Markės
1364 iš 1420
Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014
Volkswagen Golf Plus, 2003 - 2014
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.215% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 5
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014Volkswagen Golf Plus 2003 - 2014
Volkswagen Golf Plus yra paaukštinta Golf versija su kitokia priekine dalimi ir panašiu į vienatūrį kėbulu. Tai nedidelis vientaūris, tačiau mažesnis už mažiausią tikrą Volkswagen vienatūrį Touran. Visais kitais atžvilgiais automobilis yra identiškas populiariajam Golf. Kadangi senesnės kartos Golf buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba, kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Naujo Golf interjero medžiagas sunku būtų apibūdinti kaip nepriekaištingas, gali būti iš dalies dėl to, kad Golf nekonkuruotų su prabangesniu savo broliu Audi A3. Taigi naujas Golf tapo sportiškesnis, geriau valdomas kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - tolygų važiavimą, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2017-02-26
1,9tdi 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas,patogus vaziuoti
nera
... Vw mazai nuverteja Tikrai neblogas automobilis,jauciasi,kad tvirtai ir kokybiskai surestas,patinka aukstesne sedesena ir geras valdymas.Variklio galios pakanka,nebarskutis,tikrai rekomenduociau
Pilnas atsiliepimas...
Artiomas | 2014-11-11
Volkswagen Golf Plius 2.0 TDI 103kW 2007m.Mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, erdvus salonas, talpus, galingas(geras svorio ir galios santykis), lietaus daviklis, isvaizdus, yra atlenkiami staliukai sedintiems ant galines sedynes, audio garso sistema,
Variklio triuksmas salone, puodelio kavai laikiklio nebuvimas, kietoka pakaba, mechanines pavaru dezes trumpos pavaros
Automobiliukas linksmas, isvaizdus, nors man labiau patinka automobilio galas nei priekis. Priekis atrodo siek tiek priplotas.Volkwagenu inzinieriai gerai padirbejo, ir daugmaz gerai apgalvojo automobilio ergonomika. Daug lempuciu, dezuciu menknikiams susideti. Pagamintas grynai zmogui vazineti. Oro pasipriesinimo lygis zemas, todel vaziuojant dideliu greiciu nera pasaliniu garsu(svilpimo), tik variklis bjauriai klaksi ir tai girdisi salone nes nera garso izoliacijos tarp salono ir variklio. Veidrodeliai elipsiniai, todel apziuros kampai geri. Vienas patarimas norintiems pirkti si auto: pirkit automata. As nezinau kaip vaziuojasi automatu, bet mechanines pavaru dezes trumpos pavaros, todel reik daznai perjungineti pavaras(pavaru yra sesios). Mieste trumpos pavaros tiesiog tragedija. Minusiuka nedideli dedu originaliam muzikos grotuvui:nesuprantu kas sugalvojo deti i automobili lieciamu ekranu grotuva, vaziuojant automobiliu reik ziureti i kelia, o ne i grotuva, nes meniu toks nepatogus padarytas, kad reik tiksliai pataikyti pirstu i ekrana, kad pavyzdziui, perjungti i kita daina. Mano manymu tai yra nesaugu. Bet muzikos sistema skamba labai gerai, be subwooferio, o basus kala labai gerai. Pakaba lyg ir patvari. Kolkas ner prie ko prikibti. Variklis labai smagus. pirkom automobili 2014 sausi gariunuose, tai per beveik vienerius metus buvo sugedusi tik turbina. Zinoma, turbinos remontas ne is pigiuju, sumokejom 1500Lt, bet tai vienintelis rimtas gedimas. Perkant automobili neveike kondicionavimo sistema, tai nupirkus auksto spaudimo kondicionavimo sistemos davikli uz 150LT kondicionavimo sistema eme dirbti kaip bitute. Variklis labai smagus , lengvai issisuka, trauka puiki. 2014 sausi automobiliukas gariunuose kainavo 18500Lt, turbinos remontas 1500lt, auksto sapaudimo oro kondicionieriaus daviklis 150lt, priekinio ziminto lempute 20lt (7H)varta,na ir visos eksploatacines medziagos (tepalai, antifrizas, tepalo ir oro filtrai) bendroj sumoj apie 300-350lt. (kainos nurodytos tik detaliu, be turbinos viska keiciau pats). Automobilis kolkas nenuvertejes. Nezinau kaip vaziuojasi su automatu, bet ieskokit masina su automatine pavaru deze, maloniau bus vazineti.
Pilnas atsiliepimas...
Rėjus | 2013-02-28
1,9 tdi 77kw 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvė, ekonomiškumas, lengvas valdymas mieste.
Veidrodėlių keliamas triukšmas,bėgių svirtis galėtų jungtis smagiau.
Automobilį turime dar tik 3 mėnesius,taip kad tai tik pirmieji įspūdžiai.Surinkimo kokybė jaučiasi nebloga,salono plasmasės minkštos,pusiau veliūro salonas visada suteikia jaukumo ir šilumos,tiesa cd grotuvo mygtukai ir vėjelio grotelių chromo apdaila apsitrynę nuo devėjimo,durelių plasmasės taip pat nusidėvi greitai,atrodo kaip apkrmatytos,bet čia jau seniai žinoma vw problema.Sėdynės patogios,erdvės aplink vairuotoją išties labai daug,gale jos taip pat yra pakankamai,nors tiesa- gal šiek tiek mažiau vietos gale sėdinčių kojoms nei prieš tai turėtame 7 kartos penkiaduriame civic,erdvės pojūtį kompensuoja automobilio aukštos lubos.Įlipant taip pat jaučiamas patogumas dėl aukštų sėdynių ir lubų,vienatūrio privalumas.Šviesos ir lietaus davikliai praktiškai nereikalinga įranga už kurią derėtų mokėti papildomai mano nuomone.O štai pritamsėjantys veidrodėliai puikiai atlieka darba ir palengvina kelionę.Kiti mygtukai ir valdymas automobilyje yra patogus ir paprastas.Bagažinėje vietos pakankamai,turint omenyje kad tai kompaktinis automobilis.Nesiūlyčiau jo rinktis jei žadate kiekvieną dieną į jo bagažinę kilnoti vaiko vežimėlį. Kas nepatiko tai veidrodėlių skleidžiamas vėjo garsas važiuojant didesniu nei 100km/h greičiu.Nėra purvasaugių,todėl automobilio šonai greitai apsineša purvu(originalūs 300 lt). Važiuoklė ganėtinai standi,todėl blogu keliu nėra malonu važiuoti (lyginant su turimu pasatu).Bėgių jungimasis taip pat nėra labai švelnus/švarus,jungiant reikia pataikyti į tiksliai bėgiui skirtą vietą. Automobilis patogus mieste bei ekonomiškas užmiestyje.Kodėl ekonomiškas tik užmiestyje (4-4,5 l./100km),nes mieste jis "valgo" praktiškai kaip ir kiekvienas automobilis apie 7-8 litrus,todėl važinėjantiems tik mieste siūlyčiau pigesne eksplotacija ir kaina atsieinantį benzininį variantą.Naudojant autopilotą užmiestyje jis taip pat kuro gurkšnoja apie litru daugiau,vidutiniškai apie 5litrus,o važiuojant be jo iki 100 km/h greičiu borto kompiuteris nerodo nė 4 litrų kuro sanaudų.Nors tai ir 1,9,bet nekokybišką kurą jis atskiria labai puikiai,padidėja variklio garsas,sumažėja trauka,dar žinant ir brangias purkštukų kainas manau toks taupymas ne išeitis.77kw- traukos tikrai pakanka ir įsibėgėjant ir lenkiant,juolab kad tai mažas šeimyninis automobilis o ne sportinis bolidas. Keisti tik tepalas 150lt,kuro filtras 90lt,oro filtras 30lt,salono filtras 80lt.Automobilio kilometražas 170k,tad didesnių darbų dar tikiuosi nereikės kurį laiką,žinant kat TUV šis automobilis jau beveik 10 metų nekrenta iš pirmojo dešimtuko.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2012-10-13
Praktiškas, komfortiškas ir talpus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, patvarus
Kol kas neatskleidė
Kadangi galinės sėdynės stumdomos, tai leidžia nesunkiai keisti automobilio bagažinės tūrį priklausomai nuo situacijos. Vietos gale su atitrauktomis sėdynėmis daugiau negu reikia. Kadangi automobilis nėra žemas, tai suteikia didelės erdvės pojūtį viduje. Automobilyje netrūksta daiktadėžių, įvairių stalčiukų, laikiklių ir pan. Važiuojant net ir žvirkeliu nesigirdi jokio barškėjimo, viskas stabilu, apgalvota, nieko nėra nereikalingo. Važiuojant didesniu nei 100km/h greičiu salone jaučiamas nedidelis garsas nuo veidrodėlių. Variklis 1.9 TDI PD. Ekonomiškas, nusiskundimų neturiu. Važinėju pusmetį, nuvažiavau apie 8000 km, gedimų neturėjau. Kuro vid. sąnaudos apie 5.4 l/100km. Per pusmetį beveik nieko kaina nepasikeitė, ko gero savo kainą laikantis automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Lijana ir Tadas | 2009-02-23
Labai geras pasirinkimas nedidelei seimai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras 1.4 litro benzininis variklis – ekonomiskas ir galingas. Gana solidus interjeras, kuris skiriasi nuo parasto golf, malonus liesti, minkstas plastikas, grazus preitaisu apsvietimas. Automobilis labai patogus mieste, gana talpus. Geras pasirinki
Tikrai nesportiskas automobilis, linkes siek tiek siubuoti prie didesniu greiciu. Ne pats tikslausias pavaru jungimas, nera labai komfortiskas auotomobilis. Taciau visi trukumai labai nezenklus.
Visu pirma ar tai golfas? Is isores jis stipriai skiriasi, interjeras taip pat skiriasi. Sakyciau tai nera golfas. Automobilis labiau vienaturis. Patikekit tai tikrai patogu. Vazineti mieste akivaizdziai saugiau ir patogiau, nes kelias matomas kaip ant delno. Be to jame tikrai gerai jauciasi ir dideli keleiviai. Tiesa bagazo skyrius yra praktiskai toks pat kaip ir paprastame golfe. Taciau vietos ir cia pakankamai. Tiesa automobilis negali pakeisti tarkim Passat. Atsisedus – viskas iprasta, jauciasi, kad tai vokiskas automobilis. Priekine panele gana idomi (manau idomesne nei pas golf), medziagos malonios liesti, tikrai visa galva geresnes nei pas visus kitus konkurentus, apsvietimas labai solidus. Labai smagus posukiu svirteliu valdymas – vos jas prilietus galima ijungti posukio signala trumpam laikui. Begiai jungiasi neblogai, taciau galetu buti ir geriau. Sedynes tokios pacios kaip ir senesniuose modeliuose. Gan patogios, taciau neipatingos. Taciau cia tokia bendra VW automobiliu beda. Automobilis aukstas todel tikrai nesportinis, neverta jo stipriai spausti posukiuose. Taciau pakaba veikia neblogai, patikimai, taciau nesportiskai, o ir pakabos darbas girdimas. Cia duodu vidutinius ivertinimus. Dabar apie didziausia Golf Plus pliusa – varikli. Pas mane 1.4 turbo variantas su 140 ag galia. Labai labai geras motoras – nedidukas, todel ekonomiskas. Uzmiestyje ima apie 6 litrus, gal net dar maziau. Be to, kadangi greiciu deze 6 pavaru, todel galima pigiai vaziuoti prie gan didelio greicio – 120km/h. Kitas pliusas – variklis labai dinamiskas, jo pilnai pakanka lenkiant prie bet kokiu greiciu, todel nereikia rizikuoti. Tai labai geras variklis savyje turintis galios ir ekonomiskumo kompromisa. Na pirkau nauja automobili, todel kol kas visiskai nieko neteko remontuoti. Kiek zinau automobilis neturi jokiu silpnu vietu, net ir pakaba puikiai atlaiko Lietuviskus kelius. Tikrai nebus brangus islaikyti. Perkant golf belieka isitikinti, kad jis nebuvo rimtai dauztas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai