Markės
1247 iš 1410
Suzuki Swift 2004 - 2010
Suzuki Swift, 2004 - 2010
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.39% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 3
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Suzuki Swift 2004 - 2010Suzuki Swift 2004 - 2010Suzuki Swift 2004 - 2010Suzuki Swift 2004 - 2010Suzuki Swift 2004 - 2010Suzuki Swift 2004 - 2010Suzuki Swift 2004 - 2010Suzuki Swift 2004 - 2010
Swift skirtas konkuruoti B klasėje su Peugeot 206, Opel Corsa ir Fiat Punto automobiliais. Šis modelis buvo projektuotas ne kaip "mažos kainos alternatyva", o labiau kaip sportiškas nedidelis miesto automobilis. Swift dizainas ir vairavimo savybės buvo labai giriamos – “Autocar ” žurnalas jo valdymą įvertino 4 iš 5 žvaigždutėmis. Nuo pat reklaminės kampanijos pradžios su futbolininku Cristiano Ronaldo daugelyje Europos šalių šis automobilis viršijo visas pardavimų prognozes ir buvo labai sėmingas modelis.
2006 metais Suzuki Swift tapo Airijos metų automobiliu.

Buvo rodomas reklaminis Suzuki Swift klipukas su futbolo žvaigžde Cristiano Ronaldo.

Reklamą galite pažiūrėti čia:

Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
Zilvinas | 2016-04-06
Suzuki Swift 1.2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizdus , manevringas
apetitas , izoliacijos trukumas , korozija
Taigi Swift`as! Teko eksplotuoti toki modeliuka 5men! Taigi isvaizda: Maloni akims! , korozijos atzvilgiu buvau nemaloniai nustebintas. Automobili eksplotavau DK- nustebino kad pradejo metyti rudis ant dureliu centro.... Siaip menkniekis , bet labai dziugino dideli galinio vaizdo veidrodeliai! Kas liecia interjera: net nezinau istikro, turbut toks , kaip ir visu eco klases automobiliu! interjeras nedvelkia viduramziais , kaip kad VW POLO 2015 ar Skoda Fabia! Maloniai dziugins garso aparatura! ji atperka variklio sukeliama triuksma kuris nemaloniai persiduoda i vidu... Siaip garso izoliacija labai prasta! kaip bebutu keista bet Toyota Aygo 2015 neisileidzia i vidu tiek pasaliniu garsu , kaip Swift`as!! Ir 5begiai.... pavaros trumpos , autobane pasiekus 110-120km/h greiti norisi perjungti i 6begi(kurio nera deja...) Kaip miesto automobilis, neblogas pasirinkimas! Bet ieskociaus tarp konkurentu. 1.2 60kw berods. Na nesijaucia , kad 60kw butu po kapotu... traukos uztenka , bet noretusi daugiau! variklis triuksmingas ir ekonomija nepasizymi... Visai , ne kaip miesto automobilio zodziu. Nezinau masina buvo garantinio stovio. pirma apziura prie 15000km. nespejau tiek ivaziuoti ir teko atiduoti. Bet per 5men tikrai nesukele kazkokiu tai nemalonumu. neskubekit, pravaziuokit su konkurentais.
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2012-12-29
Swift 2007, 1.3 5MMT, 3D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai smagus vairuoti (labai primena Mini), gana ekonomiškas ir be abejo - gražus (bet tai jau skonio reikalas)
Gal kiek trūksta galios, bet pats kaltas - galėjau pirkti su 1,6 variklius. Dar geraiu 4x4 versija, bet ta be automato.
Pirkau auto turguje, iš "pastovaus" automobilių vežėjo. Buvo 3 metus (iki garantijos pabaigos) važinėtas Belgijoje (valoniškoj dalyje) moteriškės, po to dar 1 metus stovėjo pas dilerį ir tada jis atsidūrė turguje, kur jį ir paėmiau. Automobilis puikus! Viskas veikia puikiai, bet kaip ir galima tikėtis iš prancūzakalbių - ant kėbulo gan daug visokių pabraižymų. Bet, jei tai jums leidžia naktį užmogti - tai jokios bėdos. Man tai nemigos nesukelia. Pirkau su "automatu", nors Toyota'os mechanizuotos mechaninės dėžės tokia vadinti ir negalima. Veikia ji gan tvarkingai, tik kadangi tai mano pirmas auto su automatika - kiek keistai. Iš pradžių labai "gąsdino" dėžės overdriavas - važiuojant ekonominiu rėžimu ir pradedant trūkti sukimo momento, dėžė ne perjungia žemesnę pavarą, bet tarsi kiek "atleidžia" sankabą, padidina apsukas ir vėl "sukabina" sankabą. Atrodo tarsi sankaba prabuksuoja. Bet pripratus tai nebegąsdina. Arba perjungus į paprastos auto dėžės rėžimą - dėžė tiesiog perjungia žemesnę pavarą. Pakaba puiki, be abejo kiek kietoka, bet čia ne limuzinas. Bagažinė labai jau nedidelė, bet kasdienai mieste jos puikiai pakanka. Beje, šiame automobilyje pati puikiausia priekinių žibintų optika. Kadangi važinėju jau 30 metų ir važinėjau praktiškai viskuo, kuo galima, tai patikėkit žinau ką kalbu. Pastačiau Osram Cool Blue H4 lempas - kaip "Xenonai". Taip gerai šviečiančių lempų neteko sutikti. Gal kiek panašiai gerai šviečia Peugeot 607 optika, bet tik panašiai. Sorry - nei audi, nei bimbalai net arti netraukia. Varikliukas apie 90 AG, todėl persėdus iš galingesnio auto, reikia kiek adaptuotis. Bet dirba labai smagiai, kaip rodo praktika šis Daihatsu pagamintas variklis yra gan patikimas, grandinė netrūksta, tik reikia laiku ir kokybišką tepalą pilt. Kitų gedimų ar nesklandumų dar nebuvo ir manau, kad artimoj ateityje ir nebus. Gamintojas rašo, kad vidurkis 6,5 l/100 km. Aš važinėju praktiškai tik mieste, bet ne po centrą, bet pakraščiu ir bandžiau kiek praktika skiriasi nuo teorijos. Pyliau pilną baką (iki vožtuvėlio) ir važiavau numatytu maršrutu apie 300 km. (kadangi kasdien važiuoju tuo pačiu tai nebuvo sunku), po to vėl papildžiau iki pilno bako. Buvo įjungtas ekonominis rėžimas. Rezultatas 6,4 l./100 km. Dabar pastačiau 4 kartos (ar 3+, kaip kam patinka - OBDE) dujų įrangą, ne todėl, kad neturiu pinigų benzui, bet todėl, kad nemėgstu naftininkų žulikų. "Valgo" arti 8 l/100 km. Skirtumo tarp dujų pardavėjų "nepagaunu", nes kartais su vienų dujom nuvažiuoji daugiau, kartais su kitų. Kadangi Statoil'e gaunu 5% nuolaidą, tai kaip ir geriausiai gaunasi su jų dujom. Bendrai, ekonomija pinigais yra apie 38%, lyginant su benzinu. Dujų įranga turėtų atsipirkti per 15 mėnesių, bet kadangi auto važinėju bent 3-5 metus, tai investicija atsipirks. Detalių kainos nėra labai pigios, bet koks skirtumas jei jų pirkti nereikia. Jaip ir kiti "japonai" Suzuki pasižymi patikimumu. Nuvertėjimas - aš pirkau važinėti, tai man tai neaktualu. Pirkti iš "pastovaus" pardavėjo ar dar geriau - iš lizinginių realizatoriaus (BRC ar pan.). Bus kiek brangiau, bet galėsi pasitikrinti kur norėsi. 5MMT dėžė dirba gan keistai - yra toks trukčiojimas persijungiant pavaroms (ne taip sklandžiai kaip tikras automatas), bet pripratus tai nebeerzina, o kuro sąnaudos su šia dėže gerokai mažesnės nei su AT ar net rankine. Bet kaip ten bebūtų - tai puikus automobilis. REKOMENDUOJU.
Pilnas atsiliepimas...
Jolanta | 2010-02-06
Simpatiksas Mini pakaitalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai smagus automobiliukas, galima net paspausti miesto gatvese :) Grazus, viduje erdvus. Nebrangiai kainuoja nupirkti, o ir retas remontas nebrangus.
Maza bagazine, labai kieta pakaba, kietos sedynes ir triuksmas salone. Prasta kuro ekonomija.
Turiu si simpatiska automobiliuka jau pora metu. Pirkau ne nauja, taciau pavazinetas buvo keleta metu ir stovis beveik idealus. Todel galima sakyti atsiliepima rasau kaip apie nauja automobili. Automobilis patrauke aisku savo isore, kuri kazkuom panasi i Minika. Tikrai grazus dizainas, sioks toks retro stilius, taciau neikirus. Swift kartu ir issikiria, taciau kartu neatrodo kazkoks labai netradicinis automobilis. O svarbiausia, kad automobilis ne istolo nera toks brangus kaip Mini. Nudazius automobilio stoga kokia balta spalva isviso butu super. Viduje Swift neturi jokiu blizguciu, jokio minksto plastiko - cia viskas labai paprasta ir lakoniska. Taciau tai velgi grazu, be to labai patogu. Vietos sedeti tikrai pakanka, nors bagazine ir maza. Labai patogus ir smagus triju stipinu vairas. Sedynes kietokos, taciau tokios dazniausiai ir buna pas japoniskus automobilius. Ta pati galima pasakyti ir apie komforta. Swift pakaba labai kieta, netgi sportiska - kelyje visos duobes buna suskaiciuotos :) Mano vyras sako, kad taip ir turi buti, nes automobilis kelyje yra stabilus ir patikimesnis, taciau man maloniau butu siek tiek minkstumo uzpakaliui :) Na, tai miesto automobilis, todel labai manevringas, patogus ir paprastas vairuoti. Vaziuodami savaitgali i parduotuve kazkodel visada sedam i Swift, nei i vyro Legacy. Nepatinka sedyniu reguliavimas. Benrai - tai labai simpatiskas automobiliukas, keista kodel musu gatvese ju tiek mazai. Variklis tikrai ne is galinguju, taciau tikrai labai patikimas. Kas nepatiko tai prastas kuro suvartojimas, 1.3 litro varikliukas susrebia kokius 8,3l/100km. Tai velniskai daug! Be to nera 6 begio, kas turbut padetu ekonomijai vaziuojant uzmiestyje. Be to variklis dirba labai garsiai. Na gal ne tiek garsiai, kiek pas Swift prastas garso i keleiviu salona izoliavimas. Apskritai automobilis gana triuksmingas. Pas mane kapotas jau apdauzytas akmenuku, pro kuriuos atrodo tuoj ir rudys islys. Tikriausiai teks dazyti. Be to buvo kazkokiu problemu su elektronika, nes issijunmgdavo atbulinio begio sviesos, nors vaziuojama i prieki.
Pilnas atsiliepimas...
 
Suzuki modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Splash 
    Celerio
  Maži    SwiftSwiftSwift
    Baleno
  Kompaktiniai    LianaLiana  
  Vidutiniai    Kizashi 
  Mini krosoveriai   Jimny
    Vitara
    Ignis
  Krosoveriai    SX4SX4 S-Cross
  Visureigiai   Grand VitaraGrand Vitara
  Pikapai    Equator 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai