Markės
1268 iš 1411
Toyota Avensis Verso 2001 - 2005
Toyota Avensis Verso, 2001 - 2005
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.89% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 8
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Toyota Avensis Verso 2001 - 2005Toyota Avensis Verso 2001 - 2005Toyota Avensis Verso 2001 - 2005Toyota Avensis Verso 2001 - 2005Toyota Avensis Verso 2001 - 2005Toyota Avensis Verso 2001 - 2005
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį Carina E modelį. Kaip ir jo pirmtakas, Avensis yra grindžiamas ne Europiniu Corona modeliu. 2001 metais buvo pristatytas ir Avensis Verso modelis - tai didelis vienatūris su septyniomis sėdimomis vietomis ir 2.0 litrų varikliu. Avensis Verso kaip ir kiti Avensis modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei tolygiu važiavimu, tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
virgis | 2017-02-05
Geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas,kokybe.
Nera
Legendine kokybe,minusu nerandu. Variklis patikimas Remontas nera brangus,o kad nera ten ka remontuot,viskas veikia kas turi veikt.Nuvertejimas mazas.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-05-27
Toyota Avensis Verso,2003, 2.0 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukštas,erdvus,patikimas.
Šiek tiek tuščias prietaisų skydelis,nėra autopiloto.Reikia pasisukinėt siauroje gatvėje norint apsisukt.
Labai neblogas pasirinkimas.Gražus kėbulo dizainas,viduje erdvus,puikiai tinkantis didesnei šeimynai automobiliukas.Turiu jį tik mėnesį,bet jau spėjau įsimylėti :) Kėbulas rudžių nepaliestas,neesu matęs Avesių surudijusių,variklis dirba tyliai,tepalų nedegina,kuro sąnaudos tikrai nedidelės,gerai paspaudus mieste vidurkis vistiek lieka 7,2 litro.Patogiai ir greitai vienas galiu išimti sėdynes po vieną ir vežti kažką didesnio.Ganėtinai aukštas,tad ir į sodą ir į žvejybą tikrai tiks. Išvykom galima susidėt visas 7 sėdynes.Puikus šeimyninis automobilis,tinkantis tiek važinėti po miestą tiek ilgesnėms kelionėm. D4D varikliukas geras,galios bent man užtenka 85 kw sukasi gerai,na ir žinoma kuro sąnaudos tikrai nėra didelės.Tiesa tik parsivarius,nepagailėti investuoti į pagrindinio diržo komplektą yra būtina,bent aš pasikeičiau iš kart.Priėjimai gan patogūs prie variklio,pavyzdžiui žvakes galima ir pačiam pasikeist,dėl diržų geriau jau patikėti darbą nusimanančiam. Viskas remontuojama vieną kart ir daugiau prie tos bėdos grįžt nebereikia.Dalys nėra pigios,bet kokybiškos.Faktiškai negendantis modelis.Kantrus variklis ir važiuoklė.Nuvertėjimas.Toyotos kažin ar stipriai nuvertėja,kainos laikosi.Gal kiek plikas prietaisų skydelis,bet viskas po ranka,pasigedau autopiloto,bet tai ne bėda. Labai geras automobiliukas,ieškant didesnio tūrio.Tikrintis sankabą,nes daugel sako kad vos ne pagrindinė bėda.Sakoma į variklį neįlysi,bet trauka kaip šio tipo dyzeliuko tikrai yra neprasta,bent kiek teko išmėgint.Duoti anglių virš2,2 apsukų kad pajaust turbo darbą važiuojant,nes retai gal pasitaikanti,bet būna bėdų ir su ja,remontas kiek girdėjau nėra pigus.Pasireiškia trukčiojimu galios sekundiniu nebuvimu.
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2016-03-05
Patikimas, erdvus, smagus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiškas, erdvus
Garso izoliacija, 6 bėgio trūkumas
Važinėju jau virš 3 metų. Malonu jausmas pesėdus iš Nissan primeros. Įspūdis lyg sėdi visureigyje. Aukšta pakeltas dugnas, puikus pravažumas. Man graži priekinė panelė. Suirenkamos buvo tik japonijoje tad galima daug kur rasti jeroglifų. :) Net ir akinių dėžutė ar netvarkutė kaip mersedese maloniai išmuštos barchatu, to nėra paprastame avensyje. Kiti sako kad verso avensis bukos, bet man 95 kw per akis pakaukinus su mechanine greičio dėže. Pirkau kai buvo nuvažiuota 215000km. Dabar jau 215 000 km. Taisiau tik einamuosius dalykus, stabdžių ir tepalų keitimas. Tiesa dar buvo gerokai patrinta sankaba, kurią teko pakeisti po 2 metų, bet ir tai pat tik eksploatacinis gedimas. Taip pat teko jau du kartus keisti amortizatorių apsaugos gumas - 'garmoškes". Trūksta dyzeliniam varikliui salono garso izoliacijos. trūksta 6 bėgio, bet jo neturi ir 2005 m. modelis, būtų tylesnis ir ekonomiškesnis važiuojant virš 110 km/h. Šiaip automobiliu esu labai patenkintas - nepaprastai erdvus, manevringas. Puiki surinkimo kokybė. Minimaliai gendantis, pakankamai geri remonto kaštai. Reikia tik labai stebėti tepalo filtrą esantį karteryje, jei jis užsikiš, tuomet pareis ir turbina ir tai sugadins ir variklį. Tiesa, labai ekonomiškas, maniškiai išpjautas katalizatorius, tai sąnaudos pagal faktą net mažesnės trasoje važiuojant iki 100 km/h net mažesnės nei nurodyta gamyklinėje instrukcijoje. Neturiu jokių priekaištų išskyrus mistinį gedimą, kurio kaltininkas esu pats. Tai mano pirmasis dizelinis auto, kuriuo visus metus važinėjau mieste labai ramiai. Turbina neturėjo progos prasipūsti užsikišo visa sistema ir jau metai mėginame tai praplauti pravalyti suderinti. Geri eksploatacijos kaštai, nedidelis pakankamai nuvertėjimas. Vienas rimtas Tanagros meistras man paklusus kaip jam toyota avensis 2006 m. parodė aukštyn pakeltą nykštį o paklausus kaip jam toyota avensis verso - aukštyn pakėlė abu nykščius ir parodė kieme stovinčią savo tokią pačią asmeninę gražuolę. :) Žiūrėti kad nebūtų sudrožta, nors gerai eksplotuojnt šitie dyzelinai D4D nuvažiuoja miljoną.
Pilnas atsiliepimas...
av.verso | 2016-01-29
nevykes
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gan grazus, vidui patogus
naudoja uzsieni kiti kaip krovinini, uzdozia . brangus remontai .
didelis , patogus d4d . uzkale ziaurios kainos ir pastovus byrejimas , be 2000 lt. i servisa nevaziavau , ziuret , kad nebutu atsukta rida , ir . . . geriau nepirkti , nes juk bandomas nevykes modelis . NEbegaminamas
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2013-08-22
praktiškiems žmonėms patiks!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus išplanavimas (visgi atsilieka nuo C8/Peugeot 807), kompaktiškas tūris ir geras manevringumas (kaip septynviečiui), geras matomumas, vairo pasukamumas, ekononomiškas, tylus ir galingas variklis, minkšta ir kalbama, kad patvari pakaba
rūdys (turbūt čia tik konkretus mano egzempliorius), salono dizainas, prasta kiliminė danga, aukštas bagažinės dangtis ir nelygios grindys, neišimama priekinė keleivio sėdynė, mažiau įvairaus sėdynių statymo galimybių (lyginant su konkurentais)
Mašina atrodo nedidelė, nes jos formos visai neprimena kampuoto autobuso. Tik kai šalia jos pamatai "normalų" automobilį (Primera, Astra, Corola), supranti, kokia ji išpūsta. pagal ilgį ji kaip bet kuris vidutinio dydžio sedanas (laguna, passat), tik aukštis gerokai didesnis ir gal šiek tiek plotis. Salone 7 padorios sėdimos vietos (visur rašo, kad galinės dvi vietos tiks tik vaikams - nesąmone, jei vidurinės eilės sėdynės paslinktos į priekį, o vietos kojoms čia bet kuriuo atveju per akis, gale puikiai tilps ir suaugusieji). Įlipti, psisegti vaikus - taip pat jokios bėdos, nes lubos aukštai, durys plačios. Tiesa, septyni suaugėliai turės labai nedaug vietos bagažui, užtat nemažai daiktų galima sukaišioti po keleivių kojomis (bulių maišas, maistais, obuolių dėžės)... Bagažinė jos labai patogi šeimai - varstosi lengvai, slenkstis neleidžia išriedėti kroviniui, nereikia žemai lenktis. Bet nepatogi statyboms - grindys nelygios, aukštas slenkstis, siaurokos durys, viduje - amortizatorių piliastrai. Bagažinė turi žamutinį, slaptą skyrių, kuriame beveik neišsikišdamas telpa 60 Ltr talpos dujų balionas. Važiuoja mašina minkštai, tyliai, duobėtu asfaltu - labai maloniai, tik žvyrkeliu-tarka važiuojant girdisi įvairūs braškėjimai. Sėdėsena aukšta, apžvalga - puiki, salono erdvė - prabangi. Salono dizainas - patogus, bet nestilingas, butaforinė medžio apdaila - naivi, "aliuminio" apdaila centrinėje konsolėje - neilgaamžė. Visur pilna bordačiokų, skrynelių, nišelių, stiklinių ir butelių laikiklių - patogu keliaujant su šeima. Visos keturios durys užsidarinėja nepatikimai, lyg ir tyliai, švelniai, tačiau nuolat pasitaiko reikalas sustoti ir patikrinti, kurios durys neuždarytos. sėdynės patogios, reguliavimo diapazonas labai platus, audinys - patvarus. Dugne ir aplink slenksčius, dureles, pažeistose vietose visur matyti rūdys (teks daryti papildomą antikorozinę apsaugą, kitaip 5-ių metų ji gali ir neatlaikyti). Nors mašina buvo atmestinai prižiūrėta (matosi pagal kėbulo defektų skaičių), visa elektronika veikia, net keista. 150 PS 2.0 VTTI variklis tylus, persėdus nuo dyzelio dažnokai suabejoji, ar jis vis dar užvestas. Mašina pajuda ir greitėja lengvai, elastingumas neblogas. Pavyzdžiui, Žirmūnų žiedą galima pravažiuoti 5 pavara ir išvažiuojant pakankamai sklandžiai (tik nesparčiai) didinti greitį. kai greitis virš 100km/h, arkliai kažkur išsivaikšto, tada tikrai neatrodo, kad jų net 150. To užtenka normaliam ir netgi maloniam važiavimui, bet prieš naujesnes mašinas jau nepaambalinsi, pagreitį galėčiau lyginti su 66 KW turbodyzeline Primera. Nemanau, bet labai abejoju, ar esant reikalui mašina pasiektų 170km/h greitį, nekalbant apie deklaruojamus 195km/h. Kuro sąnaudos maloniai nustebino. Išmatuotos sąnaudos užmiestyje 8,3 Ltr dujų /100km. Mieste (apsnūdusiame vasariniame Vilniuje) 10,8 Ltr/100km. taigi, vidutiniškai 100km man su ja kainuoja ~19 Lt. turint omeny dydį, patogumą, masę - geriau nė nereikia. 2007-aisiais buvęs savininkas už šią 2003-iųjų mašiną su 130,000 rida mokėjo 37,000Lt. 2013-aisiais su 266,000 rida pardavė man už 10,000Lt. iškart nusipirkęs įdėjo dujų įrangą (3000Lt, BRC), keitė šarnyrus, stapdžių diskus, rato guolį, lemputes. Daugelio dalių, kurias esame įpratę keisti bent kas du metus, nė nejudino (granatos, sailentblokai, traukės, amortizatoriai, spyruoklės, sankaba...). dabar reikia keisti granatas, amortizatorių gumas, stapdžių diskus. Žodžiu, jam mašina kainavo (nuvertėjimas + remontas) ~5000 kasmet, užtat beveik negaišo laiko servisuose ir labai mažai mokėjo už kurą. Jeigu aš su ja pravažiuosiu ~5 metus ir parduosiu už ~2000, man vieni metai kainuos 1600Lt + remontai, kurių, tikėtina, dabar bus daugiau. Žiūrėti, ar ne per daug prarūdijus, rinktis benzino/dujų kombinaciją vietoj dyzelio (tikėtina, kad mašina mažiau pravažiavus, maženė važiavimo kaina), patikrinti pakabą, derėtis.
Pilnas atsiliepimas...
Darka | 2009-06-30
Avensis Verso
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maža kaina, talpumas
Bukas variklis, sankaba, sankaba, sankaba, salonas beveidis.
Tai dyzeline Avensis Verso versija. Variklis siam auto tikrai per silpnas, nors tiem kas nesusidure su MB, BMW ar VW grupes dyzeliniais varikliais atrodo netgi pakankamai galingas. Taciau pripratus prie vokiskų variklių "griebimo" nuo 1500 apsukų tenka nusivilti. Toyotinis dyzeliukas kažką pradeda rodyti tik nuo 2000, taciau gana patikimas ir važiuojant pencininko režimu visai tinkamas. Pagrindinė bėda sankaba su smgračiu. Reikia susitaikyti, kad ją pakeitus ( o ji atseis apie 4 tūkstantėlius lietuviškų), vėl prie jos grįšit po 100 000 km. Kas liečia kitų mazgų patikimumą- viskas puiku, tiesa daugumoje jos visos "kiauros" ir daugiau nei pusė neturi net kondicionieriaus . Dažniausiai atvaromos iš Danijos, nes tik ten jos buvo populiarios, kaip krovininės ( be galinių sėdynių). Dauguma jų yra su dakomplektuotom sėdynėm, todėl apie gale sėdinčių keleivių saugumą, bei saugumą šoninio smūgio atveju, negali būti ir kalbos. Garso izoliacija nuo variklio pusėtina, tačiau arkų izoliacija ir prasimušantis vėjo garsas važiuojant didesniu greičiu tiesiog didžiulis. Išorės išvaizda tikrai nebloga, tačiau viduje nėra net už ko akiai užsikabinti- viskas "sausa" ir liūdna. Vairuotojo sėdėsena gana patogi, viskas gerai matosi, sėdynės pusėtinos, sėdynių medžiaga beveik už visų konkurentų prastesnė. Vienas didelis pliusas- gana ženkliai mažesnė kaina, nei konkurentų. Ko gero dėl to Toyota ir atsisakė šio modelio gamybos ir pardavė jų nedaug. D4D Po metų važnėjimo parduota už pakankamai normalia kainą, tačiau gana sunkokai parduodama mašina. Gerai kad buvo tikrai gero stovio tiek optiškai, tiek tecnine prasme. Sankaba/smgratis
Pilnas atsiliepimas...
Zydrunas | 2009-06-04
Toyota - puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Idealus automobilis seimai
Kaina
Toyota Avensis-Verso 2003 - labai erdvus, patogus, gana ekonomiskas automobilis.7 sedimos vietos, pakankamai nemaza bagazine. 2.0 VVTI 110KW geras varikliukas Vidutines sanaudos 8.5 l / 100 km. Misrus vaziavimo tipas. Automobilio kaina gal kiek didoka, bet kai pavazineji ilgesni laika tai isitikini kad jis to vertas ! Nuvertejimas Toyota manau neaktualus.. :)) Rekomenduoju visiems, tiek dyzeli tiek benzina. Perkant is uzsienio atvaryta auto ziurekit kad butu galiniu sedyniu 3 eile ( turi buti visuose ), nes jie buna naudojami kaip taksi, ir gana intensyviai .. tad jau bus daug mates ir vazaives.Pacios sedynes yra gana brangios ir sunku rasti jas.Sekmes
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2008-06-21
TOYOTA AVENSIS VERSO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nuostabiai ekonomiskas minivenas vid.kur sanaudos 6.5l mieste 7l uzmiestyje 6l tikrai; patvarus variklis; jau nepirma masina su D4D varikliu; vaziuokle irgi neskysta vietos lb daug (kaip dviguliai lovoj kai vienas miegi :D ) traukia gerai 1998 D4D Kai tik nusipirkau iskarto keiciau paskirstimo dirza toyotos centre ir pavaru dezej tepalus (1400lt) dave 100000m garanprantija pavazevus kelis tūkstancius pramuse karterio tarpinio tvarkiau pats tai kainavo 9lt :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai