Markės
1380 iš 1388
Volvo V70 1997 - 2000
Volvo V70, 1997 - 2000
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.39% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 13
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volvo V70 1997 - 2000Volvo V70 1997 - 2000Volvo V70 1997 - 2000Volvo V70 1997 - 2000Volvo V70 1997 - 2000Volvo V70 1997 - 2000Volvo V70 1997 - 2000Volvo V70 1997 - 2000Volvo V70 1997 - 2000Volvo V70 1997 - 2000
Volvo V70 kaip ir jo brolis sedano kėbulu S70 buvo sukurti kaip itin sėkmingo Volvo 850 modelio evoliucija. Nereikia ir atidaus žvilgsnio, kad įžvelgtume Volvo 850 linijas, tik jos naujame modelyje yra kiek suapvalintos, švelnesnės. Tai buvo vieni pirmųjų Volvo kompanijos žingsnių siekiant atsikratyti kampuotų ir grubių dizaino formų ir tai jiems pavyko, nors pirmieji bandymai ir buvo itin nedrąsūs. Pagrindinis variklis buvo penkių cilindrų eilėje benzininis 2.4 litro motoras su 168 AG galia (125 kW), o šio variklio turbo versija siekė 190 AG (142 kW) galią. Pati galingiausia S70-R versija iš palyginti nedidelio 2.3 litro variklio išspaudė solidžią 250 AG (186 kW) galią ir 350 Nm sukimo momentą.
Volvo V70 buvo vienas pirmųjų serijinių automobilių parduodamų JAV su šoninėmis saugos pagalvėmis.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 13
VOLVO V70 2.5TDI. | 2017-01-26
VOLVO V70 2.5TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas 2.5tdi variklis, stiprus kebulas, tvirta pakaba, komfortiskos sedynes, didele bagazine, stogo bagazine,gera garso izoliacija,gera muzikine aparatura.
Kaip ir kiekvienas automobilis turi savu pliusu taip ir minusu.
Sveiki. Eskantiems automobili VOLVO V70 2.5TDI. Apie varikli. Variklis yra patikimas, paprastas, galingas ,istvermingas, Priziurint varikli laiku jokiu bedu neturesit. Automobilio kebulas yra labai geras atsparus korozijai . Retas is siu automobiliu galima pamatyti surudijusi nebent buvo dauztas ir nekokybiskai nudazytas. Automobilio salonas . Komfortiski sedines, didele bagazine, galines sedines galima atkelti i prieki ir pasidaro dviguba bagazine. galimas vezti tiek ilgus tiek ir didziulius krovinius kurie telpa i bagazine. Stogo bagazine jeigu yra ragai . Malonu vairuoti,gera garso aparatura, tinkatis ilgiems kelionems. Automobilio pakaba yra paprasta kaip ir priekis taip ir galas. Nors detaliu kainos yra didesnes negu audi ar volksvagen bet perkant geras dalys pakeiciat ir pamirsat. STIPRUS AUTOMOBILIS TINKANTIS LIETUVOS KELIAMS TODEL IR ZINOMAS KAIP BRIEDIS. REKOMENDUOJU :) 2.5TDI 103KW. Geras, istvermingas ,patikimas ,galingas variklis.
Volvo V70 | 2015-07-09
Volvo V70 2.4 125kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, saugumo jausmas, talpumas ir kraulumas, nevarginantis ilgose kelionėse, nerudijantis kėbulas, gera originali audio aparatūra.
Traškančios bagažinės plastmasės, mažas apsisukimo spindulys, tam tikrų elektronikos dalių kainos didokos, nes tinka tik originalai.
Vienareikšmiškai patikimas ir komfortiškas automobilis. Turėjau šį auto 5 metus. Nuvažiavau virš 60 tūkstančių kilometrų. Ilgose kelionėse neišvarginantis automobilis, bet mieste ne itin patogus, dėl dydžio ir mažo apsisukimo spindulio. Turintis pakankamai galios, nors kartais būdavo prikrautas iki lubų. Variklis benzininis 2,4 l. 20 V. 125 kW. 5 cilindrai. Nėra turbinos, galios pakankamai. Kas 10 000 km sudegina vidutiniškai 1-2 l tepalo, tai yra normalu šiam varikliui, taip deklaruoja ir Volvo. Įsidėjau tiesioginių dujų įrangą 2200lt. Dujų vidurkis svyruodavo tarp 10,5 - 12,5 litrų 100km. Idėjus dujas neužilgo teko keisti originalias volvo žvakes į ngk, nes praktiškai bedirbo keli cilindrai. Važiuoklė sakyčiau patikima ir tikrai neproblematiška, einami remontai. Antrą kart keičiau tik priekinio rato guoli kaina su darbais apie 300lt. Elektroninė pusė : abs daviklis - eina komplektas priekis ir galas, reikalingi originalai, kaina naujo ~1400lt, laužyne ~100lt, liambda ( 2 davikliai ) ~ 700lt. Oro kondicionieriaus gedimas ~ 500 lt, Oro srauto matuoklė nauja - 700 lt, laužyne - 50 lt. Langų valdymo mygtukų blokas naujas (ebay) - 100lt. Buvo ir daugiau smulkesnio remonto, bet tai ką paminėjau, renkantis šį automobilį, reikėtų atkreipti dėmesį, nes kainos nemažos, nebent pasiseka rasti laužyne. Tikrinti automobilį servise. Jei nėra galimybės, bent jau kad nebūtų klaidų prietaisų skydelyje, patikrinti visus mygtukus ar viskas veikia, nes kaip ir minėjau, elektronika, jei perkant originalią ir naują, gali daug kainuoti.
Fanas | 2015-01-30
Volvo V70
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien tik pliusai, o svarbiausias, nerudyja
Nebent barskancios bagazines plastmases
Ilgai dvejojau pries pirkdamas si auto. Bet daug skaiciau ir domejausi apie Volvo. Nusprendziau surizikuoti. Ir nenuvyle. Pakaba nebarska, tvirta ir patikima, greiciu deze be problemu, salono oda labai kokybiska, ilgose kelionese labai patogu sedeti. Elektra veikia be priekaistu, nors yra teke girdeti, kad sugenda langu pakeleju mygtukai, kurie kainuoja nepigiai. Teko tvarkytis pakaba, tai galiu pasakyti kainos tikrai nesikandzioja. Ir nera ko sneketi kad Volvo super brangus islaikymas. Buvau labai nustebes del kuro sanaudu. Tokia didele masina, o taupi. Plius bagazine nereali. Teko vezti ir saldytuva kuris be vargo tilpo ir lentas ir dar visokiu daiktu kraustantis. Patiko, kad gale yra vaikiska kedute (issilanksto is porankio) Tapau Volvo fanas :) Taupus, galingas. Viskas paprasta, jei turi kiek nors ziniu, galima ir paciam remontuotis. Nera nieko bereikalingo prikista. Apie nuvertejima nezinau.... Bet uz tokia kaina gaunate tikrai gera kokybiska masina (zinoma jei ji neuzdrozta ir su ja nebuvo tampyti namukai kelionei)
VL | 2015-01-27
Volvo V70 2.5 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, vaziuokle, didele bagazine, veikianti elektronikas, taupumas, valdymas, nerudyja
neradau, nors vazineju jau du metus
Turejau ne viena automobili, bet sis mane stebina savo patvarumu ir aisku talpa :) Palyginus pasatus ir audi jie tiesiog nublanksta pries si volviaka. Matau vien tik pliusus. Neskaitau minusu barskancio bardacioko. Bet tai labai lengvai issprendziama. Kuriasi ir prie dideliu salciu, svarbiausia kad kuro sistema tvarkinga butu. 2.5 tikrai ekonomiskas- paciam net nesitikejo kai borto kompas rode (ir dabar rodo :) 6.2, mieste vidutiniskai 7.3. Galios pilnai uztenka. Netiketi rida 240000.... nusipirkus pasikeisti visus dirzus, zvaigzdute, vandens pompa
Volvistas | 2014-07-17
Volvo V70 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, patvarus, kokybiškas. Gera i garso izoliacija. Patogi ilgoms kelionėms. Mašina 1997m, o elektronika veikia puikiai. Stebėtinai gera garso aparatūra
Nėra
Nuostabi mašina. Ytin taupus variklis, patikimas, tikras darbinis arklys. Salonas erdvus, patogus ilgoms kelionėms. Gale vietos užtektinai, bent jau kas sedėjo nesiskundė. Bagažinė tikrai didelė, pats tas mėgstantiems keliauti, turint šeimą. Daug kas skundžiasi dėl užvedimo esant dideliems šalčiams, deja tokių problemų neturėjau. Galios pilnai užtenka, lyginant mašinos dydį ir svorį galima ne vieną naujesnę mašiną apstatyti tiek mieste, tiek užmiestyje. 2.5 tdi puikus variklis. Viena liga, tai dūminimas. Jei važineji agresyviau, to dūminimo minimaliai, bet jei taupiai, nelakstai, tai po kiek laiko dūminimas stiprus. Beje, kuriant šalta variklį žiemą, įjungus degimą užsidega pakaitinimo lemputė, jai užgesus rekomenduočiau tuoj pat nekurti, o palaukti dar 10 sekundžių. Vesis be problemų. Nusipirkus mašiną, būtina keisti visus diržus. Keičiant pagrindinį diržą reikia keisti ir apatinio škyvo žvaigždutę, kitaip turėsite problemų. Nusipirkus keisti diržai, vandens pompa ir žvaigždutė (1200lt). O šeip, tik tepalai, stabdžių diskai, kaladėlės. Mašina tikrai patikima. Detalių kainos tikrai nėra didelės, aišku brangesnės lyginant su kitomis Lietuvoje pamėgtomis markėmis, bet tikrai ne daug. Užtat pakeitei ir pamiršai. Nori nerūdijančios, patikimos mašinos? Pirk Volvo
Vytautas | 2013-12-31
Volvo V70 1999, 2.5 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi, ekonomiška, paprasta techniškai
Barška salono plastmasės, komforto norisi daugiau kartais.
Tikras darbinis arklys: per 4,5 metu nuvaziuot 130.000km perkant rode (196.000km) bet manau kad realiai buvo ne maziau 300.000 nuvaziavus. jei neesate priekabus prie smulkmenu ir reikia masinos su kuria ryte sovus i galva galite leistis i 1000km + kelione tai masina jums. Per visą eksploatacijos laiką keičiau tik tepalus, filtrus, kaladeles ir stabdziu diskus. is kietu remontu - varikliui nieko nedariau isskyrus pakaitinimo zvakes ir pora rieboksliu. pakaboj pora traukiu antgaliu pakeiciau. dalys nebrangios iskyrus guolius ju kainos nuo 250 ir i virsu priklausomai nuo guolio ir gamintojo. dar viena dalyka keiciau tai salono ventiliatorius... anglas netinka naujas 700 devetas 400lt. visos kitpos dalys keliasdesimties litu ribose. Variklis 103kw TDI, ekonomija pavyzdinga: mechanine deze ir vilniaus rezimas = 7.3 vidurkis, jei misrus rezimu 6,5l, trasa leistinu +10km/h greiciu galima tilpti iki 6l. dinamikos bent man trūko, bet kažkodėl manau jog maniškis traukė prastai. dūmija daug - dažna liga. žiemą vestis pradėjo kai supratau kad užgesus pakaitinimo lemputei reikia palaukti dar apie 15 sek nes rele dar sildo zvakes ir vedant po spragtelejimo, uzkurdavau ir prie -27. Kaip ir rašiau dalys iš principo nebrangios, mašina kantri ir patvari. rūdyti nerūdyja, varikliai patikimi ir paprasti techniškai todėl tvarko visur. aš nuvažiavaudaug, suvežiau didele daly medžiagų namo statybai ir tikrai dirbo ta mašina - ir atlaikė :) na o dėl nuvertėjimo - juk ne MB G klasse kad nekeistu kainos :) Neturi paslėptų trūkumų, nebūkite naivūs realių ridų lietuvoje nebūna :) tokios mašinos ir ypač dyzeliniais varikliais atvažiuoja minimum su 300.000km ridom, bet 2.5tdi motorui tai tik prasitrynimas :) i6kratyti servise pilnai užteks nes pakaba paprasta, o varikliai patikimi.
nulis | 2013-11-12
volvo V70 2.5 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus, minkstas, patikimas labai, variklis istvermingas.
prie dideliu salciu sunkokai kuriasi.
ji turejau 2 metus ir buvo pats patikimiausias is visu automobiliu kurios as turejau ( viso 10, 3 isju volvo). kaip tokiu metu buvo gana komfortiskas, talpus ir minkstas, nustebino variklio taupumas, kompas rodydavo 6,2l, variklis istvermingas, ka pildavau ta ir valgydavo, mazai mate degalines kuro. tik ziema su jais vargdavau nes turejau 440, S40 ir V70 ir visi jie virs 20 salciu sunkiai uzsikurdavo arba ne, bet patraukus ar pastumus uzsikurdavo is karto. servize sakydavo kad ju tokia liga bijo dideliu salciu. man budavo keista, kad svediskas auto bijo salciu, nu bet perdaug nesigylinau, su pakaba ka turejau, tai keisti viena ABS dacika, srote nupirkau uz 10lt ir idejau. rimtu remontu neturejau , nebuvo ka remontuoti. gyvenu kaime, tad daznai ir zvyrkeliu vazinedavau, bet jokio barskesio ar kratimo nejausdavau, pakaba labai stipri, teko keleta gumu pakeisti, nes kaip ir visos detales ypac gumos su laiku nusidevi, nes ir masina jau nebe nauja, o senute. vaziuodavau ir vargo nematydavau, buvau patenkintas suo automobiliu, ateity tik volvo dairysiuos, tik naujesnio, nes vokiski audi, vw ir bmw per brangu islaikyti, vien paziurint pakabos daliu kainas, o volvo daliu kainos nesikandzioja, o jei kam brangu, tam yra srotai. norint tureti erdvu ir patikima auto volvo yra tam tinkamas. variklis 2.5l 103kw ,galios pakanka, is vietos sunkiau isibigeja, nera ko stebetis, juk sveria 1600kg. keiciau dirzus, guolius, itempejus ir ne kadaugiau sumokejau nei uz audi ar vw uz ta pati darba...generatoriaus dirza, guolius ir itempeja pats pasikeiciau, nes labai lengva ir patogu prieiti. variklis nera lepus valgo viska ka ipili ir vaziavimo kokybe nenukencia... aisku pries ziema pakeiti zvakes, filtrus, tepalus kaip ir visoms dyzeliniams automobiliams, kad ziema butu kuo maziau problemu. nebuvo man tokio gedimo, kad butu reikeje rimto remonto. kaip ir visus automobilius, perkant reikia atidziai apziureti ir tureti salia patikima meistra.
Vitalij | 2013-07-30
V70 2.5 TDI 103KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
DIdelis, patogus, taupus, nerudijantis,saugus
Musu laikais pasenes kebulas, parnelyg kampuotas, mazas issukimo spindulys, sauleta diena ikyriai atsisipindinti panele priekiniam lange
V70 isigijau pries 3 metus. Pries tai teko važinėti su skirtingu markiu automobiliais, taciau lauke šeimos pagausejimas - buvo priimtas sprendimas surasti dideli patogu, saugu, taupu ir nepernelyg demesio reikalaujanti automobili. Paieska sustojo ties pirmos laidos Volvo V70 - renkantis si automobili metai neturi dideles reiksmes - apziureti variantai buvo nuo 97 iki 2000m, taciau issirinktas 98 metu modelis, naujasniu metu masinos buvo gerokai nugainiotos. Dazniausiai sutinkami defektai yra bamperiu nubrozdinimai - masina turi gana didelius gabaritus, priekis jos yra ilgas, o issukimo spindulys permazas tokiai masinai. Mano pasirinkta masina jau turejo apibrozdinta priekini bamperi. kiti dazniausi pastebejimai - masinu dazai bijo akmenuku, dazni variantai buna su apmustais variklio dangciais nuo akmenuku, taciau rudyti sios masinos nera linkusios. Po triju metu eksploatacijos lietuvos keliais pradejo rudyti tik kapoto dangtis, toje vietoje kur buvo apmusimas nuo akmenuku. Langu pakelimo mygtukai daug kilometru nubegusiose masinose su laiku apsitrina ir pabalsta. salonas yra labai patogus, taciau plastmases yra trapios - daznas atvejis is masinos galo girdimi girzdesiai, taciau turint rankas ir galva - viskas sutvarkoma. Automobiliu lubu apdaila LABAI bijo dregmes! Kadangi per daugeli metu paralonas isyra - daznas atvejis po cheminio valymo (mano atveju) lubos nukara. Gauti ir pasikeisti i kitas - nera problema. visa elektra salone veikia tvarkingai. Kita daznai sutinkama problema yra stabdziu vakumo kalenimas - problema galima spresti ivairiai - kartais uztenka tik apsukti vakumini pirsta kita puse jeigu ji nera isdilusi. Jeigu nepadeda - neproblema restauruoti, arba dar pigiau - isigyti kita naudota vakumine pompa. Masina yra gana auksta - ziema nekyla problemu prandant per pusnis, su lietuvisku kuru ziema kuriasi be problemu prie didziausiu salciu. Daznas atvejis - leidziancios skysti vairo koloneles. 2.5 tdi variklis yra gan galingas ir patikimas - 103kw masinai pakanka kad is sankryzos dauguma isdumti pirmam. Daznai sie varikliai duoda juodo dumo. Is praktikos - jiems reikia glusinti EGR voztuva kadangi is karterio skleidziamos dujos kartu su tepalais patenka i variklio galvute - uzkemsa kolektoriu. Demesio! renkantis tokia masina - BUTINA pakeisti visus dirzus, ir pagrindinio skyvo pacia zvaigzdute! Masinose su didelia rida - alkuninis velenas isklybina skyva! tad atkreipkit demesi ar nesitabaloja apatinis skyvas dirbant varikliui. Tvarkingas TDI variklis dirba svariai - apsukos neturi pulsuoti, kuro sanaudos - mieste iki 9 l trasoje apie 6, vidurkis 7.5-8l (pilant ne lietuviska kura) Rusisko kuro nebijo, taciau neverta piktnaudziaut, nepilkit purvino kuro! Variklis turi pakankamai resurso - kam 103kw permaza - imanoma chip tiuningo deka galia padidinti mazdaug iki 130kw, tokiu atveju pagereja begejimosi charakteristikos ir mazeja kuro sanaudos. Pirkau automobili pries 3 metus, per ta laika teko remontuoti pakaba, kadangi lietuviski keliai nera tobuli.. einami eksploataciniai kastai nera dideli - taciau patarimas - Kinietisku detaliu nenaudoti! Noresi sutaupyti - mokesi 2kart. Siaip volvo dalys karta pasikeisi ir pamirsi tad renkantis v70 - nepagailekit pinigeliu masinos diagnostikai atlikti. masina yra verta pinigu, kuriu uz jas praso - uz 4000-8000lt gauni saugu, patikima, nerudijanti, patogu, talpu, tikrai universalu ir gana vykru automobili, kuris gerai priziurimas tarnaus dar ne viena desimtmeti nenuvildamas seimyninku. Renkantis V70 nereikia kreipti demesio i pagaminimo metus, kreipkit demesi i masinos bendraja bukle, Butinai atlikit pilna diagnostika serviso centre - kad nepaimti daug investiciju reikalaujancio auto, masinos gabaritai dideli, daznas atvejis nubrozdinimai ant bamperiu, Butinai tikrinkit variklio apatini skyva - ar nesitabaloja, keiciant dirzus - del visa ko pakeiskit apatinio skyvo zvaigzdute - kadangi nezinia kiek iki atkeliaujant pas jus masina jau yra prabegusi. Nebijokit juodo dumo! Baisu Baltas ir melynas dumas! Tikrinkit ar nera burbulu ausinimo skyscio bakelyje uzvedus masina, daznai klynija suportai - masinom dasti daliu nesudetinga!
Martynas | 2013-06-07
V70, 1999 m. 2.4 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, komfortas, talpi bagažinė, galingas variklis, patogios sėdynės
panelės plastmasės girgžda
Prieš tai važinėjau su įvairiais japonais ir persėdus į Volvo iškart krenta į akis komfortas, saugumas ir garso izoliacija. Kadangi šiuose Volvo sumontuotos pakankamai geros kolonėlės, visai nebūtinai garsiai leisti muziką, kad ją girdėtum, skirtingai nuo japonų, muzika turi permušti variklio bei padangų keliamą triukšmą. Labai patinka, jog nėra jokių rūdžių, jei kėbulas nebuvo daužtas, jis atrodys kaip naujas. Didelis pliusas, tai aišku minima visur kalbant apie visas Volvo, tai jų patogios sėdynės. Važiuojant didesniais atstumais visiškai nesijaučia nuovargis ar nugaros skausmas. Šiaip šis auto mano manymu daugiau skirtas užmiesčiui, įveikiant didelius atstumus, tai nėra visiškai miesto automobilis. Labai patinka talpi bagažinė, savo klasėje turbūt didžiausia iš visų. Pakaba manau labai tinkama Lietuvos miestų gatvėmis, ji nėra lepis, per tris metus vieną kartą tvarkiau kai jau girdėjosi pašaliniai garsai. Kalbant apie minusus, - panelės barškesys, žiemą vienoks, vasarą kitoks :) Problemos su durų spynelėm, jos neremontuojamos, tik keičiamos. Kartais uždarius duris lieka degti salono lemputė, kontaktus matyt reiktų žiūrėti. Puikus variklis, pakankamai triukšmingas dirbant ant laisvų apsukų, tačiau važiuojant jis nestipriai girdisi. Važinėjant normaliai, miestas + užmiestis gaunasi apie 8 ltr. 100 km. Pas mane spidometras rodo 360 000 km, bet manau dar reiktų kokį 150 000 km pridėti :) Variklis dirba tolygiai, niekad nebuvo gesęs ar šokinėjusios apsukos. Aišku yra šiek tiek problemų su dūmingumu, pasiekus 2000 apsukų galiniame veidrodėlyje galima išvysti juodą dūmelį. Ko norėt, kilometrų jau nemažai prisukta. Na detalės ne pačios pigiausios, bet taupantiems galima jų nebrangiai surasti šrotuose. Dėl nuvertėjimo sunku ką pasakyti, pirkau prieš tris metus už 8000 Lt, sukišau dar kokius 4000 Lt. Važiuosiu matyt tol kol nudus, nors tai aišku gali ilgai užtrukti. Šiaip tikrai puikus automobilis, kaip sakoma Volvo 4 life. Pirkti su maža rida ir turėsite draugą ilgam laikui :)
Andrezas | 2013-03-16
Volvo V70 (I) 1997-2000 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1. Talpumas, ypač V70 I; 2. Ekonomiški 2,5 tdi varikliai (su mechanine greičių dėže); 3. Pakankamai pigi eksplotacija; 4. Komfortas; 5. Patogios sėdynės, geras mygtukų išdėstymas 6. Saugumas 7. Nerūdyja jei nebuvo daužta 8. Kaina 9. Nedomina "lupikautojų"
1. El.langu pakelimo/nuleidimo mygtukai labai trapus ir amzinos bedos su jais -gali tekti tik prasivalyti kontaktus . 2. Vairo koloneles neretai leidzia skysti, stiprintuvo siurbliai irgi pabyra , o naudotus sunku gauti 3. TDI MSA 15.8 uzsidegus Check Eng
Automobilis patikimas ir saugus, ne veltui tapęs amerikiečių mėgstamu automobiliu. Kėbulai itin gero paruošimo, todėl V70 gan retai sutinkami stipriai surūdiję ar paveikti korozijos. Žodžiu įsigijus toki automobilį kėbulas tikrai problemų nekels. Važiuoklė, pirmos kartos V70, nėra labai paprasta, tačiau patikima ir nereikalaujanti dažnų bei didelių investicijų. (buvo ištaisyta dauguma važiuoklės bėdų iš volvo 850). vėliau, antros kartos v70 važiuoklė jau kurkas labiau problematiška. Galbūt brangiausias važiuoklės mazgas yra galiniai Nivomat amortizatoriai, tačiau ir jie laiko tikrai gerai. Verta paminėti kad volvo v70 buvo gaminami tiek FWD (priekiniai varantys ratai) tiek AWD (visi varantys ratai), taigi įsigijus AWD variantą, jau priežiūra tampa brangesnė ir dažnesnė. Automobilio salonas erdvus, labai gerai išplanuota bagažinės erdvė, sėdynės susilanksto lygiai, be jokių kalnelių. Vienas iš Volvo v70 trūkumų - gana prastos kokybės salono apdaila. Volvo, naudoja kokybišką odą ir daug kitų gerų medžiagų ir tuo tarpu kombinuoja su pigia plastmase. tai itin jaučiama galinėje mašinos dalyje ir bagažinėje. plastmasės traška braška. gana dažnai braškesių yra ir priekinėje prietaisų panelėje. Neretai atšoka durelių apmušalai. Komplektacijos gana geros visose V70, sėdynių pasirinkimas: Odinės, kombinuotos pusiau odinės, Veliūras. Odos spalva : Juoda, pilka, Balta , gelsva. Kombinuotu sėdynių taip pat keletas netgi variantų. Smagiausia sėdėti yra ant veliūro sėdynių, tačiau V70 jos mėgsta kartais prairti per siūles. Sėdynės gali būti valdomos elektra arba mechaniškai. Volvo net mechaniniam sėdynių valdymui numatė nemažai reguliavimo taškų, todėl sėdynės labai patogios. Jei sėdynės šildomos, tai, gana dažnai, šildomos įrengtos ir gale, ko ne visi gamintojai daro. Gamyklinė volvo audio aparatūra taip pat džiugina. kokybė gera, garsas švarus. garso sistemos komplektacijos taip pat gausus pasirinkimas. i visas komplektacijas montuojami papildomi aukštų dažnių garsiakalbiai, bet galima sutikti net ir erdvinio garso Dolby surround sistemų. Kalbant apie bendrąją komplektaciją volvo V70 į visus variantus ėjo elektriniai langai, elektra valdomi veidrodėliai, šildomi.Oro kondicionierius arba klimato kontrolė. SIPS sistema (Side impact passenger sfety). Taip pat galima šoninio slydimo kontrolė, kruizo kontrolė, antipraslydimo sistema, informacinis borto kompiuteris. Vienas iš elektronikos trūkumų yra gana prasti langų valdymo blokai. kontaktai neretai nudega ir langai nesidarinėja, patys valdymo blokai keičiasi paprastai, tačiau sunku jų gauti ir kainuoja nepigiai, todėl dažnai volvo vairuotojai jau perdarineja kontaktus iš kitų automobilių. Volvo privalumas, kad visom skirtingom komplektacijoms jie nedarė skirtingos elekros instaliacijos. vadinasi kokia pas jus komplektacija bebūtų, išvedžiota maksimaliai pilna elektros instaliacija. jei sugalvojate įsidėti kažkokį papildomą prietaisą, kuris buvo numatytas volvo, tiesiog dedate į savo vietą ir laidai bei jungtys ten jau tikrai bus palikti. Šviesos prietaisai gana kokybiški, priekinių žibintų stiklai nusiima atskirai ir gana lengvai, yra galimybė išvalyti žibinto vidų ar pasikeisti stiklą . Minusas yra prasti priekinių posūkių laikikliai, gana dažnai posūkiai kliba arba net iškrenta. Taip pat nevykęs sprendimas yra priešrūkiniai žibintai, kurie niekada nešviečia normaliai, tik dėl vaizdo. ir nuolat kyla problemų per tech. apžiūras. todėl volvo vairuotojai arba juos išima ir deda numatytus dangtelius arba perdarinėja, kad šviestų tinkamai. TRŪKUMAI 1. El.langu pakelimo/nuleidimo mygtukai labai trapus ir amzinos bedos su jais -gali tekti tik prasivalyti kontaktus . 2. Vairo koloneles neretai leidzia skysti, stiprintuvo siurbliai irgi pabyra , o naudotus sunku gauti 3. TDI MSA 15.8 uzsidegus Check Engine lemputei problema su diagnostika ir labai mazai kas gali normaliai nuskaityti klaidas bei pasakyti realia problema. 4. Universalams daznai komplektacijoje priklauso galiniai nivomat amortizatoriai, kurie jau buna prie pabaigos. Jiems mirus tenka deti naujus amortizatorius, naujas spyruokles ir naujas atramines gumas. 5. Pakaba patikima ir paprasta, ne prie minkštųjų klasės - dėti geros kokybės dalis ir važiuosite ilgai 6. Benzininiai motorai neekonomiski ir nera labai patikimi. 7. Dyzeliai geri, bet su automatinem dezem neekonomiski (4 begiai) 8. Dazniausiai komplektuojamos su klimato kontrolemis, bet kad jos neveikia irgi labai daznas variantas. 9. Dazniausiai Lietuva pasiekia prasukusios virs puses milijono, nors tai joms dar nera didele rida. 10. Erzinanti problema barskancios bagazines plastmases V70 modeliams. 11. Retos, bet brangios ir sunkiai sprendžiamos problemos jei subyra greičių dėžė TDI modeliams, tiek automatams tiek mechanikoms; 12.Gana dažnai miršta durų spynelės, kurios neremontuojamos; 13. Barškanti panelė - tvarkomas ir sutvarkomas trūkumas. 14. Problema su V70 bagažinės uždangalu - sutvarkomas tūkumas net to paties sulūžusio. 15. Saulėtą dieną prieš saulę priekinė panelė atsispindi priekiniame stikle - sprendimas - polirizuoti saulės akinių stiklai; PRIVALUMAI 1. Talpumas, ypač V70 I; 2. Ekonomiški 2,5 tdi varikliai (su mechanine greičių dėže); 3. Pakankamai pigi eksplotacija; 4. Komfortas; 5. Patogios sėdynės, geras mygtukų išdėstymas 6. Saugumas 7. Nerūdyja jei nebuvo daužta 8. Kaina 9. Nedomina "lupikautojų" 10. Erdvi bagazine ir erdvu priekyje, gale keleiviams vietos pakankama. Volvo V70 I naudoja Audi variklį 2,5 TDI 103 kilovatų. 5 cilindrų eilėje. Čia per daug nėra ko išsiplėsti, daugeliui šis agregatas gerai žinomas, patikimas ir geras. Gaminti automobiliai turėjo dvi sistemas MSA15,7 (turi kvadratinę dėžutę prie oro filtro ir dažniausiai būna užrašas TURBO ant filtro korpuso) ir MSA15,8 ( nėra kvadratinės dėžutės.) MSA15.8 yra naujesnė ir gaminta vėlesniose modeliuose. (berods nuo 1998 metų.) Kaip skandinaviškam automobiliui, numatyta ir aušinimo skyščio pakaitinimo sistema esant šaltam orui. Taip pat sutinkama ir originali gamykliškai montuojama autonominio šildymo sistema webasto. Turi deja ir minusų, kurie būdingi ir Audi automobiliams. gan dažna problema - stabdžių vakuumo siurbliai esantys prie variklio galvos. dėl išdilimo pradeda kalti pirštas ir atsiranda labai nemalonus garsas, kuris dažną vairuotoją veda iš proto. kartasi dėl to net iki minutės laiko gali būti kieti stabdžiai. Remontuojasi gana paprastai, restauruojasi, kainuoja 180 litų ir važiuojam toliau be problemų. Problematiška vieta yra vadinami škyvo riebokšliai, juos reikia prižiūrėti ir pakeisti keičiant diržus. kitu atveju pradeda leisti tepala , kuris laša ant variklio pagalvės ir po kažkurio laiko ji plyšta. taigi perkant volvo V70 pažiūrėkite ar sausa ir nesuplyšusi keleivio pusės variklio pagalvė. Diržai keičiasi ne taip skausmingai , kaip audi, atitinkamai ir kaina mažesnė. keičiant diržus rekomenduojama keisti ir vandens pompą (ją suka pagrindinis diržas). Keičiasi: Trys diržai (paskirstymo, siurblio ir generatoriaus), įtempėjai, vandens pompa, Kaina su detalėmis ir darbu turėtų būti nuo 900 iki 950 litų. Kuro siurbliai gana kantrūs ir atlaidūs degalų kokybei, tačiau visgi i TDI nerekomenduotina pilti labai prastos kokybės dyzelino. Vertėtų vengti automatinės pavarų dėžės. Pirmosios kartos V70 jos nebuvo labai patikimos. Degalų sąnaudos: mieste apie 7 -7,5 litro /100 km. užmiestyje 6 - 6,5 litro (bendrasis vidurkis gaunasi apie 7 litrus/100km). Kaina jau praktiškai pasiekusi sav nuvertėjimo ribas, automobiliai seni todėl nuvertėti jau nebėra labai kur. Volvo V70(I) 2,5 TDI kainos svyruoja nuo 4000 iki 7000 litų. labai priklausomai nuo būklės , komplektacijos ir t.t. Automobilis patikimas ir sutvertas važiavimui, todėl tikrai praeityje jie visi suko milžiniškus kiekius kilometrų, tad jei susiruošite pirkti sau, normali rida šioms volvo yra nuo 400000 km ir net iki milijono kilometrų. tikrai nebūna neatsuktų ridų 250000km . Volvo V70(I) 2,5 TDI kainos svyruoja nuo 4000 iki 7000 litų. labai priklausomai nuo būklės , komplektacijos ir t.t. Problematiška vieta yra vadinami škyvo riebokšliai, juos reikia prižiūrėti ir pakeisti keičiant diržus. kitu atveju pradeda leisti tepala , kuris laša ant variklio pagalvės ir po kažkurio laiko ji plyšta. taigi perkant volvo V70 pažiūrėkite ar sausa ir nesuplyšusi keleivio pusės variklio pagalvė. Automobilis patikimas ir sutvertas važiavimui, todėl tikrai praeityje jie visi suko milžiniškus kiekius kilometrų, tad jei susiruošite pirkti sau, normali rida šioms volvo yra nuo 400000 km ir net iki milijono kilometrų. tikrai nebūna neatsuktų ridų 250000km .
 
12
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
   XC60
  Visureigiai    XC90XC90
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO