Markės
1217 iš 1388
Suzuki Celerio 2014 - dabar
Suzuki Celerio, 2014 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.040% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)Viso įvertinimų: 1
40% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)60% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.0)40% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)40% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Suzuki Celerio 2014 - dabarSuzuki Celerio 2014 - dabarSuzuki Celerio 2014 - dabarSuzuki Celerio 2014 - dabarSuzuki Celerio 2014 - dabarSuzuki Celerio 2014 - dabarSuzuki Celerio 2014 - dabarSuzuki Celerio 2014 - dabarSuzuki Celerio 2014 - dabarSuzuki Celerio 2014 - dabar
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Dainius | 2016-08-19
Puikus mažas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, dinamiškas, pakankamai komfortiškas
Negalingas ir neekonomiškas autostradose
Tai yra puikus tokios klasės automobilio pasirinkimas. Kadangi Danijoje perkant naują automobilį yra mokami labai jau nemaži mokesčiai ir jie priklauso nuo paties automobilio, iš karto rinkausi tik tokios klasės mašiną. Tada aplankiau visus man priimtinus tokios klasės variantus: Fiat Panda, Opel Adam, Ford Ka, Citroen C1, Peugeot 108, Toyota Aygo, net VW UP grupės mašinas apžiūrėjau. Ir mano asmenine nuomone, šis variantas pasirodėpats komfortiškiausias. Nekalbu apie VW grupę: tos mašinos irgi buvo komfortiškos bet jau ženkiai brangesnės. Privalumai: sąlyginai didelis salonas. 4 Suaugę žmonės ten telpa ir net nelabai prunkštauja. Na o vaikai netgi pukiai jaučiasi. Kaip tokiam modeliui tikrai talpi bagažinė. Gana ekonomiškas varikliukas ir mieste jis pakankamai dinamiškas. Tikrai neteko skųstis galios trūkumu. Jau baziniame modelyje imontuotas bluetooth su telefono mygtukais ant vairo. Žodžiu, būtinas minimumas ten yra. Minusai - nebeužtenka variklio dinamikos greitkelyje. Nors ~140 km/h traukia gana nesunkiai, tačiau pasitaikius šiek tiek didesnei įkalnei, greitis krenta iki 120 ar dar mažiau. Ir tai nepakrautai mašinai. Taip pat, jei važiuojama gritai (~140 km.h) gana stipriai išauga sąnaudos. Jei mieste telpi į 4l/100 km, u-miestyje net iki 3,8 sumažėja, tai tokiu greičiu važiuojant jau bus 5 - 5,5 litro. Dar pasigedau lankstumo perkant mašiną. Tokio dalyko, kaip cruize control ar parking sensor net ir pageidaudamas negausi. Tokių dalykų tiesiog į tą mašiną nededa. Visu pirma tai 3 cilindrų variklis, todėl mums įprasto sklandaus ir tylaus variklio garso ten nėra. Labiau primena motociklo garsą. Tačiau kas nustebino tai tikrai gera automobilio dinamika mieste. Tik geri atsiliepimai. Net ir įjungus kondicionierių variklio dinamiškumas nepakinta. Tiesa, pas mane DualJet variklis, o gaminami ir paprasti, bet apie juos nieko negaliu pasakyti... Kol kas galioja 3 metų garantija. Aptarnavimas turi būti vykdomas kas 20 000 km ne rečiau kaip kartą per metus.
 
Suzuki modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Splash
    Celerio
  Maži    SwiftSwift
    Baleno
  Kompaktiniai    LianaLiana  
  Vidutiniai    Kizashi 
  Mini krosoveriai   Jimny
    Vitara
    Ignis
  Krosoveriai    SX4SX4 S-Cross
  Visureigiai   Grand VitaraGrand Vitara
  Pikapai    Equator 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO