Markės
1244 iš 1388
Toyota Avensis 2003 - 2008
Toyota Avensis, 2003 - 2008
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.86% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 37
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 84% Ne 16%
Toyota Avensis 2003 - 2008Toyota Avensis 2003 - 2008Toyota Avensis 2003 - 2008Toyota Avensis 2003 - 2008Toyota Avensis 2003 - 2008Toyota Avensis 2003 - 2008Toyota Avensis 2003 - 2008Toyota Avensis 2003 - 2008
Antros kartos Toyota Avensis buvo pradėtas pardavinėti 2003 metų pradžioje su visiškai nauju solidžiu dizainu. 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelis buvo paimti iš senesnės versijos. Naujas variklis - 2.4 litro paimtas iš Camry modelio. Europos rinkoje tai pats didžiausias parduodamas Toyota sedanas, taip pat tai pirmas Avensis eksportuojamas į Japoniją. Toyota Avensis automobilis išsiskiria moderniomis technologijomis ir aukščiausiu komforto bei saugumo lygiu – viskuo, ko galima tikėtis iš šios klasės modelio.
2004 metų Europos metų automobilio rinkimuose Avensis per plauką liko nuo Top trejetuko į kurį pateko Fiat Panda (laimėtojas), Mazda3 ir Volkswagen Golf.

2004 metais Toyota Avensis tapo Airijos metų automobiliu.

Žurnalas „What Car?“ Toyota Avensis išrinko geriausiu šeimos automobiliu 2004 ir 2005 metais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 37
2017-03-09
Avensis 2006 D-4-D 2.0l universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ypač patikimas, geras dizainas, erdvus, patogus, saugumas, geros kuro sanaudos
Tokių beveik nėra.
Automobilį 2011m. pats parsivariau savo eiga iš Italijos. Tuo metu buvo su 86tūkts. km rida. Rida tikra, tai matėsi pagal saloną, patį nudidėvėjimą, taip pat buvo visi dokumentai. Šiuo metu Avensis pravažiavęs jau 370 tūkst. km. Ir kas stebina kad iki šiol neturėjo jokių gedimų, servise lankosi tik profilaktiškai, ir atlikti einamus darbus (stabdžių kaladės, diskai, tepalai ir kt.). Gera garso izoliacija, tylus variklis, nesijaučia vibracijos ar didesnis garsas. Galios yra pakankamai. Pats automobilis didelis, vietos daug, tiek priekyje tiek gale (universalas), bagažinė didelė. Žiemą vedasi prie -20 iš karto. Odinis salonas, elektra reguliuojamos sėdynės, parktronikai, multifunkcinis vairas ir daug kitų privalumų. Labai labai patenkintas automobiliu. Savo klasėje vienas geriausių pasirinkimų. Asmeniškai pačiam iki kol nesįsigiaju šio Avensio visai atsitiktinai, kai pamačiau labai geros būklės už gerą kainą, niekada net nekilo mintis, kad kada galėčiau važiuoti su japonu, buvau didelis vokiškų auto fanas, tačiau išbandęs šį, daugiau į jokį kitą keiti nebenoriu. Negenda praktškai niekas, žinoma tuomet turite nuolat prižiūrėti, viską keisti ką reikia laiku (tepalai ir kt), tikrai neturėsite jokių problemų. Per ~290 000 km dar nieko neteko remontuoti!!! Nepilkit prastos kokybės kuro! Viską keisti laiku ir automobilis tarnaus ilgai ir sėkmingai.
2017-02-27
Toyota Avensis 2006 m. 2.2D4D 110 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, talpus, patvari važiuoklė, pakankamai gera trauka, autopilotas.
Didelės kuro sanaudos mieste, žemas (reikia saugotis bortelių), garso izoliacija, kieta pakaba, nepatogus ilgose kelionėse, brangios detalės ir remontas
Automobilis pirktas Kauno automobilių turguje prieš 4 metus su 150 tūks. km rida. Pirmą įspūdi paliko neblogą, patiko išvaizda, nes tokių pačių metų universalai atrodė netokie patrauklūs. Suviliojo išgirtas patikimumas. Prieš perkant matėsi, kad galinė vairuotojo pusė buvo kažkada daužta (matėsi bagažinės dangčio virinimo siūle) ir sutvarkyta pusiau atmestinai, kadangi galinis žibintas buvo aprasojęs, o galinio lango apiplovimo purkštuko nebuvo visai, truputi prieš saulę matėsi dažų perėjimas. Tai neatbaidė nuo pirkimo, nes kitų trūkumų nebuvo pastebėta, nei bandomojo važiavimo metu, nei tikrinant servise, beje pardavėjas atsisakė tikrinti automobilį autorizuotame servise. Automobilio salonas ergonomiškas, sėdynės nenusitrina ir pagamintos iš kokybiškos medžiagos, tas pats galioja ir priekiniui paneliui. Vietos bagažinėje "suvertus" galines sėdynes pakankamai daug. Trūko papildomo kavos laikiklio nes iš panelės išsitraukia tik vienam puodeliui o kitas yra atsidarius porankį, kas beje yra labai nepatogu geriant kavą kartu su keleiviu. Priekinės sėdynės labai nepatogios ilgose kelionės, ilgesnėse nei 500 km. Sąnaudos mieste pakankamai didelės ypač žiemos metu, jos siekė apie 9-10l, važinėjant vidutiniu rėžimu. Trasoje važiuojant autopiloto pagalba pavykdavo išsisukti su 5,5 l sąnaudomis, ~ 6 l važiuojant 140 km/h greičiu. Automobilio trauka pakankamai gerai, tai problemos aplenkti kitus automobilius nekyla. Tik kaip dar vieną trūkumą įvardinčiau "lagas" nuspaudus akceleratoriaus pedalą. Automobilis dar pagalvoja prieš spurtuodamas. Palyginimui Audi A4 2002 m. 1.9 TDI 97 kW greičiau bėgėjasi, nesijaučia traukos duobių. Garso izoliacijos šitame automobilyje tikrai mažai, tuo labiau kai tūrėjau progą palyginti su 2002 m. Audi A4 garso izoliacija ir turiu pasakyti, skirtumas tikrai jaučiamas. Patiko dviejų zonų klimato kontrolė, elektra valdomi visi langai, elektriniai šildomi veidrodėliai. Po 4 m eksploatacijos salonas jau dabar atrodo nieko neišsiskiriantis nuobodus ir pilkas. Važiuoklės remontų per keturis metus neturėjau, o nuvažiuota 90 tūkst. km. Dabar tik keičiau galines stabilizatorių traukes po 9€, nes pradėjo skleisti bildesį. Nebuvo jokių elektronikos gedimų. Tai tiek iš patikimo automobilio pusės. Gedimai: Remontuotas generatorius, kaina 170€. Kaina didelė nes išneriama priekinė važiuoklė norint prieiti prie generatoriaus. Nuėjusi galvos tarpinė, kas pasirodo yra gana dažnas Toyota gedimas kuris dabartinėmis euro kainomis kainuoja tikrai daug. Apskambinus servisus Vilniuje paaiškėjo, kad keitimo kaina svyruoja nuo 800 € su detalėmis be papildomų darbų. (tarpinių komplektų keitimas, galvutės šlifavimas ir tikrinimas). Remontuojant išaiškėjo daugiau trūkumų kurie atsiėjo tikrai brangiai. Purkštukų tikrinimas ir restauravimas 4vnt. išviso 400€. Aušinimo pompa 65€, variklio grandinės komplektas 120€ + pakeitimas 70€. Generatoriaus diržo keitimas. Diržas 25€, parazitinis guolis diržui 120€. bendroje sumoje Variklio tarpinės keitimas su papildomomis detalėmis ir purkštukais atsiėjo virš 1500€. Nuvertėjimas per 4,5 m. 3000€, sakyčiau vidutinis. Prieš perkant būtinai šildykite variklį iki darbinės temperatūros, pasižiūrėkite ar nesumažėja antifrizo lygis ar nešlapuoja prie išmetimo slangutės antifrizas. Jeigu įmanoma tikrinkite servise variklio ir purkštukų darbą, nes jų remontas atsieina tikrai brangiai ir dauguma Toyota šeimininkų jais skundžiasi.
Rimantas | 2016-09-11
Puikus praeitos kartos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, galingas, erdvus, plati komplektacija.
Brangios originalios detalės, mieste didelis litražas.
Savo automobilį pirkau iš BRC auto. Kas žinoma, BRC superka automobilius su variklio defektais, ir pardavinėja paslėpus juos. Taigi, nusipirkau automobilį iš Olandijos. Po apžiūros buvo rasta grūdų ir kviečių žiedų, šieno, todėl meistras pasakė, kad automobilis buvo naudojamas ūkyje ir greičiausiai tempti ir vežioti sunkius krovinius. Todėl variklis buvo "pavargęs", turbina taip pat, galinė važiuoklės dalis, panaudota. Kaip ir visų Toyota automobilių, originalios detalės brangiai kainuoja, o oficialus servisas nieko netvarko o tik rekomenduoja pakeisti sveikas detales naujomis, nes?, verslas. Sutvarkius automobilį, kainavo 7000 lt., viskas ėjosi puikiai iki kietųjų dalelių filtro. Kai jis užsikemša, kuro sanaudos padidėja 2l/100km, pradeda dūmyti ir kemšasi variklio trauka. Išpjovimas ir kompiuterio perprogravimas kainavo 120 lt. Po to, viskas buvo be jokių problemų. Tvarkingas sutvarkytas automobilis, kuro sąnaudos 7l/100km, pilnos komplektacijos patogus kelioninis automobilis. Trauka gera, erdvus, talpus. D-CAT 2.2 variklis, 110 kW. Po kelionės iš darbo ar į, reikėdavo 60-120 sekundžių palaukti, kol turbina atsigaus, prasivalys. Viskas veikė be priekaištų, variklio kapotą reikėdavo atidaryti tik langų skysčiui ar tepalų patikrinimui. Toyota, patikimas automobilis, todėl nuvertėja labai lėtai. Eksplotacija tepalams, filtrams yra maža, todėl nusipirkus tikrai gerą ir prižiūrėtą automobilį, džiaugsitės ilgai. Patikrinti oficialiame servise o tada "garažiuke". Servise pasakys problemas ir pasiulys viską keisti, o garaže patikrins ir pasiūlys alternatyvas, pvz: ne visą žarnelę keisti, o dalį, kuri yra trūkus ar sugedus, ne visą varikliuką keisti, o varikliuko dalį. 1000€ problemą rastą servise gali sutvarkyti už 10-50€ bet svarbiausia laiku tvarkyti. Reguliarus apsilankymas patikrai yra gerai, tačiau kur tvarkyti, pasirinkimas jūsų.
mancius | 2016-01-22
Toyota Avensis 2004 T4 2.0 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, gerai jaučiasi ant kelio, ypač ant posukių, didelis, erdvus, viskas po ranka, pakankamai ekonomiškas.
Garso aparatūra nepergeriausia, didelis apsisukimo spindulys. nuobodus.
Taigi turiu šį automobilį jau 4 su puse metų tad jau šį bei ta galiu pasakyti. Visu pirma automobilis iš mano asmeninės pusės yra labai patvarus. Pirkau ją 2011m spalio mėnesį su 201k km rida, šiuo metu mašina yra nuvažiavusi 312k km. Automobilis yra erdvus, gale vietos keleiviam tikrai užteks, bagažinė irgi nėra tarp mažiausių, o jeigu vietos neužtenka galinės sėdynės nusilenkia. Komforto pakankamai kaip tokios klases masinai, ilgose kelionėse kiek pavargsti, ir sėdynės galėtu buti minkštesnės, bet yra patogios, gerai prilaiko ant posūkių, pakaba kietoka (manoji sėdi ant R17 205/45 ratų). Duobės jaučiamos, bet nėra kad būtų nemalonu ar kratytu nepakenciamai. Salono medžiagos nėra geriausios kokybės, bet viskas sunkiai braižosi ir kažka yra sunku sulaužyti, viskas surinkta kad laikytų ilgam. Vairuotojo pozicija gan patogi, vietos daug, viskas savose vietose. Mašinos dizainas nėra traukiantis akį, ir pati panelė nėra tai ką pavadintum "šiuolaikiška". Viskas atrodo pasenę, taip pat kaip visas salono apšvietimas, viskas yra apšviesta oranžine spalva ir tai dar labiau sendina automobilį. Komplektacija gan nebloga, yra automatiniai valytuvai, elektra užsilenkiantys veidrodėliai, borto kompiuteris, navigacinė bei keturi elektriniai langai, viskas ko reikia kasdieniniam naudojimui. Kėbulas rudžių neturi, nors šiaip nė karto negirdėjau kad būtent šito modelio kėbulas rudytų. Apsisukimo spindulys gan didelis. Variklis 2.0 D4D 85kw. Traukos norėtusi daugiau, lenktynėm skirta nėra, nors nuo raudonos pajudėt ir įsibėgėt iki 50 palieki ne vieną, bet kai išvažiuoji į užmiestį traukos pradeda trūkt, kai skubiai kažką reikia aplenkt reikia jungt ketvirtą bėgį. Problemų su varikliu buvo tik vieną kartą, reikėjo pravalyti EGR voztuvą, nes dūmino kaip garvežys, ir dinginėdavo trauka. O šiaip tepalus ir filtrus keičiu kas 9k km. Bent jau man žiemą užsikuria visada, žvakę keičiau tik vieną, visos kitos stovi tos pačios nuo pirkimo. Apie eksplotacija nėra labai daug ka pasakyti, nes priekinės važiuoklės niekada nejudinau, tik gale reikėjo pakeisti vieną trauktę nes buvo surudijusi ir nėjo padaryt ratų suvedimo. Traukutę dėjau japoniską kuri tuo metu kainavo apie 200lt. EGR vožtuvą valiau pats. Kai pirkau už ją mokėjau 22500lt, po 4 su puse metų turėčiau gauti apie 3k eurų, tad nuvertėjimas normalus. Žiūrėti kaip sankaba, čia yra šio variklio bėda, esu girdėjas kad jos nelaiko, ir žiūrėti ar nedūmina. Atsukti ridą šiam modeliui yra sunku ir nelabai kas apsiima, tad yra tikimybė kad rida gali būt ir nesukta. Didelių ligų kolkas nėra girdėt apie jas nes jos nėra visiškai pasenę. Ir paskutinis patarimas nepirkt pigiausio varijanto.
Avensis vairuotojas | 2015-06-20
Toyota Avensis 2005 1.8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, erdvus, ekonomiškas
Benzininis variklis ryja tepalus
Prieš metus pirkau auto, tikrai puikus. Nesuprantu, kodėl kiti rašo, kad prasta garso izoliacija, nes man bent su ja viskas tvarkoj. Per metus nė karto nepavedė. Atlaikė kelias dideles keliones. Taip pat pasitarnavo atliekant remontus namie, nes viskas telpa, tiek 3 metrų profiliai, tiek gipso kartono lakštai. Sėdynės gale užsilenkia ir bagažinė tampa 1,85x0,9 metro lova :) Labai patikimas ir praktiškas. Variklis nors ir 95 kw, bet nesijaučia, tikrai trūksta galios ypač lenkiant užmiestyje. Rida 148000 km ir jau ryja tepalus, pakeitus tepalus per 10 tūkst. km dar bent 2l reikia papildyti. Įsistačiau dujas, tai iš Vilniaus į pajūry ir atgal nuvažiuoju už 30 eur. Su dujom dirba tikrai gerai, tik reikia kokybiškas įsistatyti. Pirkau už 5000 Eur, rinkoj po metų ta pati kaina. Kol kas niekas negedo, tikiuosi ir neges. Jei geram stovį pirk nedvejodamas.
Vardis Pavardis | 2014-11-21
Toyota Avensis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas ir paprastas
Labai nuobodus,per daug paprastas
Kai isigyjau si automobili ir pravaziavau,siek tiek nusivyliau.Automobilis netraukia,garso izoliacija prasta,skurdus salono interjeras,jokiu navarotu,nestabilus ant posukiu,labai reguoja i sonini veja.Gana daug ryja,sutaupyt gali tik vaziuojant ant 90km.Viskas padaryta labai paprastai ,technologijos kaip pas audi bulka 1988m.Automobilis ziauriai nuobodus vairuoti,visada pradedu keiktis ilgesnese kaip 50km kelionese,ziauriai nusibosta,noris lipt lauk kaip is kokio autobuso.Dar nepatinka automobilio vairas jis per jautrus vaziuojant didesniu greiciu. Bet kaip nekeista automobilis turi viena pliusa! istikruju patikimas ir negenda ! Variklis 1.8. dirba tyliai,aisku traukos nera,tiesiog bega kaip sergantis katinas.Maza rida 80000k tai dar tepalo neryja,viskas OK,ziuresim kas bus toliau.(sako sie varikliai linke valgyt tepala) Nera jokiu kastu,pili benzina ir vaziuoji Zmogui kuris nenori remontuoti ir lankytis servisuose sis auto bus geras pasirinkimas. Patariu kaip imanoma pirkt su kuo mazesne rida,max iki 150k,priziureta.Ir turetu tarnauti ilgai.Jaunimui masina nepatiks,pagyvenusiem zmonem labai patartina i soda ar prie daktaru pas giminiu i bulves pats tas.
Nerijus | 2014-08-21
Toyota Avensis 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas, talpus, patogus ilgose kelionėse
Maža prošvaisa
Erdvus, talpus automobilis. Solidi išvaizda, patvari važiuoklė. Važiuojant daugiau užmiestyje vidutinės kuro sąnaudos 5,5 l/100. salonas erdvus, kokybiška apdaila. Automobilio prošvaisa maža, į gamtą, grybauti važiuoti problema, jei didesnė duobė nubrauksi visą dugną. Važiuojant asfaltu auto stovi stabiliai tinka ilgoms kelionėms su šeima. Problema su variklio tarpine, bet jei gerai atliekamas remontas bėdos dingsta. D4D 2.0 geras variklis ekonomiškas, grandinė, kurios nereiks keisti (tai patvirtino autorizuotame servise) . Perkant būtinai reikia patikrinti ar nevaro kompresijos į aušinimo skystį. Nusipirkęs ir pavažinėjęs pastebėjau, kad dingsta skystis iš bakelio. Buvo prapūsta tarpinė. Remontavau Tokviloj ten brangoka, bet daro gerai ir su metų garantija. Keičiant tarpinę reikia atkreipti dėmesį į bloką, ar tarpinės prapūtimo vietoje nėra išgraužos. Nes net ir nežymi deformacija vėliau iššaukia pakartotinį tarpinės prapūtimą. Dabar variklis zvimbia kaip "bitė". Variklio remontas (galvos ir bloko šlifavimas, tarpinių keitimas, išrinkimas, valymas surinkimas) su nuolaida apie 6 tūkst. Perkant tikrinti tarpinės sandarumą ir atsižvelgti į bendrą auto stovį. Patikimas automobilis.
Arte | 2014-07-30
Toyota avensis 2005m sedanas 2.0D4D 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus patikimas auto, kainos kokybes santykis, didele bagazine.
garso izoliacija, mano variante greičio dežė 5 begiu reiktu 6
Automobilis atitinkantis kainos ir kokybės santykį. Nors išleistas 2003m, bet ir šiandiena dar atrodo ganėtinai naujas ir patrauklus. Pirkau auto su 203 000km rida, bet greičiausiai ji yra atstukta, nes nėbuvo nei vieno lipduko apie tai bylojančio. Bet man tai nerūpėjo. Nes auto atrodė tvarkingai. Salonas po tiek metų ir kilometrų atrodo labai gražiai. (Netaip kaip VW grupės auto kur pusė mygtukų nusitryne). Apžiūrėjes auto aišku radau, kad buvo daužta į galą/šoną bet atrodė nelabai stipriai. Bet dar kartą sakau man tai nerūpėjo, nes auto būklė atrodė ideali. Naujos 2014m michelin padangos, nauji stabdžių diskai bei kaladėles. Variklio skyrius neplautas. Apžiūrėjus viską kas imanoma viskas veikia. Ir auto būklė ir pardavėjas kėlė pasitikėjimą, nes apžiūrėjus beveik visą kauno trugų turbūt buvo pirmas kuris nesakė: " idealus auto jei niekas šiandien nenupirks pasiliksiu sau", "nežinau iš kur čia tas garsas pries 5min nebuvo, nežinau kodėl neveikia bet čia 5lt pasitaisyt" :). Nusipirkau pavažinėjau kelias dienas žiūriu apsipylė dumais taip kad neimanoma paskui mane važiuoti. Susinervinau skambinu pardavėjui paklausti, ar dar galiu toliau važiuoti ar jis kazko pridirbes ir geriau jau sustoti ir kviestis pagalba.. Mane maloniai nuramina ( nors as nebuvau labai malonus ta akimirka).. Sako vaziuok ten ir ten issipjauti dpf filtro.. Paaiskino jog auto grizo savo eiga, ir galvojo trasoje nuo olandijos tai susitvarkys.. bet dpf regeneruodavosi ir po 150km vel uzsikemsa.. Susitvarkiau si dalyka ir vaziuoju jau 15000km be jokiu investiciju, viskas veikia, auto malonus vairuoti (ramiai). Palakstyti nelabai iseis. Po vw golf 4 tdi. Traukos gal siektiek maziau bet vaziavimo komofortas ima virsu. Trukumai: galetų turėti 6 begi nes su 5 pavaru mechanine deže virš 130kmh atsiranda diskomfortas dėl variklio suku 3000rpm. Garso izoliacija galetu buti geresne. Bet ja planuoju greitu laiku pasitobulinti. Jei neveikia parkingas neskubekit vaziuoti tvarkyti. Prades servisas giedoti kad pareje davikliai kuriu originaliu kaina 300lt vnt. Pirma pasitikrinkite mygtukas buna pagazineje. Jei netraukia iki 2000rpm rekomenduoju pravalyti egr voztuva ir oro srauto matuokle. Tai nesunkiai galite pasidaryti ir patys nes servisai praso apie 250lt uz tai.. 2.0 d4d 85kw siektiek bukas iki 2000rpm paskui akseleracijos pilnai pakanka. Variklio garsas malonus, net ir su daugiau nei 3000rpm. DPF filtras ispjovimas + programavimas -800LT Pgr. dirzo+pompa +guoliukai +itempejai -1100LT Egr voztuvo isvalymas - 2valandos darbo + 20lt aerozolis egr voztuvams valyti Priesrukinio priekinio zibinto lepmute su keitimu - 50lt~ MAF isvalymas - 10min + aerozolis 20lt. Apziureti atidziai ar viskas veikia. Apziureti ar nera dauztas ( nestipriai dauztas auto manau yra tik privalumas nes greiciausiai del sios priezasties bus parduodamas). Jei viskas atrodo per daug idealu vaziuokit i servisa kad varikli, turbina, purkstukus paziuretu. Nepirkit tu kur stovi turguje jau 3men~ su aprudijusiais stabdziu diskais, ne veltui ju niekas neperka. Sekmes.
Armani | 2014-07-25
Teigiamas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras kokybės ir kainos santykis, nevargina ilgesnėse kelionėse,nedidelės kuro sąnaudos
nėra
Įsigijau Toyota prieš metus,buvo parvaryta iš Pransuzijos,164000 rida,pravažiavau 20000km gedimų kaip ir neturėjau. Automobilis tenkina mano poreikius,nes nėra galimybių skirti automobilio taisymui po 2000-3000lt. Ant kelio laikosi stabiliai,kuro sąnaudos labai geros,nežinau kaip čia kam didelės kuro sąnaudos bet man vidurkis 6,3. Žiema buvo su šipuotom padangom,tai negalėjau skustis kad klimpau t.t. ,prikrauta visokiu apsaugos kontrolių. Prieš perkant užsiregistravau Toyotaclub.lt klube kad žinočiau visus gedimus,visiems taip pat patariu. 2.2 d4d,variklis ne problematiškas,žiemą greit pašyla ,kiek teko iš aplinkinių girdėti tai D-cat turi daugiau problemų. Patariu prieš perkant pasidomėti ar panaikintas DPF filtras,tai brangus dalykas ir ar sankaba nera į pabaiga,nes kaina apie 2000lt. Patikrinti toyota atstovybej ir nepagailėti 300lt
romas | 2014-07-24
toyota vardas gadinamas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pakankamai erdvus, solidus
brangus remontas
siaip isvaizda patraukli, salone viskas isdestyta patogiai, tik pasigedau smulkiu daiktadeziu ir salono bazines komplektacijos labai niurios medziagos! teko nusivilti pakaba- ji patvari ir stabili, bet perdaug kieta! variklis 2.2 D-CAT, pakankamai smagus geras isibegejimo tempas, bet labai brangus jo remontas, paprasciausias galvutes tarpines keitimas 3500lt, o tarpine silpnoji vieta! beto pjiezo kuro purkstukai- ju 5 vienetai neremontuojami, o vieno kaina nuo 1200lt nuvertejimas nera didelis, bet eksplotacijos kastai dideli! gerai patikrinti servize pries perkant- ypac atkreipti demesi as nepucia kompresijos i antifryza ir ar nera sankabos pasaliniu garsu
 
1234
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO