Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį. Dėl šių priežasčių automobilis buvo laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 - kiek prastesnį nei 155 modelio. Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma paveldėta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
- 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
- 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
- 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
- 1998 metais komisija susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
- 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
- Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
- Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai What Car? Ir Auto Express);
- Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
- 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
- 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Andriausias
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Andriausias | 2013-11-05 |
Alfa Romeo 156 V6 24V 140kW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Greitas (lengva lenkti), staigus posūkiuose, ypač malonus vairuoti, gerai laiko kelią
Bent jau mano turimos pradėjo pūti dugnas, mažai vietos gale keleiviams, pakaba nemaloni važiuoti nelygumais
|
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 16,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 13,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį eksploatuoju 3 metus, ir tikrai negalėčiau parašyti neigiamo įvertinimo. Tai buvo mano pirmasis ALFA romeo modelis, prieš tai turėjau saab, opel, vw, nissan, mazda ir kt. Elektronikos gedimų nebuvo. Automobilis per tą laiką niekada nebuvo sugedęs kur nors kelionėje, visada lengvai užsivesdavo ir šalčiausiomis žiemomis. Tiesa per pačius didžiausius šalčius (kai kiemuose pilna neužsivedančių savo auto) buvo bajeris, kad sklendė nuo pečiuko prišalo, ir niekaip nenorėjo atsidaryti net varikliui įkaitus, tai pravažiavus 50km tik sušilo ir galima buvo keisti padėtis į langą,saloną ar kojas.. Prieš šalčius žinoma reikia paruošti kiekvieną automobilį ir nereikia tikėti pasakomis, jog alfa mūsų žiemoms netinka, viskas su ja ok. Labiau specifinės detalės į kurias reikia atkreipti dėmesį, tai rankenėlės - reikėtu jas supurkšti silikonu, nes priekinės rankenos prišala dėl nusidėvėjusių gumelių spynelėje (jas galima pasikeisti), taip pat lengvai prišala ir galinės, bet prižiūrint problemos nėra. Pečiukas ir žiemą šildo labai gerai, salone galima daryti pirtį, tik tiek, kad jis lėtokai įšyla :) Pakaba suteikia dviprasmišką jausmą - man patinka, jog ji yra standi, leidžia jausti, jog tu valdai automobilį, o ne jis tave, neplaukioja, kita vertus, važiuojant per didesnius nelygumus tikrai nėra komforto jausmo ir tai ne todėl, jog ji per kieta, o dėl jos konstrukcinių ypatumų. Salono apdaila yra labai maloni akiai, daugumai žmonių kuriuos vežiau, salono išpildymas patiko, plastikas nėra aukščiausio, bet nėra ir žemiausio lygio, salone niekas nebarška. Garso izoliacija vidutinė, važiuojant vid 130 km/h diskomforto nesudaro, jei lygint su tiesioginiais 156 konkurentais, kuriais teko man važiuoti, tai alfos izoliacija geresnė nei tų metų vectros, accordo, legacy, bet prastesnė nei peugeot 406, galant, mondeo. Kas mane netikėtai ir neigiamai nustebino, tai , jog pradėjo rudyti dugnas..neblogai rudyti. |
Variklis |
Variklis tikrai labai kantrus, galingas, važinėjau su mašina 3 metus, per tą laiką variklio gedimų nepasitaikė, (išskyrus prakiurusį radiatorių). Ne veltui 2000 m. šis variklis buvo išrinktas geriausiu pasaulyje ir yra vertinamas dar iki šiol. Tiesa, mano manimu šiek tiek trūksta galios žemose sūkiose, reikia jį iškačegarinti norint pajust malonumą, bet kai apsukos pradeda kilti nuo 3k.,tada ir prasideda kaifas :) variklis patikimas, kuriasi lengvai net per šalčius, skleidžia nepakartojamai malonų garsą. aptarnavimas ar brangus neteko išsiaiškinti, nes pirkau jau su keistai diržais :) o pats keičiau profilaktiškai tik tepalus, antifrizą, vairo stipr.skystį ir filtrus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaštai dideli nėra, nuvertėjimas tikrai nemažas. Iš esmės priekinę pakabą pilnai pakeisti su visom svirtim ir traukutėm man kainavo 900 Lt ir nuvažiavus 20 000 km ji dar gera pakolkas. Galiniai ir priekiniai diskai bei visos stabdžių kaladės eolte kainavo 550lt, rankinio trosas 44lt, teko keisti prakiurusį radiatorių, - šrote 150lt. Viskas. Skysčių nevardinsiu :) |
Patarimai perkančiajam |
Gerai patikrinti dugną, nes dėl specifinės sandaros ten mėgsta veistis rūdys jei ilgai važinėta lietuvos keliais, o visa kita kaip ir kiekvienam automobiliui |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 156 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis