Markės
1239 iš 1388
Toyota Auris 2006 - 2013
Toyota Auris, 2006 - 2013
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.612% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 9
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Toyota Auris 2006 - 2013Toyota Auris 2006 - 2013Toyota Auris 2006 - 2013Toyota Auris 2006 - 2013Toyota Auris 2006 - 2013Toyota Auris 2006 - 2013Toyota Auris 2006 - 2013Toyota Auris 2006 - 2013Toyota Auris 2006 - 2013
Toyota Auris yra kompaktiškas 3 arba 5 durų hečbekas, kuris dalijasi ta pačia E150 platforma su Toyota Corolla modeliu. Europoje Auris pakeitė Corolla hečbeką, tuo tarpu sedanas ir toliau gaminamas su Corolla pavadinimu. Lotyniškai žodis “Auris” reškia auksas. Su nauju patraukliu ir dinamišku dizainu Toyota tikisi, kad Auris konkuruos su prabangiausiais “golf” klasės atstovais - Volkswagen Golf ir Alfa Romeo 147. Pagal EuroNCAP, Toyota Auris automobilis surinko 35 taškus (5 žvaigždutes) – tai aukščiausias įmanomas balas. Na, ar automobilis bus toks pat populiarus kaip Corolla ir ar taps “auksinis” parodys tik laikas.
Lotyniškai žodis “Auris” reškia auksas.

Yra gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Žurnalas „What Car?“ Toyota Auris Hybrid pripažino 2010 metų ekologiškiausiu metų automobiliu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 9
Vytautas | 2016-03-03
Vertas dėmesio automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta sėdėsena, ekonomija, patikimumas
Apžvalgos kampai
Automobilį turime jau du metus. Pirkau dyzelinį, nes visiškai nebuvo benzininių variantų. Pliusai, kad aukšta sėdėsena, dėl to atsiranda didesnė erdvė viduje. Pakankamai nemažas bagažinės skyrius kaip tokiam automobiliui. Patogios sėdynės, nuvažiavus 250Km nereikia rangytis ar kitaip atstatyti kūno formų. Labai patogus įlipti, išlipti. Lengvas vairas. Kas labiausiai nustebino tai stabilumas kelyje. Tikėjausi, kad trumpas automobilis nebus stabilus, tačiau autostrada važiuojant 130-150 nesijaučia jokio mėtymo, jokio nestabilumo. Gerai kimba su asfaltu. Dideli šoniniai veidrodėliai. Vietos daug ir priekyje ir gale. Minusai. Na yra keli. Vienas - priekinės panelės plastikas. jei bandysi valyti sausu skuduru, tai gausi pusiau juodą pusiau baltą. Valyti reikia tik su drėgna valymo priemone. antras minusas, kad kaip ir visoms mano žinomoms toyotoms negalima padaryti, kad vėjelis pustų į visas angas. Yra arba į kojas-stiklas, kojos-priekis ir atskirai po vieną, o jei nori kad į visur - deja, teks apsiriboti. Na ir trečias minusas, bet čia priprantama tai priekiniai statramsčiai "stojkės". Jos storos ir dar yra mažas stikliukas. Gaunama nemaža akla zona ir ta zona dažniausiai pasireiškia tuo, kad nematai pėsčiųjų. Per laiką pripranti, kad prieš darant manevrą reikia truputi atsilošti arba pasilenkti kad 100% įsitikintum, kad nieko nenumuši. Arba pradedi stebėti aplinką anksčiau prieš manevrą. Bendroje sumoje minusai nėra tokie svarūs. Ir automobilis toyotai gavosi labai geras. Variklis 1.4 D4D. Stovi grandinė. Pakankamai dinamiškas kai važiuoji vienas. Tiesa, prie ko reikia priprasti tai prie "duobės" nuo 1.4 iki 1.8 apsukų. Kartais kai reikia panaudoti "gazas-dugnas" gaunasi "gazas-dugnas-netraukia". Bet priprantama, tiesiog pripranti pavaras mėtyti prie aukštesnių apsukų. Kiek dar esu girdėjęs, kad 1.4 lėčiau šyla nei 2.0, bet neturėjau galimybės patikrinti. Per du metus nuvažiuot 15.000. kol kas niekas nekeista išskyrus oro filtrą (9EUR), niekas nesugedo, TA viskas gerai. Nuvertėjimas nedidelis. Pirktas buvo už 5000EUR, dabar kaina panaši. Patikrinti dūmingumą. Kadangi toks auto dažniausiai perkamas miestui, o dyzelis mieste miršta :)
Arvydas | 2016-01-25
Toyota Auris 2012 hybrid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiavimo malonumas miesto sąlygomis, niekada neužges variklis viduryje sankryžos ar įkalnėje.
Šiek tiek per triukšmingas benzininis variklis.
Mūsų šeima šį automobilį eksploatuojame 1,5 metų. Automobilis pakankamai erdvus, sėdynės yra nuleistos pakankamai žemai, todėl yra neblogai ir aukštiems keleiviams. Šioks toks nepatogumas, kad sėdint žemai nesimato automobilio priekio, todėl sunkiau jaučiami automobilio gabaritai manevruojant. Apdailos medžiagos salone kokybiškos, surinkimo kokybė gera. Salono garso izoliacija nėra aukščiausias lygis, bet pakankamai gera. Borto kompiuteris ir navigacinė sistema veikia be priekaištų. Garso sistema skamba gerai , jos reguliavimas paprastas ir suprantamas. Bagažinė maža, kadangi jos tūrį mažina akumuliatorių baterija. Bagažinėje galima sudėti tik nedidelius krepšius ar daiktus. Benzininio variklio 1798 cm³, 99 AG (73kW) darbas šiek tiek triukšmingas. Pagrindinis automobilio privalumas -eksploatacija miesto sąlygomis. Sustojus prie sankryžų ar judant lėtai aikštelėse ar gatvėse (panašiai iki 20km/h) dirba tik elektrinė jėgainė, todėl nėra jokio garso. Dėl to pakankamai realiai taupomas benzinas. Tokių rodiklių kaip deklaruojama techniniame aprašyme nepavyko pasiekti, jie didesni 1,2-1,4 karto. Tačiau eksploatuojant miesto sąlygomis ir važiuojent "eco" režimu kuro sąnaudos svyruoja apie 5,2l/100km. Užmiestyje ar magistralėje dirba tik benzininis variklis, todėl kuro ekonomija nejaučiama nors indikacinė sistema prietaisų skydelyje rodo, kad kartais dalyvauja ir elektrinė jėgainė. Per 1,5 eksploatacijos metų nuvažiuota apie 20t.km bendra automobilio rida 70t.km Gedimų nepasitaikė. Išlaidos tik planinei priežiūrai Geriausios šio automobilio savybės pastebimos eksploatuojant mieste.
Phillipp | 2014-09-22
2007 2.0 D4d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas erdvumas motoras isvaizda kokybe sedesena
eksploataciniai kastai, apdailos plastikas
Pirkau 2011 is vokietijos toyotos atstovybes su 50k rida. Auto erdvus ergonomiskas, gera sedesena. Jei norit normalios dinamikos imkit 2 litrai dyzeli ar 1.6 b. Kiti motorai pilnam auto nlb. Turiu max komplektacija kuri jau is lexus lygio - keyless' sviesos lietaus jutikliai, navi, xenon, fotochrominis veidr, greicio ribotuvas, bluetooth ir tt. Neuzmusamas, smagus ir ekonomiskas, aisku ekonomija 80% priklauso nuo vairuotojo. Svarbu laiku keiciami geri variklio tepalai. Toyota patikimumas. Detales brangokos bet daznaiju neprireikial Svarbu imti su nedidele ridaa' ne uzmustas, i Kauno turgu geriau isvis nevaziuot :)neimt su silpnu motoru. Svarbu komplektacija, skirtumai milziniski!! Svrarbi bagazines prieziura, kad nesikauptu kondensatas.
AURISSS | 2014-03-13
auris 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupi, talpi ,tyli , graži, patogi vairuoti ir būt keleiviu
nėra
Pirkau naują iš salono 2013 m. 1.6 - 97kw. benzinas 5 durys Jas gamina jau apie 7 metus tai iš turinčių senesnes nieko blogo išgirst neteko . Važiuot patogu ,sėdi aukštai , vietos pakankamai 4 asm.šeimai. Gale laisvai telpa tryse. Gal bagažinė kiek mažoka jei pvz nori susikraut lagaminus ir vaikišką vežimėlį , bet hečbeko bagažinė pasididina nulenkus galines sėdynes , o tada nors ir miegot gali :) Gale gridys lygios nėra perskiros tarp keleivių. Panašiai kaip minivene. Patogu sėdėt aukštaugiams. Važiuoja tyliai yra tikrai taupi . Užmiestyje iki 5ltr. Vikri , manevringa smagu važiuot ir mieste ir užmiestyje. Sveria i 1350 be krovinio su kroviniu 1750 , stabili net "paspaudus" greičiau. 1.6 - 97 kw. benzinas iki 5 ltr užmiestyje jei važiuoji tvarkingai be staigių greitėjimų ir stabdymų. Mieste irgi tvarkingai važiuojant iki 8 ltr. žiemą su visais šildymo prietaisais gal iki 9 . Kol kas tik garantinė priežiūra tai mokėt reikia tik už alyvos pakeitimą ir atitinkamai pagal ridą vieną kitą detalę , bet tikrai nėra brangu. Jei domina toks automobilis patarčiau ne kitų patarimų klausyt , o pačiam jei perkat naują , užsisakyt bandomajį važiavimą , jei ne naują nepatingėt ir paprašyt pardavėjo pavažiuot, "pasimatuot" . Kiek žmonių , tiek nuomonių Kartais išgiria visišką griuveną, o normalų auto supeikia net be jokios priežasties.
egidijus | 2014-01-28
auris 2014m, 1.6l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
toyota
dideles kuro sanaudos
Turime naują auris. Deja, bet nedžiugina. Benzino sąnaudos 9.l/100km. Mieste. Važinėjant ramiai. Prieš tai važinėjau su nauja škoda octavia. 1.4l. Tai pakako 7l. Tai skirtumas akivaizdus. Prieš 3m važinėjau su 2004m corolla1,3l. Tai 7 l /100.km pakako. Kodėl toyota taip patobulino auri? Nepirkite nevertas 60000lt
Mindaugas | 2013-01-22
Toyota Auris 1.4 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogu vairuoti, aukštai sėdima, gale trise galima važiuoti ilgą kelionę be didelio nuovargio, patogi pavarų perjungimo svirtis.
Nėra labai greitas įsibėgėjimas, didesnį pagreitį pagauna nuo antro bėgio, plastmasinių detalių salone norisi brangesnių.
Patogus, pigi eksploatacija, ypač manevringas. Garso izoliacija puiki. 1.4 D4D (dyzelis) veikia tyliai. Salone važiuojant apie 2000-2200 aps./min. girdimas vos lengvas burzgimas. Žieminės padangos garsiau ūžia nei variklis. Nereikalaujantis išlaidų. Jeigu kažkas sugenda, galima rasti detalių iš corolos. O šiaip toyotos negenda. Kokybiškai ir paprastai surinktas be įmantrybių. Pamėginkite pakeisti trumpų šviesų lemputes. Iškart pasijaus kuriose mašinose reikia pavargti, atsukti akumuliatorių ir pan. Čia nieko nereikia. Pasikeičia per 2 min. Nuvertėjimas nedides, dėl geros kokybės. Nebijoti MMT greičių dežės. Patogus dalykas. Reikia tik servise patikrinti ar sankaba nesulūžusi. Šiaip jeigu perkama nauja, patartina daryti adaptacijas šiai greičių dėžei. DPF filtrą galima išpjauti lauk ir užsikimšimų bus išvengta visam gyvenimui. Apskritai puikus automobilis. Kitą pirksime šeimai irgi Auris tik jau hibridinį arba Prius (nuo poreikių priklausys). Patariu pirkti, džiaugsitės.
Juozas | 2012-06-27
Toyota Auris 2,0 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda, erdve viduje, auksta sedesena, malonus ir labai dinamiskas vairavimas, gan ekonomiskas.
Labai didelis minusas su kurio susiduria daugelis naujesniu toyotu tai salono apmusalai labai labai greitai tepasi net nuo vanden lieka zymes
Automobilis tikrai labai fainas, atrodo maziukas bet viduje labai daug erdves, sedi labai aukstai vos ne kaip dzipe, patogiu ilgesnese kelionese. 2,0 dyzelinis varikliukas labai smagiai traukia, viduje variklio garsas labai mazas, na o isoreje kiek gal ir didokas. Kuro sanaudos labai priklasuo nuo vaziavimo stiliaus, uzmiestyje sesta pavara 110km/h - 4,5-5,5ltr, 140km/h-6,5-7,0ltr. mieste vidurkis 6,8 vaziuojant pakankamai paspaudziant. pokolkas kaina labai sparciai krenta, ekspoatacines islaidos =0lt. vaziuokle labai paprasta nera kam gesti. variklis taip pat nekelia jokiu problemu. Atydziai apziureti bagazine, pasitaiko jog praleidzia vandeni pro alsuoklius ir pradeda puti.
Donatas | 2012-05-05
Toyota Auris 2.0 L, D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, dinamika, erdvumas.
Apdailos medziagos
Kam reikia po miesta daug vazineti tai si masina kaip tik jums. Geras manevringumas, apsisukimo spindulys mazas, lengvas parkavimas, puiki garso izoliacija. Masina is pirmo zvilgsnio atrodo maza, bet viduje laisvai gali jaustis ir 2 m zmogus. Nustebino, kad gale irgi daug erdves. Aukstaugiai irgi gali nesibaiminti, gale tikrai nereikes buti susilenkusiam. Gamyklines garso aparatura tikrai kokybiska. Prie minusu vertetu pazymeti salono medziagu kokybe. Matyt koks nors ekologas prikiso nagus ir aptrauke sedynes "ekologiskom" medziagom. Bet cia manau ne tik Toyotai tas taikoma. Dar erzina tai, kad prastikas gan prastos kokybes, detales greit braizosi, bet cia smulkmenos. Vaziuojant per duobes gal kiek per kieta. Volvo, SAAB siuo atzvilgiu galetu nusluostyti nosi Toyotai, bet eksploatacijos atzvilgiu minetos markes zemai lenktu galva Toyotai. Nera taip, kad toyotos negestu. Jos genda bet kur kas maziau nei kitos markes. Gera dinamika neleis tyciotis senoms tiuninguotoms masinoms. Kely daug kas galvoja kad tokia masina menkas eismo dalyvis. 2.0 D4D 300 nm gali nusluostyti nosi ne vienam "bachuriskam bolidui". 2.0 L D4D mieste vasara nevaziuojant kaip pensininkui 7.1 L, ziema drasiai + 2 L. Uzmiesty 4.6 L 90 km/h, autostradoj 5.7 L 120 km/h, 7.0 L 140 km/h. Venkit DPF filtro. Verta paieskoti tokio varianto, nes remontas ne pigus, virs 3000 Lt.
Domas | 2012-03-26
TOYOTA AURIS 2.0l D4D 2008m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sanaudos, erdvus auto, daug vietos gale bagažinėje, aukščiau sėdi, manevringas
Panelės plasmase nelabai patinka nu bet čia medžio apdailos nebus
Pasižėjus TUV 2011-2012m ataskaitas daug ką pasako 2 vietoje pagal gendamumą. pirkau 2012m. Važuoja puikiai. Kietoka nu dabar pavasaris tai duobių milijonas. Gan aukštai sedi tai labai patinka, manevringa apsisuku bet kur. Gera garso izoliacija nesijaučia greičio. Žinoma mažai naudoja kuro 200lt 900km mieste nelankstant ramiai važiuojant. trasoje dar daugiau nuriedama. Daugiau info galėsiu parašyti vėliau gedimus ir t.t 2l D4D varikliukas dirba tyliai ramiai kiti pagalvoja benzinas kad. TOYOTA nuvertėjimas gan mažas. Yra 2 problemos Toyota markės auto: 1. Sakoma detalės brangios. 2. Bet jų ir nereikia. kokybė, patikimumas, mažas nuvertėjimas
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO