Markės
1150 iš 1419
Saab 9-3 2003 - 2007
Saab 9-3, 2003 - 2007
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.48% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 15
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Saab 9-3 2003 - 2007Saab 9-3 2003 - 2007Saab 9-3 2003 - 2007Saab 9-3 2003 - 2007Saab 9-3 2003 - 2007Saab 9-3 2003 - 2007Saab 9-3 2003 - 2007Saab 9-3 2003 - 2007
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių, iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. 9-3 kaip ir Opel Vectra yra gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab šią platformą stipriai modifikavo (60 %) tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 15
2017-04-02
SAAB 9-3 2007 1.8T Benzinas/Dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, ekonomiškas, lengvai valdomas ir gana išvaizdus
Kėbulo detalės brangios, elektronika
Puikus automobilis ieškantiems ekonomiško/galingo santykio. Važiavimas labai patogus, važiuoklė nėra kieta. Kas liečia remontą - per 2 metus atsistojo apie 200 eu. Didžioji dalis detalių tinka ir iš Vectra. Pvz: Kuro siurblys originalus saab kainavo 64 eu, o vectros nusipirkau už 24, kuris kuo puikiausiai tiko. Kėbulo detalės naujos labai brangios. Pvz: priekinis spoileris naujas 220 eurų, tiek pat kainuoja ir bumperis be grotelių. Dar viena SAAB liga tai klaidos, jų būna gana nemažai, lemputės dažnai problematiškiausia vieta. Visa kita yra super ir mašina verta investuoti. Jeigu universalas, iškart patikrinkit ar galinio lango apipurškimas veikia, nes kitaip bus ką veikt. :D
Pilnas atsiliepimas...
Ben | 2016-11-30
Sabb
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, išvaizdus, mažas nuvertejimas
Man asmeniskai nepasitaike
Geras patvarus auto Per du metus dirzo skriemulys nuluzo apie 100 su darbais, kaladeles 60 ir kiek pamenu daugiau nieko, tad eksplotacijai per 2 metus isleidau 160 euru tada variau technikine o ten nieko nerado.
Pilnas atsiliepimas...
Efka | 2016-02-15
Saabas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana grazus kaip tokiu metu, patikimas, kuo greiciau vaziuoji tuo smagiau vaziuoja, nevargina vairuoti ilgus atstumus, mieste kiek kietokas kauno gatvem.
Brangios srotines dalys pvz jai sulus bardaciokas tai praktiskai nerasi nebent pirkt reiks su visa panele kurios nepirksi nes kainuos kosmosa.
Geras auto, ypač autostradoje skrieja kaip lektuvas vaziuojant 180km/h jokio diskonforto. Triukšmingas, norėtusi tylesnio Turiu metus laiko keiciau kaladeles galines, langu pakeleja ir generatoriaus skriemuli. Kaina per metus nenuvertejo isliko tapati gal net ir aukstesne Idemiai paziuret ar elektronika gerai veikia, ka kopas rodo o seip kazkokiu rimtu bedu dar neteko pastebeti
Pilnas atsiliepimas...
Deimantas | 2016-01-29
Saab 9-3 2.2l TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Raudonas
Ekonomija
Pirkau sita masina atsitiktinai, kaina buvo 9k litu, nusiderejas nusipirkau uz 7.4k lietuvisku. Kas buvo gan keista kai visi kiti tokie lektuvai kainavo nuo 9k iki 15k ir nei vienas kainos nesutiko nuleisti daugiau nei 500lt. Vazineju jau antri metai ir stai ka galiu pasakyti: - Salone pilna barskesiu, bet pasigarsinus muzika vaziuoti netrugdo (o standartine garso iranga labai nebloga) - Peciukas kaip svirplys, kai salta groja - Pirmas begis labai trumpas, uzknisa mieste - Trasoje vaziuoja nuostabiai, ant kelio stovi labai gerai, o paspaudus tikrai smagu. - Vaziuokle man pats tas, bet pakeliaiviai skundziasi kad kieta - Anti praslidimas ir ESP, neteko paslisty kelyje ar uzbuksuoti ziema (padangos geros gali buti ir del to) - Sedynes labai patogios tiek gale tiek priekyje - Gale aukstiems maza vietos, vaikai nutryna kojomis priekiniu sedyniu atlosus - Bagazine pakankamai erdvi, veziau ir IKE lova isardyta, ir 8nes padangas bet teko atlenkti sedynes - Priekinis bamperis labai zemas, privaziuoti prie saligatvio reikia atsargiai 2.2l TDI, saunus variklis tik neekonomiskas. 6 begiu greiciu deze butu pats tas jam. Kuro ima daug, mieste vazinejant iki 5km atstumais 13-15l kuro ziema, nes nespeja isilti variklis. Trasoje sanaudos padoros. Vasara mieste vazinejant tais paciais atstumais 8-9l. Neesu neuzkures automobilio o salciai siemet buvo -26, pernai -29. Kai nusipirkau, teko poliruoti priekines lempas 40lt, ir pasikeisti zvakes 260lt, poto teko remontuoti peciuka 60lt (megino mestras sutepti kad nebecyptu jis taip, paeme daug, tikriausiai apgavo mane :( . Iki tepalu keitimo investiciju nereikalavo, tepalus ir oro filtra pasikeiciau uz 68 eurus, tepalu nesuvalge nei laso. Nuvazevus 18k kilometru sugalvojau pacipuoti varikli. Cipavimas 70e. pradejo duminti, pasirodo kiauras interculeris. Nuvariau i servisa ir prasidejo. Priekine spyruokle, atraminis guolis, bananiai selenblokai, termostatas... 493e, ir pakeitus intercooleri pradejo traukti kaip raketa, bet pradejo praleidineti sankaba. Papildomai 589e Taigi, pirmus 18k kilometru investicijos minimalios, taciau cipuoti nepatariu. Sankamaba gal dar butu laikiusi o intercooleri visteik butu teke pasikeisti nes dumijo juodais dumais. Dabar vazineju, investavus 1100e nebesinori jos parduoti nes vaziuoja kaip nauja. Teliko pasikeisti akuma ir tureciau vaziuoti iki tech apziuros. Taciau teks pasikeisti abi priekines lempas, nes isdege lesiai ar kazkas, nebera spindulio ir sveicia prastai viena fara ~70e (tai laukia 140e islaidos) Ir svilpia turnima, taciau servise sake kad dar 20k nuvaziuosiu iki restauracijos, tai taip ir vazineju Patarimas perkanciajam - Butinai patikrinti sankaba, intercooleri ir pakaba. jei masina tvarkinga, bedu nera, bet mano atveju nusipikrtas pigiau automobilis po metu parode kodel pardavejas kaina taip lengvai nuleido :(
Pilnas atsiliepimas...
h | 2016-01-28
benzinas/dujos 1.8T mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, iskirtinumas, eksplotacijos kastai
Standoka/triuksminga pakaba, nusitrinantys mygtukai
Turiu sy modeli jau treti metai. Persivariau is Olandijos, Lietuvoje iki tol neeksplotuotas, todel papuole labai gero stovio. Dideliu problemu nesukelia, niekas rimtai kol kas negenda. Per beveik 3 metus neskaitant visu einamuju aptarnavimu ( filtrai, tepalai ir t.t) keiciau langu apiplovimo siurbliuka kelias vaziuokles dalis t.y traukes, girgzdukus ir pan. Nezinau ar liga siu modeliu, taciau lemputes tenka keisti labai daznai tiek trumpasias tiek posukius ir t.t kz kodel nelaiko. Be to auto gryzo be kompo kuris reguliuoja parkinga maga ir t t tai su kompu ir pakeitimu apie 130 LT sumokejau (kai dar litais mokedavom). Be to isidejau tiesiogines dujas, is kart pasijuto ekonomija. Paprastai su mano vaziavimo stiliumi 10-12 ltr benzino valgydavo, dabar kokiu litru daugiau duju, uzmiestyje vaziuojat iki 120 km/h 9-10 duju pasiima, tai cia pigiau nei su autobusu vaziuoti. Modelio pavadinimas kaip ir 1.8T bet variklio kubatura 1997cc tai kaip ir 2 ltr su turbina, vaziuoja smagiai, laiko kelia nors vaziuokle kiek triuksminga ir standoka. Vidus pilnai balta oda su navigacijom ir t.t Tikrai ne is pigiausiu variantu, nors migtukai labai nusitrina. Be to salono dizainas skonio reikalas, labai daug mygtuku kuriu realiai nenaudoju visiskai, bet auto 2003 metu, tada tokia mada gal buvo kuo daugiau tuo geriau... Visumoj kainos ir kokybes santykis manau visai pateisina mano lukesciu bent jau kol kas. Ir be to kam rupi saugumas siame modelyje ARC yra 10 oro pagalviu. Variklis 2.0 su turbina. 150 aG 110kW. Traukos uztenka, isidejus dujas ekonomiskai galima vaziuoti. Is variklio daliu teko keisti babina. Gerai kad babinos siame modelyje stovi atskirai 4x. Tai nereikia visu keisti. Opel centre kosmosa kainuoja. Bet LT juk srotu krastas tai uz 2 babinas mokejau apie 100 LT. Tai kapeikos. Taip pat teko keisti generatoriaus dirzo salnika ir paty dirza. Bet daliu kainos taip pat nera dideles. Daugiau kaip ir nieko problemu nebuvo su varikliu. Mano nuonone gana patikimas. Kas liecia kura, tai jau minejau kog ekonomiskai vaziuoti galima tik isidejus dujas. O automobilio nusidevejimas vidutinis. Pagal rinka per 3 metus manau apie 20-30% nuvertejo. Pirkite nepogiausia versija. Nieko negaliu pasakyti apie dyzelinius modelius, nes jie manes nedomina, taciau benzinas/dujos manau idealiai tokiam modeliui ir galios uztenka ir ekonomiskai vaziuoti galima. Asmeniskai neperku auto is Lietuvos, visada stengiuos pirkti is uzsienio, tai manau protingiau taip ir daryti, bent su pilna serviso istorija imanoma pasiimti. O sulyg LTU siena auto serviso istorija baigiasi:)
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2015-09-15
Sugedus poniutė 2,2 TiD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda
Ligos: lūžta generatoriaus diržo skriemulys; sankaba; EGR; langų laikikliai; spynelė; apiplovimo ir išsiplėtimo bakeliai; rankinis; garso stiprintuvas; borto kompas; sėdynių davikliai.
Kadangi prieš tai turėjau senesnį modelį, turiu su kuo palygint: Pliusai: 1. Šiame modelyje atsirado kavos puodelio laikiklis, deja nekoks. 2. Daug geresnė garso izoliacija, netaip girdisi variklio darbas. 3. Pagaliau langų pakėlimo mygtukai normalioj vietoj. 4. Borto kompas normalesnis. 5. Lyg geresnis apsisukimo spindulys. 6. Nebėra lempų valytuvų. 7. Daug gražesnė kėbulo forma. 8. Nerūdija arkų kampučiai. 9. Nebėra išlendančios radijo antenos. Minusai: 1. Daug prastesnė audio aparatūra. 2. Pasirodė, kad prastesnės kokybės panelė, nusitrina mygtukai ir pan. 3. Didelis barškėjimas iš važiuoklės, nors ji ir tvarkinga. 4. Silpna elektronika, pvz sedynių davikliai ir borto kompas veikia blogai. 4. Žemas priekis, pastoviai braukiasi į bordiūrą. O šiaip, man ši mašina primena moterį, kurios tik išvaizda gera, o lovoje neveža, nes negali visaip išsiriest, ir viską gerai daryti:) 2,2 TiD, 92 kW. Apie 9l/100km mieste. Nors kilovatų daug, bet variklis negyvibingas ir vairuot nėra smagu. Sankaba 1000lt, važiuoklės perrinkimas apie 2000lt. Per metus laiko nenuverėjo, kaina apie 2000€. Žiūrėk, kad būtų perprogramuotas EGR, tada nebus problemų, būtų gerai, kad būtų pakeistas sankabos cilindriukas, būna išklerus užvedimo spyna, kai nežinodami kaip išimt, lupa raktą iš jos. Turi netraškėt generatoriaus diržas, nes kartais nelaiko skriemuliai. Žiemą nepalik rankinio, nes užšals, nedarinėk langu, nulūš laikikliai, gali skilti skysčių bakeliai, tada kompas meta, kad trūksta skysčių. Jeigu kompas rodo, kad neužsegti diržai, nors nieks nesėdi, reiškias sugedę davikliai po sėdyne. Žiūrėk, kad veiktų audio, nes garso stiprintuvai linkę sugest, o jie nepigūs.
Pilnas atsiliepimas...
Pilotas | 2014-01-02
SAAB 9-3 1.9TID 110kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komplektacijos pilnumas, variklio patikimumas bei jo trauka, kuro sąnaudos, lėktuvo dizainas ir t.t.
Kieta važiuoklė
Perkant šį aparatą reikia suprasti - perki ne automobilį, o lėktuvą - jis reiklus kurui, tad gali tekti užsipirkti reaktyvinio kuro, o su kontrabandiniu toli nenuvažiuosi. Taip pat reikia susitaikyti su kieta pakaba, kuri tave mylės ir saugos visur kur važiuosi, bet senamiesčiuose keiksies ir melsies, kad niekas einantis pro šalį negirdi to, ką tu girdi viduje. Tačiau ji patvari - jai nė motais Kauno duobės - per du metus važiuoklė išliko idealios būklės! Taip pat kiekvienas pardavėjas paminės nuostabią navigaciją ir duos puikų vakarų Europos DVD bei pridurs, kad rytų Europos kompaktą tereikia įsigyti ir rasi kiekvieną Kalab**iškių akligatvį. Tai melas, nes Lietuva su visa rytų Europa į žemėlapių apimtis nepapuola, bet tas pats gresia perkant daugelį automobilių iki 2007 ar 2008 metų, todėl navigacija tėra žaisliukas spalvotam radijo stočių pavadinimų atvaizdavimui. Jei šie dalykai dar tavęs neišgąsdino - šis lėktuvas yra puikus pasirinkimas atitinkantis C klasės Mercedes ar 3 klasės BMW ir juos abu pranokstantis kainos ir komplektacijos santykiu: elektrinės šildomos/šaldomos odinės sėdynės (nuvažiavus 800km net nesijaučia, kad sėdėjai automobilio sėdynėse - jausmas tarsi būtum apkamšytas vata ir dar kažkas vis patikrina ar tau patogu), parkavimo sistema, autopilotas, ideali Pioneer audio aparatūra, begalė oro pagalvių (dar nė viena neišlindo pasirodyti, bet malonu žinoti, kad jos yra) ir kita. Tai puikus pasirinkimas, kurio nepamatysi prie kiekvienos sankryžos, o nuvažiavus į servisą nepaliksi savo paskutinių kelnių. Turima lėktuvo širdis - 1.9TID 110kW. Turint omenyje automobilio dydį ir galimą pakrovimą - mieste valgomi 7l, o užmiestyje "kapojami" 4.9l tikrai džiugina piniginę. Degalus geriau jau pilti ne iš kaimyno Stasio - jo Belarusiški degalai mašinos netenkins ir tikrai sulauksite bėdų - šio patarimo egzempliorių rasite ne vieną internetų platybėse. Tepalus mašina myli, bet valgo saikingai - geriau servise paprašyti lėktuvą pagirdyti brangesniais ir kokybiškesniais tepalais. Taip pat dėl lietuviškų degalų kokybės gali tekti keisti arba pašalinti DPF filtrą - jis linkęs kištis ne tik šiam lėktuvui, bet ir likusioms naujesnėms mašinoms (oficialiuose centruose driekiasi eilės prie garantinio keitimo). Tačiau prižiūrimas variklis atskleidžia savo visus 110kW, tad važiuoti su juo vienas malonumas. Eksplotacija pigesnė negu Volvo, BMW ar Mercedes, bet kompiuterinę diagnostiką gebės atlikti ne kiekvienas servisas, tad pas garažų karalių Virgį geriau jau nevežkit - jis labai jau greit atsikratys šio lėktuvo nuo savo pečių. Dažniausiai apie kiekvieną problemą informuos borto kompiuteris, o tikslinga diagnostika leis greit sutvarkyti problemą. Jeigu turėsite Vector ar Aero komplektaciją ir kažkas pabučiuos šio lėktuvo pagražinimus ir teks keisti juos - naudotų detalių paieška trunka ilgokai (draudimo servisas ieškojo kelias savaites), tačiau naujų detalių galite įsigyti greitai, o kaip ir minėjau - paskutinių kelnių patikti neteks. Pagrindinis patarimas - rasti lėktuvą, kuris dar nepavargo nuo tarnybos, o prieš perkant pasitikrinti oficialiame servise.
Pilnas atsiliepimas...
SAAB | 2013-10-19
Automobilis, norintiems šiek tiek išsiskirti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdomas, kieta sportiška važiuoklė, gausi standartinė įranga
Elektronikos problemos, gali būti aukštesnės kuro sąnaudos
Pirkau 2005 metų, universalo kėbulo SAAB 9-3. Prabėgęs 185 tūkst. km. Pats automobilis atrodė gerai išlaikytas ir neužvaikytas. Panašu, kad ankstesnieji jo savininikai tikrai rūpinosi šiuo automobiliu ir jis nebuvo darbinis įmonės arkliukas. Prieš pirkdamas ieškojau automobilio universalo/hečbeko kėbulu. Tokio automobilio iėškoti paskatino tai, kad esu mėgėjas kažkur važiuodamas įsidėti dviratį, snieglentę ar kitus įdomesnius daiktus, kurie į sedaną netelpa. Pasirinkau SAAB, nes tai pakankamai patikimi (neskaitant elektronikos) , žvalūs, jaunatviški ir ne taip jau dažnai kelyje sutinkami automobiliai. Ne paskutinį vaidmenį grojo ir saugumas, kuris šiame automobilyje - aukšto lygio. Manasis pagamintas Švedijoje, Trollhatan gamykloje ir yra komplektuojamas su ABS, ESP, traukos kontroles sistemomis, brake assist technologija, 8 oro pagalvėmis. Automobilyje standartiškai visuomet rasite klimato kontrolės sistemą. Pats automobilis yra sportiškas, turi kietą važiuoklę, gerai laiko kelią, bet nėra per kietas ir puikiai sugeria mūsiškius miesto kelio nelygumus. Iš esmės SAAB yra savotiškas automobilis, vieniems jis patinka, kitiems ne, bet abejingų nepalieka ir nėra nuobodus kaip, kad kai kurie jo vokiški konkurentai. Už tą pačią kainą galima nusipirkti tikrai geriau sukomplektuotą ir naujesnį SAAB, nei analogišką konkurentą vokietį. Manasis variklis yra 1.9 TID 110kw, 150 AG su automatine sekvencine 6 laipsnių pavarų dėže. Šie varikliai buvo tiekiami į daugumą FIAT, OPEL panašių metų automobilius. Kuro sąnaudos - ganėtinai aukštos, bet tai yra dėl specifikos - mieste važinėju trumpus atstumas, variklis nespėja įkaisti, ir nemažai tenka praleisti kamščiuose, tai ir ima daugiau. ~10-12 l/100km. Užmiestyje rezultatai visiškai kitokie ~6 l/100 km. Pagrindinio diržo keitimas su darbais ~1.500 LTL, keičiau stabdžių kaladėles (visiems 4 ratam, geros kokybės) 219 LTL. Apie kitus kaštus negaliu daug pasakyti, tačiau kadangi važiuokle yra bendra su OPEL, tai važiuoklės detalių kainos nesikandžioja. Iš esmės nėra netaisomų automobilų, patikrinti pavarų dėžę ir variklį, važiuoklę visada galima susitvarkyti.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2013-08-12
Saab 9-3 - nelauktai nustebinęs automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiška ir tuo pačiu neagresyvi išvaizda, nebloga komplektacija, gana galingas ir tuo pačiu ekonomiškas variklis
Apsilupinėjusi priekinė panelė, kartais atsirandanatys krebždesiai salone
Nusipirkau šį automobilį prieš beveik 10 mėnesių, o kadangi nepriklausau konkrečios markės gerbėjams, pasirinkau jį beveik atsitiktinai. Kitas variantas buvo Volvo S 60, tačiau išbandęs abudu, pasirinkau Saab'ą dėl geresnio manevringumo (daugiausiai laiko važinėju mieste) ir "gyvesnio" variklio. Per tuos mėnesius nuvažiavau apie 25 000 km ir galiu pasakyti, kad šis automobilis vis dar mane maloniai stebina ir patinka. Pakankamai sportiška jo išvaizda, R-17 lieti ratlankiai, gana žemas ir aptakus siluetas, stlilingi slenksčiai ir apdailos detalės, viduje - visa reikalinga įranga, oro kondicionierius, baltas odinis salonas, el.langai, veidrodžiai ir kita, ko reikia "normaliam" automobiliui. Aišku, ypatingo komforto negali tikėtis (visgi tai labiau "sportiškas" modelis), tačiau stabilumas važiuojant bet kokiu greičiu ir pasitikėjimas automobiliu tai kompensuoja. 2.0 turbo, mechaninė pavarų dėžė, kaip pasakytų "užkietėję saabistai", tikras Saab (benzinas, turbo, mechanika). Variklis turi 129 kW galios, pakankamai elastingas ir galingas, nors ir neturi tokios "beprotiškos" traukos kaip AERO modelis (bandžiau ir tą, 154 kW, "eina" kaip žvėris, tačiau mieste be 12 - 13 litrų niekaip neišsiversi, o tai irgi įtakojo apsisprendimą). Automobiliui jau 10 metų, tačiau varikliukas "gyvas", tepalų nevalgo nei lašo, o kadangi tai benzinas, jokių bėdų neturėjau, tikiuosi, neturėsiu ir toliau. Na, teko keisti generatorių (dėvėto kaina su keitimu - 350 lt), štai ir visi remontai. Manau, kad tokie modeliai per daug nenuvertėja, kadangi jie nėra labai dažni ir būtent mechaninių "benzinų" pasirinkimas nėra didelis. Na, be to, negali norėti, kad po metų ar kelių parduotum už tą pačią kainą, juk taip nebūna :) Paprašote, kas su Jumis važiuotų tikras "saabistas" apžirūėti automobilio, randate sau tinkantį egzempliorių, nusiperkate ir švilpaudami važinėjate
Pilnas atsiliepimas...
egis | 2013-05-18
AERO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tuo kad tai ne visiskai eiline masina,kad nera tiek daug kaip kitu markiu
kolkas neatradau
Vairuoju si automobili jau daugiau nei metai, SUPER, 154kw dziugina,patogios sedynes,daug elektros.vaziuokle kieta,ne vienas keleivis tai pastebi persedes is kito auto,gal kazkam tai didelis minusas,bet malonu kai jauti kelia,i vaira reaguoja puikiai.Gera garso izoliacija.Aero lauko apdaila(suprantantiems)isskiria is kitu 9-3. Kuro sanaudos mieste 12-13ltr.bet kam tai rupi,dinamika viska atperka,o jei rupi yra traktoriukai(dyzeliai) Ateityje 93 facelift ir tik aero,kaip gali nepatikti tokios piktos priekio linijos. variklis +++ eksploatacijos kastai pakankamai normalus.Nuvertejimas kaip ir visu auto,bet turint omeny,kad tai aero jo rinkos verte visada islieka didesne :)
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Saab modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    9-2X  
  Vidutiniai   9009-39-39-3 
  Dideli   9-59-59-5 
  Visureigiai    9-7X 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai