Autoasas
Automobilio peržiūra


AUTOMOBILIŲ PAIEŠKA
Ieškoti tik su atsiliepimais

KITOKIA PAIEŠKA

TOP 100
Rask pačius greičiausus, galingiausius ar lengviausius!

ACAcuraAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWBugattiBuickCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDodgeFerrariFiatFiskerFordGMCHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaKoenigseggLadaLamborghiniLanciaLand RoverLexusLincolnLotusMaseratiMaybachMazdaMcLarenMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMorganNissanOpelPaganiPeugeotPontiacPorscheRenaultRolls-RoyceRoverSaabScionSeatSkodaSmartSpykerSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTVRVolkswagenVolvo


1190 iš 1382
Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000
Mėlynas sedanas, didelis galinis spoileris, geltoni ratlankiai ir dideli geltoni „555“ skaičiai ant šono. Taip, su niekuom nesumaišysi – tai legendinis Subaru Impreza WRX STi. Tai galingiausias Impreza modelis. 1980-ųjų pabaigoje Subaru subūrė Subaru Tecnica International (STI) skyrių, kad koordinuoti su FIA World Rally Championship susijusią veiklą. To pasekoje gimė visais ratais varomas, 4 cilindrų nuostabaus garso boxer tipo turbo variklis ir jo savininkai – Impreza WRX ir Impreza WRX STi. WRX STi turėjo 275 AG (202 kW) galią ir 319 Nm sukimo momentą. Ši versija neturėjo daugelio serijiniams modeliams būdingų dalykų - garso slopinimo medžiagų, radijo grotuvo ar oro kondicionieriaus. Jų buvo atsisakyta, kadangi automobiliai buvo skirti lenktyninėms komandoms. Ši Impreza versija turėjo vairuotojo kontroliuojamą centrinį diferencialą (DCCD) – tai elektromechaninis prietaisas, kuris galėjo blokuoti diferencialą. WRX STi buvo gaminamas ir sedano, ir kupė, ir universalo kėbulais.
Savo laiku tai buvo galingiausias Impreza modelis.

Šios kartos Subaru Impreza WRX Sti WRC ralio čempionate debiutavo 1993 metais Akropolio ralyje Graikijoje su Carlos Sainz už vairo. Ši Impreza pakeitė prieš tai ralio arenose kovojusį Subaru Legacy modelį.

Šios kartos Subaru Impreza WRX Sti turėjo pirmąjį aktyvų diferencialą tarp visų ralio automobilių.

Už šio bolido vairo WRC čempionate čempionu tapo Colin McRae 1995 metais, o komandinėje įskaitoje Subaru nugalėjo 1995, 1996 ir 1997 metais.
Automobilio eksploatacijos kaštai Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas. Palyginti

Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000Subaru Impreza WRX STi 1993 - 2000
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
VIDEO