Markės
1284 iš 1420
Toyota Celica 1990 - 1994
Toyota Celica, 1990 - 1994
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.617% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 8
19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Toyota Celica 1990 - 1994Toyota Celica 1990 - 1994Toyota Celica 1990 - 1994Toyota Celica 1990 - 1994Toyota Celica 1990 - 1994Toyota Celica 1990 - 1994Toyota Celica 1990 - 1994Toyota Celica 1990 - 1994Toyota Celica 1990 - 1994Toyota Celica 1990 - 1994
Toyota Celica vardu vadinami itin populiarūs Toyota kupė ir kabrioletai gaminami su 4 cilindrų varikliais. Naujas modelis smarkiai skiriasi nuo senesniojo dizaino – jis tapo apvalainas, lenktomis linijomis, kas buvo gan neįprasta tuo metu. To dėka dar ir šiandien automobilis neatrodo labai senas. Vairuotojai taip pat vertina automobilio gebėjimus posūkiuose ir tipišką Toyota ilgaamžiškumą. Buvo gaminama ir galinga turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą su sportiškesne įpurškimo sistema ir keramine turbina. Visa galia perduodama į nuolatinio veikimo 4WD visų varomųjų ratų sistemą. Automobilis yra lengvai valdomas net ir prie didelių greičių, yra patrauklus, tačiau turi ir trūkumų – maža galinė sėdynė, silpnoki ne turbo varikliai.
Galingiausia buvo turbo GT-Four versija su tarpiniu oro aušintuvu. Šis JDM rinkai skirtas GT-Four turi 225 AG (165 kW) galią ir 304 Nm sukimo momentą.

Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC), kur 1992 (Carlos Sainz), 1993 (Juha Kankkunen) ir 1994 (Didier Auriol) metais laimėjo vairuotojų čempionų titulus, o 1993 ir 1994 metais ir konstruktorių įskaitas.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
Karolis | 2013-11-26
Celicos 1990 pradzia - 1993 galas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškas surinkimas, sportiska isvaizda, patogios sedynes, salono isdestymas, patvarus auto, smagiai vaziuoja, talpi bagazine, gerai traukia del didesnes galios nei analogiski varikliai.
Mazas sukimo kampas, kas padaro problemu parkuojantis ar manevruojant. Ligos: labai rudija slenksciai, ypac po dureliu galu, kartais sugenda neapsaugota vairo kryzme, bet remontas pigus (100-200lt su darbu), mazai vietos gale.
Grazus automobilis, kokybiskas, buvo dvieju rusiu vaziuokle (super strut ir paprasta). Varikliai dvieju skirtingu litrazu ir triju rusiu. 1.6 STI, 2.0 GTI, 2.0 GT4 (4WD turbo). Visi kantrus, patvarus ir patikimi. Galingesni nei normalus pagal litraza. Maksimaliai nuvertejas, zemiau jau kainos nekrenta. Ziurekit slenkscius ypac gale ten kur baigiasi dureles. Visa kita kaip kituose auto.
Pilnas atsiliepimas...
Domas | 2013-05-21
Toyota Celica 2.0 Gt-i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, stabilus, patogus, patvarus, patikimas, puikios kuro sanaudos,
Nemanevringas, kiek kietokas, maža vietos
Senas automobilis, kurį vis rečiau sutinkame gatvėse.. Bendrai automobilis labai puikus. Puiki bei tvirta sėdėsena už vairo. Pats automobilis nedidelis, žemas ir svorio turi nemažai, todėl kelyje jis labai stabilus. Tačiau automobilis nemanevringas, kas nelabai patogu manevruojant mieste ankštose vietose. Gt-i variantas turi 4 diskinius stabdžius, o St-i gale būgninius. Automobilis tai pat turi ABS - stabdžių antiblokavimo sistemą. Salonas paprastas, tačiau labai patogus, viskas po ranka. Elektronikos jame nemažai tačiau su ja didelių problemų kaip ir nebūna. Gt-i variante sukomplektuoti tiek elektriniai šildomi veidrodėliai, tiek elektrinis stoglangis, elektriniai langai, automatinė antena kuri išvažiuoja įjungus magnetolą, na klimato kontrolė tai pat valdosi mygtukais. St-i variantas yra paprastesnis kuriame nėra beveik nieko. Kitaip tariant St-i variantą galima priskirti pigesnei ekonominei klasei. Vienas iš didesnių minusų salone, tai vietos trūkumas. Nors yra visur rašoma jog automobilyje yra 4 vietos, tačiau gale sėdintiems tikrai nėra vietos. Galima sakyti automobilis patogus važiuoti dviese. Gale įmanoma atsisėsti, tačiau atitraukus priekines sėdynes gale nebelieka kojoms vietos. Kitas puikus dalykas 10" audio system (10 įmontuotų garso kolonėlių) garso sistema, kuri pasitaiko ne kiekviename šio modelio automobilyje. Dar vienas puikus dalykas - bagažinė. Iš ties labai didelė ir talpi. Kalbant apie išorę, automobilis nemėgsta labai rūdyti tačiau neprižiūrimas rūdija labai gerai :) Gt-i variantas atrodo sportiškiau nei St-i, kadangi priekyje eina smailesnis priekinis buferis, bei uždėtas galinis spoileris. St-i variante priekinis buferis dažniausiai eina taip vadinamas faceliftinis kuris yra kiek platesnis dėl šonuose esančių priešrūkinių žibintų. St-i variantas dažnai pasitaiko be galinio spoilerio. Kalbant apie ratus, rekomenduojama nedėti didesnių ratlankių automobiliui kaip R17 su padangomis 215/35. Bandant dėti didesnius, padangos gali trintis į kebulą. Variklis 2.0 Gt-i, 115kW / 2000 TWIN CAM 16 . Išties galingas, dinamiškas ir gan ekonomiškas variklis. Puikiai bėgėjasi tiek nuo starto, tiek važiuojant didesniu greičiu kelyje su pakrautu automobiliu, ko nepasakyčiau apie St-i varianto 1.6 motoriuką. Kuro sanaudos benzino mieste - 9/10l, užmiestyje 7l. Kiek sudėtingiau yra ką nors keisti variklyje, kadangi laisvos vietos praktiškai ten nėra. Kalbant apie kainas, automobilis jau nebeturi kur daugiau nuvertėti. St-i variantą tvarkingą galima įsigyti kad ir už 3000lt , Gt-i variantą patartina pirkti tik tvarkingą. Tvarkingo Gt-i kaina siekia maždaug 5000lt. Dalys automobilio nėra brangios, tačiau ir nepigios. Kiek sunkiau gauti dėvėtų dalių, kadangi jų nėra daug. Stengtis nepažeisti tokių menkniekių kaip priekinė juosta po kapotu. Kadangi sveiką juostą dėvėta labai sunku rasti tiek skelbimuose, tiek šrotuose. O naujos kaina kuri siekia apie 200-300 lt tikrai nedžiugina. Automobilių nėra daug prekyboje, tad renkantis Gt-i variantą reikia labai gerai apžiūrėti prieš perkant, kadangi didžioji dalis jų jau būna su užvaikytais varikliais, kurių tvarkymas nėra pats maloniausias ir pigiausias. Prieš perkant vertėtų patikrinti kaip mušasi 2 pavara prie aukštesnių sūkių. Kadangi dauguma šių automobilių turi ligą su 2 pavara. Rekomenduočiau pirkti tik Gt-i variantą. Pirkti nepradėjusį rūdyti, patikrinti 2 pavarą prie aukštesnių sūkių. Pasitikrint variklį ar nedūmina.
Pilnas atsiliepimas...
Romas | 2011-12-16
Toyota 2.0 Gti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas,sportiskumas,kuro sanaudos, galia
visas salonas tarska
Automobilis labai smagus, ypac traukiantis dizainas. Pakaba - toyotos, kiekvienais metais vazineju mzdg 30 tukst km su ja, pakaba tvarkiau tik po 5 metu...Komforto nesitikekit;), nors viduj sedesena lb patogi, sportine, zema sedesena. Variklis tikrai labai geras. Galios tikrai pakanka. Eksplotacija lb pigi, detales patikimos. Kuro sanaudos 10l. uzmiesty 6l. Turiu su dujom, nustates,kad valgo 10 duju mieste. Ziurekit,kad rudziu nebutu, o siaip jeigu tai jusu pirmas auto - geriausias pasirinkimas
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2011-07-20
Toyota celica 2.0 GTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
greitas, patikimas, kokybiškas, tokio tipo automobiliui-komfortiškas
nėra ekonomiškesnis už 1,6dyzeliuką, NE MANEVRINGAS
Patikimas ir smagus, bet labai nemanevringas. Kaina/(kokybė+komfortas+dinamiškumas) santykis yra toks geras, kad šis automobilis neturi konkurentų savo klasėje. Tvirtas ir kokybiškas-nepyksta, jei ir didžiąją laiko dalį važiuoji aukštom apsukom(kurios kyla iki 7,5tūkst aps/min , gal šiek tiek mėgsta tepalus. Greičių dėžės nėra labai patvarios, problema: sinchronizatoriai. Būtinai reikia ieškoti varianto kuris būtų nepradėjęs rudyti. neperkant originalių dalių-remontas pigus, tačiau originalios dalys laikys daug metų. daugiau galima paskaityti apie jas http://celica-klubas.com/ Jei nusipirksite išlaikytą celica ir ją gražiai prižiūrėsite kelis metus, tai parduosite gal net už didesnę kainą. pirkti nesurūdijusį
Pilnas atsiliepimas...
Olegas | 2011-01-05
Toyota celica 2.0 GTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Simpatiskas 90-uju metu dizainas, langai ir veidrodeliai valdomi elektra, kuro sanaudos gan ne blogos atsizvelgiant i variklio galinguma, geras keliaujant dviese , pigi ekspluatacija ir gan gera kokybe...
Sunku apsisukti, mazai vietos gale
Automobilis skirtas jaunimui, vaziuojant dviese. Didele bagazine , gan normalios kuro sanaudos atsizvelgus i variklio galinguma, patvarus ant posukiu. Automobilis labai senas, bet dar kaina laikosi, pigesnis jau tikrai nebus , nebent visiskaa nuzudytas Rekomenduoju kaip pirma automobili , priekiniai varomi ratai, pigi ekspluatacija
Pilnas atsiliepimas...
Deividas | 2009-11-23
Apie toyota celica ST-i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, geras sukibimas su keliu, isvaizdus...
Parkavimasasis, vairo susukimas beviltiskas, sankryzoje apsisukti neimanoma.
Auto isvaizda atrodo neblogai, jaunatviskai. Vidus melynos spalvos tikrai atrodo neblogai ir galetu lygintis su naujesniu auto salonais. Smagiausia vieta tai kaip celica laiko kelia, net ant slapio asfalto jauciamas geras sukibimas, o vaziuojant per duobes smegenis krato zymiai maziau uz pvz seat cordobe, ar vw golf... Na is 1.6 varikliuko nieko daug negalima tiketis, galios ce neperdaugiausia... Na bent atrodo patikimai kolkas veikia kaip laikrodukas ir ant duju ir ant benzo... 2.0 GT-i variantai smagesni... Gailiuos, kad nepirkau tokio.. Kuro sanaudos labai mazos. Kainai nebera kur nuverteti... Remontas nera labai brangus... Patarciau pirkt tik GT-i, anksciau ar veliau pritruks galios nusipirkus ST-i...
Pilnas atsiliepimas...
VBG | 2009-03-15
Toyota Celica
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai minkstai vaziuoja, puikus amortizatoriai, tik kiek daugoka garso is gatves. salone vietos kaip degtuku dezutej, galima sakyt dvivietis automobilis. ziema uzsikuria puikiai, gan taupi. man eme 6l/100km. dar vienas trukumas kad sunku rast detaliu ir jos nepigios. resume: nesiulyciau :] 1.8 tepalus, dirzelius, padangas. reikejo keist varikli nes buvo jau issikvepes, bet nupirko ir su defektu. tiesiog man nepasiseke. servise sake kad celicose variklis stiprioji puse.
Pilnas atsiliepimas...
marcius | 2007-09-05
toyota celica
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
masina eina kaip zveris . ratai sukasi ant vietos ir pirmu ir antru begiu. kuro sanaudos manau apie 8 seip labai malonei valdoma , patrauli akei masian, vienas minusas tai vieta automobilyje,pats esu nezemas tai galva beveik remesi y lubas :) apie gala nekalbu :D 2,0 gt. i 16v twin cam zibintu lempute kuri beje atitiko nuo ziguliuko :D laidus, tepalus ,dirzeli ,daugiau kol kas nieko .
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai