Markės
1392 iš 1401
Volvo V60 2010 - dabar
Volvo V60, 2010 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.56% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 4
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volvo V60 2010 - dabarVolvo V60 2010 - dabarVolvo V60 2010 - dabarVolvo V60 2010 - dabarVolvo V60 2010 - dabarVolvo V60 2010 - dabarVolvo V60 2010 - dabarVolvo V60 2010 - dabarVolvo V60 2010 - dabarVolvo V60 2010 - dabar
Pažvelgite į naują Volvo V60, dar kartą... Ar gi ne puikus šio universalo dizainas? Jau spėjome pamiršti tuos laikus kai Volvo automobilių dizainas buvo laikomas kampuotų ir griežtų formų sinonimu. Dabar Volvo kompanija siūlo stilingus, patrauklius automobilius, tačiau su puikiai išlaikytu savitu Volvo stiliumi. Nors V60 turi tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip S60, tačiau dėka kėbulo tipo ir žemėjančio stogo vizualiai atrodo ilgesnis ir žemesnis. Akivaizdu, kad naujasis sportiškai atrodantis V60 kėsinasi atimti 3 serijos BMW universalo pirkėjus. Tiesa, patrauklus stilius turi ir kitą pusę – priėjimas prie bagažinės yra pakankamai aukštas, o bagažinės tūris yra tik 430 litrų (net 60 litrų mažiau nei Audi A4). Sulankstome galines sėdynes (sėdynės atlošas suskaidytas tokiomis dalimis: 40/20/40) ir gauname tik 1246 litro erdvę, kas yra visais 59 litrais mažiau nei paprasto VW Golf hečbeko kėbulu! Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus elementai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos, prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų tikrai nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Būtina pagirti itin komfortiškas ir puikiai kūną palaikančias priekines sėdynes, bei pakankamai erdvias galines. Automobilio priekinė MacPherson tipo ir galinė nepriklausoma pakaba suderinta komfortiškai, taigi kelionės neprailgs, tačiau posūkiuose to taip pat nereikia pamiršti – automobilis turi nemažą posvyrio kampą, o vairo mechanizme jaučiamas kiek per didelis „lengvumas“. Visgi automobilis yra itin tylus ir yra vienas lyderių savo klasėje pagal šį parametrą. Automobilis siūlomas su penkiais benziniais varikliais – pradedant mažiausiu T3 1.6 litro su 150AG galia ir baigiant galingiausiu T6 3.0 litrų motoru su 304 AG galia. Dyzeliniai yra: maksimaliai ekonomiškas DRIVe, vidutiniškas D3 2.0 litro su 163 AG galia ir galingiausias 2.4 litro D5 su dviem turbinomis pasiekiantis 205 AG galią. Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė pasižymi kiek per stipriai ištęstomis pavaromis, taigi mes rekomenduojame automatinę Geartronic pavarų dėžę. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą, automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h), nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
2017-03-21
V60, 2012, D2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Priekinės sėdynės
Salono ir bagažinės erdvė.
Pradžiai priešistorė apie pirkimą. .Automobilis buvo pirktas žmonai važnėti mieste. Nupirktas buvo per 20 minučių. Iš Belgijos paskambino draugas, užsiimantis automobiliais ir pasakė, kad yra super stovio variantas už visai protingą kainą. Paskambinau žmonai, pervertė nuotraukas internete, ofiso kieme pasižiūrėjo natūroje panšią stovinčią ir pasakė tinka, imam. Čia ir buvo pagrindinė klaida ir po metų buvo iškeista i A3, nes meilės tam automobiliui taip ir neatsirado. Kas liečia tecninį auto stovį- viskas tvarkoje. Atomobilis buvęs veiklos nuomoje, rida 95 000, visi aptarnavimai Volvo servise. Su šia auto žmona pravažiavo apie 15 000 km. Per visą laiką nieks nebuvo remontuota, išskyrus elektrinį rankinį stabdį (150EUR), tepalų ir filtrų keitimo neskaitau. Minusai. Iš išorės automobilis, ne toks jau mažas, bet viduje vietos labai mažai ypač bagažinėje. Palyginimui Hyundai I30 hečbeko bagažinė kur kas didesnė ir vietos gale sėdintiems užtektinai ( universalo net nelyginu). Vilniaus keliams R17 ratai ne pats geriausias pasirinkimas - jaučiasi kiekvienas asfalto įtrūkimas, o pavažiavus ilgiau tai pradeda gana stipriai užknisti. Kas tikis minkšto ir posukiuose krypuojančio automobilio ( kaip dauguma kitų Volvo modelių) nusivils .Pakaba Vilniaus banguotai kelio dangai ir sulindusiems į žemę šulinių dangčiams per kieta, bet gal gelbėtų R16 ratai. Nemanevringa parkuojantis, parktronikai gale BŪTINI. Daug kas mini gerą garso izoliaciją, dėl kurios aš stipriai abejočiau. Kas liečia garsą iš variklio skyriaus, viskas OK, bet iš ratų arkų, ypač galinių, garsas labai didelis. Lyginant su paties Volvo vardijamais konkurentais A4, 3, C, IS, tai Volvo dar reikia padirbėti. Prietaisų skydelio rodmenis saulėtą dieną įžiūrėti sunku, taipogi jame nėra variklio temeratūros indikatoriaus. Keistai veikia klimato kontrolė.Jei galvojat, kad nustačius auto ir 21 laipsnį nieko daugiau daryti nereikės, klystate. Kai sauleta, temperatūrą reikia mažinti, kai nera saulės didinti. Balta oda, jau po 100 000 rodo nusidėvėjimo požymius.1,6 variklio dinamika šiaip sau. Mieste su bendru srautu važiuoti užtenka, bet užmiestyje tikrai neužtenka. Kuro sąnaudos Vilniuje 7-8 litrai kaip ir normalios, bet vertinant dinamiką - didokos. Pliusai. Asmeniškai man, puiki išvaizda. Net ir šiai dienai auto atrodo nepasenęs. Tikrai kokybiškos ir gerai surinktos salono medžiagos ( išskyrus odą). Absoliučiai niekas nebarška, net važiuojant per "tarką". Priekinių sėdynių patogumas superinis. Puikus vairo stiprintuvas. Gana stabiliai stovi ant kelio. Apibendrinant, auto šiek tiek per brangi, lyginant pagal tai ką gauni. Remontuotas elektrinis rankinis stabdis,1 kartą keisti tepalai ir visi filtrai, dezinfekuotas kondicionierius. Tai ir viskas, kas daryta per 15 000 km. Po metų parduota už tą pačią sumą kaip pirkta, tik pirkėjui pridėjau beveik naujas žiemines padangas. Galiu pasakyti, kad tai ne tas automobilis, kuris yra lengvai parduodamas. Nepirkti su 1,6 varikliu. Bendras patarimas perkant bet kurią auto. Jei perkate žmonai, kol pati nepavažinės bent dienos, nepirkit ( kad neatsitiktų taip, kaip man). Konkrečiai šiam automobiliui. Nepirkti su 1,6 varikliu. Jei turite vaikų ir šeimoje kito automobilio nėra, gariau pasižiūrėti kažką kita arba pirkti stogo bagažinę. Jei mėgstate keliauti ne tik po Lietuvą, turėkit omeny, kad normaliai šiuo automobiliu gali važiuoti tik 2 žmonės.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-18
Volvo V60 D3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, komfortas, išvaizda
Nėra
Prieš metus įsigijome V60 2,0l D3 2012 metai su automatine dėže, Summum komplektacija. Pirkome su 185000 km rida, tikrinau Sostenoje- kaip ir nerado kažko blogo. Vairuoja žmona, per nepilnus metus nuvyko apie 20000km, ir priekaištü neturime. D3 su automatine dėže dirba įspdingai, traukia tikrai gerai, garso izoliacija nebloga(kėbulas su turėta S60 2006m yra liaunesnis, ne toks solidus), salonas patogus, mums vidutinio ūgio žmonėms pats tas. Kadangi Summum komplektacija - tai pilnai apginkluota parkavimo davikliais prieky ir gale, kamera, pilnas elektris paketas, aklos zonos davikliais ir t.t. Žodžiu puikus automobilis, vienintelis dalykas, kurį turi nauji auto - beraktė sistema, kurios nėra, ir gal nepirkčiau su šviesiu odiniu salonu, nes nepraktiška Kol kas neremontuota Patikrinti, ten kur reikia patikrinti. Pirkau dvi Volvo- abi tikrinau, tidėl esu ramus
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-10
volvo v60 2.0 D3 120kw 2011m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, isvaizda, sodynes, garso aparatura, konfortas, garso izolecija.
Jam neturiu priekaistu
Sveiki, vairuoju V60 2.0D3 120kW. mechanikas 6 pavaru. Auto labai patogus, praktiskas ir taupus. Pirkau 200000km ridos is italijos. Pravaziavau 90000 km nieko nedares apart tepalai ir filtrai kaladeles, dirzai. Protu nesuvokiama automobilio kokybe. Pakaba kietoka bet geram kely automobilis labai tylus konfortiskas, stabilus, labai gerai valdomas. Audio aparatura labai gerai groja, pas mane Premium Sound buvo. Salonas aukstos kokybes sostai patogus, nepavargsti vairuot ilgose kelionese, tiesa sakant nesinori islipt is jos. Deze dirba labai gerai, permetant begius nesijaucia jokiu truktelejimu nes automobilis pritaiko apsukas sekanciam begiui(neleidzia zemiau nukrist apsukom negu jos bus ijungus aukstesne pavara). Variklis traukia ispudingai, 400Nm sukimo momentas duoda savo, jau 1500rmp variklis lupa pilna jega. Lempos puikiai sviecia kad ir nexenonai, matomumas uztikrintas ir ant trumpu sviesu. Remontas nebrangus. Filtrai ir kaladeles dar pigesni nei senos S60 2.4 D5(pries tai vairavau tokia). Tepalus pyliau tik Liqui Molly 0w30, seip rekomenduoja Castrol, bet as padielkes nepilu. Molly perku tik is oficialaus atstovo ir keiciau kas 20000km (galima vaziuot 30000km). Jokiu bedu nei su suodziu filtru ar kazkuo kitu. Daugiau nieko neteko tvarkyt nezinau kaip kainos. Tik 2.0D3 120kW, rida nera pagrindine priezastis nepirkti. Tinkamai priziuretas jis vaziuos daug geriau ir ilgiau nei sujotas su maza rida.
Pilnas atsiliepimas...
Kaunietis | 2016-03-18
Volvo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki garso izoliacija, pakankamai gera garso aparatura, kliuciu skenavimas.
Minusas bagazine, ji tikrai gerokai mazesne lyginant su panasios klases automobiliais.
Automobilis stovi kaip patikimiausias Vokietijos TUV, tai manau daug ka pasako. Tikrai esu patenkintas. Puiki isvaizda, patikimumas ir saugumas. 2l 120kw gan gyvybingas ir kolkas nereiklus. Vazineju virs metu, apart tepalu ir filtru keiciau tik atramini guoli, cia sios masinos liga (servise sake pastoviai siam modeliui), matau, kad reiks keisti vel, tad man gaunasi kas metus (vaziuoju daug). Pirma karta keisdamas mokejau ~150 eur su pakabos geometrijos reguliavimu. Imk automata, tik vienas dalykas kuri pakeisciau siai masinai :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
   XC60
  Visureigiai    XC90XC90
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai