Markės
1404 iš 1411
Volvo V70 1999 - 2007
Volvo V70, 1999 - 2007
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 28
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volvo V70 1999 - 2007Volvo V70 1999 - 2007Volvo V70 1999 - 2007Volvo V70 1999 - 2007Volvo V70 1999 - 2007Volvo V70 1999 - 2007Volvo V70 1999 - 2007Volvo V70 1999 - 2007
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gaminamas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis visų - Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvus priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už išskirtinę važiavimo kokybę ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 28
2017-06-19
Volvo v70 2002 m. D5 120 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nerūdijantis kėbulas, patikimumas, geras variklis
žema
Turiu jau apie metus. Tuoj bus pravažiuota 20 t. km. 2.4 D 120 kw. Dyzelis. mechanikaAuto pasiteisino man. Esu patenkintas. Po visų ankstesnių auto audi, vw, kur pastovios kažkokios bėdos, ši man kol kas nemalonių siurprizų esminių neteikia. Žinoma, kaip tokių metų mašinai, yra gedimų, bet jie pakenčiami. Aišku rida buvo atsukta, bet pagal bendrą auto būklę spęsčiau, kad pravažiavusi apie 400 t. km. Kėbulas - nerūdija, gražiai atrodo. Salonas - gan kokybiškas (tačiau iškart persėdus iš MB ar BMW, atrodytų šiap sau kokybė), tik odinė sėdynė vairuotojo per siūles sutrūkusi, sėdynės patogios. Pradžiai nepatiko, kad žemai sėdisi, bet pripratau. Salone vietos taip vidutiniškai, sakyčiau passat ar mondeo daugiau. Gale asmeniui iki 185 cm. vietos pakanka. Žemas profilis, auto tarsi suplota - bet pripranti, idealių nebūna auto. Salone tylu labai nėra, girdisi ratų ūžesys, kiti garsai. LABAI SVARBU NENAUDOTI PANELIŲ ATNAUJINTOJO – MYGTUKŲ KONTAKTAI KAŽKAIP PAVIRŠIUJE, IR PRASIDEDA BĖDOS – TRUMPINA. Man irgi taip buvo, bet kažkaip pavyko išvengti didesnių bėdų. Labai jaučiasi vibracijos variklio salone ant laisvų – gal variklio vakuminės pagalvės – pas mane jos kiauros ir užglūšintos, bet kol nesutrūkę važiuoju. Langų pakėlikliai - iki 2004 m. problema su priekiniais langų pakėlikliais - susilankstė pakėlimo mechanizmas, reikia arba dėti po 2004 m. auto juos (jie jau ten pastiprinti) arba senuosius išėmus tvirtinti plokštelėmis. Valdomumas - šiek tiek žemesnis nei vidutinis, tai kažkiek nuvylė. jei nelygumai ar provežos - gaudau auto, nors pakaba lygtai tvarkinga, nors atraminius jau reikia keisti, bet gal tas valdomumui neturi atsiduoti. Vienu žo, auto ramiam važiavimui ne lakstymui. Minusas mano laidos auto – nėra ESP, gal naujesnių metų jau yra. Pravažumas, krovumas – auto žema, ir krova mase maža (labai susėda). Tad pilnos auto bulvių maišų neprisikraus, čiuoš dugnu. Išvis, geriau dėti maksimalaus leidžiamo dydžio padangas ant R16 ratlankių, tad aukštis dar pakenčiamas. Garso sistema – bent jau mano auto prastoka, trūksta žemų dažnių, bet čia gal nuo komplektacijos priklauso. Akumuliatorių geriau atjunginėti pagal instrukciją – palauki min 10 min po raktelio iš spynelės išėmimo, pirma min klemą, po to plius klemą nuimi. Prieš jungiat atgal pastatai raktelį į II padėtį ir jungi atvirkštine tvarka. Prie atjunginėjant akuma, patikrinti ar magnetoloje nėra CD įdėtas – kažkaip nepatinka magnetolai tas paskui problemos. Variklis – galingas nuo 1800 sūkių, iki tol šiap sau. Netipiškas sukimo momento pasiskirstymas, panašiai kaip benzininiuose auto – tame yra ir pliusų ir trūkumų – pliusai – gali sukti varikį iki max apsukų ir trauks, minusai – nepavyks greitai pajudėti iš vietos. Kuro ima apie 7 l/100 vidurkis. Gan normaliai. Tik nežinau, vis muša tepalą pro dangtelį, nors alsuoklis veikia, tepalo praktiškai nevalgo, dar galvoju kaž čia. Šiaip problemų su užsivedimu nėra, bet kuriasi iš 3-4 apsisukimo, lygtai normalu čia. Šiokia tokia problema yra su vakumo sistema, kuris reguliuoja ir stabdžių sistemą ir turbinos valdymą – lygtai pas mane šiek tiek nesandarus stabdžių vakuumas, tai kartais stabdant minimaliai nukrenta apsukus žemiau normos. Bet tik kartais, tai ir važinėju taip. Varikliui tepalas eina 0w30 apie 6 l. Daug tepalo, bet jei kokybiškas- keičiasi kas 20 000 km. Bendrai apie eskploataciją – palyginus nedaug investavau, dalys brangesnės už vidutiniškas, bet ar laiko ilgiau dar sunku pasakyti, bet kai kurių dalių tik originalai eina, tai tenka ieškoti šrotuose. Auto pirkau su pakeistu pagrindiniu diržu, tai čia investicijų neturėjau. Tik nusipirkęs pasikeičiau tepalus filtrus, šakės saleinbloką, stabilizatorių, atbulinį šviesos daviklį. Ką tik pasikeičiau - galinius stabdžių diskus, kaladėles, stabdžių žarneles (stabdžių dalys kainavo apie 120 eur, susidėjau nesudėtingai pats, nors stabdžių diskus gal reikėjo senus tik nufrezuoti, būtų pigiau). Laukia remonto – priekinės stabilizatorių atramos ir guoliai, priekines faras reikia abi pasikeisti (viena nesireguliuoja, kitos vidinis lęšis atsikabinęs), langų pakėliklius tvarkyt reikia priekinius. aprašyta nepirkti automato, nebent pasiryžę mokėti ateityje už remontą, variklis neturi mesti jokios spalvos dūmų ar užgazavus ar ant laisvų, nepirkti muštos, nebent labai nesmarkiai
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-10
Volvo V70
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, labai geras variklis, gera surinkimo kokybe, saugumas.
Kaina, kaip 15 metu automobilis isties brangus.
Volvo V70 2.4 D5 120KW super variklis, masina tikrai verta demesio. Nors ir sena, bet puikiai vaziuojanti ir labai komfortiska. Remontavau tik kondicionieriu, nera labai pigus remontas, bet ko nepadarysi del komforto:) Pirkti D5 120 KW super automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
VOLVO V70 II 2.5TDI | 2017-01-26
VOLVO V70 II 2.5TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas 2.5tdi variklis, stiprus kebulas, tvirta pakaba, komfortiskos sedynes, didele bagazine, stogo bagazine,gera garso izoliacija,gera muzikine aparatura
Kaip ir kiekvienas automobilis turi savu pliusu taip ir minusu.
Sveiki. Eskantiems automobili VOLVO V70 2 laidos su dyzeliniu 2.5TDI varikliu . Apie varikli. Variklis yra patikimas, paprastas, galingas ,istvermingas, Priziurint varikli laiku jokiu bedu neturesit. Automobilio kebulas yra labai geras atsparus korozijai . Retas is siu automobiliu galima pamatyti surudijusi nebent buvo dauztas ir nekokybiskai nudazytas. Automobilio salonas . Komfortiski sedines, didele bagazine, galines sedines galima atkelti i prieki ir pasidaro dviguba bagazine. galimas vezti tiek ilgus tiek ir didziulius krovinius kurie telpa i bagazine. Stogo bagazine jeigu yra ragai . Malonu vairuoti,gera garso aparatura, tinkatis ilgiems kelionems. Automobilio pakaba is prekio yra paparasta bet galine pakaba jau yra nepriklausoma turi daug svirciu vaziuoja minkstai bet reikalauja prieziuros. Nors detaliu kainos yra didesnes negu audi ar volksvagen bet perkant geras dalys pakeiciat ir pamirsat. STIPRUS AUTOMOBILIS TINKANTIS LIETUVOS KELIAMS TODEL IR ZINOMAS KAIP BRIEDIS. REKOMENDUOJU PIRKTI NUO 2001 METU IR SU 2.5TDI VARIKLIU NES 2.4 D5 VARIKIS YRA TRUPUTI PROBLEMATISKAS. 2.5TDI 103KW. Geras, istvermingas ,patikimas ,galingas variklis.
Pilnas atsiliepimas...
h | 2016-12-29
volvo rida
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogios sėdynės, maloni aplinka
nesisuka ratai, viskas paprasta ir primityvu
Labai mažai vairavau du volvo v70. Pirmas 2002 metų su 380 000 rida, kitas 2006 metų su 480 000 rida. Varikliai dirba idealiai tyliai, sėdėti labai patogu, vairai nesisuka pas abi :) - geros mašinos. Jei lietuvoj randat prabėgusią tik 300 000 - rida labai senai atsukta. Tai geri automobiliai, bet brangūs. Nesitikėkit už 2-4 tukstančius euru nupirkti gerą volvo. Jų rida rodo sėdynė - iki 400 kaip nauja, iki 500 pasiraukymai, nuo 500 pradeda plyšti siūlės, virš 700 plyšta medžiagos. Rekordas kuri mačiau lt pardavinėjant - 830 000, atsukta iki 280 000. 500 000 normali rida, beveik visos tokios. Tad pagalvokit kokią mašina perkat. Tikrai geri motorai iki pusės milijono. Važiuoklė silpna (pagal mašiną) RIDA - daugiau nieko. Viskas tvarkoma išskyrus bendra nuovargį. Jei radot iki 400 - imkit negalvoję. Bet kai į lt gryžta su rida 380, tuoj pat atsukama iki 220 ir atrodo realiai.
Pilnas atsiliepimas...
R | 2016-09-04
Volvo V70 II D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerūdija, patogus, pojūtis, kad nelinkęs byrėti.
Žemas priekis, žemoka sėdėsana, didesnė galia tik nuo 1700-1800 rpm.
Automobilį įsigijau neseniai, tad aprašymas toks kaip ir pirmo įspūdžio. Jau pravažiuota apie 5 000 km. Kėbulas atsparus korozijai, nors priekinio sparno kraštelyje jau minimalios pūslelis eina, bet atsižvelgian į tai, kad Lietuvoje jau pora metų, manau viskas normos ribose. Dugne jokių korozijos požymių. Nepatiko, kad priekis yra žemas, tad prie bardiūrų atsargiai reikia parkuotis. Salonas pas mane šviesus, pusiau odinis, malonus akiai, kokybiškai surinktas, minimalūs krebždesiai. Sėdynės patogios. Mano ūgis 179 cm ir man atsisėdus už vairo, panašaus ūgio keleiviams ant galinių sėdynių vietos kojoms dar pakankamai (nesiriame į priekinę sėdynę). Persėdu iš miniveno, kur sėdėsena aukšta, tad čia iškart nepatiko, kad sėdima labai žemai (žemiau negu passate sakykim) net ir pakėlus sėdynę į aukščiausią poziciją, bet laikui bėgant pripratau (manau aukščiau pasikelti nebūtų tikslo, nes kėbulo profilis toks žemokas). Vietos salone pakankamai, bet ne tiek, kiek tikėtaisi pagal automobilio išorinius gabaritus bet man ir patinka, kad viskas kompatiška, jautiei jaukiai salone. Važiuojant kažkiek girdisi padangos, variklis, bet nevargina. Važiuoklė - nei kieta, nei minkšta, stabilumas vidutinis. Dar nieko neteko remontuoti. Variklis D5, 2,4 dyzelis 120 kw. Kilovatų daug, bet juos pradedi jausti nuo kažkur 1800 rpm - nuo tada lupa kaip reikalas, ir variklis tamrus eina tokia galia iki kokių 3,5-4000 rpm (labai panašiai kaip benzininiai varikliai). Iki 1800 tokia ramiam važiavimui galia. Kuriant variklį ne iš pirmo pasukimo kuriasi (skirtingai nei kokie TDI), bet po kokio antro-trečo sūkio - kiek žiūrėjau tokias volvas - visos taip kuriasi - matyt taip turi būti. Kuro vidurkis apie 7 šimtui. Manau normos ribose atsižvelginiant į variklio galią ir, kad auto nemažas. Varikiliui apačioje eina vakuuminės pagalvės, bet jau užglūšintas vakumas pas mane joms, matyt leidžia vakuumą, tad ant laisvų jaučiasi nemažos vibracijos salone, bet kol pagalvės nesuplyšę, manau nekeisiu, nes viena nauja neoriginali apie 300 litais. Dar prie poros purkštukų drėgsta tepalas matosi, manau reiks pasikeiti varinines tarpine - pačiam tai atlikti nesudėtinga. Tepalas šiam varikliui eina 0w30 apie 6 litrai, nors daug kur kataloguose mini ir 5w30 (bet gal šiltnesniems kraštams čia). Pavarų dėžė - jungiasi sklandžiai tiksliai. Faros apšviečia kelią labai gerai. Apie apsisukimo spindulį - persėdus iš miniveno man viskas normos ribose, kažkokių nepatogumų nepajutau. Aprašyta.. ekslpoatcija aprašyta, apie nuvertėjimą maniškės dar anksti kalbėti. Kadangi po kapotu vietos daug tad apžiūrėti perkant su prožektoriuku apžiūrėti variklį iš visų pusių, ar pro galvos tarpinę neina labai tepalas ir pan. Jei ant laisvų vibracijos didokos - ir dar vakuumo vamzdeliai užglūšinti variklio pagalvių - pagalvės leidžia vaakumą - bet jei nesuplyšusios važinėti galima. Pro variklio tepalo užpylimo angą šiems varikliams pašilus eina kažkiek garas - taip turi būti. Daugiau, kaip ir kitoms mašinoms.
Pilnas atsiliepimas...
Volvo_user | 2016-05-10
Volvo V70 II D5 120kW manual
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
solidi išvaizda, patikimumas, ekonomija
neypatingas komfortas, prastas manevringumas, detalių kainos aukščiau vidutinių
Atsiliepimą rašau po dviejų metų (70k) eksploatacijos. Prieš tai eksploatavus prancūziškus automobilius, šitas palieka teigiamą įspūdį savo patikimumu. Universalas pateisina savo pavadinimą - patogus automobilis keliauti, tačiau tai tikrai nėra tobulas modelis. Teigiamos savybės: patikimumas, nebrangi eksploatacija. Pakankamai solidus automobilis. Daugiau/mažiau prižiūrint, galima jaustis užtikrintai ilgose kelionėse. Turint galvoj automobilio dydį - šitas V70 tikrai ekonomiškas. Patogu, kad telpa daug daiktų - nereikia daug galvot, ką dėtis, o ką palikt namie, prieš keliaujant su šeima ar draugais. Taip pat, nereikia samdytis atskiro transporto, kuomet reikia persivežt kokius nors nedidelius baldus ar buitinę techniką. Bagažinė geros formos. Kėbulas padarytas tikrai labai gerai. Patogios priekinės sėdynės. Nebloga gamyklinė garso aparatūra (bet tikrai neįspūdinga, kaip daug kas rašo). Neigiamos savybės: -> prastas ratų pasukimas. Iš esmės tai labai užknisantis dalykas ir prie to per du metus nepripratau - jauties kaip su kokiu sunkvežimiu, kuomet negali greitai padaryt U formos apsisukimo esant dideliam eismui, ar kalnų serpantinuose. -> komfortas, lyginant su aukštesnės klasės prancūziškais automobiliais, ar analogiškais vokiškais, pas šituos Volvo tikrai neypatingas. Labai keista, kad dauguma atsiliepimų čia rašo, kad garso izoliacija gera. Važiuojant daug valandų užmiestyje tas dalykas vargina ir erzina. Čia, matyt, esminis punktas dėl kurio sekantis automobilis greičiausiai nebus Volvo. Tai iš dalies atperka +/- nebloga garso aparatūra, bet jei nori tylos - vienintelė išeitis sustot. Važiuojant greičiau labai girdisi tiek padangos, tiek variklis, tiek aerodinaminiai triukšmai. Na bet čia matyt dėl to, kad į šitą Volvo persėdau iš aukštesnės klasės automobilio. -> važiuoklė nėra minkšta. Su žemesnėm padangom komforto apskritai labai mažai lieka. -> kai kurie salono plastikai galėtų būt padaryti kultūringiau. -> važinėti mieste nėra ekonomiškas automobilis -> gale sėdintiems nėra daug komforto. Keliaujant toliau 5-iese trūksta erdvės gale. Priekyje sėdintiems reikia "dalintis" vietą. Variklis geras, bet 120kW šitai mašinai yra "ant ribos". Užmiestyje lenkiant tos galios norisi kiek daugiau. Taip pat, galėtų būt kiek "ilgesnės" pavaros. Prie didesnių greičių apsukos didelės ir tai salone ramybės ir tylos neprideda. Išeitis - važiuoti lėčiau. Kadangi šitie automobiliai jau kiek senstelėję, jie beveik neišimtinai būna pravažiavę labai daug kilometrų, ir, kiek susidariau įspūdį, rida Lietuvoje jiems beveik visuomet atsukama. Perkant maniškę, ji buvo atsukta iki ~270000km, bet kiek vėliau po pirkimo variklio skyriuj radau (neaišku kokio senumo) lipduką su ~430000km (žinoma nenustebau). Variklis, matyt, buvo nelabai prižiūrėtas pas olandą, taigi, atstatyt mašiną iki man norimo patikimo stovio (kadangi naudoju ją tik tolimom kelionėm užsienyje) reikėjo įdėt šiek tiek pinigų. Nemėgstu galvot apie automobilio remontą - pasidariau vieną didesnį remontą prieš pradedant automobilį naujai eksploatuot. Pakeista susidėvėjusi turbina, 1 variklio pagalvė, vakuumo pompa, vožtuvų kompensatoriai su pakelėjais (jų daug, buvo susidėvėję tai kainavo nemažai), priekinių ratų guoliai ir susidėvėjusios kelios priekinės važiuoklės dalys. EGR mazgas taip pat reikalavo keleto valandų darbo išvalymui. Toliau ėjo savaime suprantami dalykai, kaip diržai, filtrai, visi skysčiai, stabdžių dalys, suvedimas... Atliktas profilaktinis servisas starteriui, generatoriui. Kiek nustebino, kad tokios ridos varikliui kompresija visuose cilindruose buvo normali, kuro purkštukai tikrinti ant stendo taip pat neparodė susidėvėjimo. Visų pirktų detalių kainos nebuvo kosminės, tačiau tikrai didesnės, nei ekonominės klasės automobilių. Toliau per 70k/2 metus buvo tik normalios eksploatacinės išlaidos (alyva, filtrai, padangos). TA praėjo iš pirmo karto po 70k. Vienintelis pasitaikęs "gedimas" prieš metus buvo kondicionieriaus kompresoriaus sankabos problema (sušilus sankabos tarpas pasidaro per didelis). Tą nesunkiai (nemokamai) susitvarkiau kieme DIY metodu, kurį galima rast youtube. Variklio skyriuje daug vietos, viskas padaryta daugmaž protingai - turint laiko ir noro, didžiąją dalį automobilio remontų galima pasidaryti pačiam. Nereikia spec. žinių ar įrankių. Kuro sąnaudos, savaime suprantama, priklauso nuo greičio. Pasiplanavus laiką, susiruošus į kelionę keliom valandom anksčiau, neviršijant 90-100km/h, pilnu baku galima nuvažiuoti 1300km (5.4l/100km). Ekonomijos "dugnas", kurį pavyko pasiekt nuo LT iki Vokietijos sienos - pusė bako degalų. Gavos 4.4l/100km (3.8 pagal kompiuterį), važiuojant ~85-90km/h. Čia su 205/55/R16 žieminais ratais, važiuojant vienam. 225/45/R17 prideda ~0.5-1l/100, priklausomai nuo padangų. O šiaip, važiuojant normaliai, užmiestyje tos sąnaudos būna 6.5-8l/100km. Prie ~140: ~8l/100. Bottom line būtų toks, kad nors automobilis ir nemažas ir senas, juo galima važiuoti ir pakankamai pigiai. Patikrinti prieš perkant. Nereikėtų bijoti didelės ridos. Šitų Volvo resursas nemažas.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-04-27
puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas, gera garso izoliacija, komfortiškas, gan taupus kai tokio dydžio, talpus, minkštas, patogios sėdynės
nemanevringas
Labai puikus automobilis. Parvaryta iš Italijos, važinėjam jau beveik 4 metai. Iki šiol nė rūdelės nėra, puikus kėbulas. Per tą laiką nuvažiavom virš 100000, šiuo metu rida 370000, reali rida ir dar iki 500000 gali važiuot. Variklis nuostabus, 2.4 D5, 120kw. Trauka labai gera. Bagažinė didžiulė, puikiai išformuota vos ne kaip kvadratas. Kėdės super patogios, važiuojam ir ilgas distancijas į užsienį po 1200km ir nepavargsti po tokios kelionės. Per tą laiką kiek turiu, be įprasto serviso keičiau variklio pagalves, nes drebėjimas buvo, stabdžių diskus ir kaladėles, galinius amortizatorius, skydelį. Skydelis silpna vieta, 2 kart teko taisyt Kaune, vieną kartą dingo apšvietimas, kitą kartą kilometražas vis nusinulindavo ir laikas atgal sukdavosi. Kainavo apie 250lt kaune. Amortikai galiniai buvo nivomat, bet labai brangūs, pas meistrus Vilniuj perdarė į paprastus ( dalys su darbu apie 600-700lt) Patenkintas aš volvo kaip tarnauja, tikrai ne paskutinis volvo kurį turiu Tikrai geras. 120kw, 2.4 D5. PATIKIMAS, net labai Mažai nuvertėja. Detalių kainos vidutiniškos, bet įkišai ir pamiršai, tikrai gerai laiko. Patikrint kaip ir bet kurią kitą mašiną
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras888 | 2016-04-09
VOLVO V70
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ispudinga trauka , nerudyja saugus daug vietos
Realiai minusu kaip ir nera
Labai geras auto ,nerudyja gerai traukia, pakankamai vietos, saugus viskas protingai pagaminta Variklis 2.4 benzinas turbo . 147 kw . Ispudinga trauka galingas variklis Volvo turi savo verte ir kaina Svarbiausiai nusipirkus auto iskart pasikeisti rankinio kaladeles
Pilnas atsiliepimas...
volvo | 2015-08-23
volvo v70
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, patikima važiuoklė, suteikia saugumo jausma.
per mažas pasukamumas, nepigi eksplotacija.,
Volvo v70, puikus komfortiškas automobilis, patikimas puikiai tinkantis užmiesčio keliams, patogios sėdynės, talpus sėdynės puikiai susilanksto padidindamos automobilio erdve, tai pat saugumo užtikrinimas. važiuoklė patikima per du metus tik susidėvėjo vienas šarnyras. Senas patikimas audi variklis, nereikalaujantis daug priežiūros ir kurui nelepus, traukos netrūksta, prieš perkant žiūrėti ar nepulsuoji variklis. eksploatacija nepigi, bet pakeitei ir pamiršti ilgam, važiuoklė patikima, variklis irgi nekelia daug rūpesčių, kas važinėja daug ilgas distancijas automobilis kaip tik jums. Prieš perkant žiūrėti ar veikia elektronika, darinėjasi langai, o visa kita sutvarkoma. žiūrėti kaip ir visas nepagalėti pinigų diagnostikai.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2015-07-30
VolVo V70 2006m. D5 136kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, nėra korozijos, komfortiškas, gera trauka, labai stabilus kelyje, net didesniame greityje.
Didokas apsisukimo spindulys, variklis reikalauja gana nepigaus tepalo.
Važiuoju šia mašina jau daugiau kaip 3 metus. Puikus, komfortiškas ir svarbiausia patikimas automobilis, niekad nepavedė. Išvaizda irgi nelabai smarkiai senstanti, neblogas ir interjeras, matosi kad pagaminta kokybiškai. Labai patogios sėdynės, teko važiuoti ir tolimesnes keliones, gana talpus, nors senasis 850 buvo dar talpesnis. Automobilyje Geartronic 6 pavarų automatas, galima ir pačiam junginėti pavaras +/-. Automatas jungia puikiai, praktiškai nesijaučia pavarų perjungimo, ypač aukštesnių. Yra autonominis pašildymas webasto tipo, tad žiemą nėra bėdų irgi, salonas užšyla greičiau nei prieš tai turėta benzininė. Labiausiai patinka, kad nerūdija, puiki trauka, važiuoju jau daugiau kaip 25 metai turėjau pagal kw ir galingesnių benzininių, bet šita toli paliktų visas, nereikia laukti kol įsibėgės kad aplenkti kelyje kokią fūrą. Pravažumas žiemą irgi gana neblogas, praslydus važiuojant iš vietos automatiškai blokuojasi ir suka abu priekiniai ratai. Variklis naujoviškesnis, common rail tipo, tad reikalauja gero tepalo ir kokybiško kuro, tad geriau dyzelio nepilu iš bet kur gauto, kitaip gali grėsti nepigus purkštukų remontas, kaip ir kitų markių dyzeliniuose tokio tipo varikliuose. Tepalas priklauso 0w30, tokį ir pilu, reikia virš 5 litrų. Tepalo mažai degina, per metus reikia dapilti apie litrą. Daugiau jokios priežiūros nereikalauja. Prieš apžiūrą bent jau pageidautina gerai pagazuoti, kad išsivalytų kietujų dalelių filtras, tada dūmingumas visiškas mizeris. Jei važiuojate sunkesne koja ir to nereikia. :) Kadangi ten beveik niekas negenda, tad kaštai praktiškai minimalūs, tepalas, filtrai, pastarųjų kainos nesikandžioja. Stabdžių kaladėlės tinka Audi, kainos irgi nedidelės. Vienintelis brangesnis daiktas kurį teko keisti, priekinis salenblokas aliumininis su visomis įvorėmis originalus kainavo kažkur 350 litų. Net traukių antgalių neteko dar keisti, kas Audi buvo dažnokas reikalas. Važiuojant maždaug pagal taisykles kelyje irgi nebrangu galima sutilpti maždaug į 5 litrus/100km. Nuvertėjimo praktiškai jokio, prieš tris metus mokėjau 3400 €, po trijų metų autopliuse dabar net daugiau prašo. Teko keisti akumuliatorių, dėl webasto reikalingas irgi galingesnis, ne mažiau 800A tad ir brangesnis. Kaip ir perkant bet kokį automobilį tikrinti, žiūrėti stovį, jei yra galimybė patikrinti servise, pageidautina istoriją. Jei paklius nenudrožtas, didelių problemų nebus. Labiau patariu pirkti tiems, kas važinėja pagrinde užmiestyje, garantuoju malonumą važiuojant, tai pats tas. Po miestą trintis mažiau tinkamas, dėl didesnių kuro sąnaudų ir gan didelio apsisukimo spindulio, gali būtų kiek sunkiau parkuotis.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    C30V40
  Vidutiniai   S40S40S60
  V40V50V60
  Dideli   850S70S60 
  V70V70V70 
    V90 Cross Country
  Reprezentaciniai   S80S80 
    S90/V90
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai   XC70XC70 
   XC60
  Visureigiai    XC90XC90
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai