Markės
1153 iš 1420
Saab 9-5 2005 - 2010
Saab 9-5, 2005 - 2010
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.43% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Saab 9-5 2005 - 2010Saab 9-5 2005 - 2010Saab 9-5 2005 - 2010Saab 9-5 2005 - 2010Saab 9-5 2005 - 2010Saab 9-5 2005 - 2010Saab 9-5 2005 - 2010Saab 9-5 2005 - 2010Saab 9-5 2005 - 2010Saab 9-5 2005 - 2010
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Atnaujintas 9-5 neįnešė įpatingų naujovių, tačiau jis išlieka toks koks visada buvo – stilingas, dinamiškas ir komfortiškas. 9-5 gaminamas sedano ir universalo kėbulais, o į jį montuojami žemo slėgio turbo varikliai su itin mažu kenksmingųjų dalelių kiekiu išmetimo dujose. Iš išorės automobilis pasikeitė priekiniais ir galiniais žibintais. 9-5 – vienas saugiausių automobilių pasaulyje. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, smūgiams atsparūs bamperiai. Iš aktyviųjų elementų - ABS su EBD. Daugkartiniai crash testai tik patvirtindavo aukščiausius saugumo įvertinimo pažymius. Automobilis be kita ko garsėja ir puikiu standartinės įrangos sarašu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2017-03-11
SAAB 9-5 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įšskirtinumas,patogios sėdinės,jautiesi kaip lektuve,tai yra ne chirpotrebas
Prastesnės salono medziagos,nei 1998 m. saabo,silpnesni bamperiai,reikia keisti pagr.dirzą,biški radija nepatogi.
Turiu dar saaba 95 1998 m.benzina-dujos,o dabar turiu nusipirkęs ir 2006 dizelį,palyginus šiuos automobilius,tai didesnį pliusą dėčiau 1998 metų,nes geresnės salono interjero medziagos,maziau plastmasių,jauciasi jog 2006 metų saabas pradetas gaminti taupant salono medziagom,taip pat ir silpnesni bamperiai,taip palyginus prastesnė ir garso aparatura,nepatogus reguliavimas kaip pas 1998 m.Naujesniam saabui reikejo pakeisti pagr.dirzą,kas nemazai kainavo t.y. apie 200 eurų,pas senesnį yra grandinė,kurios keisti nereikia.Kolkas su juo mazai vazineju,tai negaliu labai ir įvertinti. Jei butu galima atsukti laiką atgal,tai pirkciau saaba senesnio modelio,nuo kokiu 2004 metų benzina 2,3 aero,arba bent 2,3 ir butinai deciau dujas.Ten tai pasakojo yra smagumelis vaziuoti,ypac su aero,o dyzelis ir yra dyzelis,benzinu vaziuoti smagiau,o taupant galima ir dujom,pigiau gaunasi nei dyzeliu,arba ir nuo 2006 saaba,bet benzinu ir dujomis.Detaliu kainos tikrai nebrangesnes,nei tokiu metu wolsvagen ar volvo,tikrai manau galima nebijoti.... Remonto dar nezinau,bet pagr. dirzo keitimas kainavo apie 200 eurų,dar laikas trūkumų didelių neparodė,galėsiu parašyti po poros metų. Reikia ziureti jog būtų nesuvaryta,ypac daznai tokios buna pas italus,perkant nepasitiketi rida,geriau pasitikrinti atstovybeje ivedus vin koda,pasitkrinti tepala,ar nera priemaisu ir ar jo ne per daug.Na man maloniau benzinas su dujom,bet čia manau skonio reikalas
Pilnas atsiliepimas...
Saabistas | 2015-02-22
SAAB 9-5 Aero
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, galingas, stabilus
Nusipirkus parduoti šansų nedaug, tks važinėti iki galo.
Čia antras mano SAAB'as, markė labai patiko nes yra patikima iki negaliu. Konkrečiai apie šį automobilį, SAAB 9-5 2.3 TS Aero universalas automatas. Automobilis turi 191kw, galios pakankamai, kartais ir per daug dėl priekinių varomųjų, būtų visi 4, manau būtų tinkamai išnaudoti visi kw. Kuro sanaudomis nesiskundžia, mieste žiemą vartoja apie 17-18 litrų, užmiestyje 9-10. Automatai dirba gerai ir yra patikimi, nereikia bijoti, variklis taip pat patikimas (visi saab benzininiai varikliai važiuoja daug daug), daugiausia problemų su turbinomis, ypač Aero. Nepakankama karterio ventiliacija, turbina eina iš rykiuotės praktiškai visiems saab'ams anksčiau ar vėliau. Remontas - 500 Euru plius minus, bet sutvarkius galima pamiršti ilgam. Važiuoklės superinės (opelio), laiko puikiai, mašina ant kelio stovi labai gerai, ne vieną baudą už greity jau uždirbusi mašina.. Vidus - skonio reikalas, medžiagos nėra itin kokybiškos, mygtukai trinasi, sėdynės trūkinėja, pas universalus barška tarška galinis bagažinės uždangalas. 2.3 l benzininis, kurą megsta, tačiau sukasi labai smagiai. Pati mašina yra pigesnė už tokių pačių metų vokiškus automobilius, nuvertėjimas galbūt nėra labai didelis (ypač Aero komplektacijos), bet parduoti nusipirkus yra tikras kantrybės išbandymas, automobilis visai nepopuliarus mūsuose, juolab nuo 2012 metų daugiau nebegaminamas. Perkančiam siūlyčiau tikrinti turbiną, korozijos židinius, būtinai atkreipkit dėmesį į šildymą (kartais nešildo vairuotojo puses) gedimas atrodo paprastas, bet reikalauja nemažų investicijų (reikia ardyti visą pirekinę panelę).
Pilnas atsiliepimas...
Saulius. | 2014-10-24
Idomus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,greitas,paliai galia ekonomiskas,paliai metus nebrangus auto.
Galetu buti 100-150kg lengvesnis.
Pirktas,priziuretas ir priziurimas saab centre lietuvoje,pirktas 100tukst rida dabar 160tukst km,jokiu gedimu neturejas.Automobili vertinu paliai kaina ir kokybe labai gerai.Tai patikimas,stabilus ir greitas automobilis.Pilnos komplektacijos-ksenon zibintai su automatiniu aukscio reguliavimu,autopilotas,navigacija,abs,stabilumo ir antiprabuksavimo sistemos,4sildomos sedynes. Automobilis 2.3T 191kw(260) automatas .Automobilio detaliu kainos patenkinamos,kasko draudimo kaina uz 2009m 1500lt,visu stabdziu disku ir kaladeliu kaina su darbais iki 2tukst lt,tepalu ketimas castrol 0-40 su filtrais 300lt keiciasi kas 15-20tukst km,automatines greiciu dezes tepalu keitimas su tepalais ir darbu 250lt keiciasi kas 60-80tukst km,zvakes po 50lt keiciasi kas 40tukst km,kuro filtras 70- 100lt,salono filtras140- 200lt,oro filtras 80- 100lt,orginalus stiklo valytuvai 140lt. Pirkti tik priziureta saab centruose su pilna aptarnavimo istorija ir turesite tikra patikima saab automobili.
Pilnas atsiliepimas...
Robertas | 2014-06-26
SAAB 9-5 2008 2.0t LPT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, talpus, paprastas, saugus.
Surinkimo kokybe, medziagos,
Automobili isigijome kiek netiketai, po gan ilgu paiesku. Pasitaike priziuretas, geru metu automobilis uz patrauklia kaina - 17.000 litu.Pirktas 2014 metu pradzioje. Priziuretas igaliotame servise, buvusi Lietuvisko lizingo masina. Rida 200.000km. Kas maloniai stebina - rudziu nera. Mano jau eksploatuojamas daugiau nei puse metu. Automobilis stabilus, pakankamai patogus, labai talpus, pakankamai ekonomiskas (nusipirkus sumontuotos dujos). Vaziuokle juntamai kietesne nei pvz BMW e39. Tuo paciu daugeliui nepatinka automobilio dizainas, nes jis atsilikes. Man siek tiek nepatika automobilio surinkimo kokybe - medziagos panaudotos pigios. Plastikas pigus. Jis patvarus, bet nera malonus liesti. Viskas judinant traska. Pripratimo reikalavo spynele standartineje Saabams vietoje ir langu valdymas viduryje. 2.0t LPT. Nieko naujo, praktiskai nesikeiciantis variklis nuo 1998m. Saabo, ne GM konstruotas. 110kw masinai sverenciai netoli 2tonu akivaizdziai per silpnas. Cipuotas galingas,lt - teoriskai turetu buti 130-135kw. Tiek jau uztenka vazineti normaliai. Variklio garsas siek tiek primena dyzelini, ypac persedus is 6 cilindru benzininio. Per puse metu negaliu skustis niekuo. Keistos tik ekploatacines dalys/medziagos: tepalai (rekomenduojama kas 17000 km), tuo paciu zvakes, filtrai. Taip pat stabdziu diskai ir kaladeles (sumoje ~1700litu). Net ir igalioto atstovo ikainiai nesikandzioja. Jeigu kam nors kyla klausimas del daliu - ju yra ir jos tikrai nebrangios. Siulau tikrinti Saab servise, vengti svedisku masinu. Jos pigesnes, bet paprastai nuvaziavusios netoli 400.000 km. Dyzeliai daznai tarnauja kaip taksi automobiliai. As ieskociau galingesnio variklio - 2.3T. Sanaudos labai panasios, o vaziavimas nepalyginamas. Kitu atveju daugeliui galios neuzteks, nes masina sunki. Tai geras kainos, kokybes ir metu santykis. Nemazai automobiliu pirktu ir priziuretu Lietuvoje, ju neverta bijoti. Gausite visa informacija apie automobilio istorija ir prieziura, taip pat, praktiskai garantuotai tikra rida ir automobili, kuris nekels galvos skausmo.
Pilnas atsiliepimas...
frenk | 2011-02-20
saab 95 dti automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
autonominis salono sildymas,stabilus,mazos kuro sanaudos
elektronika keleta dienu nevedus iskrauna akuma
saab 95 tid automatas 2006m.110kw.pikapas 1,9tid 110kw. normalus pasitikrint rida nes sveduose daug taksu saab.tai pat generatorius ar gerai krauna akuma didelis pliusas autonomke ziema labai greit uzsila salonas
Pilnas atsiliepimas...
 
Saab modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    9-2X  
  Vidutiniai   9009-39-39-3 
  Dideli   9-59-59-5 
  Visureigiai    9-7X 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai