Markės
1186 iš 1388
Subaru Impreza 2000 - 2002
Subaru Impreza, 2000 - 2002
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Subaru Impreza 2000 - 2002Subaru Impreza 2000 - 2002Subaru Impreza 2000 - 2002Subaru Impreza 2000 - 2002Subaru Impreza 2000 - 2002Subaru Impreza 2000 - 2002Subaru Impreza 2000 - 2002Subaru Impreza 2000 - 2002
2000 metais Subaru pristatė "naujojo amžiaus" Impreza. Ši antros kartos Impreza tapo didesnė, saugesnė, kietesnė, geriau įrengta ir galingesnė, tačiau neteko kupė kėbulo. Daugeliui entuziastų naujo automobilio pakeitimai nepadarė didelio įspūdžio todėl, kad automobilis tapo sunkesnis ir lėtesnis, be to naujasis dizainas nebuvo palankiai sutiktas dėl apvalių priekinių farų ir iš kitų automobilių neišsiskiriančio profilio. Todėl 2003 metais Subaru atnaujino automobilį su labiau tradiciniais, kvadratiškesniais priekiniais žibintais. O 2006 visi Impreza vėl buvo atnaujinti ir gavo naują priekinę dalį – šįkart priekis tapo panašus į didesniojo Subaru B9 Tribeca, su grotelėmis sudarytomis iš trijų dalių, taip pat nauji priekiniai, galiniai žibintai ir buferiai. Nuomonė dėl šio stiliaus išsiskiria, tačiau bendrai vertinama kaip geresnė nei buvo senesnėse Impreza ir geresnė nei yra Tribeca modelyje. Visos Imprezos yra itin malonios vairuoti, su labai geru ir aštriu valdymu. Automobiliai pasižymi kokybe, o universalas dar ir nemažu bagažo skyriumi. Puikus boxer variklio garsas taip pat yra mielas ausiai, o nuolatinė AWD sistema visada naudinga esant blogoms kelio salygoms. Tarp tūkumų – prasta ekonomija, blankokas dizainas, o interjere naudojamos ne pačios kokybiškiausios medžiagos.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Scooby | 2015-05-06
Superinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, patikimumas, pravažumas, salono kokybė, vairuotojo darbo vieta, palėtintuvas
Rūdys
Labai geras ir patvarus automobilis, puikus pasirinkimas tiems kuriems kuro sąnaudos yra ne pirmoje vietoje. Vairuotojo darbo vieta suprojektuota be priekaištų, važiuoji kur nori (savaime aišku proto ribose), valdomumas labai geras, pakaba kietoka, bet man asmeniškai tai ne minusas, salono medžiagos kokybiškos, važiuoklė dėmesio nereikalauja, (važinėjant miškais, žvyrkeliais ir mieste) reikia pakeisti stabilizatoriaus traukes kas 25-30 tūkst km. Minusai: rūdys. 1.6 užtenka mieste ir užmiesty važiuojant 80km/h. Geriausia imti 2.0, kuro sąnaudos panašios, o trauka geresnė. Remonto reikalauja minimaliai,detalių kainos panašios kaip ir visų japonų. Jei kažką remontavai, tai apie tai ir pamiršai. Geriausia pirkti iš užsienio ir iš karto dengti antikorozine medžiaga. Tikrinti slenksčius, arkas ir lonžeronus. Žiūrėti bendrą stovį, kad būtų nepavargusi.
Marius | 2012-03-28
Mano nuomone
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, patvarus, pigesnis galios kelimas negu panašiems automobiliams, naudotu dalių pasiūla viršija paklausa, dėl to kainos yra mažesnės ir dalių pasirikinims didesnis
Silpnoka dežė kuri sunkiai atlaiko standartinę galę, didelis svoris (1350kg), nėra priekinės blokiruotės
Automobilį turiu virš keturiu metu. Prieš pirkdamas jau turėjau galimybe susidurti su subaru markės automobiliais, jų turėjau trys. Per šešių metų vairavimo laikotarpį esu pakeitęs ne vieną automobilį. Tūrėta buvo įvairių pradėdant senais golfais, baigiant naujais mersedesais. Galiausiai apsistota ties tuom, kas žavėjo visa janyste. 2.0 opozitinis turbo variklis, EJ205 su TD04L turbo kompresoriumi Automobilis buvo pirktas prieš trys metus už 22 000 litų, per keturis metus, automobilis nuvertėjo iki 17 000 rinkos vertės, nors automobilių kainos svyruoja nuo bukles. Ekplotacijos kaštai kaip ir bet kurio japoniško automobilio priklauso nuo detalės kokybės ir savybių, pradėdant kaladėlėm už 80lt ir baigiant po 500lt. Darbų kainos specializuotam servise lygiai tokios pačios kaip ir panašių automobilių, tiesa specializuoti servisai Vilniuje yra net trys, kainos ir kokybės skirtingos, dėl to geriau pažiūrėti subaru klubo rekomendacijų skyrelį, dažnai internautų nuomonė buna teisinga. Būtinai atsižvelgti į automobilio kilmės šalį, reikalauti aukciono nuotraukų, parodyti automobilį specializuotam meistrui, nes gali būti specifinių pašalinių garsų.
 
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO