Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
156, kuris nutolo nuo pirminio aštrių, kampuotų formų Alfa Romeo stiliaus. 155 savo įvaizdį užsitarnavo lenktynių trasose – GTA V6 TI DTM automobilis buvo labai sėkmingas kėbulinių automobilių čempionatuose – 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais!
Alfa Romeo 155 yra kompaktinės klasės automobilis, kuris pakeitė 75 modelį ir buvo gaminamas ant Fiat Tipo platformos. 155 buvo suprojektuotas italų dizaino kompanijos I.D.E.A Institute, o automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra išskirtinis to meto automobiliui - 0.29. Reikšmingiausias techninis pakeitimas lyginant su 75 buvo tai, kad 155 tapo varomas priekiniais ratais. Šis sprendimas buvo labai kritikuojamas, tačiau 155 įrodė savo vertę lenktynių trasose. Galingiausia versija 155 Q4 turėjo 2.0 litrų 16V turbo variklį su nuolatine keturių ratų pavara – šie abu dalykai pasiskolinti iš legendinio Integrale modelio. Tiesa sakant tai ir buvo Lancia Integrale tik su kitokiu kėbulu. Ši Alfa turėjo galią siekiančią 190 AG (140 kW). 155 gamyba buvo nutraukta 1998 metais kai jį pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Alfa Romeo 155 pasiekia itin gerą oro pasipriešinimo koeficinentą lygų 0.29.
Alfa Romeo 155 pasiekė puikių rezultatų Europos „Touring Car“ čempionatuose. Alfa Romeo 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais. 1996 metais Alfa Romeo 155 viso laimėjo rekordinį skaičių pergalių – viso 38 pergales.
1996 metų lenktyninė 155 versija turėjo 2.5 litro V6 variklį su 490 AG (360kW) galia prie at 11,900 rpm, o maksimalus greitis siekė apie 300 km/h.
Alfa Romeo 155 pasiekė puikių rezultatų Europos „Touring Car“ čempionatuose. Alfa Romeo 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais. 1996 metais Alfa Romeo 155 viso laimėjo rekordinį skaičių pergalių – viso 38 pergales.
1996 metų lenktyninė 155 versija turėjo 2.5 litro V6 variklį su 490 AG (360kW) galia prie at 11,900 rpm, o maksimalus greitis siekė apie 300 km/h.
Patalpino: Aivaras | 2011-01-20 |
Alfa Romeo 155 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizda, valdymas, komfortas, eksplotacijos kaštai, bagažinės dydis
Galėtų būti šiek tiek gėrėsnės kokybės plastmasės
|
Bendras automobilio aprašas |
Jeigu skaičiuojant ši Alfa man yra jau 3. Prieš tai turėjau 33, 75. Kodėl pasirinkau būtent 155, ne 156 ar net 159? Labai patiko tas kampuotas dizainas ir geras patikimumas. Nes 155 nėra tokia lepi kaip 156. Jeigu trumpai tariant tai vietos jame užtenka, bagažinė didelė, valdosi smagiai, labai smagiai suderinta pakaba ties komfortu ir šiek tiek sportiškumu. |
Variklis |
Ieškojau 155 su 8 vožtuvų varikliais, tačiau Lietuvoje geros būklės sunku rasti, tad teko pasirinkti 16 vožtuvų variklį. Automobilis yra su 1,8 litro varikliu ir 140 AG, tad traukos nėra per daug, užtenka tiek mieste, tiek važiuojant magistrale. Vienintelė šių variklių bėda yra variatorius, tiksliau tai yra 155 modelio liga. O šiaip variklis eiklus, žvitrus, gyvas ir skleidžia smagų garsą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pakolkas automobilį turiu neilgai, apie 6 mėn ir ką reikėjo padaryti vos tik nusipirkus, tai pakeisti einamus dalykus, kuriuos reikia tvarkyti kiekvienam automobiliui. Tai žvakės, kurių yra 8, Lietuvoje jos gan brangios, tad susiradau Ebay ir su atsiuntimu žvakių komplektą įsigijau tik už ~300 litų, Lietuvoje būčiau sumokėjęs dvigubai. Taip pat buvo keisti tepalai, bet nepagailėjau pinigų ir pirkau Liqui Moly 5w40. Kiek teko konsultuotis tai taupyti ant tepalo nėra rekomenduojama. Taip pat buvo keistas variatorius, naujas kainuoja 500-600 litų, bet galima ir atrestauruoti už maždaug ~250 litų. O visa kita puiku. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinkit viską nuo variklio, elektronikos bei pakabos.Gal geriau pasakysiu taip, mašina tikrai reikalaujanti dėmesio, man tai patinka, kitiems žmonėms ne, jeigu esate automobilių mėgėjas tada tikrai rekomenduoju šį automobilį, jeigu ieškote automobilio prie kurio krapštytis nenorite tada žiūrėkite kur nors kitur. Asmeniškai man jeigu lyginant tokio dydžio automobilius tokių pat metų niekas nesuteiks tiek malonumo vairuojant tiek išvaizdos prasme. Bet grožis juk subjektyvus dalykas ;) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 155 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis