Markės
1120 iš 1388
Rover 75 1999 - 2006
Rover 75, 1999 - 2006
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 11
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Rover 75 1999 - 2006Rover 75 1999 - 2006Rover 75 1999 - 2006Rover 75 1999 - 2006Rover 75 1999 - 2006Rover 75 1999 - 2006Rover 75 1999 - 2006
Rover 75 buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulu. 75 modelis buvo pradėtas kurti kaip Rover 600 atnaujinimas, nors spauda klaidingai manė, jog 75 bus gaminamas ant BMW 5 bazės. Automobilis greitai susilaukė pagyrų už važiavimo kokybę, interjerą ir tradicinę išvaizdą. Automobilio kritikai jo dizainą laikė per daug "retro" stiliaus ir per mažai “sportišku”, tačiau 75 laimėjo eilę tarptautinių “gražiausio automobilio” apdovanojimų. Jam buvo pritaikytas 4.6 L V8 agregatas gautas iš Ford Mustang ir galinių varomųjų ratų pavara. Tačiau pardavimai buvo nuviliantys, kadangi nepajėgė konkuruoti su BMW 3 serijos ar Audi A4 automobiliais.
Rover 75 buvo vienas populiariausių vyriausybinių automobilių Britanijoje.  

Automobilis pelnė ne vieną apdovanojimą tame tarpe ir šiuos:
  • 1999 metų automobilis, geriausias kompaktiškas automobilis ir geriausias dyzelinis automobilis (pagal žurnalą „What Car?“).
  • Geriausias 1999 metų pasaulio automobilis (pagal žurnalą „Auto Express“).
  • Geriausias 1999 metų verslo automobilis (pagal žurnalą „The Journal“).
  • Geriausias 1999 ir 2000 metų importuojamas automobilis Japonijoje.
  • Geriausias 2000 metų prabangus automobilis (pagal žurnalą „What Car?“).
  • Geriausias 2001 metų prabangus automobilis (pagal žurnalą „Diesel Car“).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
2017-03-08
noriu pirkti 75 2,5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas ,grazus
niera
planuoju pirkti rover 75 su 2.5 varykliu automata ,kiek sunaudoja kuro mazdaug ?
Sauliux | 2013-06-27
Superinis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigiai nuperkamas, taupus, komfortiskas, isskirtines isvaizdos.
Siek tiek platokas apsisukimas, gale reiketu parkingo.
Dyzelis, 2 ltr., 85 kW. Puikus automobilis, issiskiriantis savo isvaizda, komfortu ir maza kaina. Kainos ir kokybes santykis idealus. Labai stabilus kelyje, skirtas protingam vaziavimui (kas nori draskytis, imkit BMW). Variklio galios tikrai pakanka, jei reikia greit ka nors aplenkti ar ivaziuoti i statesne ikalne. Labai taupus kuro atzvilgiu. Detaliu nerealiai daug. Mano automobilis buvo ne pacios geriausios bukles, kai pirkau, bet detales gavau be problemu. Detaliu kainos vidutines. Gerai priziurint, automobilis tarnaus ilgai. Surinkimo kokybe labai gera. Kebulai kokybiski, BMW variklis ilgaamzis ir nebrangiai aptarnaujamas, vaziuokle - nesudetinga ir gerai laiko. Dazniausiai roverius keikia tie, kurie ju neturi :) Vazineju jau metus ir nei vienos dienos nesigailejau, kad ji nusipirkau. BMW variklis. Tai jau viska pasako. Kiek zinau is meistru - retai remonto reikalaujantis. Automobilis nereikalauja daug pinigu islaikymui, nereikia daug kuro (vid. 7 ltr.), nuvertejimas didesnis tik del lietuviu "meiles" audinems ir pasatams :) Paziureti, kad veiktu elektronika, geriau nepirkti svedisku (buna supuvusios vaziuokles), patarciau imti dyzeli.
kestas | 2013-04-17
tikrai geri auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus patogus ekonomiskas
dideliu nera
na meslo zmones pila patys netureja,turiu 4metai tvarkiau vaziukle ir viskas ,kainos detaliu ne brangiau nei bemso.minkstos ekonomiskos stabilios ypac 2litru dizeliukai. 2litr 85kw. detales ne brangiau kaip bmv savo ribose na ziureti jo stovi kaip kiekvienos masinos
Speedxxl | 2013-02-24
Vargas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kėbulo, salono kokybė.
Variklis, sankaba.
2000m. gamybos, surinktas Anglijos fabrike. Pirma registracija 2001 m. Pirktas 2008 m. parvarytas iš Prancūzijos. 1,8 ltr. be turbinos, mechaninė pavarų dėžė, BRC dujos dėtos Lietuvoje. Didelis nuvertėjimas, lietuviai nemoka remontuoti. Per 4,5 metų pakeista galvos tarpinė 2 kartus: 2x500 lt už darbą +~100 lt. tarpinė. Sankaba: 2 cilindriukai (pagrindinis ir darbinis) ~1500 lt. Greičių dėžė iš sąvartyno 400 lt. darbo kainos neprisimenu. Galinis duslintuvo bakelis, LT nebuvo visai, "Wolker"užsakinėjo atrodo iš Belgijos 500lt. Babinos 2*90 lt. naujos, aukštos įtampos laidai 90lt./kompl 2 vnt. Vandens pompa 200 lt. Termostatas 16-30lt., su plastikiniu dėklu 85 lt. Perdeginėja borto kompiuterio pixeliai, paskutiniu metu beveik neišėjo suprasti rodomų skaičių. Žiemą sunkiai rakinėjasi galinės durelės, bagažinė. Važiuoklėj pakeista keleta traukių už kelis šimtus, restauruoti šarnyrai už 600 lt su didesne garantija, nei naujų. Per visą eksploataciją neatsirado nei vienos rūdelės (parvaryta buvo iš Prancūzijos) Tikrinti sankabą, vairo kolonėlę, borto kompiuterio išdegusius pixelius (jei pradėjo, nyks ir toliau, daugiau). Jei galvos tarpinė nepakeista į naują metalinę juodą (firmos pavadinimo neprisimenu), reikės keisti, tai pripažinta gamintojo, kad jos visos buvo nekokybiškos.
Alfridas | 2013-02-07
2001m. CDT 2,0 ltr. dyzeliukas, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patvarumas, komfortas, dizainas, maža kaina, nevagia
Brangi sankaba, žemokas, nemėgsta atgrubnagių meistrų, kiek didokas posūkio radiusas
Turiu šį universalą jau trys metai. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/9832.html Sužavėjo savo ekonomiškumu, patvarumu, komfortu, dizainu ir puikiu kainos ir kokybės santykiu. Prie visų parašiusiųjų išsakytų pliusų: puiki salono garso izoliacija dėl idealaus aptakumo, storų stiklų ir dvigubų skardų, nerūdyja, labai stabilus kelyje dėl plačios, ilgos ratų bazės, žemos stovėsenos ir svorio balanso. Variklis, mechaninė greičių dėžė, pakaba - neužmušami. Patogus ilgoms atostogų kelionėms. Nepavargsti važiuoti. Sulenkus užpakalines sėdynes, patiesus storą čiužinį - puiki dvivietė lova su atskirai atsidarančiu galiniu langu. Gaila tik, kad stogo liukas - retas atvejis šiuose auto. Dėvėtų originalių detalių pakankamai ir ne brangiau, kaip kitoms auto. Jeigu dėti originalias naujas - brangu, bet tarnaus ilgai ir atsipirks. Į tokią mašiną verta įnvestuoti, jeigu neketini parduoti. Tiesą sakant, nors visi pliusai su kaupu atsveria minusus, tačiau jų yra. Pagrindinis, didžiausias - sankaba. Jeigu viską keisti naujomis originaliomis detalėmis - kainuos pusę mašinos, bet užteks likusiam gyvenimui. Tiesa - lietuvių auksarankiai daug ką gerai ir nebrangiai restauruoja. Radus nesudrožtą šrote (laimei, radau savo mieste) nebrangiai važiuosi 200 000 km. be problemų. Kitas minusas, kuris pasijunta ilgiau važinėjant mieste, kai reikia dažnai išlipti - žemas ir nuožulnus priekinio stiklo statramstis, stogas ir grindys. Žemesnis, jaunesnis vairuotojas to nepajus, bet mano atveju, reikia gerokai pasiraityti, kad vaikščiotum be guzų ir sveiku stuburu. Sėdiesi ko ne aukštielninkas, įsikibęs stogo ragų, kaip į jaunatvišką sportinį automobilį, todėl vadinti jį senjorų automobiliu nesiverčia liežuvis. Po jo, į žmonos POLO sėduosi, kaip į džipą.. Žemas dugnas dažnai čiuožia per provežiuotą, apsnigtą kelią. Visos kitos bėdelės - kaip ir kitų auto, kurių per 56 metus turėjau daug. Tai solidus autostradų ryjikas. Tik čia atsiskleidžia visas važiavimo malonumas. Sėdi patogiai raudonmedžio rojuj, salonas - feng - šui viršūnė, sklendi tyliai, ramiai, šypsena lyg ausų, muzikikė hi - fi. ir visos bėdos pofik. Neketinu parduoti, kai viskas čiki. Rekomenduoju, tik raskit nesudrožtą. Užtenka nuimti tepalo dapylimo dangtelį, veikiant varikliui ir bus aišku pirkti ar ne. Jeigu jis šoką, kaip girtas tango, taikydamas nukristi žemėn - bėk tolyn. Variklis - vienas geriausių, neėda tepalų, ekonomiškas, patvarus. BMW ir Afrikoj BMW. neturėjau dar bėdų, tfu - tfu - tfu. Reikia stebėti dirželį ir laiku keisti. Brangu, bet ilgam. Eksploatacijos kaštai pilnai tenkina, mažai nuvertėja. Jeigu kvailioja elektronika - gali būti skendęs. Jeigu pradeda važiuoti beveik atleidus visą sankabą - jai greitai galas. Jeigu svyruoja laisvos apsūkos - išlaidos srauto matuokliui, o gal ir turbinai - geriau bėk toliau. Neužmiršk pasigrožėti tepalo dangtelio šokiu. Jeigu nusipirksi naują, prižiūrėsi, kaip savo žmoną ir važinėsi senjoriškai - be didesnių problemų sulauksi 500 tūkstančių kilometrų jubiliejaus.
Kestis1 | 2012-12-10
Rover 75, 2.0 CDT ir CDTi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, komfortas, ekonomija
as su ja jau 6 metai......tik dabar turejau reikalu su sankaba kuri brangi.
Turiu 2 1999 ir 2004 metu. puikus automobilis. 1999-2000 metu surinkimo kokybe geresne nei 2000-2006 bet nera esme. pirkciau tik dizelini. nes turiu ir neturiu jokiu bedu. Man viskas tinka. sankaba taip brangi, taciau reiketu nepirkti devetu daliuy o pirkti nauja isminamaji ir pagrindini cilindra. ju abieju kaina yra nuo 700 iki 1300 Lt. bet pakeitus galima pamirsti bent 100000 km. jei dyzelis ir nesurudyjes, pirk. tikrink sankaba ir kondencionieriaus ventiliatoriu ( ar sukasi). Vaziuokle neuzmusama.
amico | 2012-08-28
rover 75 2.0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas. patogus malonus, isvaizdus
net nzn, rovereis vistiek nepasitikiu :)
auto pirkau voketijoi.pats automobilis puikus ir patogus. pats pirgdamas ji . buvau 21 m. o ten labiau manau tiktu senjorams :) na bet apie pati auto. jis tikrai patogus ir kaip roveriu . isvaizda nera gazdinanti. salone jauties kaip kokiam prabangiam salone :) trauka nera prasta kaip tokia mdidelem auto.aisku noretusi gal ir daugeu :)problemu neturejau su auto. juo teko vazineti 1,2 metu. na varikliu skustis negaliu. problemu nera buvo. o ir vaziuoja grazei ir ramei. ilguose kelionese patogus. teko po europa vazinet.. pries parduodant turejau problema, kad karstas variklis neuzsikuria. atsales uzsikuria. vezeu meistram tai nei kaune nei vilniu nieks nerado problemos. bet pardaveu toki. ir poto paklauseu pas zmogeli kas buvo. tai kazkas su ausinimu. na kuro sanaudos apie 8-9 l trasoi 7. seip problemu neturejau. tik kaip minejau keite zmogelis kazkokia detale kuri susijusi su ausinimu tai uz viska sumokeju 70 lt. nera daug :) na o seip masina per metus is manes nesuvage nei kiek isskyrus tik benzina. net tepalu sesikeiciau nei filtru. pas vokecius viskas buvo pakeista :) ypatingo patarimo neturiu. tik tai kad uz tokius pinigus ir gauti toki komforta yra tikrai verta. na o seip roveris pagal atsiliepimus nera patikimas dalykas. o ir megstantis servizu. na bet man papuoles variantas buvo idialus ir jokiu problemu nebuvo tesiog pigus su aukst komfortu automobilis :D tas pats kaip koks padisofke gariunsku treningas :D bet zmones nesioja ir auto vazinet galima. jai nusprendet pirkti toki. tai neatkalbinesiu. 75 roveris nera problematiskas
Domas | 2012-03-11
Rover 75 - Mažesnysis Rolls-Royce Broliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus automobilis už žemą kainą, išskirtinis, komfortiškas, saugus.
Motoras ir Rover gamyklos bankrotas visgi gero jam nedavė...
Svajoji apie prabangų automobilį, bet biudžetas nieko brangus įpirkti neleidžia? Ne bėda. Taip pat buvo ir man, todėl ir įsigijau Rover 75. Ka gi. Savąjį Rover'į nusipirkau Rigoje, kadangi Lietuvoje susirasti sau tinkantį deja, nepavyko. Tai 2003-ųjų juodas sedanas su šviesiu salonu ir 2L dyzeline širdimi. Žinoma, gąsdino faktas, kad Rover'ių gamykla bankrutavo, tačiau dalių gauti tikrai nėra pernelyg sudėtinga, tuo labiau, kad pakankamai anglų atkeliauja į mūsų kraštus, kurie čia paleidžiami dalimis. Kas šiame automobilyje mane labai žavi, yra jo dizainas, kurio nesumaišysi su jokios kitos šalies automobiliais, tai - tikras britų atstovas su iš ties prabangiu salonu. Tai tarsi mažesnysis Rolls-Royce broliukas. Automobilio eksterjeras taip pat puikus. Žodžiu, išvaizda tikrai puiki ir išskirtinė. Taip pat komfortas... Šis Rover'is juo tikrai gali pasigirti. Ne veltui britų vyriausybės darbuotojai jį buvo taip pamėgę, o anglai komfortui tikrai reiklūs... Kas be ko automobilis tikrai atkreipia aplinkinių žmonių dėmesį, nes atrodo kur kas prabangesnis už automobilį kainuojantį 10 tūkstančių... Deja, po kapotu esantis 2L variklis tikrai didelio optimizmo nesukelia... Automobilis sveria nemažai ir norint pasimėgauti greitesniu važiavimu, jo tikrai nepakanka. Tad mėgstantiems "užminti tapkę", šis automobilis tikrai netinka. Tai automobilis mėgstantiems ramiai, komfortiškai važinėti. Kas del eksplotacijos, tai viskas ką teko keisti - buvo tepalai, o visa kita - veikia kaip laikrodis visus metus, kuriuos aš jį turiu. Rover gamyklos bankrotas turėjo didžiausią įtaką visiems Rover automobiliams, nes tai gąsdina pirkėjus, bet Anglijoje jų buvo prikepta tikrai nemažai, todėl dalių gauti tikrai įmanoma. Nuvertėjimas jį taip pat ištiko ne dėl to, kad tai prastas automobilis, o dėl to, kad Rover kompanija bankrutavo. Kas gi daugiau? Gerai tikrinti servise...
Saulius | 2011-09-10
ROVER 75 2.0 V6 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, konfortiškas, elegantiškas
kiek lėtai įsibėgėjantis
Aukščiausios klasės automobilis ROVER 75, su 2.0 litrų, benzininiu V6 varikliu, ne kartą pelnęs Metų automobilio titulą. Tai angliškos aristokratijos ir elegancijos derinys. Didelis ir saugus (8 oro pagalvės), geras ir išlaikymui daug lėšų nereikalaujantis limuzino klasės automobilis. Idealus kainos, kokybės bei komforto santykis. Pakaba - BMW koncerno nuopelnas. Gražus odinis salonas, šildomos priekinės sėdynės, puikiai kelią apšviečiantys žibintai. Pakaba neužmušama. Kartą pakeitęs detalę gali pamiršti. Visiškas absurdas dėl detalių kainų brangumo šiam roveriui. Pats važinėju su tokiu roveriu ir galiu pasakyti, kad detalių kainos niekuo nesiskiria nuo VW, Audi ir kt. Realiai daugiau originalių detalių, nei kiniško šlamšto. Pvz, Kia atraminis guolis kainuoja 100lt, o čia 50lt originalus angliškas.Detalių kainos panašios į BMW bet apie 30-40proc. pigesnės. Kai, kurios pakabos detalės pigesnės nei golfams. Galiu drąsiai pasakyti, kad teko važiuoti su nauju Toyota Land Cruiser bekelia, tai Rover 75 lenkia kokių 50proc. savo konfortiškumu, minkštai apvažiuoja duobes ir akmenis. Beja net nėra ką lyginti su BMW 3 ar Audi A6. Greičiau tai būtų viduriukas tarp BMW 5 klasės ir BMW 7 klasės. Neveltui sakoma, kad tai limuzino klasės automobilis. Dar vienas mitas, kad kadangi automobilio gamyba nutrūko sunku rasti detalių... Tai visiškas blefas. Pasiskambinkit į detalių centrus ir įsitikinsite, kad taip nėra. Dar vienas mitas, kad jei jau žmogus išgirsta žodį rover, pasigirsta nenkonkretus komentarai, kad tai išvis ne automobilis o tarpinė tarp sėdynės ir žemės. Taip. Galiu visisškai sutikti su tuo, kai kalbama apie Rover 25, 45, 200, 400, 600 ir pan. Bet, kai tai liečia 75 yra visiškai kita tikrovė. Rover 75 2.0 V6 benzininis variklis pats ekonimiskiausias ir patikimiausias. Nėra buvę atvejų, kad būtų problemos su tarpinėm, nebent "ypatingi" vairuotojai pamiršta, kad reikia įpilti aušinimo skysščio karts nuo karto. Tuo tarpu Rover 75 su 1.8 ir 2.5 benzininiu varikliu problemų jau turi su tarpinėm. Tiesa, išėjo tarpinių patobulimai, bet vėlgi remiasi į pinigus viskas ir papildomais kaštais. Smagumas pasireškia tuomet, jei į 2.0 litrų variklį yra įmontuota tiesioginio įpurškimo dujinė sistema. Tuomet tai ne tik elegancijos ir komforto derinys, bet ir ekonomiškumo viršūnė. Užmiestyje 2.0 litru variklis sunaudos apie 8,5 – 9 litrus dujų, tuo tarpu mieste (Vilniuje) apie 10-11 litrų. Pastebėjote, kad nei vienu žodžiu neužsimenu apie dyzelinius variklius. Ech ogi todėl, kad jau čia ir prasideda visas antiekonomiškumas. Kaip žinote dyzelinį gerą variklį surasti sunku, todėl šiuo metu rinkoje dyzeliu, lyginant su ir benzininių varikliu su dujine įranga kaina yra šiek tiek mažesnė. Aišku niekas nežino kodėl. Todėl, kad dyzeliu varikliu eksploatacija yra labai brangi (pvz. nulėkus turbinai, remontas mažu mažiausiai kainuos 1500Lt, o kuro siurblio remontas dar tiek pat.) ir dyzeliu važiuodamas niekuomet nesutaupysi tiek kiek dujomis. PVZ. 2.0 benzininio vidutines kuro sanaudos 10litrų dujų, 100km suvalgys 23lt. 2.0 dyzelio vidutines kuro sanaudos 7litrai, 100km suvalgys 7x4,20=29,4 litus 2.5 dyzelio 10litru. 100km suvalgys 10x4,20=42 litus Apie baltarusišką išvis patylėsiu, o be to esant užsienyje baltarusiško nerasit ir vargu ar dabar yra galimybė pastoviai ir reguliariai gauti pigaus dyzelio Lietuvoje. Bet pala, imkim baltarusišką už 3,5 Lt už litrą. 2.0 dyzelis - 7x3,5=24,5 litai 100km, 2.5 dyzelis sunaudos 100 km – 10x3,5=35Lt. Kaip beskaičiuosit dyzelis šiam modeliui nėra draugas. Atkreipkite kiek apsitrynes vairas ir pedalai, nes jai automobilio rida virš 200000 km vadinasi ir vairas bei pedalai labai nusitrynę. Atidarykite tepalų dangtelį ir šiek tiek paspaudę pedalą žiūrėkite ar jo neišspjauna, jei taip galite palikti automobilį ramybėje. ATkreipkite dėmesį kokios spalvos tepalas. Jei tamsus vadinasi tikimybė, kad jis buvo kažkada keistas labai maža - vėlgi abejotinas pirkinys. Jei žmogus turi dokumentus apie atliktus darbus ir nusimano apie savo automobilį bei žino kone visus atsakymus, kuriuos užduoda pirkėjas - geras signalas ir neabejotina sėkmė. Pvz. Daugelis perka automobilį ir net nežino, kad pirmutinis reikalas yra pasikeisti ne tik tepalus ir filtrus bet ir paskirstymo dirža, jei automobilis nuvažiavęs virš 100 tūkst. km. Kitaip kiekviena kita diena gali pasikeisti naujo variklio paieškomis. Geras pardavėjo ženklas kai jis pakeičia paskirstymo diržą, tepalus ir filtrus pats. O jei dar gali įrodyti tai dokumentais, ir nepriekaištauja automobilio patikrai servise, vadinasi su automobiliu jums pasiseks. Kai automobilis turi istorijayra nesunku atsekti, kaip juo buvo rūpinimasi. Kityais atvejais bėkite nuo tokiu pardavėjų, kurie asteit atvarė automobilį ir nieko apie jį nežino. Arba važinėjo metus kitus pats juo ir vėlgi nieko nežino. Žodžiu nepirkit katės maiše.
Saulius | 2011-04-17
Rover 75 2.0v6 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda,komfortas
k serijos varikliai ypac v6
stabilus,komfortiskas,puiki isvaizda komfortiskas salonas,isore traukianti aki! nedaug jauciamas galios trukumas, pagrindines ligos variklio isiurbimo kolektoriaus gedimas bei variklio galvu tarpiniu gedimas! Automobilis nebrangus bet jo dalys yra brangios ir gauti yra daug sunkiau nei pvz. audi bmw ir t.t. Pagalvok kam perki automobili jei tik tam kad nuo tasko a iki tasko b nuvykti tai nepatariu,jei tau automobilis tau daugiau nei transporto priemone tai pasirinkimas neblogas!
 
12
Rover modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   400 serija45  
  200 serija25  
  Vidutiniai   600 serija75  
  Reprezentaciniai  800 serija  
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO