Markės
17 iš 1912
Alfa Romeo 156, 1997 - 2005
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 37
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė 155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį. Dėl šių priežasčių automobilis buvo laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 - kiek prastesnį nei 155 modelio. Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma paveldėta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones:


Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.

Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
  • 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
  • 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.

Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
  • 1998 metais komisija susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
  • 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
  • Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
  • Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai What Car? Ir Auto Express);
  • Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
  • 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
  • 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 24 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Andriausias | 2013-11-05
Alfa Romeo 156 V6 24V 140kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Greitas (lengva lenkti), staigus posūkiuose, ypač malonus vairuoti, gerai laiko kelią
Bent jau mano turimos pradėjo pūti dugnas, mažai vietos gale keleiviams, pakaba nemaloni važiuoti nelygumais
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 16,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 13,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilį eksploatuoju 3 metus, ir tikrai negalėčiau parašyti neigiamo įvertinimo. Tai buvo mano pirmasis ALFA romeo modelis, prieš tai turėjau saab, opel, vw, nissan, mazda ir kt. Elektronikos gedimų nebuvo. Automobilis per tą laiką niekada nebuvo sugedęs kur nors kelionėje, visada lengvai užsivesdavo ir šalčiausiomis žiemomis. Tiesa per pačius didžiausius šalčius (kai kiemuose pilna neužsivedančių savo auto) buvo bajeris, kad sklendė nuo pečiuko prišalo, ir niekaip nenorėjo atsidaryti net varikliui įkaitus, tai pravažiavus 50km tik sušilo ir galima buvo keisti padėtis į langą,saloną ar kojas.. Prieš šalčius žinoma reikia paruošti kiekvieną automobilį ir nereikia tikėti pasakomis, jog alfa mūsų žiemoms netinka, viskas su ja ok. Labiau specifinės detalės į kurias reikia atkreipti dėmesį, tai rankenėlės - reikėtu jas supurkšti silikonu, nes priekinės rankenos prišala dėl nusidėvėjusių gumelių spynelėje (jas galima pasikeisti), taip pat lengvai prišala ir galinės, bet prižiūrint problemos nėra. Pečiukas ir žiemą šildo labai gerai, salone galima daryti pirtį, tik tiek, kad jis lėtokai įšyla :) Pakaba suteikia dviprasmišką jausmą - man patinka, jog ji yra standi, leidžia jausti, jog tu valdai automobilį, o ne jis tave, neplaukioja, kita vertus, važiuojant per didesnius nelygumus tikrai nėra komforto jausmo ir tai ne todėl, jog ji per kieta, o dėl jos konstrukcinių ypatumų. Salono apdaila yra labai maloni akiai, daugumai žmonių kuriuos vežiau, salono išpildymas patiko, plastikas nėra aukščiausio, bet nėra ir žemiausio lygio, salone niekas nebarška. Garso izoliacija vidutinė, važiuojant vid 130 km/h diskomforto nesudaro, jei lygint su tiesioginiais 156 konkurentais, kuriais teko man važiuoti, tai alfos izoliacija geresnė nei tų metų vectros, accordo, legacy, bet prastesnė nei peugeot 406, galant, mondeo. Kas mane netikėtai ir neigiamai nustebino, tai , jog pradėjo rudyti dugnas..neblogai rudyti.
Variklis
Variklis tikrai labai kantrus, galingas, važinėjau su mašina 3 metus, per tą laiką variklio gedimų nepasitaikė, (išskyrus prakiurusį radiatorių). Ne veltui 2000 m. šis variklis buvo išrinktas geriausiu pasaulyje ir yra vertinamas dar iki šiol. Tiesa, mano manimu šiek tiek trūksta galios žemose sūkiose, reikia jį iškačegarinti norint pajust malonumą, bet kai apsukos pradeda kilti nuo 3k.,tada ir prasideda kaifas :) variklis patikimas, kuriasi lengvai net per šalčius, skleidžia nepakartojamai malonų garsą. aptarnavimas ar brangus neteko išsiaiškinti, nes pirkau jau su keistai diržais :) o pats keičiau profilaktiškai tik tepalus, antifrizą, vairo stipr.skystį ir filtrus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaštai dideli nėra, nuvertėjimas tikrai nemažas. Iš esmės priekinę pakabą pilnai pakeisti su visom svirtim ir traukutėm man kainavo 900 Lt ir nuvažiavus 20 000 km ji dar gera pakolkas. Galiniai ir priekiniai diskai bei visos stabdžių kaladės eolte kainavo 550lt, rankinio trosas 44lt, teko keisti prakiurusį radiatorių, - šrote 150lt. Viskas. Skysčių nevardinsiu :)
Patarimai perkančiajam
Gerai patikrinti dugną, nes dėl specifinės sandaros ten mėgsta veistis rūdys jei ilgai važinėta lietuvos keliais, o visa kita kaip ir kiekvienam automobiliui
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt