Markės
1584 iš 1911
Skoda Fabia, (6Y) 2000 - 2007
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.96% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 30
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Škoda Fabia yra kompaktinės klasės automobilis pakeitęs Škoda Felicia modelį. Fabia buvo gaminama hečbeko, universalo ir sedano kėbulais. Tai buvo pirmas modelis, kuris naudojo Volkswagen A04 platformą, kuria dalijasi su Volkswagen Polo Mk IV ir Seat Ibiza. Fabia sėkmė iš dalies yra dėl to, kad automobilyje plačiai naudojamos Volkswagen mechaninės dalys, tačiau dėl prastesnės įrangos Fabia kaina yra gerokai mažesnė nei pusbrolių iš Volkswagen grupės. 2003 metais buvo pristatyta Fabia vRS pažymint Fabia modelio debiutą WRC čempionate su dyzeliniu varikliu. Tai buvo vienas pirmųjų sportiškų hečbekų su dyzeliniu varikliu. VW gamybos variklis yra 1.9 litro (Pumpe-Duse Turbocharged-Diesel) su 130 AG (96 kW) galia ir 310 Nm sukimo momentu prie 1900 rpm, komplektuojamas su šešių greičių pavarų dėže. Škotijoje šis automobilis buvo pripažintas 2003 Metų Dyzeliniu Automobiliu. Oficialiai automobilis greitinasi nuo 0 iki 100 km/h per 9.5 sekundes, tačiau pakoregavus variklio valdymo kompiuterį buvo išspaustas ir gana įspūdingas rezultatas ~ 7.0-7.5 sekundžių laikas. Laidoje “Top Gear” buvo testuota vRS versija, kuri pasirodė besanti greitesnė nei panašios kainos MINI Cooper.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Fabia itin populiari įvairių šalių ralio čempionatuose bei WRC:


Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2010-02-19
variantas tarp Polo ir Golf
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
praktiškas kėbulas, įperkamos dalys, puikūs Volkswagen koncerno dyzeliai, gera pasiūla rinkoje, erdvus vidus, subalansuotas važiuoklės darbas
daug smulkių gedimų (ypač elektros ir priekinės pakabos), elektrohidraulinio stiprintuvo, sankabos gedimai. 1,2l variklių uždegimo ričių gedimai, kala škodinių 1,4l 60 ag variklių vožtuvai, barška plastmasės.
Bendras automobilio aprašas
tai viena tinkamiausių mašinų važinėjimui mieste. kėbulas gana nedidelis, bet ir ne per mažas, labai norint galima sutalpinti 5 keleivius, patogiai įrengta. labai praktiška (kėbulas ir chečbeko, ir sedano, ir universalo tipo). kas gali nuvilti, tai prastas ir pilkas škodos įvaizdis, prasta salono medžiagų apdailos kokybė (nors surinkimas kone idealus). universalas ir sedanas kelyje būna nestabilūs. labai nervina šio gamintojo naudojama strategija - parduoti mašinas, kurios neturi elektros įrangos, o pačią mašiną perki už tokius pinigus, už kuriuos išeina gerai sukomplektuotas Fiat. taigi sunku surasti gerai įrengtą modelį.gali psisekti, kad mašina bus su ESP. deja, nors yra žmonių, manančių, kad VW koncerno produktai negenda, jie klysta. Fabia, pelniusi nemažai gerų įvertinimų, genda dažnokai, bet jos gedimai nesudėtingi ir standartiniai. dažnai neatlaiko elektra, pavarų dėžės, nervina volkswagenų paveldėtos ir Škodoms perduotos silpnos pakabos ligos (greitai atitarnauja stabilizatoriaus jungtys).
Variklis
tai nėra sprinterė, bet vairuotojų poreikius gali patenkinti. benzininiai varikliai yra patikimi, bet kaip ir visų VW koncerno varikliai - mėgėjai gerokai pavalgyti. nerekomenduoju Škodos gamybos variklio, kuris yra 1,4l 60 ir 68 ag benzininių agregatų - jie pasenę ir lėti, dažnokai genda. bėkit šalin nuo 1 litro ir 1,2 litro variklių - jie silpni, HTP variantas turi tris cilindrus, bet neturi nei ekonomijos, nei traukos. prakeiksit šią mašiną, jei gailėsite pinigų galingesniems varikliams, kurie ekonominiu atžvilgiu netgi labiau pasiteisina. geriausias benzinins agregatas - 1,4 volkswagen 16v 75 ag. optimali trauka ir normalios benzino sąnaudos. norintys jaustis tvirtai ir negailintys pinigėlių benzinui gali įsigyti 2,0l versiją su 85 kw - patikima ir patikrinta Passatuose. ir vėl galiu užknoisti su dyzeliais, bet deja jie ir yra geriausi ir patikimiausi. galima pirkti bet kurį, netgi versiją SDI (47kw) - "neužmušama", bet lėta, užtat superekonomiška. visi kiti 1,9 l dyzeliai su turbinomis - 77 ir 96 kw - laiko patikrinti VW AG agregatai su pumpe duse įpurškimo sistema. jų trūkumas - traktoriškas darbas, per garsus darbas. kartais pasitaiko gedimų su užvaikytomis turbinomis ir oro srauto matuoklių, purkštukų gedimais, bet tai būna retai, nebent pilamas buvo tik prastas kuras. 1,4 tdi versijos vertinamos skirtingai - vieni giria jas už ekonomiją (iki 4 l 100km) ir praktiškumą, kiti peikia už vangumą ir šlykštų jo garsą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
mašina nuvertėja, tačiau mažiau už kai kuriuos klasės konkurentus. jos esminis trūkumas - neišbaigtumas ir nuobodumas. daug kas geriau rinktųsi prancūzą, italą ar japoną vien dėl to, kad Fabia neturi jokio technologinio potencialo ir žaismo. servisuose ne itin gerai vertinama, nes genda elektros mazgai ir pernelyg dažnai genda priekinė pakaba. laimei, dalys pigios ir remonto darbai nebrangūs, nesudėtingi. sankaba galima nupikrti ir pigiau nei 500lt, amortizatorius (priekis) - 350lt., priekinė fara kainuoja iki 200lt. (neoriginalios dalys).
Patarimai perkančiajam
patariu pirkti vien todėl, kad lengva remontuoti ir nebrangu eksploatuoti ir taisyti. nepirkite pirmų gamybos metų versijų ir venkite silpnų variklių, pasitikėkite tik VW varikliais. Dyzeliai puikūs, tačiau daug kam gali nepatikti jų burzgimo garsas ir triukšmingumas, mašinos prastoka dinamika. tiesa, sunku rasti dar geros būklės dyzelį. azartiškiems verta paieškoti retos RS versijos su galingiausiu 1,9 tdi 96 kw dyzeliniu varikliu. ypač patikrinkite sankabą ir prastai besijunginėjančią pavarų dėžę (liga, perimta iš VW - sinchronizatorių nusidėvėjimas). visa kita - paprastai tvarkoma ir gana "Liaudsvageniška"
Įvertink šį atsiliepimą (viso 33)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt