Markės
1714 iš 1911
Toyota Avensis, (T270) 2009 - 2018
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 20
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus kelyje
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Nedidelis variklių pasirinkimas
"Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu"
Trečios kartos Toyota Avensis dizainas suprojektuotas taip, kad būtų labiau aerodinamiškas ir labiau atletiškas. Nors automobilis gerokai pasikeitė, tačiau išlaikė savo pirmtakui būdingus bruožus. Avensis oro pasipriešinimo koeficientas (Cd) yra labai geras - 0.28 sedanui ir 0.29 universalui. Kitas tikslas buvo sukurti pačią komfortiškiausią pakabą klasėje, tačiau neprarandant gero valdymo. Avensis turi priekinę McPherson tipo pakabą ir galinę komfortišką dviejų skersinių svirčių. Automobilis labai saugus, turi standartines septynias oro pagalves, galinio susidūrimo atveju naudojami aktyvūs galvos atlošai, kad sumažintų kaklo sužalojimus. Itin stipriai stabdant automobilio galiniai žibintai turi mirksėjimo funkciją. Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu. Avensis buvo komplektuojamas su trimis benzininiais ir keturiais dyzeliniais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 20
Vidmantas | 2023-06-22
Avensis su benzininiu 1.8 varikliu ir CVT dėže
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, gera priežiūros kaina, gerai stovi ant slidaus kelio, solidi išvaizda, puikios degalų sąnaudos
Garso izoliacija, kantri pakaba, nebloga dinamika
Ištvermingas darbštuolis arba kitaip - Toyota automobilis suaugusiems be pasipuikavimo poreikių. Aš daug važinėju automobiliu darbo reikalais ir man reikia nemažai bagažinės tūrio, todėl pasirinkimas buvo iš patikimų universalų ir natūralu toks yra Avensis. Esu Toyota fanas galima sakyti, turėjau Camry, turiu dar ir Land Cruiser Prado, tai po šių automobilių su Avensis yra jaučiamas tam tikras diskomfortas, tačiau neilgai. Man renkantis automobilį svarbiausia buvo, kad automobilis būtų atsparus ir nebrangus, nebrangiai taisomas – šiam automobiliui yra daug originalių atsarginių dalių pakaitalų. Mašina pravažiavo apie 280.000 km, niekas ypatingai nesugedo, pakeičiau porą sailentblokų ir stabilizatoriaus traukių, tai turbūt ir viskas. Neskaitant natūraliai besidėvinčių detalių kaip kad stabdžių diskai ir kaladėlės. Esu sumontavęs dujas, Avensis su jom draugauja gerai, nors ne iškaro pavyko tinkamai sureguliuoti. Automobilį rekomenduoju, sėkmės visiems renkantis.
Pilnas atsiliepimas...
2022-12-28
Nuobodus, silpnas, neekonomiškas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Tai iškart ir pradėkim: Automobilis 2009m 2L dyzelis 93kw. Trauka apgailėtina, nuėjus EGR, jį išprogramavau, pjoviau lauk DPF ir pačipavau, biškį situacija pagerėjo. Bet be čipo, tai baisiai bukas auto, lėtas ir visiškai neekonomiškas. Garso izoliacija - nėra tokios. Važiuojant autostradoj 130 ir jeigu dar vėjuota diena, tai toks vaizdas, kad langai atidaryti. Komfortas - turim šeimoj Nissan QQ 2011m, galvojau, kad jis kietas.. Deja, avensis čia ir vėl pasirodo visu gražumu, kietas kaip akmuo, pajausit kiekvieną kelio nelygumą. Sėdynės pas mane odinės, visai patogios, ilgesnėj kelionėj nepavargsti. Vidus: tvarkingas, nuobodus, išdėstymas patogus, plastmasės atrodo gan pigiai, bet šiaip netraška labai, kokybės biškį yra. Kas patinka šiame auto, tai, kad tikrai greit pradeda šildyti tiek klima tiek sėdynė greit įšyla. Patinka dydis, universalas, tai bagažinė superinė, gale vietos žmonėms taip pat netrūksta. Gera komplektacija ir viskas veikia. Automobilis nėra blogas, bet asmeniškai automobilio draugui pirkti nerekomenduočiau.
Pilnas atsiliepimas...
2022-03-30
Avensis 2.0 D mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus (6ltr mišriai), talpus, praktiškas.
Nedinamiškas, sunku aplenkti ka nors, pigios plastmasės viduje.
Važinėju 2015m Toyota avensis 2.0D mechanika. 92kw. Važinėju nuo naujos, pirktos iš atstovybės. Rida 184k km, visi nuvažiuoti mano. Automobilis talpus, taupus, praktiškas. Per 184k buvo keisti tik filtrai, tepalai, stabdžių diskai ir kaladėlės ir visai nesenai stabilizatorių įvorės ir paveržta vairo kryžmė. Nors automobilis techniškai tvarkingas ir nei technikinė nei servisas neranda prie ko prikibti, su laiku atsirado jausmas tarsi važiuoklė būtų "išklerus", nebėra pirminio standumo, bet čia šiaip toks ieškojimas prie ko prikibti, kadangi niekas negenda :) kam reikia pigiai nuvažiuoti iš taško A į tašką B, ir kartais parsivežti 2m duris (tikrai telpa), auto puikiai tiks. Tačiau automobilis yra visiškai nedinamiškas, varyklis silpnokas, vidaus medžiagos neatrodo kokybiškos (po 100k km pasimatė nusidevėjimas ant vairo ir pavarų svirties), ir yra labai NUOBODUS. Žodžiu praktiška pensininko mašina.
Pilnas atsiliepimas...
2020-09-15
Avensis 2011m. 2.0 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visas auto yra pliusas
Tai nera premium limuzinas
Jeigu susidomejai siuo auto - rekomenduoju pirkti tik is tu, kurie pirko is Toyotos atstovybes. Ir kad butu su visa istorija. Viskas. Greiciausiai nusipirksi patikima auto, o ne zaisi loterija su neaisku kokiais is uzsienio parveztais automobiliais. Auto patikimas, jeigu pilamas geras dyzelis, keiciami tepalai bent kas 12 000km ir vaziuojant ramiom apsukom. Viskas. Auto labai patikimas, detales nebrangios. Auto nera limuzino klases, bet ka gauni uz sumokamus pinigus, mano nuomone, labai geras kainos kokybes santykis. Man asmeniskai auto komfortiskas, daznai vaziuoju Vilnius-Klaipeda. Pasijungiu auto pilota, nepavargstu, diskomforto jokio nejauciu. Nebloga audio kokybe. Salonas malonus, nepasenes dizainas. Mygtuku tiek, kiek ir reikia. Auto nera per daug ekonomiskas, bet galvos tikrai neskaudes. Labai malonus vairas, labai lengvai sukasi, vairuoti malonumas. Sekmes ieskant ir linkiu nepagaileti damoketi papildomu 500eur uz gera varianta.
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-29
Toyota Avensis 2014 1.8 MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus draudimas, talpus, patikimas.
Garso izoliacija, trauka.
Pirkau prieš pusantrų metų, kol kas jokių problemų. Gal norėtųsi daugiau galios ir geresnės garso izoliacijos.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-22
Toyota Avensis Universalas 2,2D-cat Automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, talpus, argonomiškas,
Nepastebėta
Automobilis turi visus privalumus. D-cat geras variklis man jis patinka, kažkas mane perkalbėjo ir netyčia nusipirkom. Esam patenkiti. Gera oda. Stiklinis stogas. Greičio svirtys ant vairo labai gerai suderinta su automatine pavarų dėže. Gali skrieti labai greitai, galios pakanka. Talpus automobilis nuvažiavęs 300 0000. Sakyčiau idealus šeimos automobilis. Sidabrinis labai gražus, matomas kelyje. Erdvi bagažinė. Normalus remontas , eksploatacija įprasta, nuvertėjimas sąlyginai nėra didelis nes pirktas 2019 m. Kaladėlių komplektas 100 eu geros. Tepala automatinės dėžės 3 litrai maks ir tai galima padaryti net namie garaže, YouTube yra info. Keisti kas 30-50 tūks. būtina. Namie vairuoja žmona. Labai geras erdvus, talpus, argonomiškas patikimas. Su stikliniu stogu tai ir šviesus. Kaip kažkas man kalbėjo. Kad D- cat yra geras automobilis. Taip dėl purkštukų kainos, bet automobilis tai nuostabus. Jei geras kuras tai tikriausiai neteks jų keisti iš viso. Antra reiktų žinoti, kad Visi šie automobiliai atvažiuoja nuriedėję virš 300 000. Bet jei geras stovis tai yra gerai. Spidometrą atsukti kainuoja 20 eu. Tai geriau, kad jo nesukinėtų. Automatas laibai smagus. Tepalus keisti reikia tai jau tikrai kas 30-50 tūks. Keitėm tepalus tai eiliniame servise 3 litrai tiktai keičiasi. kaina iki 40 eu. už tepalus. O keičiasi labai paprastai galima pasikeisti ir savo garaže. YouTube laibai aiškiai yra parodyta. Jei geras kuras tai tikriausiai neteks jų keisti iš viso.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-20
TOYOTA AVENSIS, 2012 D-CAT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, paprastas, patikimas, manevringas, mažas nuvertėjimas
Dideles kuro sąnaudos, kietoka pakaba, letokas automatas
Pirkau naudota, su 110k rida. automatas. Persedus po Fordo Focus, visiškai kitas lygis važiuojant. Didžiausias šokas mieste 9l. kuro, kažkodėl šios vietos neišdirbo gerai Toyota, lyginant su konkurentais. Gaila kad dyzelinas automatas ne variatorius, nes esamas automatas toks vangokas, pagalvoja prieš startuodamas, kartais keistai perjungia begius, silpnoka trauka kaip 2,2 varikliui. iš esmes daug minusų nėra, puikus šeimos auto, talpus ir patinkimas remontu dar neturėjau. kaina laikosi stabiliai
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-02
netikėkite neigiamais atsiliepimais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas
garso izoliacija
negendantis iki 350 000 km. skelbimuose ypač brangus, 2009 m. laidos net iki 7 500 eur. vairas, pedalų gumos, pavarų perjungimo svirties antgalis ir aišku vairuotojo sėdynė.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-20
Avensis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas auto nepaves niekada
Mazas bakas
Geras patikimas automobilis per dvejus metus nuvaziavus 50 000 kilometru jokiu trukumu nepastebejau
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-21
Toyota Avensis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, paprastas, patikimas, manevringas, mažas nuvertėjimas
Prastas matomumas parkuojantis, žema pakaba, norėtųsi didesnio kuro bako
Toyota Avensis, 2011 m., 2,0 L motoras 93kW, universalas. Automobilis buvo pirktas ir eksploatuotas Lietuvoje įmonės. Aš jį pirkau iš šios įmonės, kai automobiliu buvo nuvažiuota 123000 km. Automobiliui buvo ką tik atliktas aptarnavimas ir praeita TA. Pakeisti stabdžių diskai ir kaladėlės. Stabdžių trinkelės buvo sudėtos pigesnės ir kieto mišinio, todėl neilgai trukus teko pasikeisti, nes pradėjo cypti. Viso automobiliu per 8 mėn. nuvažiuota 13 000 km. Per šį laikotarpį pakeistos stabdžių kaladėlės dėl cypimo (jei geri pamenu du komplektai priekiui apie 40 €). Kadangi buvo sudėtos kieto mišinio kaladėlės, keičiant naujomis teko ir stabdžių diskus nutekinti. Taip pat teko keisti stabilizatoriaus įvores (po 10 €). Kainos tik už detales, be darbų. Daugiau gedimų nebuvo, tačiau jau metas keisti tepalus. Esu apsvarstymuose ar automobilį varyti į autorizuotą servisą, tęsti aptarnavimo žymių spaudus knygutėje. Kita vertus automobilis jau 6 m senumo, tad, manau, kažkada parduodant automobilį pirkėjas žiūrės jau nebe serviso istoriją o realią automobilio būklę. Daugiau su gedimai neteko susidurti. Tiesa, girdisi lengvas turbinos kaukimas, tačiau servise sakė, jog dar nieko daryti nereikia, kurį laiką pastebėti. Toliau pirktos tik eksploatacinės medžiagos, t.y. padangos. Asmeniškai man gana patogus automobilis (nors vairuotojo poziciją karts nuo karto vis derinu, nes nerandu pačios patogiausios pozicijos), tikrai erdvus tiek priekyje, tiek gale, o ir bagažinė didelė. Gale sėdintiems erdviau kojoms, kadangi nėra per vidurį einančio "tunelio". Dizainas - skonio reikalas, man asmeniškai patinka. Vairuoti gana malonu, nors prietaisų skydelis ir nuobodokas. Gana padori kasko draudimo kaina. Bent jau kol kas be didesnių gedimų, tad šiuo metu galiu teigti, kad patikimas. Automobilis manevringas, tačiau bent jau asmeniškai aš iki šiol nejaučiu automobilio priekio kampų. Jei automobilis neturėtų parktroniko nežinau kaip juo reikėtų parkuotis. Priekį sunku jausti, arba reikia sėdynę sureguliuoti taip, kad sėdėsena būtų labai aukštai. Parkuojantis atbula dar prasčiau, galinio vaizdo veidrodėlis skirtas tik kelyje stebėti už nugaros esančius automobilius, parkavimuisi jis niekam tikęs. Taip pat net ir pačiam atsigręžus nieko nepavyks pamatyti per storus galinius statramsčius. Tad, mano nuomone, jei nebūtų parkavimo sistemos (kuri yra gana tiksli) seniai būčiau sulaužęs abu buferius. Asmeniškai man nepatinka elektroninis rankinis stabdys, tiesiog nepatogus, tarkime įkalnėje, o ir girdėti teko, kad tai silpna šio automobilio vieta ir gana brangi remontuoti. Kuro sanaudos gana optimalios, nors prieš tai vairavau Vag grupės dyzeliuką, tai Toyota kuro naudoja daugiau. Vidutiniškai mišriu rėžimu sutelpu į 7,2 l, tačiau dažnai pagalvoju, kad jei panašios kuro sanaudos, tai kitas automobilis bus benzininis. Galiu pastebėti, kad kompiuterio parodymai sutampa su mano skaičiavimais nuvažiavus 3000 km. Ženklus kuro suvartojimo skirtumas tarp vairavimo mieste, ypač jei mėgtama agresyviau važinėti, ir važiavimo užmiestyje. Net ir užmiestyje jaučiamas kuro vartojimas tarp važiavimo 100-110 km/h ir 130-140 km/h. Nežinau kokios sąnaudos būtų važiuojant 80-90 km/h greičiu, tiesiog neturiu tiek kantrybės :) Pakaba gal kiek ir kietoka, tačiau pakenčiama ir per daug neerzina. Truputi nepatogi langų valdymo bloko vieta prie vairuotojo. Plati rankena dalinai užstoja mygtukus. Pastebėjau, kad garso izoliacija galėtų būti ir geresnė, su senomis padangomis kelyje garsas buvo gerokai didesnis, nei dabar kai pakeičiau naujomis padangomis. Gana tiksli automatinė valytuvų sistema. Prietaisų skydelis ir panelė turi įvairių tarpelių ir pan, tad valant tenka kiek užtrukti :) Galios lyg ir pakanka, tačiau tikrai būna momentų kai norisi jos daugiau ar bent jau atrodo, kad dinamikos trūksta. Pedalą reikia spausti iki galo, jei norima, kad automobilis bent kiek šoktų iš vietos ar staigiau pagreitėtų. Vienas iš gerų privalumų tas, kad automobilio nuvertėjimas gana mažas ir jis yra paklausus.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt