Markės
1141 iš 1420
Rover 200 serija 1995 - 2000
Rover 200 serija, 1995 - 2000
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.57% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 18
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 61% Ne 39%
Rover 200 serija 1995 - 2000Rover 200 serija 1995 - 2000Rover 200 serija 1995 - 2000Rover 200 serija 1995 - 2000
Trečios kartos 200 modelis tapo mažesnis negu ankstesni ir tai buvo visai naujas automobilis sukurtas Rover kompanijos. Pradėtas gaminti su 1.4i 16v (105 AG) ir 1.6i 16v (111 AG) benzininiais varikliais ir 2.0 turbodyzeliu (86 AG, o su tarpiniu aušintuvu 105 AG versijos), vėliau variklių gama buvo papildyta 1.1i (60 AG) ir 1.4i 8v (75 AG) varikliais ir galingiausiais 1.8 16v (120 AG) ir 1.8 16v su kintama vožtuvų valdymo sistema (145 AG). Nepaisant nuviliančios interjero kokybės šis 200 modelis vis dar turi prabangos aurą, kuria pasižymi Rover. Pradžioje labai gerai parduodamas Britanijoje, 200 visgi nepasiekė tokių pardavimų kaip jo pirmtakas.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 18
Augustinas | 2016-11-20
Angliškas aristokratas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nėra išsiskiriančių pliusų
barškutis, daug valgo, labaaai dideliam žmogui ankšta, triukšmingas variklis lekiant didelėm apsukom
Beveik pasisekė su šituo mašiniuku. Pirkau pakankamai padoriai prižiūrėtą, su maža rida, apie 180000km. Pirmoj eilėj, kas labai krito į akį, ir po to ant plaukų - tai stogo pamušalas. Kiek domėjausi, tai čia genetinė roverių liga. Bet nieko, esant dideliam norui, nesunkiai pagydoma. Automobilis skirtas miestui - tai faktas. Gale sėdėt aukštam žmogui yra problemų, arba kojos netelpa, arba galva, o dažniausiai abi problemos iškart. Nežinau kaip kiti roveriai, bet šitas - barškutis, ties tam tikrom apsukom prasideda vis kiti barškėjimai, tarsi būtų užprogramuota kur kam kada barškėt, nebent važiuoji aukštesnėm >2.2 apsukom. tada tyla, ir malonus varikliuko garsas. Kita problema - nors roveriukas mažiukas, bet valgo, kaip tikras roveris, vietiniai šaltiniai teigia apie 6-7 mieste, bet tuomet turi būti labaaai ekonomiškas važiavimas, nes man važuojant valgo 10 ir daugiau. Žodžiu, priklauso jo apetitas nuo važiavimo manierų, o žemom apsukom 1.4 varikliukas nelabai mėgsta dirbt. interjeras kiekvienam savaip, aš priprantu greit prie naujų dalykų, tad nesukelia man nepatogumų nauji mygtukai ir funkcijos, nors žinoma, galėjo ir labiau pasistengt su panele. Valdymas puikus, mašina pakankamai jautri posūkiuose ir stabili. komforto nėra labai daug, arba netelpi, arba ką nors paskausta, bet manau reik tiesiog sėdint priekyje atrast patogią padėtį varikliukas nelabai ypatingas, 1.4 benzinas, 55kW, rimtų problemų jau kelinti metai nerandu. Na, važiuojant žemom apsukom 1200-2000 dėjus per gazą pradėjo kažko man trukčioti, matyt, problema su žvakėm bus. Greit sušyla tiek vasarą tiek žiemą. plentu lekiant labaaai trūksta 6 pavaros, nes važiuojant ant 120, kai apsukos apie 3.5, tai varikliukas kaukia kaip reikiant, ir kuo greičiau, tuo labiau. kol kas nieko neteko remontuot, tai kad negaliu pasakyt. vienintelis dalykas ką teko pačiam nesunkiai susitvarkyt, tai elektrinio spidometro kontaktai, nes pradėjo rodyklė šokinėt kaip pasiutus mieste važinėjant, arba iš vis nerodyt greičio.
Pilnas atsiliepimas...
Indrė | 2016-10-19
Geras automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas variklis ir prabangus salonas
Rūdija kėbulas, kieta važiuoklė
Kaip pirmasis automobiliukas, puikus. Labai rudija kėbulas. Manevringas ir galingas ir savo laiku buvo ekonomiškas. Variklis galingas ir puikiai veikia. Meistrams sunku pakeisti kai kurias variklio detales (sunkus priėjimas). Detalių rasti lengva. Daug nenuvertėja. Kaip pirmasis automobilis - geras.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2015-12-21
214si Benzas/dujos. Transporto priemonė, bet ne mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos išlaidos, išvaizdus, patvarus, greitas, manevringas
Komfortas- barškalas, neaiškūs gedimai, sunku rasti detales
Turiu Rover 214si jau beveik metus, kolkas geriausias auto kurį turėjau. Kaip savo klasės yra gana neprastas. Pasižymi mistiškais gedimais. Pats tinkamiausias variantas, tiem kas neturi pinigų remontams, bet reikia važiuoti, pvz: studentams. 1.4si kaip ir visi benzininiai varikliai išėjo su gamykliniu variklio broku. Todėl perkant svarbu kiek įmanoma nuodugniau ištyrinėti variklį. Galios turi daug, bet tik iki 2 žmonių, vežant daugiau keleivių jau reikia apgalvoti viską iš anksto arba smaugti variklį. Nepasakyčiau, kad šie varikliai labai užmušami, nes man jau keičiant tepalus, su tepalu išbėgo daugybė metalo drožlių. Dabar jau beveik 15000km pravažiuota ir viskas taip pat. Pats didžiausias minusas yra šlangos, kurios dažnai plyšta (dvi per metus). Manau šis modelis jau pasiekė nevertėjimo dugną (500e idealus), todėl dėl nuvertėjimo neverta sukti galvos. Per metus važiuoklėje pakeičiau tik stabilizatoriaus traukes (11e). Kaip ir kiekvienoje auto teko keisti stabdžius (kaladės (15e), nutekinti diskai, stabdžių trosai (30e), būgnų kaladėlės (30e)). Galima sakyt, kad beveik nebuvo ką tvarkyt. Brangiausias pirkinys- duslintuvo 'kelnės' (45e), todėl siūlyčiau pasitikrinti prieš perkant. Kėbulas beveik nerūdija (ne visų). Pirkti tik su dujų įranga, patikrinti variklį, išmetimo sistemą, nepirkti supuvusio, patikrinti rankinį (nebent tech ilgam), patikrinti ar veikia bagažinės užraktas (nuo centrinio), spoilerio stopas, prieštūkinė, AC( jei yra), variklio ventiliatorius, nes užsiieškosit kaip sutaisyt.
Pilnas atsiliepimas...
Ina | 2014-08-16
Rover 214
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerūdyja, 1,4Ltr 76 kW variklis pakankamai stiprus, gerai traukia ir gerai startuoja, gražus, geras matomumas važiuojant atbuliniu.
Didelės kuro sąnaudos mieste
Išvaizdus, pigus, tikrai patogus. Kelyje stabilus, nes pakankamai platus. Patvari važiuoklė. Labai patogus el. langų valdymas - ne ant durelių, o prie bėgių svirties. jei paliksit pravirą langą ir per liūtį nesušlaps ir nesuges mygtukai ;) Puikiai traukia,gerai startuoja. nusipirkus teko keisti tarpinę (~900 Lt) Kaina nuvertėja greitai ir stipriai. Didelių eksploatacijos išlaidų nebuvo (detalių kainos dabar jau norma), apart didelių kuro sąnaudų. Patikrinti variklio tarpinę (pardavimui pas mane buvo įdėta kartoninė), galinio stiklo valytuvą (linkusi nukritinėt šlangutė, tai kai ji nukrenta, nepurškia langų valymo skysčio) ant galinio stiklo.
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2014-07-15
neblogas paprastas automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda, manevringumas, lengva prieziura bei nebrangus islaikymas. kaip sena masina mazai veikiama korozijos.
gali pasitaikyti nesandarus liukas, truputeli barskutis.
Automobilis ganetinai nebrangus ir geras, invseticiju daug nereikalauja, lengva prieziura, grazi isvaizda ir trauka, manevringas, daliu rasti nesunku. Vairuoju 214si varianta, rimtu gedimu neturejau, isvaizdi masina, trauka nebloga,taciau noretusi kiek galingesnio variklio dabar, todel patarciau iskarto pirkti bent 1,6l varikli(216 roveris) arba MG versija(sekantis masiniukas bus :D). kaip 97metu masina gan mazai parudijusi. pekant gerai apziurekite ar nera pusleliu priekiniuose sparnuose aplink posukius, zinoma arkas, dugna ir t,t, pas mane galinese arkose dar tik atsiranda pusleles ir aplink viena posuki rimciau parudije. beje, patikrinkit stoglangio sandaruma, ar krastai neaprudije, ar veikia mechanizmas. zodziu viska nuodugniai atidziai apziurekit ir ar dregme nesikaupia, zapaskes vieta,ar peciukas gerai sildo, nes girdejau kad kiti skundziasi jais. na bent man gerai ten su juo viskas. pirkti iskarto galingesni varikli negu 214 si arba riktis brangesni MG varianta,. kiti patarimai isvardinti viruje :D
Pilnas atsiliepimas...
tonas | 2014-04-23
blogis tokia masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gali nupirkt pigiai gan neblogu metu
jis visas yra tik minusas
Automobilis prastas, labai didelis nuvertejimas. Niekam nepatarciau pirkti 214si. Variklis neekonomiskas. Mazam mieste 12l, trasoi apie 8l. Labai brangios detales. Nelaiko itempejai, tai juos laiku keist yra butina. Galvos tarpine nelaiko o kainuoja ji 180lt. Man itempejas naujai pakeistas subirejo tai remontas kainavo 1500, tik perinkus varikli po keliu tukstanciu km pradejo antifriza leist i cilindra Tai teko parduoti. Nuvertejo per metus nuo 5000 iki 2500. Nors as ja is uzsienio parvariau mokejau 1000 euru, bet zodziu minusas konkeretus. Brangu ja eksplotuoti ir remontuoti. Dar tas brangumas nesvarbus kad tos brangiosios dalys laiktytu ilgai. Reik varyt tvarkyt tik pas gerus mechanikus. Nes yra tokiu asilu kurie nelabai suvokia ka su tokia masina daryt. Pirkit vokiska ar japoniska masina tik ne roveri. Nors girdejau kad 620gan neblogo.
Pilnas atsiliepimas...
Rover 220 D | 2013-02-10
Rover 2.0 D (63kw)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, ekonomiskas, manevringas, patikimas
Plastikai barska, gale vietos keleiviams neperdaugiausia
Geras nedidelis miesto automobilis. Siek tiek barskutis tai tikrai, daug plastiko ir jis vietom nekaip pritvirtintas bet sitos problemos issprendziamos, garso izoliacija jei lyginti su honda civic tai tikrai geresne nes ir ta auto turejau, seip patogus judrus ir su tokiu varikliu labai smagiai lekia. Dyzelinis variklis Hondos tad patvarus. Mieste paciam apie 6 dyzelio ziema valgo, vasara ir uzmiesti aisku pigiau, nu bet ne audi kuri valgo 10l. variklis tikrai patikimas tik reikia priziureti dyzelio slangeles kad neleistu nes daug kas susiduria su beda kad kuras gryzta atgal i baka (bake nera atskiro siurbliuko) tad kuro sistema turi buti sandari. Eksplotacija tikrai viena is pigesniu, viskas honda ir su detalem ner problemos, bet kurioj parduotuvej gausit daliu, pats visiskai nesusiduriu su sia problema, aisku nebent reikia kebulo ar salono daliu, tada jau teks skelbimus pavartyt. Jei kas pirksit dyzeliniu varikliu parartina pirkti 63 kw varikliu. nuo 77 kw skiriasi tuo kad siurblys mechaninis ir nera intercoolerio, jo ir nereikia nes tokiam auto traukos net ir per daug. Siurblys mechaninis, nera kam gesti, daug kas turi problemu su siurblio elektronine dalimi, jos remontas tikrai nepigus. Aisku kaip ir kiekviena auto perkant visa apziuret reikia kad nebutu surudijus ir t.t. Bent jau pas mane nera nei vienos rudies nei ant dugno nei ant kebulo, tikrai nustebino apziurinejant.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2012-10-23
216 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus, manevringas
naudoja nemazai kuro, genda automatine greiciu deze ir motoras
atrodo gan isvaizdziai, motoras traukia neblogai, taciau automatine greiciu deze nelaiko visiskai, per tris metus teko pakeisti dvejes, pradeda griezti, cakseti ir nevaziuoja, remontas ne is pigiuju. traukia neblogai visgi doh, bet buvo perkaites tai velgi teko investuoti nemazai pirkau uz 8000 lt per tris metus sukisau per 5000 lt ir vistiek teko priduoti i srota uz 1300 lt vienu zodziu problema o ne masina bek kuo toliau nuo sitos masinos, nebent turi atliekamu pinigu :D
Pilnas atsiliepimas...
rover | 2012-07-26
214 si silverstone
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas, dinamiskas
prasta garso izoliazija, neekonomiskas ir garsus variklis
Taigi apie metus turejau rovery 99 m su 1,4 l benzininiu motoru. Mazas miesto automobilis. Isvaizdus ir pagal savo dydi tikrai talpus. Variklis gan galingas kaip 1,4 kubaturos, taciau ir kura megsta, vilniuj 9~10 l suvalgydavo, trasoj 7 l. Taciau kai teko vazineti autostrada atsirado daug erzinanciu dalyku, tarkim labai prasta garso izoliazija, svilpia vejas pro visur kur tik imanoma. Prie 130 km/h apsukos virs 4200 budavo, taigi rydavo kura kaip didelis. Trumpi begiai, del to vaziuojant virs 100 km/h apsukos dideles ir motoras net rekdavo. Siame automobilyje patiko tik vaziuokle, taciau ji buvo zeminta ir labai gerai stovejo ant kelio. Dar gan patogi sedyne, taciau posukiuose nelaiko visiskai. Nepatiko minksta sankaba. Pirkdamas apziurejau tris modelius ir visu sankaba labai minksta, kamsciuose sis dalykas nervindavo. Stabdziai gilus ir nejautrus, nors visos kaladeles buvo naujos. Labai prasta dureliu abloskiu medziaga, kai dedi alkunes sulusta, buvo ant vienu sulauzyta, kita pats sulauziau net negalvodamas kad taip greit gali sulusti... Per metus is arku bei priekiniu sparnu pradejo kilti rudys, taip pat virs priekinio stiklo. Net tetes 93 m mazdoj per 5 m tiek neiskilo... 1,4 benzinas, 76 kw. Traukia gerai tiek mieste tiek uzmiestyje, taciau garsiai dirba. Pirkdamas apziurejau 3 variantus su 1,4 motorais ir visuose barskejo kompensatoriai ( garsas kaip dyzelinio). Sake pirk, cia nebeda, tai ir pirkau. Bedu tikrai nebuvo, bet tas garsas labai ikyrus. Galetu buti ilgesni begiai, nes apsukos uzmiestyje dideles. Surinktas ant civic bazes, del to vaziuokles dalys tinka nuo honda civic. Gedimu nebuvo visiskai, taciau ivaziavau gal tik 5000 km. Nuvertejimas didelis, nes cia Roveris, o tai gal pigiausios masinos. Tik miesto automobilis. Butinai pravaziuoti. Jeigu patiks pirkt, jeigu ne tai ir nepriprasi. Per metus niekaip nepripratau prie minkstos sankabos.
Pilnas atsiliepimas...
Algis | 2012-06-09
Bėda
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Miesto automobilis.
labai didelės detalių kainos, o ir gedimai dažni.
Kaip moteriškas miesto automobilis yra pakankamai geras,manevringas.Variklis puikiai reaguoja į apsukas.Viduje apdailos medžiagos ne pačios pigiausios todėl ir atrodo gerai.Bet čia visi privalumai ir baigiasi. Variklis 1,4 smagus kaip tokiai mašinytei ,bet kaip ir visiems čia rašiusiems galiu paantrinti problemos su galvutės tarpine. Nuvertėjimas didžiulis ,o detalių kainos kosminės.Guolis 600 Lt, tarpinės pakeitimas 1000. Variklis ir važiuoklė, du dalykai dėl kurių galit turėti vėliau daug bėdos ir nemažų išlaidų.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Rover modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   400 serija45  
  200 serija25  
  Vidutiniai   600 serija75  
  Reprezentaciniai  800 serija  
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai