Markės
1207 iš 1403
Subaru Impreza WRX 2002 - 2005
Subaru Impreza WRX, 2002 - 2005
Subaru Impreza WRX 2002 - 2005Subaru Impreza WRX 2002 - 2005Subaru Impreza WRX 2002 - 2005Subaru Impreza WRX 2002 - 2005Subaru Impreza WRX 2002 - 2005Subaru Impreza WRX 2002 - 2005Subaru Impreza WRX 2002 - 2005Subaru Impreza WRX 2002 - 2005
2000 metais Subaru pristatė "naujojo amžiaus" Imprezą. Ši antros kartos Impreza tapo didesnė, saugesnė, kietesnė, geriau įrengta ir galingesnė, tačiau neteko kupė kėbulo. Daugeliui entuziastų naujo automobilio pakeitimai nepadarė didelio įspūdžio todėl, kad automobilis tapo sunkesnis ir lėtesnis, be to naujasis dizainas nebuvo palankiai sutiktas dėl apvalių priekinių farų ir iš kitų automobilių neišsiskiriančio profilio. Todėl 2003 metais Subaru atnaujino automobilį su labiau tradiciniais, kvadratiškesniais priekiniais žibintais. Naujasis WRX automobilis gaminamas tiek sedano, tiek universalo kėbulu, o šasi tapo 120 % standesnė. Automobilis kaip jau matyta senesnėje versijoje aprūpintas puikiu 2.0 litrų turbo H4 varikliu, kuris pasiekia aukščiausią 227 AG galią ir komplektuojamas su 5 pavarų mechanine arba 4 pavarų automatine greičių dėže. Šis automoblis nuo 0-100 km/h įsigreitina per 6 sekundes. WRX sedanas ir universalas turi AWD visų varomųjų ratų sistemą, kas leidžia pasijusti tikru lenktynininku. Iš paprastų Impreza, WRX modelis išsiskiria anga ant variklio gaubto, dvigubu išmetimu, sportinėmis sėdynėmis ir Momo odiniu vairaračiu. Nedaug pigesnis už WRX STi šis modelis taip pat sugeba stebinti ir suteikti didelį vairavimo malonumą – tikrai smagu greitkelyje matyti WRX universalą, kurio niekaip negali pavyti nekurie „sportiniai“ automobiliai.
Šios kartos Subaru Impreza WRX buvo pirmoji WRX pradėta pardavinėti JAV rinkoje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Ramūnas | 2011-03-30
Subaru Impreza WRX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vis dar legendinis įvaizdis, greitas ir galintis įkaitinti kraują
Negražus, primityviai ir pigiai įrengtas, neekonomiškas
Turėtas automobilis buvo naujas ir pilkas vsiomis prasmėmis, išskyrus dinamiką, iš salono. Taip. šis automobilis turi šarmo, bet šiais laikais to neužtenka. Visų pirma dizainas. Taip, be abejo, jis buvo gražesnis už išverstaakę pabaisą, bet vistiek nebuvo gražus. Japonai, gamindami savo godzilą, tiek buvo susikoncentravę į dinamines savybes, kad nepastebėjo, jog salonas liko nepasikeitęs nuo antro pasaulinio karo. Jis tiek primityvus (mašina buvo 2003 metų), kai mano pirmosios užsieniškos mašinos forduko eskortuko. Važiuoklė stangri, bet kieta jos vadinti negalima. Be abejo, visas tas nuoskaudas atpirko važiavimas. Tai greitas automobilis. Labai. Tačiau šiai dienai to maža. Nes tikrai galime rasti žymiai geriau įrengtų ir išpildytų kitų markių automobilių, kurie suteiks daugiau džiaugsmo ir kokybės pojūčio. Teko važinėti ir su WRX STI tų pačių metų, tai galiu pasakyti, kad WRX stipriai nusileidžia savo galingesniam broliui tiek dinamikos, tiek valdymo savybėmis. STI žymiai pranašesnis ir kietesnis. O tas kietumas išties labai vargina. 4 varomų ratų sistema, kaip jau buvo minėta, nėra ideali, turi problemų su pasukamumu (STI tokių problemų turi mažiau). Labai pavojinga peržengti ribą, kada automobilis tampa nevaldomu, nes 4 varomais ratais Imprezą suvaldyti dar sunkiau (paprastai dėl didesnio greičio, kurio metu prarandamas sukibimas su keliu), kai ji ima slysti. 230 Ag. rezultatas išties neblogas iš 2 litrų variklio, o ir sukimo momentas įtikinamas, kuris leidžia netgi ramiai judėti po miestą. Tačiau šiuo metu turbo varikliai jau nebeturi tokių ryškių turboduobių, kaip turi šis motoras. Pvz. VW 2,0 Turbo variklis, kurio reakcija žaibiška, o Subaru dar tik "galvoja", ar jau greitėti, ar palaukti. Gerai tai, kad jis beveik negenda. Tiesa ta, kad nelabai kam yra gesti, juk elektronikos (pagrindinė gedimų priežastis daugelyje automobilių) paprasčiausiai nėra. Kieta pakaba ir ratlankiai kenčia nuo blogų kelių, o visa kita normaliai. Šiaip detalės yra labai brangios ir jų nevisada yra. Pats techninis aptarnavimas nėra brangus. Tačiau yra vienas didelis minusas, ypač šiais laikais, tai kuro sąnaudos. Jos nerealiai didelės. Mieste sunkiai sekėsi ramiai važinėjant verstis su 11-12 litrų. Tačiau baisiausia būdavo ne mieste, o už miesto-važiuojant "leistinu" greičiu, t.y. 130-140 km per valandą, kuro sąnaudos 12 litrų. Tai jau katastrofa. Nes su žymiai didesniais dyzeliniais ir galingais varikliais, mašinos ima tokiu greičiu 6,5-7 litrus dyzelino. Be abejo, galima sakyti, kad tada nereikia pirkti tokio automobilio, bet galima sakyti ir kitaip-protingiau būtų ir ne mažiau emocijų gali duoti automobiliai, kurie kurą eikvoja racionaliau. Pvz. VW Golf GTI arba Škoda Octavia RS. Tiems, kurie nori legendos, siūlyčiau rinktis STI. Tai visomis prasmėmis geresnis Impreza automobilis, išskyrus labai kietą pakabą. Ieškoti europinių variantų, nes amerikonai visi yra NUDROŽTI. O jei galimybės leidžia, siūlau rinktis...EVO X. Jis geriausias tarp tokių automobilių, nors ir kito gamintojo.
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai