Markės
1162 iš 1388
Skoda Octavia 2004 - 2013
Skoda Octavia, 2004 - 2013
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 12
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Skoda Octavia 2004 - 2013Skoda Octavia 2004 - 2013Skoda Octavia 2004 - 2013Skoda Octavia 2004 - 2013Skoda Octavia 2004 - 2013Skoda Octavia 2004 - 2013Skoda Octavia 2004 - 2013Skoda Octavia 2004 - 2013Skoda Octavia 2004 - 2013
Praktiškoji antros kartos Octavia pristatyta 2004 metais gaminama ant Volkswagen A5 (PQ35) platformos, kurią taip pat naudoja kiti Volkswagen Grupės automobiliai - Audi A3 II, VW Golf Mk5, VW Jetta Mk5, Seat Leon II, Seat Altea, VW Golf Plius, VW Touran ir VW Tiguan. Kartu su naujais varikliais, taip pat naudojamais ir kituose Volkswagen Grupės modeliuose, Octavia turi patrauklų, nors ir paprastą dizainą, viduje - daugiau vietos galinių keleivių kojoms, kokybiškesnes medžiagas ir aukštesnę prošvaisą. Gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis. Bendrai Octavia yra labai mėgstama praktiškų vairuotojų už Volkswagen kokybę, erdvumą bei gerą kainą.
Automobilis buvo labai palankiai sutiktas žiniasklaidos – žurnalas „Auto, Motor und Sport“ palyginimo testuose Octavia pripažino geresniu automobiliu nei Volkswagen Golf Mk5. Automobilis taip pat dažnai pripažįstamas patikimesniu nei Audi A3 ar Volkswagen Golf

Gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis. Bendrai Octavia yra labai mėgstama praktiškų vairuotojų už Volkswagen kokybę, erdvumą bei gerą kainą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 12
Rolandas M | 2016-12-07
Skoda Octavia 1.8 TSI Ellegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, praktiškumas, 1.8 TSI variklio sąnaudos, puikus valdymas
Garso izoliacija
Patikimas, praktiškas ir greitas automobilis. Ką tik prisukau 200,000 km su Škoda Octavia 1.8 TSI (nuo 0). Keli pastebėjimai: - Patikimas. Išskyrus periodiškos priežiūros kaštus buvo: šildomos sėdynės gedimas, veidrodėlio posūkio lemputės keitimas (brangus, nes reikia nuardyt visą veidrodėlį), galinio atraminio guolio keitimas du kartus (gal reikėtų ramiau per duobes važinėt). - Praktiškas: Būdamas dar viengungis susikišau visą savo vieno kambario buto mantą į vieną šitą Škodą. :) - Greitas. 1.8 TSI trim žodžiais: greitas, tylus, adekvatus. Greitas, nes šauna iš vietos kaip vijurkas, tik mokėk suvaldyt. O kai šauna, mokėk sustot, nes riba tik ties 7,500 rpm. Tylus, nes tyliai dirba? Kartais norėtųsi, kad savo galią išreikštų su balsu ir kit girdėtų. Adekvatus, nes nebus jokių siurprizų. Koks važiavimo stilius, tokios iš sąnaudos. Važinėjant dyzelinio variklio apsukom, bus panašios ir sąnaudos. Paspaudus, bus benzininio variklio galia, bet ir sąnaudos didesnės. Kaip ir minėjau aprašyme. Esu turėjęs tik benzininį modelį, kuris neturi jokių smagračio, sankabos ar pan. problemų. Reikėtų patikrinti turbūt tik elektros sistemą. Kad visos lemputės ir elektronika veiktų. P.S. Taip pat esu vairavęs naują VW Passat 2006 ir Jetta 2008. Yra daug ką palyginti, bet šis puslapis nesuteikia galimybės. Jei įdomu tai rolandasnieko eta gmail.com
Andrius | 2016-01-17
Skoda Octavia RS 2.0 TFSI 2007m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, dinamiskumas
Kebulas, garso izoliacija.
Greitas seimos automobilis. Faktiskai tai tas pats Golf V GTI tik su talpesne bagazine ir truputi pigiau kainuojantis. Pliusai: Labai geras valdomumas, pavaru deze veikia preciziskkai, begius galima jungineti "nuo rieso". Galingi stabdziai, pakaba subalansuota tarp sporto ir komforto. Kuro sanaudos labai adekvacios tokiai galiai. Nemegstamas vagiu, galima nedrausti KASKO Labai patvari pagaba, bet 90k km musu keliais su R17 ratai neteko keisti nieko! Kokybiskos salono medziagos ir geras jo surinkimas. Nebrangi eksloatacija. Minusai: Daugumos zmoniu nevertinamas gamintojas. Anksti lenda rudys (nors raso, kad kebulas cinkuotas, bet vis tiek rudyja) Prasta garso izoliacija salone Ilgai sila ziema variklis (del tiesioginio ipurskimo) 2.0 TFSI, tiesioginio ipurskimo turbo benzininis variklis. kodas. EA113. Puikus galios / kuro sanaudu santykis. Trauka puiki, didelis sukimo momentas nuo 1200 apsuku iki pat 6000 apsusku. Mieste nedaug kas gali konkuruoti. Nebrangi eksploatacija. Nuverteja gan stipriai. Is minusu - anksti lenda rudys, nors automobilis nebuvo dauztas. Ziureti kebula.
Eugenijus | 2015-10-15
Škoda Octavia Scout
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, ekonomiškumas
didesnių minusu nepastebėjau, išskyrus garso izoliaciją važiuojant virš 130 km.
gerai surinktas automobilis, labai patogiai padaryti prėjimai prie smulkiu gedimų, kuriuos galima pasitvarkyti savo jėgomis, gal kiek prastoka garso izoliacija važiuojant 130 km. pradeda girdėtis padangos iš vietos pajudant norėtusi geresnio dinamiškumo iki pasijungiant turbinai, toliau viskas ok. kol kas stambesnių remontų neteko atlikinėti, tvarkantis ne firminiam servise kainos nesikandžioja
Aurimas | 2015-07-17
Puikus ir YPAČ ekonomiškas automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, nebrangus remontas. Tautiečio automobilis
Sunku rasti auto su pilnesniu išpyldimu. Na o norint prabangesnio reikia imti passata ar A6
Puikus tikras Lietuvui skirtas ekonomiškas automobilis. Kiek triukšmingas tačiau sąnaudos 5,5 mieste viską atperka. Super Tikrai nebrangi eksploatacija Kaip ir kitu auto, viso apžiura
Octavia | 2015-07-06
octavoa 2009 m. dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gerai stovi kelyje.
varikliai prasti, smagraciai greit byra, prasta plastmasiu kokybe, kondicionieriai ir ju radiatoriai prasti
Nupirkus labai dziaugiausi. Bet kai prasidejo bedos nebezinau kur det. Jauntrecias variklis stovi. Traukis mazai. Sanaudos didokos kai tokiam varikliui. Prasta kokybe surinkimo. Eksplotacija brangi. Rudyja arkos. 1.9 77kw pompaduzas Nuvertejo per du metus 5000 euru. Smagrati ziureti. Turbina silpna.
Scoutas | 2015-01-01
Škoda Octavia Scout
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas veikia be priekaištų
su 17 colių ratais gal kiek kietoka pakaba
Škoda Octavia Scout kol kas pilnai patenkintas automobiliu, trūkumu nepastebėta veikia absoliučiai viskas
Skoda | 2014-11-04
Puikus automobilis, praktiškai leido pamiršti servisus, eksploatacijos atžvilgiu sutaupiau antrą mašiną
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai retai genda, nėra smulkių gedimų, ekonomiškas, pigiai išlaikomas, manevringas
bent kiek rimtesnių neradau
Puikus auto, labai gera surinkimo kokybė, niekas nebarška net po 4 metų eksploatacijos Lietuvos keliais. Vidaus medžiagos kokybiškos, atsisėdus į daug naujesnes japoniškas ir pamačius kietas plastmases, vėl kuo greičiau norisi grįšti į Škodą. Labai retai tenka užsukti į servisą, dažniausia tik tepalų ir filtrų keitimui, vis nenuilstamai veža, nuvažiuota virš 480 tūkst, bet šiam automobiliui tai visiškas niekis, jokie rimtesni mazgai nerodo kad būtų pavargę, manau vakaruose jie jau 4 metų būna tiek prisukę ir tas nestebina, tai tikrai ištverminga mašina. Jeigu kam tenka daug remontuoti, manau nusipirko visiškai nuvarytas ir neprižiūrėtas. Talpi bagažinė, galima parsivežti baldus ar nedidelį šaldytuvą atlenkus sėdinęs. Garso izoliacija nėra nei labai prasta, nei labai gera, daugelis japoniškų turi žymiai blogesnę, bet visada norisi geresnės, tačiau tai juk ne limuzino klasė ir to tikėtis būtų kvaila. Kas mėgsta tylumą verta pasidomėti padangų keliamu triukšmu ir pirkti tylesnes. 1,9 variklis nežmušamas, jeigu laiku keičiami tik PD varikliams skirti sintetiniai tepalai ir kokybiški filtrai. Labai ekonomiškas, gerai kuriasi net prie didžiausių šalčių. Apie 2.0 tdi sklando jau kita nuomonė, negalėčiau pakomentuoti. Sankaba su plaukiojančiu smagračiu kaip ir visiems šiuolaikiniams auto tarnauja apie 200-300 Tūkst km. tačiau kainos jų nesikandžioja, palyginus su kitom markėm, jos beveik per puse mažesnės. Važinėjant pakankamai ramiai, antrą kartą keisti galbūt ir neteks arba ji bus dar gerokai atpigusi. Labai pigus išlaikymas. Labai retai genda, smulkių gedimų praktiškai nebuvo, maždaug kas 50 tūkst. reikia keisti sailenblokus, teko keisti priekinį ratų guolį apie 300Lt, priekines ir galines stabilizatoriaus traukes apie 40lt, žinoma stabdžių kaladales su stabdžių didskais, kaladėlės apie 60-80Lt diskas apie 100-150Lt. Apibendrinant tai automobilis praktiškiems žmonėms, didelė bagažinė, taupus, pigus išlaikyti, niekada nepavedė kelyje, jokių problemų su elektronika, kadangi jos neperdaugiausia. Jeigu pridėti šiek tiek komforto, audi ir vw aukštesnes klases galima būtų visiškai užmiršti, nes jie savo variklių 2.0 2,5, 2,7, 3.0 patikimumu žymiai nusileidžia 1.9. Pasitikrinti prieš perkant, kaip su visais kitais automobiliais. Nežiūrėti į ridą, ji nieko visiškai nieko nepasako. Nuvažiavęs mieste 100 tūkst., 1 ir 2 pavara, bus žymiai blogesnis nei nuvažiavęs 500 tūkst. greitkeliu 5 pavara. Be to statistika rodo, kad Lietuvoje visų auto vidutinė rida neperžengia 200 tūkst. - todėl dažniausiai iki šios ribos ji ir būna atsukta.
Naudotojas | 2012-12-02
Skoda Octavia II Facelift Elegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos, stabilus kelyje, daug komforto įrangos, mažai vagiamos.
Žiemą ilgai šyla variklis, problemos su sankaba, kietoka važiuoklė.
2010 m.sedanas. Automobilis buvo pirktas naujas Lietuvoje. Labai dinamiškas, taupus, ekonomiškas automobilis su daug funkcijų ir privalumų. Garantiniu laikotarpiu teko remontuoti oro kondicionierių, tačiau tai pavyko ne iš karto, nes pirmą kartą meistrai pasakė kad gamykloje iki galo buvo neužpildyta freono, tai jie tiesiog užpildė sistemą. Antrais metais vėl tas pats, tada sistema buvo užpildyta freonu su dažais, kad būtų galima nustatyti kur yra freono nuotėkis. Tik trečio apsilankymo metu buvo pakeistos kompresoriaus tarpinės, kurios praleisdavo freoną. Pasibaigus automobilio garantijai po mėnesio pradėjo drebėti sankaba pajudant iš vietos, tačiau tai pasireiškia tik šaltam automobiliui. Kai variklis įšyla bėdos dingsta, numatomas pavarų dėžės remontas, suma apie 3000 tūkst. Lt Automobilio rida 42 tūkst. 1.9 dyzelis 77 kw, mechaninė 5 pavarų dėžė. Automobilio eksploatacija nėra brangi. Tačiau autorizuotame servise tikrai nesunkiai permokėsite, nes kainos didesnės apie 30 proc., lyginant su kitai s servisais. Atkreipti dėmesį į pavarų dėžę, dviejų masių smagratis labais lepus ir brangus dalykas.
Vytautas | 2010-09-21
Klasikinė klasika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai stabilus kelyje, geras ir ekonomiškas 1,9 TDI variklis, labai didelė bagažinė, puikus surinkimas.Geras antikorozinis apdirbimas. Nebūna visokių smulkių gedimų.
Kietos ir nepatogios sėdynės, prastas jų gobelenas. Prastokos tolimos šviesos. Nėra galinio lango valytuvo. Gana triukšmingas viduje. Žiemą salone šaltoka. Salone trūksta pasidėjimo.
Škoda Octavia 1,9 TDI. Tai mano automobilis, su kuriuo kasdien važinėju nuo 2006 metų liepos 20 dienos. Šiandien nuvažiuota 217 000 km. Taigi šį tą apie jį galiu pasakyti. Tai geras, stabilus,labai gerai surinktas automobilis. Per 4 metus jame neatsipalaidavo nei vienas varžtelis ir nekliba bei nebarška nei viena net smulkiausia detalė. Taigi surinkimo kokybė išties puiki. Tai patikimas automobilis , kuriame nėra smulkių gedimų. Jei kas ir nutinka- tai jau būna rimta . Įsėdus iš karto jauti, kad tai folksvageno brolis, didžiuma prietaisų ir vidaus detalių - iš Golfo V. Automobilis labai stabilus kelyje, gerai subalansuota ir patvari pakaba. Nuvažiavus 200 000 km pakaboje keista šios detalės: galinių ratų guoliai ( 150 000 km), galiniai amortizatoriai ir priekiniai sailentblokai ( 180 000 km). Daugiau nieko. Automobilis šiek tiek triukšmingas ( variklio garsas). Mano asmenine nuomone,gana prastos yra Škodos sėdynės : labai kietos ir nepatogios ( bent man), joms gaminti panaudotas gana teplus gobelenas, todėl tenka dažnai valyti ir plauti visokias dėmes. Labai didelė ir erdvi bagažinė, tiesiog milžiniška. Taigi parsiveši ką nori. Šiaip automobilis labai jau klasikinis, jame nėra nieko novatoriško, viskas kažkaip sena , išbandyta, nors ir kokybiška. Man Octavijos salone labai trūksta pasidėjimo- nėra kur dėti šiukšlių, daiktų, smulkmenų- jokių papildomų stalčiukų ar dėžučių, tik peleninė ir pirštinių dėžė. Ilgesnėje kelionėje ir net kasdien tas sudaro sunkumų.. Sakyčiau, prastoka audiosistema, o gal tai dėl to, kad salonas gana triukšmingas. Variklis ir tai kas po kapotu niekuo nesiskiria nuo Golfo V arba naujojo Caddy. Tai geras ir taupus variklis, kompiuteris rodo vidutines kuro sąnaudas apie 4,6 ltr/100 km, tačiau įtariu, kad realiai jos kiek didesnės ir yra apie 5 ltr. Tačiau patikrinti negaliu, nes niekad nesu visiškai išvažinėjęs viso kuro. Variklis 103 AJ, nei per stiprus, nei per silpnas. Tepalo praktiškai nenaudoja, esu papildęs lygį tik vieną kartą per 4 metus ( užsidegė lemputė), o šiaip 15 000 km nuvažiuoju nepapildydamas. Iki šiol neremontuotas, išskyrus tai, kad buvo subyrėjusi generatoriaus sankaba prie 205 000 km. Iki 150 000 km- jokio papildomo remonto, netgi garantiniu laikotarpiu teko tiktai nuimti klaidingą kompiuterio signalą. Ir viskas. Prie 150 000 km- teko keisti galinių ratų guolius, 180 000 km- galiniai amortizatoriai. Na, po 200 000 km- jau pradejo byrėti rimčiau: keista sankaba, pora greičių dėžės dantračių ( nes blogai jungdavosi galinis bėgis), generatoriaus sankaba. Dabar jau kažkas kleksi važiuoklėje ir teks ten kažką keisti. Sugedo kondicionierius, nes praktiškai veikė nuolat. Jei jo nejungi, mašinoj sklinda kažkoks plastmasės kvapas. Taigi šiemet teko remontui pakloti apie 5-6 tūkstančius litų. Labai brangus susidėvėjusios sankabos keitimas, o ji susidėvėjo visiškai. Domėjausi pas kolegą, kuris važinėja tokia pačia ir tuo pat metu pirkta mašina- gedimai tie patys ( mašinos rida analogiška). Kiek nuvertėjo- nežinau, nesidomėjau turgaus kainomis, bet manau, analogiškai, kaip ir VW. Jei su automobiliu nebuvo lakstyta kaip išprotėjus, variklis turėtų būti geras. Žiūrėti, kad nebūtų daužtas. Nes daužtos vietos po 4-5 metų pradeda rūdyti. Važiuoklę galima susitvarkyti, ne problema.
Remis | 2009-09-21
Škoda Octavia sedanas 2.0 l TDI PD 103 kw, 140 AG 2005 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupumas, patikimumas, važiavimo komfortas.
nerasta, bent jau man.Gal variklis šiek tiek triukšmingas, bet prie to priprantama, o su laiku ir pradeda patikti...
Puikus automobilis, plėstis nenoriu, tačiau norintis tai pajusti pats turi juo pasivažinėti. Mano mašinoje yra blogų kelių paketas, kuris naujam auto kainuoja apie 1ooo lt (aukštesnė prošvaisa ir t.t.), gal tai irgi turi papildomų pliusų. Nuvažiavau jau 165 000 per 4.5 m.. Nors tai galingas auto tačiau mano vidutinės sąnaudos kuro ne daugiau 5 l., važiuojant ramiai iki 100 km užtekti gali ir 4 l. (suvažinėjau į Olandiją, kuro vidurkis 4.2 l.). Tai įmonės mašina, galvojom pakelti įmonės prestižą pirkom naują mazdą 6, tai nusivylimas totalus, kibiras grynas, vien tik dizainas neblogas, po to gali pajusti ką reiškia važiuoti su Škoda... Labai geri atsiliepimai. Niekada neteko sustot kelyje. Po 150 000 km tvarkė turbiną - 500 lt.. Auto išlaiko kainą, nes kas važinėjo žino ką perka, prieš tai labai lengvai pardavėm 5 m. fabia 1.4 benzininę už 13 000 lt, buvo pirkta už 33 000 lt. ... Pirkti, nenusivilsite...
 
12
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO