Markės
12 iš 1560
Alfa Romeo 147 2000 - 2010
Alfa Romeo 147, 2000 - 2010
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.025% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 12
36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 58% Ne 42%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Alfa Romeo 147 yra nedidelis šeimos automobilis, gaminamas su hečbeko kėbulu, pakeitęs 145/146 modelius. 147 buvo pripažintas 2001 Europos Metų Automobiliu. 147 yra gaminamas ant didesniojo sedano 156 šasi ir turi 1.6, 2.0 litrų linijinius keturių cilindrų benzininius variklius ir 1.9 litro dyzelinį variklį. Suprojektuotas Walter de'Silva ir Wolfgang Egger, 147 buvo visuotinai pripažintas kaip patrauklus automobilis ir buvo apdovantotas keletu dizaino apdovanojimų. 2004 metais 147 buvo atnaujintas – priekis tapo agresyvesnis ir panašesnis į naująjį 159 ir Brera modelius. Nepaisant kritikos dėl kiek per lengvo vairaračio, kuris priverčia vairuotojus jaustis ne taip patikimai, tačiau padeda manevruoti ankštose automobilių aikštelėse, 147 valdymas taip pat buvo giriamas. Kita 147 kritika yra susijusi su vietos trūkumu viduje ir sportiškomis sėdynėmis, su prastoku šoniniu palaikymu. Be to automobilis kaip ir įprasta Alfa Romeo kenčia dėl blogos išliekamosios vertės. Reikia paminėti, kad galingiausias 147 variantas turėjo galingą 3.2 GTA V6 variklį su 184 kW (250 AG) /6200 rpm galia ir 300 Nm/4800 rpm sukimo momentu, iki 100km/h šis modelis įsigreitina per 6.3 s.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Puikaus dizaino Alfa Romeo 147 automobilis 2001 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu nugalėjęs Ford Mondeo ir Toyota Prius.

Alfa Romeo 147 savo metu buvo vienas ilgiausiai gamintų modelių Europoje - jį tik 2010 metais pakeitė Alfa Romeo Giulietta modelis.

Alfa Romeo 147 laimėjo daugiau kaip 27 įvairius apdovanojimus, tokius kaip:
  • 2011 Europos Metų Automobilis;
  • 2000 metais Das Goldene Lenkrad – vokiečių žurnalo "BILD yra SONNTAG "  "Auksinio vairo" apdovanojimas;
  • Vokiečių žurnalo „Auto Bild“ apdovanojimas 2001 metais;
  • Prancūzų žurnalo „Trophées du design“ dizaino apdovanojimas 2000 metais;
  • Brazilijos 2002 metų geriausias importuojamas automobilis.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: buves alfistas | 2012-11-04
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kW '04
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras dizainas, malonu vaziavimas, geri ir ekonomiski varikliai, nedidele kaina rinkoje (lyginant su panasiu kainu konkurentais).
Labai prasta elektronika, silpna pakaba, vandens ir dregmes pralaidumas, didelis nuvertejimas, masinos verte neatitinka jos eksplotavimo kastu.
Bendras automobilio aprašas
Pats automobilis yra pakankamai traukiantis aki, labai malonus vaziuoti, bet tuom ir baigiasi malonumai. Pakaba - tikrai jautri Lietuvos salygoms, originalio dalys nera pigios (alternatyvos dazniausiai labai nepatikimo, nebent restauravimas, ko daugelis nesupranta), elektronika - ten problemu daugiau nei bet kur, pats turejau masina 2004 m, su realia rida ~170k km. - elektronika gedo pastoviai, tik orai subjursta, dregme pasideda, sniegas, salciai, taip masinai prasideda aibes bedu, nuo sudegancios pakaitinimo zvakiu reles iki viso sagyliu bloko susvilimo, radio/cd grotuvo sudegimo, galinio valytuvo uzsikirtimo ir t.t. priezastis galetu buti paprasta - labai daug kas prastai apsaugota nuo vandens ir dregmes, prastos izoliacines medziagos, tad jei ryte uzvedus dega lempute ABS, stabilumo ar praslydimo kontroles, tai dar nereiskia, kad yra gedimas, tiesiog dienai einant jos uzgesta ir taip sakant iki kito ryto, nors aisku tuom metu tos sistemos ir neveikia. Greiciu deze irgi nera problematiska, nebent tik kiek padylanti begiu perjungimo kulise (kitaip sakant parudija trosai begiu perjungimo), kebulas, grazu, bet ivedus i youtube paieska "alfa 147 crash test" grozis buna nebeaktualus, taipogi vandens pralaidumas i salona (pvz jei dvidure tai pro galiniu langus ar galines lempas), taip pat pro kapoto puse ant elektronikos). Vaziavimas - tikrai geras, pakaba sportika, varikliai elastingi, salone vyrauja sportiska aplinka, nors pasisukamuma ratu yra ganetinai nedidelis.
Variklis
Variklis - cia turbut vienintelis pliusas, JTD motorai tikrai patikimi ir vargo nekeliantys jei tinkamai priziuri (laiku keiciami geri tepalai, filtrai, dirzeliai, itempejai ir pan.)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Didelis nuvertejimas, masinos verte neatitinka jos eksplotavimo kastu.
Patarimai perkančiajam
Jei turi pakankamai pinigu ir laiko remontui ir prieziurai - pirk, jei ne - ziurek kita varianta. Neviskas auksas, kas auksu blizga.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    MiTo 
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli 164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai