Markės
1285 iš 1419
Toyota Celica 1994 - 1999
Toyota Celica, 1994 - 1999
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 9
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Toyota Celica 1994 - 1999Toyota Celica 1994 - 1999Toyota Celica 1994 - 1999Toyota Celica 1994 - 1999Toyota Celica 1994 - 1999Toyota Celica 1994 - 1999
Naujoji Celica į akis krenta dėl išsiskiriančio priekio dizaino su keturiais apvaliais žibintais, nors kitos detalės yra labai panašios į ankstesnės kartos. Buvo gaminama kupė ir kabrioleto versijos. Vėl buvo pristatytas turbo variantas GT-Four ST205 - galingiausia Celica pagaminta ligi šiol. Ji turi 178 kW/239 AG galią ir buvo stipriai įtakota Toyota World Rally Championship komandos. Šis variantas turėjo patobulinimus ne tik po kapotu – jis turėjo aliumininį variklio gaubtą (svorio taupymo sumetimais), keturių kanalų ABS, pagerintą turbokompresorių ir patobulintą pakabą. Pasirodė 2500 vnt. homologuotos versijos, kad Celica galėtų dalyvauti WRC čempionate. Beje, Toyota komanda buvo ganėtinai konkurencinga 1995 metų Pasaulio čempionate. Šios kartos modelis vėl giriamas už dizainą, valdymą, labai gerą kokybę. Priekaištų susilaukia nepatogios ir ankštos vietos didesniems žmonėms, ypač galinėse sėdynėse, taip pat silpni ne turbo varikliai, kurie visiškai neatitinka sportiškos Celica išorės.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 9
Oleg | 2016-02-21
Celica 2.0 GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nekaprizingas
Senas
Tai yra labiau ne sportinis auto, o kaip prototipas raliniam (sportiniam) GT-FOUR. Susidomejus situo modeliu siulau iskart imti 2.0, ryja praktiskai taip pat kaip 1.8, o isibegejimo dinamika labai skyriasi. T.y. kuo lengviau sukasi variklis ir traukia geriau to maloniau vaziuoti ! Salonas gan normalus, praktiskai nebarska patogi panele truputi atsukta i vairuotoja. Auto yra ne seimininis, bet yra praktiskai viskas ko reikia pasivazinejimui: el. valdomi langai ir veidrodeliai (berods jie dar sildomi), galinis sildomas stiklas mano auto yra kondicionerius bet manau LT jis nera itin aktualus, dar yra porankis su puoduku laikikliu skirtam 2 puodeliams, laikrodis. Visai neblogas variantas tiems kas noretu kaip pirma auto ir kas noretu truputi paprastesnio ir ne pacio leciausio. 129 KW ant 1250 kg lenvai galima lenkti leciau negu leidziama vaziuojancias masinas tuo atveju kai tarpas iki artejancios masinos nera itin didelis ir saugus ! (turejau praktikos vaziuojant su civicu 1994 metu 1.3 iki Olandijos, ypac iki Varsuvos praktiskai turejau sekti furas) pas mane dabar rida 240 000 km, niekas nelasa, dumu nemeta, manau tvarkingai keisciant tepala ir nedraskyti neisilusio variklio tai jis gyvens iki 300 000 km be problemu. Celicu problemos, vairo kolonele ir greiciu deze, sitos celicos problema rudyja dureles pacioje. kaina gero auto svyruoja nuo 1200 - 1500 eur kalbant apie 2015-2016 metus (pirkau uz 1300 eur) nematau prasmes didinti ir zeminti kaina. O bendrai nera kaprizingas ir lauziantis auto, viskas dar priklauso nuo savininko. Jeigu jums aktualu paprastai vazinetis nepirkit su SuperStrut vaziuokle, sunku gauti detales ir juos kainuoja daugiau ! Paziurekit kad nelasetu teapalas is variklio ir vairo koloneles, patikrinkit pavaras 2/3 ! ir del visio pikto 3/4 Dureles po apacia ( pas man surudyjusi viena durele visa kita gerai todel rintai i tai nekreipiau demesi) P.S. Visa informacija yra tik mano nuomone sudarita is mano praktines patirties, gali skirtis nuo kitu nuomoniu ir pan. rasydamas stengiausi padeti pasidalinus savo patirtimi.
Pilnas atsiliepimas...
Vitas | 2016-02-16
celica
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, variklis, sportiškumas
Komforto trūkumas, garso izoliacija
Sportiškas automobilis, sedėsena žema. Grynas vairuotojo automobilis dviejų litrų variklio trauka tikrai gera, apsukos kyla virš 7 tūkstančių. Išvaizda subjektyvus dalykas bet man labai graži. Reikia nepamiršti metų, per tokį laikotarpį greičiausiai bus turėjusi ne vieną savininką, kuris mėgo išbandyti arklius, todėl dauguma celicų tikrai nuvaikytos. Turiu vienus metus, per juos sudėjau dar tiek kiek sumokėjau, tačiau viskas yra normalu, nes mačiau ką perku. Svarbiausia rasti su geru varkliu, kuris nedegina tepalo, nedūmina, traukia. Visa kita gali tekt apsitvarkyti, bet kai mašinai 21 metai tai viskas yra normalu. Nerekomenduoju pirkti tam, kas nenori pasikrapštyti ir užsiimti prie auto. Reiks ir pinigų ir laiko, tačiau vairuodamas tikrai gali jaustis gerai, puikus stabilumas, gera trauka, patogi sėdėsena, priekyje sėdintiems vietos daug, gale telpa iki 175cm ūgio žmonės. Bagažinė nemaža 2l 129kw variklis dirba gerai, norint gali būt ekonomiškas, bet paspaudus sanaudos išauga kone dvigubai. Trauka gera, garsas malonus, apsukų ribotuvas aukštai. Nemanau, kad kaina kris, dabar jau viskas priklauso nuo būklės, geros celicos kaina nenukris. Bet rasti gerą yra sunku, o išlaikyti geros būklės taip pat reikia investicijų bei noro ir laiko. Nepirkti superstrut važiuokle, tik 2l varikliu, geriausia tai dar turbininiu :D Paskaičiuoti papildomas investicijas, nes auto senas, o dar geriau nepagailėti pinigų už tvarkingą celicą, tikrai finansine prasme išlošite. Labai sunku rasti tvarkingą.
Pilnas atsiliepimas...
Edas | 2015-11-02
Celica 6gen
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Atsizvelgiant i jo metus, nera
Esu visiskai patenkintas. Turiu si auto puse metu, praejau savo eiga TA, siaip jokiu netiketu gedimu neatsiranda, labai paprastas ir praktiskas automobilis. Nors jau virs 20 metu turi, bet korozijos galima sakyt net nera, isvaizda dar iki siol nera baisi, puikiai tinka kasdieniniam vazinejimui po miesta. 1.8 85kw. Mieste pilnai uztenka, ryja 8-10l, priklauso kaip spaudi gaza ir kokia situacija su kamsciais. Pas mane originali 250tukst.km rida, tai jokiu problemu, nei jis tepalu ryja, nei dumina nei ka.. Pirkau automobili su greitai pasibaigiancia TA, tad reikejo si bei ta pasitvarkyt. Parejes buvo langu apiplovimo mechanizmo motoriukas, nelaike rankinis ir dar keleta menku niaunsu buvo. Viska sutvarkiau ka tik imanoma, kad automobilis butu kuo tvarkingesnis ir kad butu malonu ji eksploatuoti. I remontus sukisau apie 150-200e ir dabar ner prie ko prisikabint net norint. Beje, pirkau uz 950e. Nepirkti pirmo pasitaikiusio varianto.
Pilnas atsiliepimas...
adelis | 2015-08-27
Celica 1.8 Benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Panelė ir kita apdaila gan kokybiškai padaryta ir surinkta
Varikliai dažnai ryja tepalus, nemanevringa, kieta.
Jaunimui skirta mašinytė. Sportiška tik pagal išvaizdą, bet ne pagal greitį ir manevringumą. Jei jau norėti greičio, tai pirkti tik ne su 1,8 varikliu. Automobilis labai žemas ir ne aukštas. 1.90 cm. žmogučiui dažnai tenka važiuojant per kalniuką liesti galva lubas. Aplamai labai didelis automobilio apsisukimo spindulys, nepatogus manevravimui, labai kietas. Nors ir penkiavietė, bet gali realiai tik 2 asmenys telpa.. :) 1,8 variklis tragedija - ryja tepalus. Čia ne vien man teko šią bėdą patirti, bet ir kitiems Toyota modeliams šie varikliai buvo nedadirbti ir dažnai brokuoti, ko pasekoje, ne vieną litrą tepalo "suvalgė" 10 tūkst. km. Taip, kad perkant reikia atkreipti dėmesį į variklio būklę, kad nebūtų užjodytas, nes dažnai tokios išvaizdos mašinytę norisi, kad būtų sportinė, tai varikliukui tenka atlaikyti žmogučių bandymus iš jo išspausti sportinį režimą, nors jis tik 1,8... Vertę kaip ir kitos Toyotos turi ir ją prižiūrint nuvertėjimo didelio nebūna. Remontas ir dalys nėra brangios, todėl kai kieta pakaba, teko dažnai šrotukuose ieškoti pakeitimui dalių. Asmeniškai pats daugiau į tokį automobilį nežiūrėčiau, na nebent žaliam jaunimėliui tinka toks variantas. Žiūrėti variklio būklę, kitos dalys pakeičiamos ir nėra labai brangios. Svarbu auto širdelė nebūtų "užjodyta". 1.90 cm. vairuotojui patogu nebus.. :)
Pilnas atsiliepimas...
DV | 2014-06-23
Toyota Celica 6GEN
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus variklis , malonus vairuoti , praktiškas , patogus , stilingas
Neišvaizdus salonas , priedų trūkumas
Toyota - ši automobilių markė šiais laikais daugeliui iš mūsų simbolizuoja tobulą žodžių snobiškumo ir nuobodumo apibūdinimą.Toyota Prius , Camry , Avensis , Corolla - šių automobilių prestižas turbūt niekada nesujudins mūsų jausmų taip , kaip tai padaro BMW E46 , Audi A6 , Volkswagen Golf , po velnių , tebūnie ir Peugeot 206.Tačiau šie , ką tik išvardinti europietiškų automobilių markių vardai , turbūt niekada nesimbolizuos tokių svarbių vertybių kaip aukštas patikimumas ar praktiškumas.Tiesa , Toyota gamykla taipogi mėgsta parodyti , jog turi ką pasiūlyti pirkėjams , kurie nori visų šių vertybių viename automobilyje.Puikūs tokie Toyota ketinimų pavyzdžiai yra Supra , MR2 , nesenai į masinę gamybą išleistas GT86 ir , be abejo , Celica.Toyota Celica yra viskas , ko gali norėti jaunas , į mokymo įstaigas kasryt keliaujantis moksleivis ar studentas , automobilių entuziastas , mėgstantis greitį ir vairavimo malonumą , Celica tinka netgi vyresniam žmogui , kuris kasdien važiuoja į darbą , o grįžęs privalo nuvežti žmoną į parduotuvę , kirpyklą ar nagų saloną.Jei šis žmogus turi du, daug vietos nereikalaujančius, vaikus , problemų mašinos gale irgi neturėtų iškilti.Tačiau tai tikrai nėra automobilis lengvai talpinantis 5 suaugusius žmones , važiuojančius praleisti laiką savaitgaliui prie ežero.Bagažinėje sočiai užtenka vietos maisto prekėms , galbūt porai didelių kelioninių lagaminų.Mašina yra ganėtinai talpi kaip Coupe kėbulo tipui.Palyginimui , ji yra daug talpesnė tiek bagažinės , tiek vietos ir patogumo gale atžvilgiu nei Opel Tigra.Tai išties yra gan žemas automobilis , tačiau jis nėra pernelyg kietas.Tiesa, jei dažnai tenka važiuoti duobėtais keliais , patartina nesirinkti didesnių nei R18 ratų.Jei pirkote gerai išlaikytą Toyota ,trumpam galite užmiršti rūdžių problemą.Ši mašina akivaizdžiai nerūdija taip greit kaip tų metų Honda, Mazda ar Mitsubishi modeliai.Nesitikėkite stebuklų salone ar didelio sąrašo priedų.Viskas , ką gausite bus elektrinis veidrodėlių valdymas ir langų atidarymo ir uždarymo mechanizmas.Užtat gausite tikrai kokybišką ir neprastą audio sistemą , prie kurios net nesinorės dėti stiprintuvų ir bosinių kolonėlių. Variklis , kurį aprašysiu yra 1.8 L 7A-FE I4.Keturių cilindrų , 16 vožtuvų variklis išgauna 115AG (86kw) prie 5600 apsisukimų per minutę ir 149Nm sukimo momentą prie 2800 apsisukimų per minutę.Automobiliui galios netrūksta.Mano nuomone , jos yra tiek , kiek tereikia 1200kg sveriančiam automobiliui.Autostradoje lenkiant neiškyla didesnių sunkumų.Prie 60km/h greičio , kai pavarų dėžė veikia 5-ta pavara variklis veikia apie 1800 apsisukimų per minutę.Gerai įinstaliuota dujų įranga taip pat veiks nepriekaištingai.Variklis patikimas , kaip ir daugelis Toyota markės automobilinių variklių , jis veikia it Šveicariškas laikrodis ir neturėtų kelti didelių rūpesčių. Šių metų japoniškų automobilių dalių Lietuvoje yra labai daug , kainos-mažos.Pavyzdžiui, naudotą vairo kolonėlę galima įsigyti už sumą svyruojančią nuo 180-250Lt. Už prasto stovio mašiną mokėkite nuo 2000-2500Lt Už gero stovio mašiną verta mokėti nuo 4000-5000Lt Perkant automobilį vis dėlto verta atkreipti dėmesį į kėbulo būklę.Šeštosios kartos modelis yra pakankamai senas , todėl net menkiausios skylės ar plyšiai gali intensyviai koroduoti ateityje.
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2012-05-28
Graži ir patikima Toyota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dailus, išsiskiriantis, patikimas
Salono izoliacija
Turiu automobilį beveik metus. Jei kalbėti subjektyviai - man tai gražiausia "Celica" karta. Šiandieniniame automobilių sraute mašina irgi neatrodo labai pasenusi(iš išorės), nors viduje jau jaučiasi praėjusio amžiaus dvasia. Neprikimšta elektronikos, detalės paprastai keičiamos, geras priėjimas. Sėdynės(priekinės)tikrai komfortiškos ir visa vairuotojo vieta pakankamai ergonomiškai suplanuota, matomumas(bent jau man) tikrai neblogas. Gale vietos nedaug, kaip ir priklauso tokiai mašinai. Bagažinė didelė, galima ir vaikišką vežimėlį sulankstyt, ir dar visokių rakandų įsidėt, jeigu tai pagrindinė šeimos mašina. Nors kaip šeimai su vaikais, "Celica"-neracionalus pasirinkimas. Salono garso izoliacija nėra stiprioji pusė, triukšmo nemažai. Iš kitos pusės-gali lengvai išgirst važiuoklės ūžesius ir stuksenimus ir orientuotis apie galimus gedimus. Pirkau su silpniausiu 1,8(7A-FE) varikliu. Jis tikrai neskirtas lenktynėms, tačiau džiugu tai, kad nereikia užsukt į kiekvieną degalinę. Remontas irgi nėra iš sudėtingų, ne viena Toyota buvo išleista su šiuo varikliu, todėl meistrai juos žino ir nesibaido. Nėra brangi mašina(jei ne GT-4), nuvertėja vidutiniškai. Tik jei labai norisi saugoti, ne kiekviena draudimo bendrovė draudžia kasko dėl metų. Jei norisi paspausti-ieškoti galingesnės versijos. Nepatingėti paieškoti mažai važiavusių automobilių(ne Lietuvoje). Galbūt pagalvoti apie antikorozinį padengimą, nes cinko pagailėta.Paskaityti forumuose apie mašiną(www.celica-klubas.com, www.6gc.net). O nusipirkus - saugoti ir nesielgt chuliganiškai kelyje.
Pilnas atsiliepimas...
kalibatas | 2009-03-19
Keturlempe celika – geras, patikimas, bet nesportiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus dizainas, labai malonus interjeras, jauciama, kad tai kokybiskas automobilis. Gerai valdomas. Norint galima vaziuoti labai ekonomiskai, o svarbiausia, kad tai labai patikimas automobilis. Nebutu Toyota! Tai automobilis, kuris atperka investuotus pi
Truputi triuksmingas automobilis, neitin galingas, kietoka pakaba ir siaip nepraktiskas ir nekomfortiskas automobilis.
Celica seniai gaminamas automobilis, vienas is nedaugelio japonisku kupe, kuris gaminamas iki siu dienu. Automobilio dizainas nera kazkoks ipatingai issiskiriantis, taciau tai grazus automobilis, atrodo solidziai ir sportiskai ir labai suderintai. Viduje viskas labai funkcionalu ir logiska. Viskas gerai surinkta, kokybiska, niekas nebarska ir nekliba. Ir laikui begant automobilis labai gerai islaiko visas sias geras savybes. Sedynes sportiskos, taciau geros ir ilgose kelionese, visgi jose jauciasi gerai nestambus zmogus. Galines sedynes suaugusiems nelabai pritaikytos, visgi jos geresnes nei pas Prelude. Automobilis gerai valdomas, taciau kartu nera labai kietas, pakaba sakyciau net komfortiska. Reikia nepamirsti, kad tai visgi ne komfortiskas automobilis ir tikrai yra nelengva ilipti ir islipti, ypac jei tai tenka daryti daznai, arba jei esi labai aukstas. Automobilyje, beje, saugus nesijauti, del nedidelio aukscio ir mazu gabaritu. Variklis nera labai galingas, tai tikrai, taciau tai tik 1.8 litro varikliukas, tai nera ko noreti. Tai automobilis neskirtas dragams ar panasiems dalykams. Taciau motoras dirba labai tyliai, yra ekonomiskas – vidutiniskai ima kokius 8.5l/100km. Automobilis nera pigus, taciau jis to vertas. Tai labai patikimas, gerai suprojektuotas automobilis. Per keturis metus remontavau vos 2 kartus ir tai nebuvo zymus gedimai. Siaip buvau sugrauzes padangas, taciau tai ne automobilio kalte, o ratu suvedimo. Vienu zodziu kas ieskote automobilio del ivaizdio ir nenorite ismesti pinigu vejais, taciau kam nereikalinga rimta galia, tai si Celica puikus pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
abramsas | 2008-09-23
Toyota Celica
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
au to siaip tikrai grazi.. zema.. bet garso is lauko tikrai daugoka.. siaip variklis tyliai dirba.. as asmeniskai nepirkciau.. nes man vietos per mazai joje.. :) 1.8 16v dirzelius, granata, ir galines stabilizatoriaus gumas.. labai jau barskejo.
Pilnas atsiliepimas...
Jurate | 2007-10-17
Toyota Celica
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai smagi mašinytė. Kelyje jautiesi išties puikiai. Gal kiek didelis triukšmas salone, tačiau reikia prisiminti, kad tai ne limuzinų klasės auto. Labai patikima važiuoklė ir variklis. 1,8 16v Stabdžių kaladėlės.
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai