Markės
1396 iš 1411
Volvo S80 1998 - 2006
Volvo S80, 1998 - 2006
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 21
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volvo S80 1998 - 2006Volvo S80 1998 - 2006Volvo S80 1998 - 2006Volvo S80 1998 - 2006Volvo S80 1998 - 2006Volvo S80 1998 - 2006Volvo S80 1998 - 2006
Volvo S80 yra Volvo gamos flagmanas pradėtas gaminti 1998 metais ir pakeitė galiniais ratais varomą kampuotą Volvo 960/S90 sedaną. Skirtingai nuo beveik visų kitų Volvo modelių pirmos kartos S80 neturėjo automobilio su universalo versija. Tai vienas pirmųjų Volvo kuris apleido konservatyvų kampuotą dizainą, vietoj jo S80 dizainas yra švelnesnių, lenktų linijų su siaurėjimu galinėje dalyje ir būdingais pakopiniais galiniais žibintais vėliau įvestais S60 ir S40 sedanams. S80 5 metus turėjo vieno saugiausių automobilių pasaulyje titulą. Automobilis pasižymi 6 cilindrų linijiniu varikliu montuojamu skersai. Tokiam varikliui naudojama itin kompaktiška mechaninė pavarų dėžė. S80 reikia pagirti už erdvų interjerą, puikią surinkimo kokybę, gausią įrangą. Trūkumai – kiek prastokas galinis matomumas ir didokos remonto kainos.
Šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis turintis integruotą mobilųjį telefoną su laisvų rankų įranga.

Volvo kompanija teigė, kad šis S80 yra pirmasis automobilis pasaulyje turintis 6 cilindrų eilėje variklį sumontuotą ne išilgai, o skersai.

Taip pat, šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis su specialia specifikacija, kurioje buvo pažymėtos interjere naudojamų medžiagų alerginės savybės, bei detalizuotas automobilio gyvavimo ciklas nuo gamybos pradžios iki automobilio išardymo.

Šios kartos S80 net penkis metus turėjo vieną geriausių saugumo testų įvertinimų pasaulyje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 21
2017-02-22
s80 d5 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas, komfortiskas, galingas, ekonomiskas
pasukamumas, sedyniu soninis prilaikymas prastas
automobili turiu metus laiko, tikrai malonus auto, malonu vaziuoti, komfortiskas, galingas variklis, 120kw, nors as dar cipavau, tai gavosi kazkur apie 145kw, vaziuojant autostrada, prisivijus masina nereikia sukt galvos ar iseis aplenkti, spustelejai ir iskart lipdo prie sedynes :), pas mane automatas, turejau bedu su juo, bet suremontavus veikia liuks, kai ieskojau automobilio, kiek pastebejau, pas kuriuos sviesus salonas, sedynes sutrukineja oda ir nelabai graziai atrodo, pas mane juodas salonas, tai sio trukumo nera, seip kas liecia sedynes, tai bent jau man pries tai tureto 850 sedynes buvo geresnes, sitam modeli silpnas soninis prilaikymas, tai greiciau ivaziuojant i didesni pusuki kazkaip kunas nori nuslinkt nuo sedynes, dar is trukumu tai nelabai manevringas, pasukamumas mazas, aikstelese sunkiau prisiparkuot, bet kai ipranti, sio trukumo nejauti :D, bet aplamai paemus tai automobilis labai puikus, tai jau trecias mano volvo tvarkiau automatine deze, tai silpna ir brangi siu modeliu vieta, kapitalinis dezes remontas kainavo 1200e, bet dabar vaziuoja be problemu, o seip nemanau kad remonto kainos didesnes uz eilini automobili, seip kolkas apart dezes tik eksplotacines islaidos patikrinkit pries pirkdami automatine deze, nes tai isties brangus daiktas remontuoti, o seip tai kaip ir visom masinom
Pilnas atsiliepimas...
Andrejus | 2016-06-11
Geras patogus nebrangus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, patogus, Nebrangus
Droselinės sklendės padetiės daviklis ( iki 2001m ) sunku apsisukti siauresnėje gatvelėje
Sveiki! Na sumaniau ir aš parašyti atsiliepimą apie savo S80. Automobilis tikrai gražus ir nebrangus. Eksplotacijos kąštai tikrai nesikandžioja tačiau reikia atkreipti dėmesį į kai kuriuos aspektus. Patarčiau perkančiam imti kuo geresnės komplektacijos nes tai prideda komforto kurio ir taip netrūksta šiam verslo klasės sedanui. Važiuoklė yra paprasta, nėra kam lūžti. Po šio automobilio imsiu tik Volvo Maniškis 2.0 T5 166kw benzinas/dujos. Variklis puikiai bendrauja su 4 kartos dujomis. Jeigu perkant benzinine Volvo iki 2001 m. matote, kad pradeda šokinėti apsukos reiškias pradeda gesti droselinės sklendes padėties daviklis. Bėda sutvarkoma Kaune pas Volvos meistrus. Apibėgiojau visus Vilniaus šrotus tačiau niekur neradau ,,Magnet marelli" droselinės sklendės. Eksplotacija nėra brangi. Galiniai st diskai 35 Eur. Stabdžių trinkelės 20 Eur. Droselinės sklendės daviklio remontas 350 Eur. Patikrinti ar nešokinėja apsukos. Neimti užvaikytos
Pilnas atsiliepimas...
Kęstutis | 2016-04-22
Volvo S80 2.0T
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas limuzinas, mažos kūro sanaudos, patikimas.
Kol kas nematau.
Nusipirkau Volvo S80 2 ltr. benzininiu varikliu, esu labai patenkintas, įsidėjau dujas ir važiuoju pigiau nei su kokiu dyzeliu. Variklis galingas net 180 AJ, traukia kaip žvėriukas ypač tada kai įsijungia turbina. Automatas 5 pavarų, jokių problemu neturėjau, tepalus pakeičiau ir toliau važiuoju. Buvo problemėlė su variklio bangavimu, bet išvaliau laisvų apsukų droselį ir pamiršau. Yra problemėlė su kėbulu, rudelės kai kur, čia pasistengė senasis šeimininkas, laikydavo mašina šildomame garaže, o žiema tai peilis kėbului. Na aš jau 2 metus su ja važinėju ir esu labai patenkintas. Labai komfortiškas ir nereikalaujantis daug išlaidų automobilis, taip pat palyginti ir ekonomiškas su tokiu varikliu. Variklis 2 ltr. 5 cilindrų 20 vožtuvų, galingumas 180 AJ, Palyginti galią ir kuro sanaudas tai ekonomiškas varikliukas. Tuo labiau , kad važinėju su dujomis. Per keletą metų jokiu problemu neturėjau, tik laiku keičiau tepalus. Eksploatacijos kainos pelyginti nedidelės, tik kai nusipirkau teko investuoti 1500 lt, kadangi reikėjo pakeisti priekinius amortizatorius, atraminius guolius, salenblokus. Bet kadangi pirkau mašina mažesne nei rinkos kaina, tai buvau numates remonto išlaidas. Daugiau per tuos kelis metus kol važinėju neturėjau didelių išlaidų, apart tepalų, filtrų, kaladėlių keitimo. Pažiūrėjus rinkos kainas, jei parduočiau dabar šį automobilį, praktiškai atgaučiau savo investuotus pinigus, tai manau per keletą metų mašinukas kaip ir neprarado savo vertės. Perkant pažiūrėkita kėbulą, nors kiek žinau švedai jas kaip ir cinkuodavo, bet patariu neužsirauti kaip ir man, ant pardavėjo, kuris nežinojo elementarių automobilio laikymo taisyklių.
Pilnas atsiliepimas...
badutis | 2015-08-16
Patikimas, ekonomiškas, solidus, neišsiskiriantis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, geras variklis
negaliu įvardinti
Komfortiškas važiuoti, Dailus ir neįkėjantis vidaus interjeras. Iš minusų galiu paminėti, kad labai bloga garso izoliacija tarp variklio ir salono, bet čia jau visų Volvo išskirtinis bruožas. Kai pripranti tai nebegirdi, bet pradžioje ausį pjauna. Pakankamai žemas automobilis, tad visur kliuni už bortelių su priekiniu bamperiu. pas mane buvo paskutinių mėnesių modelis su 2,5 dyzeliniu varikliu. Dedavo dar senus audi variklius. pirkau buvo nubėgusi 400k km, per metus laiko aš dar nuvažiavau 100k km. Pigus patikimas variklis. Su naujesniais varikliais daug bėdų, tad norėjau patikimo. deja su šiuo varikliu siūlymas būtų rinktis mechaninę dėžę. Turėjau automatą, senas keturių bėgių automatas, pakankamai lėtas ir garsus. Pas visų mano matytų Volvo su šiuo varikliu, dega variklio lemputė. Pabandžius nevežti pas elektriką, sakė čia "jų dizainas" toks. t.y. jeigu neturi nusiskundimų nelysk, dega tegu dega. Bėdos tokios, kad priekinių durų langų pakėlėjai lužta, ir deja čia jų liga, tad pakėlėjai nepigūs. Vienas 200 lt. Variklio galinė berods pagalvė nelaiko - 200 lt. O visa kita labai paprasta. rintis 2,5 tdi variklį su mechanine greičių dėže. tikrinti langų pakėlėjus
Pilnas atsiliepimas...
Tratalas | 2014-11-25
s80 2.5 tdi AT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas automatas, techniškai geras variklis
prasta elektronika, brangokos važiuoklės detalės, prastos kokybės salono apdailos medžiagos, tragiška vibracija ir keliamas triukšmas
Vairuoju jau 2 metus šį auto, per kuriuos prasukau 45 tukst. km. Kai pirkau, specialiai rinkausi senesnį modelį su 2.5 tdi varikliu ir automatine dėže, nes buvau prisiskaitęs apie naujesnių volvų blogas dėžes (aisin), kurios dažnai genda ir brangiai remontuojasi. Pirkimo metu automobilis atrodė neblogos būklės, su nedidele rida, tačiau gedimų per du metus buvo nemažai ir įvairių ir jie vis nesibaigia:) Kaip jau minėjo kiti savininkai, automobilis pagal savo klasę lyg ir turėtų būti konkurentas rimtesniems audi, bmw automobiliams, tačiau dėl prastokų medžiagų ir prastos garso izoliacijos pastariesiems nusileidžia. Variklio ir dėžės vibracija puikiai persiduoda į saloną ir traška braška visos plasmasės aplinkui, o tai varo į neviltį:) Važiuojant to nesijaučia, bet stovint tai baisu. GM automatinė dėžė dirba kiek grubiai, 4 bėgių automatui mažoka, ypač tai jaučiasi jungiant iš 3 į 4 bėgį ir atvirkščiai. Silpnų vietų automobilis turi ne mažai, pvz.: elektronika.. abs valdymo blokas, srs valdymo modulis, įvairūs davikliai ir pan. Beje su srs moduliu šiame volvo yra linksmiausia dalis. Volvo iki 2000 metu montavo srs valdymo modulius, kurie buvo neprogramuojami. Jei užfiksavo klaidą, tai jos ištrinti jau nebeis ir softo pačiam moduliui irgi neperrašysi. Taigi jei auto turėjo eismo įvykį ir šovė pagalvės, tai reikės kito srs valdymo modulio, kuris naujas kainuoja 1000 eurų. Galima ieškoti laužyne, bet reikia rasti panašių metų auto, europinį modelį, kuris būtų neturėjęs įvykių. Misija beveik neįmanoma:) Kartais užtenka tik išimti vairuotojo sėdynę, įjungti degimą ir srs užfiksuoja klaidą, kai negauna signalo iš sėdynės airbag'o.. arba neteisingai atjungti akumuliatorių.. tada išlaidos garantuotos:) dar reikėtų vengti žiemą su laidais užvedinėti kitus auto, nes irgi srs modulis pareina. Važiuoklės detalės nėra pigios ir važiuoklę tenka paremontuoti reguliariai. Pvz. keičiau priekinius amortizatorius ir jų atramas. Po 40 t km jau viena atrama kliba, vadinasi neužilgo reikės keisti ir greičiausiai abi. Servise meistras sakė, kad tai silpnesnė važiuoklės dalis, nes priekis sunkus ir didelis krūvis tenka amortizatoriams ir jų atramoms. Stabilizatoriaus traukutes pakeičiau jau po du kartus, o kainuoja viena 70-80 litų. Priekinis guolis keistas į ne pigiausią variantą - kainavo 350 litų. Taigi važiuoklės dalys nėra pigios ir paremontuoti reguliariai prisireikia, bet gal ne dažniau, nei kitiems auto. Kita silpna vieta - vakuuminis stabdžių siurblys. Visiems anksčiau ar vėliau jis sugenda ir reikia keisti. aš dar nekeičiau, bet jau stabdžiai kartais dingsta, o tai ženklas, kad reikia nebedelsti. Siurblys kainuoja apie 300 litų neoriginalas. Yra dar nemažai visokių smulkmenų, kurios genda ir itin erzina. Pvz. mėgsta sulūžti stiklų pakėlėjai ir langai neatsidaro. Aišku viskas remontuojama, bet visvien erzina ir iš volvo to nesitikėjau. Sėdynių oda labai prastos kokybės, jau nuo 200 t ridos vairuotojo sėdynė atrodo klaikiai, ne ka geriau ir kitos sėdynės bei vairas. Reziumuojant, iš volvo tikėjausi kažko daugiau, nes prieš perkant daug kas gyrė ir sakė, kad retai gendantis ir labai smagus automobilis, tačiau nelabai galiu to patvirtinti. Nors kita vertus, tai esu turėjęs ir baisesnių variantų, pvz renault:) variklis - patikimas darbinis arklys, tačiau nelabai ekonomiškas, lyginant su naujuoju D5 volvo agregatu, tai sanaudos labai skiriasi. Mieste suvartoja apie 9,5 - 10 ltr., užmiestyje 6-7 ltr. Per 2 metus įvairiems nenumatytiems remontams išleidau 1000 eurų. Į šią sumą nepatenka eksploatacija (tepalai, filtrai, diržų keitimas, kaladėlės, stabdžių diskai ir pan.). Prieš tai vairavau opel astra g 2.0 dti. Tai per 2 metus nuvažiavau irgi apie 40 t km., bet remontams išleidau viso labo 500 litų. Nors opelis buvo ir senesnis ir akivaizdžiai prastesnės techninės būklės:) Morališkai pasenęs modelis, tai patarčiau jau taupytis pinigus naujesniam
Pilnas atsiliepimas...
2014-10-28
Volvo S80
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sveiki, automobilį įsigijau neplanuotai, pravažinėjau su juo metus ir nieko nedariau, gėda prisipažinti net tepalų nekeičiau, kadangi buvo sunkmetis. Taigi sunkiausiu metu jis man padėjo ir nepavedė, dėl to jam šilčiausi atsiliepimai. Kurdavosi puikiai, komforto per akis. Bėdos eilinės, bet ne rimtos, lango pakelėjas sulūžo, auksarankiai pataisė, užsidegė airbag nes prirūkiau kitą mašiną :) Bėdu su automatu nebuvo, kiek domėjausi į šiuos metus ėjo senas geras automatas. Šiaip labai rekomenduočiau, kadangi kainos atžvilgiu nieko kito nesugalvoju... Variklis geras, tik bjaurus garsas salone, galėtų būti geresnė izoliacija. Traukos pakanka. Su laiku atsirado dažna Volvo mašinų problema, atsukus variklio dangti ėjo baltas dūmas, bet didesnių bėdų neturėjo. Viršijus 120 užsidegdavo klaida, kažkoks vožtuvas užsikimšdavo, pačiam galima pravalyti, bet rankos nepriėjo, nes nemaišė. Pirkau už 9000 Lt, pardaviau už 10300 Lt. Jeigu skelbimuose rašo ridą iki 300 000 km, Volvo sėdynės turi būti kaip naujos. Dabar pats dėl šventos ramybės tikrinčiau servise, ypač dėl eilinių gedimų, nors kai pirkau buvo žiema, šalta ir dar tamsu :)))
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2014-03-10
Volvo S80, 2.4 benzinas/dujos 125 kW, mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, gera važiuoklė, nekaprizinga elektronika
benzininio variklio (1999-2001 m) droselinės sklendės kampo padėties daviklis (bėda sutvarkoma)
Turiu tokį truputį daugiau nei metus, manasis 2000 metų, mechaninė pavarų dėžė. Įsidėjau tiesiogines dujas, kurios veikia be jokių priekaištų, kiek žinau šitos kartos Volvo benzininiai varikliai su dujomis gerai draugauja. Dujų ima apie 11 litrų (važinėjant 30 proc. mieste, 70 proc. už miesto). Šiaip automobiliu esu patenkintas, traukos su 125 KW užtenka per akis. Sėdynės patogios, turbūt visų modelių šildomos, automobilis yra vienas saugiausių. Kaip ir visuose tokių metų automobiliuose elektronikos yra daug, bet ji gana patikima. Patarimas įsigijusiam – atsiradus gedimui – neskubėti vežti pas oficialius atstovus, priešingu atveju reikia turėti labai storą piniginę. Kaip teko įsitikinti, Lietuvoje yra auksarankių, besispecializuojančių su Volvo modeliais ir puikiai tvarkančių jų elektroniką protingomis kainomis. Jei įsigysite tokį automobilį, būtina žinoti vieną pagrindinę taisyklę – teisingai atjungti akumuliatorių jei to prireiktų: ištraukti raktelį iš užvedimo spynelės ir 10 minučių palaukti. Važiuoklė yra gera, nebrangiai taisoma, žymiai geresnė nei tokių metų audi A6 ar A4. Kiek turiu automobilį, su važiuokle nieko nedariau. Šiaip labai daug vertingos informacijos galima rasti lietuviškuose Volvo forumuose, jei turite Volvo ir esate forumo dalyvis, galite sutaupyti daug pinigų remontui. Variklio kėbulas labai atsparus korozijai, nors manoji 14 metų, jokių rūdžių požymių aptikti nepavyko. 5 cilindrų, 125 Kw (be turbo) veikia be priekaištų. Tepalų pravažiavus 10 000 km praktiškai nesumažėja. Nusipirkęs pakeičiau pagrindinį diržą, įtempėjus, vandens pompą ir degimo žvakes. Viskas su darbu kainavo apie 1200 lietuviškų, bet viską dariau servise, taigi manau galima tą patį pasidaryti ir pigiau. Šitų Volvo taip pat S60, V70, pagamintų 1999-2001 metais problema (tai liečia benzininius variklius) – variklio droselinė sklendė, tiksliau tos sklendės pasukimo kampo padėties daviklis. Jam susidėvėjus, į pagrindinį kompą siunčiamas neteisingas signalas, dėl to variklis dirba netolygiai. Ši bėda sėkmingai sutvarkoma, tik nereikia to daryti pas oficialius atstovus, kitaip reikia pasiruošti mokėti 2500 lietuviškų. Kas turi supratimą apie tuos dalykus, reikalingų dalių atsisiųs ir susitvarkys ganėtinai nebrangiai, o kiti gali susitvarkyti pas auksarankius Lietuvoje. Man tą bėdą sutvarkė Kaune, davė garantiją visam eksploatacijos laikui, iki šiol esu patenkintas. Auto pirkau už 10 k, po metų nuvertėjo jis nedaug. Eksploatacijos kaštai vidutiniai. Galinės stabdžių kaladėlės su darbu ir suportų profilaktika – 120 Lt, termostatas – apie 50 Lt. Pagrindinio diržo keitimo kaštus minėjau pradžioje. Daugiau nieko neteko remontuoti, tad kitų kainų nežinau. Šituo atveju siūlau pasinaudoti oficialių atstovų paslaugomis ir patikrinti automobilį prieš perkant. Investicijos atsipirks. Jei tam neturite laiko – reikia bent jau atlikti kompiuterinę diagnostiką ir būtinai su dilerine įranga, nes ji pateiks apie automobilį labai daug informacijos. Teko girdėti, kad automatinės pavarų dėžės modeliuose iki 2004 metų nėra patikimos.
Pilnas atsiliepimas...
Volvo S80 | 2014-02-17
S80 2.9 2004m. automatas, benzinas - dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus, talpus, ypatingai stabilus ant kelio tiek žiemą, tiek vasarą, galingas, reprezentacinis.
Brangokas išlaikymas, mažas apsisukimo spindulys
Su šiuo Volvo jau metai. Prieš tai irgi buvo Volvo.. tad tęsiu tradiciją. Šis S80 (t.y. nuo 2004m.) jau šiek tiek atnaujintas - Facelift padarytas. Kiek pasikeitusi išorė, vidus ir kt. smulkmenos. Automobilis komfortiškas, daug vietos visiems keleiviams - tiek priekyje, tiek gale. Bagažinė didelė - telpa daug, jei reikia galima atsilenkti sėdynes, na, bet to dar neteko - ne kroviniams vežioti pirkta ir skirta.. Kaip ir visos auto - turi privalumų ir trūkumų. Manasis auto aprūpintas visomis saugos bei apsaugos priemonėmis, nuo ASR, ESP, EBD ir traukos kontrolės sistemos iki gamyklinės signalizacijos su "DeadLock" sistema (neprasuksi spynelių). Žiemą jautiesi užtikrintas - jau įvertino ir žmona, kai į posūkį pergreitai įlėkė ir suveikė viskas, kam reikia suveikti. Taip pat galybė saugos pagalvių ir kt. Minusus pastebėsite jei auto bus nuvaikytas arba neprižiūrėtas. Dalys gana brangios - tai reikia įvertinti jau prieš perkant.. kaip pvz., galiu pasakyti vienas paprastas priekinis amortizatorius ~280 Lt. Tepalai tik sintetiniai ~6,6L. Kaip jau kažkas minėjo su R17 225/50 gana kietoka. 2.9 i6 variklis - "i" - tai nuo žodžio "Inline", 6 cilindrai eilės tvarka. Auto erdvėje minimas kaip labai neekonomiškas, tačiau asmeniškai 6 cilindrų benzininių variklių ir taip nelaikau ekonomiškais. Pas mane su dujomis. Vien mieste arba vien užmiesty nevažinėju. Sąnaudų vidurkis iki 14 dujų + kažkiek kol persijungia benzino su automatine dėže. Yra pavykę sunaudoti tik 12/100km, tada daugiau užmiesty buvau, bet niekada daugiau 15l/100km dujų. Kad ir ką rašytų apie šių variklių sąnaudas, jie sako kaip ir mersų vos ne amžini. Mano ~280 000 pravažiavęs - tepalų neėda, traukia gerai, jokių pašalinių garsų, žiemą vedėsi prie -26 be problemų. Yra tekę matyti ir su 400 000 km rida benzininių, kurie puikiai važiuoja.. gal jau po remonto, gal ne nežinau. Kaip ir minėjau, perkančiam būtina ieškoti kuo labiau prižiūrėto, jei įmanoma su ataskaitom iš oficialių atstovų. Būtina tikrinti su dylerine diagnostika "Vida", jokios kitos kompiuterinės diagnostikos Volvo markės automobilio neišnagrinės kaip oficiali. Nepagailėkite nuvaryti į servisą. Išlaidos: nusipirkęs keičiau tepalus + pusašio riebokšlį - viso ~260, žvakes - 120, galinius diskus su kaladėm (nes įvyko kažkokia mistika - trūko rankinio spyruoklė, ko pasekoje užsikirto kaladėlė ir suėdė diską su kaladėlėm, nugraužė vieną trosą... na tiek to, bus nauja dabar) - viso ~ 500 su darbais. Ateityje laukia amortizatoriai - vienas priekinis ~280lt. Bendras auto nuvertėjimas nedidelis. Originalios dalys gana brangios - į Vistą atstovybę žmonės kreipiasi arba labai turtingi, arba iš bėdos. Dalys ne deficitinės - pasirinkimas didelis - nuo lemfordfer.. iki "made in king kong" (pastarųjų kokybė atitinka pavadinimą). Lyg ir viską jau paminėjau... važiuoti į servisą ir ten prašyti, kad patikrintų VIDA diagnostine įranga, dėžę, prasisunkimus ir t.t. kaip ir visiems kitiems auto.
Pilnas atsiliepimas...
volvo | 2013-10-14
volvo 2.9 benzinas automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
++++++
++++++++
nusipirkau si auto pries metus pakeiciau tik pagrindini dirza kompl 500lt plius darbas 250lt pas man su dujom mieste 15duju paspaudus su elektra juokiu bedu tik praslidimas streikuoja vietos nemazai tie priekij tiek gale.vaziuokle tikrai patvari dar nieko nekeiciau tik su17ratlankiais kietuoka,,,munusai garso izoliacija duru gumos apiplisusios prie duru stiklo plasmasines apdailos nuo saule pabala ir sutrukinieja rast srotuose sunku geras varyklis 2.9 147kw jokiu bedu nebuvo trauka gera aplenkt jokiu problemu detales gal nezimiai brangesnes bet geros kokybes pakeitei ir uzmirsai masina tikrai verta diemesio tikrai geriau nei bmv +++++
Pilnas atsiliepimas...
linas | 2013-01-29
volvo s80
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera masina lietuviams
eksplotacines islaidos nemazos
vazinejau su tokia,tai tikrai reikia garso izolecijos geresnes.nepigus islaikymas.seip nebloga masina. tureti nemazai pinigu.........
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
   XC60
  Visureigiai    XC90XC90
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai