjau valgo tikrai nedaug protingai važiuojant. Common rail sistema nemėgsta blogos kokybės kuro, tad pamirškit rusišką ar žalią dyzelį norėdami važinėti be variklio problemų. Kartas nuo karto į kurą reikia pilti priedus, valančius kuro sistemą. Žiemą nežinau geriau užsikuriančio dyzelio. -26 laipsnių šaltyje, žvakes pakaitinus 30 sek. užsikuria iš pusės pasukimo. Tokiu atveju šypsena kyla pamačius kaimynus kaitinant žvakes po 3-5 kartus ir sukant be perstojo kol užsikurs. Jei pigiai pirkta, tai ir nuvertėti nebebus jau kur, nes už 1000 eurų tikrai nieko geresnio neįmanoma nupirkti. Dyzelis, gražiai atrodo, patogi vairuoti, gan patikima, 8 oro pagalvės, praslydimo kontrolė, 5 saugumo žvaigždutės ir daug kitų privalumų. Šiaip lepus, bet geras automobilis, jei bus prižiūrimas, tikrai ilgai ir smagiai tarnaus. Kuo geriau įsiklausyti variklį, ar nėra pašalinių garsų, atkreipti dėmesį į smagratį, nes tai nepigus malonumas. Jei yra rūdžių, reiškia buvo daužta, nes jos visos cinkuotos, mano 14 metų senumo ir nėra net ant dugno nei vienos rūdies. Jei kyla nors koks klausimas dėl elektronikos neaiškumų, geriau nuvaryti patikrai servise. Ir nevažiuoti į kiekvieną garažą su Laguna, nes meistrai kreivarankiai nesupranta šio auto ir keikia. Nėra kaltas automobilis, jei meistro protas per trumpas. Pats asmeniškai susidūriau su elektronikos gedimais, radau gerą meistrą ir pultelį naują pririšo ir seną sutaisė, ir abs daviklio pokštus patarė kaip sutaisyt, ir salono apšvietimus mirksinčius sutaisė ir pats patarė su tokiu auto geriau pas kreivarankius nevažiuot, nes tada ir prasideda problemos. Kaip prižiūrėsi, taip ir važiuosi.
Pilnas atsiliepimas...
Liudas | 2016-02-05
Renault Laguna 2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tempimo trosas,autoservisai,autoelektriko paslaugos
visi įmanomi
Renault Laguna,kaip ir visa prancūzų autopramonė-gonorėja,hemorojus,sifilis ir paskutinis šlamštas.Apsaugok dieve nuo France auto... Trantas,nuolat leidžiantis alyvą. Totalus,bevertis šlamštas. Ką tik norite,tik ne prancūzo auto
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2015-12-25
Renault Laguna II GrandTour 1.9 dCi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, nenuobodi išvaizda, talpumas, ergonomiškumas, informacijos kiekis internete.
Kainos nuvertėjimas, gendančios ir lengvai sutvarkomos techninės smulkmenos.
Nors pirkau pirmą pasitaikiusį variantą, gana apleistą, tačiau džiaugiuosi. Susitvarkiau ir prisitaikiau pagal save, prižiūriu ir man tarnauja. Nelabai pasiteisino posakis, kad "Reno - gavno", nes tikrai taip nėra. Nebent taip sako tie, kurie po pirmo remonto pabijojo toliau važinėt. O remonto ir detalių kainos, beje, yra vidutinės. Visiškai nepasitvirtino gandai dėl elektrinės dalies - apart apsinešusių jutiklių ir kontaktų viskas veikia puikiai. Salonas šviesus ir pusiau odinis labai patogus ir visiškai nevarginantis, tačiau greitai tepasi. Pakaba Lietuvos keliams per minkšta, girdisi kiekvienas nelygumas, bet jaučiasi tik stambesni. Stabili ant kelio, valdosi lengvai, vairas patogus. Buvo perdegusi viena ksenoninė lemputė - už 10 eurų nusipirkau kiniškas ir vėl šviečia gerai. Jeigu kas nors sugenda, tai tik smulkmenos, kurios pašalinamos tiesiomis rankomis. Nors patikimumo atžvilgiu tikrai ne pats geriausias automobilis, bet geresnio komforto už tokią kainą nelabai ir yra. Variklis 1.9 dCi, 88 kW. Maniau, kad maniškė netraukia dėl kokių nors problemų netraukia, bet pakalbėjęs su kitais savininkais supratau, kad tai ir šiap yra gana bukokas variklis. Man, kaip nelakstančiam, tikrai pakanka tam, kad mieste eismo nestabdyčiau. Kaip ir visi 1.9 dCi suvalgo tepalų - apie 2l / 9000km. Variklis dirba gražiai, gana melodingai, lyginant su kitų gamintojų panašios kubatūros dyzeliniais varikliais. Nusipirkau 2014-ais gerokai apleistą už 4000lt. Perkant patikino, kad vieną kuro purkštuką reikia valyt, bet viskas gavosi taip, kad restauruoti visi keturi už 720lt. Pusmetį važinėjau be problemų. Tada tvarkiau pakabą visą - 240 eurų, permetė diržą - 320 eurų, po to jo keitimas su visais atributais - dar 270 eurų. Taigi, mašina pirkta už 1158 eurų, o tvarkyta už grubiai 1050 eurų. Padangų, tepalų, lempučių ir kitų kiekvienai mašinai reikalingų dalykų neskaičiuoju. Asmeniškai patarčiau patikrinti ar nebarška smagratis (naujas virš 600 eurų) - garsas iš variklio numynus ir atleidus sankabą turi būti vienodas ir neturi girdėtis jokie papildomi tarškesiai. Patikrinti kėbulą nuo rūdžių - gerai cinkuotas ir nemuštas kėbulas neturi turėti rūdžių. Patikrinti langų veikimą - nutrūkusį troselį gana ilgai trunka pakeist. Patikrinti vietas aplink alsuoklį (į jį įsikiša tepalo matuoklė), gesinimo sklendę - neturėtų būt tepalų. O toliau kaip ir visiems kitiems automobiliams.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-12-08
laguna2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpi, minksta, nedaug ryja, graziai atrodo, vagims visiskai neidomi
brangus remontas, prasta garso izoliacija vaziuojant, silpna greiciu deze, erzina elektronikos nuklydimai
pirkau gerokai apleista uz 2k euru 2012 metais. maniau imesiu dar apie 1k ir ilgai vaziuosiu. nieko panasaus. apleista buvo ziauriai.. kaip as juokauju nekeista tik prikurke :D :D :D nes nerukau :D keiciau greiciu deze, varikli, diskus stabdziu, pakabos elementus. per tris metus nuvaziavau apie 100k. sukisau apie 4k euru. taip.. viskam po biski, po truputi, cia gal paskutinis kartas.. ir susidejo. man su ja ziauriai nesiseka. o ismest jau nekyla ranka, nes sukista bet kiek. miela, faina, tinka kelionem, daug telpa, labai patogi, minksta. pas mane kruva priedu prideta, tai tikrai vaziuot smagumas. minusas - garso izoliacija. reik garsiai maga leist. megsta pastreikuot elektra. pagrinde del egr. suprantantys sako, kad uzglusink ta egr..trauka pageres, maziau dumins.. ale gamtos gaila. saugau =) toks ispudis as dabar rasau cia prie kompo, o ji kieme stovedama genda :D variklis manau nera blogas. pas mane, kai keiciau, tai buvo nuejes alkuninio ziedas(kur guolio vaidmeni atlieka. as taip isivaizduoju). radau pigiai varikli, tai masinos keitima atidejau :D kazkoks ukininkas is taurages sudroze tepalu nekeisdamas. eksploatacija brangoka. iki 50 euru i menesi reiktu pasidet, kad i ja kist, nes pastoviai kazkas pareina(mano nevykusiu atveju apie 100). tai abs blokas, tai abs davikliai, vairo sleifas.. detales ir brangios. galiniai saleblokai, stabdziu diskai su guoliais(galiniai) kaina apie 100e. variklio dirzu, vandens pompu, guoliu pakeitimas nupirkus apie 200. jei pirkt laguna, tai tik laguna III. nuo 2007. tam aisku reik apie 9k. jei jau nutaret kist paskutinius pinigus i ph1 ar ph2, tai parejus sankabai siulau ja pasikeist is palukiojancios i normalia. apie 900 euru. vienas mazgas bus pilnai tvarkytas. turbina restauruot, o nepirkt naudota. zodziu turbina, greiciu deze ir variklis joje turi buti tvarkomi naujom detalem , o ne keiciami tokiu pat metu sudroztais variantais, tikintis, kad dabar tai jau laikys. nelaikys =) visa kita galima keist bu jei turit rankas geriausia nupirkt dvi lagunas. nes laguna apie 1000 kainuoja. ir kai kazkas subyres(o patikekit, tikrai subyres), tai issismt is vienos ir perdet i kita bus daug pigiau , nei tas dalis pirkinet bu. p.s. as tikrai nenusiteikes pries sia masina. tiesiog yra tokia kokia yra. vis dar ja vazineju.. =)
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    Koleos
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai