Markės
1334 iš 1404
Volkswagen Bora 1998 - 2005
Volkswagen Bora, 1998 - 2005
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 14
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Volkswagen Bora 1998 - 2005Volkswagen Bora 1998 - 2005Volkswagen Bora 1998 - 2005Volkswagen Bora 1998 - 2005Volkswagen Bora 1998 - 2005Volkswagen Bora 1998 - 2005
Bora iš esmės yra Golf versija universalo arba sedano kėbulu. Šiaurės Amerikoje ir Pietų Afrikoje šis automobilis buvo gaminamas Jetta pavadinimu. Nors automobilis tapo trumpesnis negu trečios kartos, tačiau tarpuašis truputį pailgėjo. Pakaba išliko sena, tačiau buvo suminkštinta, kad būtų užtikrintas komfortiškesnis važiavimas, nors už tai automobilis susilaukė kritikos. Susidūrimo testuose ketvirtos kartos Bora/Jetta gavo labai gerus įvertinimus. Automobilis gavo penkias iš penkių žvaigždučių už vairuotojo ir keleivio apsaugą esant 56 km/h priešakiniam smūgiui. Šoninio smūgio atveju (62 km/h greičiu) Bora buvo įvertinta keturiomis iš penkių žvaigždučių vairuotojo ir galinių keleivių vietoms. Kritikai paprastai gyrė Bora už patikimą elgesį kelyje, patogumą, praktiškumą, aukštą interjero kokybę, primenančią gerokai brangesnius modelius. Kiti recenzentai pažymi, kad automobilis nors patrauklus, tačiau yra šiek tiek per brangus pasirinkimas kompaktinių automobilių klasėje, be to užkliūdavo gan standžios sėdynės, ankštoka galinė sėdynė.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 14
Tomas Bora | 2016-12-25
Gera Bora
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonu važiuot kai viskas veikia ir mašina neuždrožta. Didelė bagažinė, gali susikraut viską.
Baisiai mažai vietos galia sėdinčių kojoms. Žemas buferis ir variklio apsauga.
Važnyčioju Borą jau lygiai vienus metus. Pirkau tipo iš Vokietijos parvarytą. Vienu žodžiu, kai nusprendžiau, kad ją pirksiu, galvojau arba čia man su ja pasisekė arba aš esu tas asilas iš kurio pirikūpai gavę pinigus ir dingę iš mano matymo ir girdėjimo lauko garsiai žvengs: iškišom gaidį daunui. Nu bet praėjus metam panašu, kad gal ir pasisekė visai man. Kai pirkau Bora buvo prabėgus 90 000 km. Taip, perskaitėt teisingai. Jei tiksliau tai 89 000 km. Per metus nuvažiavau apie 15 000 km. Sakysit tokių ridų nebūna ir galbūt būsit teisūs, nes po pirkimo prijungus prie kompo kitos ridos nerodė, bet matėsi, kad ten kažkas lysta, perprogramuota Boros kompas ar kažkaip, kad vienžo, gali būt atsukti kilometrai, o gali būt kad neatsukti. Bet esmė tame, kad pagal išlaikymą ji ir atrodo ant tokios ridos, ryčiagas nekliba, niekas beveik nenutrinta, skylių nėra, visa kieta, salone sėdi su užvestu varikliu ir nesuprasi ar čia dyzelis ar benzas, beveik nieka nesigirdi, nei kas tarška, nei kas barška. Kai keičiau variklio diržus, meistras sakė, kad prie variklio jokie šūdarankiai nebuvo lindę, nes viskas gražiai atrodė, visi varžčiukai tvarkingi. Nes kai būna kas nors tvarkoma pas garažinius tai vis tiek būna matyt, kad buvo mestas kelias dėl kokio nors takelio, daryti kompromisai, kad būtų greičiau, nueita shortcut'ais ir padaryta chaltūrų. Bet, kaip minėjau aukščiau, pastarųjų nebuvo matyti. Tas mane nejuokais nudžiugino. Tech. apžiūroj važiuoklė sakė kapitali ir šiaip viskas gerai, neskaitant kelių smulkmenų apžiūra pravėjo spakainiai, nors ir iš antro karto. Per metus keičiau galinius sailenblokus, langų apipurškimo varikliuką ir tepalus. Ai dar ir slenkstis buvo palamdytas, kaip ant akmens užvažiavęs. Ir pro keleivio duris per didesnį lietų vanduo į saloną apačioj durelių kažkaip patenka. Gali būti, kad keleivio šonas buvo daužtas ir kažkas su durim ne taip padaryta, o gal tik nubėgimo kanalai užsikimšę. Neprisiruošiu pakrapštyt. Ir dar keleivio priekinis stiklas buvo nukritęs, nes sulūžo kažkokie lakikliai ir plasmasės. Ir stiklas nukrito važiuojant pramoginiais sumetimais Latvijos miške. Tai šiaip ne taip tą stiklą išsitraukėm iš durelių ir su šakom įtvirtinę, kad neturėtų minčių dar kartą kristi, parsiradom į Lietuvą. Variklio tepalus buki kažkokio avtaserviso vadybybyninkai iš pradžių patarė pilt pusiau sintetinius, nors buvau sakęs, kad čia pumpe duse'as. Bet po poros tūkst. km pasikeičiau į sintetinius. Tai kolkas esu labai patenkintas, nes majoriškų gedimų nebuvo ir lyg nenusimato. Tai gal labai ir nežvengė tie pirikūpai iš manęs ir dauno ligos man nediagnozavo.. Gal tik atlaidžiai lopu pavadino, bet ne daugiau. Variklis 85 kW, su dviem paskutinėm raudonom raidėm kodiniam pavadinime TDI. Labai siauram apsisukimų diapozone traukia labai gerai, bet greitai išsikvepia ir reikia jungti aukštesnę pavarą. Žiemos metu važinėjant į darbą ir iš jo per kamščius kuro sąnaudos 8,5 l/100km. Nežinau čia daug ar mažai, bet norėčiau, ka rytų mažiau. Kai pirkau apie pumpe duse variklius kažką buvau girdėjęs, bet tik nusipirkęs prisikaičiau kad jie labai lepūs ir brangūs jei reik taisyti ar keisti. Tai jei pirkti tai tik su neuždrožtu varikliu. Kaip išsiaiškint kuris neuždrožtas - nežinau.
Pilnas atsiliepimas...
MASTER | 2016-02-13
Vw Bora 1.9. PD 85Kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka (+Chipas), manevringumas, detaliu kainos - nenauju,
85 kw pd, sankaba, kebulo rudys.
Automobilis labai nuvyle. Turejau 85 kw pd. is isvaizdos buvo visai neblogas auto. Tvarkingas salonas - po cheminio valymo. (pasirodo tai minusas, ne pliusas) Pakaboj kazkas stukseno - perpardavinetojo zodziai- Traukute viena. Remontas pigus. Juk cia golfo pakaba! Pasirode, truko priekyje amortizatoriaus spyruokle. atejus rudeniui, norejau pasikeist ratus. To padaryti be papildomu lentuciu nepavyko. Kiauriai surudyjo sleksciai. Atidziau apziurejus - ne vieno slekscio centimetro tvirto nebuvo. ( cia gal ir mano kalte buvo, kad tokia pirkau, ir nepaziurejau). Automobilio kaina buvo patraukli. Pakaba nepasakyciau kad maloni. Gal siek tiek patikimesne, bet yra ne vien pakaba sudaro automobili. Salone visad buvo antifreezo kvapas. Peciuka reikejo keist. Keitimas brangus - reik lupt visa priekine panele. Variklis 1.9 pd. 85kw. Dumu nemete, taciau sunkiai kures. Duslus garsas sklido is oro filtro. (nekreipiau demesio pirkdamas) Nukritus temperaturai, pradejo visai sunkiai sukt. Bet uzvedus automobilis vaziavo neblogai. Tik kad kuro daug eme. Pamatavus kompresija - ne vienam cilindre nesieke 19. Varikliui kapitalinis garantuotas. Be to, turbina pradejo svilpt, vis perputinejo. Buvo aktuatorius sugedes. keiciau ji, bei teko pravalyt turbina. Pravaziavus vis daugiau, auto kas 100 km prarasdavo galio. variklis vis silpo. Islaikyti gera auto nera brangu - susidevincios dalys keiciamos nebrangiai. Taciau, beveik nera gerai islaikytu BORU. Rudyja, mazai komforto, o ir pati tikrai maza yra. 85kw varikliai ir ne fontanai. REZIUME: automobilis apsimoka pirkt, jei reikia automobilio, kurio kita "stotele" lauzynas. Konsultacija zmogaus, kuris yra susidures su PD, ir dar geriau su vw grupes auto.
Pilnas atsiliepimas...
Hart | 2014-11-09
BORA 1.9 TDI 96 KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus remontas, ekonomiška
kieta važiuoklė, žema, gale nėra vietos
Bora 1.9 TDI 96 kW kaip liaudis pasakytų su "dvejom raudonom". Pirkau parvarytą iš Prancuzijos, universalą su 6 pavarom. Rida buvo atsukta, tačiau pirkdamas pasijungiau prie kompiuterio ir padariau pilną diagnostiką, purkštukai buvo idealūs, jokių klaidų, bandomajame važiavime turbina įpūrinėjo taip pat gerai, teko paimti :). Mašina buvo žeminta, todėl buvo pliusas - labai prilipusi prie kelio, galima ištaisyti klaidas, išvengti neplanuotų situacijų, minusas - labai kieta, neatleisdavo duobių. Todėl teko sudėti originalias spyruokles, mašina pakilo, tačiau aišku, kad liko vis tiek kieta. Važiuoju Lietuvos keliais jau treti metai, labai labai geras dalykas 6 pavara, trasoje kuro sanaudos mažesnės, mašina važiuoja smagiau, mažesnės apsukos. 96 kW lepus variklis, jeigu pilti iš "kaimyno" dyzelį, tai geriau pusę to, pusę degalinėje. Purkštukai kainuoja. Aišku silpna viena - tai plaukiojantis smagratis, jis originalus pareina prie 250 - 300 tūkst. km. Keičiau smagratį, jeigu neieškant ir imant iš bet kur, tai naujas 1200 Lt, suradau naują už 950 Lt + darbas. Sachs smagračio nedėčiau, ten loterija, gali pradėti barškėti po 50 tūkstančių. Daugiau kaip ir nieko, važiuoklė kaip 2*2 nėra ten ką keisti, keli šarnyrai, sailenblokai ir viskas. Jeigu šarnyras laisvesnis, išimu, papresuoju ir vėl minu metus laiko. Jeigu reikia keisti, tai irgi centus kainuoja. Trumpai tariant geras darbinis arklys. Lepus variklis dėl lepiū purkštukų, reikėtų žiūrėti, kas pilama į baką. Purkštukai kainuoja.Turbina su kintama geometrija, o tai reiškia, kad ramiai važinėjant geometrija pradės strigti, dings trauka. Tačiau tai greitai tvarkoma, turbina išvaloma. Pigus remontas. Būtinai ieškoti su 6 pavaromis, trasoje labai geras reikalas. Siūlyčiau 96 kW, smagiau važiuoja, variklis praktiškai tas pats kaip su mažiau kW
Pilnas atsiliepimas...
Bora | 2014-04-14
VW Bora 2,3l V5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera korozijos, nera tiek daug kiek Golfu, patikima.
minusus isvardinau, bet jie man netrukdo.
Pirkta pries metus, pravaziuota mazdaug 20tkst km. Kaip ir visom katik isigytom auto teko pasikeist filtrus,tepalus ir etc. Persedus is merso aisku truko minkstumo (ypac vazinejant Kaune), taciau zinant, kad tai yra ta pati Golf tai nereik varyt dievo i medi, su R16 ratais pakenciama. Nera korozijos (persedus is seno merso tai yra didziulis pliusas). Isvaizda kaip kam ,del skonio nesigincijama , taciau man simpatiska, zema (priekinis buferis jau ne karta nukentejes delto, todel nepatariu labai Off-roadint.) Salone vietos daug nera, bet jei nesi 2m ir nevezioji keleiviu daznai, tai tikrai nera problema. Garso izoliacija prastoka, CD-audio sistema (6 disk changeris bagazinej ( kuri yra labai didele), siuolaikiniais standartais prastoka, taciau zinant, jog sena masina, velgi nereikia varyt dievo i medi- galima klausyt. Variklis turi savu kaprizu , pasikeiciant zvakes reikia turet tam tinkancius irankius, nes kitaip zvaklaidzius tenka traukt.(300lt :), buvo nusprogus oro srauto matuokle ir jauciu, kad vel teks keisti. Dirzu keisti nereikia- grandine. Siaip tai yra "issigimes" VR6 variklis, be vieno cilindro , dirba ne itin graziai (yra vibraciju,diesel-like), taciau visa tai atperka garsas paspaudus ( vienas geriausiu is mazalitriu varikliu) . Motoras 110kw , daug sukimo momento (palyginus) , traukia tikrai neblogai, ramiai vazinejant mieste 10-11l minimum (neverta klausyt pasaku apie 7-8l) ,trasoj- 8,5-9l. Aisku jei koja sunkesne pas zmogu kuro sanaudos lengvai kyla iki 14-16l. Su dujom ner problemu. Nuvertejimas ner didelis , visdelto VW, parduot nera problemu. (aisku nera tokia populiari, kaip tas pats Golf). Pirkti ar ne, pacio zmogaus apsisprendimas, nera itin ekonomiska , taciau "deda i vieta" ir didesnio litrazo auto ( I'm looking at you 530d's ;) ,patikima, vaziuokle is Golf IV -patikima (ner itin tvirta), taciau kainos juokingos. Nesigailiu nusipirkes.
Pilnas atsiliepimas...
Bora | 2014-02-12
VW BORA 1,9 TDI 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sanaudos, nera korozijos, pigus pakabos remontas
Maza vietos gale, jei vairuoja moteris automatiskai padideja. Zemas automobiles kaip ir visi naujesni auto
2002 m sedanas atvezta is italu ale nuvaziavus buvo 230000 km speju spidometras buvo atsuktas kaip ir visu masinu tad tiket rida yra gryna nesamone, vazineju 1,5 metu bedu tikrai buvo keciau greiciu deze, smagrati, tas kainuoja nemazai kai plaukiojantis smagratis, gerai kad daug daliu turejau nuo 4 golfo tdi 81 kw, tai tiko ir deze ir sankaba, Pakeciau pakaba visa tada bildesiai dingo metai laiko dar tylu nors kiekviena diena zvirkeliu vaizineju.O kai techa variau nusipirkes tik viena traukes antgali reikejo keist nezinau ka ten jie mato :D variklis kolkas normaliai nebuvo bedu su purkstukais nors kiek girdejes 74 kw ne tokie lepus kaip 85 kw ir galingesni. Vedasi persalcius puikiai bes syla tai sunkiai nors ir termostata keiciau. Dar vairo kolonele keiciau panasu buvo kad is jos garsu irgi buvo tai golfo idejau. I miška geriau su ja nevaziuot nes priekis visur kabinasi jau pasekmiu turejau karteris iskeltas buvo. Buvo sudeta raudonos pyruokles ant asvalto smagu buvo vaziuot stabiliai posukiai imdavosi , greit sudejau standartines bet paukstejimas nenudziugino vistiek priekis visur kliuna Jei nori jos pirk. Bet rast bora ledine ir geros komplektacijos mazai sansu, Kiek pats ieskojau pavargusios kazkokios iki 10 000 lt nors ir pats tokia nusipirkau.
Pilnas atsiliepimas...
Audrii | 2014-01-24
VW Bora 2.3 110kw 4Motion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškos medžiagos, geras pečiukas
Kėblus remontas, trūksta galios
Turim šį automobilį apie pusę metų, kaip antrąjį automobilį šeimoje. Bendrai automobilis neblogai surinktas, medžiagos, kaip tokios klasės automobiliui - geros. Nors automobilis yra kompaktinės klasės, bet sveria panašiai kaip Passat, vos 100kg lengvesnis. Turbūt čia dėl 4motion. Pakaba kietoka, jaučia visus nelygumus.Vietos kaip Golf'e, na tik bagažinė talpesnė. Daug galvos skausmo sukėlė 4motion, bet ne dėl to, jog genda, kardanas ir reduktoriai trukdo prieiti prie išmetimo sistemos, tad jei prakiurtų išmetimo kolektorius, taip kaip nutiko man, reiketu nuardyti pusę automobilio priekio. Kolektorius devėtas kainavo apie 900lt, panašiai tiek pat kainavo ir darbas. Keičiau žvakes ir žvaklaidžius, visas komplektas kainavo apie 150lt. Filtrai ir dirželiai, kainos atžvilgiu panašiai kaip Golf'ui. Remontavau ir generatorių - 350lt.. Variklis 2,3 110kw senesnės kartos V5, naujesnis buvo lyg ir su 120kw. Pusiau juokais - skleidžia nuostabų garsą net su standartine išmetimo sistema. Nežinau kaip kitiems, bet man trūksta galios, visgi 110kw, o ir apetitu nesiskundžia. Neblogas sukimo momentas. Remontuoti variklio dar neteko. 1,8T vag'o variklis tikrai smagiau traukia, bet 2.3 v5 mano nuomone turi didesnį darbo resursą (ilgiau važiuos be remonto). Apart kuro sąnaudų, tai sakyčiau nera brangiai eksploatuojamas automobilis. Manau, kad Bora su benzininiu varikliu, turi labai didelį potencialą nuvertėti, visgi ne 1.9 TDI :) Prieš perkant turi susitaikyti, kad taupiai su tokios modifikacijos Bora neišeis važiuoti. Reikia atkreipti dėmesį i 4motion, ar veikia. 3-4 bėgiu supstelėjus akseleratorių, automobilis turi tolygiai bėgetis, jei trukčioja - viena iš galimų bėdų - 4motion blogai veikia.
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2013-05-05
Volkswagen Jetta/Bora 1.8 T
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galingas variklis, patvarus, didele isliekamoji erte ir dar daug pliusu
truputi truksta vietos
parsiveziau is amerikos.sidabrines spalvos, daug irangos, pirkau zmonai, nedaug ryja(apie 9l/100km mieste, turint omeny 1.8 T varikli).automatine/sekvencine pavaru deze(galima pakeist rezima).truputi gale vairuotojo puseje mazai vietos, uztat didele bagazine puikus 1.8 T variklis, isspaudziantos daug, netgi 180ag(135kw) ir 235 nm+as ji esu pacipaves, tai maniskis turi 260ag ir 380nm.mano traukia iki 262km/h ir 100km/h per 4.2 sek.kadangi variklis gamintas pagal kalifornijos standartus, tai jis yra bent 2 kartus tvirtesnis nei iprastas, todel galima daug daugiau cipuot ir del to masinoje niekas nenukencia amerikoj naujas kainavo 30000 doleriu(80000 litu), bet as ji pirkau 2003 metais, dauzta uz 5000 doleriu(12500 litu)aukcione ir susitvarkiau.isliekamoji verte gan didele, po 12 metu butu galima gaut 15000 litu.nuo tada kai 2003 susiremontavau, reikejo tik karta keist dirzeli ir priekinius guolius.per 250000km... jei randi uz 15000 litu arba pigiau-BUTINAI PIRK!!!
Pilnas atsiliepimas...
ALOKA | 2012-01-01
Bora
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas
Labai žemai dugnas.
Važiavau 6 metus. viskas pas ją gerai. Nerūdėja variklis pas mane 2.3 benzinas. Vidutinės kuro sanaudos 9 litrai vasarą. Pats didžiausias trūkumas tai kad labai žema. Ypač priekis. Daugumos matytų snukutis būna dažniausia nukentėjes. Į mišką su ja geriau nevažiuoti. žiemą didelė problema kai atsiranda provėžos, parkuojant prie bordiūro neprisiglausi. Tik įpatingi saugant galima išlaikyti gerą išvaizdą. Niekada neatsipalaiduosite tenka nuolatos stebėti kelią, didesnė duobė ir galite nuplėšti priekinio bamperio kampą.
Pilnas atsiliepimas...
Benas | 2011-09-20
VW Bora 1.6 74kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didžiausias pliusas, tai kad nereikia jokių investicijų papildomų į automobilį nei tau turbinos keist nei tepalų valyti nuo variklio, tikrai praktiškam žmogui būtų puikus pasirinkimas
Didelis minusas, tai gan palyginus didelės kuro sąnaudos misriu rėžimu. Mieste dujų 12l benzino apie 10-11l. Zinoma priklauso dar ir nuo vairuotojo, kadangi neesu kelyje stabdys, dėl to gali būti ir mažesnės sąnaudos, bet kaip 1,6 litro motorui perdideles
Automobilis pirktas nuo tralo iš Italijos "parbėgęs". Iškart patraukė savo išvaizda, nes yra juodos spalvos su orginaliais, bet neprastais R16 ratais. Kas buvo puiku, kad pradėjus kalbėti su pardavėju paaiškėjo, jog tai Highline komplektacija, tuomet nuspręsta apžiūrėti dar įdėmiau. Po 30 minučių "graibymosi" pradėta derėtis ir nupirkta. Variklis 1,6 litro, 101AG 74kw, iki šimto apie 11 sekundžių, taigi mieste dažnai pavyksta iš vietos "pasiimti" ir žymiai galingesnius motorus turinčias mašinas, nes miesto režimu tikrai smagus ir greitas automobilis. Variklis dirba tyliai nesukelia jokio triukšmo, žinoma, jei spaudi, tada atsiranda nelabai malonus ausiai garsas, nes vis del to 1,6... Užmiestyje variklis šiek tiek "numiręs", dažnai trūksta galios lenkiant. Su mašina jau pravažiuota 5000km, kol kas automobilio ekplotacija man kainavo - 0litu. Neskaitant zinoma pakeistu tepalų. Taip pat buvo įdėta dujinė įranga. Nei su važiuokle nei su varikliu bėdų nėra. Pirkta pries liepos mėnesį, todėl pasijuto nuvertėjimas, dingus rytų pirkėjams. Perkant būtent šį variantą, ieškokite su dar nedaug mačiusiu varikliu, tuomet jis jums tarnaus ilgai ir nuobodžiai, nekišant pinigų. Atkreipkite dėmesį ar automobilis nebuvo muštas, nes tada pilda plastmasės. Ir jei aktualu žiemą, pažiūrėkit ar yra apsauga variklio apačioje, nes su žiburiu dėvėtos nerasit, o nauja turi kaina..
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2010-12-21
VW Bora 1999
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Jei nusiperkat gerai islaikyta, tai problemu mazai. Islaikymas nebrangus, vaziuokle tvirta (ne a4, ar b5 kur aliumine). Iš minusu galiu pamineti nekokia garso izoliacija vaziuojant didesniu greiciu. 1.6 SR Tik nusipirkus pakeiciau generatoriaus rele. Per pusantru metu kolkas keiciau tik lango pakeleja(silpna vieta), bei akumuliatoriu.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai