Markės
1152 iš 1404
Seat Alhambra 2000 - 2010
Seat Alhambra, 2000 - 2010
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.511% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 7
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Seat Alhambra 2000 - 2010Seat Alhambra 2000 - 2010Seat Alhambra 2000 - 2010Seat Alhambra 2000 - 2010Seat Alhambra 2000 - 2010Seat Alhambra 2000 - 2010
Alhambra buvo sukurtas bendradarbiaujant Ford ir Volkswagen grupėms ko pasekoje gimė trys automobiliai - Ford Galaxy, VW Sharan ir Seat Alhambra. Šie trys automobiliai dalijasi dauguma savo komponentų. Vienatūris Seat Alhambra talpina iki septynių žmonių, o galines 5 sėdynes galima įvairiai konfigūruoti, taip pat ir išimti paliekant plokščias grindis bagažui. 2000 metais Alhambra buvo stipriai atnaujintas. Automobilis įgavo naują priekinę dalį, kuri yra tipiška Seat modeliams, naują prietaisų skydelį. Automobilio ratų bazė pailgėjo 6 mm, viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o po kapotu slepiasi nauji varikliai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
Vitas | 2016-06-20
Seat Alhambra PD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi, talpi, patikima.
Silpnokas korozijai kėbulas (bet nėra taip, kad labai baisiai rūdytų), galėtų būti geresnis valdomumas.
Mašina patogi, išvaizdi, salonas puikus, naujoviškas (neveltui šis modelis (salonas nekeistas) buvo gaminamas iki 2010 m.). Turiu jau penkeri metai. Tik nusipirkus teko persidažyti kėbulą. Padarė gerai, tad dabar tik poroi vietų dabar pūslelės iškilę. Taip pat teko restauruoti turbiną.Kai kas atsiliepimuose rašo, kad kieta mašina - nekieta, jei dėsit penkiolikinius artlankius ir aukštesnes padangas. Taip, valdomumas artimas lengvajai, bet visgi tai minivenas, tad lakstyti neverta. Pakaba patvari, tik atraminius guolius, stabilizatorius dažniau reikia keisti. Kėbulas talpus, elektros sistema nekaprizinga. Kaip ir senensiuose komentaruose - teko susidurti su kondicionieriaus problemomis (sulūžo vamzdeliai), autonominis neveikia (bet manau jis nebūtinas, žiemą iki 90 laisnių ilgiau važiuojant visada pakyla aušinimo skysčio temperatūra). Beje žiemą mėgtsa užalti galinių durų rankenėlės. Beje, galaxio (nežinau kai su šaranu) lieti ratlankiai netinka Alhambrai ant priekinės aišies - remiasi į stabdžių suportą. Geras, patvarus variklis. 85 kw kaip ir pakanka. Nėra turbo lago. Nuo žemų sūkių traukia. Tiesa šiek tiek jau girdisi smagratis, bet prekygoje jau atsiradę ir paprastų smagračių kurie pigesni ir dedami vietoj senųjų plaukiojančių. Per tuos metus teko pakeisti variklio diržus, pompą (iškart) (apie 1000 lt originaliom dalim), turbinos remontas (apie 800 lt), pakabos remontas (pora kartų atraminiai guoliai ir stabilizatoriai, vieną kartą vairų traukių antgaliai, rato guolis, galinės spyruoklės), kondicionierius, toliau tik eksploataciniai dalykai - tepalai, filtrai, stabdžių kaladėlės. Įvertinti kėbulo būklę, atsidarius kapotą pasiklausyti smagračio garsų, atsidarius tepalo užpylimo angą pasižiūrėti ar labai paras neina (jei ir kažkiek eina, šiaip labai didelės bėdos nėra, šie varikliai sėkmingai dar ilgai važiuoja).
Pilnas atsiliepimas...
R | 2016-05-13
Seat Alhambra PD TDI 4 motion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, patogus, pakankamas patikimumas.
Kebulo rūdys, daugoka kuro ima, brangios (palyginus su kitais auto) kai kurios dalys (purkštukai, smagratis).
Pirktas prieš 3 metus. Pravažiuota apie 50 t. km. Salonas - kaip tokių metų automobiliui geros kokybės medžiagos, nesijauti, kad važiuoji jau 15 m. automobiliu, važiuojant krebždesių ir girgždesių yra, gerai transformuojamas salonas, sėdynės patogios - nei per minkštos nei per kietos. Kėbulas - linkęs rūdyti, tad kas kelis metus reikia vis pasitvarkyti. Pakaba - nors paprasta, bet ilgaamžiškumas vidutinis, linkę lūžinėti spyruoklės (tiek priekinės tiek galinės) - jau pakeičiau galines, priekinių galai irgi nulūžę, šiaip dažniau reikia keisti stabilizatoriaus traukes ir vairo traukutes, nors pakaba kietoka, ant kelio laikosi iš bėdos, jaučiasi šioks toks plaukiojimas, dar silpnoka vieta atraminiai guoliai, kas 30-60 t. km. (priklauso koki sudėti ir kur važinėta) reikia keisti. 4 motion sistema - problemų nebuvo jokių, veikia normaliai, tačiau atsižvelgiant į auto svorį ir kad žema - tinka daugiau plentui kai slidu. Pavarų dėžė - man gerai laiko, gerai, tiksliai, lengvai mušasi bėgiai, bėgių perdavimas (jų 6) nomalus, jau klaksi smagratis, reiks keisti, dar pusašis pavibruoja (panašu ilgasis) ir jungiant pirmą bėgį klatelėjimas atsiranda, panašu šlicai pusašio pavarų dėžėje išsidėvėjo. Šildymas salono - problematiškas autonominis šildytuvas. dažnai gendantis. Aš jo netvarkau, nes tai nepigu. Žiemą lėtai šyla salonas, variklio temperatūra žiemą sunkiai pasiekia darbinę 90 laipsnių pagal C. temperatūrą. Salono vėsinimas - pas mane sulūžę kondicionieriaus vamzdeliai, bet netvarkau tiesiog. Bet žinau, kad tai silpna vieta šios sistemos. Elektra, elektroninka - patikima, tik kartais reikia pasikeisti ABS ar ESP daviklius kurie randasi po vairuoto sėdyne (mano atveju reikia keisti ESP šoninio slydimo daviklį). Pupme duse, dyzelis, 1.9, 85 kw. Galios galėtų būti daugiau, bet iš esmės pakanka. Iškart reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą. Bet variklis netamrus, tačiau galia iškart nuo žemų sūkių yra. Kuro trasoje apie 6, vidurkis apie 8. Buvo pradėją pro karterį varyt spaudimą - išsidėvėją žiedai (gilzės), tai revilizianto supyliau, tai padėjo (kaip rašo laiko apie 100 t. km.(vietoj 2 t.. litais, remontas kainavo 150 litais)), šaltą kuriant kartais mėlynų dūmų meta - panašu, kad reiks pasikeisti PD purkštukų tarpines.Tepalai eina ne prastesni nei 505 01 specifikacijos. Tik nusipirkęs tvarkiau turbiną (350 lt), kėbulą (1000 Lt), pasikeičiau diržus, pompą (1150 Lt). Vėliau spyruokles galines (pora 160 litų), pakabą nepamenu kiek. Dabar laukia: smagračio keitimas (keisiu į paprastą - su sankabos komplektu apie 1000 lt), priekinių spyruoklių keitimas (apie 150 lt), pusašio ir dėžės tvarkymas, gal atraminius guolius reiks keisti, purkštukų tarpinių keitimas, po ateinančios žiemos reiks kėbulą pasitvarkyti. Šiaip nepigus išlaikymas, nors patvarumas vidutiniškas. Per 3 metus nuvertėjo apie 30 proc. Iš esmės jai tvarkingą, tai taip, tačiau tokių metų auto jau nebus tvarkingas jei parduodamas, o remontas nepigus. Žiūrėti naujesnius modelius. Jei bus daigiau klausimų - sireguliaris@inbox.lt
Pilnas atsiliepimas...
Remigijus | 2015-01-24
Seat Alhambra, 1,9 TDI PD 4motion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas, elektra/elektronika patikima, lygiu keliu malonu važiuoti.
Kėbulas neatsparus korozijai, daugoka ima kuro, brangokas remontas.
Pirktas prieš 1,5 m. Nuvažiuota apie 25 t. Tai talpi mašina, kas be ko. Bet mano versijoje keleivių eilėje sėdynių yra tik po dvi (tvirtinimų daugiau nėra - blogai). Skaičiau, kad tokios versijos ėjo daugiausia komforto įrangos turinčiose versijose. O visokios komforto įrangos joje tikrai yra. Salono medžiagos kokybiškos, išskyrus centrinės konsolės - kuri mėgsta pabraškėti, patraiškėt. Atsparumas korozijai nėra aukštas - po pirmos žiemos išlindo visur rūdys - nors iš Vokietijos buvo, bet mūsų /sąžingi/ perpardavinėtojai nekokybiškai buvo dažinėją - tad teko perdažyti ją.. Važiavimas kietokas, priekinė važiuoklė labai kietai priima kelio nelygumus. Sutvarkius važiuoklę kokį pusmetį važiavimus buvo stabilus, po to - reikia jau atsargiau važiuoti, stabilumo nėra - bet kas keisčiausia servisas tikrino ir sakė viskas tvarkoje - matyt kažkokie laisvumai yra kurie nors dar priimtini, bet labai lemia stabilumą. Iš elektronikos tokių bėdų - ESP daviklis (šoninio slydimo kitaip, esp yaw raw sensor - pagal VAG laido klaidų įrašą) - vis užsidega skydelyje - kai šaltas oras ryte kartais pradeda stabdyti pats ratus trumpam, bet kol tik kartais - taip ir važinėju. Parktronikai numirę - o originalūs be proto brangūs, tad nekeičiu - daigiau kas su elektra/elektronika gerai. Autonominis šildytuvas pas mane numiręs - tad nuo -5 c jau kompaktiškai sunkoka važiuoti salone - remontas nepigus. 4 motion sistema veikia gerai, bet jau reiks keisti tepalus ir filtriuką (nekeista) joje - tai kainuos apie 350 lt. Pati sistema tokioje mašinoje skirta daugiau slidžiame kelyje, bet ne bekelėje - mašina sunki, ir žema. Variklis pumpe duse 85 kw, sakyčiau mažoka, bet pensininko režimu užtenka, be to su ja nepalakstysi taip jau - piluosi dabar neste pro dyzeli, tai tikrai daugiau galios duoda ir gražiau murkia variklis, rekomenduoju.. Su dvimasiu smagračiu viskas ok, matyt keistas. Prie didesnio minuso, bet kartais ir prie pliuso reikia pora kartų pasukti variklį, kad užsikurtų - matyt jau kažkiek pasidėvėjo PD purkštukai. Užsikūrus dirba gražiai, tad manau važiuot dar ne vieną dešimtį km. Variklis tepalą valgo normos ribose - 15 t. km - 1.5 l sintetikos. Variklis pumpe duse 85 kw, Reikalauja specialaus tepalo, bet jis nedaug brangesnis už įprastą. Reaguoja iškart į pedalo paspaudimą. Prie didesnio minuso, bet kartais ir prie pliuso reikia pora kartų pasukti variklį, kad užsikurtų - matyt jau kažkiek pasidėvėjo PD purkštukai. Užsikūrus dirba gražiai, tad manau važiuot dar ne vieną dešimtį km kil purkštukus reiktų keisti. Variklis tepalą valgo normos ribose - 15 t. km - 1.5 l sintetikos. Variklis sakyčiau vykęs, jei ne tie PD ar dvimasis smagratis, jie patikimi, bet kai jau ateina laikas keisti - tikrai brangu. Išlaikymas brangokas, tiek dėl kuro pakankamai didelių sąnaudų, tiek dėl pačių dalių nemažos kainos, patikimumas vidutinis, skardos parūdija - nuvertėjimas nemažas. Iš esmė puiki mašina kol nauja ar apynaujė- bet viskam ateina riba kai reikia remontuoti, šios auto remontas nėra pigus dėl daug visokių /priboru/,nes kuo jų daugiau - tuo didesnė tikimybė kas kažkas suges. Rimtam servise pasitikrinti PD purkštukų būklę, dvimasio smagračio būklę, palysti po apačia pasižiūrėti kokio lygio korozijos židiniai, pasitikrinti ar veikia webasta. Apskritai, jei jau tikrai reikia vienatūrio šio modelio - rinktis siūlyčiau benziną (1.8T, 2.0) dėtis dujas - mažiau galvos skausmo bus.
Pilnas atsiliepimas...
Seatas | 2014-01-11
Piukus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, patikimumas, talpumas.
Nerekomenduojama palikti kur nereikia (gali apsvarinti)
2 litru benzininis automobilis per metus nuvaziavo 29000 km. Problemu nepasitaike. Tepalu keitimas, padangu keitimas. Is Vokietijos atsivariau pats, ten dar metus laiko galiojo technikine apziura. Pas mus technikine praejo be jokiu priekaistu is pirmo kato. Asmeniskai man, sito automobilio dizainas labiau patinka nei sharan. Bet cia tik mano nuomone. Variklio galios uztenka, bent jau man. Kitiems (kaip sako) gal ir mazoka. Man dabar (t.y. po metu) siulo 2000 lt daugiau, nei as uz ji mokejau. Labai geros isvaizdos, vidus super, labai gerai islaikytas. Ziureti ar veikia klimato kontrole (daznai buna, kad reikia papildyti freono).
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2012-11-05
Seat Alhambra 1,8t
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gero dizaino, talpus, patikimas
neekonomiškas, silpnoka priekinė važiuoklė
Perkant šį atnaujintą modelį jau viską žinojau apie tokią mašiną, kadangi senesnią alhmabra važinėjaus jau 4 metus,tad nieko stebuklingo nesitikėjau. Mašina eksploatuojama kaip ir visos mašinos manau, eiliniai remontai, eiliniai gedimai. labiausiai pastebimas gedimas buvo toks, kad labai dažnai keičiau priekines stabilizatoriaus traukutes, bet žinant kad jos kainuoja salyginai mažai (kinietiškos po 18 lt už vnt) ir pakeitimas labai paprastas, su donkrato pagalba, tai užmerki akis ir važiuoji. šiaip neteko man dėt brangesnių kaip kad lamforder už 100lt, nes stipriai abejoju, ar tokio svorio mašinai jos atlaikys ilgiau, tad keisdavau visada į kinietiškas, ir taip kas 3-4 mėn panašiai, tai yra kas 6-8000 km. taipogi silpna vieta yra atraminės gumos, išvis nesuprantamas dalykas kaip tokio svorio mašinai dėti atramines gumas kurios tinka kad ir tokiam "guzui" kaip polo, ar ibiza. dabar turiu užsisakęs sustiprintas MEYLE firmos, žiūrėsim kaip tada laikys jos. tiesa, nepaminėjau, kad turėta senoji alhambra buvo su 2,0 paprasty benzinu, o naujoji su galingesniu varikliu, tad gal ir dėl to buvo sumontuota pakietinta važiuoklė, kuri galėčiau sakyt yra labai kieta, bent jau mano mašinoj, bet tuo pačiu labai stabili kelyje. daugiau gedimų specifinių tikrai nebuvo manau. žinoma, lyginant su kaimynų negendančiom mašinom, aš ją daug krapsšiau, bet velgi, gal per daug pedantiškai į viską žiūriu ir per daug prižiūriu :) o ir neteko niekada turėt automobilio kaip kad kaimynai ar draugų draugai turi, kuriu mašinos metų metus negenda :) tiesa, truputi nuliudino vidaus apdailos medžagų kokybė. žinoma panelė yra akiai daug patrauklesnė nei senojo modelio, bet daug prastesnės medžiagos, panelė linkusi girgždėti, brazdėti, ko senajame modelyje nepastebėjau. didžiulis minusas yra sunkiai mieste prišylantis salonas, tad webasto tokiai mašinai manau yra reikalinga. taippogi labai geras daiktas priekinis sildomas stiklas, nepamainomas tai dalykas. variklis 1,8 turbo, kaip tokio svorio automobiliui jau neblogas variantas. važiuoja smagiai, aplenkt nėra problemų. 6 pavaros ir reikalingos labai. nes kai turėjau senają. tai trasoj važiuojant 90 jau apsukų budavo 3000, o dabar jau smagiau, apie 2100 sukasi. tiesa, variklis nėra labai jau ekonomiškas, nors draudų draugo draugas važuiuoja kone oru :) bet tokių klausyt neverta, o ir ginčytis prasmės nėra. pas mane sudėtos dujos, tai mieste mažiau 15 ltr nesu sutilpęs, trasoj vaziuojant apie 100km/h į 10 telpu lengvai :) šiame variklyje nebera laidų, dedasi uzždegimo ritės, kurios tikrai nėra pigios, per mėnesį teko pakeisti visas 4, tad 400 didmenine kaina buvo už jas. žvakės taip pat nėra pigios, aišku yra analogų ir po 10 lt, bet as dėjau tai kas priklauso, platininės po 70 lt kažkas. tepalų nepastebėjau kad naudotų. kažkas jau buvo rašęs dėl EGR, tai teko jį ardyt ir valyt, atrodo išsivalė bet priėjimai yra labai jau nepatogus. manau tai patikimas automobilis, nesenstantis modelis, žinant kiek metų jau gaminamas. detalių kainos nėra dideliios, pastoviai servisuose nereikia tūnoti. bet , vėlgi, priklauso kokios būklės nuperkame jį. išsirinkti tai, kas jums reiktų malonumą. ir mažiau klausyti draugo kaimyno pažystamo petro, kuris turi neva tokią ir važiuoja praktiškai oru. NEBŪNA taip, mieste 15-16 duju trasa 8-10 duju Sėkmės
Pilnas atsiliepimas...
Edma | 2012-08-05
Apie Alhambrą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
LAbai praktiškas, 66 kw. labai ekonomiškas, geras dizainas
Brangi eksploatacija.
Dizainas-mano nuomone, labai geras. Na aišku naujieji geriau atrodo, bet šis modelis dešimt metų buvo tikrai puikus , kas liečia išvaizdą. Komplektacijoje 7 sėdynės, (vienos nė karto nenaudojau) trečioje eilėje net vaikui sėdėt neįmanoma. Variklis 66 kw. , gal kam ir silpnas, man gana buvo. Bet tuo viskas ir pasibaigia. Toliau vienos bėdos. Automobiliuku važiuoju 6 metai. Pirkau su 90000 km rida. Lyg rodos turėtų būti viskas gerai bet: važiuoklės patvarumas vargo vakarienė. Kaip metai taip visos traukės prašosi pakeisti, kaip vieni metai taip išorinės granatų gumos suplyšusios. Pirkau ir už 40 Lt. Ir už140 Lt- rezultattas tas pats: metai ir keiti. Kilovatų mano modeliuke 66, bet traukos man užtenka, ir manau labai svarbu itin ekonomiškas. Įvairiu ciklu nesunkiai galima važiuoti su 6,2-6,5 ltr./km. Kaip tokio dydžio mažinai , manau, labai gerai. Deja, "pumpe duze" savo duoklę pasiėmė taip pat: purkstukai keisti 2 kartus. Na mašinos nuvertėjimas kaip ir visų, bet pradinė kaina per aukšta. Remonto detalės vžiuoklei dar proto ribose: traukės , antgaliai ir kitos smulkmenos , net geresnės kokybės visai įkandamos. Tarkim visų priekinių tarukių (_6 vnt) kaina apie 200 Lt. garnatų gumos kaina kaip jau minėjau 40-140 lt., bet kai reikia kasmet keisti , pats procesas užknisa. Purkštukai nauji pagal kodą 1600-2400 lt/vnt., bet važiuoja su kitu kodu lygiai taip pat. Jau metas keisti į kitą mašiną ir.....labai abejoju ar verta pirkti tokią pat, eksploatacija tikrai per brangi visom prasmėm, nors praktiškumu šis minivenas manau yra labai praktiškas.
Pilnas atsiliepimas...
ramunas52550 | 2012-05-15
Seat Alhambra 2000 - 2010
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus ir talpus salonas, nedaug kuro naudoja, patraukli isvaizda
Rudyja stabziu vamzdeliai, duslintuvas, nepatvarus vairo mechanizmas ir vaziuokle, didoka kaina.
Seat Alhambra nera labai patikimumo virsuneje, Reiketu daug ka tobulint, be erdvaus ir talpaus salono, VW Sharan ir Ford Galaxy modeliu brolis is Ispanijos garantuoja ilgu trukumu sarasu. Esmines bedos butu sios : rudyjantys stabdziu vamzdeliai ir ismetamuju duju sistemos dalys, vairo mechanizmo defektai ir nepatvarus ratu guoliai. Jei reikia miniveno, patarciau pirkti Ford Galaxy arba VW Sharan. Pigesni, patikimesni, ir detales pigesnes nei Alhambra.
Pilnas atsiliepimas...
 
Seat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Mii
  Maži   CordobaCordoba  
  IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai   ToledoToledo Toledo
  LeonLeonLeon
  Vidutiniai    Exeo 
  Krosoveriai     Ateca
  Mini vienatūriai    Altea 
  Vienatūriai   AlhambraAlhambraAlhambra
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai