Markės
1343 iš 1401
Volkswagen Golf 2003 - 2009
Volkswagen Golf, 2003 - 2009
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 17
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Volkswagen Golf 2003 - 2009Volkswagen Golf 2003 - 2009Volkswagen Golf 2003 - 2009Volkswagen Golf 2003 - 2009Volkswagen Golf 2003 - 2009Volkswagen Golf 2003 - 2009Volkswagen Golf 2003 - 2009
Volkswagen Golf Mk5 ir vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Kadangi senesnės kartos Golf buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba (labai panašia kokią turi Ford Focus), kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra garsioji GTI versija, kuri turi 4 cilindrų 2.0 L Turbo FSI (Fuel Stratified Injection) variklį su 200 AG (147 kW) ir 280 Nm sukimo momentu. Jei ir to pasirodytų maža – prašom 3.2 litro 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento automobilis pasiekiantis maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėjantis nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės. Ši versija gali turėti ir visų varomųjų ratų sistemą. Naujo Golf interjero medžiagas sunku būtų apibūdinti kaip nepriekaištingas, gali būti iš dalies dėl to, kad Golf nekonkuruotų su prabangesniu savo broliu Audi A3. Taigi naujas Golf tapo sportiškesnis, geriau valdomas kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - tolygų važiavimą, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
Galingiausia R32 versija turi 3.2 litro VR6 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento variklį. Šis automobilis pasiekia maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės.

Buvo pagaminta įspūdingas konseptas pavadinimu GTI W12-650. Šis monstras turėjo Bentley Continental GT 6.0 litro W12 bi-turbo variklį su 650 AG (478 kW) galia, bei 720 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki100 km/h automobilis įsibėgėjo per 3.7 sekundės ir pasiekė maksimalų 325 km/h greitį.

Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
  • Vienas iš dešimties geriausių 2007, 2008 ir 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Vienas iš dešimties geriausių 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Geriausias 2007 metų automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • 2004 ir 2007 metų geriausias nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • Geriausias 2004 metų automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • 2004/2005 metų geriausias importuojamas automobilis Japonijoje.
  • Geriausias 2004 metų automobilis (laidos „Fifth Gear“ ir „Top Gear“).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 17
DK | 2016-11-04
#VW GOLF V 1.9 TDI 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.9TDI ekonomiškas. Lengvai valdomas. Gana kokybiškas.
Silpna garso izoliacija. Prastos kokybės vidaus detalės(mygtukai, rankenos vidinės), nusitrina guma, atrodo baisiai.
Tamsiai mėlynos spalvos. 4 durų. Ekonomiško variklio 1.9 TDI 77KW 6 bėgių mechaninė pav.dėžė. Tai ekonominės klasės automobilis iš jo nereikia tikėtis daug, aš to ir nesitikėjau ir mane jis tenkino. Važinėjau su juo dvejus metus. Rida rodė 220000, nors patikrinus ji buvo 270000 (dėl 50000 sukti, nežinau). Išpildymas jo, buvo daugiau negu bazinis. Pritemstantis gal.veidrodėlis, kritulių daviklis, automatinės šviesos (palydėk namo ale), kinietiškas, tačiau malonus TOUCHSCREEN magas su USB ir AUX. įsidėjau dar galinė vaizdo kamerą, kadangi parktronikų nebuvo, o gamykliškai galiniame bamperyje yra palikta skylė kamerai, laidai prasiveda labai lengvai. Truputi jau puolė rudys(po durelių rankenėlėmis ir tose vietose, kur nuo akmenukų "nukapoti" dažai buvo. Salonas veliūras, tačiau malonus ir gana patogi sedėsena, žinoma, mašina nėra itin minkšta, bet ir ne liaudiškai "kibiras". Nors pas mane vasariniai R17 GTI ratlankiai, tačiau tik vairas kietesnis tapdavo po žieminių R15, važiavimas nesiskyrė, važiuoklės atveju. Nupirkau tvarkingai prižiūrėta iš vaikino, kuris dirbo(gal dar dirba) Kaune, Toyota servize, tad nagingas žmogus. Aš taip pat myliu daiktą, kuris man tarnauja ir stengiuosi išlaikyti jį kaip galima kokybiškesnį. Galios atžvilgiu 77KW nedaro stebuklų, tačiau tarnauja kaip priklauso. Ačiū Dievui, kad taip pat Kaune pas pažįstamus elektrikus nuvežiau žadama pirkti VW GOLF V 2.0 TDI, atrodė visapusiškai tvarkingas, o,kad visi purkštukai mirę buvo, to nepasakę, kai tiesa buvo į akis drėbta, tiesiog nusisuko ir išvažiavo (ši info tiems, kas ieško 2.0) pasitinkrinkit. Geri irgi varikliai, tačiau lepūs, reikia rinktis vieno velenėlio ir tikrai prižiūrėtus. 1.9 TDI 77kw. Taip aš pakėliau variklio galią, kadangi viską patikrinus, tai yra turbinos kompresiją, purkštukų darbą visos sąlygos leido tam, tad švelniai padidinta galia iki 98kw. Važiavimas pasikeitė, bet ne kardinaliai, tačiau į gerąją pusę. Per metus laiko, variklio darbas niekaip nepablogėjo, tuo pačiu ir tai, kas susiję su sankaba (viskas buvo tvarkoje). Ekonomiškas jis tikrai, o trauka nenuvilia. 1.9 savo vardą jau užsitarnavęs, kaip darbinis arkliukas. Nupirkus pasikeisti man nieko nereikėjo. Periodiškai keičiau tepalus ir filtrus. Po metų pakeičiau visus stabdžių diskus su kaladėlėmis(kainavo 100eur., pirkau su nuolaidomis,per pažįstamus, darbas taip pat) Važiuoklė, per 2 metus pakeičiau vieną traukę, daugiau nieko, net keista pagalvojus. Pravažiavau apie 40 tūkst. Daug yra mūsų rinkoje jų. Visokiausių, nepatingėti, nuvežti važiuoklę pasitikrinti. Aš rinkčiausi 1,9 TDI DSG automatine. Su pilna GTI apdaila, tai tik malonumo reikalas žinoma. Ir keturių durų. Jeigu renkatės 2.0 TDI 103KW, rinkitės 1 velenėlio ir būtinai tikrinkite pasijungę ant diagnostikos, purkštukų darba, turbinos slėgį. Nupirkus tokį, iškart keisčiau diržus/vandens pompą/teplaus/su tepalų siurblio ašelėmis ir filtrus visus. apie 500EUR investiciją iškart. Ekonomiškas ir paprastas automobilis, kuris turi tarnauti, VW tarnauja žmonėms, jeigu nėra kaip dažnai būna NUJOTI ir pridaryti nesamonių. Sekmės!
Pilnas atsiliepimas...
martynas | 2016-08-03
golf V GTI 2008 aparatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
praktiskas, kokybiskas, galingas, ekonomiskas, grazus, kultinis, patikimas, laiko kaina
kietas, truksta izoliacijos, kukli isvaizda (nezinau ar cia minusas)
sakyciau, kad sito modelio nelabai gali lyginti su golfais. nes nuo paprastu viskas skiriasi: tiek isvaizda tiek technine puse. vaziuokle standi, galbut kietesne uz 3bmw. stiprinta deze, stabdziai, viskas aukstesnes klases negu tokiu pat metu golfe. GTi nemegsta siauru gatviu, sviesoforu ir nelygiu keliu. sedynes turi gera sonini prilaikyma, vairas paprastas,odinis- medinio dizaino. salone kokybe gera. apskritai kaskart stebiesi, jog sedetum golfe. man patinka jo isvaizda. nors ir senas, bet atrodo vyriskai, sportiskai, energingai ir nenuobodziai. su laiku pripranti prie 149kw ir auto rodosi letas, nors taip nera. Praktiskas, nedidelis, vikrus miesto automobilis, kuris geriausiai jauciasi lygiuose uzmiescio keliuose. Aisku jis nera skirtas lenktynem, bet adrenalino pakanka. jo stichija 60-140km del savo puikaus valdomumo masina idealiai tinka nardymui kamsciuose. iki 40km dar "miega" (pirmas antras begis silpnoki, gan trumpi, bet nuo trecio jau sauna) virs 130 siek tiek suleteja, taciau nesunkiai ima 200 ir daugiau. bet miesto gatvemis to nereikia. variklis jau mates nemazai, virs 200t. ir visus juos atidirbes, tad labai normalu, jog megsta paryt tepalu. kazkur apie litra ant tukst. ypac mazeja tada, kai paspaudi. taciau trauka nedingusi, nedumina. uzeina kartais pulsuoja nestipriai apsukos(meistrai sako normalu, nors tokiai masinai reikia GTI zinovo, o ne paprasto servisisto) nuo 4000-5000aps pradeda svelniai murkti einami dalykai, padangos r 18,zvakes, kalades, tepalai, filtrai. vaziuokles tvarkimas nuo kelio dangos ir vairuotojo gebejimu. kebulas cinkuotas, rudziu nepastebejau. galinis valytuvas gal kazkiek apsinese(prasisuko varztas) nuverteja nedaug, sakyciau gal isvis jog nenuverteja. tai nera masinis automobilis. jis visais laikais buvo brangus. uz jo kaina galima nesunkiai isigyti verslo klases europini sedana ar koki 3bmw. Parduoti sunkiau, nes perka tik fanatai ir tie, kurie nenori daug isleisti ant kuro, nenori daznai remontuoti ir megsta paspausti. gyvesni, mazai bege variantai apskritai laiko gerai kainas. nes savininkai nusiperka juos ilgam, parduoti neskuba, nebent kas nors gerai pakratys kisene. laiko kaip antra savaitgaline masina. jautiesi tartum istojes i koki tai GTI kluba. kurio savininkai kazkuom tai yra isskirtiniai. megsti veja, neturi daug pinigu kurui, nenori daznai remontuot, nenori issisokti - sis auto skirtas tau. pasitikrink varikli, buna uzvaikytu daug. vaziuokle nebrangi. nepatiks parduosi arba atvirksciai - isimylesi
Pilnas atsiliepimas...
golfistas | 2016-04-19
2 l TDI 103 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus dizainas,gera garso aparatura orginali, greitas,manevringas
rudys ant arku
smagus automobilis,manevringas,greitas,turejau nuo 1iki dabartinio 5 guolio,tai ner ka lygint :-) ,aisku ir detaliu kainos skiresi :-)). patarimas pirkt su kuo daugiau privalumu iskart, uzdejau r-18 lietukus, kuro sanaudos tik truputy padidejo,o ne kaip visi sako litrais kyla:-)) ,per duobes nelakstykit,laiku prisiziurekit ir laikys vaziuokle ir visa kita.pacem tenka vaziuot ir zvirkeliais , bet viskas laiko kuo puikiausiai. maziau klausykit tu pavydaliu kurie daug sneka nesamoniu apie golfus, nes jie neyperka ju:)). PERKAT MASINA-ZINOKIT KAD REIKS IR TAISYT pas mane pagrindines bedos buvo su slangom ,praleidinejo tepalus,kuriu angaliai eina su aliuminiais angaliais jau, netaip kaip kitu modeliu iki 5-enktuko, kainos nuo17- 45 euru, generatorius pareina apie 250000 km,pas mane nuejo ties 266000. O seip pakolkas dar nieks neislindo. detales yperkamos, pries perkant pasidomekit kainas,jai neperbrangios tai bus puikus jum automobilis,pas mane cipuotas dar - tai super automobilis. o golfai greit tikrai nenuvertes,kainas laiko visada :-) y varikly neylysi, kaip loterija, sende vaziuoji,ryt jau gali taisyt ,kaip ir kiekviena masina.
Pilnas atsiliepimas...
Golfistas | 2016-02-21
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija
Garso izoliacija
Pirkau automobili Belgijoje su 190 000 rida. Per 2 gerus metus pravaziavau 60 000 lietuvoje ir kol kas labai dziaugiuosi siuo pirkiniu. Garso izoliacija silpnoka o visa kita gerai. Pirkes atlikau pilna serviza (tepalai filtrai pompa dirzai) reikejo keisti langu apipurskimo varikliuka( 12lt) ir taisyti galine vaziuokle(600lt). Nuo pat pirkimo girdejos sankabos smagracio barskejimas tai pavazinejus teko keisti (470euru komplektas). Siaip daznai gedimu nepasitaiko. Variklis patikimas ekonomiskas traukos pakanka tik kaip ir visi kiti 1.9 garsiai dirba Eksplotacija nebrangi. Dalys draudimas kuras kainuoja pigiai. Nuvertejimas nera didelis jeigu pats perki gera kaina Rekomenduociau ieskoti mazai begusio ir priziureto tada problemu nekils. Atkreipti demesi i sankaba nes tai ju liga
Pilnas atsiliepimas...
Donatas | 2016-01-17
VW GOLF V 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigiai eksploatuojamas
Garso izoliacija, komforto trūkumas, galios trūkūmas. Nuobodus automobilis
Automobilis tam, kuris tikisi ekonomiško, mažai gendančio, pigiai eksploatuojamo automobilio. Bet viskas tuom ir užsibaigia. Taip, kuro sąnaudos mažos, remontuoti per mano turėtą laikotarpį reikėjo minimaliai, dalys nebrangios. Bet vairavimo malonumo, komforto nėra visai. Plastmasės gan pigios, garso izoliacija prasta (vidutinė lyginant su japoniško tokio tipo automobilio), vairavimo malonumo 0. Transporto priemonė nuvažiuoti nuo A iki B, daugiau nieko. Mano turėtas 1.9 tdi 77kw man asmeniškai labai silpnas. Pliusas - 6 pavarų mechaninė dėžė. Labai maloniai ir sklandžiai ir standžiai jungiasi pavaros. 1.9 tdi 77 kw, silpnas, nesukuriantis malonaus traukos pojūčio variklis. Tačiau ekonomiškas. Vilniaus mieste kamščiuose vasarą 6,5 litro, užmiesty 120km/h 5,7 litro. Probleminiai taškai: smagračio barškėjimas, purkštukai su laiku turi nemažą nukrypimą nuo normų, ima "myžti". Eksploatacijos kaštai tikrai nedideli, remontuoti daug neteko, dalys pigios, o pasirinkimo galybė. Nuvertėjimas priklauso nuo automobilio komplektacijos - jei buvo pirktas "tuščias", kaina tikrai krenta greitai. Šių variklių liga - barškantys smagračiai, būtinai patikrinkite.
Pilnas atsiliepimas...
rimas | 2015-04-14
2,0lit 103kw dveju veleneliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka,komfortas,ekonomiskas
galinio dangcio rankenele veikia ne mechaniskai o elektrine.kazkaip ne visada suveikia,kai kada du kartus paspaust reikia.daugiau nepastebejau
pirkau vokietijoje.parsivariau pats.vieno savininko..patiko isvaizda neuzdroztas salonas.grizes iskart pasikeiciau dirzeli,vandens pompa su guoliukais.tepalus sintetinius castrol supiliau.Traukia super.pries tai turejau bmv 3klases 110kw 2002m.tai sita geriau.bandziau 220 greiti.gerai stovi ant kelio,greicio nesijaucia.vazineju jau metai laiko ,jokiu gedimu.pas mane daug privalumu,sildomos sedines,stoglangis,autopilotas.nieks nesugedo.rida dabar rodo 240000.manau kad tikra,nes pats maciau vokieti savininka.Kuro valgo palyginus mazai gal del to kad 6 begiai.Saugi masina net 10 oro pagalviu yra.net nezinojau kai pirkau.Gerai veikia klimato kontrole,nes pucia ir gale.Zodziu su golf 4 nera ko lygint. cia visi peikia ta varikli.na bet manasis geras ..labai gerai traukia.ziema kuriasi is puse pasukimo.kura pilu tik statoil,tepalai tik is rimtos parduotves.Manau kitiems nelaiko del to kad,mes lietuviai taupom labai.Tepalus dauguma pila pigesnius,salerka is furos papigiai nusiperka.va ir blogi varikliai pasidaro. vazineju jau metai laiko.Vokietijoj mokejau 4000eur.grizes keiciau dirzeli vandens,pompa,guolius,termostata,nors butinybes nebuvo,galejau nieko nedaryt ,vazinet taip.Kainavo su darbu apie 500eur.daugiau jokio remonto.rudeles ne vienos,tik wv zenklas toks lyg ir iskeltas ant galiniu dureliu .Liuks masina parduot net negalvoju. Reikia pirkti geriau siek tiek brangiau,kad tik nebutu sudrozta.As visada ziuriu kad butu vienu ranku.salonas tvarkingas.
Pilnas atsiliepimas...
Ovidijus | 2015-03-17
VW Golf 1.9 TDI 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, ekonomiskas, erdvus, grazus dizainas....
1.9 mazai traukos, garso izoliacija, sedynes vlr....
Neseniai nusipirkau si golfa 5 kartos 1.9 TDI 77kw hecbekas, Rida buvo apie 213000, siuo metu su juo prasukau apie 8500km, ir jau teko keisti srauto matuokli, srauka visiskai dingdavo, pasikeiciau priekine vaziuokle, sbdziu kalades, tepalus filtrus butinai kaip ir visiems automobiliams. Taigi kas liecia estetika, tai Golf'as suzavejo savo isvaizda, GTI apdaila, juodos spalvos, veliuro salonas, 2/3, R18 ratai, ir t.t. Mokejau 4400e 15200lt. Vaziuokle kisenes nedrasko sakyciau, pats kiekviena diena vaziuoju i darba per zvirkeli. Golfo minusai tokie. Kieta vaziuokle, bet aisku golfas, nera ko noret, nepatogios veliuro sedynes, prasta garso izoliacija, nekokybiskos plastmases, girgzda ir pan, nemegsta aukstu sukiu, mazoka galios. Na o pliusai gal butu, valdomumas, pats varyklis dirba graziai, sklandziai, salono erdve, grazi isvaizda bent GTI, ekonomiskas, 1,9 TDI 77kw tikrai ekonomiskas varyklis, graziai dirba, nereikalauja dideliu islaidu, bet kas liecia galia automobilio, tai tikrai mazai, kaip vezliukas, ir nemegsta aukstu sukiu, bet reikalaujantis tik kokybisko Dyzelio, jei zadat pilt tarkim kontrabandini, tai sis golfas ne jums. Labai rimtu bedu kaip ir neturejau. neskaitant srauto matuoklio, ir vaziuokles, na buna kai perdega viena kita lempute, bet cia skaitau smulkmenos. bet nera ko ir noret is 2004m gamybos automobilio, taipogi aptarnavimas tikrai nera brangus, na o kaina priklauso pirmiausiai nuo pacio automobilio texninio stovio. Patariu tik tiek, nepirkit is " lempos" nuvaziuokit i servisa, ir patikrinkit nuodugniai, kad miegas nakti butu ramus :)
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2015-01-11
geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera trauka, manevringas, patogus
garso izoliacija prastoka
labai geras automobilis, nepirkit savo sudinu 2 litru ir nesiskuskit cia, o nusipirkit normalu tvarkinga . pats vazineju jau 4 metus, ir nieko netvarkes tik esminiai dalykai tepalai ir t.t
Pilnas atsiliepimas...
Golfas 123 | 2014-12-18
Turi ir pliusų ir minusų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, varikliai, patikimumas, salono erdvė, variklio potencialas programuojant
Salono plastmasės, garso izoliacija, muzikos instaliacija
Turiu apie tris metus, pirkau buvo 110k ridos, tik nusipirkes iškarto nuvežiau į vimotą, iki šiol sankaba turbina veikia puikiai, dariau tik geometrija. Aplamai smagus automobilis, tik patarčiau perkantiems važinėti ne su didesniais kaip 16 ratais, beto naudoti tylias padangas. Komforto važiuojant su r15 padangom pilnai užtenka po miesta dardėt. Garso izoliacija labai šiaip sau (visą saloną išardžiau mačiau.) Todėl vibro garso pats visą kėbulą išklijavau, rezultatas - kaip pasatas ar dar šiek tiek tyliau, o dar jeigu tylios padangos tai nekliūna garsai į ausis tikrai. Garso sistema - geriau babytės radijas grodavo, Tačiau patarčiau liečiamą ekraną nusipirkt,(rcd 510) jis geresni šiek tiek signalą duoda. Valdomumas - sakyčiau visai neblogas, jeigu trūksta valdomumo nepulkit dėti visokių r17 ratų, tada prasideda baisus plastmasiu barškėjimas ir padangų ūžimas dėl pločio, paprasčiausiai įpūskit šiek tiek slėgio į r15 padangytes ir klauso vairas iškarto. Kas čia dar, aj vieta salone, sakyčiau vietos labai daug kaip tokio dydžio automobilyje, ir vairuotojui vietą susireguliuot ir pasodint 4-5 žmones įmanoma (tik labai susėda ir varikliukai sunkiai sukasi). Salono plastmasės tikrai nėra aukščiausios kokybės, bet jeigu neardot arba ardot bet gerai sudedat, labai problemų nėra, galima nusipirkt stalčiuką po langu priekiniu bus barškesių daug mažiau. Kaip minėjau normalaus 65 profilio padangos nekels problemų dėl barškesių Asmeniškai man - 1,9 per silpnas, kol buvo nečipuotas buvo išvis lėtapėdis, nors teigiama savybė buvo kad žemose apsukose turėdavo energiją pilną. Po čipo, kaiptik, trūksta žemose, padarė 103 kw 330nm, žinoma pastebimai daug geriau, kartais važiuojant vienam naktį ir užtenka. Patikėkit manim, po čipavimo kuro sanaudos tikrai nepadidėjo, daug paaiškinimų yra kodėl, tačiau man tikrai daugiau neima, o visi mazgai puikiai laiko. Šiaip pats motoriukas labai gerai reaguoja į pedalą, tik spustelnus iškart jaučiasi jo darbas, sankaba galėtu būti sportiškesnė, bet mieste tai kaip tik, priklauso nuo būklės, po čipo pradeda keistis į vis minkštesnę, bet ir rida artėja ties 200 tai normalu. Dar truputėlį minusas labai trumpos pavaros (pas mane 6) prieš čipą dar dar, po čipo taip greit pakyla kad norint gazuoti reikia makaluot pastoviai tą ričiagą. Beto trumpa dėžė - 100km/h 2k apsukų Jokių rimtų gedimų neturėjau, tai lemputė kokia tai dar kasnors (tokius dalykus labai lengva prieit pačiam ir pasikeist) aptarnavimas nėra brangus, kuro ima nedaug patarčiau pirkti 2.0 tdi, bet vėlesnių metų, nuo kokių 2006. Nebijokit jeigu gerai prižiūrėsit ir bus ankščiau gerai prižiūrėtas nebus su juo visai problemų, gausit ir galios padoriai, ir čipuojant dar bus priaugio, kuro sanaudos litru dviem didesnės mieste nei 1,9. Taipogi siūlau ieškot kuo pilnesnio salono, solidžiau atrodys bei bus kokybiškesnis salonas jei įmanoma su oda, mažiau barškės ir bus daug patogiau. Nesidėti didelių, ratų bei plačių padangų (dings betkoks buvęs komfortas) Taipogi dvilitriai turi ilgesnius bėgius bei dėžės resursą, autostradoj mažiau ūš, ekonimiškiau važiuos (Gal man bent taip atrodo, bet motoro izoliacija šiek tiek geresnė nei 1,9 :// )
Pilnas atsiliepimas...
arunas | 2014-09-06
vw golf 2004 m 1,9 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebrangi eksploatacija darbinis arkliukas.
jokio komforto visas brazda ir ziauriai genda.
galiu pasakyti kad daugiau tokio nepirksiu niekada turejau daug visokiu auto bet golfas tai tkras kibiras o genda tai pastoviai, ir vaziuokle ir variklis , kieta vaziuokle prasta garso izoliacija. variklis garsiai burzgia palyginus prancuzu dyzelius kurie diba tyliai tai skirtumas didelis be to ziema sunkiai kuriasi. auto mobilio kaina nera didele remontas nebrangus. pirkit normalias auto o ne kaliosus kaip golfas ar opelis.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai