Markės
1370 iš 1388
Volvo S60 2000 - 2009
Volvo S60, 2000 - 2009
536Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 36
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 97% Ne 3%
Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009Volvo S60 2000 - 2009
S60 modelis galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į neseniai pasirodžiusį S80. Pats Volvo šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio demonstruotos dizaino linijos. Automobilis gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija derinama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir 4C pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3".
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs  217.4 km/h greitį.

S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi  ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 36
2017-04-01
2002 2,4 D5 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija, trauka, saugumo savijauta
Moraliskai ir visaip kaip pasenusi masina, genda daznai
Turiu masina jau 4 metus. Per ta laika pakeista: variklis, deze, variklio pagalves, purkstukai, turbina du kartus, visi amortikai, ir daug vaziuokles daliu. Vaziuoja masina maloniai, minkstai, traukia gerai. Visuj vietos mazai, ber kai isedi jausmas kaip tanke, durys storos, jautiesi saugiai, apdaila labai kokybiska ir maloni. Remontas tikrai nepigus, detales brangios. Pirk pasata bl :)
DK | 2017-02-01
#VOLVO S60 2.5T BENZINAS/DUJOS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Šio automobilio, puikus variklis, maloni trauka. Kokybiška vidaus apdaila. Gera garso izoliacija. Pakankamai minkštas ir patogus.
Mažas vairo susukamumas (Priprantama). Mažai vietos keleiviams gale (Tiesiog nevežioti :) ).
Automobilis parvarytas iš Amerikos prieš 9 metus į Lietuvą. Esu antras savininkas. Nebuvo muštas, brėžti šonai. Rida, tikėkit arba ne. 91000km. tikra. Reta yra rasti tokį automobili su tokia rida, o tai daug ką pasako. Prieš dvejus metus įdėtos KME IV kartos dujos. Komplektacija tikrai maloni, beveik galima būtų vadinti pilna, apart tai, kad nėra šildomų sėdynių ir navigacijos (man tai asmeniškai ne problema). Šviesi/kreminė oda, su rudo medžio apdaila. Paprasta, išlaikyta ir gražu (tik vairuotojo sėdynės šonas šiek tiek įdrėkstas, kiek teko kalbėtis su kitais, tai dažnas Volvo automobiliuose pasitaikantis dalykas). Vietoje gamyklinės magnetolos įdėta Kenwood (TOUCHSREEN) su usb/aux, tad tikrai malonus priedas. Garso apratūra gera, PREMIUM Volvo komplektacija, net nustebau, kad taip gerai skamba. Bendrai apie automobilį, jis visada buvo prižiūrimas laiku. Kėbulas, neturėjo nei vieno įbrėžimo(buvęs savininkas laikė daug laiko garaže, bei puoselėjo per metus kartą nupoliruoti kėbulą (tai duodą daug). Spalva žalsva, tokia netradicinė, bet ir ne žalia, pereinanti per smėlio ir geltoną. Garso izoliacija automobilio tikrai puiki. Surinkimo kokybė salono taip pat puiki. Vietos atžvilgiu, taip, priekyje yra užtektinai, bet vat jau galia SVEČIAMS, jos ne per daugiausia. Bagažinė taip pat pakankamai erdvi, kaip tokio dydžio automobiliui. Automobilis ir ne kietas, bet ir ne per minkštas, viduriukas sakyčiau. Šiek tiek žemas automobilis, tad parkuojantis kartais trigdis priekinis bamperis, nes gali kabinti, arba lipant ant, kad ir neaukšto bortelio. Vairas gana kietas, bet pripratus tai ne trigdis. Bėda, mažas susukamumo kampas ir pastovus bružinimas į Variklis 2.5T 154kw. Bezinas/Dujos. Galios man asmeniškai per akis, kai yra tik priekis varomas. Tiek dujomis, tiek benzinu trauka puiki. Automatinė pavarų dėžė dirba puikiai. Bėgiai jungiasi sklandžiai, tad važiavimas malonus. Draugauja su dujomis jis puikiai. Manau kai daiktas yra prižiūrimas jokiu problemų su juo nekyla. Sąnaudos benzinu mišrios apie 11/12l, dujomis aštriau važiuojant 15/17l, ramiai nuo 12/14l. Man tai atrodo skaičiai tikrai normalūs. Daugiau net neturiu ką aprašyti. Kadangi pakolas neteko nieko nupirkus dar tvarkyti/keisti, tad neturiu net kuo pasidalinti. Kiek domėjausi, kainos nėra didelės einamųjų dalių. Viskas pagal galimybes. Pirkti FACELIFT modelį. Nuo 2005/2006. Skirti laiko paieškoms. Skirti truputi lėšų pasitikrinimams. Savo metų ir kokybės automobilis. Sekmės!
Aistis | 2017-01-17
S60 pervertintas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras 2.5t variklis, puikus ilgose distancijose priekiniams keleiviams. Gera antikorozine danga. Gera garso aparatura
Milziniskas apsisukimo kampas, mazai vietos gale, kietoka pakaba kaip tokiam automoviliui kuris posukiams tiesiog nesutvertas
Nesupraskit neteisingai, automobilis tikrai neblogas, BET. Jis neturi indetiteto, pakaba neminksta panasiai kaip BMW taciau valdymas prastesnis nei MB. Galios Pilnai pakanka nes pas mane 2.5T su dujomis AWD. Vietos gale nera, ypac uz vairuotojo, nes pvz kai as sedziu (ugis 186) vietos uz manes tiesiog nera. Eksplotacija tikrai brangesne nei VW, bet mazesne nei bmw ar kitu premium klases analogu. Valdymo konsole labai patogi, garso aparatura irgi gera, taciau jei ziurint i konsoles dizaina, tai kaip 2005metu yra baisi,nepalyginsi su E klase ar bmw 5 su kuriais sis volvo ir konkuruoja . Kuro sanaudos ziema- 16-17duju mieste vasara i 15 itilpdavau laisvai; vid 13-14duju uzmiesti ant 130km vaziuojant 10 duju, vazuojant ant 100 8-9 duju. Siap pagal mano mechanika sie benzininiai 5 cilindru varikliai labai gerai draugauja su dujomis ir yra patikimi. Problemu iskirtiniu kolkas nebuvo tik eksplotaciniai tvarkymai. Apibendrinus tai automobilis be indetiteto, taciau savo darba nuo tasko a iki b padarantis. 2.5t geras variklis su dujomis, patikimas. AWD sistema yra pasivi, tad jei nereikia suka tik prieki, tik atsiradus prasukimui isijungia galiniai. Venkite automatiniu deziu pagamintuose automobiliuose iki 2005m. Nuvertejimas kaip ir visu masinu, neisvengsi jo. Eksplotacija brangoka, tad nepirkit is paskutiniu pinigu. Vezkit i servisa, nepagailekit 35eu.
Justas | 2017-01-05
Volvo s60 Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas,Konfortas
Neturi
Mašina turiu jau porą metų. Įžvelgiu vien pliusus,visiškai nesigailiu įsigyjęs šį modelį. Labiausiai patinka tai,kad viskas ko norėjau yra šioje mašinoje . Konfortas,Greitis,Malonus važiavimas. Gale galetu buti daugiau vietos.Bagažinė ganėtinai didele.Visi skundžiasi ,kad Volvo detalės labai brangios,aš nesutikčiau su tuo,detales ganetinai normaliom kainom parsiduoda. Kas mane labiausiai sužavėjo jok kuro sanaudos palyginus su tokia kubatura yra tiesiog juokingos:) Mieste važineju ganetinai tvarkingai, tad laisvai telpu į 7l/100km ,už miesto 5,5l/100km . Mašina išsiskiria savo dizaino linijomis,ir išties solidi atrodo žiurint i ja. Apie remonta,remontas ne milijonus kainuoja,pataisus,ir investavus i šia mašina tikrai nebus gaila ne vieno euro:) Rekomenduoju pirkti D5 2,4
lomas | 2016-11-10
Volvo S60 2.4 125KW benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, visai minksta, patogios sedynes
Didokas nuvertejimas, barskancios duru apdailos, apsisukimo spindulys didelis, gremezdiska, nemanevringa
Bendra nuomone tokia: viduj sedint, bei vaziuojant atrodo gremezdiskas daiktas, sunku apsisukt, labai didelis apsisukimo spindulys, reikia labai jausti atstumus, kad nenubraukti kur nors. Sedines pakankamai patogios, slykstus sildomu sedyniu jausmas, atrodo lyg su elektra krecia. Labai nekokybiskos duru apdailos, kadangi jos susideda is poros elementu t.y. vidurine dalis yra priklijuota, ja galima atlupus pakeisti, tad stipriau atidarinejant durus ta apdaila tiesiog iluzta i duris, tos pacios apdailos karts nuo karto megzta pabarsket vaziuojant. Bagazine ne per didziausia, bet butiniausi daiktai sutilps, kaip ir pora ar net keli bulviu maisai. Kadangi sis auto buvo benzininis su 125kw, trauka visai nebloga, bet smarkiai spaudziant kuro rodykle krisdavo zemyn sparciai, mieste neekonomiskas auto butu, nebent vazinet 70% uzmiesti o likusius mieste, taciau galima stayt dujas ir bedu nematyt, bet neesme kiek ji ryjo. Auto buvo pirktas Lietuvoj 2000 metais kaip ir pagamintas, imones, nedamustas buvo, pakankamai tvarkingas, pralekes apie ~450000, per ta liake buvo perinkinetas variklis, buvo perkaites. Kaip ir minesiu kitoje skiltyje, jog sio auto nuvertejimas yra didokas. Kadangi si auto galeciau palygnti su Renault Laguna II 1.8, jie praktiskai identiski komfortu, bei patvarumu, gal Volvo truputi minksciau vaziavo, bet tai kad buvo su R15 padangos balioninem, o Laguna su R17 zemo profilio, tad skirtumas gal net vienas, traku aisku skirtinga, nes kur pas viena 125kw o pas kita 88kw. Kadangi Laguna ekonomiskesne teko pasilikti ja, o Volvas tegul verteja pas kita seimininka. Gal kada ateiti jei imti Volvo tai turbut su dujom, arba su Turbo arba R modeliuka. Ir viso sio auto verdiktas, jog jos vardas kainuoja nemazai, taciau jis tiek nevertas... Eksploatacija, nera gan brangi, dar priklausomai nuo detaliu patvarumo ir prekinio zenklo. Nuvertejimas didelis, pirktas pigiausias Autogide uz mazdaug ~2500Eur, su tam tikrais kebulo trukumais, taciau sutvarkius, auto atrode lyg naujas, taciau po ne pilnu metu parduotas vos vos uz 1200Eur, ne del to kad jai kazkas buvo ar baisiai atrode, viskas idealiai veike ir atrode, tiesiog tu Volvu pilna ant kiekvieno kampo ir paklausa ju mazeja ir nuverteja. Investavimas i tokia auto butu nuostolingas, nebent i koki vienetini Volvo S60 R modeli. Pirkit kuo pigesni, kad nebutu daug nuvertejimo ir asaru :D
Konstantinas | 2016-11-04
Ispudingas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+ solidumas + patvarumas + dizainas + garso sistema (premium pati auksciausios klases dar neteko kazko panasaus masinoj girdeti) + saugumas + dyzelinis variklis labai smagiai vaziuoja. Net keista jog ten dyzelis.
- nera labai minskta. Ji standi. Turbut reikia sesti i s80 jei norit plaukti kelyje. - gale mazokai vietos jei priekyje sedi aukstas zmogus - kabliukas striukei pasikabint tik ant vienos sedynes
Geriausias automobilis kokį esu turėjes per 12 metų. O pakeites aš jų turbūt 8-9. Labai gražus dizainas. Solidus. Viduj jauties kaip namie ant fotelio isitaises. Gal s60 atsilieka nuo kitu su visokiais kompiuteriai ir dideliais ekranais, bes mašina ištikima kaip šuo. Buvo nupirkta su smulkiais defektais. Patvarumas nerealus !!! Buvo apturėta 10 000km kelionė po europą. Jokio sutrikimo ar gedimo kelionėj. O mašinai jau 12 metų !!! Toks vaizdas suges kazkas jei pats speceliai sulauzysi. Labai gera trauka. Atrodo nėra galingas, bet labai smagiai vaziuoja. gal del to ,kad greitai turbina reguoja. Nusipirkes sita mašina nebezinau kas yra remontas. Net autoservisu adresus baigiu pamirst. Tepalus, filtrus pasikeičiu pats. Daugiau neteko ką remontuot. Antra tech. apziura nuo pirkimo praejau be trukumu ir remontu. Nepirkit lauzo
Andrius | 2016-11-02
S60 D5 120kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, patvarumas, dyzelinių variklių trauka, standus ir kietas kėbulas
Kaikurios salono medžiagos galėtų būt kokybiškesnės, apsisukimo spindulys, vyresniem žmonėm sudėtinga išlipti.
Turiu jau 4 metus - 60 000km. Nereikalauja praktiškai jokio remonto. Buvo nupirktas su kiauru oro aušintuvu - interkūleriu. Pakeičiau naudotu - vienintelis rimtesnis remontas. Nuo pirkimo buvo pakeisti priekinių šakių sailent blokai. Litais kainavo apie 150lt. Pakeistos stabilizatorių traukės po 25-35lt. Reikėjo keturių. Buvo sulužęs degalų bako dangtelio lankstas - 15lt. Mašina skirta tinginiams. Jei tikitės kas mėnėsį susidurt su kažkokiu gedimu ar sugest kažkur kelionės viduryje, tai ši mašina ne jums :) Varikliai dyzeliniai galingi, pakankamai ekonomiški ir patvarūs. Kaikurios salonos medžiagos galėtų būt geresnės kokybės. Aišku jeigu nusipirksit lavonėlį patį pigiausią, tai tarnaus kaip kaip prancūziųkas kibiriukas, nes bus visas apleistas ir remontuotas neaišku kokiom dalym ir turbūt su rida arti puse milijono. Sanaudos nėra jau pačios mažiausios, bet tikrai mažos. 6.5 litro - 100km mišriu rėžimu. Jeigu labai smagiai važinėjant, tai gali ir iki 7.5 pakilt. 120kW atrodo nedaug, bet trauka įspūdinga. Visai nesijaučia turbinos vėlavimo. Išlaidos remontui minimalios. Nėra kažkokių ligų. Ant dyzelinių variklių silpna vieta tarpinis oro aušintuvas- interkūleris. Sustreikavus turbinos valdymui - jis sugadinimas - atsiranda skylė. Reikia keist. Bet retai kam pasitaiko tokia problema. O daugiau ką remontuot tenka man ir pažįstamiem savininkams s60, tai važiuoklės stabilizatoriaus traukės po 10-15eurų. Mūsų keliais jas reik keist kas 20-30 000 km. Dar esu keitęs priekinių šakių sailent blokus - 150lt. Nupirkta mašina jau buvo su šia problema. Toliau išlaidos tik kurui ir tepalams. Tiesa, alyvos reikia 6,5l ir 0w30 klampumo - pilnai sintetinės. Čia minusiukas, nes tokia alyva yra brangesnė už kitas. Nuvertėjimas mažas. Nusipirkus mašiną su mažomis problemomis ar gedimais, juos sutaisius po metų ar dviejų s60 galima parduot beveik už tą pačia kainą už kurią buvo nupirkta. Tikrinti smagračio būklę - kaip ir kiekvienam šiuolaikiniam dyzeliui. Barškesys iš po kairės pusės priekinio rato rodo apie smagračio susidevėjimą ir apie 500-600eurų išlaidas. Patikrinti visą elektroniką viduje. Jei kažkas neveikia - poto brangu ar sudėtinga viską atsatyti, nes šie modeliai "nedraugauja" su elektronikos blokais iš kitų mašinų ( nebent naudojama detalė tų pačių metų iš donorinės mašinos) - juos reikia "pririšinėti". O tas kainuoja nemažai. Todėl perkant įsitikinti, kad viskas veikia puikiai ir tada problemų ateityje nebus. Elektronika savaime negenda beveik - nebent buvo autoįvykis ar nekokybiškas remontas.
Martynas | 2016-09-19
Volvo S60 2T 132KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, minksta, salono kokybe, vaziuokle stipri, nelepus motoras, nerudija, gera trauka
Pasukamumas, detaliu kainos, neaiskus barskesiai
Tikrai patogus, ekonomiškas pagal toki varikli, komfortu nesiskundziu, minkstas, sedyniu patogumas pasakiškas iki siol neradau patogesniu sedyniu, net neturiu su kuo palygint. Salono surinkimo kokybe taip pat nebloga niekas nenusitryne, taciau salone vis berskesiu atsiranda. Per tris metus eksplotacijos turejau smulkiu bedu, bet manau kiekvienai masinai ju atsiranda. Su vaziuokle per 3m neturejau bedu, tad vaziuokle tikrai patikma. Zodziu pasikeisdavau padangas, tepalus, filtrus ir vaziuodavau. Duju sanaudos vilniuje 13l/100km as skaitau kai masina su tiek kw tikrai nedideles. Varikliu esu labai patenkintas. 2T 132kw traukos man uztenka, apsilenkti problemu nera. Gamintojas rekomenduoja 0w30 tepala, tačiau man jis isdega nes labai skystas (nuo varkli darbo yra mikro tarpeliai nes automobilis ne naujas) tai pilu 10w40, kadangi variklis turbininis turbai del to gal nelabai, bet jau 3metus vazineju dar kaip ir viskas tvarkoj. Is variklio puses nieko netvrkiau, tepalus keociau ir vazevau, zodziu nelepus. Detales nera pigios tacia taciau suremontuoji ir pamirsti Smagrati tikrint (ismynus puse sankabos jei nesidauzo viskas ok) turba ar pucia, vairo kalonke ar neleidzia
Tautvydas | 2016-07-09
Volvo S60 D5 120kW mechaninė greičių dėžė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patogus, gera komplektacija, išvaizdus, galingas.
Didelis apsisukimo lankas, bagažinės dangtis atsidaro nedaug, reiklus priežiūrai.
Sveiki, taigi noriu parašyti asmeninę nuomonę apie Volvo S60 automobilį. Šią mašiną nusipirkau šių metų balandžio mėnesį ir tikrai pataikiau tiesiai į dešimtuką. Kodėl? visų pirma, todėl, kad tai skandinaviško stiliaus pavyzdys, palyginti su Audi A4 šis auto yra kur kas gražesnis. Antroji priežastis - 5 cilindrai ir kilovatai bei ekonomija. Tikrai šis variklis yra vertas pagyrimo dėl savo galios, ekonomijos ir dinaminių savybiu, bet, be abejo, šis automobilis turi ir savo charakteristiką - priežiūra. Variklis turi būti aptarnaujamas laiku, tiek alyva, tiek kiti skysčiai turi būti keičiami laiku, nes turbina yra jautri alyvos trūkumui ir pats "Common Rail" variklis yra reiklus kuro kokybei, bet aš Jums pažadu, kad tinkamas prižiūrimas auto nekels Jums problemų, tiesiog reikia šiek tiek daugiau investuoti į šį auto. Šiaip esu patenkintas komplektacija, vidaus medžiagų kokybe ir sėdynėmis. Odinės sėdynes yra ypatingai komfortiškos ir patogios. Mano auto nuvažiavęs 293 000km ir jokių nusidėvėjimų ženklų nematyti, o tai daug pasako, jog auto yra labai kokybiškas. Iš tikrųjų, šis Volvo yra labai labai geras auto tiems žmonės, kurie vertina saugumą, komfortą ir galią bei ekonomiją. Deje, bet ir remontas šių automobilių gali būti brangus, ypač dyzelinių variklių. Aukšto slėgio kuro siurblių, purkštukų bei turbinos, bet nuo to nepabėgsi, nieko amžino nėra, todėl reikia susitaikyti su tuo, jog automobilis vis tiek turės būti remontuojamas. O šiaip šį automobilį rekomenduoju visiems, kurie nori išskirti ir yra atsibodę vokiški konkurentai (Audi A4/A6, Mercdes-Benz C klasė).
Volvo s60 2.4 t5 | 2016-05-08
Naujasis Lietuvos Pasatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patogumas, saugumas. Jaučiasi prabanga ir surinkimo kokybė. Lengva keliauti ilgus atstumus.
Gan brangūs eksplotacijos kąštai, sukimo spindulys tragiškas, bagažinė netalpi, gale dideli vyrai neišsedės ilgai.
Turim benziną su dujom 2.4 T5. Pirkom parvežtą iš Vokietijos, vieno savininko, buvo pralėkęs 220 berods. Su idealia pakaba - matosi kad važinėta ant stiklinių Vokietijos autobanų.. :) Įspūdis labai geras - patogumas didžiulis, sedynės ergonomiškos patogu važiuoti ilgus atstumus. Kaip tokių metų mašinai, dar vis visa elektronika veikia be priekaištų. Variklis traukia pakankamai, bet nepalyginsi su tiesioginiais vokiečių konkurentais. Bet asmeniškai man pakanka. 5 cilindrai gražiai skamba prie aukštų apsukų, atrodo kad su v6 važiuoji. Bet tikrai užtenka galios ir aplenkt ir nuo 50 iki 100 greitai pajudėti. Volvo ligos (kiek susidūriau) tai lamdba zondas užia ir kilnoja apsukas, patarė nelysti kol visiškai nesuges. Kitas veikėjas sakė, kad čia oro sklendė (gal čia tas pats?), bet vėlgi, kol neturi didelės įtakos važiavimui - nelysiu. Ypač mašina 'alsuoja' po pastovaus didelio greičio laikymo (pvz po Vilnius-Klaipeda) Dar viena problema yra cilindrų (arba vožutvų, nepamenu) tarpinių nusidevėjimas. Deja nekeičiau. Todėl nežinau kiek galėtų kainuoti.. po ilgų važiavimų išlipęs užuodi pasvilusį tepalą. Vėlgi, kaip su visomis problemomis - nelendi kol važiuoja, nes laabai jau daug su ta volvo kainuoja... :) O apskritai su dujomis gražiai bendrauja, kas dėsit tai žinokit kad kaina kaip.v6, nes 5 cilindrai. Dėkit brangiau patikrintą įrangą, kad po to nesigailėtumėt. Per metus važnėjimo su dujomis nepastebėjau jokios įtakos. Nepamirškit pravažiuot su aukštom apsukom ant benzo kartas nuo karto,.kad pradegintumėt prikepusias dunų atliekas. Nuvertėjimas tai automatinis, kai įdedi dujas, tai jau turit būt užtikrinti, kad mašina gera ir važiuosit iki kol atsipirks. Eksplotacija kol kas nebrangiai, tačiau kiekviena sugedusi detalė atsieina brangiai. Katinas ant kelio man išmušė priešrūkinį žibintą, tai visos fyškės kaina buvo.50eu plius darbas. Dar viena volvo liga - panelės elektronika. Vasaros metu pradėjo mirksėti kaip kalėdų eglutė. Pasirodo, plošktės procesorius gavęs pastovaus karščio pareina ir pradeda daryti nesąmonės. Perlituoti naują - 70 eur, pakeisti diodus dar plius 30. Na ir didžiausi kaštai ateina su važiuoklė ir greičių dėže. Jei kas nors suges tai melskites, kad būtų šrote iš anglų parvežtos mašinos detalių... mano sankaba jau ant galo ir pradėjau klausinėti,.kiek.kainuos. gavau atgal.kainas nuo 800 iki 1200 eur. Prijunkit prie kompo pažiūrėt ar nešokinėja lamdba zondas, pakelkit patikrinkit pakabą. Pasukinėkit vairą pirmyn atgal ar sunkiai nesisuka ir ar nėra garsų.
 
1234
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
   XC60
  Visureigiai    XC90XC90
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO