Markės
1832 iš 1917
Volkswagen Golf, (Mk5) 2003 - 2009
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 23
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Ne pats praktiškiausias klasėje
"Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra GTI versija su 2.0 L Turbo FSI 200 AG varikliu"
Volkswagen Golf Mk5 ir vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Kadangi senesnės kartos Golf buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba (labai panašia kokią turi Ford Focus) kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra garsioji GTI versija, kuri turi 4 cilindrų 2.0 L Turbo FSI (Fuel Stratified Injection) variklį su 200 AG (147 kW) ir 280 Nm sukimo momentu. Jei ir to pasirodytų maža – prašom 3.2 litro 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento automobilis pasiekiantis maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėjantis nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės. Ši versija gali turėti ir visų varomųjų ratų sistemą. Naujo Golf interjero medžiagas sunku būtų apibūdinti kaip nepriekaištingas. Galbūt dėl to, kad Golf nekonkuruotų su prabangesniu savo broliu Audi A3. Taigi šios kartos Golf tapo sportiškesnis, geriau valdomas kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - patikimą elgesį kelyje, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R32 versija turi 3.2 litro VR6 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento variklį. Šis automobilis pasiekia maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės:





Buvo pagaminta įspūdingas konseptas pavadinimu GTI W12-650. Šis monstras turėjo Bentley Continental GT 6.0 litro W12 bi-turbo variklį su 650 AG (478 kW) galia, bei 720 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki100 km/h automobilis įsibėgėjo per 3.7 sekundės ir pasiekė maksimalų 325 km/h greitį:





Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
  • Vienas iš dešimties geriausių 2007, 2008 ir 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Vienas iš dešimties geriausių 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
  • Geriausias 2007 metų automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • 2004 ir 2007 metų geriausias nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • Geriausias 2004 metų automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • 2004/2005 metų geriausias importuojamas automobilis Japonijoje.
  • Geriausias 2004 metų automobilis (laidos „Fifth Gear“ ir „Top Gear“).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 23
marius | 2023-05-06
golf V 1.9tdi 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, gana greitas auto
nera patikimas, rudys
turejau toki auto, dar ir cipuota, siaip smagus gana galingas bet nelaiko pavaru dezes. pigus auto, pigios dalys bet nelaiko pavaru dezes ypac jei variklis pacipuotas. taip pat kaip ir pas daugeli auto rudys. jei esi vw fanas, pirk=) jei taip nera gerai pagalvok=)
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-25
Penktas golf prastesnis už antrą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus
Daug problemų
Anksčiau turėjau antra golf nebuvo jokių problemų kol tik rūdys suėdė, o su penktu nepasisekė, ir pampaduzus teko remontuoti ir smagrati keisti, ir vairo stiprintuvą... Virš 3000eur per porą metų įkišau
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-07
Golf V, 1.9TDI, 77Kw, 6-mechanika, Trend, LTU
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sąnaudos, salono kokykbė, valdymas
Rūdys, triukšmas nuo variklio prie 130+km/h
Pirkau su 200 000km rida. Pirma registracija Lietuvoj. Pats per 4 metus nuvažiavau 100 000km. Patikimumas. Kai nupirkau išmetinėjo penktą pavarą, tai teko tvarkyti greičių dėžę. Buvo sugedęs kuro bako siurbliukas. Kartais užstringa bagažinė (taip ir nesutvarkiau). Kartais užstringa keleivio durelės (taip ir nesutvarkiau). Dėl užsinešusio salono ventiliatoriaus buvo sudegęs ventiliatoriaus varžos termosaugiklis. Patarimas iškart valyt arba keisti ventiliatorių ir filtrą. Buvo prakiuręs AC. Buvo sugedę langų pakelėjas. Iš savaime susidėvinčių pakeičiau dvi poras diskų, porą spruoklių, du guolius, kažkokios smulkmenos prie važiuoklės tepalai kas 10-15k. Maniškis stipriai parudyjęs, dažniausiai kur yra pažeistas dažų sluoksnis. Manau, dažų danga yra kokybiška, tiesiog Lietuvos kelių druskos ir nulinė šeimininko priežiūra padarė savo. Patarimas nepirkti Lietuvio. Variklis. 77kw tikrai užteks ne visiem, bet normaliai aplenkti kitą auto ar įsibegėti pagreitėjimo juostoje galios pakanka. Man asmeniškai didesnis minusas buvo apsūkos prie 140km/h (3000). Nuo 2700+ apsukų variklis dirba gana garsiai ir/arba salono izoliacija yra prastoka. Borto kompiuterio sąnaudos važiuojant 90-100km/h 4-5l, prie 140km/h 6-7. Kiek esu matavęs užpilant pilną baką, tai didelio skirtumo nebūdavo. Interjero kokybė. Nereikia lyginti dviejų daiktų, kurių kaina skiriasi penkis kartus. Šitoj klasėje ir už tokią kainą golfo vidaus kokybė yra gera. Po 300 000km sedynės nepradilusios, mygtukai nenusitrynę, barškėjimo nėra, surinkta tvarkingai. Komfortas. Vietos salone daugiau nei pakankamai. Sedynės patogios. Važiuojant 130+ pradeda erzinti variklio garsas. Galbūt su kitu varikliu ar greičiu dėže šitos problemos nebūtu. Valdymas. Viskas tvarkoje. Niekad nieks neužkliuvo. Galima pigiai tvarkyti garažuose, nes visi gerai žino šitą auto. Ekspoloatiaciją nėra brangi sąnaudos labai mažos. Dalių kainos nedidelės. Manau, pakeist variklį ar greičių dežę irgi nebūtu didelė problema. Nuvertėjimas nedidelis, nes auto pakankamai patikimas, eskploatacija ir remontas pigus. Nepirkti eksploatuoto Lietuvoje.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-03
Vw golf 5cupe 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas ir nereiklus pigi eksplotacija. Gausi komplektacija galima pasikeiti apdailas į gt gti ar r32 ir pasidaryti savo golfiu originalesni. Labai smagus vidus talpi bagažinė geras kebulas nelinkes greitai rūditi.
Sunku nustatyti šildima kad šilditų kojas ir langus arba ta arba kita tik ijungiamas. Galas visada būna apneštas purvu kelia labai ant bagažinės dankčio del to teks isipirvinti rankas prieš darant bagažine.
Vw golf 5cupe 66kw tdi 2008 12men pirkau prieš 2 metus. Automobilis perveštas būvo iš prancuzijos. Truputi daužtas buvo į gali sparna. Automobilis puikus jaunam žmogui manevringas ir labai ekonomiškas. Išlaidos minimalios per 2metus remonto be einamu daliu ir aptarnavimo neturėjau. Galio 66kw užtenka tik neužtenka ant lenkimo reikia jau pagalvoti. Bet 180km/h traukia
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-24
Mk5 Gti 200ps
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, variklis, medžiagų kokybė
Kuro sąnaudos, garso izoliacija
Vairuoju mk5 Gti, pagrindiniai šio automobilio pliusai yra manevringumas ir vairavimo pojūtis, mašina ganėtinai maža, bet tai nepaverčia jos itin pigios klasės automobiliu. Savo klasėje manau stipriai lenkia 1 serijos bmw ir konkuruoja su hot hatchais kaip audi s3. Automobilis yra sukurtas vairuotojui, taip, jis praktiškas bet nėra skirtas šeimai, tai dabar jau pigus automobilis siekiant paversti savo kasdienes keliones smagesnėmis. Interjero kokybė ganėtinai įspūdinga, gera komplektacija, lietimui jautri multimedia, sportiškos sėdynės, gražios linijos. Tai ganėtinai modernus automobilis palyginti su jo gamybos metais. Minusai tai kaip ir daugelio hečbekų, garso pralaidumas. Daugiausiai rūdyja dugnas, kėbulas cinkuotas. Labai rekomenduoju, tam, kas nori savo kasdienese kelionėse atrasti vairavimo malonumą ir tam kas nebijo kuro sąnaudų. Gyvenu Vilniuje tai mieste jos būna apie 13l/100 užmiestį apie 8.5l/100
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-01
vw golf 5 1.9 tdi 77 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas tekste
Viskas tekste
Sveiki , turiu 2004 1.9tdi 77kw golf. Isigyjau pries 7men ir per juos keiciau ,pagrindi dirza su guoliukais , itempeja, vandens pompa , visa tai su darbu kainavo 190e . Zinoma keiciau ir tepalus 5w30 sintetinius , su visais filtrais kuriu bendra kaina 70e. Ir tai buvo visos islaidos . Tumpai apie auto, esu beveik 2m ugio ir vietos tikrai pakanka . Sedesena tikrai patogi . Pacios apdailos detales atrodo kokybiskos , niekas salone nebarska. Orginali audio aparatura groja svariai ir kokybiskai. Auto manevringas , bei pakankamai komfortiksas. Kuro sanaudos ,realios pas mane vazinejant Vilniaus mieste apie 8l . o uzmiestyje apie 6l . Siaip tikejausi mazesniu . Trauka vidutiniska . bet uzmestyje norint aplenkti masina, jos uztenka . Taigi tikrai rekomenduoju si auto . Auto detales nera brangios . Tiesa pamirsau pamineti jog truputi barska smagratis , sankabos komplekto kaina kainuoja apie 350e + 100e darbas. Nuvaziuoti i servisa ir gerai patikrinti .
Pilnas atsiliepimas...
DK | 2016-11-04
#VW GOLF V 1.9 TDI 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.9TDI ekonomiškas. Lengvai valdomas. Gana kokybiškas.
Silpna garso izoliacija. Prastos kokybės vidaus detalės(mygtukai, rankenos vidinės), nusitrina guma, atrodo baisiai.
Tamsiai mėlynos spalvos. 4 durų. Ekonomiško variklio 1.9 TDI 77KW 6 bėgių mechaninė pav.dėžė. Tai ekonominės klasės automobilis iš jo nereikia tikėtis daug, aš to ir nesitikėjau ir mane jis tenkino. Važinėjau su juo dvejus metus. Rida rodė 220000, nors patikrinus ji buvo 270000 (dėl 50000 sukti, nežinau). Išpildymas jo, buvo daugiau negu bazinis. Pritemstantis gal.veidrodėlis, kritulių daviklis, automatinės šviesos (palydėk namo ale), kinietiškas, tačiau malonus TOUCHSCREEN magas su USB ir AUX. įsidėjau dar galinė vaizdo kamerą, kadangi parktronikų nebuvo, o gamykliškai galiniame bamperyje yra palikta skylė kamerai, laidai prasiveda labai lengvai. Truputi jau puolė rudys(po durelių rankenėlėmis ir tose vietose, kur nuo akmenukų "nukapoti" dažai buvo. Salonas veliūras, tačiau malonus ir gana patogi sedėsena, žinoma, mašina nėra itin minkšta, bet ir ne liaudiškai "kibiras". Nors pas mane vasariniai R17 GTI ratlankiai, tačiau tik vairas kietesnis tapdavo po žieminių R15, važiavimas nesiskyrė, važiuoklės atveju. Nupirkau tvarkingai prižiūrėta iš vaikino, kuris dirbo(gal dar dirba) Kaune, Toyota servize, tad nagingas žmogus. Aš taip pat myliu daiktą, kuris man tarnauja ir stengiuosi išlaikyti jį kaip galima kokybiškesnį. Galios atžvilgiu 77KW nedaro stebuklų, tačiau tarnauja kaip priklauso. Ačiū Dievui, kad taip pat Kaune pas pažįstamus elektrikus nuvežiau žadama pirkti VW GOLF V 2.0 TDI, atrodė visapusiškai tvarkingas, o,kad visi purkštukai mirę buvo, to nepasakę, kai tiesa buvo į akis drėbta, tiesiog nusisuko ir išvažiavo (ši info tiems, kas ieško 2.0) pasitinkrinkit. Geri irgi varikliai, tačiau lepūs, reikia rinktis vieno velenėlio ir tikrai prižiūrėtus. 1.9 TDI 77kw. Taip aš pakėliau variklio galią, kadangi viską patikrinus, tai yra turbinos kompresiją, purkštukų darbą visos sąlygos leido tam, tad švelniai padidinta galia iki 98kw. Važiavimas pasikeitė, bet ne kardinaliai, tačiau į gerąją pusę. Per metus laiko, variklio darbas niekaip nepablogėjo, tuo pačiu ir tai, kas susiję su sankaba (viskas buvo tvarkoje). Ekonomiškas jis tikrai, o trauka nenuvilia. 1.9 savo vardą jau užsitarnavęs, kaip darbinis arkliukas. Nupirkus pasikeisti man nieko nereikėjo. Periodiškai keičiau tepalus ir filtrus. Po metų pakeičiau visus stabdžių diskus su kaladėlėmis(kainavo 100eur., pirkau su nuolaidomis,per pažįstamus, darbas taip pat) Važiuoklė, per 2 metus pakeičiau vieną traukę, daugiau nieko, net keista pagalvojus. Pravažiavau apie 40 tūkst. Daug yra mūsų rinkoje jų. Visokiausių, nepatingėti, nuvežti važiuoklę pasitikrinti. Aš rinkčiausi 1,9 TDI DSG automatine. Su pilna GTI apdaila, tai tik malonumo reikalas žinoma. Ir keturių durų. Jeigu renkatės 2.0 TDI 103KW, rinkitės 1 velenėlio ir būtinai tikrinkite pasijungę ant diagnostikos, purkštukų darba, turbinos slėgį. Nupirkus tokį, iškart keisčiau diržus/vandens pompą/teplaus/su tepalų siurblio ašelėmis ir filtrus visus. apie 500EUR investiciją iškart. Ekonomiškas ir paprastas automobilis, kuris turi tarnauti, VW tarnauja žmonėms, jeigu nėra kaip dažnai būna NUJOTI ir pridaryti nesamonių. Sekmės!
Pilnas atsiliepimas...
martynas | 2016-08-03
golf V GTI 2008 aparatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
praktiskas, kokybiskas, galingas, ekonomiskas, grazus, kultinis, patikimas, laiko kaina
kietas, truksta izoliacijos, kukli isvaizda (nezinau ar cia minusas)
sakyciau, kad sito modelio nelabai gali lyginti su golfais. nes nuo paprastu viskas skiriasi: tiek isvaizda tiek technine puse. vaziuokle standi, galbut kietesne uz 3bmw. stiprinta deze, stabdziai, viskas aukstesnes klases negu tokiu pat metu golfe. GTi nemegsta siauru gatviu, sviesoforu ir nelygiu keliu. sedynes turi gera sonini prilaikyma, vairas paprastas,odinis- medinio dizaino. salone kokybe gera. apskritai kaskart stebiesi, jog sedetum golfe. man patinka jo isvaizda. nors ir senas, bet atrodo vyriskai, sportiskai, energingai ir nenuobodziai. su laiku pripranti prie 149kw ir auto rodosi letas, nors taip nera. Praktiskas, nedidelis, vikrus miesto automobilis, kuris geriausiai jauciasi lygiuose uzmiescio keliuose. Aisku jis nera skirtas lenktynem, bet adrenalino pakanka. jo stichija 60-140km del savo puikaus valdomumo masina idealiai tinka nardymui kamsciuose. iki 40km dar "miega" (pirmas antras begis silpnoki, gan trumpi, bet nuo trecio jau sauna) virs 130 siek tiek suleteja, taciau nesunkiai ima 200 ir daugiau. bet miesto gatvemis to nereikia. variklis jau mates nemazai, virs 200t. ir visus juos atidirbes, tad labai normalu, jog megsta paryt tepalu. kazkur apie litra ant tukst. ypac mazeja tada, kai paspaudi. taciau trauka nedingusi, nedumina. uzeina kartais pulsuoja nestipriai apsukos(meistrai sako normalu, nors tokiai masinai reikia GTI zinovo, o ne paprasto servisisto) nuo 4000-5000aps pradeda svelniai murkti einami dalykai, padangos r 18,zvakes, kalades, tepalai, filtrai. vaziuokles tvarkimas nuo kelio dangos ir vairuotojo gebejimu. kebulas cinkuotas, rudziu nepastebejau. galinis valytuvas gal kazkiek apsinese(prasisuko varztas) nuverteja nedaug, sakyciau gal isvis jog nenuverteja. tai nera masinis automobilis. jis visais laikais buvo brangus. uz jo kaina galima nesunkiai isigyti verslo klases europini sedana ar koki 3bmw. Parduoti sunkiau, nes perka tik fanatai ir tie, kurie nenori daug isleisti ant kuro, nenori daznai remontuoti ir megsta paspausti. gyvesni, mazai bege variantai apskritai laiko gerai kainas. nes savininkai nusiperka juos ilgam, parduoti neskuba, nebent kas nors gerai pakratys kisene. laiko kaip antra savaitgaline masina. jautiesi tartum istojes i koki tai GTI kluba. kurio savininkai kazkuom tai yra isskirtiniai. megsti veja, neturi daug pinigu kurui, nenori daznai remontuot, nenori issisokti - sis auto skirtas tau. pasitikrink varikli, buna uzvaikytu daug. vaziuokle nebrangi. nepatiks parduosi arba atvirksciai - isimylesi
Pilnas atsiliepimas...
golfistas | 2016-04-19
2 l TDI 103 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus dizainas,gera garso aparatura orginali, greitas,manevringas
rudys ant arku
smagus automobilis,manevringas,greitas,turejau nuo 1iki dabartinio 5 guolio,tai ner ka lygint :-) ,aisku ir detaliu kainos skiresi :-)). patarimas pirkt su kuo daugiau privalumu iskart, uzdejau r-18 lietukus, kuro sanaudos tik truputy padidejo,o ne kaip visi sako litrais kyla:-)) ,per duobes nelakstykit,laiku prisiziurekit ir laikys vaziuokle ir visa kita.pacem tenka vaziuot ir zvirkeliais , bet viskas laiko kuo puikiausiai. maziau klausykit tu pavydaliu kurie daug sneka nesamoniu apie golfus, nes jie neyperka ju:)). PERKAT MASINA-ZINOKIT KAD REIKS IR TAISYT pas mane pagrindines bedos buvo su slangom ,praleidinejo tepalus,kuriu angaliai eina su aliuminiais angaliais jau, netaip kaip kitu modeliu iki 5-enktuko, kainos nuo17- 45 euru, generatorius pareina apie 250000 km,pas mane nuejo ties 266000. O seip pakolkas dar nieks neislindo. detales yperkamos, pries perkant pasidomekit kainas,jai neperbrangios tai bus puikus jum automobilis,pas mane cipuotas dar - tai super automobilis. o golfai greit tikrai nenuvertes,kainas laiko visada :-) y varikly neylysi, kaip loterija, sende vaziuoji,ryt jau gali taisyt ,kaip ir kiekviena masina.
Pilnas atsiliepimas...
Golfistas | 2016-02-21
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija
Garso izoliacija
Pirkau automobili Belgijoje su 190 000 rida. Per 2 gerus metus pravaziavau 60 000 lietuvoje ir kol kas labai dziaugiuosi siuo pirkiniu. Garso izoliacija silpnoka o visa kita gerai. Pirkes atlikau pilna serviza (tepalai filtrai pompa dirzai) reikejo keisti langu apipurskimo varikliuka( 12lt) ir taisyti galine vaziuokle(600lt). Nuo pat pirkimo girdejos sankabos smagracio barskejimas tai pavazinejus teko keisti (470euru komplektas). Siaip daznai gedimu nepasitaiko. Variklis patikimas ekonomiskas traukos pakanka tik kaip ir visi kiti 1.9 garsiai dirba Eksplotacija nebrangi. Dalys draudimas kuras kainuoja pigiai. Nuvertejimas nera didelis jeigu pats perki gera kaina Rekomenduociau ieskoti mazai begusio ir priziureto tada problemu nekils. Atkreipti demesi i sankaba nes tai ju liga
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt