Markės
1195 iš 1419
Skoda Superb 2008 - 2015
Skoda Superb, 2008 - 2015
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.53% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Skoda Superb 2008 - 2015Skoda Superb 2008 - 2015Skoda Superb 2008 - 2015Skoda Superb 2008 - 2015Skoda Superb 2008 - 2015Skoda Superb 2008 - 2015Skoda Superb 2008 - 2015Skoda Superb 2008 - 2015Skoda Superb 2008 - 2015Skoda Superb 2008 - 2015
Antros kartos Superb buvo atskleistas Ženevos Automobilių salone 2008 metais. Automobilis naudoja Passat platformą ir yra hečbekas su novatorišku bagažinės dangčiu, kuris gali atsidaryti kaip paprasto sedano arba kaip hečbeko. Superb naudoja penkis VW kompanijos variklius: 125 AG (92 kW) 1.4 L TFSI, 160 AG (118 kW) 1.8 TFSI ir galingiausią 3.6 L V6 su visais varomaisiais ratais ir 6 greičių DSG pavarų dėže. Dyzeliniai varikliai yra šie: 2.0 TDI 140 AG (103 kW), 2.0 TDI 170 AG (125 kW) ir 1.9 TDI Greenline su sumažintu kuro suvartojimu. Pavarų dėžės gali būti 5 ir 6 greičių mechaninės arba 6 ir 7 greičių DSG pavarų dėžės.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Gedas | 2015-12-29
Skoda Superb Combi 4x4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug vietos gale ir bagažinėje, geras matomumas, komfortiška važiuoklė (pas mane R16 ratai), labai gera standartinė komplektacija, puiki audio garso Sistema su 10 garsiakalbių, geros salono medžiagos, dideli šoniai veidrodėliai, gera garso izoliacija (lyg
galėtų būti patogesnės sėdynės, jau kvailioja dviejų masių sankaba, netikslus pavarų junginėjimas, silpna dažų danga, plerpe keleivių durelių viena kolonėlė (atšoko kažkokia detalė), dingo vairuotojo durelių aukštų dažnių garsiakalbio garsas (remontas 120
Puikus automobilis. Važinėju nuo 2012 gegužės. Pravažiuota 160000 km. Labai nekrentantis į akis automobilis, nors vagys labai lengvai buvo išėmę vairuotojo durelių stiklą ir bandė "pasiskolinti" audio sistemą, manydami, kad ten yra ir navigacija. Pas mane 125 kw variklis. Puikiai traukia. Kuro sąnaudos mieste 6,5 ltr., vidurkis 5,8 ltr. Rekordas buvo 4,7 ltr. Kaip dideliam auto ir dar 4x4 tai puiku. Važiuoklėje keistos dvi mažos traukės priekyje prie ratų, viena gale. Priekinių stabdžių diskai ir kaladėlės prie 110000 km. Negalėkite pinigų 4x4. Atsipirks žiemą, jeigu daug važiuojate. Imkite dyzelį su 125 kw. Turime tokį auto su 380000 km. Dar nebuvo problemų.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2011-06-28
Škoda Superb 1.8 TSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, talpus, kokybiškas ir už priimtiną kainą
Negražus, kabinetinis vaizdelis viduje, jokių emocijų "uch" ir "ach"
Automobilis pirktas naujas. Jis yra didelis (tokius paprastai mėgsta mūsų tautiečiai, nes jis panašus į Audi 100...) ir negražus. Tai turbūt didžiausias jo minusas, nes kitų silpnybių jis neturi. Kad tai giminingas pasatui (arba tiesiog VW) automobilis, jaučiasi iškart su juo truputį atidžiau susipažinus. Eilinį kartą galima džiaugtis tuo, kaip Škoda konstruktoriai sugeba pasinaudoti "vyresniojo" brolio sukurtais gana gerais produktais. Kam juos išradinėti, jei jau jie sugalvoti ir patikrinti. Taigi visa mechanika ir elektronika jau pažįstama iš VW automobilių. Tik Škoda juos sugebėjo pritaikyti savo modeliui. Interjeras kokybiškas ir tai iškart jaučiasi įsėdus. Emocijų viduje (beje, kaip ir išorėje) nedaug, bet viskas tvarkinga ir solidu. Viduje vietos apstu- o gale vietos daugiau nei Pasate! Ir tai jau ne pirmą kartą! Bagažinės dvigubas dangtis įdomus sprendimas, bet ar labai praktiškas ir reikalingas?-kiekvieno asmeninis reikalas. Man atrodo, kad ne, bet tai tik mano nuomonė. Dėl ilgos bazės jis važiuoja išties solidžiai. Iš kitos pusės, vairuotojui mėgstančiam energingą važiavimo stilių, jis nebus teisingas pasirinkimas. Galima sportiškumą "išlaužti" su žemo profilio padangom ir kietesne pakaba (opcija "blogų kelių paketas", kietesnės spyruoklės ir amortizatoriai), tačiau sportininku jo vistiek nepavadinsi. Na maždaug, užsidėsi Usain'o Bolt'o (aut.pst. sprinteris ir pasaulio 100 m rekordininkas) batelius, bet Bolt'u nuo to netapsi. Taigi ir čia tas pats. Bet tokiam automobiliui to ir nereikia. Jis sukurtas trečiųjų šalių piliečiams, įmonėms, kurie neįstengia ( o gal ir nereikia?) nusipirkti prabangaus limuzino klasės atstovo, tačiau nori solidaus ir komfortiško automobilio už priimtiną kainą. Jis šias funkcijas - talpumo, patogumo ir komforto - atlieka išties puikiai. 1.8 TSI turbobenzininis variklis išties puikus! 160 Ag ir 250 Nm sukimo momentas yra puikūs rodikliai, kurie lydimi labai protingų kuro sąnaudų - vidutiniškai 8-9 litrai 100 km. Ir tai su automatine DSG pavarų dėže. Pirmą kartą pabandžius važiuoti, gali susidaryti įspūdis, kad po kapotu sumontuotas minimum 2,5, o gal ir 3 litrų variklis. Dinamika puiki, jokios turbo duobės, trauka tolygi, nes sukimo momento maksimali reiškmė išlieka labai plačiame diapazone. Po pasivažinėjimo, pakeičiau savo nuomone dėl dyzelinio variklio, kuris pabrangina mašiną ~8-9 tūkstančiais litų, kurie atsipirktų po ... 150.000 km. Gera žinia yra ta, kad Škoda yra sukurta...lietuviams. Mes norime turėti didelį, prabangų automobilį, bet remontuotis pigiai-garažiuke, pas Joną ar Andrejų. Šiuo atveju viskas yra paprasčiau. Aptarnavimas ir remontas yra tikrai "labai" priimtini ir vengti firminio serviso tikrai nėra jokio reikalo. Apskritai, visi VW automobiliai yra sąlyginai nebrangiai eksploatuojami, taigi ir Superb neturėtų gasdinti savo priežiūros ir remonto išlaidomis. Apie nuvertėjimą sunku kalbėti, nes antros kartos Superb automobilių antrinėje rinkoje praktiškai nėra, taigi darytina išvada, kad savininkai jų neskuba parduoti, o tai reiškia tik vieną - jie patenkinti savo automobiliu. Drąsiai galima pirkti, jei žinoma automobilio istorija. DSG automatinė pavarų dėžė žinoma problema dar iš VW, taigi į ją reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį. Jei tarp benzininio 1.8 TSI ir 2.0 TDI automobilių didelis piniginis skirtumas, siūlau pasiskaičiuoti, ar ne vertingesnis pirkinys su benzininiu motoru. Keisti laiku ir pilti tik gerus tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai