Markės
1245 iš 1388
Toyota Avensis 2009 - dabar
Toyota Avensis, 2009 - dabar
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.517% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 70% Ne 30%
Toyota Avensis 2009 - dabarToyota Avensis 2009 - dabarToyota Avensis 2009 - dabarToyota Avensis 2009 - dabarToyota Avensis 2009 - dabarToyota Avensis 2009 - dabarToyota Avensis 2009 - dabarToyota Avensis 2009 - dabarToyota Avensis 2009 - dabarToyota Avensis 2009 - dabar
Trečios kartos Toyota Avensis buvo atskleista 2008 metų Paryžiaus Automobilių salone. Naujas dizainas suprojektuotas taip, kad būtų labiau aerodinamiškas ir labiau atletiškas – nors automobilis gerokai pasikeitė, tačiau išlaikė savo pirmtakui būdingus bruožus. Avensis oro pasipriešinimo koeficientas (Cd) yra labai geras - 0.28 sedanui ir 0.29 universalui. Kitas tikslas buvo sukurti pačią komfortiškiausią pakabą klasėje, tačiau neprarandant gero valdymo. Avensis ir toliau turi priekinę McPherson tipo pakabą ir galinę dviejų skersinių svirčių. Automobilis labai saugus, turi standartines septynias oro pagalves, galinio susidūrimo atveju naudojami aktyvūs galvos atlošai, kad sumažintų kaklo sužalojimus, stabdant itin stipriai automobilio galiniai žibintai mirksi. Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu. Avensis yra komplektuojamas su trimis benzininiais ir keturiais dyzeliniais varikliais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 10
Tomas | 2016-04-17
Neblogas pasirinkimas už nedidelę kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, paprastas, maža naujo kaina, gan solidžiai atrodo, nesunku parduoti, mažas kasko, manevringas, ekonomiškas.
IKI 2015 metų nepatraukli panelė, per aukštai sėdynės, plonokos skardos.
Pirkau naują ir važinėju du metus. Nešedevras, bet... problemų- jokių. Manevringas, stabilus automobilis, nuvertėjimas itin mažas, stebiu autopliuse skelbimus- juos visus greitai nuperka. Kasko moku apie 325e metams. Minusų paga kainą nematau. Nelabai patinka tik panelė ir per aukštai sedėti. Pirkau su lietais ratais R16 205/60, nepatiko, kad mažoki tokiam modeliui. Pakeičiau į originalius lietus R17 215/55 frezuotus nuo naujo avensis modelio . Nustebau- automobilis nepakietėjo o pastebimai suminkštėjo, nes ratas padidėjo 1,6mm, sumažėjo padangos kampas ir padidėjo lietimosi plotas, dėl to netaip jaučiasi duobės. Kuro sąnaudos nepadidėjo ir toliau apie 7l/100km. Spidometras rodo arčiau tiesos. Vaizdas dabar super, netai kai anksčiau su R16 buvo į kiaulę panaši. O dabar arkos gražiai užsipildė. Patarčiau nedėti R18, nes jie mažesni už R17(su padangom), dydis kaip R16 rato, padanga 225/45 R18 ir automobilis tampa taburete, bandžiau, žiauru. Arkos lieka tuščios kaip R16. 1,6l benzininis 97kw variklis su mechanine 6 bėgiu dėže pakankamas, bet nėra itin traukiantis, kažkaip labiau pritaikytas trasoms, neblogai palyginus mynt trasoj gali, variklio apsukos 6 bėgiu apie 3000 prie 140km/h. Galima pastoviai laikyti apie 160km/h, lengvai veža ir stabiliai stovi. Kuro irgi ima apie 7l tokiu greičiu. Bandžiau 2 litrų benzą, nepasirodė labai galingesnis, tik kuro daugiau ima. Nuvertėjimas pats mažiausias kiek teko turėti automobilių ir pirkėjai domisi jais pakankamai. Pirkite ir bėdų neturėsite, aišku jeigu nebus užslėptų rimtų defektų. Geri tiek benzininiai, tiek dyzeliniai.
Virgis | 2015-10-21
Pigus limuzinas vidutiniam verslininkui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, ekonomiškas, manevringas, nedidelė kaina,mažas nuvertėjimas, nebrangi eksploetacija, nebrangus kasko draudimas.
Kieta pakaba, nepatogi vairuotojo vieta, surinkimo brokai, plonos skardos ir plastmasės, nepatraukli panelė.
Pirkau naują Avensį, susižavėjęs jo akcijine kaina, ir dar šiek tiek nusiderėjęs. Pirkau todėl, kad už tą kainą galėjo išeiti tik nauja Opel Astra , Ford Focus, žodžiu žemesnės klasės naujas automobilis. Patiko jo išvaizda- pas mane juodas sedanas, gražūs pajuodinti frezuoti ratlankiai, atrodo kaip geros komplektacijos, nors mano beveik bazinis. Gražiai bumsi audioaparatūra, nors garse trūksta sodrumo, didelė bagažinė, patogus vairas, salone daug vietos tiek prieky, tiek gale, nėra gale balkio, dėl to patogu kojoms. Manevringas apsisukti, nėra žemas, stbiliai stovi ant kelio net ir važiuojant dideliu greičiu. Vakare degant šviesoms atrodo šustra tačkė, visur ledai... Nebrangus ir kasko, metams apie 350 eurų, kai Pasatui net nuo 1300 eurų. Mažos kuro sąnaudos, man užtenka 7,2l 100km. Na o dabar minusai: Aš pravažiavau 8000km, labai nepatiko jos kietumas, gryna taburetė... kėbulo izolecijos - jokios, girdisi ratai o per balas atrodo, kad sušlapsi kojas. Variklis dirba kaip žiguliuko, labai jau plonai. Skardos tiek plonos, kad baisu atsiremti, net amortizatorius paspausti reikėtų atidaryti bagažinę ar kapotą. Tas pats su plastmasėmis. Vairuotojo sėdynė per aukštai net žemiausioje padėtyje, per žemai porankiai. Bėdos- nuo pirkimo važiuojant laisvu bėgiu nuo 70 iki 50 kmh švilpia greičių dėžė, įjungus bėgį garsas dingsta. Pradedant važiuoti ir atleidus sankabą girdisi sujungimo caktelėjimas, tas garsas būna važiuojant atbuliniu bėgiu ir pirmu žemomis apsukomis, kai paspaudi gazą caksi. Ir visa tai nuo pirmos dienos. Kelis kartus buvau atstovybės servize, meistrai išbandė ir pasakė, gali būti kad išardysi, surinksi,vis tiek garsas išliks. Žodžiu suprask kaip nori- netaisys. Na gal tai ir dėl blogos kėbulo izoliacijos. Bandžiau siūlyti atpirkti- pasiūlė pusę kainos :)))) po metų... Sakau jiems- nu tada neapsimoka pirkti Toyotas, po metų tik pusė kainos :)))) Variklio kaip ir užtenka, benzinas1,6l bet 97kw, suvartoja mišriai apie 7 l 100km. Trasoj į Klaipėdą važiuoju 150-160km h, kuro sąnaudos būna 6,5-6,7l .Yra tekę važiuoti su 2l, tai skirtumo kaip ir nepastebėjau, aišku tas kuolas, kaip 2 litrų varikliu. Lengvai, tiksliai junginėjasi bėgiai. Aptarnavimo kaina gan nedidelė- po metų sumokėjau 80 eurų. Bet nedaug ir pravažiavau- 8000km. Patariu pirkti benziną 1,8l- tai aukso vidurys, kuro ima iki litro daugiau už dyzelį. Naujo nepirkit, geriau tada Pasatą arba palaukus po metų naują Opel Insignia. Šis modelis į gamybos pabaigą, jau ir taip per ilgai gaminamas.
exzona | 2015-08-12
Avensis 2.0 D4D Mechaninis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, gerai surinktas
Apart patikimas ir gerai surinktas - daugiau nesiūlo nieko tikra. Nykus auto. Mažas bakas.
Nykus automoblis. Važiuojant 5 bėgiu 80 km/h - ekonomiškas. Kokybiškas vežimas su patogiomis sėdynėmis ir daug vietos. Pirktas iš salono. Pravažiuota apie 70 000 km. KĖBULAS. Talpus auto. Su didžiule bagažine. Garso izoliacijos - praktiškai nėra. Jei užsidėsit padangas su didesniu sukibimu - šniokštimas bus LABAI akivaizdus. Nuo 80-100 km/h - prasideda visokio tipo vėjo šnypštimai/švilpimai iš abiejų durelių priekinių kampų. Važiavau su kita (tokia pat AVENSIS) - rezultatas tas pats. Kuo greičiau, tuo stipriau. CLIMA. Pavasarį, kai orai keičiasi iš lietaus į saulę - tą "automatinę klimato kontrolę" sukioji kaip mechaninį kondicionierių. Žodis AUTO - vykdo kažkokią kitokią funkciją, ne temperatūros palaikymo salone :) ŠVIESOS. Trumposios - pusėtinai, galėtų būti geriau. Ilgosios - sukuria šviesos "burbulą" į dangų. Kažkokį bendrą apšvietimą duoda. Realiai - nelabai pailgėja kelio matomumas. Tik atšvaitėliai tolimesni atsispindi ir tiek. STEREO-MULTIMEDIA. Garsas tiesiog tragiškas. Iškastruotas kažkoks. Žemi - jų per daug ir baubiantys. Aukšti - ypač aukšti, pjaunantys ausį,. Viduriniai dažniai - jų ten kaip ir nėra. Tiesiog perėjimas tarp baubiančių žemų ir pjaunančių aukštų. PARKING CAMERA. Spalvota, iš esmės vaizdą rodo, tačiau siauresniu kampu nei automobilio bamperis. Tinka tik stebėti atstumą iki sienos ar kitos auto - naviguoti pagal ją: turėtų būti draudžiama CASCO polise :)))) TOUCH-SCREEN - labai jau stipriai reikia mygti, kad suveiktų. Papigiaja jausmas toks. AUTO VALYTUVAI: kol kas patys geriausi AUTOMATINIAI kokius tik teko bandyti. Visada ant AUTO. Lyja ar ne - AUTO. VAIRAS. Elektrinis stiprintuvas. Lengvas pakankamai. Atgalinio ryšio - minimaliai. Virš 150 km/h staiga užvažiavus ant labiau šlapios kelio dangos 2-3 sekundes vairas atsijungia nuo ratų ir vairuotojas puola į paniką, nes tuoj užsimušim - automobilis nebevaldomas. Po tų 2-3 s kompas "susigaudo" ir vėl automobils valdosi. Tas pats, tik dar baisiau įvarius į balą ilgesnę. Prasiseda visokios stabilumo kontrolės, geltonos lemputės, priverstinis lėtėjimas - agonija ir panika kitaip tariant. Žiemą - važiuoji kaip kiaušinių pasikrovęs ir tiek tos bėdos. Apibendrintai - lyg ir aukščiausios/verslo klasės auto. Bent jau taip pardavėjai sako. Lyg ir yra ilgas sąrašas privalumų. Lyg ir negenda. Tačiau važiuoji ir galvoji - ar sekantis bus AVENSIS? Ir VISADA prieini prie tos pačios išvados: žmonai - taip, geram vadybininkui - taip. Sau - niekada nesakyk niekada :))) Bet pasakyti tai norisi :) Silpnas motoras. Reikia spausti dugna, kad gautum kažkokią dinamiką. Lenkimus užmiestyje - reikia planuotis iš anksto. Sponsorium nelabia pabūsi, iš paskos - irgi teks prakaituoti. Ekonomija .... važiuojant 80-90 km/h apie 5 - 4,5 L ... nežinau ar tai galima vadinti ekonomija? Mieste - iki 9 L. Trasoje: 6 - 9 L. Žodžiu ekonimja kaip ir yra, bet jei tik paspaudi - nelabai kas telieka. O jei nespaudi - nelabai tas motoras ir sukasi. Bukas, lėtas, vagus. Vienintelis pliusas - retai genda, gal beveik negenda. Ir nuvertėjimas pusėtinas. Servisas geras - t.y. meistrai mokyti, kokybės kontrolė gera, greitai dirba, nekosmosą kainuoja aptarnavimai. Varykit į autorizuotą servisą. Pasakys viską.
AVENSIS | 2015-05-23
Neblogas auto,bet turi ir trukumu..
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus savo isvaizda,informatyvus vairas,saugumo sistemos veikia super!
truputi triuksmingas..
persedus nuo senesnio auto i si modeli,gan solidziai atrodo :) salonas ergonomiskas,viskas po ranka.Surinkimo kokybe nebloga,isskyrus keleta kazkokiu nesuprantamu bildesiu is priekinies automobilio dalies.Su pakaba viskas ciki,bet vaziuojant per smulkius nelygumus,girdisi lengvas dunksejimas.Sedynes tikrai galetu but minkstesnes:( Is vaziuokles, kazkokiu stebuklu nelaukit.. nera ji minksta ir nera kieta-viduriukas:)jei norit tikro komforto,zvalgykites i limuzino klases auto!Lyginau su W Passatu 2007 ,Honda Acord 2009,tikrai vaziuokle nera prastesne uz tu modeliu.Dar vienas dalykas,del triuksmo salone.Na pirmas ispudis,kad galetu but tyliau,kai tokiu metu auto..bet turiu keleta pastebejimu, is patirties:) tikrai didele reiksme turi,naudojamos padangos. Nusipirkes automobili,turejau kelis nemalonius nuotykius- padangoms pritruko sukibimo slapiame kelyje:) bet gerai,kad visos stabilizavimo ir saugumo sistemos, suveike puikiai!10 balu!! Pasikeiciau kitaiskus gerus,gyvus pigiakus i naujus goodyerus.Triuksmas automobilyje tikrai sumazejo,sukibimas su kelio danga-superinis!Taip kad mieli vairuotojai,nebukit skupus!Pirkit gera daikta ir vaziuokit saugiai:) variklis pagal savo galinguma,veza ganetinai neblogai,bet megsta "apsukas".Pries lenkian kita auto,reik isitikint kelio "laisvumu",nes kelis sykius gavau adrenalino:) vaziuojan 6 pavara prie 120 km/h ir staiga norint aplenkt kita auto,jau reik permest i 4 pavara..tada jau pradeda vaziuot:)Dirba tyliai,kuro sanaudos priklauso nuo vaziavimo stiliaus.Pravaziavau dar tik 5000 km,tai apie kuro sanaudas galiu pasakyt tiek:nuo 6,5L - 9,2L 100 km.Mane tikrai sie rodikliai tenkina. Auto pirktas ir naudojamas UK,moketa 2800 svaru.Rida 170000 km,su pilna serviso istorija.Nusipirkes pakeiciau variklio tepalus(40 svaru), filtra(4 svarai) ir uzdegimo zvakes(denso iridium 4 vnt=26 svarai)..Plius naujos padangos. Tiek islaidu per 8 men ir 5000 km ridos. Jei ieskot komforto,rinkites kitos klases auto.Jei patikimumo ir solidumo,tai tik Toyota automobilius!Kalbu is patirties.Nei vokietis,prancuzas,italas,tikrai neprilygsta japoniskam patikimumui!.Turiu reikalu su UK servisais,patikekit manim.
Jonas | 2015-03-06
AVENSIS 2.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, valdomumas
Garso izoliacija, benzininis variklis, sedynes, salono kokybe.
Automobilis paliko vien neigiamas emocijas. Garso izoliacijos nera... Del variklio vaziuojant 6 begiu apie 120 ir lenkiant nuspaudus akseleatoriu nieko neivyksta... variklis tiesiog neturi jokio elastingumo, truksta galios. Reikia zemintis pavaras, keltis sukius - komforto jokio. Veliau naudotas i40 zymiai geresnis. Salono plastmases baisios, sedynes nezmoniskai kietos. Variklis visiskai bukas ir netinkamas tam automobiliui. Laikas tojotai pereiti prie turbiniuniu benzininiu varikliu. Sito nezinau - automobilis nuomojamas.Bet zinant kokie toyota servisai - vargo turesit. Nepirkti! Geriau jau Renaul Laguna ar visiems nusibodusi passata
Linas De | 2015-01-24
Toyota Avensis 2012 (facelift)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinti atsiliepime
Išvardinti atsiliepime
Taip jau nutiko, kad 2012.10.25 iš salono išsivariau visiškai naujutėlį "facelift'inį" Avensį. Turėjau du pasirinkimus arba VW Golf VI 1.6 TDI, arba Toyota Avensis 2,0 D4D. Visi logiški pamastymai bei bandomasis važiavimas lėmė Avensio pasirinkimą. Pirmieji pastebėti pliusai: 1) audio sistema, nors tai ir buvo šiek tiek turtingesnė versija už bazinį modelį, tačiau muzika groja tikrai gerai. Multimedijos sistema su lietimui jautriu ekranu ir Bluetooth labai lengvai perprantama ir patogi; 2) automobilis gerai stovi ant kelio; 3) galinio vaizdo kamera - velniškai patogus dalykas parkuojantis; 4) Webasto ir priekinio lango valytuvų atšildymas; 5) didelė bagažinė; 6) patogiai išdėlioti valdymo mygtukai ir kt. funkcijos. Pirmieji pastebėti minusai: 1) prasta garso izoliacija; 2) nepatogios "velniškai" kietos sėdynės; 3) metalic apdaila salone - dažai braižosi net ne nuo daiktų, o netyčia nagais ar telefonu perbraukus "metalizuotą" paviršių lieka įbrėžimai; 4) didelis apsisukimo spindulys. Nors Lietuvoje (P.S. ir ne tik) Toyota automobiliai laikomi kaip kokybės etalonas, tačiau ta kokybe man džiaugtis teko neilgai (P.S. tikiuosi, kad tik man toks automobilis papuolė). Tai toli gražu nebe tas pats Toyota Avensis gamintas 2003-2008 metais. Jame tiek sėdynių, tiek apdailos ir važiavimo kokybė visai nebe ta - jaučiamas taupymas visur kur imanoma. Įveikus 20 t. km prasidėjo linksmybės ir istorija nemeilę šios markės automobiliams - pirmiausia pastebėjau, kad pradėjo barškėti automobilio langai ir braškėti panelė važinėjant duobėtais Kauno keliais ar garsiau paleidus muziką. Suprantu, kad kelio danga turi įtakos visiems automobilio mazgams, bet tik ne tokiu atveju kai automobilis nuvažiavęs tik tokį atstumą. Nuvykus į atstovybe vadybininko buvo paaiškinta - "O ko norėt, juk dabar visi taupo kur gali. Iš kur Jūs galvojat atsiranda akcijos ir nuolaidos automobiliams?" Tai tik buvo pradžia to, kas lėmė mano tapimą "etatiniu" Toyotos centro lankytoju, vidutiniškai bent kartą per mėnesį :) Nustojo veikti klimato kontrolė - tiesiog nustojo veikti ir tiek, o prietaisų skydelyje gruodžio mėn įsižiebė -55°C. Atstovybėje pakeistas lauko temperatūros daviklis. Problema pašalinta iškart. Pravažiavus apie 30 t km. variklio skyriuje atsirado pašalinis garsas. Jis buvo jaučiamas kai apsukos būdavo tarp 1600-1900 aps/min. Vėl teko vykti į atstovybę. Pirmoji mechaniko apžiūra pateikė išvadą - vairuotojui su galva problemos :) Likau pamalonintas :D Atvykus garantiniam aptarnavimui - tepalų keitimui, pavyko prisikalbinti vadybininką ir įrodyti, kad tas pašalinis garsas variklio skyriuje tikrai egzistuoja. Mechaniko sprendimas vėlgi nustebino - generatoriaus dirželis buvo suteptas tepalo panašaus į Solidol'ą :D žinoma tai problemos neišsprendė, o tik sukėlė pastovų dirželio cypimą. Kitą dieną automobilį vėl palikau atstovybėje. Tokie užsukimai pas juos kartodavosi į mėnesį bent po kartą, nes tas pašalinis garsas nebūdavo pašalinamas, nes pasak atstovų "tai ne elektroninis gedimas, o mechaninis - o tokių diagnostika nemato". Labai dažnai gyvent auto salone negalėjau, nes reikėjo dirbti ir savo tiesioginį darbą, o ne tik užsiimti automobilio remontu. Deja atstovybė suteikti pakaitinio automobilio negali, nes pasirodo šis gedimas nėra toks, kad automobilis negalėtų visiškai važiuoti, tad tokiu atveju jie gali tik pasiūlyti nuomą "geresnėmis sąlygomis". O pakeista buvo išties daug: generatoriaus dirželis, net 2 kartus. Pats generatorius. Pagrindinis variklio diržas. Galiausiai suprato, kad reikia pakeisti kažkokią "generatoriaus sankabą" - tuo kartu buvo pašalintas tas garsas su kuriuo teko gyventi apie 40 t km. Po pirmos žiemos išlindo rūdžių dėmė ant bagažinės dangčio (matysite nuotraukoje). Klientų aptarnavimo specialisto atsakymas pritrenkė: "kadangi toji detalė, kurioje yra įmontuotos numerių apšvietimo lemputės prie kėbulo pritvirtinta ne Toyotos varžtais, tad šiuo atveju negalime Jums niekuo padėti. Tai Jūsų problema". Mano pasisakymas buvo toks: "bet juk tos rūdys kenkia ir visam kėbului". Man atsakė: "tai į garantiją neįeina. Garantija 3 metams arba 100 t km. ridai suteikiama tik varikliui ir pavarų dėžei, visos likusios problemos yra Jūsų asmeninės". Tuomet supratau, kad ir čia garantija galioja kaip naujos statybos būstuose - tol kol pervedi pingus. Negana to prieš atsikratant automobiliu prie 91 t km. ridos manasis Avensis pateikė man didžiausią dovaną - nustojo veikusi turbina :D Džiaugiuosi, kad tai įvyko garantiniu periodu, tačiau tuo labai nesidžiaugė atstovai salone...Detalė pakeista nauja. Sudie Toyota, daugiau neberizikuosiu su šia marke...Tikiuosi, kad tai tik mano tokia karti patirtis, na bet antra kartą lipti į tą pačią upę nenorėčiau :) 1) bukas variklis ir stipriai jaučiama "turbo duobė". Jei yra galimybė nesirinkti 2.0 d4d dyzelinio (91 kW) variklio. 2.2 d4d (110 kW)- sąnaudos tokios pačios, o trauka nepalyginama. 2.2 D-CAT 130 kW vėlgi turi savų niuansų, neveltui pašalintas iš Toyotos ir iš Lexus variklių gamos. Velniškos sąnaudos - mieste apie 10 l (anksčiau turėjau Lexus IS 220d 2007' tad rašau iš savos patirties) trauka neįspūdinga ir ateityje laukiančios problemos su DPF filtru, kuris ne toks pats kaip 91 kW ar 110 kW varikliuose; 2) deklaruotų vidutinių kuro sąnaudų (4,5 l) per 2 metus naudojimo nepavyko pasiekti laikantis kelių eismo taisyklių, na gal tokias sąnąudas ir imanoma pasiekti važiuojant 90 km/h ir t.t. Važinėju 70 proc. autostradoje, 30 proc mieste. Keisčiausias fenomenas, kad sąnaudos žiemą nukrisdavo iki 6,2 o vasarą būdavo 6,5. Eksploatacijos kaštai tokie kaip tepalų ir kaladėlių keitimas - kainos "proto" ribose. Tai nebe ta Toyota, kuri būdavo iki 2008 metų. Teko bendrauti su pora žmonių naudojančių šiuos automobilius, abu prieš tai naudojosi ansktesnės kartos Avensiai. Atsiliepimai: "tai jau nebe tas Avensis". Tad sunku ką ir patart, patys turit spręst. Tikriausiai man toks - nekoks automobilis papuolė.
toyota | 2014-06-21
Toyota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus salonas,gale daug vietos sedintiems, puikus seimininis auto universalas
pdf reik salint.
Turiu avensi jau apie du metus, rida kaip pirkau buwo 216000km, su masina pravaziuota apie 26000km, nusipirkes veziau i toyota nes dumijo baltai, isvale pdf filtra perase nauja programa ir viskas ciki, buvo dar lenda zondas uzstriges sake tai atstate ji. 2.0 93kw, 2009.11.25m dyzelis traukia neblogai, trasoj 180km.h varant greicio nesijaucia vaziuoja minkstai ir smagiai, Per visa laika esu pakeites du kart tepalus, kainuoja apie 300lt keiciau lenda zonda deveta sumokejau 150lt, naujas apie 1000lt kainuoja toyotoj, keiciau oro srauto matuokle kaina 400lt, reiks keist greit egr turbut kaip tikrijo toyotoj sake jauciasi trukciojimas, jo kaina 550lt naujo denzo originalas, toyotoj virs 1000lt,pakabos nuo pirkimo visai netvarkiau viskas gerai t.a praejo be priekaistu, db reiks varyt isipjaut ir perprogramuot dpf filtra nes vel dumija baltai darbu kaina kaune 800lt vln 1100lt, elektronika veikia gerai jokiu bedu nera, dalys masinos nera brangios kaip tokiu metu auto, detaliu pilni sprotai ir kainos geros, vertas demesio automobilis neieskokit su maza rida uz maza kaina taip nebuna, jai perkat i toyota nuveskit patikrint
Audrius | 2013-02-19
Avensis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas, patikimumas, kokybė, gana mažas nuvertėjimas
Mažas bakas, garsiai dirba važiuoklė,
Tai patikimas, komfortiškas, saugus ir kokybiškas automobilis. Važinėju apie metus, kol kas buvo problemų su oro pagalve. Užsidegė lemputė, nuvežiau į servisą, sakė, kažkokia klaida, tai pakeitė visą oro pagalvę. Aišku dalis garantinė, tad mokėti nereikėjo. Visa kita kol kas gerai. Važiuoja gana minkštai, bet pakaba dirba garsiai. Benzininio 2 litrų variklio beveik nesigirdi. Kitų pašalinių garsų iš išorės beveik nėra. Vidaus kokybė gera, bet važiuojant duobėtais keliais, girdisi šioks toks braškėjimas, tiesa jis nemaišo ir nevargina. Centrinės konsolės išdėstymas labai vykęs, viskas aišku ir patogu. Komplektacija Sol style plus gera, yra viskas ko reikia, gal tik trūksta usb jungties (yra tik Aux), tačiau telefoną galima pasijungt per Bluetooth ir ne tik kalbėtis, bet ir klausyti muzikos (kokybė negloba). Labai džiugina daug naudingų dėtuvių: viena prie vairo po kaire, akinių dėklas prie galinio veidrodėlio, taip pat "bardačiokas" ir talpi dėtuvė porankyje ir aišku dėtuvė gėrimo buteliukui ar kavos puodeliui. Šioks toks minusas šio Avensis parkavimosi daviklių sistema. Patyrusiems vairuotojams tai gal ir nė motais, bet kai yra tai vis tiek patogu. Esmė, kad priekiniai parktronikai kartais pypsi be reikalo kai nėra kliūties priekyje, signalas net būna ištisinis ir tai vargina. Aišku jie išsijungia, bet kartu išsijungia ir galinis parktronikas, tad jei kur parkuoji ir pamiršti įsijungti, o galvoji, kad jie įjungti gali būti problemų :) Aišku menka čia bėda. Galinis parktronikas veikia puikiai. Dar viena bėda mažokas benzino bakas. Prieš tai turėjau Volvo, kuriame buvo 70 l. bakas, Avensis turėtų būti 60 l. Bet įsipilu ne daugiau 52 l (nors lemputė jau užsidegusi ir dar nuvažiuota kažkiek ant rezervo). Iš kitos pusės mažiau pinigų išleidžiama vienam užpilimui :) Keisti ir kompiuterio rodmenys: rodo, kad sunaudoja 9 l / 100 km, bet paskaičiavus gaunasi apie kokius 9,5 l / 100 km. Paklaida nedidelė, bet jos būti neturėtų. Benzininis 2 l. Galingas ir ganėtinai taupus. Greitkelyje galima išgauti 6,5 - 7 l./ 100 km, o mieste vasarą 8,5. Žiema sąnaudos mieste padidėja. Per kamščius kartais būna 10,5 l. /100km Kaštai kaip naujam automobiliui nėra dideli. Aptarnaujant oficialiame servise reikia atlikti patikrą kas metus arba kas 15.000 km. Po 45.000 km. kaina apie 400 lt, po 60.000 apie 800 lt. Nėra
Audrius | 2013-02-19
Avensis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas, patikimumas, kokybė, gana mažas nuvertėjimas
Mažas bakas, garsiai dirba važiuoklė,
Tai patikimas, komfortiškas, saugus ir kokybiškas automobilis. Važinėju apie metus, kol kas buvo problemų su oro pagalve. Užsidegė lemputė, nuvežiau į servisą, sakė, kažkokia klaida, tai pakeitė visą oro pagalvę. Aišku dalis garantinė, tad mokėti nereikėjo. Visa kita kol kas gerai. Važiuoja gana minkštai, bet pakaba dirba garsiai. Benzininio 2 litrų variklio beveik nesigirdi. Kitų pašalinių garsų iš išorės beveik nėra. Vidaus kokybė gera, bet važiuojant duobėtais keliais, girdisi šioks toks braškėjimas, tiesa jis nemaišo ir nevargina. Centrinės konsolės išdėstymas labai vykęs, viskas aišku ir patogu. Komplektacija Sol style plus gera, yra viskas ko reikia, gal tik trūksta usb jungties (yra tik Aux), tačiau telefoną galima pasijungt per Bluetooth ir ne tik kalbėtis, bet ir klausyti muzikos (kokybė negloba). Labai džiugina daug naudingų dėtuvių: viena prie vairo po kaire, akinių dėklas prie galinio veidrodėlio, taip pat "bardačiokas" ir talpi dėtuvė porankyje ir aišku dėtuvė gėrimo buteliukui ar kavos puodeliui. Šioks toks minusas šio Avensis parkavimosi daviklių sistema. Patyrusiems vairuotojams tai gal ir nė motais, bet kai yra tai vis tiek patogu. Esmė, kad priekiniai parktronikai kartais pypsi be reikalo kai nėra kliūties priekyje, signalas net būna ištisinis ir tai vargina. Aišku jie išsijungia, bet kartu išsijungia ir galinis parktronikas, tad jei kur parkuoji ir pamiršti įsijungti, o galvoji, kad jie įjungti gali būti problemų :) Aišku menka čia bėda. Galinis parktronikas veikia puikiai. Dar viena bėda mažokas benzino bakas. Prieš tai turėjau Volvo, kuriame buvo 70 l. bakas, Avensis turėtų būti 60 l. Bet įsipilu ne daugiau 52 l (nors lemputė jau užsidegusi ir dar nuvažiuota kažkiek ant rezervo). Iš kitos pusės mažiau pinigų išleidžiama vienam užpilimui :) Keisti ir kompiuterio rodmenys: rodo, kad sunaudoja 9 l / 100 km, bet paskaičiavus gaunasi apie kokius 9,5 l / 100 km. Paklaida nedidelė, bet jos būti neturėtų. Benzininis 2 l. Galingas ir ganėtinai taupus. Greitkelyje galima išgauti 6,5 - 7 l./ 100 km, o mieste vasarą 8,5. Žiema sąnaudos mieste padidėja. Per kamščius kartais būna 10,5 l. /100km Kaštai kaip naujam automobiliui nėra dideli. Aptarnaujant oficialiame servise reikia atlikti patikrą kas metus arba kas 15.000 km. Po 45.000 km. kaina apie 400 lt, po 60.000 apie 800 lt. Nėra
Vismantas | 2009-10-13
Avensis - naujas suolis link kokybes ir solidumo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai: salonas, kokybe, puikus surinkimas. Ivertins tie kas vertina paprastuma. Ekonomiskas variklis. Kogero patikimas. Labai komfortiskas, ypac pakaba, tylus.
Isores dizainui kazko truksta, gal isbaigtumo. Automobilis azarto nesukels, natura jo nesportiska. Panasiai kaip ir senesnis Avensis.
Teko patestuoti nauja Avensis. Automobilis neskirtas tam kas norite issiskirti, todel tokiems zmonems siulyciau iskarto ziureti kitus variantus. Avensis - skirtas vertinantiems kokybe, ilgaamziskuma, patikimuma, rafinuotuma. Naujas modelis tapo siek tiek solidesnis - jo dizainas tapo idomesnis, taciau vistiek ne toks radiklaus kaip daugelio konkurentu. Priekine dalis atrodo kiek keistokai, taciau galas labai paprastai, taciau bendras ispudis toks, kad Avensis turi kazka budingo Lexus. Viduje - nieko issiskiriancio, tik geros kokybes medziagos, jauciamas demesys detalems. Ypac graziai atrodo geresniu ispildymu centrines konsoles tamsaus aliuminio intarpai. Surinkimo kokybe nepriekaistinga, viskas dvelkia kokybe ir net islaikyta prabanga. Nepatogus tik elektroninio rankinio stabdzio isdestymas, kuris randasi uz vairo. Zodziu automobilis norintiems jame jaustis 100% ir to neparodyti palinkiniams. Ant kelio automobilis laikosi labai kulturingai, komfortiskai, gerai subalansuotai, gerai sugeria kelio nelygumus - tai ko reikia kasdieniniam vazinejimui. Jei norisi azarto labaiu patiks naujas Ford Mondeo arba Mazda6. Tiesa variklio garsas salone girdimas kiek labiau nei tikejausi, nors kiti garsai uzslopinti gerai. Interjeras erdvus, taciau ne toks kaip Mondeo. Toyota pasistenge islaikyti Avensis modeli kompaktisku matmenu. 2.0 D-4D variklis normalus - turi 124AG, vaziuoja pakankamai neblogai. Nieko stebinancio ir nieko nuvilincio. Sunku pasakyti kiek automobilis valgys vidutiniskai, taciau uzmiescio kelyje jis isspaudzia 5-6 litrus/100km, kas yra gerai. Zodziu automobili supeikti tikrai sunku, taciau labai pagirti irgi. Tai konservatyvus automobilis, kuris turbut bus labai patikimas kaip ir kiti Toyota modeliai.
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO