Markės
1149 iš 1420
Saab 9-3 1998 - 2003
Saab 9-3, 1998 - 2003
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 16
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Saab 9-3 1998 - 2003Saab 9-3 1998 - 2003Saab 9-3 1998 - 2003Saab 9-3 1998 - 2003Saab 9-3 1998 - 2003Saab 9-3 1998 - 2003Saab 9-3 1998 - 2003Saab 9-3 1998 - 2003Saab 9-3 1998 - 2003
Saab 9-3 yra kompaktiškas prabangus automobilis gaminamas su trijų ar penkerių durų hečbeko ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. 9-3 dalinasi savo platforma su Opel Vectra ir su Cadillac BLS. Tai mažiausias Saab išskyrus trumpą laiką gamintą modelį 9-2X, kuris buvo gaminamas ant Subaru Impreza bazės. Šis modelis buvo paskutinis Saab, kuris turėjo kompanijos vystytą H serijos variklį. Pirmos kartos 9-3 iš esmės yra atnaujintas paskutinės kartos Saab 900. Išorėje pakeitimai buvo labai nežymūs, tačiau patobulintas automobilio valdymas ir žymiai pagerintas saugumas su dabar standartinėmis šoninio smūgio oro pagalvėmis ir galvos apsauga. Ir Saab 9-5, ir Saab 9-3 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose tiriant šoninį smūgį. Vėliau dar geriau pasirodė Volvo S40 automobilis. 9-3 automobilis buvo gaminamas ir su nauju žemo slėgio turbo varikliu, be to pirmakart Saab gavo dyzelinį variklį pasiskolintą iš Opel Vectra.
Saab 9-3 kartu su Saab 9-5 ir Volvo S70 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose tiriant šoninį smūgį.

Buvo gaminama speciali Saab 9-3 Viggen versija pavadinta kaip anksčiau gamintas Saab 37 Viggen naikintuvas. Viggen išvystė 230 AG (172 kW) galią esant 1.4 bar turbinos slėgiui (Mitsubishi TD04-HL15-5 turbina). Nauji Viggen pirkėjai JAV gaudavo dviejų dienų vairavimo kursus ir turėjo progą papietauti su Saab JAV atstovybės vadovais. Ši programa vadinosi „Viggen Flight Academy“ ir vėliau išsivystė į „SAAB Aero“ akademiją.

Automobilis buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 16
Saab | 2016-07-20
Saab 93 2.2 TiD 2000 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaida, sedynės,
rudys, detalių kaina, nuvertėjimas, sunku parduodi, važiuoklė kieta, prasta garso izoliacija
Nusprendžiau pirkti Saab, nes kaina ir ką gauni už ją yra tikrai gera. Lietuvoje Saab'ai tikrai nuvertinami. Bet tikrai yra gera mašina jei ją prižiūri laiku. Pats turėjau 93 kupa. Pirmiausia tai man patiko jos išvaizda ir patyginus gana rena lietuviškuose keliuose. Odinės sedynės, kondicionierius, auto pilotas. Tačiau pirkau pigiai, todėl turėo trūkumu. Kebulas buvo parudijęs, ypač galinės arkos ir dureliu šonai. Važinėjau metus realiai be problemų kai prasidėjo nesamonės ir galima sakyti visa mašina subyrėjo. Pirmiausia dingo varyklio trauka. Galvojau turbina, tačiau nuvarius pas saab specialistus išvalė egz sistema, pakeitė 2 vakuminius voztuvus ir galia grįžo. Sumokėjau 200 eur. Pravažiavau 4000 km. vėl tas pats... Po to pradėjo kalti priekiniai amortinatoriai. Ju kaina su pakeitimu gaunasi apie 320 eur. Salone tikrai malonu sedėti ir nepavargsi per ilgas keliones. Tik jaučiasi pigumas, nes viskas kleba arba cirska. Nori daugiau kokybės. Pas mane buvo 2.2 Tid 85 kw. Tai galios man asmeniskai truko. Mieste važinejant užtenka. Bet užmiesti prieš lenkinat pagalvoji 5 kartus ar tikrai spėsi aplenkti važiuojant ant 100 km. Nes greitėja lėtai. Arba jungi žemesnę pavara. Varyklis pats dirba kaip traktorius, garsiai ir labai virbacija salone jauciasi. Mieste man apie 10 l dyzelio imdavo. Trasoje 6 l. Jų nuvertėjimas didelis. Varyklis 200 e. Amortizatoriai galiniai 100 e. Priekiniai 320 e. Neskaičiuojant stadžių, tepalų, filtrų... Tikrinti servise ir žiūrėti, kad nebūtu daužta, nes pradės rudys listi.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2016-06-22
saab 9-3; 85 kw 2000 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas kaip traktorius
Nemalonus vairuoti
Sveiki, susigundžiau saab 9-3, apie ši automobili domėjausi iš įvairių šaltinių atsiliepimai buvo tikrai geri, tad nusprendžiau įsigyti nebrangu ir patikima auto. Sugundė prieinama kaina ir teigiami atsiliepimai. Įsigytas automobilis labai nuvylė. Dėl teigiamų atsiliepimų matyt susidūriau su šio auto mylėtojais. Pradekime nuo to kad konforto šioje mašinoje nematyti. Variklis triukšmingas, didele vibracija ir garsas nuo jo salono viduje, sėdynės tirai ne patogiausios, vairas sunkus ir galima sakyti nesireguliuoja, vairavimas malonumo neteikia. Salonas pigus, barškantis ir akai negulantis, audio aparatūra gamykline taipogi ne fantastika. O kai teko apsilankyti servize tai mane tikrai pribloškė detalių kainos, nors buvau skaitęs, kad daug detalių tinka nuo opelio, bet tai tikrai netiesa. Ir dar jos tikrai žymia brangesnės nei kitu tos pačios ar net aukštesnes klasės auto. Ir jokio ten panašumo su opeliu ši mašina neturi, nebent kaladėlėmis. Kas juokingiausia šito seno kibiro daliu dar bet kur negausi, aš čia apie pakaba. Tikrai jokių teigiamu atsiliepimu, teko važinėti nemažai su kitu gamintojų auto, šis tikrai prilygsta traktorui, o ne legvajam auto. Sunkus valdymas konforto stoka, brangus išlaikymas. Oda ir kiti konforto elementai nepriduoda pranašumo, nesusigundykite. Variklio galios tikrai užtenka. Kuro sąnaudos manyčiau tikrai nedidelės 7-8 litro - 100 km. Bet jau vibracija, kaip traktoriaus. Variklio pagalve 110 EU, šarnyras dešinės pusės 45 EU, Galinio tilto salenbokai 1 vnt - 18 EU. + darbai. Nepirkit.
Pilnas atsiliepimas...
Gilbertas | 2014-09-22
SAAB 9-3 2,2 Tid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, kaina, patogumas, kuro sąnaudos, išvaizda
nėra kavos puoduko laikiklio.
Per du su puse metų gedimų neišlindo, daryti tik einamieji - stabdžiai, tepalai, dirželiai. Pakaba gana komfortiška, bet kartu ir stabili posūkiuose. Salonas patogus, sėdynes minkštos, sudėti beveik visi įmanomi to laikmečio privalumai. Erzinančios smulkmenos - vairas reguliuojasi tik nuo savęs pirmyn atgal, o ne aukštyn-žemyn. Garsiai dirbantys valytuvai - gana triukšmingai nusileidžia ir trenkiasi į apačią. Ir didžiausias minusas man, - tai nėra kavos puoduko laikiklio. Visa kita super ir atitiko mano lūkesčius. Prieš pirkdamas SAAB visi gąsdino, kad brangus remontas, bet taip ir neteko sužinot kiek jis kainuoja. O einamieji nė kiek nesiskiria kainom nuo eilinių vokiečių - A4, Vectros, Golf. Patikimas, tik linkes pasitepaluoti pro viršutinę tarpinę. Kaip meistrai, keisti tarpines neapsimoka, nes jos tiesiog nelaiko daugiau keletos tūkstančių kilometrų. Jei jau pasirinkai toki variklį tai susitaikyk, kad gražiai jis neatrodys. Nuvertėja gana nedaug, nes jau dabar šie automobiliai nėra brangūs (greičiausia dėl ne visiems priimtino dizaino) Kaip ir kiekvieną automobilį patikrinti servise labai rekomenduotina.
Pilnas atsiliepimas...
Robertas | 2014-06-24
SAAB 2002 dyzelis 92 KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras automobilio kainos ir kokybės santykis. Šaunus salonas. Avarijos atveju saugus automobilis. Grandinė vietoje diržo, jokių diržų keitimo po 70 t.km. ridos, grandinę keisti po 0,5 mln. km. Labai talpi bagažinė
Truputėlį mažoka vietos gale sėdintiems.
Automobilio kainos ir kokybės santykis daug geresnis už audi, VW ir kt. auto. Truputėlį triukšmingas stovint tačiau pradėjus važiuoti šaunus. Žinant , kad auto sveria virš 1500 kg. stebėtinai padori trauka. Jeigu nevarysite tiesiai į autorizuotą servisą galima remontuoti gana pigiai. Termostatas tinka opelių, radau originalą gamyklinį už 20 Lt., pasikeičiau pats. Automatinė antena iš Ebay su parsiuntimu 100 Lt., pasikeičiau pats. Opelinį variklį padoriai tvarko ir garažų meistriukai. Kaip ir visiems automobiliams rinktis atsakingai, kad nebūtų užslėptų gedimų.
Pilnas atsiliepimas...
Ramunas | 2014-04-18
nerekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogios sedynes; audio aparaturos garso kokybe; mazos dyzelio sanaudos (mieste 7 litrai); funkcionalus vairas
daug smulkiu tarp kuriu ir letai sylantis peciukas ziema
Si auto turiu apie metus laiko, pirkau kauno autoturguj parvaryta is vokieciu uz 4500lt. Kuri laika dziaugiausi, nes auto atrode ir vaziavo puikiai. Nebloga antikorozija, rudeliu minimaliai. Originali audio sistema labai kokybiska. Si masina man pradejo gest mazdaug po puses metu atvazinejus duobetais kauno keliais ir zvyrkeliais: is pradziu teko keist sankabos cilindriuka, veliau pradejo variklio pagalve dunkset ir priekiniu amortizatoriu paduskos. Sioj masinoj noretusi didesnio apsisukimo spindulio; taip pat gali trukdyti slenkstis is salono i bagazine, kai nulenki galines sedynes; kartais klausantis cd, magas persijungia i fm; langu pakelejai niekam tike, nuluzta; faru valytuvai taip pat neveiksnus; daznai LCD displejus issiliejes; labai nepatogiai langu pakelimo mygtukai randasi (prie rankinio kur daznokai netycia nusispaudzia). 2.2TiD 92kw, 111Ag auto kaina svyruoja nuo 2500lt iki 5000lt priekines stabdziu kaladeles 45lt; galines 110lt oro filtras 50lt sankabos cilindriukas 650lt + darbas apie 400lt perskaityt atsiliepimus
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2014-01-02
Saab 9-3 2001 2.2 Tid coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komplektacija, patikimumas, pigi eksplotacija, iskirtinumas
garsus motoro darbas, pabege pikseliai
Man asmeniskai masina patinka nes turi daug privalumu. vebasto, kondisas, autopilotas, borto kompas,odinis salonas, talpi bagazine, gera audio aparatura,ir kitos smulkmenos. bei iskirtine isvaizda. Motoras taupus, tepalais neapsipyles, ir tepalo nevalgo ( trasoje pasieme 5-5.5 dyzelino, mieste 6-7 litrus) Vaziuokle standi, gal kiek kietoka. Dugnas svarus, pats kebulas svarus, kaip tokiu metu tikrai gerai issilaikius. Kiek pasidomejus kebulo ar kitu detaliu deficito nebera. Laikas parodys kaip saabui seksis draugauti su manimi. :)) o bendrai saabu megejai sako, kad viena kart sedus prie saabo vairo kitos masinos ir nebesinori. Na paziuresim paziuresim! Variklis 85 kw 2.2 Dyzelis Noretusi, kad turbina isisuktu nuo truputi zemesniu apsuku. bet palaikant ant apsuku galios tikrai pakanka. Kolkas keiciau tik filtrus-, tepalus, generatoriaus dirzeli, stabdziu diskus ir kaladeles. ir viena vairo traukes antgali. Nepagaileti 50-100 lt apziurai servise o bendrai apziureti kaip ir perkant koki kitoki automobili.
Pilnas atsiliepimas...
rolandas | 2013-12-19
saab 93 2,2tid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išskirtinumas, pigumas, patikimumas, talpi bagažinė
triukšminga, mažai vietos gale
keisto grožio mašina iš išorės, vidus visai kas kita, pas mane odinis šviesus salonas atrodo gan maloniai. Automobilį turiu jau 5 metai, didžiausios blogybes įvardyčiau tai gana triukšminga variklį, mažai vietos sėdintiems gale ir variklio pagalves kurios suplyšę bet niekaip nesiryžtu jų keisti nes ganėtinai brangokos, restauruotos laikė savaitę, o dėvėtų gerų nerasi. Šiaip automobilis patvarus, važiuoklė tvirta, dauguma dalių kaip EGR vožtuvas, kondicionieriaus siurblys tinka nuo opelio. Gedimų daug nepasitaiko, o ir dalys nėra brangios. vairavimas gan malonus. variklis 2,2 dti 85kw galios užtenka ir apsilenkt ir priekabai traukyti, tik triukšmingas ilgesnėse kelionėse gan vargina. pirkau už 2000 eu automobilis buvo iš liuksebmurgo spidomeras buvo atsuktas, rodė 180000 dabar 230000 reiktų gal jau keisti į kitą bet vis nesiryžtu, gaila
Pilnas atsiliepimas...
Martynas | 2013-03-03
1998 Saab 9-3 2.2TID 85KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinis dizainas, talpi bagažinė, nebrangi eksplotacija, patikimumas
Garsus variklio darbas, atsarginių kėbulo dalių trūkumas
Pagrindinės priežastys kodėl verta įsigyti Saab 9-3: saugumas (eksplotuojant neteko patekti į eismo įvykį, bet daugelis Crash testų rodo, kad tai yra labai saugus automobilis), išskirtinumas, tik Saab automobiliams būdingi stiliaus elementai, talpi bagažinė, gausi komplektacija, maža automobilio kaina, malonumas, kurį patirsite vairuojant. Vairavau šį automobilį pusę metų, taigi pasistengsiu įvardinti dalykus, kurie erzindavo: garsus variklio darbas (2.2tid 85KW, dyzelis), prastokai izoliuotas variklio garsas, todėl automobilio salone pakankamai triukšminga, šiek tiek trūksta traukos, nes automobilis yra pakankamai sunkus, nedaug vietos sėdintiems gale. Na, bet užtenka kalbėti apie automobilio pliusus ir minusus. Jei jaučiate trauką šiam modeliui, jei Jums patinka Saab automobiliai, pirkite ir nedvejokite. Kainos ir kokybės santykis yra labai geras.Tai yra automobilis, kuris atneša daug džiaugsmo, automobilis, turintis dvasią. Kalbant būtent apie 2.2tid 85kw variklį- jis montuojamas ne vien Saab, bet ir Opel automobiliuose. Todėl jo eksplotacija nėra brangi. Man pasitaikė EGR vožtuvo gedimas- dažnai pasireiškiantis tuo, kad dingsta automobilio trauka. Šis vožtuvas reikalingas tam, kad sumažintų taršą. Kuro sąnaudos mieste apie 6.5-7.5 litro, užmiestyje apie 5 litrus (bent jau man tiek imdavo). Šio variklio didžiausias pliusas yra pigi eksplotacija ir patikimumas. Minusai: garsus darbas, traukos trūkumas. Renkantis šį modelį patarčiau rinktis 2.2 tid su 92kw. Jei turite galimybę išlaikyti Saab su benzininiu varikliu, net nedvejokite ir rinkitės būtent tokį variantą. Eksplotacijos kaštai nėra dideli, nes tiek variklis, tiek važiuoklė yra Opel, todėl kainos yra labai įkandamos. Automobilio kainos nuvertėjimas pakankamai didelis, bet šiuo metu kainoms jau nebėra kur kristi, jos yra labai žemos. Jei turite galimybę pirkite Saab su benzininiu varikliu, tuomet pajusite tikrąjį malonumą. Jei jau nusprendėte pirkiti dyzelinį Saab: pirkdami nepagailėkite pinigų patikrai. Sėkmingo Jums eksplotavimo, susitiksime kelyje, nepamirškite sveikintis su kitais Saab vairuotojais :)
Pilnas atsiliepimas...
Serasin | 2012-08-14
Saab 9-3 1999m 2.2tid 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daaaaau privalumu,nuo zibintu valytuvu iki webasto ir didele bagazine
Kietoka pakaba
Neblogas automobilis,gera konstrukcija,daug privalumu,visus sunku ir isvardinti :),galioja tokia taisykle!!!Karta ilipes nebenori islipt :P Variklis geras,patikimas,traukia gana gerai,cipuojasi kam galios truksta! Varikllis,bei vaziuokle opel vectra manau rupesciu nebus. Variklio pagalves,atramines amortizatoriu gumos.geriasia butu OBD2 skeneri pasijungt ir nuskenuot klaidas,tada viskas aisku butu,daugiau nera kam gest :)
Pilnas atsiliepimas...
K | 2012-02-25
Saab
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, trauka, stilius, surinkimo kokybe, kaina.
Ankstas salonas
Privalumai: 1. galima pigiai nusipirkti ir nebuna tokie sudrozti kaip vw, audi ar bmw. 2. Isskirtinumas 3. Nevagia, nelupa jokiu moldingu faru ir panasiai, originali aparatura labai gera ir ji nieko nedomina, nereikia net jokios signalizacijos 4. Gera komplektacija, ypac lyginant su minetais vokiskais automobiliais, kur daznai net langai buna rankiniai, 5. Geros salono medziagos - atrodo kaip naujos, nors automobiliui mano jau daugiau nei 10 metu. 6. Minksta vaziuokle, neiskratys visu kaulu kaip koks vw 7. Bagazine tiesiog milziniska 8. Po kapotu viskas isdestyta, kad butu paprasta prieiti, prie bet kokio mazgo 9. Nerudija, as savo truputi nubraukiau prie galines arkos, matosi biski, kad metalas atviras, bet tingiu tvarkyt, nes vaizdo negadina, tai ivyko pries kokius 3 metus ir jokios rudys ten nelenda 10. Tai pirmas automobilis gaves NCAP teste 5 zvaigzdes uz sauguma 11. Vaziuoja komfortiskai, niekuo nenusileidzia bmw 3 ar a4. Trukumai: 1. Didziausias trukumas tai yra ankstas salonas, uz manes (1.88 m.) kas sedi tai tikrai nepatogiai, o ir man tuo metu noretusi dar atgal atsistumti, be to automobilis tikai ilgas bet siauras ir tiesiog kazkaip noretusi, kad butu biski platesnis 2. Labai uzknisa, kad nera kur susideti tokius daiktus kaip pinigine, raktai, telefonas ir pan. nes kiseneliu beveik nera!!! Uzvedimo spuna idiotiskoje vietoje prie rankinio ir pavaru svirties, kiti automobiliai ten turi daiktu detuve. 2.2 tid variklis 85 kw privalumai: 1. jei tvarkingas labai gerai traukia, lenkti vienas malonumas 2. grandine, o ne dirzas tad nereiks keisti nusipirkus ir apskritai nereiks sukti galvos 3. Neisrankus kurui, teko nemazai vazineti po by ir ua ir jokiu problemu del prastos saliaros 4. Visumoje variklis nera lepus ir didesniu kaprizu nekelia. 5. Veikia pakankamai tyliai ir tolygiai Trukumai 1. Dideles kuro sanaudos, na dideles zinoma salyginai, bet jei lyginti su kokiu 1,9 pasatu ar a4 (irgi panasiai apie 85 kw) tai vartoja daugiau, man ziema mieste gaunasi apie 7,5 o vasara 6,5, uzmiestyje ziema 6 vasara 5.5. 2. Kaip ir bet kuris kitas variklis turi savo ligu pvz ziema kai salta kuro padavimo sistema linkusi uzsiorinti, jei automobilis paliktas "nosimi" i virsu (aisku lengva isvengti bet vistiek erzina) ir tada vargas uzvesti, remontas sito "bajerio" kainuos iki 700 - 1000 lt. 3. Labai didele tikimybe, kad nusipirkus bus parejusi oro srauto matuokle ir automobilis netrauks, as ja keiciau pries 5 metus nusipirkes masina tai uz originalia mokejau 700 lt. 4. 2.2 litrazas yra tikras nesusipratimas, nes traukos atzvilgiu nesiskiria nuo 1,9 ar 2.0 konkurentu dyzeliu, o draudziantis reikia moketi daugiau, nes litrazas >2.0 Pries pirkdamas girdejau daug gasdinimu, neva, tik Saab sugenda tai ir 1000 lt. ar "vien ivaziavimas i saab servisa kainuoja 100 lt" ir panasias miesto legendas. Nusipirkus paaiskejo, kad tikrai yra keletas detaliu, kurios needekvaciai brangios, o butent tai variklio pagalves apie 700 lt. ir oro srauto matuokle irgi 700 lt., pastaraja pasikeiciau iskart nusipirkes, o pagalve pakeisti daviau ne servisui, o pazystamam meistrui, kuris turedamas auksines rankas ir nebloga galva ten pritaike detale nuo 525 tds, kuri kainavo 200lt. vietoj 700 (nuo sio remonto praejo kokie 3 metai ir viskas laikosi). Variklis kazkokiu problemu nelabai kelia, vaziuokle labai tvirta pries tai turejau audi b4 tdi tai prisimenu kaip kosmara tai sarnyras tai trauke tai sailenblokas tai dar kas nors, saab vaziuokle zymiai patikimesne, jei ka ir reikes pakeisti tai pakeisite ir uzmirsite, o be to ir vaziuoja gan minkstai, kainos nera dideles, nes dalys eina pagrinde nuo opelio vectros, omegos ir naujesnes astros. Kebulas be problemu, jokiu rudziu, skardos ir ju nudazymas labai aukstos kokybes. Nors rimtu problemu sitas automobilis galima sakyti neturi ir niekad nepaveda, bet kaip ir bet koks geros komplektacijos automobilis kencia nuo daugybes smulkiu erzinanciu problemeliu: 1. Valytuvai ant faru suges kai pirma karta juos panaudosite jiems bunant uzledejus, o sutaisyti labai brangu ir daug darbo 2. Langu pakelejai ta pati istorija, viskas laikosi ant plastmasiniu detaliu, kurios sulus jei darinesite langus jiems bunant uzsalus, laimei, tie plastmasiukai kainuoja 3 lt., bet pakeitimas sudetingas 3. LCD displejai per ilga eksploatacija nustoja veikti, pakeisti neadekvaciai brangu 4. Rankinis stabdis problematiskas, reikia tvarkyti pries kiekviena TA. Kaip ir viskas Atkreipti demesi: Variklio pagalves, oro srauto matuokle, elektronika, turi gerai traukti
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Saab modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    9-2X  
  Vidutiniai   9009-39-39-3 
  Dideli   9-59-59-5 
  Visureigiai    9-7X 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai