Markės
1157 iš 1388
Skoda Fabia 2000 - 2007
Skoda Fabia, 2000 - 2007
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.80% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 21
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Skoda Fabia 2000 - 2007Skoda Fabia 2000 - 2007Skoda Fabia 2000 - 2007Skoda Fabia 2000 - 2007Skoda Fabia 2000 - 2007Skoda Fabia 2000 - 2007Skoda Fabia 2000 - 2007
Skoda Fabia yra kompaktinės klasės automobilis gaminamas nuo 1999 metų ir pakeitęs Skoda Felicia modelį. Fabia buvo gaminama hečbeko, universalo ir sedano kėbulais. Tai buvo pirmas modelis, kuris naudojo Volkswagen A04 platformą, kuria dalijasi su Volkswagen Polo Mk IV ir Seat Ibiza. Fabia pasisekimas iš dalies yra salygotas to fakto, kad automobilyje plačiai naudojamos Volkswagen mechaninės dalys, tačiau dėl prastesnės įrangos Fabia kaina yra gerokai mažesnė nei pusbrolių iš Volkswagen grupės. 2003 buvo pristatytas Fabia vRS (pažymint Fabia modelio dalyvavimą WRC čempionate) su dyzeliniu varikliu. Tai buvo vienas pirmųjų sportiškų hečbekų su dyzeliniu varikliu. Variklis yra VW gamyboss 1.9 litro (Pumpe-Duse Turbocharged-Diesel) su 130 AG (96 kW) galia ir 310 Nm sukimo momentu prie 1900 rpm, su šešių greičių pavarų dėže. Škotijoje šis automobilis buvo pripažintas "2003 Metų Dyzeliniu Automobiliu". Oficialiai automobilis greitinasi nuo 0 iki 100 km/h per 9.5 sekundes, tačiau pakoregavus variklio valdymo kompiuterį buvo išspaustas ir gana įspūdingas rezultatas ~ 7.0-7.5 sekundžių laikas iki 100km/h. Laidoje “Top Gear” buvo testuota vRS versija, kuri pasirodė besanti greitesnė nei panašios kainos MINI Cooper.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 21
Ignas Selvestravicius | 2016-11-28
Skoda Fabia 2002 1.9 TDI 74KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tyli važiuoklė, gera garso izoliacija
mėto posūkiuose greitai įvažiuojant, atrodo galima ir apsiversti.
Miesto automobilis, skirtas dinamiškam gyvenimo būdui. Visada rasi kur vietos pasistatymui, pralysi pro bet kokį tarpą. Pažiūrėjus į tokią mašiną nesitiki komforto, bet viduje ganėtinai tylu ir nemėto po kelią dėl nelygumų, per sėdynę netranko (kaip pvz peugeot 307 modelius ir pam4to nuo akmenukų ir su šikną jausi kiekvieną duobutę kelyje). Maža automobilio masė (kiek virš tonos) ir 74kW 1.9TDI labai geras derinys, nes lengviai bėgėjasi paspaudus pėdalą. Tokiame hečbeke, kaip nekeista, vietos priekyje netrūksta, bet mažiau pavydėtina situacija gale sėdintiems. Kiek girdėjau iš meistrų, tai jei nėra Autopiloto, tai galima tiesiog rankenėlę iš kokio Volkswagen su autopilotų įsistatyti ir priprogramuoti, kad veiktų. Pats naudoju kaip daily driver fabia, tai labai džiaugiuosi jos dinamiškumu kelyje, nors iki sportinio automobilio jam toli. Dėl siauros ratų bazės atrodo, jog posukyje gali apsiversti. Gale sėdinčius gerokai pamėto. Variklis turi daug vietos "čipavimui". Pats čipavau pas specus ir padarė iš 74kW į 110kW, tai dabar Fabia yra sportinis kelių žvėris, o kuro sąnaudos nepadidėjusios. Autotradoje neretas BMW uosto dulkes Fabios, o mieste ereliai tupia ant žemės. Automobilį vairuoju jau pusę metų, bet neteko dar nieko tvarkyti. Protingai važiuojant, kuro sąnaudos mieste iki 7litrų, užmiestyje 120km/h pasiekiau 6.3l. Bet tokią pat mašiną turi giminaitis ir pas jį kuro sąnaudos užmiestyje 4.5l, o mieste siekia iki 6 litrų. Apsižiūrėti, apsičiupinėti važiuoklę. Daugiau, šiam modeliui specifinių gedimų nepastebėjau.
Zenius | 2015-07-01
Skoda Fabia 1.2l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina. Eksploatacija. Paprastumas. Nevagia
Nzn.
Iki siol stebina sio automobiliuko patvarumas ir paprastumas. Per penkis vazinejimo metus investicijos i eksploatacija nevirsijo 700eur, na o ir tai tik del to, kad esu pedantas ir reguliariai lankausi servisuose. Siaip miesto masiniukas ir mano universalas gan talpus. Vaziuokle gan paprasta, kietoka. Variklis pravaziavus 150tkst ir kolkas nepavede. Tepalus keiciu reguliariai. Nieks nebarska. Garso izoliacija vidutine kaip ir daugelio ekonomines ir vidutines klases auto. Siaip labai praktiskas auto. KOmforti didelio nesitikekit ;) Variklis sukasi , neturiu priekaistu. Neremontavom. Eksploatacija pigiau grybo. Detaliu visuomet yra. Pirk jei abejoji.
Ramunas | 2015-02-09
Skoda Fabia 1.2ltr
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Miesto automobilis, nereikalaujantis investiciju, gal del to, kad praktiskai visur VW detales panaudotos.
Komforto minimaliai.
Automobilis kaip transporto priemone , kuriems nesinori islaidauti del ivaizdzio bei papildomo komforto. Eksploatacijos islaidos minimalios, remontas greitas ir palyginus kapeikas kainuojantis. Talpi bagazine. Kietoka pakaba. Dirba tyliai. Kuriasi ziema ok. Tepalus kasmet keiciu. Pridurti daugiau kazka sunku. Traukos is tokio variklio pakankamai. Remontuot nereikejo. Pvz.: normaliam servise po ilgos eksploatacijos- keiciau granata, stabdziu cilindriukus, virino rudyjanti duslintuvo mova, keite tepalus, pavaru dezes riebokslius, stabilizatoriaus gumas... ir viso- 260,- eur su medziagom ir darbu. Didesnei seimai per mazas.
Vaidas | 2015-01-17
skoda fabia I 2007m 1,4 59kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mazos kuro sanaudos, lengva pastatyt, stabilus ant kelio
tik ne 3cilindru
pirkau auto 2010metais pravaziavusi 157000km: salonas palyses, vairas nutrintas. prie 161000km subyrejo variklis- nukrito kazkoke tepalo grandine ir uzsikirto. teko keist. is apdailos keiciau visas sedynes, vaira, begiu bumbula is tex puses: varikli, greiciu deze, turbina restauruota, keisti guoliai, amortizatoriai, pusašiai, stabdžiu diskai, sankaba laiko apie 50-60tukst rida prie 200tukst ridos uzsikerta priekiniai stiklu elektriniai pakelejai, pakeist ar paremontuot apie 500lt variklis barska , kadangi 3cilindru, pravaziavus su idetu devetu 2005m gamybos varikliu nuo 2010 iki 2015m. 110tukst km vel pradejo dumint ir kaskas negerai darytis su juo. dabar rida 270tukst praktiskai siam varikliui dirzo keist nereikia nes ilgiau kaip 150tukst ridos neatitarnauja nuvertejimas diddelis naujas 47000tukst, 3metu senumo pirktas uz 18tukst, o dabar 8metu senumo reik ieskot kvaili kuris paims uz 6000Lt vengti modeliu su 3cilindru varikliais
egis | 2015-01-07
miesto masiniukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomija , eksplotacijoi ir kuro atzvilgiu
garso izoliacija, pigus salonas.
1.9 74 kw, traakia gerai, ekonomiskas. Pirkta pries metus laiko, pakeista tik nupirkus , vairo antgaliai stabdziu diskai gale kaladeles. Ir padarytas pilnas servisas. Servise saskaita apie 1000 lt. Tikrai nera daug. Bevaziuojant si laika pakeista prieki amortizatoriu , atraminiu kompliaktas monro firma 540lt , plius 100 keitimas. Garso izoliacija ir salono pigoka, bet cia skoda normalu ir nemaiso, ilgoi kelionei nera tragiska , kai mazas auto. Greitai trinasi salono detales. Variklis 1.9 74kw PD , pili gera tepa ir kura , vaziuoji vargo nematai. Beda purkstukai ,jai nusiperki padrosta. Gal net pigiau uz golfa. Tikrinti elektra , purkstukus, bendra technine bukle, ir salona, viska apziureti , net po kilimeliu .
Domis | 2014-09-16
Škoda Fabia 1.9 SDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, nerūdyja, ekonomiškas, patikimas.
Komfortas ilgose kelionėse, silpnoka garso izoliacija.
Vairuojų šį bolidą jau trečius metus. Pirkau tik dėl to, kad tuo metu šį automobilį pardavinėjo pažįstamas ir galima sakyti, jog jis man jį "prakišo", padarė nemenką nuolaidą, pasakė visas tuo metu esančias problemas (buvo sudilus sankaba, ūžė guolis, reikėjo keisti galinį amortizatorių) ir panašiai. Tačiau nusipirkęs visiškai nesigailėjau! Automobilį labai patogu vairuoti mieste: nedidelis, manevringas ir labai taupus. Vykti į keliones irgi įmanoma, patogiausia ilgesnį atstumą keliauti keturiems. Važiuodami penkiese, galinėse sėdynese jau turėsite kentėti kelionę švelniai susiglaudę. Bagažinė nėra visiškai maža, važiuojant stovyklauti keturiese, gan nesunkiai telpa visų žmonių daiktai (2 palapinės, 4 miegmaišiai, 2 rubų krepšiai, 1 maišas maisto ir įvairūs "pričindalai" stovyklavimui). Žvelgiant į komforto pusę, jo yra nedaug: nėra porankio, galinės sėdynės nereguliojamos, yra tik viena patogi vieta pasidėti puodukui, trys nedideli stalčiukai ant priekinės panelės, dviejų skyrių daiktadėžė, po vieną stalčių priekinėse duryse. Esu girdėjes, kad 1.9 SDI varikliai "neužmušami", visiškai sutinku! Nors ir traukos yra nedaug, tačiau per 3 metus nuvažiuotu ~100 000km, nereikėjo nieko taisyti, kas yra susijė su varikliu. Variklis yra labai taupus, pilant kokybiškus degalus ir važinėjant ramiai mano skaičiavimais tik mieste sąnaudos: vasarą 4,8l/100km, žiemą 5,6l/100km. Nauja sankaba su keitimu - 600lt, nauji 4 amortizatoriai su keitimu - apie 450lt, guolis su keitimu 120lt, tepalų filtrų keitimas servise apie 100lt.
Enclave | 2014-09-15
Škoda Fabia 1.4 59 kW dyzelinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, dinamiškas, patvarus, patikimas.
Mažoka vietos gale sėdintiems, bet į bagažinę telpą beveik viskas.
Kalbant apie šį čekų automobilį blogų žodžių pasakyti turėsiu tikrai nedaug. Automobilis kurį naudoju yra darbinis. Kas mėnesį tenka nuvažiuoti vidutiniškai 1100-1600 km ir jokių bėdų su juo nera. Remontuojamas jis būna tik kartą į ketvirtį dėl lėšų stygiaus, tačiau kuo toliau tuo labiau galiu suprasti kad jam to pilnai užtenka.. Silpnų vietų Fabia nelabai turi. Gal pamynėčiau kiek problematiškesnį ir brangesnį eleketrinių langų tvarkymą ir dažnoką jų užstrigimą. Naujas langų pakelėjas kartu su michroskema (pas škodas pakelėjas su varikliuku ir michroskema eina kartu o ne atskirai) kainuoja apie 500 lt škodos servise (ARX). devėtas šrotuose nuo 200-300 lt kažkur kiek teko domėtis. Kėbulas laiko tikrai gerai lietuviškas žiemas ir faktiškai druskų nebijo.. Komforto pas Fabia daug daugiau nei golf 3 ar Renault 19... Važiuojant per duobes iš pakabos sklinda minimalus triukšmas ir tikrai nesijauti lyg važiuotum per Didyjį Kanjoną. Odinio salono naivu tikėtis, bet tas veliūras kuris yra standartiniame modelyje savo darbą atlieką puikiai: mažai nusidėvi, neplysta, nenusitrina, nors ir yra tepus ir yra naudojamas kasdien.. Nors ir Fabia nedidelė bet turi tikrai gerus ir malonius stabdžius nors galiniai stabdžiai ir yra būgniniai. Surinkimo kokybe ir medžiagomis skūstis negaliu. Auto šiuo metu nuvažiavęs 98500 km ir jokių salono plastmasių girgždesių, nusitrinimų, įtrūkimų negirdėti. Taip pat galiu pagirti malonų ir gerą vairo stiprintuvą su kuriuo nesunku įsiparkuoti mažose erdvėse, nes nereikia varginti rankų. Automobilis turi manau pačius svarbiausius komponentus: borto kompiuterį, ABS, el. langus, centrinį užraktą, gerus stabdžius...Garso izoliacija gera nors aišku ne tokia kokia turi SAAB markės automobiliai. Variklis 1.4, 59 kW. dyzelinas. Begalo smagus ir dynamiškas variklis. Neprilygtamas mieste ir nepavedantis užmiestyje. Trauka begalo maloni nors yra tik 3 cilindrai.. Taip, tai nera gerai ir daug kas praleidžia ši variantą, bet galiu pasakyti, kad kasdien eksploatuojant, kas mėn nuvažiuojant 1100-1600 km ir tepalus keičiant tikrai daug rečiau nei privaloma šis variklis pilnu pajėgumu tarnauja toliau, o jau nekalbu apie tinkamą automobilio ir variklio priežiūrą. Prižiūrint ir tvarkant viską laiku, taip pat keičiant tepalus galima išvis užmiršti bėdas. Kuro sanaudos vasaros metu vežiuojant Vilniaus aplinkeliais ir nesimalant po miestą yra 4.8-5.2 l/100 km ramiu važiavimu iki 100 km/h.Sėdint kamsčiuose 8-9 l/100. Šie varikliai su 3 cilindrais bijo perkaitinimų, bet dėl to šio auto išsižadėti tikrai nereikia. Nekeliant apsukų iki 4,5-5,0 tūkst/rpm jokie perkaitinimai negresia. Variklis tikrai pakankamai tylus ir važiuojant juo 120 km/h ir daugiau skleidžiamas triukšmas tikrai ausies neraižo ir neerzina. Kadangi pats automobilio netaisau o taiso serviso meistrai tai galiu pasakyti kad tvarkant jį vieną kartą į ketvirtį pakabos ir važiuoklės remontui pagal pateiktą serviso faktūrą yra išleidžiama vidutiniškai 600-800 lt.(čia neskaičiuojant akumuliatoriaus keitimo ir lempučių keitimo) Tai daug ar mažai? Spreskite patys. Manau, kad tokiam tikrai kasdieniniam automobiliui tokia suma už kokybiškas dalis yra vieni juokai. 2006-2007 metų Fabios kaina laiko kol kas ir suprantama kodėl. Galiu tik pasigirti, kad kuo toliau tuo labiau lietuvių požiūris į šią markę tik gerėja. Atkreipti dėmesį ar atsidaro visi el. langai..
Evelina | 2013-05-03
Skoda Fabia 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus salonas, patvarus, nieks nebarška, patogus mieste, talpi bagažinė , nes pas mane universalas , sidabrinė spalva tai nesimato purvo :)
mažai taip vadinamų "navarotų", bet iš tokios klasės nėra ko ir tikėtis; ne toks stilingas kaip citroen ar peugeot
Smagus miesto automobiliukas. Vazinėju daugumoj viena su vaikeliu. benzinas eksploatacijos neskaiciavau, bet per pastaruosius tris metus teko keisti padangas, stabdziu kaladeles, oro filtra, tepalus, perdegusias lemputes... valytuvus pirkit jei reikia patikimo arkliuko už nebrangiai
Vytautas | 2013-02-20
Supper auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonimiškas, taupus, išvaizdus, patikimas
Elektrinis vairo stiprintuvas
Automobilis manevringas, taupus, iš išorės atrodo mažytis atsisėdus viduje jame tikrai yra vietos. Lyginti su pusbroliu polo nelabai gaunas nes poloi karavan tipo negamina. Pakankamai atsparus lietuviškai žiemai. Patikimi dyzeliniai varikliai. 1,9 TDI 74Kw puikus PD variklis kuris tokia lengvai mašinai labai tinkamai parinktas Eksploatacija tikrai pigi, tinka tikrai daug detalių nuo vw koncerno t.y. daug pakaitalų kurie žymiai pigesni nei originalios detalės.
Remigijus S. | 2012-12-15
Fabia 1.2 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, patikimas, smagus mieste
didesnei seimai reikia erdvesnio automobilio; komfortas zinoma ne liuks klases
Na auto ne lakstymams, faktas. Bet dinamika puiki, kas sedejo is draugu uz vairo buvo nustebe, kaip smagiai sis auto mieste jauciasi. uto siore gal neblizga, bet viduj pakankamai normali ergonomika. Mano ugis 1,8m ir jauciuosi jame puikiai. Gale vietos normaliai yra dviems suaugusiems, o trise jau ankstokoka. Variklis rodos egzotinis, bet eksploatuojant per keturis metus neislindo joks defektas ar pan. Kai tuo tarpu drauges dyzelinis BMW pareikalauja kasmetiniu investiciju po 1-2 tukstantelius.... Sukasi smagiai ties 3000-4000 apsuku. Gan tyliai dirba. Ekonomiskas uzmiesty- 5ltr, mieste vidutiniskai 7/8ltr (vasara/ziema) Maziausiai suku galva del remonto išlaidų. Kiek zinau detales VW Polo ir jos tikrai nebrangios netgi perkant originalias. Kol kas per tris metus keiciau tik stabdziu kaladeles ir perdegusias lemputes. nzn
 
123
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO