Markės
1181 iš 1411
Skoda Octavia 1997 - 2010
Skoda Octavia, 1997 - 2010
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 17
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Skoda Octavia 1997 - 2010Skoda Octavia 1997 - 2010Skoda Octavia 1997 - 2010Skoda Octavia 1997 - 2010Skoda Octavia 1997 - 2010Skoda Octavia 1997 - 2010Skoda Octavia 1997 - 2010Skoda Octavia 1997 - 2010Skoda Octavia 1997 - 2010Skoda Octavia 1997 - 2010
Škoda Octavia yra nedidelis šeimos automobilis gaminamas penkerių durų hečbeko ir universalo kėbulais. Pirmos kartos Octavia gaminta ant Volkswagen grupės A4 (PQ34) platformos. Automobilis tik pradėtas pardavinėti susilaukė didelio pasisekimo dėl praktiškumo, erdvumo, VW kokybės ir nedidelės kainos, kurią bėgant laikui neblogai išlaiko. Octavia taip pat buvo gaminama su keturių varomųjų ratų 4x4 sistema tiek universalo, tiek hečbeko versijose. Kaip ir Fabia buvo pristatyta ir geriausiai įrengta vRS versija su 1.8 litro turbo varikliu su 180 AG (134 kW) panašiu į naudojamą Audi TT.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 17
Andrius | 2017-04-18
Škoda Octavia Combi 1.9 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kantrus, nebrangiai išlaikomas, eksploatuojamas; talpus, nepamainomas darbinis "asilas" - ir į darbą ir į sodą...
Kietokas. "Sunkus" vairas. Teplus salonas.
2003 m. Škoda Octavia Combi 1.9 tdi, 66 kW, Ambiente komplektacijos (4 xel .langų kėlikliai, 2x air bag, rūko žibintai, kablys, ragai, ABS, ASR). Automobilis pirktas Italijoje, tai korozijos nerasta, tik labai daug apibraižymų ir įlenkimų. Škoda Octavia - kantrus, nebrangiai išlaikomas, eksploatuojamas, talpus (bagažinė - didžiulė, nors mašina vidutinės klasės) automobilis. Šiai dienai perkopta rida - 320 k. km. ir be didesnių problemų rieda toliau. Remontas nebrangus, traukia kaip 66 kW gerai, telpa daug krovinio, nedomina vagių, patvarus automobilis šeimai ir darbui. Pirktas devynerių metų, dabar kaži ar vertas pusės ar trečdalio to ką kainavo (3600 eur.). Per turėjimo laiką - tik eksploatacinės iškaidos. Radus nenuvažiuotą negyvai - drąsiai pirkti - mašina atlaikys ilgus kilometrus ir džiugins patikimumu.
Pilnas atsiliepimas...
Octavia | 2015-06-19
Škoda Octavia 2000 m 1.9TDI, 66kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupus, gan talpi bagažinė, ekonomiškas išlaikymui darbinis automobilis
mažai vietos gale, silpnoka pakaba
Geras kantrus automobilis jei nenuvaikytas. Turiu šį automobilį nepilnai du metus prasukau jau 40 tūkst. pirkau na ura su draugeliu be rimtos patikros reikejo greitai masinos atsirado darbas. Tai apziurejau kelta masinu utenos turguje nezinau ar sutapimas ar ne bet buvo kelios su apsinesusiais bakeliais ir pakaitinus varikli atsukant pute per bakeli kuria pirkau nebuvo tokiu nesmaoniu trauka normali liginant kaip persedus nuo A3 81 kW tikrai nesujaute kad butu buka masina spidometras rode 243t is vokietijos vieno savininko nuo pirkimo radau senu lipduku tepalo tai primeciau kad per metu prasukdavo po 25t tai pagal metus turejo buti apie koki 350t nebent i pabaiga maziau vaziavo :D pasikeiciau dirzus visus itempejus filtrus tepalus kaina su darbais buvo apie 800lt. daugiau ir papildomu remontu buvo spidometro gedimas kaip jau daugelis rase tai iki 2001m metu modeliu beda bet auksarankis palitavo uz 200 lt ir jau metai viskas ok sake kontaktai atsidauze... dar keiciau viena guoli priekini su darbais 160 lt sake dejo geresni, buvo nuejusi galiniu stabdziu kaladeliu kur laiko tokia spiruoklite tokia saibuke nuejo kelioneje ir pradejo trintis metalai garsas baisus buvo atrod kad jau amen tai pats nemeistras bet laikinam vaziavimui siek tiek pasikrapscius susiremotavau po to servise sutvarke stabdziu galinu remonto komplektas tos spiruokles laikiakliai ir tt 25lt darbas 40lt. dar buvo temperaturos variklio daviklis nuejes irgi kapeikas kainavo ar tai 15lt Na pigiai islaikoma taupi masinele pakabos nei is stipriuju nes kazkas jau girgzdeti pradejo dar vis neprisiruosiu pasitikrinti bet kiek zinau nera brangios detales. Dar viena problema kai gerai saulute pasildo pradeda galiniu dureliu plasmases girgzdeti bet nieko saulei nusileidus praeina ;) Yra problema dar ir su variklio stiprintuvų ar tai su vairo kolonėle kai ateina žiema ir virš -7 kokiu prasideda kol nesusyla skyscio varimas per bakelio virsu buvau pas keleta meistru sake kad cia vario koloneliu problema kazkokiu gumyciu ar tai kazko kad remontas tas pats kas vairo koloneles kapitalinis taip kad sako daispilk skyscio ir vaziuok kai minusas praeina praeina ir beda piliau ir tokio amerikietisko papildo i vairo stiprintuvo sistema siek tiek padejo prie didesnio salcio tik tas veiksmas vyksta Varikliai senieji 66kW manau jau laiko patikrinti taupus jei neraliuoji kompas realias sanaudas rodo patikrinta realiai. Tepalu nerija kad ir daug jau pravaiziaves variklis pilu tik pilnai sintetinius viena karta piliau Xado bet po keleto pasiskaitimu perejau ant KronOilu kol kas viskas ok Na nuvertejimas kaip ir yra pirkau uz 8t lt pries beveik du metus dabar manau negauciau nei 6t nes jau siek tiek ir masina atitarnavo o eksplotacija manau jau lyginant su tokiu metu masinomis pigiau manau nera kur Pažiurėti kad nebūtų apnašų aušinimo skysčio bakelyje, variklis gražus neapistepalaves trauka kad normali būtų, geriausi sevise kad peržiūrėtu šiaip mašina nenauja viskas patvarkoma jei tik nedaug
Pilnas atsiliepimas...
rimis | 2015-04-05
skoda octavia2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patvarus,pigi eksplotacija
garsas salone
puikus darbinis arkliukas.geriau nei golf4 nes nerudija kebulas. taupus tdi,galios pakanka,patartina pilt sintetika.turiu 4m problemu nebuvo.kartais reikia duot prasidukt ir viskas bus ok. nupirkus gera eksplotacija pigi,ir nuvertejimas mazas. pirk geros bukles.
Pilnas atsiliepimas...
Kęstutis | 2015-02-20
Škoda Octavia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas, patikimumas tinkamai eksploatuojant
Garso izoliacija, brangus vairo kolonėlės restauravimas
Mašinos dizainas - skonio reikalas. Man asmeniškai atrodo geriau už Audi A4 ar VW Bora. Viduje, priekinėse sėdynėse vietos pakankamai, prietaisų ergonomika gana gera. Gaila, bet klimato kontrolė būna tik pačiose geriausiose komplektacijose. Aprašomam modelyje yra elektriniai langai, el.veidrodėliai, elektra valdomos ir šildomos sėdynės ir borto kompiuteris. Keista, kad gale dar būgniniai stabdžiai, bet mašina važiuoja ir stabdo pakankamai gerai. Ant galinių sėdynių aukštam žmogui ( mano ūgis 186 cm) vietos nedaug, bet pareguliavus priekines sėdynes sakyčiau pakankamai. Važiuoklė paprasta - McPherson tipo, lengvai aptarnaujama - detalių kainos ( amortizatoriai, sailenblokai, stabilizataroriaus traukės ir šarnyriukai) iki keliasdešimt eurų. Salono medžiagos - plasmasės ir sėdynių apmušalai gana kuklios, bet nėra labai teplios. Didelis pliusas - milžiniška bagažinė, kurioje galima vežti šaldytuvą. Prie minusų - prastoka garso izoliacija važiuojant didesniu greičiu, važiuoklė nėra iš pačių minksčiausių, bet kadangi mašinos ilgis apie 4,5 m. sakyčiau,kad kelio nelygumus sugeria geriau nei trumpesnis VW Golf 4 ant kurio bazės ši mašina ir yra pagaminta 1,9 tdi 66 kw dyzelis, paprastas, lengvai aptarnaujamas motoras. Traukos nelakūnams pakankamai, jei turbina nepavargus ir normaliai užpučia - maksimalus sukimo momentas 210 Nm/1900 aps. Pilami pusiau sintetiniai 10W-40 tepalai kas 12-15 tūkst km. Prižiūrimas - nelinkęs gęsti, jei pilsite normalų tepalą ir naudosit normalų dyzelį lengvai perkops 500000 km ridą. Džiugina kuro sąnaudos - net ir žiemą mieste palakstant sunku perkopti 6,5 ltr/100 km., o užmiestyje riedant pastoviu greičiu apie 90-100 km/val galima pasiekti ir 4,2 ltr. Minusai - linkęs gęsti aušinimo skysčio temperatūros daviklis ( trūkus daviklį tvirtinančiai tarpinei - gali išbėgti aušinimo skystis, o to nepastebėjus - variklis gali būti perkaitintas), jei pjautas katalizatorius - bus gana nemažas dūmingumas. Transmijos brangus remontas, jei prireiks keisti plaukiojanti orginalų smagratį - orginalaus kaina apie 400 EUR, geriau keisti į paprastą jo kaina nuo 150-200 EUR. Pirkdami būtinai patikrinkite ar sukinėjant vairą nepasigirstą stiprus ūžesys, taip pat ar per vairo traukių gumas nelaša stiprintuvo skystis - tai besibaigiančios vairo kolonėlės ženklas, jos restauravimas pas gerus meistrus - apie 250-300 eur Kaip ir minėjau - einamosios detalės nuo keliolikos - keliasdešimt eurų. Stabdžių kaladėlės apie 15 EUR, diskai nuo 20 EUR. 5 ltr 10W 40 part synthetic tepalo - apie 100 lt, tepalo filtras - 6 eur, pagrindinio diržo komplektas su vandens pompa - nuo 150 EUR, amortizatoriai priekiniai nuo 35 EUR vienetas, stabilizatoriaus įvorės ir traukės apie 10 EUR. Nuvertėjimas jau kaip tokių metų mašinos nėra didelis. Geresni, prižiūrėti ir turtingesnių komplektacijų egzemplioriai kainuoja nuo 2000 EUR. Netikėkit pasakom apie 200000 km rida. Tokių metų automobiliai būna pramyne apie 350000 - 400000 tūkst km, o kai kurie ir daugiau. Automobilio ilgamžiškumas labai priklauso nuo buvusių savininkų ir jų požiūrio į automobilį. Gerai aptarnautas tdi variklis 66 ar 81 kw laisvai trauks ir 500000-600000 km.
Pilnas atsiliepimas...
Dainnius | 2014-01-12
Skoda Octavia 1.8 20v Benzinas/Dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerudijantis kebulas, pigi eksploatacija bei ekonomiskumas (tik dyzelis!)
Pakvailiuojanti elektronika (el. langai, veidrodziai), kazkiek
Sveiki, Skoda Octavia - tai, kaip automobilis bendrai, tai visai neblogas pasirinkimas. Isvaizda gal kiek "pilkos pelytes", salonas taip pat nepaliekantis ispudzio. Tik jokiu budu nepatarciau pirkti benzinines Skodos, o dasidejus lituku pasiimti 1.9 TDI 81 kw., arba 66 kw. Sie varikliai tikrai puikus, tiek traukos, tiek ekonomijos atzvilgiu, kad ir 66 kw. Teko tureti abu variantus. Plius taupus bei pigios eksploatacijos, ko nepasakysi apie 1.8 20v benzinini ! Siaip Skoda Octavia, tokiu kaip ir minusu neturinti masina, gal tik retkarciais "papsichuojancia" elektronika, bent jau mano sioje aprasomoje Skodoje. Automobilio " pasiskolintoji " pakaba visai nebloga, nepalyginsi su A4-os. Pigus jos remontas. Kebulas jei nebuves dauztas, tai rudziu galima ir neieskoti. Siaip tai manevringas, stabilus, pigios eksploatacijos auto. 1.8 20v. - tai labai nevykes projektas (beje pasiskolintas is Audi A4, A3, bei VW Passat B5). Zodziu, visiska nesamone! Galima tik pagirti tylu jo darba. Siaip tai - SUPER NEEKONOMISKAS variklis, plius nemegstantis greicio. Nors tai 92-ju kw. variklis, bet Jums vaziuojant 110 km/h., tachometras rodys apie 3400 aps/min !!! Auto "valgys" irgi atitinkamai ! Vaziuojant 90 km/h. automobilis " valgo " apie 7 ltr., vaziuojant 110 km/h. apie geru 10 ltr. trasoje! Miesto rezimu sanaudos irgi ISPUDINGOS !!! Apie 12-13 ltr. graziai vazinejant. Zodziu, tu 92 kw. taip ir nera kur panaudoti !? Nebent turite nuosava kolonele. Plius-tai dar variklis, megstantis " ryti " tepalus! 1000 km. apie 600-700 gramu reik dapilti. Ir tai ne tik manajai Skodai, bet ir kitoms su tokiu varikliu. Kadangi bendradarbis turi irgi benzinine, tai sake, jog lygiai tas pats. Tai tipo normalu ??? Zodziu, tokio Audi sedevro tikrai nepatarciau! Kazkokia pornografija, o ne variklis! Na bet Jusu teise rinktis..... Eksploatacija, tai tikrai pigi, na nieko nesiskirianti nuo "ketvirtosios kartos tautovezio". Nuvertejimas irgi pakankamai mazas, kadangi musu tautieciai jau pripazino ir pamego Skoda. Ziureti taip pat ir ta pati, kaip ir perkant bet koki auto. Kazkokiu subtilybiu - jis mano nuomone tikrai neturi. Na jei ant kebulo rasite rudziu, tai jau klaustukas apie jo praeiti ....
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2013-10-30
Skoda octavia elegance 1.9TDI 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksploatacija, ekonomiškas, mažas nuvertėjimas, labai erdvus bagažo skyrius, netraukia ilgapirščių.
Mažai vietos gale sėdintiems, prastoka garso izoliacija, sunkus vairas
Patikimas, pigiai eksploatuojamas, funkcionalus automobilis. Didelio komforto jame nerasite, tačiau tikrai sutalpinsite visus daiktus. Puikus dinamiškas variklis, 81kw net ir smarkiai pakrautam universalui jo pilnai pakanka. Variklis paprastas, lengvai aptarnaujamas. Automobilis mažai nuvertėja,manau taip yra dėl ypač mažų eksploatacijos kaštų. Jei ieškote paprasto, patikimo automobilio ir neieškote didelio komforto, jis mums kaip tik.
Pilnas atsiliepimas...
nerijus | 2013-10-28
skoda oktavija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebrangus paprastas aptarnavimas.
truksta komforto gale vietos mazai keleiviams.
labai vidutinis niekuo nepasizymintis automobilis didziausia problema maza ratu baze tik 2,51 metro kaip seno golfo ar kadeto todel gale sedeti labai maza vietos be to kietoka pakaba taip tai gana ekonomiska gedimai tai vaziuokles kaip ir visiems volksvagenams daugiausia genda.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2013-08-14
Octavia 1.9 TDI 66 kw 2001 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro ekonomija, maži ekplotaciniai kaštai, didelė bagažinė, atlenkiamos sėdynės, patvarus kėbulas.
Pakaba gana kieta, mažoka vietos gale.
Turiu pusę metų šį automobilį ir kol kas tarnauja jis man tikrai neblogai. Pas mane hečbekas po "facelift" ir džiaugiuosi, kad tokį kėbulą paėmiau, nes atrodo simpatiškiau ir vietos tiek pat kiek universale. Išvaizda nėra kažkuom ypatinga, bet su originaliais R16 lietais diskais atrodo visai neblogai. Pakaba kietoka, bet pigi ir patikima "McPherson". Kėbulas geras, nerūdija. Su komforto agregatais problemų neturėjau (kondicinionierius, keturi el. langai, ASR, borto kompiuteris). Garso izoliacija mane tenkina, važiuojant autostrada vėjo švilpimas ir variklio garsas nevargina. Priekinis skydelis simpatiškai atrodo (aišku skonio reikalas). Vietos pasidėti daiktams užtenka tik šiek tiek trūksta turėklo rankai pasidėti, bet čia išsprendžiamas dalykas. Gale sėdintiems tai nekažka, ypač jeigu prieky sėdi aukšti žmonės. Grįžtant prie bagažinės tai ji milžiniška, nulenkus galines sėdynes tai spinta galima drąsiai įmest arba pačiam miegot vietoj palapinės. Šiaip jei kalbant apie patikimumą ir komfortą tai čia tas pats Golfas IV tik su kitokia išvaizda ir didele bagažine. Kas man dar patinka, kad tokių Octavijų nėra per daugiausia kaip tų pačių Golfų IV. 1.9 TDI, 66 kw su paprastais purkštukais ne "pumpe duse". Patikimas ir nerajus, vidutinės sanaudos su dažnai įjungtu kondicionieriumi ~ 5.7 l/100km. Nėra kaprizingas dėl kuro kokybės, žiema kuriasi be problemų. Kas erzina tai ryški turbo duobė, bet čia jau ne variklio kaltė, tikriausiai turbina gana vėlai užsipučia, kad prailginti slankiojančio smagračio gyvenimą. Tik nupirkus padarytas einamasis remontas t.y. diržas su guoliais, filtrai, tepalai, termostatas, dar pakeista avarinio signalo rėlė kuri taip pat atsakinga ir už posukius (paimta iš Golfo IV), po kurio laiko artimų šviesų lemputė ir antifryzo temperatūros daviklis. Detalios tikrai nebrangios ir pilna dėvėtų, kadangi viskas tinka nuo Golfo IV. Kiek žinau tai dažnai sugenda priekinis skydelis, bet po 2000 m. facelifto ši bėda buvo išspręsta. Kažkokių ypatingų ligų ši Octavia neturi išskyrus priekinį skydelį kuris mėgsta sugest (modeliuose iki facelift) , bet tai pataisoma perlitavus dvi varžas. Patarčiau pirkti po 2000 m. facelifto, kadangi atrodo simpatiškiau, priekiniai žibintai gražesni, sėdynės kokybiškiau padarytos, priekinis skydelis simpatiškesnis. Turbiną nesunku pasitikrint dėl ryškios turbo duobės.
Pilnas atsiliepimas...
Augis | 2013-02-18
Skoda Octavia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Octavijoje iš šodos yra tik kėbulas ir apdailos detalės. Variklis, važiuoklė - tie patys iš VW golf 4. Važiuoklė smagi ir patikima. Didžiausias mašinos pliusas - ekonomija. Trasoje apie 5l užtenka. Pigus išlaikymas. Gerai cinkuota - 14metų automobilis faktiškai dar be rūdžių. Minusai - bloga garso izoliacija, barškančios durų bei salono detalės. 1.9TDI 66kW Teko pakeisti subirusį plaukiojantį smagratį, čia šitų TDI liga. Dar generatoriaus sankabą. Dar viena Octavia (iki 2002m) liga - langų pakėlėjai. Visa kita tik smulkmenos. Važiuoklėje kažką keisti tenka ypačretai.
Pilnas atsiliepimas...
daeras | 2012-06-13
Oktavia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kainos kokybes santykis
"Plaukiojanti" sankaba,"sunkus "vairas
-Nelabai komfortiskas automobilis. "Sunkus" vairas, garsus variklio darbas, salono garso izoliacija vidutiniska, galinio dangcio barskejimas, sedyniu gobelenas raukslejasi, kietoka pakaba (skaudziai valgo visas kelio duobutes), gale keleiviam mazai vietos kojom, ziema sals kojas nes nera putimo i gala kojom. +Stabili kely,gana kokybiskas surinkimas (nebarska plastmases isskyrus galini dangti), baisingai didele bagazine... Na sitie varikliai legendiniai ir apie juos nera ko rasyti... -sunkus priejimas prie dirzu keitimo,"plaukiojanti"sankaba.. +tai legendinis 1,9 81kw variklis Didelis+ del kainos ir kokybes santykio. "Normali" ne svirtine priekine pakaba, pagrindines detales nebrangios, remontas nebrangus, komforto nelabai reikliam zmogui pilnai pakanka...
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai