Markės
1152 iš 1420
Saab 9-5 1997 - 2005
Saab 9-5, 1997 - 2005
547Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 47
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Saab 9-5 1997 - 2005Saab 9-5 1997 - 2005Saab 9-5 1997 - 2005Saab 9-5 1997 - 2005Saab 9-5 1997 - 2005Saab 9-5 1997 - 2005Saab 9-5 1997 - 2005Saab 9-5 1997 - 2005
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Kuriant Saab 9-5, naujieji Saab savininkai (koncernas General Motors) kaip būsimojo automobilio pagrindą pristatė naujają platformą (bendrą su Opel Vectra B), ties kuria iš esmės padirbėjo Saab inžinieriai. Kėbulo linijos išsaugojo tipiškus Saab „šiaurietiško“ dizaino elementus, tuo pačiu buvo pasiektas puikus oro pasipriešinimo koeficietas Cx=0.29. Pradžioje 9-5 buvo gaminamas tik sedano kėbulu, į jį montuoti ir žemo slėgio turbo varikliai, kurių valdymui buvo įdiegta viena pažangiausių to meto sistemų – Trionic 7. Tai mikroprocesorius kas sekundę atliekantis 2 mln. operacijų ir kontroliuojantis degimą, turbinos slėgį bei įpurškimą. Be to, kiekvieno takto pabaigoje kompiuteris tikrina, ar degusis mišinys pilnai sudegė ir, jei yra būtina, atitinkamai koreguoja variklio darbą. Rezultatas – nerėgėtai mažas kenksmingųjų dalelių kiekis išmetimo dujose. Taip pat, praktiškai buvo likviduota tokia visų turbininių variklių yda kaip „turbolagas“.Tradiciškai naudojamos dviejų gamintojų: Garrett ir Mitsubishi turbinos. 9-5 – vienas saugiausių to metų automobilių. Toks jis išlieka ir iki šiol. Viena iš naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR. Kiti pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, smūgiams atsparūs bamperiai (iki 8 km/val.). Iš aktyviųjų elementų - ABS su EBD. Daugkartiniai crash testai tik patvirtindavo aukščiausius saugumo įvertinimo pažymius.
Buvo gaminami bioetanoliu varomi Saab 9-5. Šie 2.0T BioPower (180 AG) ir 2.3T BioPower varikliai yra optimizuoti taip, kad galėtų būti varomi E85 kuru.
 
Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.

Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 47
Senatorius | 2016-11-19
Saab 9-5 3l.2004 m.dizelinis lektuvas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Sunkus
Automobili turiu truputi daugiau kaip metus.TA praejo be problemu nereikejo nieko daryti,ir iki siol nieko neteko remontuoti.Susidaro toks yspudis kad tai negendantis auto.Per ta laika pravaziavau apie 10.000 km.Trauka nepaprastai puiki tiek mieste tiek uz miesto,nera jokio turbolago.Auto labiau tinkamas uzmiestyje,vaziuojant 100-110.5,2 kuro,130 5,6 l.mieste jauciasi,kad sunkus,nors galios per akis,kuro sanaudos apie 9 l.Grazus sesiu cilindru variklo darbas.atsisedus i kita automobili toks jausmas kad jis visiskai netraukia.Neyprastoje vietoje uzdegimo spynele ir langu valdymas.Kaitaliojant masinas tai truputi trikdo.Matomumas per galini stikla nekoks(gelbsti parktronikas) Sedynes labai patogios ilgoje kelioneje nepasivargsta.Orginali aparatura skamba labai gerai. Puiki trauka nuo pat zemu apsuku. nematau minusu. Keistas paskirstymo dirzas ir ytempejai,taip pat visi filtrai.Lietuvoje neyvertintas automobilis Pirkite be abejones
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2016-02-18
SAAB 9-5, 2.2 TiD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, erdvus salonas ypac gale sedintiems, didele bagazine, garso aparatura, apsauga nuo korozijos
kiek didokos kuro sanaudos mieste (nors ne didesnes nei kokios Audi A6), dyzelis garsiai dirba, originaliu detaliu kaina
Nusprendziau parasyti atsiliepima savo zuvusiam automobiliui :) Nes suvazinejau juo iki galo, t. y. iki geros avarijos. Todel pirmiausia galiu pagirti sauguma is praktikos. Susiduriau beveik kaktomusa su asilu Audi A4 ejusiu ant lenkimo ir manes nemaciusiu. Taigi, neveltui pasirodo vienas is saugiausiu auto - islipau visiskai sveikas, Audi vairuotojui luzo koja, o keleiviui sonkauliai ir smegenu sutrenkimas. Todel esu dekingas SAABui :D Siaip auto labai komfortiskas, patogios sedynes Kai kurie salone elementai tikrai primena lektuva. Salono plastmases aukstam lygy, ir megstantiems liesti jas :D - jokio diskomforto. Niekas niekur nebarska, surinkta labai kokybiskai. Aisku labaiu trasos nei miesto auto, nes mieste kiek truksta manevringumo ir kuro sanaudos trasoje malonios kaip tokiam dideliam lektuvui. Mieste - kiek kitaip. Garso izoliacija ir audio iranga puiki, tuo SAABai issikiria tikrai. 2.2 TiD, kaip ir jau rasyta - opelio variklis, vienas is triuksmingesniu, bet gana patikimas, pravazinejau 3 metus (apie 70 000 km) - jokiu problemu nebuvo, todel net nezinau ka rasyti. Aisku, isedus is benzo ir pradejus vaziuoti gali nustebti, kad letokai rauna is vietos, bet kai auto isibegeja - variklio galios tikrai pakanka. Trasoj lenkiant irgi problemu nebuvo. Na, jei pirksit originalias detalias, tai kainos kaip MB, BMW ar AUDI, nes Svedijoj gaminamos. Zodziu - nieko gero. Ypac nervina kai kokios plastmases prireikia ir lauzynuose nerandi. Nors dabar tu SAABu jau ir ten pilna. Pakabos detales nebrangios - nes opelines tinka. Teko keisti parkingo davikli, nes neradau deveto. Tai jo (originalaus) kaina Aeropolyje - beveik kaip padorios naujos visos parkingo sistemos :( Perkanciam automata - butinai patikrinti ar sklandizia veikia pavaru deze paprastam ir SPORT rezime. Nes SAABu megejai kaip kartais ir BMWistai megsta siek tiek pasidraskyti. Pas mane buvo du minusai - parkingo davikio nepaziurejau ar veikia ir po avarijos isaiskejo, kad buvo dauztas i gala - nepatingekit paziureti ar nera korozijos ar virinimo zymiu ten kur zapaske.
Pilnas atsiliepimas...
Safriukė | 2016-02-12
Moteriška nuomonė. SAAB 9-5 2001 3.0t V6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, nebloga komplektacija, gan minkšta, talpi
Didelės sąnaudos ir rimtesnei bėdai ištikus nepigus remontas
Puikus komfortiškas automobilis, galios net ir su automatine pavarų dėže - per akis. Gal kiek lėčiau pamąstanti automatinė pavarų dėžė, bet ir automobilis nenaujas. Puikus trauka, kažkokių konkrečių nusiskundimu variklio patikimumui nebuvo. Gal kiek sunkoka rasti variantą su sveikom DI kasetėm kurios kainuoja tikrai nepigiai. Norintiems taupaus automobilio šis modelis su 3,0 automatu netinka, važinėjant vien mieste imdavo apie 16L dujų, o paspaudus ir su sportiniu režimu pasiekdavo ir 20L. Aišku ramiai važiuojant sąnaudos bus mažesnės, bet ir malonumo iš variklio negausite :) Nuvertėjimas mažesnis negu pas prancūzus, bet visgi neverta tikėtis atgauti investuotus į remontą pinigus, kadangi šio modelio kainos ganėtinai žemos. Eksploatacijos kaštai analogiški tų metų prancūzams, nepigus malonumas, bet ir su kosminėm sumom neteko susidurti. Labiau atbaido ne detalių kainos, o pačio remonto, kadangi nemažai servisų nenoriai tvarko saabus arba kokybiškai jų nesugeba suremontuoti, tekdavo remontuoti pas specializuotus meistrus, o jų paslaugų kainos jau kitokios :) Pirkti gero stovio, nebent turit auksines rankas ir viską pats susiremontuosit. Prižiūrint tikrai patikimas ir smagus automobilis. Manau neverta imti su prastesne komplektacija ar silpnesniu varikliu, visgi SAAB'ai tam ir skirti, kad vairuojant kaifuotum tiek nuo galios tiek nuo komforto :)
Pilnas atsiliepimas...
Aleksas | 2015-10-10
2.0 TURBO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas,greitas,nekasdieninis
brangus remontas,nehermetiški varikliai
Svorio ir Galingumo santikis ne vienas iš geriausiu,tačiau dideli greiti pasiekti neprireiks ilgai laukti. Variklis išsisuka smagiai,bei nesunkiai yra perdaromas į 2,3T AERO, programiškai lengvai pakeliamas galingumas. Tačiau jis nėra vienas iš hermetiškiausiu Saab variklių,tad alyvos lygi tenka prižiūrėti pastoviai. Žmonių dažniausiai daromos klaidos perkant 9-5, Pigiai ''paimsiu'' ir ''važiuosiu''. Dėja jis tūri savo charakterį,jei jo neprižiūri jis pradeda sirguliuoti visais įmanomais būdais,Automobilis mėgstantis atkreipti į save dėmesį,bet dėja tik šeimininko,tūri būti mylimas visą jo eksplotavimo laiką. Lietuvoje sunkiai parduodamas automobilis,dėl jo gamintojo bankroto. Perkant su b205 arba b235 (R), Variklis vizualiai pasako apie save, būtina atkreipti dėmesi i kalimus,tepalo lygi,bei žvakių būklę,Nes nusipirkus pigiai su šiais išvardintais defektais,remontas dažniausiai kainuoja brangiau už automobilį..
Pilnas atsiliepimas...
Vytenis Ivanauskas | 2015-08-31
Megsti kuistis garaze? Saabas kaip tik tau!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, tvirtas, ganėtinai jautriai valdomas
Aisin automatinės dėżės, varikliai, turbinos, klimato kontrolės
Bendrąja prasme mašina suręsta neblogai, tačiau turi krūvą ligų. Mano atveju variklis buvo ledinis, traukė įspudingai ir dirbo kaip laikrodukas. Liga - tarpinės ima leisti tepalus. Neapibėgęs variklis sakyčiau retenybė. Jei sugenda koks rimtesnis agregatas, suvoki, kad paprasciau mašiną būtų apm*žt ir padegt, nes kai kurios dalys - deficitas ir kvailai užlaužtomis kainomis. Nepirk! Sutaupysi pinigų, laiko ir nervų. Volvo visapusiškai patikimesnis. Bet jei mirtinai nori Saabo, atkreipk demesi į variklio būklę, dūminimą, turbinos skleidžiamą garsą (jei laisvoje eigoje girdisi nežymus ūkesys, lyg kažkur toli toli kauktų karo pavojaus aliarmo sirena, tai sirena skirta tau, kad bėgtum nuo tokio aparato kuo toliau). Turbina dėvėta kainuoja apie 120 eurų, tačiau rasti neišmaltą sunku. Jei apd veikia grubokai, reiškia durniuoja hidraulinis valdymo blokas. Kas supranta, gali išsiardyti ir susidėti remkomplektą, arba dėti kitą dėžę, kuri, tikėtina, ne už ilgo irgi pradės durniuoti. Čia aktualu modeliams su penkiabėge aisin automatine dėže. Žodžiu, tai mašina pilna netikėtumų. Niekada negali žinoti, ką remontuosi rytoj!
Pilnas atsiliepimas...
Renatas | 2015-03-08
Sabb 9-5 2.3t
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimi varikliai, garso izoliacija, išvaizda
klimato kontrolė, senamadiškas interjeras
Sveiki. turiu saab 9-5 2001 m, 2.3t varikliu, be duju. važinėju api pusę metų, pirkau brangiai, bet pakankamai tvarkingą. Variklis kol kas problemų nekelia, garso izoliacija nebloga, bet butų kur tobulėti. :) Kuro sanaudos, kas labai nustebino, yra net mažesnės nei deklaruoja gamintojas (mieste), pagal borto kompiuterio parodymus - 11,4/100 km, nors didžiji dalis važiuota Kauno kamščiuose. Beabejo važiuota ramiai, pagal taisykles. Sportuojant jos būtų tikrai didesnės :) Važinėjant trasoje, borto kompas rodo apie 7.5 /100 l. Greitis būna apie 120 km/h. Teko remontuoti klimato kontrolę, nepūtė šilo oro vairuotojo pusėje (pastrigęs varikliukas), nes jo ašelė buvo kažkaip išėjusi iš savo vietos :). Remontas pigus - 50 euru. Ir dar už tą pačią kainą perlitavo klimato kontrolės valdymo bloką, nes vienas kontaktas buvo neveikiantis (vairuotojo puses varikliukas negavo signalo). Pasak meistro negavo signalo, nes buvo pastrigęs varikliukas ir to pasekoje nudegė kontaktas, nes jau silpnai laikės dėl amžiaus jau. Garso aparatūra groja visai neblogai, nors tėra tik antro lygio, šiek tiek trūksta žemo. Visa kita veikia puikiai, net nėra kuo skūstis :) Sėdynės labai patogios, atrodo kaip naujos, korozijos ženklų taip pat nematyti. Mieste gal ir nėra pats patogiausias automobilis, bet ilgose kelionėse tikrai labai patogus, nesijaučia nuovargio. Apie variklį neturiu ka ir pasakyti, kolkas neteko tvarkyti. Kiek žinau, jie pakabinti ant galvos. tad su laiku reikia keisti variklio galvos tarpinę, nes pradeda leisti tepalą, bet pagal vidutiniškai pravažiuojamą lietuvių kilometražą per metus, šis remontas atliekamas vieną kartą per saab'o gyvenimą, tad nėra problema. Iš esmės visi saab benzininiai varikliai patikimi, tikrinti reiktuų kaip ir visus. Grandinės keitimas nepigus, bet tai taip pat yra labai retas dalykas. Patariu patikrinti servize kurie užsiima Saab automobilių remontu. Lietuvoje Saab automobiliai labai pigūs, už mažą kainą gauni galingą, patikimą, paprastą ir komfortišką automobilį. Norintiems sutaupyti rekomenduoju dėti naujausią dujų įrangą :) Tikrinti jūsų išsirinktą Saab automobiį tik šių automobilių remontu užsiimančiuose autoservisuose. :) Reikia nepamiršti, kad visi benzininiai varikliai yra su turbina (kaip ir dyzeliniai). Tikrinti autoservise, nes yra keletas gendančių brangių automobilio mazgų, kurie nėra labai pigūs (turbina, droselio sklendė, net ir klimato kontrolė). Iš esmės tai pakankamai pigiai išlaikomas automobilis, kuriam užtenka galios lenkiant, bei pakankamai ekonomiškas. Nuvertėjimas didelis, tad pirkti tik planuojant važinėti pačiam.
Pilnas atsiliepimas...
Erikas | 2015-01-24
Saab 9-5, TID 2.2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, stabilus, tvirtas, saugus, mazai gendantis
TID 2.2 variklis galetu tureti kiek daugiau arkliu, originalios detales brangios, kaip ir kokiu Volvo
Ant Saabo perejau nuo Passatu :) Ne savo noru, bet džiaugiuosi. Bent karta per menesi vazineju dideliais atstumais (Lietuva-Olandija) ir daznai kartu keliauja dar keli draugeliai imigrantai. Atsitiko taip, kad viena karta vos grizau i Lietuva del byrancio variklio ir masinos reikėjo greit. Pas pazistama saabu megeja serviziuke stovejo du 9-5. 2005 ir 2007 m. Naujesnis buvo pigesnis ir pasikeitusio modelio, bet benzas ir gerai nuvarytas. Taigi, sumokejau brangiau uz senesni ir ne minutes nesigailejau. Komforto klase visai kita nei passato, labiausiai del to gyre keleiviai. Masina labai smagiai eina greitkelyje, isikabina i asfalta. Per praeitus metus padariau apie 60 000. Keiciau tik tepalus, filtrus, ksenonus ir stabdziu kaladeles. Masina super tinkama kelionems, patogios sedynes, malonus vairavimas. Kiek zinau TID 2.2 variklis yra Opelio. deja triuksmingiausias, bet patikimiausias. Teisybe, jokiu problemu per 60 000 nebuvo. Gal galetu buti biski galingesnis, nes masina sunki, mieste isigazuoja sunkiau nei dyzeliniai passatai, Bet trasoje jo pakanka ir labai maloniai vaziuojasi. Nezinau. Saabu kainos LT gana mazos, jei lyginti su uzsieniu. Cia gal del to , kad lietuviai ju bijo. Nes as irgi bijojau :) Nereikia pirkti is neaiskiu perekupu, o tik is patikimo zmogaus. O dar geriau - saabu fanatiko. Is tikruju masina verta kiekvieno cento. Jei keisti detales i originalias, tada remontas kainuoja daug, nes jos gaminamos tik Svedijoj. Na, isskyrus tai kas susije su Opel. O siaip - kol kas pilni srotai naudotu detaliu. Pirkite tik is patikimo zmogaus. Kuris pats vazinejo. Jokiu perekupu. Masinoj daug elektronikos ir komforto irangos, todel verta paziureti ar viskas tvarkingai veikia. Ligu sis auto neturi.
Pilnas atsiliepimas...
vertintojas Gintas | 2014-11-21
SAAB 95 2.2TID YS3E
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus, komfortabilus, tvirtas, ekonomiškas, galingas, ergonomiškas, labai funkcionaus
tik protingų meistrų trūkumas. Paprastas remontas bet kur. Jei giliau- Vilnius
Puikus auto! Stabilus, funkcionalus, patikimas, ergonomiškas, ekonomiškas, saugus. Be priežasties nuvertintas. Trauka gera, stangrus, bet kartu ir minkštas. Posūkiuose labai stabilus. Automatas (pavarų dėžė) labai švelnus. Sėdynės ypatingai patogios. Labai gera audio aparatūra (Vector kompl.). Kaip sedanui- labai didelė bagažinė. Dyzelis,- traktorius visgi. Garsus, bet viduje dėl geros garso izoliacijos nekelia problemų. 120AG jam pilnai užtenka. 200km/h lengvai pasiekia. Kuriasi gerai. Ekonomiškas. Gal padūmija daugiau nei galėtų, bet... Nuvertėjimas turint tokį auto nėra svarbus. Apie pardavimą negalvoji :). Atsarginės dalys nebrangios. Nebent prireiktų kažko unikalaus, bet yra daug laužynų. Teko keisti naują pečiuko vožtuvą Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2014-11-07
puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Turiu Saab 9-5 2,0T 141kw, gan retos galios variklis dvilitriu serijoi. Nusiskundimu neturiu. Vairuoju ji jau apie metus laikus tai teko keist termostata ir variklio grandines. Pirkau parvaryta is Italijos kitaip sakant nuo tralo". Puikus auto. Galingas, pakankamai mazai imantis kuro, be didesniu gedimu.
Pilnas atsiliepimas...
Aleksandras | 2013-12-29
saab 9-5 2.3T sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
audio sistema , sedynes , trauka , vaziuokle, bendzin.varikliai
posukio ir valytuvo rankenos siek tiek klimba , silumos paskirstymo sistema
ilgai galvojau pirkti si automobili ar ne , pries tai seimoj turiejom dveju kartu saab modeli tai 9000 (87m) ir 9000 (95m) jie abu pasirode labai gerai , tad pirkdamas saab 9-5 ,tikejaus prabangaus galingo ir patikimo automobilio , vazineju jau pusantru metu , nedaug... bet teko daug kur pabuvoti ne viena tukstanti kilometru nuvaziuoti ir masina nei karto nenuvyle , asmeniskai man ji labai patikima , vaziuoju nesugdamas galvos , galios uztenka bamose neatsilikti nuo kur kas prabangesniu automobiliu . mano manymu tai masina megstanti apsukas , dizainas nera is paciu graziausiu , bet smagu tai kad ju daug ir nera tad kiti atkreipe demesi (malonu) , gaila kad zema pakaba , ziema daug nepamadravuosi galima greit paklimti . vietos manau uztenka tiek prieki tiek gale , nebloga audio sistema 9 garso koloneles , patogios odines sedynes , ilgoje kelionyje nepavargsti , nebloga garso izolecija , gaila kad tik gamintojai mazai galvojo apie paneles dizaina jis banalus , kaip minejo kiti yra problemu su siluma , kompiuteris ne visada ja sugeba paskirstyti ir ne visada supranta kokia temperature reik pusti , pvz jei nustatai 22c jis pucia kaip H1 o buna kad ir nustacius 27c jis pucia 15 siluma , tad ten yra problemu. pas manes stovi 2.3T variklis 125kw , mano manymu jis labai patikimas , galingas bet nelabai ekonomiskas , traukos jam kaip ir uztenka savo svori jis velka lengvai , nesukele sunkumo jam ir ka nors patemti . yra ideti BRC duju sistema , vasara su R17 45/225 ratais mieste normaliu vaziavimu kuro sanaudos yra apie 14 duju , trasoje kazkur apie 11.6 duju (bet greitis pastovei laikomas nuo 140-160) su pilnu baku 70L duju nuvazziuoju trasoj 600 , mieste apie 500 . variklis dirba gan tyliai ir ramiai . per pusantru metu is rikiuotes isejo tik viena detale tai gazo sklende , elektrine jos dalis , tuo pesekoja atsijunge autopilotas , anti praslidimas , ir sutriko variklio darbas mazom apsukom , bet vaziuoti problemu nebuvo , detale kainavo 250lt seip vidutine kaina buvo apie 300 , priekini vaziuokle turi du brangius cilinbluokus , vieno jo kaina virs 200 , pats mokejau 220 lt . beje idejus sportini oro filtra maksimalus greitis padideja ant 10-15 km , tepalus pilu tik pilnai sintetinius , masina nuvaziavus 270tukst tai nera populeri masina , tad ir su detaliu radimu gali buti problemu , reiketu to nepamirsti , butinai ismeginti klima , kaip ji skirsto silta ir salta ora , paziureti ar tvarkoj varklio pagalves , jos nera pigios , servise 3 naujos pagalves kainuos apie 1200lt ,
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Saab modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    9-2X  
  Vidutiniai   9009-39-39-3 
  Dideli   9-59-59-5 
  Visureigiai    9-7X 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai